Türkiye Yerel ürünleri göster
456 sonuç
Onboard yönetim kurulu bilgi platformu, karmaşık yönetim kurulu süreçlerini basitleştirerek daha etkili yönetim kurulu toplantıları düzenlemeyi sağlar. Ücretsiz denemeye hemen başlayın. OnBoard hakkında daha fazla bilgi
Yönetim kurulu toplantıları bilgiye dayalı, etkili ve karmaşıklıktan uzak olmalıdır. OnBoard yönetim kurulu bilgi platformu, karmaşık süreçleri dönüştürerek yönetim kurullarının önemli olana odaklanabilmesini sağlar: Yani kuruluşa yönelik vizyonlarını gerçekleştirmeye. Müdürler, yöneticiler ve idareciler için bir kayıt sistemi, sezgisel veri ve analizle her cihazda, her zaman, her yerde karar vermeyi kolaylaştıran bir yönetim kurulu portalını deneyimleyin. Ücretsiz abonelik sağlayan OnBoard’u hemen edinebilirsiniz. OnBoard hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • Arama/Filtreleme
  • Sürükle ve Bırak
  • Belge Yönetimi
  • Şifreleme
  • İş Birliği Araçları
Bitrix24, 12 kişiye kadar ücretsiz, ekip içi dosya paylaşım aracıdır. 5 GB’tan sınırsız depolamaya kadar. Bitrix24 hakkında daha fazla bilgi
Bitrix24, sekiz milyon şirket tarafından kullanılan ücretsiz dosya paylaşımı ve belge yönetimi platformudur. Ayrıca Bitrix24’ü şirkette konuşlandırabilir, kendi sunucunuza kurabilir ve gerekirse kaynak kodunu değiştirebilirsiniz. Ücretsiz veya ücretli sürümü, bulutta veya kendi iş yerinizde barındırmayı seçmeniz fark etmeksizin aynı özellikleri elde edersiniz: PC ve Mac için masaüstü uygulamaları, iOS ve Android için mobil uygulamalar, çevrimiçi ve çevrimdışı düzenleme, esnek erişim haklarına sahip belge yönetimi ve daha fazlası. Bitrix24 hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • Arama/Filtreleme
  • Sürükle ve Bırak
  • Belge Yönetimi
  • Şifreleme
  • İş Birliği Araçları
Bynder, dijital içeriği tek bir merkezi portal üzerinden nasıl yöneteceklerini basitleştirmek isteyen pazarlama profesyonelleri için bulut tabanlı bir çözümdür. Bynder hakkında daha fazla bilgi
Bynder, dijital varlıklarınızı bulutta yönetmenin ve dağıtmanın en kolay yoludur. Ekipler doğru dosyaları çabucak bulabilir, gerçek zamanlı düzenleme ve onaylarla iş birliği yapabilir ve içeriği çeşitli kanallara ve dosya türlerine dağıtabilir. Markalar, Bynder’ın DAM çözümünü pazarlama teknolojisi gruplarının merkezinde bulundurarak, tek bir merkezi portal üzerinden marka pazarlaması üzerinde tam kontrole sahip olur. Bynder hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • Arama/Filtreleme
  • Sürükle ve Bırak
  • Belge Yönetimi
  • Şifreleme
  • İş Birliği Araçları
Hassas dosyaları koruma ihtiyacı olan kuruluşlar için özel olarak tasarlanmış olan veri yükleme, oluşturma, paylaşma ve üzerinde çalışma amaçlı güvenlik platformu. BooleBox hakkında daha fazla bilgi
Boolebox, hassas verileri saldırılardan korumak için yüksek şifreleme seviyesini sağlarken müşterilerin veri bütünlüğünü ve gizliliğini yetkisiz erişimden koruyan bir içerik güvenliği platformudur. Gelişmiş şifreleme sistemi ve çeşitli güvenlik ayarları sayesinde kullanıcılar, sonunda kullanılabilirlikten ödün vermeden dosya ve klasör oluşturabilir, düzenleyebilir, paylaşabilir ve sınıflandırabilir. BooleBox hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • Arama/Filtreleme
  • Sürükle ve Bırak
  • Belge Yönetimi
  • Şifreleme
  • İş Birliği Araçları
Google Drive is a cloud-based storage platform that allows users and teams to store, access, and share files in one secure place.
