124 sonuç
Convene, toplantılara ve belgelere her zaman ve her yerde her cihazdan kolay ve güvenli erişim sağlayan bir yönetim kurulu yazılımıdır. Azeus Convene hakkında daha fazla bilgi
Convene, yönetim kurulu belgelerinin düzenlenmesinden dağıtımına, eylem öğelerinin belgelendirilmesinden oluşturulmasına kadar toplantıların verimliliğini artıran ödüllü bir yönetim kurulu toplantısı yazılımıdır. Son derece anlaşılır ve kullanımı kolay özellikleri, 100’den fazla ülkede borsada işlem gören şirketler, bankalar, hükümetler ve kâr amacı gütmeyen kuruluşlar için tercih edilmesini sağlamıştır. Convene, BT geliştirme alanında 30 yılı aşkın deneyime sahip bir CMMI seviye 5 şirketi olan Azeus tarafından geliştirilmiştir. Ücretsiz şekilde denemeye başlayın veya hemen ücretsiz bir deneme sürümü talep edin. Azeus Convene hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Üye Dizini
  • Belge Yönetimi
  • Kamuoyu Yoklamaları/Oy Verme
  • Elektronik İmza
  • Takvim Yönetimi
  • Tutanak Yönetimi
  • İş Birliği Araçları
Toplantı hazırlığı, belge paylaşımı, iletişim ve takip için tek bir ortak yer. Herkesin zamandan tasarruf etmesine ve toplantılardan daha fazlasını elde etmesine yardımcı olur. iBabs hakkında daha fazla bilgi
Toplantı hazırlığı, belge paylaşımı, iletişim ve takip için tek bir ortak alan. Herkesin zamandan tasarruf etmesine ve toplantılardan daha fazlasını elde etmesine yardımcı olur. Gittikçe daha fazla kuruluş, yönetim kurulu toplantılarını yönetmek için iBabs’a geçiş yapıyor. Daha ucuz, daha hızlı ve daha güvenilir olan iBabs, kullanıcılara hesaplarını kendileri için işe yarayacak şekilde yönetmelerinde tam kontrol sağlar (uygun gördükleri şekilde kullanıcıların aydan aya eklenmesi veya kaldırılması gibi). iBabs hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Üye Dizini
  • Belge Yönetimi
  • Kamuoyu Yoklamaları/Oy Verme
  • Elektronik İmza
  • Takvim Yönetimi
  • Tutanak Yönetimi
  • İş Birliği Araçları
Bir iş yönetimi platformu olan Wrike’ın kapsamında güçlü dosya paylaşım özellikleri, ekip takvimleri, paylaşımlı panolar ve uygulama entegrasyonları yer almaktadır. Wrike hakkında daha fazla bilgi
Wrike, dünya çapında 20.000’den fazla şirketin kullandığı kurul yönetimi platformudur. Dosyalarınızı düzenlerken hassas bilgilerin güvenliğini sağlamaya yönelik rol tabanlı erişim özelliğini kullanarak alanlar, projeler ve klasörler oluşturun. Görevleri atamak ve ilerlemeyi izlemek için ekip panoları oluşturun. Kurul toplantılarınızı paylaşımlı ekip takvimleri aracılığıyla planlayın ve favori mesajlaşma uygulamalarınızı entegre ederek diğer yöneticilerle gerçek zamanlı olarak iletişim kurun. Wrike’ı kullanarak kurul yönetimi faaliyetlerinizde uyumu yakalayın ve tek bir vücut gibi hareket edin. Wrike hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Üye Dizini
  • Belge Yönetimi
  • Kamuoyu Yoklamaları/Oy Verme
  • Elektronik İmza
  • Takvim Yönetimi
  • Tutanak Yönetimi
  • İş Birliği Araçları
Onboard yönetim kurulu bilgi platformu, karmaşık yönetim kurulu süreçlerini basitleştirerek daha etkili yönetim kurulu toplantıları düzenlemeyi sağlar. Ücretsiz denemeye hemen başlayın. OnBoard hakkında daha fazla bilgi
Yönetim kurulu toplantıları bilgiye dayalı, etkili ve karmaşıklıktan uzak olmalıdır. OnBoard yönetim kurulu bilgi platformu, karmaşık süreçleri dönüştürerek yönetim kurullarının önemli olana odaklanabilmesini sağlar: Yani kuruluşa yönelik vizyonlarını gerçekleştirmeye. Müdürler, yöneticiler ve idareciler için bir kayıt sistemi, sezgisel veri ve analizle her cihazda, her zaman, her yerde karar vermeyi kolaylaştıran bir yönetim kurulu portalını deneyimleyin. Ücretsiz abonelik sağlayan OnBoard’u hemen edinebilirsiniz. OnBoard hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Üye Dizini
  • Belge Yönetimi
  • Kamuoyu Yoklamaları/Oy Verme
  • Elektronik İmza
