Öne çıkarılan yazılımlar

En çok inceleme alan yazılımlar

Müşteri Katılım Yazılımı kategorisinde kullanıcılarımın en çok inceleme bıraktığı ürünleri keşfedin

Türkiye Yerel ürünleri göster
48 sonuç
Kolay çok kanallı mesajlaşma yoluyla büyümeye ilham veren müşteri etkileşim platformu. Pushwoosh hakkında daha fazla bilgi
Pushwoosh, başarılı kişiler için mobil temelli bir müşteri etkileşim platformudur. Çok kanallı mesajlaşmayı kolaylaştırarak pazarlamacıların ve ürün yöneticilerinin tek bir platformdan anlık bildirimler, uygulama içi mesajlar, e-posta, SMS ve WhatsApp mesajları göndermelerine olanak tanır. Kanallar üzerinden hedef kitle etkileşimlerinizi planlayın ve düzenleyin. Mobil uygulama kullanıcılarını ve web sitesi ziyaretçilerini segmentlere ayırın, iletişim kurun, deneme yapın, etkileşime geçin, dönüştürün ve elinizde tutun. Pushwoosh ile istediğiniz büyümeyi sağlayın. Pushwoosh hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Canlı Sohbet
  • Geri Bildirim Yönetimi
  • Abone Hareketi Yönetimi
  • Raporlama/Analiz
  • İletişim Yönetimi
Zoho CRM Plus, bir işletmenin tüm farklı temas noktalarını tek bir platformda toplanan verilerle birleştirir. Zoho CRM Plus hakkında daha fazla bilgi
Zoho CRM Plus, yaşam döngülerinin tüm aşamalarında müşterilerle bağlantı kurmalarına ve onları değerli marka savunucularına dönüştürmelerine yardımcı olan birleşik bir müşteri deneyimi platformu ile her büyüklükteki işletmeyi güçlendirir. Temel özellikleri arasında birleşik satış, pazarlama ve müşteri hizmetleri, çok kanallı müşteri katılımı, 360 derecelik müşteri görüşü, ekipler arası iş birliği araçları, gelişmiş analizler, yerleşik yapay zeka ve daha fazlası yer almaktadır. Zoho CRM Plus hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Canlı Sohbet
  • Geri Bildirim Yönetimi
  • Abone Hareketi Yönetimi
  • Raporlama/Analiz
  • İletişim Yönetimi
Web tabanlı uygulamalar için hepsi bir arada ürün benimseme platformu. Dönüşüm ve elde tutma oranını artırmak için güzel tanıtım deneyimleri oluşturun. Product Fruits hakkında daha fazla bilgi
Product Fruits, web tabanlı uygulamalar için kodsuz bir ürün benimseme platformudur. Adım adım yönlendirerek ve üründen nasıl değer elde edileceğini göstererek geniş ölçekte kullanıcı kazanmayı sağlar. Güçlü özellik seti; interaktif ürün turları ve adım adım kılavuzlar, püf noktaları ve araç ipuçları, tanıtım kontrol listesi, uygulama içi duyurular, geri bildirim pencere öğesi, can simidi düğmesi ve tam entegre bir bilgi tabanı içerir. Müşteriler daha yüksek dönüşümler elde eder, müşteri kaybını ve açılan destek bileti sayılarını alır. Product Fruits hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Canlı Sohbet
  • Geri Bildirim Yönetimi
  • Abone Hareketi Yönetimi
  • Raporlama/Analiz
  • İletişim Yönetimi
Nudgify bir sosyal kanıt, FOMO ve açılır satış bildirimleri uygulamasıdır. E-ticaret platformları (Shopify, WooCommerce, Magento, Wix), hizmet olarak yazılım (Software as a Service, SaaS) ve daha fazlası ile birlikte çalışır. Nudgify hakkında daha fazla bilgi
Nudgify; Shopify, WooCommerce ve Magento gibi e-ticaret platformlarıyla sorunsuz bir şekilde entegre olan bir sosyal kanıt ve FOMO (gelişmeleri kaçırma korkusu) uygulaması aracıdır. Dürtmeler (nudges) canlı verileri son satışlar, canlı ziyaretçiler ve ayrıca Google ve Trustpilot incelemeleri gibi sosyal kanıt ve satış açılır bildirimlerine dönüştürür. Çevrimiçi işletmenize gerçek dünya bağlamı eklemek, güven oluşturmanıza ve dönüşümleri artırmanıza yardımcı olur. Basit bir sosyal kanıt uygulamasından (bkz. ProveSource, CartKit, Proof Pulse) daha fazlasıdır; sosyal kanıtın ötesine geçer. Nudgify hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Canlı Sohbet
  • Geri Bildirim Yönetimi
  • Abone Hareketi Yönetimi
  • Raporlama/Analiz
  • İletişim Yönetimi
Müşteri edinmek, müşterileri etkilemek ve büyük ölçüde yeniden kazanmak için kapsamlı bir sadakat ve dijital pazarlama platformu Consumer Marketing Platform hakkında daha fazla bilgi
Dünyanın en cazip otomatik Sadakat Programlarından biriyle müşterilerinizi marka savunucularınıza dönüştürün. Etkili, ekonomik, kurulumu kolay, özelleştirilebilir ve son derece geliştirilebilir. Tüketiciler için sorunsuz ve sıkıntısız kullanım. Tüketici katılımı çok yüksektir, bazı müşteriler %76’ya varan istikrarlı dönüşüm oranına ulaşmaktadır. Müşterileri yeniden kazanmak ve veri analizleri ve raporları için panoları geliştirmek üzere pazarlama otomasyonu ile birlikte sunulur. Consumer Marketing Platform hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Canlı Sohbet
  • Geri Bildirim Yönetimi
  • Abone Hareketi Yönetimi
  • Raporlama/Analiz
  • İletişim Yönetimi
Zoho CRM, kuruluşları eksiksiz bir müşteri ilişkileri yaşam döngüsü yönetim çözümüyle güçlendirir.
