18 yıldır işletmelerin daha iyi yazılımı
seçmesine yardımcı oluyoruz

Müşteri Katılım Yazılımı

Müşteri Katılım Yazılımı pazarlamacıların ve işletme yöneticilerinin kişiselleştirilmiş, ilgi çekici içeriklerle müşteri deneyimleri oluşturmasına ve izlemesine yardım eder. Müşteri Katılım Yazılımı genelde dijital ve mobil etkileşim araçlarını, canlı sohbeti, oyunlaştırma seçeneklerini, kişiselleştirilmiş web içeriğini ve dinamik formları içerir. İlgili araçlar şu yazılımlarda bulunabilir: Müşteri İlişkileri Yönetimi Yazılımı, Müşteri Sadakat Programı, Müşteri Memnuniyeti Yazılımı, Oyunlaştırma (Gamification) Yazılımı ve Blog Düzenleme Sistemi.

Öne çıkarılan yazılımlar

En çok inceleme alan yazılımlar

Müşteri Katılım Yazılımı kategorisinde kullanıcılarımın en çok inceleme bıraktığı ürünleri keşfedin

Türkiye Yerel ürünleri göster
60 sonuç
Zoho CRM Plus, bir işletmenin tüm farklı temas noktalarını tek bir platformda toplanan verilerle birleştirir. Zoho CRM Plus hakkında daha fazla bilgi
Zoho CRM Plus, yaşam döngülerinin tüm aşamalarında müşterilerle bağlantı kurmalarına ve onları değerli marka savunucularına dönüştürmelerine yardımcı olan birleşik bir müşteri deneyimi platformu ile her büyüklükteki işletmeyi güçlendirir. Temel özellikleri arasında birleşik satış, pazarlama ve müşteri hizmetleri, çok kanallı müşteri katılımı, 360 derecelik müşteri görüşü, ekipler arası iş birliği araçları, gelişmiş analizler, yerleşik yapay zeka ve daha fazlası yer almaktadır. Zoho CRM Plus hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İletişim Yönetimi
  • Çok Kanallı İletişim
  • Raporlama/Analiz
  • Geri Bildirim Yönetimi
  • Müşteri Geçmişi
  • Canlı Sohbet
Web tabanlı uygulamalar için hepsi bir arada ürün benimseme platformu. Dönüşüm ve elde tutma oranını artırmak için güzel tanıtım deneyimleri oluşturun. Product Fruits hakkında daha fazla bilgi
Product Fruits, web tabanlı uygulamalar için kodsuz bir ürün benimseme platformudur. Adım adım yönlendirerek ve üründen nasıl değer elde edileceğini göstererek geniş ölçekte kullanıcı kazanmayı sağlar. Güçlü özellik seti; interaktif ürün turları ve adım adım kılavuzlar, püf noktaları ve araç ipuçları, tanıtım kontrol listesi, uygulama içi duyurular, geri bildirim pencere öğesi, can simidi düğmesi ve tam entegre bir bilgi tabanı içerir. Müşteriler daha yüksek dönüşümler elde eder, müşteri kaybını ve açılan destek bileti sayılarını alır. Product Fruits hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İletişim Yönetimi
  • Çok Kanallı İletişim
  • Raporlama/Analiz
  • Geri Bildirim Yönetimi
  • Müşteri Geçmişi
  • Canlı Sohbet
Quizell, işletmelerin yapay zeka destekli testlerle, formlarla ve hunilerle potansiyel müşterileri yakalamasına ve satışları artırmasına yardımcı olur; kodlama gerektirmez. Quizell hakkında daha fazla bilgi