  • Takvim Yönetimi
  • Tutanak Yönetimi
  • İş Birliği Araçları
Toplantının oluşturulmasından toplantı tutanaklarının hazırlanmasına, onaylanmasına ve elektronik ortamda imzalanmasına kadar toplantı sürecini hiç kağıt kullanmadan ve güvenle yönetin. ContractZen hakkında daha fazla bilgi
ContractZen Board Management, uçtan uca toplantı yönetimi için hiç kağıt kullanılmayan bir kurul toplantısı portalıdır. Toplantının oluşturulmasından toplantı notlarının tutanakların oluşturulmasına, onaylanmasına ve elektronik ortamda imzalanmasına kadar tüm toplantı sürecini yönetin. Kolay davetiyelerin, güvenli malzeme dağıtımının, görev yönetiminin, OCR ile güçlü aramanın ve daha fazlasının keyfini çıkarın. ContractZen hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Üye Dizini
  • Belge Yönetimi
  • Kamuoyu Yoklamaları/Oy Verme
  • Elektronik İmza
  • Takvim Yönetimi
  • Tutanak Yönetimi
  • İş Birliği Araçları
Govrn is a board management system that helps businesses streamline document management, collaboration & minutes management operations. Govrn hakkında daha fazla bilgi
Govrn is a board management system that helps businesses streamline document management, collaboration & minutes management operations. Govrn hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Üye Dizini
  • Belge Yönetimi
  • Kamuoyu Yoklamaları/Oy Verme
  • Elektronik İmza
  • Takvim Yönetimi
  • Tutanak Yönetimi
  • İş Birliği Araçları
Convene in Teams (CiT), akıcı bir toplantı deneyimi için Microsoft Apps ile sorunsuz bir şekilde entegre olan MS Teams için üstün yönetim kurulu arkadaşınızdır. Convene in Teams hakkında daha fazla bilgi
Convene in Teams, toplantı süreçleri için Microsoft mimarisini kullanan kuruluşlar için tasarlanmıştır. Microsoft iş akışlarınızı MS Teams içinde basitleştirin - birden fazla MS Uygulaması kullanmanız a gerek yok. Teams üzerinde bir Yönetim Kurulu Portalı ile Microsoft yatırımınızı en üst düzeye çıkarın. Convene in Teams hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Üye Dizini
  • Belge Yönetimi
  • Kamuoyu Yoklamaları/Oy Verme
  • Elektronik İmza
  • Takvim Yönetimi
  • Tutanak Yönetimi
  • İş Birliği Araçları
BoardPro provides a smart, elegant way for SMEs and Non Profit organizations to run productive board meetings with less effort.
**AWARDED CAPTERRA BEST VALUE 2020 - BOARD MANAGEMENT SOFTWARE** A board portal for more productive board meetings and smarter decisions. Our affordable and easy-to-use board software helps SMEs and Non Profits streamline their entire board process, increasing efficiency and lifting performance. Administrators work up to 75% more effectively and board members remain focused, contribute more and achieve better outcomes. Starting at $150/month. Up to 40% discount on plans for Non-Profits. Boardpro hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Üye Dizini
  • Belge Yönetimi
  • Kamuoyu Yoklamaları/Oy Verme
  • Elektronik İmza
  • Takvim Yönetimi
  • Tutanak Yönetimi
  • İş Birliği Araçları
Diligent, the leading governance, risk and compliance (GRC) SaaS provider, accelerate success for organizations and leaders.
Diligent is the leading board management, governance, risk and compliance (GRC) SaaS provider, serving more than one million users from over 25,000 organizations around the globe. Our modern solutions support a holistic, integrated view of governance processes, audit, risk management, information security, ethics and compliance across the organization. Diligent’s solutions are built for security and unparalleled simplicity, and come with award-winning support, 24/7/365. Diligent Boards hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Üye Dizini
  • Belge Yönetimi
  • Kamuoyu Yoklamaları/Oy Verme
  • Elektronik İmza
  • Takvim Yönetimi
  • Tutanak Yönetimi
  • İş Birliği Araçları
Board Success Platform for Corporate Governance.