Zoho CRM, her boyutta ve her türde işletmeye potansiyel ve mevcut müşterilerle iletişimi sürdürme yolu sunar. Web sitesi ziyaretçisi izleme ve canlı sohbet seçenekleriyle potansiyel müşterileri müşterilere dönüştürün. Çok kanallı bir CRM ile e-posta, telefon, sosyal medya ve diğer kanallarda müşterilerle her zaman, her yerde etkileşim kurun. Zoho CRM hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Canlı Sohbet
  • Geri Bildirim Yönetimi
  • Abone Hareketi Yönetimi
  • Raporlama/Analiz
  • İletişim Yönetimi
Zendesk Support, daha iyi müşteri ilişkileri için oluşturulmuş önemli bir yardım masası yazılımıdır.
Zendesk Suite, kullanımı kolay ve işletmenize göre ölçeklenen müşteri hizmetleri çözümüdür. Zendesk'i kullanan şirketler, ortalama olarak her ölçekte müşteri memnuniyetini %25, temsilci verimliliğini ise %30 oranında artırıyor. Müşteri etkileşimleriniz; web widget'ları önceden tanımlanmış bilet yanıtları ve çok daha fazlası gibi özellikler içeren tek bir arayüzde bulunur. Hızlıca ayarlayın ve çalıştırın. Zendesk Suite; bilet sistemi, yardım merkezi, topluluk forumu, mesajlaşma, Talk (bulut tabanlı çağrı merkezi yazılımı), Explore (müşteri deneyimi analiz yazılımı) ve Sunshine Conversations'ı (mesajlaşma platformu) içerir. Zendesk Suite hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Canlı Sohbet
  • Geri Bildirim Yönetimi
  • Abone Hareketi Yönetimi
  • Raporlama/Analiz
  • İletişim Yönetimi
Freshdesk, dünya çapında 50.000’den fazla işletmenin mükemmel müşteri deneyimleri oluşturmasına yardımcı olan kullanımı kolay bir müşteri hizmetleri yazılımıdır.
Freshdesk, müşteri hizmetleri için güçlü çözümler sunan bulut tabanlı bir yardım masası sistemidir. Freshdesk; e-posta, telefon, web, sohbet ve sosyal medyadaki görüşmeleri birleştirerek sorunları kanallarda zahmetsizce çözmeye yardımcı olur. Ayrıca, Freshdesk ile iş akışları otomatikleştirilebilir, uygun self servis seçenekleri sunulabilir, SLA’lar (hizmet düzeyi sözleşmeleri) yönetilebilir ve raporlar oluşturulabilir. Freshdesk; Bridgestone, HP, Harvard Üniversitesi ve DHL dahil, 40.000’den fazla müşteri tarafından kullanılmaktadır. Freshdesk hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Canlı Sohbet
  • Geri Bildirim Yönetimi
  • Abone Hareketi Yönetimi
  • Raporlama/Analiz
  • İletişim Yönetimi
Pipedrive, satış ekiplerinin organize olmasını sağlayan bir satış yönetimi aracıdır. Satışların tamamlanmasını sağlayan faaliyetlere odaklanmanıza yardımcı olur.
Pipedrive, satış personeli tarafından satış personeli için oluşturulmuş bir satış yönetimi aracıdır. Dünya çapında 95 binden fazla satış ekibi tarafından kullanılan bu uygulama, büyük resmin görülmesine yardımcı olur ve herkesin satış kapatmayı sağlayan faaliyetlere odaklanması için adım adım rehberlik sunar. Pipedrive ile hiçbir şey gözden kaçmaz. Kullanımı kolaydır ve odağın korunmasına yardımcı olur, böylece ekibiniz uygulamayı severek kullanırken siz de sistemdeki verilere güvenebilirsiniz. Kullanmaya başlaması basittir; ancak tüm satış süreçlerine uyum sağlayacak kadar da güçlüdür. Pipedrive hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Canlı Sohbet
  • Geri Bildirim Yönetimi
  • Abone Hareketi Yönetimi
  • Raporlama/Analiz
  • İletişim Yönetimi
Müşteri desteğini bir üst seviyeye taşıyın. Müşterilerle çok kanallı etkileşim için gereken tek şey doğru yardım masası yazılımıdır.
Zoho Desk, şirketinizin müşterilerle güçlü ilişkiler kurmasına yardımcı olan web tabanlı bir müşteri hizmetleri uygulamasıdır. Tek arayüz üzerinden iletişimde müşterilerinizle e-posta, sosyal medya, canlı sohbet, self servis portalları ve web formlarıyla etkileşim kurun. Zoho Desk ile temsilciler daha üretken, yöneticiler daha etkili ve müşteriler daha güçlü olur. Özelleştirilebilir, kullanışlıdır ve bir servete mal olmaz. Zoho Desk hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Canlı Sohbet
  • Geri Bildirim Yönetimi
  • Abone Hareketi Yönetimi
  • Raporlama/Analiz
  • İletişim Yönetimi
Web sitenize LiveChat ekleyerek müşterilere sizinle doğrudan konuşma ve olası sorularına anında yanıt alma şansı verirsiniz.
LiveChat, web sitesi ziyaretçileri ile anında iletişime olanak sağlayarak soru veya endişelerinin anında çözülmesini mümkün kılmaktadır. Ayrıca ziyaretçilerinizi izleme ve ziyaret edilen sayfa sayısı veya web sitesinde geçirilen zaman gibi belirli koşullara göre kişiselleştirilmiş mesajlar gönderme seçeneği sunar. LiveChat hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Canlı Sohbet
  • Geri Bildirim Yönetimi
  • Abone Hareketi Yönetimi
  • Raporlama/Analiz
  • İletişim Yönetimi
LiveAgent'ı ücretsiz kullanmaya başlayın ve her büyüklükteki şirket için üst düzey yardım masası çözümüyle mükemmel müşteri hizmetleri sağlayın.