Quizell, interaktif ürün tavsiyesi sınavları, formları ve hunileri yoluyla işletmeleri potansiyel müşterileri yakalamaları, katılımı ve satışları artırmaları için güçlendirir. Kod içermeyen sürükle-bırak özellikli oluşturucumuzla, müşterilerinizi mükemmel ürünlerle eşleştiren kişiselleştirilmiş deneyimleri kolayca oluşturabilirsiniz. Quizell’in yapay zeka odaklı platformu, müşteri davranışları hakkında değerli içgörüler sağlarken dönüşüm oranlarını ve geliri artırırken ürün iadelerini azaltır. İster yeni kurulan bir şirket ister köklü bir işletme olun, Quizell size başlamanız için sonsuza kadar ücretsiz bir plan ve büyüdükçe ölçeklendirilecek esnek ücretli seçenekler sunar. Pazarlama stratejilerinizi daha da geliştirmek ve her etkileşimde büyümeyi desteklemek için Klaviyo, Mailchimp ve HubSpot gibi platformlarla sorunsuz bir şekilde entegre olun. Quizell hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İletişim Yönetimi
  • Çok Kanallı İletişim
  • Raporlama/Analiz
  • Geri Bildirim Yönetimi
  • Müşteri Geçmişi
  • Canlı Sohbet
Solitics, pazarlamacıların gerçek zamanlı etkileşim için verileri kullanıp analiz ederek daha anlamlı müşteri etkileşimleri kurmasına ve başarılı olmasına olanak tanır. Solitics hakkında daha fazla bilgi
Solitics, kalifiye pazarlamacıların birden fazla kanalda gerçek zamanlı (1,8 saniyede) otomatik ve kişiselleştirilmiş müşteri yolculukları oluşturmasını sağlar. Pazarlamacılar kampanya etkinliğinin net bir analizini ve sürekli iyileştirme için güçlü içgörüler de elde eder. Solitics’in tescilli teknolojisi, bir taraftan tüm dağıtık veri kaynaklarına, diğer taraftan tüm pazarlama kanallarına doğrudan bağlanmak için az kodlu entegrasyondan yararlanarak 30 günden kısa bir sürede faaliyete geçer. Solitics hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İletişim Yönetimi
  • Çok Kanallı İletişim
  • Raporlama/Analiz
  • Geri Bildirim Yönetimi
  • Müşteri Geçmişi
  • Canlı Sohbet
Pipedrive, satış ekiplerinin organize olmasını sağlayan bir satış yönetimi aracıdır. Satışların tamamlanmasını sağlayan faaliyetlere odaklanmanıza yardımcı olur. Pipedrive hakkında daha fazla bilgi
Pipedrive, satış personeli tarafından satış personeli için oluşturulmuş bir satış yönetimi aracıdır. Dünya çapında 95 binden fazla satış ekibi tarafından kullanılan bu uygulama, büyük resmin görülmesine yardımcı olur ve herkesin satış kapatmayı sağlayan faaliyetlere odaklanması için adım adım rehberlik sunar. Pipedrive ile hiçbir şey gözden kaçmaz. Kullanımı kolaydır ve odağın korunmasına yardımcı olur, böylece ekibiniz uygulamayı severek kullanırken siz de sistemdeki verilere güvenebilirsiniz. Kullanmaya başlaması basittir; ancak tüm satış süreçlerine uyum sağlayacak kadar da güçlüdür. Pipedrive hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İletişim Yönetimi
  • Çok Kanallı İletişim
  • Raporlama/Analiz
  • Geri Bildirim Yönetimi
  • Müşteri Geçmişi
  • Canlı Sohbet
Zoho CRM, kuruluşları eksiksiz bir müşteri ilişkileri yaşam döngüsü yönetim çözümüyle güçlendirir. Zoho CRM hakkında daha fazla bilgi
Zoho CRM, her boyutta ve her türde işletmeye potansiyel ve mevcut müşterilerle iletişimi sürdürme yolu sunar. Web sitesi ziyaretçisi izleme ve canlı sohbet seçenekleriyle potansiyel müşterileri müşterilere dönüştürün. Çok kanallı bir CRM ile e-posta, telefon, sosyal medya ve diğer kanallarda müşterilerle her zaman, her yerde etkileşim kurun. Zoho CRM hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İletişim Yönetimi