Governance is changing rapidly, and Govenda is the board success platform to help accelerate your boards' transition to stakeholder governance and a deeper connection to the bench strength of your organization, shareholders and stakeholders broadly. More than a board portal, Govenda's Board Success Platform is the future of modern governance. Partner with Govenda to reimagine how boards of directors can provide intentional, strategic leadership for key imperatives in a fast-changing world. Govenda hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Üye Dizini
  • Belge Yönetimi
  • Kamuoyu Yoklamaları/Oy Verme
  • Elektronik İmza
  • Takvim Yönetimi
  • Tutanak Yönetimi
  • İş Birliği Araçları
A board management platform built by people who know boards. Get expert support and service from a team that’s been there.
At Boardable, we know boards. That’s why we built the best board management platform on the market. The last thing you need is more tabs to manage during a mission-critical meeting. We’ve been there, we get it. Trusted by thousands of organizations around the globe, our platform is optimized for virtual collaboration in a single screen. Get a full board management experience at a fair and flexible price - no surprise add-on costs. Explore Boardable today with a live demo. Boardable hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Üye Dizini
  • Belge Yönetimi
  • Kamuoyu Yoklamaları/Oy Verme
  • Elektronik İmza
  • Takvim Yönetimi
  • Tutanak Yönetimi
  • İş Birliği Araçları
BoardPAC is equipped with the most advanced AES 256 security encryption and offers an intuitive user experience.
BoardPAC is an internationally renowned and award-winning board meeting automation system available on iPads, iPhones, mac devices, Windows surfaces, Android Tabs and Phones. The solution is designed with secure end-to-end AES-256 encryption and an enterprise-grade set of features. Key capabilities include the ability to connect leading third-party video conferencing providers, MDM, active directory, on-premise, and cloud-hosted solutions. BoardPAC hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Üye Dizini
  • Belge Yönetimi
  • Kamuoyu Yoklamaları/Oy Verme
  • Elektronik İmza
  • Takvim Yönetimi
  • Tutanak Yönetimi
  • İş Birliği Araçları
Sherpany is the leading meeting management software that enables successful executive and board meetings.
Sherpany is the meeting management software that enables successful leadership meetings. This software allows users to manage meetings easily, distribute and access documents securely, collaborate before the meeting starts, and focus on decisions. Developed in close collaboration with executives, directors, and corporate secretaries, Sherpany ensures an intuitive user experience and fosters agile leadership. Sherpany hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Üye Dizini
  • Belge Yönetimi
  • Kamuoyu Yoklamaları/Oy Verme
  • Elektronik İmza
  • Takvim Yönetimi
  • Tutanak Yönetimi
  • İş Birliği Araçları
Designed for busy executives, Nasdaq Boardvantage® is an award-winning board portal for optimizing the entire workflow of meetings.
We believe technology should break down barriers and empower people to work together. That’s why Nasdaq Boardvantage® helps boards and leadership teams optimize the entire workflow of meetings. Help save time on preparation, engage with confidence, and enhance strategic decision-making. Trusted by more than 50% of Fortune 100 companies, our board portal is equipped with end-to-end security features and up-front pricing. And with award-winning 24/7/365 support, when you come to us, we listen. Nasdaq Boardvantage hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Üye Dizini
  • Belge Yönetimi
  • Kamuoyu Yoklamaları/Oy Verme
  • Elektronik İmza
  • Takvim Yönetimi
  • Tutanak Yönetimi
  • İş Birliği Araçları
Move your board online - The modern easy-to-use governance portal, try now for Associations, Clubs, Not-for-Profits, and Businesses
Move your board online with Process PA, the modern easy-to-use governance portal. This is done by automating the processes needed to keep your board running smoothly. Process PA also helps committee members to keep up to date with their board commitments via online documentation. This is all kept on a secure online cloud storage system compliant to top industry standards. Try now for Associations, Clubs, Not-for-Profits, and Businesses Process PA hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Üye Dizini
  • Belge Yönetimi
  • Kamuoyu Yoklamaları/Oy Verme
  • Elektronik İmza
  • Takvim Yönetimi
  • Tutanak Yönetimi
  • İş Birliği Araçları
You should expect more from your k-12 & community college board management software. BoardDocs can help.