LiveAgent, müşterilerinizle e-posta, mesaj, sesli arama veya sosyal medya gibi onların tercih ettiği çeşitli kanallar aracılığıyla iletişim kurmanızı sağlayan tam donanımlı bir müşteri etkileşimi yazılımıdır. LiveAgent, güçlü raporlama özellikleri, evrensel bir gelen kutusu ve karma bilet oluşturma sistemi sunar. Birinci sınıf müşteri hizmetleri sunma konusunda BMW, Yamaha ve Huawei gibi şirketlere katılın. Ücretsiz deneme sürümünüzü kredi kartı bilgisi girmeden başlatın. LiveAgent hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Canlı Sohbet
  • Geri Bildirim Yönetimi
  • Abone Hareketi Yönetimi
  • Raporlama/Analiz
  • İletişim Yönetimi
Müşteri ilişkilerinizi yeniden tasarlayan yeniliklerle zamandan tasarruf edin ve maliyetleri azaltın.
Dünyanın önde gelen CRM platformu üzerine kurulu Communications Cloud; B2C, B2B ve toptan CSP'lerin (iletişim hizmeti sağlayıcıları) katalog odaklı, dijital bir BSS'ye (iş destek sistemi) geçmesini sağlar. Amaca yönelik olarak üretilmiş sektör işlevselliği ve Sales Cloud ile Service Cloud'un tüm özellikleri sayesinde, her ölçekten hizmet sağlayıcılar değişen müşteri beklentilerine hızlı bir şekilde uyum sağlayabilir, değer elde etme süresini kısaltabilir ve pazarlamadan perakende kanallarına, müşteri hizmetlerine ve operasyonlara kadar kuruluşun her kısmını birleştirebilir. Salesforce Service Cloud hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Canlı Sohbet
  • Geri Bildirim Yönetimi
  • Abone Hareketi Yönetimi
  • Raporlama/Analiz
  • İletişim Yönetimi
Userlike işletmenizin mesajlaşma kanallarında müşterileri kazanmasına ve onlarla iletişim kurmasına yardımcı olan bir canlı sohbet yazılımıdır.
Userlike sohbet ve mesajlaşma ile müşteri etkileşimini artırır. Web siteniz, Facebook Messenger, WhatsApp, Telegram ve SMS aracılığıyla müşterilerinizle sohbet edin. Sohbet botunuzu bağlayın ve müşteri etkileşimlerinizin belirli kısımlarını otomatikleştirin. Almanya’da doğmuş ve burada barındırılmaktadır. Userlike, %100 GVKY uyumlu iletişim çözümü ile size ve müşterilerinize ait verileri güvende tutar. Userlike hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Canlı Sohbet
  • Geri Bildirim Yönetimi
  • Abone Hareketi Yönetimi
  • Raporlama/Analiz
  • İletişim Yönetimi
Pazarlama, satış ve hizmete yönelik basit, uygun maliyetli ve hepsi bir arada CRM yazılımı olan EngageBay, müşteri adaylarının kazanılması, onlarla iletişim kurulması, elde tutulmaları ve satış amacıyla kullanılır.
EngageBay, küçük işletmeler ve startup’lar için web ziyaretçilerini kazanmak, onlarla iletişim kurmak, onları elde tutmak ve mutlu müşterilere dönüştürmek amacıyla oluşturulmuş basit, uygun fiyatlı, hepsi bir arada pazarlama ve satış CRM yazılımıdır. EngageBay, basit ve güçlü bir ücretsiz canlı sohbet yazılımıyla her müşteriyle etkileşim kurmak ve onlara kişiselleştirilmiş birebir destek sağlamak için ücretsiz canlı sohbet yazılımı sunar. Üstelik hepsine kullanımı kolay, tek bir platformdan erişilebilir. EngageBay CRM hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Canlı Sohbet
  • Geri Bildirim Yönetimi
  • Abone Hareketi Yönetimi
  • Raporlama/Analiz
  • İletişim Yönetimi
Kullanıma hazır şablonlarla müşteri etkileşimi operasyonlarınızı dakikalar içinde otomatikleştirin. Pipefy'ı ücretsiz deneyin.
Pipefy, yöneticilerin teknik becerileri olmadan iş akışları oluşturmasını ve bunları otomatikleştirmesini sağlayan kodsuz bir iş akışı otomasyon yazılımıdır. Pipefy sayesinde kullanımı ve anlaşılması kolay, kodsuz bir platformla iş akışlarını standartlaştırma, e-postaları otomatikleştirme, müşteri taleplerini kolaylaştırma, işe alım sürecinizi optimize etme yoluyla müşteri etkileşimini artırın. Visa, IBM, Volvo, Santander ve Kraft Heinz gibi şirketlerin izinden gidin. Hızı artırın, daha yüksek kaliteli sonuçlar elde edin ve veriye dayalı kararlar alın. Pipefy hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Canlı Sohbet
  • Geri Bildirim Yönetimi
  • Abone Hareketi Yönetimi
  • Raporlama/Analiz
  • İletişim Yönetimi
Şirketiniz için profesyonel anket yazılımı (NPS, müşteri bağlılığı ve memnuniyeti, çalışan deneyimi, müşteri deneyimi, CES)
CRM ve araçlarınızla entegrasyona olanak tanıyan bir müşteri bağlılığı anketi yazılımı mı arıyorsunuz? Müşteri geri bildirimlerini birkaç tıklamayla toplayın, analiz edin ve raporlayın. Müşteri bağlılığını mucizelere değil, gerçeklere dayalı olarak oluşturun. Startquestion; ücretsiz müşteri anketi şablonları, gelişmiş analiz araçları ve teknik destek sağlar. Böylece müşteri bağlılık ve memnuniyetini ölçmenin iyi bilinen yöntemleri [NPS (net tavsiye skoru), CSAT (müşteri memnuniyeti), CES (müşteri çaba puanı) vb.] denenebilir. Startquestion hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Canlı Sohbet
  • Geri Bildirim Yönetimi
  • Abone Hareketi Yönetimi
  • Raporlama/Analiz
  • İletişim Yönetimi
Canlı sohbet ve birlikte göz atma özellikleriyle sorunları ortaya çıktığı sırada çözmek için müşterilerle anında etkileşim kurun.