  • Çok Kanallı İletişim
  • Raporlama/Analiz
  • Geri Bildirim Yönetimi
  • Müşteri Geçmişi
  • Canlı Sohbet
Tribe, müşteri bağlılığını etkinlik akışları, sosyal ağ pencere öğeleri, oyunlaştırma ve bildirimler yoluyla güçlendiren çevrimiçi bir topluluk platformudur. Bettermode hakkında daha fazla bilgi
Kullanıcılarla bağlantı kurmak, etkileşimde bulunmak ve onları elde tutmak için özelleştirilebilir çevrimiçi topluluk platformu. Kullanıcılarınızın tartışmalarını ve bağlantılarını markanız altında gerçekleştirmelerini sağlayın. Üyeler makale yazabilir, soru sorabilir, yanıt gönderebilir, anket oluşturabilir, oylayabilir, yorum yapabilir ve etkileşimli içerik paylaşabilir. Güçlü oyunlaştırma sistemi, kişiselleştirme ve bildirim araçları ile üyelerinizin ilgisini çekin. Güçlü çevrimiçi topluluklar oluşturmak için Tribe’ın güvenilir topluluk motorunu, modüler uygulamalarını, entegrasyonlarını, pencere öğelerini ve API’sini kullanın. Bettermode hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İletişim Yönetimi
  • Çok Kanallı İletişim
  • Raporlama/Analiz
  • Geri Bildirim Yönetimi
  • Müşteri Geçmişi
  • Canlı Sohbet
Zendesk Support, daha iyi müşteri ilişkileri için oluşturulmuş önemli bir yardım masası yazılımıdır.
Zendesk Suite, kullanımı kolay ve işletmenize göre ölçeklenen müşteri hizmetleri çözümüdür. Zendesk'i kullanan şirketler, ortalama olarak her ölçekte müşteri memnuniyetini %25, temsilci verimliliğini ise %30 oranında artırıyor. Müşteri etkileşimleriniz; web widget'ları önceden tanımlanmış bilet yanıtları ve çok daha fazlası gibi özellikler içeren tek bir arayüzde bulunur. Hızlıca ayarlayın ve çalıştırın. Zendesk Suite; bilet sistemi, yardım merkezi, topluluk forumu, mesajlaşma, Talk (bulut tabanlı çağrı merkezi yazılımı), Explore (müşteri deneyimi analiz yazılımı) ve Sunshine Conversations'ı (mesajlaşma platformu) içerir. Zendesk Suite hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İletişim Yönetimi
  • Çok Kanallı İletişim
  • Raporlama/Analiz
  • Geri Bildirim Yönetimi
  • Müşteri Geçmişi
  • Canlı Sohbet
Freshdesk, dünya çapında 50.000’den fazla işletmenin mükemmel müşteri deneyimleri oluşturmasına yardımcı olan kullanımı kolay bir müşteri hizmetleri yazılımıdır.
Freshdesk, müşteri hizmetleri için güçlü çözümler sunan bulut tabanlı bir yardım masası sistemidir. Freshdesk; e-posta, telefon, web, sohbet ve sosyal medyadaki görüşmeleri birleştirerek sorunları kanallarda zahmetsizce çözmeye yardımcı olur. Ayrıca, Freshdesk ile iş akışları otomatikleştirilebilir, uygun self servis seçenekleri sunulabilir, SLA’lar (hizmet düzeyi sözleşmeleri) yönetilebilir ve raporlar oluşturulabilir. Freshdesk; Bridgestone, HP, Harvard Üniversitesi ve DHL dahil, 40.000’den fazla müşteri tarafından kullanılmaktadır. Freshdesk hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İletişim Yönetimi
  • Çok Kanallı İletişim
  • Raporlama/Analiz
  • Geri Bildirim Yönetimi
  • Müşteri Geçmişi
  • Canlı Sohbet
Müşteri desteğini bir üst seviyeye taşıyın. Müşterilerle çok kanallı etkileşim için gereken tek şey doğru yardım masası yazılımıdır.