BoardDocs allows organizations to significantly improve the way they create and manage board packets, access information, and conduct remote or in-person meetings. We developed BoardDocs for the specific needs of K-12 school systems and community colleges. BoardDocs has helped over 4,000 organizations dramatically lower costs, increase transparency and reduce time-of-staff by up to 75%. Because our solutions are so easy to use, your organization will operate more effectively from day one. BoardDocs hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Üye Dizini
  • Belge Yönetimi
  • Kamuoyu Yoklamaları/Oy Verme
  • Elektronik İmza
  • Takvim Yönetimi
  • Tutanak Yönetimi
  • İş Birliği Araçları
BoardEffect, a Diligent brand, enables seamless and secure collaboration among governance leaders for effective board management.
BoardEffect, a Diligent brand, is an agile board management solution optimized for nonprofit, community healthcare, higher education and credit union organizations to deliver the right tools to drive more efficient, collaborative, and secure governance. Part of Diligent, the leading provider of modern governance solutions, BoardEffect is trusted by 40,000+ boards and communities, helping them seamlessly access resources and information to meet the organization's most immediate challenges. BoardEffect hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Üye Dizini
  • Belge Yönetimi
  • Kamuoyu Yoklamaları/Oy Verme
  • Elektronik İmza
  • Takvim Yönetimi
  • Tutanak Yönetimi
  • İş Birliği Araçları
DocSend is a secure sharing platform that helps you identify who is interested in doing business with you and protect your documents.
Run your next board meeting with DocSend Spaces. Create a secure data room to share board materials ahead of time, update documents on the fly, and present to remote board members. Each DocSend Spaces comes with its own security features, ensuring that you always have control over who has access to your share documents. DocSend hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Üye Dizini
  • Belge Yönetimi
  • Kamuoyu Yoklamaları/Oy Verme
  • Elektronik İmza
  • Takvim Yönetimi
  • Tutanak Yönetimi
  • İş Birliği Araçları
Carta is an equity management platform for companies, investors, and employees.
Carta makes it easier for equity holders in private companies to track and manage ownership, and run their back office functions. Carta was founded in 2012, and started by helping private companies manage their cap tables. Since then, Carta's services have expanded to include 409a valuations, ASC 820 valuations, fund administration, and many more. Carta is trusted by 21,000+ companies, 1.5M+ unique stakeholders, and have valued over $1.8T in private assets. Carta hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Üye Dizini
  • Belge Yönetimi
  • Kamuoyu Yoklamaları/Oy Verme
  • Elektronik İmza
  • Takvim Yönetimi
  • Tutanak Yönetimi
  • İş Birliği Araçları
Use idgard® for secure collaboration on confidential documents (certification in the highest protection class for Cloud Services).
The solution for board and supervisory board communication - Secure document exchange for executives. On the basis of the patented Sealed Cloud technology, idgard offers you a highly secure data room solution for secure board or management communication, e.g. for secure and shared filing of documents for board / management before publication in and outside the organization. idgard hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Üye Dizini
  • Belge Yönetimi
  • Kamuoyu Yoklamaları/Oy Verme
  • Elektronik İmza
  • Takvim Yönetimi
  • Tutanak Yönetimi
  • İş Birliği Araçları
The only tool you need for board committee management. House documentation, streamline collaboration & attain best practice governance.
Ansarada Board software is a secure board portal online for preparing and running board meetings. Collaborate securely and efficiently across the entire process from scheduling to digital signing of minutes. Maintain compliance, mitigate risk and drive efficiency so you can make decisions with confidence. Ansarada hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Üye Dizini
  • Belge Yönetimi
  • Kamuoyu Yoklamaları/Oy Verme
  • Elektronik İmza
  • Takvim Yönetimi
  • Tutanak Yönetimi
  • İş Birliği Araçları
Huddle replaces the inefficiencies & security risks associated with collating & sharing board materials through email and paper copies.
Huddle replaces the inefficiencies and security risks associated with collating and sharing board materials through email and paper copies. Huddle is more than a simple board pack solution; move your agendas, documents and discussions into a portal that's user-friendly, collaborative, and optimized for both desktop and mobile devices. Auditable, accessible and secure, Huddle uses strict security controls to protect and govern your confidential and sensitive board information. Huddle hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Üye Dizini
  • Belge Yönetimi
  • Kamuoyu Yoklamaları/Oy Verme
  • Elektronik İmza
  • Takvim Yönetimi
  • Tutanak Yönetimi
  • İş Birliği Araçları
Simbli is the first and only comprehensive board management software solution for effective board governance.
