Türkiye Yerel ürünleri göster
802 sonuç
Freshdesk, dünya çapında 50.000’den fazla işletmenin mükemmel müşteri deneyimleri oluşturmasına yardımcı olan kullanımı kolay bir müşteri hizmetleri yazılımıdır. Freshdesk hakkında daha fazla bilgi
Freshdesk, müşteri hizmetleri için güçlü çözümler sunan bulut tabanlı bir yardım masası sistemidir. Freshdesk; e-posta, telefon, web, sohbet ve sosyal medyadaki görüşmeleri birleştirerek sorunları kanallarda zahmetsizce çözmeye yardımcı olur. Ayrıca, Freshdesk ile iş akışları otomatikleştirilebilir, uygun self servis seçenekleri sunulabilir, SLA’lar (hizmet düzeyi sözleşmeleri) yönetilebilir ve raporlar oluşturulabilir. Freshdesk; Bridgestone, HP, Harvard Üniversitesi ve DHL dahil, 40.000’den fazla müşteri tarafından kullanılmaktadır. Freshdesk hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Canlı Sohbet
  • Geri Bildirim Yönetimi
  • Abone Hareketi Yönetimi
  • Raporlama/Analiz
  • İletişim Yönetimi
Web sitenize LiveChat ekleyerek müşterilere sizinle doğrudan konuşma ve olası sorularına anında yanıt alma şansı verirsiniz. LiveChat hakkında daha fazla bilgi
LiveChat, web sitesi ziyaretçileri ile anında iletişime olanak sağlayarak soru veya endişelerinin anında çözülmesini mümkün kılmaktadır. Ayrıca ziyaretçilerinizi izleme ve ziyaret edilen sayfa sayısı veya web sitesinde geçirilen zaman gibi belirli koşullara göre kişiselleştirilmiş mesajlar gönderme seçeneği sunar. LiveChat hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Canlı Sohbet
  • Geri Bildirim Yönetimi
  • Abone Hareketi Yönetimi
  • Raporlama/Analiz
  • İletişim Yönetimi
Pipedrive, satış ekiplerinin organize olmasını sağlayan bir satış yönetimi aracıdır. Satışların tamamlanmasını sağlayan faaliyetlere odaklanmanıza yardımcı olur. Pipedrive hakkında daha fazla bilgi
Pipedrive, satış personeli tarafından satış personeli için oluşturulmuş bir satış yönetimi aracıdır. Dünya çapında 95 binden fazla satış ekibi tarafından kullanılan bu uygulama, büyük resmin görülmesine yardımcı olur ve herkesin satış kapatmayı sağlayan faaliyetlere odaklanması için adım adım rehberlik sunar. Pipedrive ile hiçbir şey gözden kaçmaz. Kullanımı kolaydır ve odağın korunmasına yardımcı olur, böylece ekibiniz uygulamayı severek kullanırken siz de sistemdeki verilere güvenebilirsiniz. Kullanmaya başlaması basittir; ancak tüm satış süreçlerine uyum sağlayacak kadar da güçlüdür. Pipedrive hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Canlı Sohbet
  • Geri Bildirim Yönetimi
  • Abone Hareketi Yönetimi
  • Raporlama/Analiz
  • İletişim Yönetimi
Zoho CRM, kuruluşları eksiksiz bir müşteri ilişkileri yaşam döngüsü yönetim çözümüyle güçlendirir. Zoho CRM hakkında daha fazla bilgi
Zoho CRM, her boyutta ve her türde işletmeye potansiyel ve mevcut müşterilerle iletişimi sürdürme yolu sunar. Web sitesi ziyaretçisi izleme ve canlı sohbet seçenekleriyle potansiyel müşterileri müşterilere dönüştürün. Çok kanallı bir CRM ile e-posta, telefon, sosyal medya ve diğer kanallarda müşterilerle her zaman, her yerde etkileşim kurun. Zoho CRM hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Canlı Sohbet
  • Geri Bildirim Yönetimi
  • Abone Hareketi Yönetimi
  • Raporlama/Analiz
  • İletişim Yönetimi
Pazarlama, satış ve hizmete yönelik basit, uygun maliyetli ve hepsi bir arada CRM yazılımı olan EngageBay, müşteri adaylarının kazanılması, onlarla iletişim kurulması, elde tutulmaları ve satış amacıyla kullanılır. EngageBay hakkında daha fazla bilgi
EngageBay, küçük işletmeler ve startup’lar için web ziyaretçilerini kazanmak, onlarla iletişim kurmak, onları elde tutmak ve mutlu müşterilere dönüştürmek amacıyla oluşturulmuş basit, uygun fiyatlı, hepsi bir arada pazarlama ve satış CRM yazılımıdır. EngageBay, basit ve güçlü bir ücretsiz canlı sohbet yazılımıyla her müşteriyle etkileşim kurmak ve onlara kişiselleştirilmiş birebir destek sağlamak için ücretsiz canlı sohbet yazılımı sunar. Üstelik hepsine kullanımı kolay, tek bir platformdan erişilebilir. EngageBay hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Canlı Sohbet
  • Geri Bildirim Yönetimi
  • Abone Hareketi Yönetimi
  • Raporlama/Analiz
  • İletişim Yönetimi
Tribe, müşteri bağlılığını etkinlik akışları, sosyal ağ pencere öğeleri, oyunlaştırma ve bildirimler yoluyla güçlendiren çevrimiçi bir topluluk platformudur. Tribe hakkında daha fazla bilgi