Zoho Desk, şirketinizin müşterilerle güçlü ilişkiler kurmasına yardımcı olan web tabanlı bir müşteri hizmetleri uygulamasıdır. Tek arayüz üzerinden iletişimde müşterilerinizle e-posta, sosyal medya, canlı sohbet, self servis portalları ve web formlarıyla etkileşim kurun. Zoho Desk ile temsilciler daha üretken, yöneticiler daha etkili ve müşteriler daha güçlü olur. Özelleştirilebilir, kullanışlıdır ve bir servete mal olmaz. Zoho Desk hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İletişim Yönetimi
  • Çok Kanallı İletişim
  • Raporlama/Analiz
  • Geri Bildirim Yönetimi
  • Müşteri Geçmişi
  • Canlı Sohbet
Web sitenize LiveChat ekleyerek müşterilere sizinle doğrudan konuşma ve olası sorularına anında yanıt alma şansı verirsiniz.
LiveChat, web sitesi ziyaretçileri ile anında iletişime olanak sağlayarak soru veya endişelerinin anında çözülmesini mümkün kılmaktadır. Ayrıca ziyaretçilerinizi izleme ve ziyaret edilen sayfa sayısı veya web sitesinde geçirilen zaman gibi belirli koşullara göre kişiselleştirilmiş mesajlar gönderme seçeneği sunar. LiveChat hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İletişim Yönetimi
  • Çok Kanallı İletişim
  • Raporlama/Analiz
  • Geri Bildirim Yönetimi
  • Müşteri Geçmişi
  • Canlı Sohbet
LiveAgent'ı ücretsiz kullanmaya başlayın ve her büyüklükteki şirket için üst düzey yardım masası çözümüyle mükemmel müşteri hizmetleri sağlayın.
LiveAgent, müşterilerinizle e-posta, mesaj, sesli arama veya sosyal medya gibi onların tercih ettiği çeşitli kanallar aracılığıyla iletişim kurmanızı sağlayan tam donanımlı bir müşteri etkileşimi yazılımıdır. LiveAgent, güçlü raporlama özellikleri, evrensel bir gelen kutusu ve karma bilet oluşturma sistemi sunar. Birinci sınıf müşteri hizmetleri sunma konusunda BMW, Yamaha ve Huawei gibi şirketlere katılın. Ücretsiz deneme sürümünüzü kredi kartı bilgisi girmeden başlatın. LiveAgent hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İletişim Yönetimi
  • Çok Kanallı İletişim
  • Raporlama/Analiz
  • Geri Bildirim Yönetimi
  • Müşteri Geçmişi
  • Canlı Sohbet
Pazarlama, satış ve hizmete yönelik basit, uygun maliyetli ve hepsi bir arada CRM yazılımı olan EngageBay, müşteri adaylarının kazanılması, onlarla iletişim kurulması, elde tutulmaları ve satış amacıyla kullanılır.
EngageBay, küçük işletmeler ve startup’lar için web ziyaretçilerini kazanmak, onlarla iletişim kurmak, onları elde tutmak ve mutlu müşterilere dönüştürmek amacıyla oluşturulmuş basit, uygun fiyatlı, hepsi bir arada pazarlama ve satış CRM yazılımıdır. EngageBay, basit ve güçlü bir ücretsiz canlı sohbet yazılımıyla her müşteriyle etkileşim kurmak ve onlara kişiselleştirilmiş birebir destek sağlamak için ücretsiz canlı sohbet yazılımı sunar. Üstelik hepsine kullanımı kolay, tek bir platformdan erişilebilir. EngageBay CRM hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İletişim Yönetimi
  • Çok Kanallı İletişim
  • Raporlama/Analiz
  • Geri Bildirim Yönetimi
  • Müşteri Geçmişi
  • Canlı Sohbet
Müşteri ilişkilerinizi yeniden tasarlayan yeniliklerle zamandan tasarruf edin ve maliyetleri azaltın.
