17 yıldır işletmelerin daha iyi yazılımı
seçmesine yardımcı oluyoruz

Çağrı Takip Programı

Çağrı Takip Yazılımı, ajansların ve pazarlama departmanlarının, telefonla potansiyel müşteri bilgileri ve dinamik kaynak takibi yapmalarına ve kampanyalarının yatırım getirisini ölçmelerine yardımcı olur.

13 sonuç
Mükemmel müşteri hizmetleri, daha iyi yardım masası yazılımıyla başlar. LiveAgent ile mükemmel müşteri hizmetleri sunarak daha fazla müşteri kazanın. LiveAgent hakkında daha fazla bilgi
LiveAgent, tam donanımlı bir yardım masası yazılımıdır. BMW, Yamaha, Huawei, Orange veya Forbesfone gibi şirketler, dünya çapında 150 milyon son kullanıcıyı memnun etmek için LiveAgent kullanıyor. Siz de onlara katılın ve rekabet avantajı elde edin. Kredi kartı bilgisi vermeden ve taahhütte bulunmadan 14 günlük deneme sürümüyle başlayın. LiveAgent; canlı sohbet, telefon desteği, sosyal medya entegrasyonları, destek portalı ve API dahil 170’i aşkın yardım masası özelliğine sahip zengin bir çok kanallı yardım masası yazılımıdır. LiveAgent hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Sesli Mesaj
  • Arama Yönlendirme
  • CRM
  • Arayan Kimliği
  • Bilgisayar Telefon Entegrasyonu
  • Dönüşüm İzleme
  • Anahtar Kelime İzleme
  • Arama Transkripsiyonu
  • Arama İzleme
  • IVR
Callr, şirketlere konuşmayı sağlamak için ihtiyaç duydukları araçları sunan bir iletişim ve konuşma analizi çözümüdür. CALLR hakkında daha fazla bilgi
Callr, şirketlere işlerine görüşmeyi dahil etmek için ihtiyaç duydukları araçları sunan bir iletişim ve görüşme analizi çözümüdür. Emlak sektöründen araç satışına kadar doğru zamanda doğru aramanın satış dönüşümleri ve rekabet avantajı açısından büyük önem taşıdığı pazar yeri platformlarında yüksek değerli işlemleri destekleme konusunda uzmanlaşmıştır. 2011'de kurulan Callr, her türlü iş yığınına sorunsuz bir şekilde entegre olan ses ve SMS çözümleri aracılığıyla insanları birbirine bağlar. Kayıtlı bir operatör olarak, dünya çapında operatörlerle fiber bağlantılara sahiptir. Dolayısıyla çok güçlü hizmet ve yerel numaralara erişim olanağı sağlar. CALLR hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Sesli Mesaj
  • Arama Yönlendirme
  • CRM
  • Arayan Kimliği
  • Bilgisayar Telefon Entegrasyonu
  • Dönüşüm İzleme
  • Anahtar Kelime İzleme
  • Arama Transkripsiyonu
  • Arama İzleme
  • IVR
Pazarlama, satış ve hizmete yönelik basit, uygun maliyetli ve hepsi bir arada CRM yazılımı olan EngageBay, müşteri adaylarının kazanılması, onlarla iletişim kurulması, elde tutulmaları ve satış amacıyla kullanılır.
EngageBay, küçük işletmeler ve startup’lar için web ziyaretçilerini kazanmak, onlarla iletişim kurmak, onları elde tutmak ve mutlu müşterilere dönüştürmek üzere oluşturulmuş basit, uygun fiyatlı, hepsi bir arada pazarlama, satış ve hizmet CRM yazılımıdır. Müşteri adayı oluşturma formları ve açılır pencereleri aracılığıyla müşteri adayları kazanın, ilgi çekici açılış sayfalarıyla web ziyaretçilerinin dikkatini çekin, onları merak uyandıran e-postalarla elinizde tutun ve pazarlama otomasyonu yoluyla pazarlama huninizi otomatikleştirin. Bunların hepsini kullanımı kolay tek bir platformdan yapabilirsiniz. EngageBay CRM hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Sesli Mesaj
  • Arama Yönlendirme
  • CRM
  • Arayan Kimliği
  • Bilgisayar Telefon Entegrasyonu
  • Dönüşüm İzleme
  • Anahtar Kelime İzleme
  • Arama Transkripsiyonu
  • Arama İzleme
  • IVR
Agile CRM, KOBİ’lerin Fortune 500 gibi satış ve pazarlama yapmasını sağlamak için tasarlanmış eksiksiz bir satış, pazarlama ve hizmet paketidir.