Kullanıcılarla bağlantı kurmak, etkileşimde bulunmak ve onları elde tutmak için özelleştirilebilir çevrimiçi topluluk platformu. Kullanıcılarınızın tartışmalarını ve bağlantılarını markanız altında gerçekleştirmelerini sağlayın. Üyeler makale yazabilir, soru sorabilir, yanıt gönderebilir, anket oluşturabilir, oylayabilir, yorum yapabilir ve etkileşimli içerik paylaşabilir. Güçlü oyunlaştırma sistemi, kişiselleştirme ve bildirim araçları ile üyelerinizin ilgisini çekin. Güçlü çevrimiçi topluluklar oluşturmak için Tribe’ın güvenilir topluluk motorunu, modüler uygulamalarını, entegrasyonlarını, pencere öğelerini ve API’sini kullanın. Tribe hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Canlı Sohbet
  • Geri Bildirim Yönetimi
  • Abone Hareketi Yönetimi
  • Raporlama/Analiz
  • İletişim Yönetimi
Zoho CRM Plus, bir işletmenin tüm farklı temas noktalarını tek bir platformda toplanan verilerle birleştirir. Zoho CRM Plus hakkında daha fazla bilgi
Zoho CRM Plus, yaşam döngülerinin tüm aşamalarında müşterilerle bağlantı kurmalarına ve onları değerli marka savunucularına dönüştürmelerine yardımcı olan birleşik bir müşteri deneyimi platformu ile her büyüklükteki işletmeyi güçlendirir. Temel özellikleri arasında birleşik satış, pazarlama ve müşteri hizmetleri, çok kanallı müşteri katılımı, 360 derecelik müşteri görüşü, ekipler arası iş birliği araçları, gelişmiş analizler, yerleşik yapay zeka ve daha fazlası yer almaktadır. Zoho CRM Plus hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Canlı Sohbet
  • Geri Bildirim Yönetimi
  • Abone Hareketi Yönetimi
  • Raporlama/Analiz
  • İletişim Yönetimi
Iterable, gerçek çok kanallı müşteri katılımını geniş ölçekte güçlendiren büyüme pazarlama platformudur. Iterable hakkında daha fazla bilgi
Iterable, kanallar arasında geniş ölçekte kişiselleştirilmiş mesajlar göndermenize olanak tanıyan büyüme pazarlama platformudur. Potansiyel müşterileri çekmek için promosyon kampanyaları, yeni kullanıcıları desteklemek için hoş geldiniz kampanyaları, mevcut müşterileri dönüştürmek için yeniden katılım kampanyaları ve müşterileri elde tutmak için müşteri sadakat kampanyaları oluşturmayı öğrenin. Iterable ile alıcı yolculuğunun her aşaması için kampanyalar oluşturabilir ve sonuç olarak birden fazla kanalda müşteri bağlılığını artırabilirsiniz. Iterable hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Canlı Sohbet
  • Geri Bildirim Yönetimi
  • Abone Hareketi Yönetimi
  • Raporlama/Analiz
  • İletişim Yönetimi
LiveVox, çok kanallı iletişimleri CRM, Pratik Yapay Zeka ve WFO’yu (iş gücü optimizasyonu) tek bir çözümde birleştiren yeni nesil iletişim merkezi platformudur. LiveVox hakkında daha fazla bilgi
LiveVox’un güçlü, yeni nesil iletişim merkezi platformu şirketlerin müşterilerle tercih ettikleri kanallarda, sesli arama, e-posta, SMS ve web sohbeti üzerinden ulaşırken yapay zekayı kullanmalarını sağlar. Tüm veriler, CRM, WFO ve Çok Kanallı/AI gibi ana iletişim merkezi işlevleri genelinde tek bir dijital müşteri katılım platformunda birleştirilir ve temsilcilere, iyi müşteri deneyimini zamanında ve verimli bir şekilde sunmaları için tüm etkileşimlere erişim sağlar. LiveVox hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Canlı Sohbet
  • Geri Bildirim Yönetimi
  • Abone Hareketi Yönetimi
  • Raporlama/Analiz
  • İletişim Yönetimi
Nudgify is a Social Proof, Fomo & Sales Pop app. It works with e-Commerce platforms (Shopify, WooCommerce, Magento, Wix), SaaS & more Nudgify hakkında daha fazla bilgi
Nudgify is a Social Proof & Fomo App Tool that integrates seamlessly with e-Commerce platform such as Shopify, WooCommerce and Magento. Nudges turn live data into Social Proof and Sales Pop notifications such as Recent Sales, Live Visitors, but also Google and TrustPilot Reviews. Adding real-world context to your online business helps you to build trust and increase conversions. More Than a Simple Social Proof App (cf. ProveSource, CartKit, Proof Pulse), it goes beyond Social Proof. Nudgify hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Canlı Sohbet
  • Geri Bildirim Yönetimi
  • Abone Hareketi Yönetimi
  • Raporlama/Analiz
  • İletişim Yönetimi