At eBOARDsolutions, our mission is helping boards lead and govern effectively and operate efficiently – and our customers tell us we’re really good at it. Developed by the Georgia School Boards Association (GSBA), our board management software, Simbli, helps boards automate and simplify everyday tasks through software that facilitates paperless meetings, strategic planning, policy management, board evaluations, document management, and communications. Simbli hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Üye Dizini
  • Belge Yönetimi
  • Kamuoyu Yoklamaları/Oy Verme
  • Elektronik İmza
  • Takvim Yönetimi
  • Tutanak Yönetimi
  • İş Birliği Araçları
For the Board and executives teams looking to transition from paper based meetings to a secure digitisation of confidential information
Decision Time Meetings is the paperless meeting solution that simplifies formal meeting management for organisers, makes participants more effective and reduces costs. This cloud-based application lets you easily create, distribute, search and manage all of your meetings, agendas, board packs, minutes, reports, and other documents. Decision Time Meetings is a feature-rich, easy to use platform which supports and enables your governance principles, saving time and money in the process. Decision Time Meetings hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Üye Dizini
  • Belge Yönetimi
  • Kamuoyu Yoklamaları/Oy Verme
  • Elektronik İmza
  • Takvim Yönetimi
  • Tutanak Yönetimi
  • İş Birliği Araçları
Aprio's board management software helps organizations run effective board meetings and make strategic decisions outside the boardroom.
Aprio is an easy-to-use board management software enabling organizations to streamline board meeting preparation, improve board engagement, and facilitate decision-making outside the boardroom. Our secure platform addresses the top priorities of modern boards such as having instant access to board materials from any device at any time or enabling real-time collaboration and communication. Backed by a 24/7 support team of experienced board admins, Aprio makes good governance simple and affordable Aprio hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Üye Dizini
  • Belge Yönetimi
  • Kamuoyu Yoklamaları/Oy Verme
  • Elektronik İmza
  • Takvim Yönetimi
  • Tutanak Yönetimi
  • İş Birliği Araçları
Collaborate and make better decisions with Loomio. Discussion and decision-support tools to help your team achieve clear outcomes.
Tired of infinite email chains and lengthy meetings that never seem to reach a group decision or result? You need Loomio: a collaboration platform transforming how groups make decisions, discuss ideas and collaborate online. Loomio is a safe place for people to have discussions and make decisions together, it combines a discussion forum with decision-support and facilitation tools to help your team achieve clear outcomes. Loomio hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Üye Dizini
  • Belge Yönetimi
  • Kamuoyu Yoklamaları/Oy Verme
  • Elektronik İmza
  • Takvim Yönetimi
  • Tutanak Yönetimi
  • İş Birliği Araçları
Organise and coordinate board meetings. Share board agenda. Take board meeting minutes.
The numerous and tedious back and forth of emailing and discussing a simple issue. With the help of Aptien Board Management you streamline communication between board members and your company. Organise and coordinate board meetings. Share board agenda. Take board meeting minutes. Aptien hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Üye Dizini
  • Belge Yönetimi
  • Kamuoyu Yoklamaları/Oy Verme
  • Elektronik İmza
  • Takvim Yönetimi
  • Tutanak Yönetimi
  • İş Birliği Araçları
NboardPortal gives your board of directors access to the information to get acclimated quickly and stay informed and engaged.
NboardPortal gives your board of directors easy access to the information they need. It can be configured to your FI's operational structure, with modules that enable your organization to facilitate and track board discussion, policy acceptance, and decision making, all in one place. Ncontracts hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Üye Dizini
  • Belge Yönetimi
  • Kamuoyu Yoklamaları/Oy Verme
  • Elektronik İmza
  • Takvim Yönetimi
  • Tutanak Yönetimi
  • İş Birliği Araçları
Loomion is the preferred Board management software provider when utmost security and reliable performance is requested.
Loomion is the preferred Board management software provider when utmost security and reliable performance is required. Loomion's twelve Directors Portal complies with highest banking security standards is based on SharePoint technology. Loomion offers the only solution in the market if the customer wants to have an on-premise installation. Furthermore, it is also offered off-premise as SaaS in our privately-owned data centers in Switzerland, Luxembourg and Germany. Twelve Directors' Portal hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Üye Dizini
  • Belge Yönetimi
  • Kamuoyu Yoklamaları/Oy Verme
  • Elektronik İmza
  • Takvim Yönetimi
  • Tutanak Yönetimi
  • İş Birliği Araçları
The most flexible, powerful, and innovative agendas & meetings software built for local government
Built for local governments, special districts and school boards on a Microsoft Azure foundation, eScribe provides end-to-end meeting management solutions that boost transparency, efficiency, and improves citizen engagement. eScribe offers a configurable platform designed with compliance and transparency in mind. From agenda day through to reporting, eScribe allows you to maintain your chain of approvals and protect important documents with bank-level encryption and account-based access eScribe hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Üye Dizini
  • Belge Yönetimi
  • Kamuoyu Yoklamaları/Oy Verme
  • Elektronik İmza
  • Takvim Yönetimi
  • Tutanak Yönetimi
  • İş Birliği Araçları
Cloud system for professional service companies. Covers company finances, people and documents. Collaborate anytime and anywhere.