Google Drive is a cloud-based storage platform that allows users and teams to store, access, and share files in one secure place. Flexible storage options with data loss prevention features are available. Using Google AI, this solution can identify important files, even before a user starts a search. Google Drive can recognize content, collaborators, and other file elements that may be relevant to each user. Additionally, teams can organize files in dedicated shared drives for easy and secure access. Google Drive hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • Arama/Filtreleme
  • Sürükle ve Bırak
  • Belge Yönetimi
  • Şifreleme
  • İş Birliği Araçları
Slack brings all your communication together in one place. It's real-time messaging, archiving and search for modern teams.
Slack is a collaboration hub, where the right people and the right information come together, helping everyone get work done. When your team needs to kick off a project, hire a new employee, deploy some code, review a sales contract, finalize next year's budget, measure an A/B test, plan your next office opening, and more, Slack has you covered. Try Slack with your team for free. Slack hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • Arama/Filtreleme
  • Sürükle ve Bırak
  • Belge Yönetimi
  • Şifreleme
  • İş Birliği Araçları
A visual collaboration tool that creates a shared perspective for your team on any project in a fun, flexible, and rewarding way.
From sales and marketing to HR and operations, teams can design and customize Trello to fit their unique needs and work styles. And with over 100+ integrations with other key tools like Google Drive, Slack, Jira and more, Trello is a living, breathing project hub of cross-team collaboration no matter where your work needs to happen. Trello brings joy to teamwork by making it transparent and easily shareable across boards and teams. Trello hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • Arama/Filtreleme
  • Sürükle ve Bırak
  • Belge Yönetimi
  • Şifreleme
  • İş Birliği Araçları
Share folders and invite both co-workers and specific users outside your company with easy to use file permissions. Start a free trial!
Share folders and invite both co-workers and specific users outside your company with easy to use file permissions. Dropbox Business is a digital workplace trusted by over 300,000 business teams worldwide and over 50% of the Fortune 500 for its industry leading file sync, collaboration, and extensive administration and security features that scale as teams grow. Dropbox Business hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • Arama/Filtreleme
  • Sürükle ve Bırak
  • Belge Yönetimi
  • Şifreleme
  • İş Birliği Araçları
Google Workspace is how teams of all sizes connect, create, and collaborate — to drive innovation from any device, and any location.
Google Workspace provides flexible storage options so you will always have enough space for your files. Store any and every file. Access files any time, anywhere from your desktop and mobile devices. Use shared drives to store your team’s work in secure, easy-to-manage shared spaces. Any files added to shared drives are owned collectively by the team, so everyone stays up to date. Google Workspace hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • Arama/Filtreleme
  • Sürükle ve Bırak
  • Belge Yönetimi
  • Şifreleme
  • İş Birliği Araçları
An integrated suite of applications include email, calendar and address book that are accessed via the Internet 24/7.