Canlı sohbet ve gerçek zamanlı birlikte göz atma özellikleriyle sorunlarını anında çözmek için müşterilerle proaktif bir şekilde etkileşimde bulunarak daha iyi müşteri ilişkileri kurun. Ziyaret edilen sayfaya, cihaz türüne, ziyaret sayısına veya özel olaylara göre müşterileri sohbet etmeye davet etmek için akıllı tetikleyicileri kullanın. Sohbet operatörlerinizin sık sorulan sorulara kaydedilmiş yanıtlar vererek zaman kazanmalarına yardımcı olun ve emoji tabanlı sohbet derecelendirmeleriyle onlara ziyaretçilerin geri bildirimlerini sunun. Sınırsız anketler ve yanıtlarla müşteri deneyimi hakkında bilgi edinin. Lucky Orange hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Canlı Sohbet
  • Geri Bildirim Yönetimi
  • Abone Hareketi Yönetimi
  • Raporlama/Analiz
  • İletişim Yönetimi
amoCRM, dünyanın ilk mesajlaşma destekli CRM’sidir. Satış kanalı, müşteri adayı takibi, çok kanallı iletişim ve daha fazlasını içerir.
amoCRM, dünyanın ilk mesajlaşma destekli CRM’sidir. Çok kanallı iletişim, tek bir uygulamadan mesajlaşma, e-posta ve aramalar yoluyla konuşmanızı sağlar. Artık müşterilerinizle her etkileşim kişiselleştirilmiş bire bir diyaloglara dönüştürülebilir. Artı, yöneticiler güçlü analiz, raporlama ve otomasyon araçlarını da beğeniyor. Girişimciler ve KOBİ’ler için iyi bir mesajlaşma tabanlı satış çözümüdür. Kommo hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Canlı Sohbet
  • Geri Bildirim Yönetimi
  • Abone Hareketi Yönetimi
  • Raporlama/Analiz
  • İletişim Yönetimi
Tribe, müşteri bağlılığını etkinlik akışları, sosyal ağ pencere öğeleri, oyunlaştırma ve bildirimler yoluyla güçlendiren çevrimiçi bir topluluk platformudur.
Kullanıcılarla bağlantı kurmak, etkileşimde bulunmak ve onları elde tutmak için özelleştirilebilir çevrimiçi topluluk platformu. Kullanıcılarınızın tartışmalarını ve bağlantılarını markanız altında gerçekleştirmelerini sağlayın. Üyeler makale yazabilir, soru sorabilir, yanıt gönderebilir, anket oluşturabilir, oylayabilir, yorum yapabilir ve etkileşimli içerik paylaşabilir. Güçlü oyunlaştırma sistemi, kişiselleştirme ve bildirim araçları ile üyelerinizin ilgisini çekin. Güçlü çevrimiçi topluluklar oluşturmak için Tribe’ın güvenilir topluluk motorunu, modüler uygulamalarını, entegrasyonlarını, pencere öğelerini ve API’sini kullanın. Bettermode hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Canlı Sohbet
  • Geri Bildirim Yönetimi
  • Abone Hareketi Yönetimi
  • Raporlama/Analiz
  • İletişim Yönetimi
Canlı sohbet, web sitesi ziyaretçi takibi ve analiz özelliklerine sahip hepsi bir arada bir müşteri etkileşim aracı.
Zoho SalesIQ, pazarlama, satış ve müşteri desteği çabalarınızı birleştirmek, müşterilerinize harika bir deneyim sunmak ve iş büyümesini hızlandırmak için hepsi bir arada bir müşteri etkileşimi, canlı sohbet ve analiz platformudur. Potansiyel müşterilerinizi daha iyi tanıyın ve onlarla tam olarak doğru zamanda doğru konuşmayı başlatın. Zoho SalesIQ hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Canlı Sohbet
  • Geri Bildirim Yönetimi
  • Abone Hareketi Yönetimi
  • Raporlama/Analiz
  • İletişim Yönetimi
Sohbetleştirilmiş anketleri kullanarak anket çalışmasını karşılıklı sohbete dönüştürün. Müşteri ve çalışanlarınızla iletişiminizi geliştirin.
SurveySparrow, anketleri sohbete dönüştürmenizi sağlar. Konuşma arabirimi sayesinde SurveySparrow, kullanıcılara sohbet benzeri bir deneyim sunan, son derece ilgi çekici, mobil öncelikli anketler oluşturma ve paylaşma imkanı sağlar. SurveySparrow’un yinelenen anketleri, müşteri veya çalışan nabzını ölçmek için düzenli aralıklarla anket göndermenizi sağlar. Kolay paylaşım seçenekleri sayesinde SurveySparrow, anketlerinizi Web, Mobil, Sosyal ve E-posta üzerinden paylaşarak hedef kitlenizden kolayca geribildirim toplamanızı sağlar. SurveySparrow hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Canlı Sohbet
  • Geri Bildirim Yönetimi
  • Abone Hareketi Yönetimi
  • Raporlama/Analiz
  • İletişim Yönetimi
Sektörün gelişmiş yapay zeka motoruyla desteklenen Sprinklr sayesinde kurumsal ölçekte müşterilerle iletişime geçin ve olumlu etkileşimler oluşturun.
Müşterileriniz 35’ten fazla modern kanalı kullanırken Sprinklr, en önemli yerde ve zamanda etkileşim kurmanıza yardımcı olmak için sektörün gelişmiş yapay zeka motorundan yararlanarak sorunsuz, olumlu bir deneyim oluşturmanıza yardımcı olabilir. Dünyadaki ilk 100 işletmeden %90’ı, etkili müşteri bağlılığı çözümü için Sprinklr’a güveniyor. Noktasal çözüm kaosunu geride bırakın ve dünyada az sayıda bulunan Birleşik-CXM platformu çözümlerinden birinin daha fazla gelir elde etmenize, maliyetleri düşürmenize ve riski azaltmanıza nasıl yardımcı olabileceğini keşfedin. Sprinklr hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Canlı Sohbet
  • Geri Bildirim Yönetimi
  • Abone Hareketi Yönetimi
  • Raporlama/Analiz
  • İletişim Yönetimi
Whatfix, bağlamsal uygulama içi içerik yoluyla verimlilik ve katılımı artırmaya yönelik olarak teknolojinin benimsenmesini ve kullanıcı yetkilendirmesini destekler.