Teamogy is a comprehensive cloud system for professional services companies. Covers all steps from first contact with the client, budgeting, project management to capacity planning and time reporting, 3rd party cost and client billing. Teamogy connects internal teams and supports collaboration and communications inside the company. It lets your team work anytime and from anywhere. Teamogy hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Üye Dizini
  • Belge Yönetimi
  • Kamuoyu Yoklamaları/Oy Verme
  • Elektronik İmza
  • Takvim Yönetimi
  • Tutanak Yönetimi
  • İş Birliği Araçları
Trusted by over 12,000 Boards and Committees, BoardPaq is a secure board portal that allows you to plan and manage board meetings.
Trusted by over 12,000 Boards and Committees, BoardPaq is an affordable, easy-to-use, secure portal on iOS, Windows and Web for planning, running and managing paperless board, leadership and committee meetings. Founded in 2011, BoardPaq is the leading board management SaaS vendor for small-medium enterprises including for-profit, nonprofit, education and government organizations. HQ in St. Louis, MO, the BoardPaq management team has more than 70 years of experience in the IT industry. BoardPaq hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Üye Dizini
  • Belge Yönetimi
  • Kamuoyu Yoklamaları/Oy Verme
  • Elektronik İmza
  • Takvim Yönetimi
  • Tutanak Yönetimi
  • İş Birliği Araçları
Decisions is a powerful meeting management solution for users of Microsoft Teams and Office 365.
Decisions is an award-winning solution for Microsoft Teams and Office 365. With Decisions, users improve meeting collaboration, engagement and productivity with the in-app agenda builder, Teams in-meeting extensions, secure voting, minutes templates, task management and more. || Leverage Decisions before, during and after the meeting to save time, eliminate redundancy, and increase productivity. It is ideal for leadership teams, project teams, boards of directors, and others who meet regularly. Decisions hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Üye Dizini
  • Belge Yönetimi
  • Kamuoyu Yoklamaları/Oy Verme
  • Elektronik İmza
  • Takvim Yönetimi
  • Tutanak Yönetimi
  • İş Birliği Araçları
BellesBoard is nonprofit board management made easy. Sign up for a 60-day free trial (no credit card required) or schedule a demo.
Tired of being asked, When is the next committee meeting?, "Who's on my committee?" or searching through emails for board meeting documents? Do you wish your board members were more engaged? BellesBoard was created specifically for mission-driven organizations. It's the no-hassle board management portal that empowers your board members to be even better champions for your organization. BellesBoard hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Üye Dizini
  • Belge Yönetimi
  • Kamuoyu Yoklamaları/Oy Verme
  • Elektronik İmza
  • Takvim Yönetimi
  • Tutanak Yönetimi
  • İş Birliği Araçları
Board Management Software that transforms both board papers and board meetings.
Whether you’re looking for a board portal for simple, secure access to board packs or want to transform the board conversation with high-impact agendas and papers, Board Intelligence will deliver what your board needs. Keep your organisation’s most important documents safe; create your board packs and agendas in minutes, not days; transform the quality of your board papers; and make your board meetings effective and productive — all with the easiest-to-use board software on the market. Board Intelligence hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Üye Dizini
  • Belge Yönetimi
  • Kamuoyu Yoklamaları/Oy Verme
  • Elektronik İmza
  • Takvim Yönetimi
  • Tutanak Yönetimi
  • İş Birliği Araçları
Volunteer board management software for boards of directors and managers of condos, HOAs, coops, charities and non-profits.
BoardSpace is an online portal that helps directors, who are volunteers, manage their boards. The software organizes the boards activities and records so that directors always find what they need when they need it. Instead of using multiple tools such as email, share drive systems and spreadsheets, use is software that is purpose-built for volunteer boards and specifically designed for the workflow of board-led organizations such as condos or non-profits. BoardSpace hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Üye Dizini
  • Belge Yönetimi
  • Kamuoyu Yoklamaları/Oy Verme
  • Elektronik İmza
  • Takvim Yönetimi
  • Tutanak Yönetimi
  • İş Birliği Araçları
For use by companies primarily interested in distributing secure content directly to their employees and stakeholders.