Dünyanın önde gelen CRM platformu üzerine kurulu Communications Cloud; B2C, B2B ve toptan CSP'lerin (iletişim hizmeti sağlayıcıları) katalog odaklı, dijital bir BSS'ye (iş destek sistemi) geçmesini sağlar. Amaca yönelik olarak üretilmiş sektör işlevselliği ve Sales Cloud ile Service Cloud'un tüm özellikleri sayesinde, her ölçekten hizmet sağlayıcılar değişen müşteri beklentilerine hızlı bir şekilde uyum sağlayabilir, değer elde etme süresini kısaltabilir ve pazarlamadan perakende kanallarına, müşteri hizmetlerine ve operasyonlara kadar kuruluşun her kısmını birleştirebilir. Salesforce Service Cloud hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İletişim Yönetimi
  • Çok Kanallı İletişim
  • Raporlama/Analiz
  • Geri Bildirim Yönetimi
  • Müşteri Geçmişi
  • Canlı Sohbet
Userlike işletmenizin mesajlaşma kanallarında müşterileri kazanmasına ve onlarla iletişim kurmasına yardımcı olan bir canlı sohbet yazılımıdır.
Userlike sohbet ve mesajlaşma ile müşteri etkileşimini artırır. Web siteniz, Facebook Messenger, WhatsApp, Telegram ve SMS aracılığıyla müşterilerinizle sohbet edin. Sohbet botunuzu bağlayın ve müşteri etkileşimlerinizin belirli kısımlarını otomatikleştirin. Almanya’da doğmuş ve burada barındırılmaktadır. Userlike, %100 GVKY uyumlu iletişim çözümü ile size ve müşterilerinize ait verileri güvende tutar. Userlike hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İletişim Yönetimi
  • Çok Kanallı İletişim
  • Raporlama/Analiz
  • Geri Bildirim Yönetimi
  • Müşteri Geçmişi
  • Canlı Sohbet
Daha az arayın. Daha çok satın.
Lusha, işletme uzmanlarının müşteri adayları, iletişim kişileri ve başvuru sahipleri ile hızlı ve gerçek bağlantılar kurmalarına yardımcı olur. B2B ilişkisi güvene dayanır. Lusha, iş profillerini zenginleştirmenize ve doğrulamanıza olanak tanıyan basit araçlar kullanarak güven inşa etmenize yardımcı olur. Günümüzde 250.000’den fazla satış temsilcisi, işe alım yöneticisi ve pazarlamacı, her gün Lusha kullanarak müşteri adayları, iletişim kişileri ve başvuru sahipleri ile ilişki kurma şekillerini dönüştürüyor. Lusha hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İletişim Yönetimi
  • Çok Kanallı İletişim
  • Raporlama/Analiz
  • Geri Bildirim Yönetimi
  • Müşteri Geçmişi
  • Canlı Sohbet
Kullanıma hazır şablonlarla müşteri etkileşimi operasyonlarınızı dakikalar içinde otomatikleştirin. Pipefy'ı ücretsiz deneyin.
Pipefy, yöneticilerin teknik becerileri olmadan iş akışları oluşturmasını ve bunları otomatikleştirmesini sağlayan kodsuz bir iş akışı otomasyon yazılımıdır. Pipefy sayesinde kullanımı ve anlaşılması kolay, kodsuz bir platformla iş akışlarını standartlaştırma, e-postaları otomatikleştirme, müşteri taleplerini kolaylaştırma, işe alım sürecinizi optimize etme yoluyla müşteri etkileşimini artırın. Visa, IBM, Volvo, Santander ve Kraft Heinz gibi şirketlerin izinden gidin. Hızı artırın, daha yüksek kaliteli sonuçlar elde edin ve veriye dayalı kararlar alın. Pipefy hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İletişim Yönetimi
  • Çok Kanallı İletişim
  • Raporlama/Analiz
  • Geri Bildirim Yönetimi
  • Müşteri Geçmişi
  • Canlı Sohbet
Canlı sohbet ve birlikte göz atma özellikleriyle sorunları ortaya çıktığı sırada çözmek için müşterilerle anında etkileşim kurun.