Agile CRM arama kaydı sayesinde CRM’nizden ayrılmadan arama yapın, cevaplayın, kaydedin ve analiz edin. Agile’ın yerleşik arama kaydı ve gelişmiş ses iletimi özellikleri ile telefon görüşmelerinde konuşulanları unutmaya veda edebilir, satış performansını artırabilir ve hem müşterileriniz hem de potansiyel müşterileriniz ile ilişkilerinizde daima gerekli bilgilere sahip olursunuz. Agile CRM hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Sesli Mesaj
  • Arama Yönlendirme
  • CRM
  • Arayan Kimliği
  • Bilgisayar Telefon Entegrasyonu
  • Dönüşüm İzleme
  • Anahtar Kelime İzleme
  • Arama Transkripsiyonu
  • Arama İzleme
  • IVR
CloudTalk destek ve satış ekipleri için bulut tabanlı bir telefon sistemidir. Aramayı kolay ve eğlenceli hale getiriyoruz. Ücretsiz denemenizi hemen alın.
CloudTalk, gelişmiş görüşme izleme işlevine sahip bir akıllı telefon sistemidir. DHL, Yves Rocher, Karcher, Glovo gibi 2.500’den fazla işletme, CloudTalk’ın üstün arama kalitesine ve uygun fiyatlı telefon sistemi çözümlerine güvenmektedir. 70’ten fazla gelişmiş arama özelliğiyle satış ve müşteri destek ekiplerinizin yaşamlarını basitleştirin. Helpscout, Pipedrive veya Shopify gibi e-ticaret sistemleri, CRM ve mevcut yardım masası ile entegrasyon sayesinde potansiyel müşterilerle iletişimi geliştirir. Ücretsiz 14 günlük denemeyle başlayın. CloudTalk hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Sesli Mesaj
  • Arama Yönlendirme
  • CRM
  • Arayan Kimliği
  • Bilgisayar Telefon Entegrasyonu
  • Dönüşüm İzleme
  • Anahtar Kelime İzleme
  • Arama Transkripsiyonu
  • Arama İzleme
  • IVR
AVOXI'nin arama yolculuğu izleme özelliği, kullanıcıların arama yolculuklarını takip etmesini, arama yönlendirme sorunlarını ve yetersiz temsilci performansını hızlı bir şekilde belirlemesini sağlar.
AVOXI, işletmenizi tek bir platformdan yönetmek için ses ve iletişim hizmetlerinin yanı sıra iletişim merkezi özellikleri de sunar. AVOXI'nin arama yolculuğu izleme özelliği, müşterilerin sorun noktalarını daha iyi anlamak, ilk temasta çözüm sağlama oranını ve temsilci verimliliğini artırmak için kullanıcıların gelen arama akışlarını izlemesini sağlar. Arama yönlendirme sorunlarını ve yetersiz temsilci performansını hızlı bir şekilde belirlemek üzere müşterinin yolculuğuna ilişkin anında genel bir bakış edinin. AVOXI hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Sesli Mesaj
  • Arama Yönlendirme
  • CRM
  • Arayan Kimliği
  • Bilgisayar Telefon Entegrasyonu
  • Dönüşüm İzleme
  • Anahtar Kelime İzleme
  • Arama Transkripsiyonu
  • Arama İzleme
  • IVR
KOBİ’ler için özel olarak üretilmiş esnek, güvenilir ve uygun maliyetli bir bulut telefon sistemiyle iş iletişimini yeniden tanımlayın.