Hızlı kullanıcı katılımı sağlamanın en hızlı yolu. Daha fazla müşteriyi dönüştürün ve müşteri tutma oranını artırın. Userflow hakkında daha fazla bilgi
Hızlı kullanıcı katılımı sağlamanın en hızlı yolu. Kullanıcı katılımını artırmak istiyorsunuz ancak geliştiricileriniz meşgul. Dönüşüm oranınız bundan olumsuz etkileniyor. Userflow, tüm ekibinizin kod kullanmadan özelleştirilmiş uygulama içi anketler, turlar ve kontrol listeleri oluşturmasını sağlar. Daha fazla müşteriyi dönüştürün ve müşteri tutma oranını artırın. Userflow hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Canlı Sohbet
  • Geri Bildirim Yönetimi
  • Abone Hareketi Yönetimi
  • Raporlama/Analiz
  • İletişim Yönetimi
Müşteri edinmek, müşterileri etkilemek ve büyük ölçüde yeniden kazanmak için kapsamlı bir sadakat ve dijital pazarlama platformu Consumer Marketing Platform hakkında daha fazla bilgi
Dünyanın en cazip otomatik Sadakat Programlarından biriyle müşterilerinizi marka savunucularınıza dönüştürün. Etkili, ekonomik, kurulumu kolay, özelleştirilebilir ve son derece geliştirilebilir. Tük eticiler için sorunsuz ve sıkıntısız kullanım. Tüketici katılımı çok yüksektir, bazı müşteriler %76’ya varan istikrarlı dönüşüm oranına ulaşmaktadır. Müşterileri yeniden kazanmak ve veri analizleri ve raporları için panoları geliştirmek üzere pazarlama otomasyonu ile birlikte sunulur. Consumer Marketing Platform hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Canlı Sohbet
  • Geri Bildirim Yönetimi
  • Abone Hareketi Yönetimi
  • Raporlama/Analiz
  • İletişim Yönetimi
Treasure Data’nın CDP’si, tüm kurumsal verilerinizi müşterinizin tek ve eyleme geçirilebilir bir görünümünü sunmak için bir araya getirir. Treasure Data Suite hakkında daha fazla bilgi
Treasure Data, dijital müşteri çağında işletmenin tamamına müşteri odaklılığı şekillendirme gücü veren üst düzey bir kurumsal CDP’dir (müşteri verileri platformu). Bunu, tüm verileri tek bir akıllı müşteri verileri platformunda birleştirerek, ekipleri ve sistemleri her müşteri için her zaman değer yaratan ve gizliliği koruyan anlamlı etkileşimler kuracak şekilde bir araya getirerek gerçekleştirir. Treasure Data; Fortune 500 ve Global 2000 listesindeki şirketler dahil, dünyanın önde gelen işletmelerinin güvenini kazanmıştır. Treasure Data Suite hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Canlı Sohbet
  • Geri Bildirim Yönetimi
  • Abone Hareketi Yönetimi
  • Raporlama/Analiz
  • İletişim Yönetimi
IndiVideo enables Sales, Marketing, and Communication teams to create, distribute, and optimize videos at scale. IndiVideo hakkında daha fazla bilgi
IndiVideo enables Sales, Marketing, and Communication teams to create, distribute, and optimize videos at scale. Marketing teams leverage IndiVideo to enhance automation, increase brand reach, drive conversion, and track engagement. Sales Teams leverage IndiVideo to convert prospects, build relationships, achieve sales targets, and close deals. Communication teams leverage IndiVideo to engage customers, simplify complex products, motivate action, and accelerate the buyer journey. IndiVideo hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Canlı Sohbet
  • Geri Bildirim Yönetimi
  • Abone Hareketi Yönetimi
  • Raporlama/Analiz
  • İletişim Yönetimi
Otomatik pazarlama kampanyaları aracılığıyla kişiselleştirilmiş müşteri yolculukları oluşturmak için milyarlarca etkinliği gerçek zamanlı olarak toplar ve işler. Evam hakkında daha fazla bilgi
Evam, sürekli zeka özellikleriyle müşteri yolculuğu düzenlemesinde uzmanlaşmış önde gelen bir teknoloji şirketidir. Günde 600’den fazla son kullanıcıya ulaşan Evam, maksimum işletme değerinin elde edilmesi için gerçek zamanlı olarak doğru işlemin yapılması için milyarlarca temas noktasını işliyor. Evam’ın benzersiz çözümleri, işletmelerin gerçek zamanlı müşteri yolculukları oluşturmalarına ve tüm kanallarda yapay zeka tabanlı tahmin teknolojisine sahip pazarlama otomasyonu çözümleri aracılığıyla bir sonraki en iyi teklifi göstermelerine yardımcı olur. Evam hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Canlı Sohbet
  • Geri Bildirim Yönetimi
  • Abone Hareketi Yönetimi
  • Raporlama/Analiz
  • İletişim Yönetimi
Slack brings all your communication together in one place. It's real-time messaging, archiving and search for modern teams.