Canlı sohbet ve gerçek zamanlı birlikte göz atma özellikleriyle sorunlarını anında çözmek için müşterilerle proaktif bir şekilde etkileşimde bulunarak daha iyi müşteri ilişkileri kurun. Ziyaret edilen sayfaya, cihaz türüne, ziyaret sayısına veya özel olaylara göre müşterileri sohbet etmeye davet etmek için akıllı tetikleyicileri kullanın. Sohbet operatörlerinizin sık sorulan sorulara kaydedilmiş yanıtlar vererek zaman kazanmalarına yardımcı olun ve emoji tabanlı sohbet derecelendirmeleriyle onlara ziyaretçilerin geri bildirimlerini sunun. Sınırsız anketler ve yanıtlarla müşteri deneyimi hakkında bilgi edinin. Lucky Orange hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İletişim Yönetimi
  • Çok Kanallı İletişim
  • Raporlama/Analiz
  • Geri Bildirim Yönetimi
  • Müşteri Geçmişi
  • Canlı Sohbet
Pendo, müşterileriniz için alışılmışın dışında müşteri katılımı çözümleri sunar. Kullanıcıları kendilerine en çok fayda sağlayan özelliklere yönlendirin.
Müşterileriniz için kendi sınıfında öne çıkan ∫ürünler geliştirin. Hızlandırarak zaman açısından değer kazandırdığı kanıtlanmış yol gösterici deneyimler tasarlayarak müşteri alışma sürecini yaygınlaştırın. Başarılı kullanıcı davranışlarını anlamak ve kullanıcıları otomatik olarak kendilerine en çok fayda sağlayan özelliklere yönlendirmek için kendi sınıfında öne çıkan ürün analizlerinden yararlanın. Müşteri yolculuğunun başında kusursuz bir ilk izlenim ve hayal kırıklığıyla sonuçlanmayan bir deneyim sağlayarak müşteri bağlılığını artırın. Pendo hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İletişim Yönetimi
  • Çok Kanallı İletişim
  • Raporlama/Analiz
  • Geri Bildirim Yönetimi
  • Müşteri Geçmişi
  • Canlı Sohbet
Şirketiniz için profesyonel anket yazılımı (NPS, müşteri bağlılığı ve memnuniyeti, çalışan deneyimi, müşteri deneyimi, CES)
CRM ve araçlarınızla entegrasyona olanak tanıyan bir müşteri bağlılığı anketi yazılımı mı arıyorsunuz? Müşteri geri bildirimlerini birkaç tıklamayla toplayın, analiz edin ve raporlayın. Müşteri bağlılığını mucizelere değil, gerçeklere dayalı olarak oluşturun. Startquestion; ücretsiz müşteri anketi şablonları, gelişmiş analiz araçları ve teknik destek sağlar. Böylece müşteri bağlılık ve memnuniyetini ölçmenin iyi bilinen yöntemleri [NPS (net tavsiye skoru), CSAT (müşteri memnuniyeti), CES (müşteri çaba puanı) vb.] denenebilir. CustomerHero hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İletişim Yönetimi
  • Çok Kanallı İletişim
  • Raporlama/Analiz
  • Geri Bildirim Yönetimi
  • Müşteri Geçmişi
  • Canlı Sohbet
amoCRM, dünyanın ilk mesajlaşma destekli CRM’sidir. Satış kanalı, müşteri adayı takibi, çok kanallı iletişim ve daha fazlasını içerir.
amoCRM, dünyanın ilk mesajlaşma destekli CRM’sidir. Çok kanallı iletişim, tek bir uygulamadan mesajlaşma, e-posta ve aramalar yoluyla konuşmanızı sağlar. Artık müşterilerinizle her etkileşim kişiselleştirilmiş bire bir diyaloglara dönüştürülebilir. Artı, yöneticiler güçlü analiz, raporlama ve otomasyon araçlarını da beğeniyor. Girişimciler ve KOBİ’ler için iyi bir mesajlaşma tabanlı satış çözümüdür. Kommo hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İletişim Yönetimi
  • Çok Kanallı İletişim
  • Raporlama/Analiz
  • Geri Bildirim Yönetimi
  • Müşteri Geçmişi
  • Canlı Sohbet
Sohbetleştirilmiş anketleri kullanarak anket çalışmasını karşılıklı sohbete dönüştürün. Müşteri ve çalışanlarınızla iletişiminizi geliştirin.
