15 yıldır işletmelerin daha iyi yazılımı
seçmesine yardımcı oluyoruz

Bilgisayar Onarım Mağazası Yazılımı

Bilgisayar Onarım Mağazası Yazılımı, mağazalara onarım destek istekleri, ürün envanteri, iş akışı yönetimi ve zaman yönetimi konularında yardımcı olur. Bilgisayar Teknik Servis Yazılımı, Teklif ve faturalandırma araçları, ek garanti, iade ve satın alma emirleri yönetimi sayesinde tamir mağazanızın finansal tarafını düzenlemek daha kolay hale gelir. Bilgisayar Tamir Mağazası Yazılımıyla ilgilenen kullanıcılar ayrıca İş Yönetimi Yazılımına ve IT Hizmeti Yazılımına da göz atabilirler.

RemOnline, onarım atölyeleri için tasarlanmış hepsi bir arada bir iş yönetimi çözümüdür. RemOnline hakkında daha fazla bilgi
RemOnline, operasyonlarını kolaylaştırmak isteyen KOBİ'lere yönelik bir yazılımdır. İster mağazada ister yerinde operasyon yönetiyor olun, RemOnline işinizi daha verimli bir şekilde yürütmek için ihtiyacınız olan özelliklere sahiptir. Satış, iş süreçleri oluşturma, stok yönetimi, maaş bordrosu ve analiz dahil olmak üzere temel iş fonksiyonlarını otomatikleştirin. İş Emirleri Uygulaması, uzak ekiplerin hareket halindeyken satış/iş emirlerini işlemesine ve ödeme almasına olanak tanır. Yöneticiler, KPI'ları (temel performans göstergeleri) ve çalışan etkinliğini izlemek için mobil uygulamayı kullanabilir. RemOnline hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Satış Noktası (POS)
  • Kabul Yönetimi
  • Envanter Yönetimi
  • Onarım Biletleri
  • Barkod/Etiket Yönetimi
Orderry, tamirhaneler ve yerel işletmeler için tasarlanmıştır. Tek bir arayüzde iş ve tamir işleme, analiz ve raporlama.
Orderry, servis işletmeleri ve tamir atölyeleri için özel olarak tasarlanmış bir hizmet olarak yazılım (Software as a Service, SaaS) çözümüdür. İş ve tamir işleme, CRM, envanter yönetimi, barkod etiketleme, finans, raporlama, analiz gibi ortak operasyonları basitleştirmeye ve otomatikleştirmeye yardımcı olur. Orderry; bilgisayar ve cihaz tamir mağazaları, cep telefonu servis merkezleri, ev aletleri ve otomobil tamircileri, saha hizmetleri, elektrik yüklenicileri ve çok daha fazlasının ihtiyaçlarına özel olarak tasarlanmış olan ve tüm özellikleri bir arada barındıran bir paket sunmaktadır. Orderry hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Satış Noktası (POS)
  • Kabul Yönetimi
  • Envanter Yönetimi
  • Onarım Biletleri
  • Barkod/Etiket Yönetimi
Servis rutinlerini otomatikleştirmek ve tamirhanenizdeki siparişleri etkin bir şekilde yönetmek için platform. Biletleme ve faturalama, CRM.
Servis rutinlerini otomatikleştirmek ve tamirhanenizdeki siparişleri etkin bir şekilde yönetmek için platform. Biletleme ve faturalama, CRM. HelloClient hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Satış Noktası (POS)
  • Kabul Yönetimi
  • Envanter Yönetimi
  • Onarım Biletleri
  • Barkod/Etiket Yönetimi
Teknisyenler tarafından tasarlanan Fixably, Apple yetkili servis sağlayıcıları için GSX entegrasyonu içeren bir servis ve onarım yönetimi hizmet olarak yazılım (Software as a Service, SaaS) çözümüdür.
Elektronik cihaz onarım işletmeleri için onarım ve servis yönetimi yazılımı. Fixably iş akışının %80’ini otomatikleştirir. Böylece teslim süresi kısaltılıp müşteri memnuniyeti artırılabilir. Akıllı makrolar, sisteme girilmiş bir milyonun üzerinde onarımı temel alarak onarım süreçlerini basitleştirir. Fixably, müşteriden onarım teknisyenine, servis yöneticisine ve işletme sahibine kadar herkesin işini kolaylaştırır. Apple yetkili servis sağlayıcıları, GSX (Global Service Exchange) entegrasyonunun ek avantajından yararlanır. Fixably hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Satış Noktası (POS)
  • Kabul Yönetimi
  • Envanter Yönetimi
  • Onarım Biletleri
  • Barkod/Etiket Yönetimi