Slack is a collaboration hub, where the right people and the right information come together, helping everyone get work done. When your team needs to kick off a project, hire a new employee, deploy some code, review a sales contract, finalize next year's budget, measure an A/B test, plan your next office opening, and more, Slack has you covered. Try Slack with your team for free. Slack hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Canlı Sohbet
  • Geri Bildirim Yönetimi
  • Abone Hareketi Yönetimi
  • Raporlama/Analiz
  • İletişim Yönetimi
Ideal for businesses of all sizes, it is a customer engagement tool that provides users with eCommerce brand discovery options.
Ideal for businesses of all sizes, it is a customer engagement and communication tool that provides users with eCommerce brand discovery options. Viber hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Canlı Sohbet
  • Geri Bildirim Yönetimi
  • Abone Hareketi Yönetimi
  • Raporlama/Analiz
  • İletişim Yönetimi
Hootsuite helps you build your brand, strengthen connections with customers, and drive real business results with social media.
Social media is a wild place to do business. That’s why thousands of brands rely on Hootsuite’s tools and expertise to bring order to the chaos. Launch brilliant social campaigns, deliver 5-star social commerce experiences, and manage all your customer conversations in one place. Plus, get access to industry leading certifications, training, and coaching to help you push your results on social media further, faster. Hootsuite hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Canlı Sohbet
  • Geri Bildirim Yönetimi
  • Abone Hareketi Yönetimi
  • Raporlama/Analiz
  • İletişim Yönetimi
Zendesk Support is the leading help desk software built for better customer relationships.
Zendesk Suite is the only complete customer service solution, that is both easy to use and scales with your business. On average, companies using Zendesk increase customer satisfaction by 25% and agent productivity by 30% - at any scale. All your customer interactions live in a single, dynamic interface with features like web widgets, pre-defined ticket responses, and a full customer history. Get up and running quickly, and expect to see results even faster. Zendesk Suite includes the following products: Ticketing System, Help Center, Community Forum, Messaging, Zendesk Talk, Zendesk Explore and Zendesk Sunshine Conversations. The Zendesk Suite is offered in five different plans depending on a companies need. These plans are: Team, Growth, Professional, Enterprise and Enterprise Plus. Connect with Zendesk to see which plan is best for your business. Zendesk Suite hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Canlı Sohbet
  • Geri Bildirim Yönetimi
  • Abone Hareketi Yönetimi
  • Raporlama/Analiz
  • İletişim Yönetimi
Müşteri desteğini bir üst seviyeye taşıyın. Müşterilerle çok kanallı etkileşim için gereken tek şey doğru yardım masası yazılımıdır.
Zoho Desk, şirketinizin müşterilerle güçlü ilişkiler kurmasına yardımcı olan web tabanlı bir müşteri hizmetleri uygulamasıdır. Tek arayüz üzerinden iletişimde müşterilerinizle e-posta, sosyal medya, canlı sohbet, self servis portalları ve web formlarıyla etkileşim kurun. Zoho Desk ile temsilciler daha üretken, yöneticiler daha etkili ve müşteriler daha güçlü olur. Özelleştirilebilir, kullanışlıdır ve bir servete mal olmaz. Zoho Desk hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Canlı Sohbet
  • Geri Bildirim Yönetimi
  • Abone Hareketi Yönetimi
  • Raporlama/Analiz
  • İletişim Yönetimi
Mükemmel müşteri hizmetleri, daha iyi yardım masası yazılımıyla başlar. LiveAgent ile mükemmel müşteri hizmetleri sunarak daha fazla müşteri kazanın.