"Kindle-Like" Functionality in a White-label, highly secure DRM Platform. All file types supported, Audio, Video, Docs, HTML5. In use by thousands of schools, libraries, and businesses around the world, No capital investment. Integrates to your content management and e-commerce infrastructure. Own Your Customer! Sensitive Content Manager hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Üye Dizini
  • Belge Yönetimi
  • Kamuoyu Yoklamaları/Oy Verme
  • Elektronik İmza
  • Takvim Yönetimi
  • Tutanak Yönetimi
  • İş Birliği Araçları
Easy Board is a simple, web-based platform that helps non-profit leaders save time and optimize board resources.
Easy Board is the best way to manage a nonprofit or volunteer board. Staying on top of board documents, meetings, files, and contact information can be hard. With Easy Board, managing and distributing board information has never been simpler. There are lots of board tools out there, but ours is purpose-built for busy, volunteer board members. It's so simple, there's a near-zero learning curve. Easy Board hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Üye Dizini
  • Belge Yönetimi
  • Kamuoyu Yoklamaları/Oy Verme
  • Elektronik İmza
  • Takvim Yönetimi
  • Tutanak Yönetimi
  • İş Birliği Araçları
A modern secure, cost effective board management platform transforming the boardroom for small to medium organisations
A self-service, secure, cost effective and and no contract board management platform for small, medium and growing businessess Shaparency hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Üye Dizini
  • Belge Yönetimi
  • Kamuoyu Yoklamaları/Oy Verme
  • Elektronik İmza
  • Takvim Yönetimi
  • Tutanak Yönetimi
  • İş Birliği Araçları
Nectios platform provides you with all the tools that you need to build, manage and engage your community in a fully custom platform.
Nectios is the first all-in-one modular platform that gives you all the tools you need to build and engage your B2B community. No code involved! We are the wordpress of custom platforms: our drag and drop technology allows you to select the features you want to use and display them with just one clic. Save time and money while connecting with your community. Nectios hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Üye Dizini
  • Belge Yönetimi
  • Kamuoyu Yoklamaları/Oy Verme
  • Elektronik İmza
  • Takvim Yönetimi
  • Tutanak Yönetimi
  • İş Birliği Araçları
Strategic planning platform for transforming how organizations build, communicate, execute and track corporate strategic plans.
Lucidity is a strategy platform transforming how organizations build, communicate, execute and track their corporate business plans. Our software helps leadership teams bring their strategy to life, transforming them from static documents, to dynamic plans that everyone in the organization can engage with and contribute to. We ensure our customers can easily track progress, measure performance and effortlessly share the plan and progress with stakeholders in the most engaging way. Lucidity hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Üye Dizini
  • Belge Yönetimi
  • Kamuoyu Yoklamaları/Oy Verme
  • Elektronik İmza
  • Takvim Yönetimi
  • Tutanak Yönetimi
  • İş Birliği Araçları
Unlimited users starting at $95 per month. Nonprofit board management has never been easier.
Unlimited users starting at $95 per month. BoardSpot is an online board portal built to facilitate the management of nonprofit committees, meetings and documents in a single location. We have designed BoardSpot to be the easiest and most effective way to engage your board. Sending out meeting announcements, and receiving RSVPs has never been simpler. Governing documents display on a single page so documents aren't lost among nested folders. BoardSpot hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Üye Dizini
  • Belge Yönetimi
  • Kamuoyu Yoklamaları/Oy Verme
  • Elektronik İmza
  • Takvim Yönetimi
  • Tutanak Yönetimi
  • İş Birliği Araçları
Digitization of board of directors and committee meetings
The Board Portal module enables users to manage their board meetings entirely digitally. This secure online portal features a fully digitized document management solution, with all documents available to view on a PC, tablet, or smartphone. Your online portal also allows you to access board meeting agendas, minutes and documents securely from any device, at any time. It's a perfect tool for busy board members. DiliTrust Governance Suite hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Üye Dizini
  • Belge Yönetimi
  • Kamuoyu Yoklamaları/Oy Verme
  • Elektronik İmza
  • Takvim Yönetimi
  • Tutanak Yönetimi
  • İş Birliği Araçları
Corporify is a Legal Entity Management & Corporate Housekeeping Platform
Corporify is a European based cloud-based platform to run corporate housekeeping and legal entity management. The Platform and Portal provide users with a market-leading solution for communicating with investors, board members and Corporify hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Üye Dizini
  • Belge Yönetimi
  • Kamuoyu Yoklamaları/Oy Verme
  • Elektronik İmza
  • Takvim Yönetimi
  • Tutanak Yönetimi
  • İş Birliği Araçları
The best-in-class affordable board management software to simplify communications, increase engagement, and streamline administration.