Zoho Voice, her cihazdan kolayca iş görüşmesi yapmaya ve gelen aramaları yanıtlamaya yardımcı olan bulut tabanlı bir VoIP (İnternet protokolü üzerinden ses) telefon yazılımıdır. Zoho Voice; CRM, Desk, Recruit, ve Bigin gibi diğer Zoho uygulamalarıyla entegre olur. Böylece ekipler, aramaları uygulamalar arasında geçiş yapmadan yöneterek zaman kazanabilir. IVR, tıkla ve konuş, arama sıraları, arama kaydı, çalışma saatleri, arama aktarma, canlı arama izleme ve çok daha fazlası gibi gelişmiş bulut telefon özelliklerini edinin. İş görüşmelerini yönetme şeklini modernleştirmenin zamanı geldi. Zoho Voice hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Sesli Mesaj
  • Arama Yönlendirme
  • CRM
  • Arayan Kimliği
  • Bilgisayar Telefon Entegrasyonu
  • Dönüşüm İzleme
  • Anahtar Kelime İzleme
  • Arama Transkripsiyonu
  • Arama İzleme
  • IVR
LiveVox, çok kanallı iletişimleri CRM, Pratik Yapay Zeka ve WFO’yu (iş gücü optimizasyonu) tek bir çözümde birleştiren yeni nesil iletişim merkezi platformudur.
LiveVox, temsilci-müşteri etkileşimlerinin %100’ünde tam görünürlük sağlayan, çağrı ve ekran kayıt yeteneklerine sahip tamamen entegre bir çözümdür. Senkronize ekran, çağrı ve çok kanallı kayıt özellikleri sayesinde performans, kalite ve uyumluluğun artırılmasına yardımcı olur. Birleşik platformları sayesinde yöneticilerin çok kanallı etkileşimlerde kolayca arama, oynatma, puanlama ve raporlama yapmalarına ve canlı aramalara katılmalarına olanak sağlar. Kayıtlar LiveVox bulutunda güvenli bir şekilde saklanır ve kolayca erişilebilir. LiveVox hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Sesli Mesaj
  • Arama Yönlendirme
  • CRM
  • Arayan Kimliği
  • Bilgisayar Telefon Entegrasyonu
  • Dönüşüm İzleme
  • Anahtar Kelime İzleme
  • Arama Transkripsiyonu
  • Arama İzleme
  • IVR
Botları ve rakiplerinizin tıklama dolandırıcılığını durdurun - paranızdan tasarruf edin ve yatırım getirinizi artırın. Clixtell, dünyanın önde gelen tıklama dolandırıcılığı koruma yazılımlarından biridir.
Clixtell, her büyüklükteki işletme ve acenteler için basit ve erişilebilir olacak şekilde tasarlanmıştır. Yazılım, her PPC tıklamasını 100'den fazla veri noktası ile izler ve analiz eder. Üstün sinir ağı herhangi bir tıklama dolandırıcılığı girişimini derhal tespit eder: Botlar, rakipler, tıklama fabrikaları ve bilgisayar korsanları - bunların tamamı tanımlanır ve bloke edilerek haklarında bilgi sahibi olunması için derhal Google'a rapor edilir. Clixtell, tıklama dolandırıcılığını ortadan kaldırarak paradan tasarruf edilmesini ve kampanya ROI’sinin (yatırım getirisi) en üst düzeye çıkarılmasını sağlar. Clixtell hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Sesli Mesaj
  • Arama Yönlendirme
  • CRM
  • Arayan Kimliği
  • Bilgisayar Telefon Entegrasyonu
  • Dönüşüm İzleme
  • Anahtar Kelime İzleme
  • Arama Transkripsiyonu
  • Arama İzleme
  • IVR
Ringostat Call Tracking (çağrı izleme) ile hangi reklamların çağrıları artırdığını öğrenin. Hangi reklam, kampanya veya anahtar kelimenin müşterilerinizin ilgisini çektiğini öğrenin.