Whatfix, kurumsal işletmeler ve Fortune 500 şirketlerinin yazılımların benimsenmesini sağlamalarına, lansman süresini azaltmalarına, personel verimliliğini artırmalarına ve pozitif yazılım ROI’si elde etmelerine yardımcı olan, küresel anlamda en güvenilir Dijital Benimseme Platformlarından biridir. ABD’deki üst düzey kurumsal şirketlerden biri, özelleştirilmiş son kullanıcı eğitimi içeriğini şirket içinde geliştirmek yerine Whatfix’i kullanarak %40 daha hızlı hazırlamış ve 950.000 $ tasarruf elde etmiştir. Gartner Peer Insights puanı 4,8’dir. Dijital dönüşüm için şirket ile iletişime geçin. Whatfix hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Canlı Sohbet
  • Geri Bildirim Yönetimi
  • Abone Hareketi Yönetimi
  • Raporlama/Analiz
  • İletişim Yönetimi
Tek bir uyarlanabilir teknoloji platformuyla müşteri bağlılığınızı geliştirin ve müşterilerinizi yaşam döngülerinin tamamında destekleyin.
İşletmeniz için müşteri bağlılığını ve elde tutmayı artırmaya yönelik en iyi çözümlerden biridir. Aracımız, müşterilerinizi tüm yaşam döngüleri boyunca desteklemek için tasarlanmıştır. Froged ile katılımı, müşteriyi elde tutmayı artırabilecek ve müşteri kaybetmeyi azaltabileceksiniz. Kişiselleştirilmiş ürün akışları, e-posta kampanyaları, entegre bilgi tabanı, dinamik sohbet ve otomatik mesajlarla müşterilerinizin özel ihtiyaçlarına hizmet edin. 2 binden fazla entegrasyonu bulunmaktadır. Yedi günlük ücretsi̇z deneme sürümünü hemen başlatın. Froged hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Canlı Sohbet
  • Geri Bildirim Yönetimi
  • Abone Hareketi Yönetimi
  • Raporlama/Analiz
  • İletişim Yönetimi
Ekiplerin farklı iç ve dış iletişim kanalları üzerinden gerçek anlamda işbirliğinde bulunmasını sağlayan ekip gelen kutusu ve sohbet aracı.
Ekiplerin e-posta, SMS, WhatsApp, Twitter ve diğer iletişim kanalları üzerinden gerçek anlamda işbirliği yapmasını sağlayan ekip gelen kutusu ve sohbet aracı. Gelen kutusu, önceliği işe veren bir işbirliği deneyimi göz önünde bulundurarak yeniden tasarlanmıştır. Missive sayesinde ekipler işlerini büyütmeye odaklanır. Missive hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Canlı Sohbet
  • Geri Bildirim Yönetimi
  • Abone Hareketi Yönetimi
  • Raporlama/Analiz
  • İletişim Yönetimi
Iterable, gerçek çok kanallı müşteri katılımını geniş ölçekte güçlendiren büyüme pazarlama platformudur.
Iterable, kanallar arasında geniş ölçekte kişiselleştirilmiş mesajlar göndermenize olanak tanıyan büyüme pazarlama platformudur. Potansiyel müşterileri çekmek için promosyon kampanyaları, yeni kullanıcıları desteklemek için hoş geldiniz kampanyaları, mevcut müşterileri dönüştürmek için yeniden katılım kampanyaları ve müşterileri elde tutmak için müşteri sadakat kampanyaları oluşturmayı öğrenin. Iterable ile alıcı yolculuğunun her aşaması için kampanyalar oluşturabilir ve sonuç olarak birden fazla kanalda müşteri bağlılığını artırabilirsiniz. Iterable hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Canlı Sohbet
  • Geri Bildirim Yönetimi
  • Abone Hareketi Yönetimi
  • Raporlama/Analiz
  • İletişim Yönetimi
Gerçek zamanlı sosyal kanıt göstererek web sitesi dönüşümlerini artırın. 20.000 site genelinde ortalama dönüşüm artışı %10-15’tir.
Proof’un üst düzey ürünü Pulse, çevrimiçi işletmelerin gerçek zamanlı sosyal kanıt göstererek müşteri adaylarını ve satışlarını artırmasına yardımcı olur. Ziyaretçiler, diğer kişiler kaydolduğunda veya satın aldığında sayfada bildirim görür. Bunu görmek, ziyaretçinin güvenini artırarak daha yüksek oranda dönüşüm getirir. Proof kullanan 20.000 site genelinde, müşteri adayı ve satışların ortalama dönüşüm artışı %10-15’tir. Proof Pulse, ziyaretçilerini müşteri adaylarına ve satışa dönüştürmek isteyen tüm çevrimiçi işletmeler için çok uygundur. Proof Pulse hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Canlı Sohbet
  • Geri Bildirim Yönetimi
  • Abone Hareketi Yönetimi
  • Raporlama/Analiz
  • İletişim Yönetimi
Geri bildirim yönetimi sayesinde müşteri bağlılığını artırın. Müşterilerinizin seslerinin duyulduğunu hissetmelerini sağlayın ve istedikleri özellikleri oluşturun.
Müşteri geri bildirimlerini toplamak ve düzenlemek için müşteri geri bildirim portalınızı oluşturun. Geri bildirimlerine kulak vererek ve geliştirilmesini istedikleri özellikler için oy vermeye teşvik ederek müşteri bağlılığını artırın. Seslerinin duyulduğunu hissetmelerini sağlayın, onlarla güven oluşturun, onları gelişmelerden haberdar edin ve müşteri memnuniyetini artırın. Canny hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Canlı Sohbet
  • Geri Bildirim Yönetimi
  • Abone Hareketi Yönetimi
  • Raporlama/Analiz
  • İletişim Yönetimi
LiveVox, çok kanallı iletişimleri CRM, Pratik Yapay Zeka ve WFO’yu (iş gücü optimizasyonu) tek bir çözümde birleştiren yeni nesil iletişim merkezi platformudur.