Microsoft 365 - formerly known as Office 365 - is more than just Word, Excel, PowerPoint, and Outlook. It provides powerful services like business-class email, online storage, and teamwork solutions that you can access from anywhere. Bring teams and resources together with solutions like Microsoft Teams and Skype for Business that make working together more productive and enjoyable regardless of where participants are located. Microsoft 365 hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • Arama/Filtreleme
  • Sürükle ve Bırak
  • Belge Yönetimi
  • Şifreleme
  • İş Birliği Araçları
Microsoft OneDrive is a web-based digital asset management solution that allows businesses of all sizes to efficiently manage, collabo
Microsoft OneDrive is a web-based digital asset management solution that allows businesses of all sizes to efficiently manage, collaborate, and share files. Administrators can set up a private or public site for authorized users, who can then create online folders to store their documents. Businesses can share sensitive data without revealing proprietary information by allowing only authorized people to access the folder. Users can also access and edit documents within the same collaborative environment to increase efficiency. The Microsoft 365 interactive scanning app lets users scan and convert paper to searchable PDFs directly from their device. OneDrive hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • Arama/Filtreleme
  • Sürükle ve Bırak
  • Belge Yönetimi
  • Şifreleme
  • İş Birliği Araçları
Content management solution that helps businesses with desktop sharing and viewing, text annotations, instant messaging, and whiteboard
Content management solution that helps businesses with desktop sharing and viewing, text annotations, instant messaging, and whiteboard editing. Microsoft SharePoint hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • Arama/Filtreleme
  • Sürükle ve Bırak
  • Belge Yönetimi
  • Şifreleme
  • İş Birliği Araçları
Easily share files with both internal teams and external partners, while securing sensitive content and protecting IP.
Easily share files with both internal teams and external partners, while securing sensitive content and protecting IP. Watermark confidential files or set granular permissions so only the right people can view, download, or edit content. Box hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • Arama/Filtreleme
  • Sürükle ve Bırak
  • Belge Yönetimi
  • Şifreleme
  • İş Birliği Araçları
On monday.com is a platform where teams share files and communicate in context on everything from simple tasks to complex portfolios.
monday.com Work OS is a collaborative platform that allows teams to share and discuss files in the context of their projects. Because monday.com integrates with G-Suite, Microsoft, and Adobe Creative Cloud, you can easily keep track of all of your team's work in one centralized location. Then set up customized automations to alert team members when changes are made to streamline your feedback process. The smart way to manage a team, monday.com is your answer to effortless efficiency. monday.com hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • Arama/Filtreleme
  • Sürükle ve Bırak
  • Belge Yönetimi
  • Şifreleme
  • İş Birliği Araçları
File transfer solution with elegant backgrounds and customizable emails that can store 100GB and transfer 20GB of data.
File transfer solution with elegant backgrounds and customizable emails that can store 100GB and transfer 20GB of data. WeTransfer hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • Arama/Filtreleme
  • Sürükle ve Bırak
  • Belge Yönetimi
  • Şifreleme
  • İş Birliği Araçları
Smartsheet is an online work execution platform empowering organizations of all sizes to plan, manage, automate, and report on work.
Smartsheet, an online work execution platform, empowers organizations to plan, track, automate, and report on work. Over 80,000 brands rely on Smartsheet for project and work management because of its easy-to-use interface, real-time gantt charts and dashboards, and work automation features. *2018 Awards: Named a Leader in Enterprise Collaborative Work Management by Forrester Research, Selected to Deloittes Fast 500 List, Recognized for Technology Innovation & Vision by 451 Research Smartsheet hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • Arama/Filtreleme
  • Sürükle ve Bırak
  • Belge Yönetimi
  • Şifreleme
  • İş Birliği Araçları
Bir kurumsal proje yönetim yazılımı olan Wrike’ın özellikleri arasında kullanıma hazır şablonlar, zaman takibi, Gantt çizelgeleri, Kanban panoları ve daha fazlası yer almaktadır.
Wrike, dünya çapında 20.000’den fazla şirketin güvendiği ödüllü proje yönetimi yazılımıdır. Hepsi aynı yerden kullanılabilen özel talep formları, Kanban panoları, Gantt çizelgeleri, zaman takibi, gerçek zamanlı güncellemeler, sürüm kontrolü ve performans raporları sayesinde aksaklıklardan arındırılmış bir dijital çalışma ortamına kavuşun. Günlük süreçlerinizi otomatikleştirmek için Wrike’ı Google Drive, Dropbox ve Microsoft OneDrive dahil olmak üzere 400’den fazla uygulamayla entegre edin. İş akışlarını özelleştirin ve e-posta, toplantı ve daha fazlasına duyulan ihtiyacı azaltın. Wrike hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • Arama/Filtreleme
  • Sürükle ve Bırak
  • Belge Yönetimi
  • Şifreleme
  • İş Birliği Araçları
Ridiculously simple screen sharing tool for meetings on the fly. Get everybody on the same page, when they're not in the same room!