Hangi reklamların aramaları artırdığını öğrenin. Nitelikli müşteri görüşmelerine ihtiyaç duyan işletmeler için Ringostat doğru bir seçimdir. Ringostat ile hangi reklam, kampanya veya anahtar kelimenin müşterilerin ilgisini çektiği görülür. Arama izleme fırsatlarını kullanarak aynı bütçeyle pazarlama etkisini en üst düzeye çıkarın ve daha fazla satış gerçekleştirin. Ringostat, bu görevi olabildiğince verimli bir şekilde yerine getirmek için gereken her şeyi içerir: %97 doğruluk, akıllı değiştirme komut dosyası, arama segmentasyonu, çağrı kaydetme ve dinleme vb. Ringostat hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Sesli Mesaj
  • Arama Yönlendirme
  • CRM
  • Arayan Kimliği
  • Bilgisayar Telefon Entegrasyonu
  • Dönüşüm İzleme
  • Anahtar Kelime İzleme
  • Arama Transkripsiyonu
  • Arama İzleme
  • IVR
Gelişiminizi desteklemek için geliştirilmiş yapay zeka öncelikli iletişim merkezi yazılımı.
Voiso, gelişiminizi desteklemek için oluşturulmuş, yapay zeka öncelikli bulut tabanlı bir iletişim merkezi yazılımıdır. Voiso, iletişim merkezi ekiplerinizin telefon, web ve mesaj iletim etkinliğini artırmak için önde gelen CRM sistemleri ve son teknoloji araçlarla sıkı yerel entegrasyonlara sahiptir. Yapay zekalı çevirici ve yerleşik yapay zekalı telesekreter ile daha fazla canlı sohbete ulaşın. Konuşma analizlerini kullanarak temsilcilerinize koçluk yapın. Gerçek zamanlı panolar ile iletişim merkezi işlemleri üzerinde tam kontrole sahip olun. Voiso hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Sesli Mesaj
  • Arama Yönlendirme
  • CRM
  • Arayan Kimliği
  • Bilgisayar Telefon Entegrasyonu
  • Dönüşüm İzleme
  • Anahtar Kelime İzleme
  • Arama Transkripsiyonu
  • Arama İzleme
  • IVR
Arama muhasebesi ve çok çeşitli ses platformlarında kullanım analizi gerçekleştirebilen birleşik arama analizi.
Telefon numaralarını tanımlamaya ve aramaya, telekomünikasyon harcamalarını izlemeye, sesli trafiği analiz etmeye ve daha fazlasına yardımcı olan çağrı muhasebesi çözümü. PBX'ler (telefon santralleri), UCaaS (hizmet olarak birleşik iletişim), oturum sınır kontrolörleri ve ayrıca Zoom, Teams ve Webex gibi işbirliği platformları dahil olmak üzere tüm veri kaynaklarından çağrı meta verileri türetebilen tek bir yazılım çözümü. Birleşik arama analizleri ile ağ tesislerini optimize edebilir, maliyetleri kontrol edebilir ve uzak ekipleri yönetebilirsiniz. Microcall hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Sesli Mesaj
  • Arama Yönlendirme
  • CRM
  • Arayan Kimliği
  • Bilgisayar Telefon Entegrasyonu
  • Dönüşüm İzleme
  • Anahtar Kelime İzleme
  • Arama Transkripsiyonu
  • Arama İzleme
  • IVR
InfoCision, geleneksel çağrı merkezleri için gelişmiş eğitim, kalite ve verimlilik çözümleri sağlayıcısıdır.
InfoCision, geleneksel çağrı merkezi hizmetleri için gelişmiş eğitim çözümleri sağlayıcısıdır. InfoCision çağrıları kısaltan, alternatif kanalları harmanlayan ve müşteri memnuniyetini artıran çağrı merkezi araçları sunar. Mevcut çağrı merkezi ortamınızda çalışan ve bu ortamı geliştiren araçlar, müşteri verilerini ve nüfus bilgilerini önceden doldurur, gelen çağrıları puanlar, çağrı merkezi temsilcilerini e-öğrenim ve simülasyonlarla eğitir, kaliteyi ölçer, personeli motive eder, çok çeşitli ve güçlü giden/gelen SMS/MMS metin mesajı seçenekleri içerir. InfoCision hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Sesli Mesaj
  • Arama Yönlendirme
  • CRM
  • Arayan Kimliği
  • Bilgisayar Telefon Entegrasyonu
  • Dönüşüm İzleme
  • Anahtar Kelime İzleme
  • Arama Transkripsiyonu
  • Arama İzleme
  • IVR