LiveVox’un güçlü, yeni nesil iletişim merkezi platformu şirketlerin müşterilerle tercih ettikleri kanallarda, sesli arama, e-posta, SMS ve web sohbeti üzerinden ulaşırken yapay zekayı kullanmalarını sağlar. Tüm veriler, CRM, WFO ve Çok Kanallı/AI gibi ana iletişim merkezi işlevleri genelinde tek bir dijital müşteri katılım platformunda birleştirilir ve temsilcilere, iyi müşteri deneyimini zamanında ve verimli bir şekilde sunmaları için tüm etkileşimlere erişim sağlar. LiveVox hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Canlı Sohbet
  • Geri Bildirim Yönetimi
  • Abone Hareketi Yönetimi
  • Raporlama/Analiz
  • İletişim Yönetimi
Pazarlamacılar ve işletme sahipleri için uygun fiyatlı, kullanımı kolay ve özellik açısından zengin e-posta pazarlaması yazılımı. 14 günlük ücretsiz deneme ile başlar.
SendX, pazarlamacılar ve işletme sahipleri için uygun fiyatlı, kullanımı kolay ve özellik açısından zengin bir e-posta pazarlaması yazılımıdır. SendX, pazarlamacılara sektördeki en basit kullanıcı arayüzlerinden birini sunar. SendX, her planla sınırsız e-posta gönderimi, güçlü otomasyon özellikleri, 7x24 canlı destek, üst düzey e-posta teslimatı sağlar. Dünya çapında 3.000’den fazla şirket e-posta pazarlaması konusunda SendX’e güvenmektedir. **14 günlük ücretsiz denemenizi başlatın (kredi kartı gerekmez). **Fiyatlandırma ayda 9,99 $’dan başlar. SendX hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Canlı Sohbet
  • Geri Bildirim Yönetimi
  • Abone Hareketi Yönetimi
  • Raporlama/Analiz
  • İletişim Yönetimi
Acobot, müşterilerinizle otomatik olarak bağlantı kurmak için makine öğrenimini kullanan yapay zekalı bir sohbet robotudur.
Günlük çevrimiçi perakende mağazası için yapay akıllı sohbet robotları oluşturma. Acobot, e-ticaret ve çevrimiçi perakendeciler için önde gelen yapay zekalı sohbet robotu sağlayıcılarından biridir. Gelişmiş makine öğrenimi teknolojisiyle desteklenen Acobot, web sitenizden öğrenir ve kullanıcılarla bağımsız olarak iletişim kurar. Kodlama gerekmez, Acobot Shopify, WooCommerce ve diğerleri gibi önde gelen e-ticaret üreticileri tarafından desteklenir. Acobot hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Canlı Sohbet
  • Geri Bildirim Yönetimi
  • Abone Hareketi Yönetimi
  • Raporlama/Analiz
  • İletişim Yönetimi
Notificare, markaların satışa dönüşüm sağlamak ve artırmak için hedef kitleleriyle yeniden ilişki kurmalarına yardımcı olur.
Notificare, markaların hedef kitleleriyle yeniden ilişki kurmalarına, müşteri davranışlarına ışık tutmalarına ve dönüşümleri artırmalarına yardımcı olan, önemli bir müşteri bağlılığı platformudur. En ilgi çekici mesajları ve etkileşimleri sunmak için app push, web push, e-posta, SMS ve mobil cüzdan kanalları içeren tek bir araç. 2012 yılında kurulmuştur. Genel merkezi Hollanda’nın Rotterdam şehrindedir. Notificare, ISO/IEC 27001:2013 sertifikalıdır. Her süper kahramanın bir yardımcıya ihtiyacı vardır. Notificare hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Canlı Sohbet
  • Geri Bildirim Yönetimi
  • Abone Hareketi Yönetimi
  • Raporlama/Analiz
  • İletişim Yönetimi
Bazaarvoice’un müşteri katılım platformu, UGC’yi global ölçekte toplamanız, görüntülemeniz ve dağıtmanız için size tam kontrol sağlar.
Bazaarvoice’un müşteri katılım platformu, gelirlerinizi artırmak, markanızı ölçeklendirmek, eyleme geçirilebilir içgörüler elde etmek ve müşteri sadakati oluşturmak için metin ve görsel formattaki UGC’leri (kullanıcı tarafından oluşturulan içerikler) toplama, görüntüleme ve dağıtma konusunda tam kontrol sağlar. Bazaarvoice hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Canlı Sohbet
  • Geri Bildirim Yönetimi
  • Abone Hareketi Yönetimi
  • Raporlama/Analiz
  • İletişim Yönetimi
Çevrimiçi müşteri yolculuğu haritaları, personalar ve paydaş haritaları oluşturun. Yolculukları meslektaşlarınızla işbirliği yaparak paylaşın ve müşterilere sunun.
Smaply, müşteri deneyimlerini geliştirmek ve kuruluşlarında tasarım düşüncesini ölçeklendirmek isteyen her büyüklükteki şirket için bir yolculuk haritalama aracıdır. Esnek editörler | işbirliği | canlı paylaşım | geri bildirim modu | profesyonel dışa aktarımlar | çoklu personalar | veri entegrasyonları | API | eğitimler | Destek | Satın alma | Koçluk saatleri | Kullanıcı başına fiyat | İngilizce ve İspanyolca | Bağlantı şeridi | Yolculuk haritası şablonları | Persona şablonları | Şablonlar ve sektöre özel örnekler Smaply hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Canlı Sohbet
  • Geri Bildirim Yönetimi
  • Abone Hareketi Yönetimi
  • Raporlama/Analiz
  • İletişim Yönetimi
İşletme için kritik öneme sahip sürekli bağlantıları oluşturmak ve yönetmek amacıyla markanızı taşıyan bir OneStop müşteri etkileşim merkezi edinin.