LiveAgent, müşterilerinizle e-posta, mesaj, sesli arama veya sosyal medya gibi onların tercih ettiği çeşitli kanallar aracılığıyla iletişim kurmanızı sağlayan tam donanımlı bir müşteri etkileşimi yazılımıdır. LiveAgent, güçlü raporlama özellikleri, evrensel bir gelen kutusu ve karma bilet oluşturma sistemi sunar. Birinci sınıf müşteri hizmetleri sunma konusunda BMW, Yamaha ve Huawei gibi şirketlere katılın. Ücretsiz deneme sürümünüzü kredi kartı bilgisi girmeden başlatın. LiveAgent hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Canlı Sohbet
  • Geri Bildirim Yönetimi
  • Abone Hareketi Yönetimi
  • Raporlama/Analiz
  • İletişim Yönetimi
Guusto helps HR Leaders at companies with 200+ employees to recognize great work and shape amazing culture. #1 HIGHEST RATED ON G2!
Guusto helps HR Leaders at companies with 200+ employees to recognize great work and shape amazing culture. #1 HIGHEST RATED on Capterra & G2! NO POINTS that lack transparency, value and impact. No minimums, markups or hidden fees, and full credit back on unclaimed rewards. FLEXIBLE REDEMPTION so people choose something they actually want. PURPOSE-DRIVEN with one day of clean water donated for every gift sent. FREE ACCOUNT to get started sending rewards in minutes, not months! Guusto hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Canlı Sohbet
  • Geri Bildirim Yönetimi
  • Abone Hareketi Yönetimi
  • Raporlama/Analiz
  • İletişim Yönetimi
Intercom is a Customer Communications Platform that offers an unparalleled user experience, engaging customers across their lifecycle.
Intercom is the Engagement OS, an open channel between customer and business that is in the product, in the moment, and on their terms. We break down silos, unifying data and systems to create an ongoing dialogue, so companies can make the most of every opportunity. Intercom hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Canlı Sohbet
  • Geri Bildirim Yönetimi
  • Abone Hareketi Yönetimi
  • Raporlama/Analiz
  • İletişim Yönetimi
Engage your customers & increase brand trust with Trustpilot's customer review management tools.
Trustpilot is a customer review management tool that helps businesses engage & build trust with their customers. It gives brands the ability to turn consumer feedback and engagement into real results. Quickly & easily collect, manage & display reviews to improve conversions, stand out in Search and boost sales. Get started with a free account today and see the powerful reporting & analytics, review invitations & reminders, onsite review widgets, Google Seller Ratings, rich snippet stars & more! Trustpilot hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Canlı Sohbet
  • Geri Bildirim Yönetimi
  • Abone Hareketi Yönetimi
  • Raporlama/Analiz
  • İletişim Yönetimi
A powerful online CRM system to manage sales & marketing activities for your business. Integrated, highly configurable, easy to use.
Apptivo's online CRM system is a powerful tool to manage your sales, marketing, and much more. CRM sits at the core of Apptivo's integrated suite of business apps, providing a complete suite to tools to gain a 360 view of your customer. Our CRM includes lead management, an opportunity pipeline with intuitive dashboards, and flexible workflow tools including marketing automation. Everything is completely accessible from your Android or iOS device and integrated with Office365 & G Suite. Apptivo hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Canlı Sohbet
  • Geri Bildirim Yönetimi
  • Abone Hareketi Yönetimi
  • Raporlama/Analiz
  • İletişim Yönetimi
Userlike işletmenizin mesajlaşma kanallarında müşterileri kazanmasına ve onlarla iletişim kurmasına yardımcı olan bir canlı sohbet yazılımıdır.
Userlike sohbet ve mesajlaşma ile müşteri etkileşimini artırır. Web siteniz, Facebook Messenger, WhatsApp, Telegram ve SMS aracılığıyla müşterilerinizle sohbet edin. Sohbet botunuzu bağlayın ve müşteri etkileşimlerinizin belirli kısımlarını otomatikleştirin. Almanya’da doğmuş ve burada barındırılmaktadır. Userlike, %100 GVKY uyumlu iletişim çözümü ile size ve müşterilerinize ait verileri güvende tutar. Userlike hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Canlı Sohbet
  • Geri Bildirim Yönetimi
  • Abone Hareketi Yönetimi
  • Raporlama/Analiz
  • İletişim Yönetimi
Powerful, easy to use marketing automation software that helps generate qualified leads and translate marketing spending into revenue.
Adobe Marketo Engage is as a centralized marketing hub for orchestration and execution of cross channel campaigns to acquire, engage, nurture, expand and retain customers, throughout complex buying journeys. Marketo Engage facilitates alignment between marketing and sales team to drive revenue and growth for the organization, with efficiency at scale. Marketo Engage hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Canlı Sohbet
  • Geri Bildirim Yönetimi
  • Abone Hareketi Yönetimi
  • Raporlama/Analiz
  • İletişim Yönetimi
Deliver mission critical service faster with Incident Management
Service Cloud 360, the world’s #1 customer service platform, empowers companies to drive seamless engagement across the entire customer journey. Address incidents quickly by ensuring your teams can identify, track, and fix issues with proven workflows. Give agents and service operations teams full visibility into incidents, cases, and customer data in a single workspace. Create an even better customer experience with Incident Management best practices built into the #1 service platform. Salesforce Service Cloud hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Canlı Sohbet
  • Geri Bildirim Yönetimi
  • Abone Hareketi Yönetimi
  • Raporlama/Analiz
  • İletişim Yönetimi
Create beautiful forms & surveys (and so much more). Give your audience the experience they deserve so you get the data you need.