The #1 board management software for simplifying board meetings, board member communications, and administration; all for an affordable price with training and 24/7 service. Clients range from Fortune 500 companies to nonprofit charities and include The American Heart Association, The Academy of Motion Picture Arts and Sciences (The Oscars), The Olympics, NASA, full service banks, hospitals, universities, and more... Directorpoint hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Üye Dizini
  • Belge Yönetimi
  • Kamuoyu Yoklamaları/Oy Verme
  • Elektronik İmza
  • Takvim Yönetimi
  • Tutanak Yönetimi
  • İş Birliği Araçları
Prepare, conduct and follow up meetings directly with this Plugin for Atlassian Jira, available on Atlassian marketplace.
Create meetings, search issues you want to discuss by project, status or other criteria. Sort and cluster issues on the agenda, plan breaks and time you spend per issue. Autocreate meeting minutes. Get meetings listed, filtered and sorted. A preview panel shows topic or meeting details. Find meetings you should attend. Change perspective and see how sticky an issue is, on what meetings it has been discussed, already. Find the right meeting for your issue with the right people to decide. Alignment Meeting Board for Jira hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Üye Dizini
  • Belge Yönetimi
  • Kamuoyu Yoklamaları/Oy Verme
  • Elektronik İmza
  • Takvim Yönetimi
  • Tutanak Yönetimi
  • İş Birliği Araçları
Mission Control is a Project Management and Professional Services Automation SaaS trusted by thousands of companies worldwide.
Mission Control is a leading, Salesforce native Professional Services Automation (PSA) and Project Management SaaS that consolidates numerous project management platforms and workflows into a singular stack giving your business a complete, customer-centric view of your business on the world's #1 cloud platform from Salesforce. The platform has hundreds of cool features to support your task, time, resource, finance and project management. Mission Control hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Üye Dizini
  • Belge Yönetimi
  • Kamuoyu Yoklamaları/Oy Verme
  • Elektronik İmza
  • Takvim Yönetimi
  • Tutanak Yönetimi
  • İş Birliği Araçları
An all-in-one board/committee management tool that solves the common problems of coordination- communicating, organizing, scheduling
Groupeasy solves the common coordination, communication, and scheduling problems faced by all boards and committees with powerful, straight-forward software that contains just the right amount of process and structure — empowering staff and members. Groupeasy is an all-in-one web-based platform that is price-accessible, privacy-focused (no ads) and community- grounded. We are the productivity tool for leaders who aspire to connect busy people with a common purpose. Groupeasy hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Üye Dizini
  • Belge Yönetimi
  • Kamuoyu Yoklamaları/Oy Verme
  • Elektronik İmza
  • Takvim Yönetimi
  • Tutanak Yönetimi
  • İş Birliği Araçları
Web-based platform to streamline meetings & communications, manage confidential documents & secure file distribution among members.
Web-based platform to streamline meetings & communications, manage confidential documents & secure file distribution among members. Brainloop BoardRoom hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Üye Dizini
  • Belge Yönetimi
  • Kamuoyu Yoklamaları/Oy Verme
  • Elektronik İmza
  • Takvim Yönetimi
  • Tutanak Yönetimi
  • İş Birliği Araçları
A tablet application used by executives to securely receive, annotate, and collaborate using documents distributed to them.
Dossiere is a highly secure, feature-rich alternative to traditional document sharing and collaboration tools currently used by boards, executive teams and project teams. Meeting organisers gain greater efficiencies through Dossiere's ability to organise and distribute meeting documents securely into one location for meeting attendees; and decision makers are empowered by this simple, intuitive tool which enables secure electronic sharing and collaboration on documents, both online and offline. Dossiere hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Üye Dizini
  • Belge Yönetimi
  • Kamuoyu Yoklamaları/Oy Verme
  • Elektronik İmza
  • Takvim Yönetimi
  • Tutanak Yönetimi
  • İş Birliği Araçları