Tek noktadan dijital deneyimi sunarak müşterilerinizin ilgisini koruyun. Moxtra, markanız altında tüm harici ve dahili kullanıcılarınız için özel bir iletişim merkezi sağlayarak müşteri portallarını tek noktadan desteklemektedir. Hepsi bir arada iş birliği hizmetleri paketiyle sürekli bağlantılı bir deneyim sunar. Moxtra’nın Platformu, markalı OneStop Portal’ınızı bağımsız bir web ve mobil uygulama olarak veya mevcut web sitenizin, web veya mobil uygulamanızın akıcı bir uzantısı olarak destekleyebilir. Moxo hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Canlı Sohbet
  • Geri Bildirim Yönetimi
  • Abone Hareketi Yönetimi
  • Raporlama/Analiz
  • İletişim Yönetimi
REVE Chat, daha iyi satış ve destek için müşterilere anında yardım sağlayan çok kanallı bir canlı sohbet yazılımıdır.
REVE Chat, daha iyi müşteri hizmetleri için web sitenizin ziyaretçilerine anında yardım sağlayan ve satış dönüşümlerini artıran çok kanallı, bulut tabanlı bir canlı sohbet yazılımıdır. İşletmeler, tek bir platform kullanarak web sitesi canlı sohbeti, sesli/görüntülü sohbet, Facebook Messenger, Viber, mobil uygulamalar (Android, iOS) gibi çeşitli kanallarda müşterileriyle anında iletişim kurabilir. REVE Chat ayrıca ekran paylaşımı ve birlikte göz atma, departman yönetimi, otomatik tetikleyiciler gibi gelişmiş özellikleri de içerir. REVE Chat hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Canlı Sohbet
  • Geri Bildirim Yönetimi
  • Abone Hareketi Yönetimi
  • Raporlama/Analiz
  • İletişim Yönetimi
Infobip tam yelpaze bulut iletişim platformu ile her türlü kanal üzerinden anlamlı müşteri ilişkileri kurun.
Infobip, markaların müşterileriyle geniş ölçekte anlamlı ilişkiler kurmasına yardımcı olan, dünya genelinde önde gelen bir çok kanallı iletişim platformudur. İletişim platformumuz, gelişmiş müşteri katılımı, güvenlik, kimlik doğrulama, destek ve müşteriyi elde tutmaya yönelik çok çeşitli çözümleri, mesajlaşma kanallarını ve araçları güçlendirmektedir. Infobip hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Canlı Sohbet
  • Geri Bildirim Yönetimi
  • Abone Hareketi Yönetimi
  • Raporlama/Analiz
  • İletişim Yönetimi
InnerTrends, önceden oluşturulmuş analiz raporlarından gelen bilgilerle ürün odaklı ekiplerin uygulamalarını daha hızlı optimize etmelerine yardımcı olur.
Bir ürün analizi aracı olan InnerTrends, ürün odaklı şirketlerin uygulamalarını daha hızlı optimize etmesine yardımcı olur. Bu doğrultuda her bir iş ortamını ve hedefini dikkate alan özel ayarlar doğrultusunda oluşturulmuş hazır raporlar yoluyla ürün kullanım bilgilerini toplar. Ürün ekipleri, satın alma ve etkinleştirmeden elde tutma ve yönlendirmeye kadar, müşteri yolculuğu boyunca girişimlerinin etkisini hemen anlar. Veri uzmanları her ürün analiz kurulumunu doğrular. InnerTrends hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Canlı Sohbet
  • Geri Bildirim Yönetimi
  • Abone Hareketi Yönetimi
  • Raporlama/Analiz
  • İletişim Yönetimi
Solitics, pazarlamacıların gerçek zamanlı etkileşim için verileri kullanıp analiz ederek daha anlamlı müşteri etkileşimleri kurmasına ve başarılı olmasına olanak tanır.
Solitics, kalifiye pazarlamacıların birden fazla kanalda gerçek zamanlı (1,8 saniyede) otomatik ve kişiselleştirilmiş müşteri yolculukları oluşturmasını sağlar. Pazarlamacılar kampanya etkinliğinin net bir analizini ve sürekli iyileştirme için güçlü içgörüler de elde eder. Solitics’in tescilli teknolojisi, bir taraftan tüm dağıtık veri kaynaklarına, diğer taraftan tüm pazarlama kanallarına doğrudan bağlanmak için az kodlu entegrasyondan yararlanarak 30 günden kısa bir sürede faaliyete geçer. Solitics hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Canlı Sohbet
  • Geri Bildirim Yönetimi
  • Abone Hareketi Yönetimi
  • Raporlama/Analiz
  • İletişim Yönetimi
Hızlı kullanıcı katılımı sağlamanın en hızlı yolu. Daha fazla müşteriyi dönüştürün ve müşteri tutma oranını artırın.
Hızlı kullanıcı katılımı sağlamanın en hızlı yolu. Kullanıcı katılımını artırmak istiyorsunuz ancak geliştiricileriniz meşgul. Dönüşüm oranınız bundan olumsuz etkileniyor. Userflow, tüm ekibinizin kod kullanmadan özelleştirilmiş uygulama içi anketler, turlar ve kontrol listeleri oluşturmasını sağlar. Daha fazla müşteriyi dönüştürün ve müşteri tutma oranını artırın. Userflow hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Canlı Sohbet
  • Geri Bildirim Yönetimi
  • Abone Hareketi Yönetimi
  • Raporlama/Analiz
  • İletişim Yönetimi
Her kanaldan her konuşmayı sorunsuzca geliştirmenizi sağlayan hızlı, basit ve güvenli birlikte inceleme ve iş birliği teknolojisi.
Surfly’nin her kanaldan her sohbeti sorunsuz bir şekilde geliştirmenize ve yan yana oturuyormuşsunuz gibi müşterilerle etkileşime geçmenize olanak tanıyan birlikte inceleme ve iş birliği teknolojisi sayesinde müşterilerinizle ilişki kurun. Surfly, her müşteri deneyimi akışına uyacak şekilde kolayca özelleştirilir. Birlikte inceleme oturumlarını doğrudan sitenizden veya platformunuzdan başlatabilir ve markanızla eşleşmesi için görünüm ve hissini değiştirebilirsiniz. Surfly her cihazda anında çalışır; yazılım indirmeye ve kod eklemeye gerek yoktur. Surfly hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Canlı Sohbet
  • Geri Bildirim Yönetimi
  • Abone Hareketi Yönetimi
  • Raporlama/Analiz
  • İletişim Yönetimi
Marka savunuculuğu oluşturmak için Salesforce.com üzerinde geliştirilen bulut tabanlı bir kanal ve müşteri sadakati pazarlama ve teşvik otomasyonu uygulaması.