Get better data and insights with beautiful forms that customers actually enjoy completing. From lead generation to customer feedback, and every stage in between, Typeform has you covered with interactive, customizable forms. Integrations to over 120 apps let Typeform slip seamlessly into your workflow. Best of all, it's super easy: no coding, no onboarding. Oh, and enterprise-grade security to keep all that data safe. Typeform hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Canlı Sohbet
  • Geri Bildirim Yönetimi
  • Abone Hareketi Yönetimi
  • Raporlama/Analiz
  • İletişim Yönetimi
Twilio SendGrid is the leading cloud-based email delivery platform, trusted by over 80,000 of the world's fastest-growing brands.
Twilio SendGrid is a leader in customer communications. Our trusted, cloud-based email delivery platform helps marketers and developers send with confidence. We are trusted by over 80,000 global customers, big and small, to drive engagement and growth through their email program. In addition to our award-winning API, Twilio SendGrid's Marketing Campaigns offers powerful, one-to-many sending, straightforward segmentation, flexible and frustration-free campaign editing and actionable analytics. SendGrid hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Canlı Sohbet
  • Geri Bildirim Yönetimi
  • Abone Hareketi Yönetimi
  • Raporlama/Analiz
  • İletişim Yönetimi
Interact with customers through webchat, live chat, chatbot, and text messaging, all in one platform.
Engage with customers either on-the-go or within the dashboard to deliver a fantastic customer experience. Interact with customers through webchat, live chat, chatbot, and text messaging, all in one easy-to-use platform. Through text messaging, promotional messages can be sent out individually or in bulk. Respond to every message from multiple channels all from one platform. Birdeye hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Canlı Sohbet
  • Geri Bildirim Yönetimi
  • Abone Hareketi Yönetimi
  • Raporlama/Analiz
  • İletişim Yönetimi
Drive satisfaction, expand relationships and ensure long-term loyalty with social customer care | Try Sprout Free
Sprout Social offers powerful social customer engagement solutions for leading agencies and brands including Hyatt, Ogilvy, Leo Burnett, Evernote and Microsoft. Sprout enables brands to simplify social engagement, monitor brand mentions, track hashtags, manage multiple accounts and much more | Try Sprout Free For 30 Days. Sprout Social hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Canlı Sohbet
  • Geri Bildirim Yönetimi
  • Abone Hareketi Yönetimi
  • Raporlama/Analiz
  • İletişim Yönetimi
monday sales CRM empowers sales teams to manage every aspect of their sales cycle and customer data in one centralized place.
monday sales CRM is a cloud-based Work OS, where teams create workflow apps in minutes to run their processes, projects, and everyday work. Teams shape workflows and projects, code-free, with an adaptive platform that automates manual work and connects teams in a digital workspace. The platforms features include: customizable workflow templates, time tracking, automations, data dashboards, and integrations with popular tools. More than 100,000 companies around the world rely on monday.com. monday sales CRM hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Canlı Sohbet
  • Geri Bildirim Yönetimi
  • Abone Hareketi Yönetimi
  • Raporlama/Analiz
  • İletişim Yönetimi
Simplifies WhatsApp communication between customers and businesses, helping them to drive growth in the messaging age.
Zenvia Conversion (formerly Sirena) is the solution that helps businesses get discovered, communicate, and drive growth in the messaging age. Allow every department of your company to have a unique WhatsApp line to centralize communications and track their interactions with your business. No more using a personal WhatsApp to chat with clients. Using approved templates, provide an immediate response to all inquiries from customers from any channel through WhatsApp Zenvia Conversion hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Canlı Sohbet
  • Geri Bildirim Yönetimi
  • Abone Hareketi Yönetimi
  • Raporlama/Analiz
  • İletişim Yönetimi
Yotpo is a leading eCommerce marketing platform with data-driven, integrated solutions for reviews, loyalty, SMS marketing, and more.