SurveySparrow, anketleri sohbete dönüştürmenizi sağlar. Konuşma arabirimi sayesinde SurveySparrow, kullanıcılara sohbet benzeri bir deneyim sunan, son derece ilgi çekici, mobil öncelikli anketler oluşturma ve paylaşma imkanı sağlar. SurveySparrow’un yinelenen anketleri, müşteri veya çalışan nabzını ölçmek için düzenli aralıklarla anket göndermenizi sağlar. Kolay paylaşım seçenekleri sayesinde SurveySparrow, anketlerinizi Web, Mobil, Sosyal ve E-posta üzerinden paylaşarak hedef kitlenizden kolayca geribildirim toplamanızı sağlar. SurveySparrow hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İletişim Yönetimi
  • Çok Kanallı İletişim
  • Raporlama/Analiz
  • Geri Bildirim Yönetimi
  • Müşteri Geçmişi
  • Canlı Sohbet
Freshdesk Messaging, müşteri bağlılığı ekiplerinin müşterilerle kanallar arasında konuşması için oluşturulmuş modern bir mesajlaşma yazılımıdır.
Freshdesk Messaging (eski adıyla Freshchat), satış ve müşteri bağlılığı ekiplerinin potansiyel müşteriler ve gerçek müşterilerle web sitesi, mobil uygulama veya sosyal ağ sayfalarında iletişim kurması için oluşturulmuş modern bir mesajlaşma yazılımıdır. Geleneksel canlı sohbetin ötesine geçen Freshdesk Messaging (eski adıyla Freshchat), işletmelerin ve ekiplerinin sürekli ve bağlama dayalı mesajlaşma deneyimine odaklanmasına yardımcı olur. Freshchat hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İletişim Yönetimi
  • Çok Kanallı İletişim
  • Raporlama/Analiz
  • Geri Bildirim Yönetimi
  • Müşteri Geçmişi
  • Canlı Sohbet
Ekiplerin farklı iç ve dış iletişim kanalları üzerinden gerçek anlamda işbirliğinde bulunmasını sağlayan ekip gelen kutusu ve sohbet aracı.
Ekiplerin e-posta, SMS, WhatsApp, Twitter ve diğer iletişim kanalları üzerinden gerçek anlamda işbirliği yapmasını sağlayan ekip gelen kutusu ve sohbet aracı. Gelen kutusu, önceliği işe veren bir işbirliği deneyimi göz önünde bulundurarak yeniden tasarlanmıştır. Missive sayesinde ekipler işlerini büyütmeye odaklanır. Missive hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İletişim Yönetimi
  • Çok Kanallı İletişim
  • Raporlama/Analiz
  • Geri Bildirim Yönetimi
  • Müşteri Geçmişi
  • Canlı Sohbet
OneSignal; e-posta, mobil ve web anlık bildirimleri, uygulama içi mesajlaşma ve SMS sunan sektöründe öncü müşteri etkileşim çözümüdür.
OneSignal; e-posta, mobil ve web anlık bildirimleri, uygulama içi mesajlaşma ve SMS sunan, sektöründe öncü müşteri mesajlaşma ve etkileşim çözümüdür. Çok kanallı platformu sayesinde bir milyon işletmenin günde 11 milyardan fazla mesaj göndermesini sağlar. Üstün mimariyle desteklenen OneSignal, işletmenize göre ölçeklendirilecek ve mesajları daha hızlı ve güvenilir bir şekilde iletecek şekilde tasarlanmıştır. OneSignal; müşteri yolculukları, A/B testi, analiz, kişiselleştirme, segmentasyon ve daha fazlası gibi araçlar sunar. OneSignal hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İletişim Yönetimi
  • Çok Kanallı İletişim
  • Raporlama/Analiz
  • Geri Bildirim Yönetimi
  • Müşteri Geçmişi
  • Canlı Sohbet