Apex Loyalty, Salesforce.com platformunda kurulmuş bulut tabanlı bir sadakat pazarlama ve teşvik otomasyonu uygulamasıdır. Apex Loyalty ile hem orta ölçekli hem de kurumsal seviyedeki işletmeler kanal ortakları ve B2B müşterileri ile iletişim kurarak satışlarını ve marka desteğini artırabilirler. Apex Loyalty’yi farklı kılan, kişiselleştirilmiş iş ortağı platformu, oyunlaştırma programları, müşteri ve kampanya segmentasyonu, SMS ve e-posta pazarlama otomasyonu araçları ve yerleşik ödül kataloğudur. Apex Loyalty hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Canlı Sohbet
  • Geri Bildirim Yönetimi
  • Abone Hareketi Yönetimi
  • Raporlama/Analiz
  • İletişim Yönetimi
Otomatik pazarlama kampanyaları aracılığıyla kişiselleştirilmiş müşteri yolculukları oluşturmak için milyarlarca etkinliği gerçek zamanlı olarak toplar ve işler.
Evam, sürekli zeka özellikleriyle müşteri yolculuğu düzenlemesinde uzmanlaşmış önde gelen bir teknoloji şirketidir. Günde 600’den fazla son kullanıcıya ulaşan Evam, maksimum işletme değerinin elde edilmesi için gerçek zamanlı olarak doğru işlemin yapılması için milyarlarca temas noktasını işliyor. Evam’ın benzersiz çözümleri, işletmelerin gerçek zamanlı müşteri yolculukları oluşturmalarına ve tüm kanallarda yapay zeka tabanlı tahmin teknolojisine sahip pazarlama otomasyonu çözümleri aracılığıyla bir sonraki en iyi teklifi göstermelerine yardımcı olur. Evam hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Canlı Sohbet
  • Geri Bildirim Yönetimi
  • Abone Hareketi Yönetimi
  • Raporlama/Analiz
  • İletişim Yönetimi
Treasure Data’nın CDP’si, tüm kurumsal verilerinizi müşterinizin tek ve eyleme geçirilebilir bir görünümünü sunmak için bir araya getirir.
Treasure Data, dijital müşteri çağında işletmenin tamamına müşteri odaklılığı şekillendirme gücü veren üst düzey bir kurumsal CDP’dir (müşteri verileri platformu). Bunu, tüm verileri tek bir akıllı müşteri verileri platformunda birleştirerek, ekipleri ve sistemleri her müşteri için her zaman değer yaratan ve gizliliği koruyan anlamlı etkileşimler kuracak şekilde bir araya getirerek gerçekleştirir. Treasure Data; Fortune 500 ve Global 2000 listesindeki şirketler dahil, dünyanın önde gelen işletmelerinin güvenini kazanmıştır. Treasure Data Suite hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Canlı Sohbet
  • Geri Bildirim Yönetimi
  • Abone Hareketi Yönetimi
  • Raporlama/Analiz
  • İletişim Yönetimi
Markanızı sahteciliğe karşı korumaları için tüketicilerinizi güçlendirin. 5 hafta içinde garantili sonuçlar.
Markanızı koruyan 2 milyardan fazla akıllı telefonu hayal edin. NeuroTags Yapay Zeka izlemeli serileştirme teknolojisi sayesinde tüketicilerinize ürünlerinizin kimliğini kolayca doğrulama imkanı sunun ve sahteciliğe karşı adeta sizin ordunuz haline gelmeleri için onları güçlendirin. Anti-Counterfeiting Solution hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Canlı Sohbet
  • Geri Bildirim Yönetimi
  • Abone Hareketi Yönetimi
  • Raporlama/Analiz
  • İletişim Yönetimi
Veriye dayalı, omnichannel, kişiselleştirilmiş ve otomatik müşteri yolculukları oluşturmak için hepsi bir arada pazarlama çözümü.
Mobile Marketing Cloud hepsi bir arada pazarlama çözümüdür. Böylece pazarlamacılar etkileşim ve dönüşümü yüksek üst düzey müşteri yolculukları oluşturabilir. Dahili bir Customer Data Platform, kullanımı kolay bir e-posta aracı, Pazarlama Otomasyonu, açılış sayfaları ve SMS, WhatsApp, Viber, Ses, Push gibi tüm mobil kanallara erişimi içerir. Pazarlamacıların müşterilerinin tercih ettiği kanallar için kişiselleştirilmiş, uygun ve doğru zamanlı kampanyalar oluşturmasını kolaylaştırır. Mobile Marketing Cloud hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Canlı Sohbet
  • Geri Bildirim Yönetimi
  • Abone Hareketi Yönetimi
  • Raporlama/Analiz
  • İletişim Yönetimi
Türkiye Yerel ürün
HOM

HOM

(0) Türkiye Yerel ürün
HOM, otel operasyonlarını ve ekip iletişimi kolaylaştıran, üretkenliği ve misafir memnuniyetini artıran “all-in-one” bir platformdur.
Oteller için Temassız Mobil Uygulama ve Otel Operasyon Yönetimi HOM ile işleri halledin. HOM, otel operasyonlarını ve ekip iletişimi kolaylaştıran, üretkenliği ve misafir memnuniyetini artıran “all-in-one” bir platformdur. Otelinizde ki tüm departmanların, birbirleriyle ve misafirle olan iletişimini dijitalleştirin. Görev tanımlayın, yönlendirin ve vaktinde gerçekleştiğinden emin olun. Misafir, mobil uygulama ile SPA rezervasyonu yapabilir, odasına yemek sipariş edebilir, temizlik veya bakım talep edebilir. Diğer birçok gelişmiş özellik ile konaklamasını dilediği gibi yönetebilir. HOM hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Canlı Sohbet
  • Geri Bildirim Yönetimi
  • Abone Hareketi Yönetimi
  • Raporlama/Analiz
  • İletişim Yönetimi