Yotpo is a leading eCommerce marketing platform that helps thousands of brands accelerate direct-to-consumer growth. Our single-platform approach integrates data-driven solutions for reviews, loyalty, SMS marketing, subscriptions, and more. Brands with Yotpo are empowered to create smarter, higher-converting experiences that spark and sustain customer relationships. We integrate with the tools you use every day, like Google, Instagram, top eCommerce platforms, and the rest of your tech stack. Yotpo hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Canlı Sohbet
  • Geri Bildirim Yönetimi
  • Abone Hareketi Yönetimi
  • Raporlama/Analiz
  • İletişim Yönetimi
Transform into a truly customer-centric organization with Alchemer. Make the voice of the customer heard across every decision you make
Alchemer is the only solution that helps small and mid-sized companies transform into truly customer-centric organizations by making sure the voice of the customer is heard loud and clear across every decision you make in every department. Hyper-personalized and actioned around the customer - from finding them to keeping them. With Alchemer you can turn customer feedback into golden action. Alchemer hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Canlı Sohbet
  • Geri Bildirim Yönetimi
  • Abone Hareketi Yönetimi
  • Raporlama/Analiz
  • İletişim Yönetimi
Automate your Customer Engagement operations in minutes with ready-to-use templates. Try Pipefy for free.
Pipefy is a no-code workflow automation software that empowers managers to create and automate workflows without technical skills. Improve customer engagement with Pipefy by standardizing workflows, automating emails, streamlining customer requests, and optimizing your onboarding process with an intuitive, easy-to-use, no-code platform. Follow the steps of companies such as Visa, IBM, Volvo, Santander, and Kraft Heinz. Improve speed, deliver higher-quality outcomes, and make data-driven decis Pipefy hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Canlı Sohbet
  • Geri Bildirim Yönetimi
  • Abone Hareketi Yönetimi
  • Raporlama/Analiz
  • İletişim Yönetimi
Tango Card bundles simple technology, great rewards, and expert service to help companies get the most out of their reward programs.
Tango Card provides leading incentive-delivery technology to organizations in the B2B space. Globally, enterprise companies use this technology to deliver an extensive catalog of domestic and global e-gift cards as part of consumer loyalty programs, sales incentive programs, health and wellness engagement, and employee recognition. Tango Card believes instantly delivering the most desirable rewards maximizes impact and drives real business results. Tango Card hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Canlı Sohbet
  • Geri Bildirim Yönetimi
  • Abone Hareketi Yönetimi
  • Raporlama/Analiz
  • İletişim Yönetimi
Apollo is the platform for your entire end-to-end sales strategy.
Apollo is an all-in-one sales intelligence platform with tools to help you prospect, engage, and drive more revenue. Sellers and marketers use Apollo to discover more customers in market, connect with contacts, and establish a modern go-to-market strategy. Founded in 2015, Apollo.io is a leading data intelligence and sales engagement platform trusted by over 10,000 customers, from rapidly growing startups to global enterprises. Apollo hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Canlı Sohbet
  • Geri Bildirim Yönetimi
  • Abone Hareketi Yönetimi
  • Raporlama/Analiz
  • İletişim Yönetimi
The text messaging service crafted to cut through the noise, so you can connect with customers anytime, anywhere.
Text Request is the business texting platform built to ignite customer engagement. We’ve crafted plug-and-play messaging solutions to your everyday communication problems, so you can cut through the noise and connect with customers anytime, anywhere. Text Request is designed to scale with you, from one person handling a few conversations, to thousands of employees sending millions of messages, to custom solutions built on our API. Learn more about how we help busy business leaders like you with Text Request hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Canlı Sohbet
  • Geri Bildirim Yönetimi
  • Abone Hareketi Yönetimi
  • Raporlama/Analiz
  • İletişim Yönetimi
Qualtrics CustomerXM makes it easy for companies to monitor, respond, and improve every key moment along the customer journey.
Qualtrics CustomerXM (CX) is the worlds most agile platform for customer experience improvement, making it easy for companies to monitor, respond, and improve every key moment along the customer journey and incorporate customer feedback into every decision. With flexible role-based dashboards, dynamic case management, and full CRM integration, you have the power to deliver unmatched customer experience. Request a personalized demo or sign up for a free account to get started! Qualtrics CustomerXM hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Canlı Sohbet
  • Geri Bildirim Yönetimi
  • Abone Hareketi Yönetimi
  • Raporlama/Analiz
  • İletişim Yönetimi
Influitive is a customer engagement and loyalty platform, helping B2B companies acquire, grow, and retain customers - at scale.
Influitive is the leader in B2B customer engagement. The platform has it all. With advanced targeting and segmentation, discussion forums, private 1-1 and group chat, embeddable widgets, and gamified missions to mobilize customers and support critical initiatives. Source product feedback, testimonials, case studies, acts of advocacy, volunteers for a CAB, and so much more! Influitive hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Canlı Sohbet
  • Geri Bildirim Yönetimi
  • Abone Hareketi Yönetimi
  • Raporlama/Analiz
  • İletişim Yönetimi
Front is more than a communication hub — it’s how 7500+ companies build lasting business relationships.
Yes—you can scale and keep the human touch. Front is a customer communication hub that combines the simplicity of the email inbox with the automation and insights of a CRM. Front makes it easy for teams to send personalized replies faster, organize messages across channels, and always delight a customer. As your needs change, Front's flexible workflows change with you. Teams of 5 and 5,000 alike use Front to scale their communication without compromising on quality or efficiency. Front hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Canlı Sohbet
  • Geri Bildirim Yönetimi
  • Abone Hareketi Yönetimi
  • Raporlama/Analiz
  • İletişim Yönetimi
The Ultimate Patient-1st Engagement Solution. For 20 years SR has been the benchmark by which all others measure themselves.
The Ultimate Patient-1st Engagement Solution. For 20 years SR has been the benchmark by which all others measure themselves. And we’re still leading! Let us show you what you should expect from an integrated, patient acquisition and engagement solution! As the individual practices we started out serving have grown, we’ve added specialized features for multi-unit operations. We now support many of the nation’s largest health systems and retail-based networks. Solutionreach hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Canlı Sohbet
  • Geri Bildirim Yönetimi
  • Abone Hareketi Yönetimi
  • Raporlama/Analiz
  • İletişim Yönetimi
Pendo provides unique customer engagement solutions for your unique customers. Guide users to the features that benefit them the most.
Deliver digital experiences that customers love with Pendo. Scale customer onboarding by designing guided experiences that are proven to accelerate time to value. Leverage best-in-class product analytics to understand successful user behaviors and automatically drive users to the features that benefit them the most. Improve customer engagement by curating the perfect first impression as well as a frustration-free experience at the start of the customer journey. Pendo hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Canlı Sohbet
  • Geri Bildirim Yönetimi
  • Abone Hareketi Yönetimi
  • Raporlama/Analiz
  • İletişim Yönetimi
Unified solution for social media and customer experience management with highly intuitive and collaborative UI.
Brandwatch (formerly Falcon.io) provides an all-in-one solution for social media and customer experience management. It's a one-stop solution for any marketer's social listening, engagement, publishing, measurement and benchmarking needs. Brandwatch helps marketers deliver more personalized brand experiences across all digital touchpoints, based on enriched customer profiles. The solution features a highly intuitive and collaborative UI and is complemented by the best support in the business. Falcon.io hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Canlı Sohbet
  • Geri Bildirim Yönetimi
  • Abone Hareketi Yönetimi
  • Raporlama/Analiz
  • İletişim Yönetimi
Cloud-based, scalable customer service optimization software available on a unified platform for demanding B2B service teams.
Founded in 2003, Vivantio is a leading provider of customer service optimization software and solutions for demanding B2B service teams. By combining the comprehensive power of enterprise-level software with the flexibility of a modern cloud-based solution, Vivantio provides an intuitive, flexible and scalable unified service management platform that empowers businesses to achieve unparalleled service excellence. Vivantio hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Canlı Sohbet
  • Geri Bildirim Yönetimi
  • Abone Hareketi Yönetimi
  • Raporlama/Analiz
  • İletişim Yönetimi
Our enterprise platform helps you manage business relationship workspaces for each of your prospects, customers and partners.
Our enterprise platform helps you easily manage business relationship workspaces for each of your prospects, customers and partners, where you can schedule, meet and share materials all in one place. Propose & close deals faster, serve & grow clients better, and transform your most valuable business relationships. Pricing (starting at $95/seat) varies depending on your company needs. ClientPoint hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Canlı Sohbet
  • Geri Bildirim Yönetimi
  • Abone Hareketi Yönetimi
  • Raporlama/Analiz
  • İletişim Yönetimi
ReviewTrackers business solutions allow for analyzing, amplifying & maximizing insights to accelerate acquisition and retention.
ReviewTrackers empowers 175,000+ business locations to understand their customers better through advanced review and customer feedback technology. Our business solutions allow for analyzing, amplifying, and maximizing insights to accelerate business acquisition and improve retention while driving more authentic connections with customers. ReviewTrackers hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Canlı Sohbet
  • Geri Bildirim Yönetimi
  • Abone Hareketi Yönetimi
  • Raporlama/Analiz
  • İletişim Yönetimi
Genesys Cloud CX makes customer relationships simple. We connect phone, email, and chat through one tool for better customer engagement
The Genesys Cloud CX platform is the next-generation, all-in-one omnichannel cloud contact center solution that helps you effectively manage inbound volume and outbound campaigns using powerful routing capabilities. A unified desktop enables agents to get a 360-view of your customer, and seamlessly switch between channels and interactions. Drill-down analytics, recording policies and workforce management are built in. Weekly feature releases ensure you'll always exceed customer expectations. Genesys Cloud CX hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Canlı Sohbet
  • Geri Bildirim Yönetimi
  • Abone Hareketi Yönetimi
  • Raporlama/Analiz
  • İletişim Yönetimi