join.me is the fastest and easiest way to connect and collaborate. Anyone can share ideas instantly with screen sharing, audio, video, whiteboard and chat. join.me is a personalized meeting experience where users can personalize participant bubbles, URLs, backgrounds and more! Join.Me hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • Arama/Filtreleme
  • Sürükle ve Bırak
  • Belge Yönetimi
  • Şifreleme
  • İş Birliği Araçları
Workplace connects everyone in an organization using familiar Facebook features like chat, video calling, posts and groups.
Workplace connects everyone in an organization using familiar Facebook features like Chat, video calling, posts and Groups. It integrates with the business tools you already use and provides a simple, secure and more productive way for people to share knowledge, work together and build connected communities. Workplace from Meta hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • Arama/Filtreleme
  • Sürükle ve Bırak
  • Belge Yönetimi
  • Şifreleme
  • İş Birliği Araçları
Built-in file-sharing solution that's available on all Apple devices. All files, photos, notes, and messages are stored in one place.
Built-in file-sharing solution that's available on all Apple devices. All files, photos, notes, and messages are stored in one place. Access all files across multiple devices using iCloud Drive and secure data with automatic back-ups. iCloud hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • Arama/Filtreleme
  • Sürükle ve Bırak
  • Belge Yönetimi
  • Şifreleme
  • İş Birliği Araçları
eFileCabinet’s advanced workflow automation helps growing organizations limited by repetitive tasks maximize their revenue potential.
eFileCabinet is the ultimate document management solution that empowers HR, Finance, and more to focus on business outcomes. Our cloud-based solution can automate complex document processes that prevent midsize organizations from maximizing their revenue potential. eFileCabinet provides a secure, centralized location for each department to access their confidential data and reduce interdepartmental silos. Streamline your day with eFileCabinet and give 100% of focus to the work that matters. eFileCabinet hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • Arama/Filtreleme
  • Sürükle ve Bırak
  • Belge Yönetimi
  • Şifreleme
  • İş Birliği Araçları
Ekiplerin işlerini tamamladığı en iyi çevrimiçi ortak çalışma özellikli beyaz tahta platformlarından biri.
Miro, dünya çapında 13 milyondan fazla kullanıcının güvendiği, her ölçekte ekip için en iyi iş birliğine dayalı beyaz tahta platformlarından biridir. Hacimli ekleri olan sonsuz e-posta zincirlerine veda edin. Belgeler, görseller, fotoğraflar ve videolar gibi medya dosyalarını saklayın, yükleyin ve paylaşın. Tüm görsel bilgileri tek bir tahtada eşleştirin. Miro hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • Arama/Filtreleme
  • Sürükle ve Bırak
  • Belge Yönetimi
  • Şifreleme
  • İş Birliği Araçları
Revolutionize internal communications by bringing together all employees inside a private and secure enterprise social network.
Revolutionize internal communications by bringing together all employees inside a private and secure enterprise social network. Connect with people across your organization to make better decisions, faster. Allows all employees to know whats happening day to day as well as build on the work of others. Employees will be able to create groups relevant to work and other interests, along with keeping documents or photos in context while still discussing things online. Yammer hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • Arama/Filtreleme
  • Sürükle ve Bırak
  • Belge Yönetimi
  • Şifreleme
  • İş Birliği Araçları
Dotloop is the only complete real estate transaction management software that enables brokers, agents and teams to closes deal faster.
On average, every month, over 150 real estate brokerages and teams switch to dotloop's transaction management software. Currently supporting more than 10,000 brokerages and teams across the U.S. and Canada, dotloop touches more than 50% of all U.S. real estate transactions and has earned a near-perfect 98% Retention Rate. Not to mention a top-rated mobile app - 4.8/5 stars with over 46,000 reviews. dotloop hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • Arama/Filtreleme
  • Sürükle ve Bırak
  • Belge Yönetimi
  • Şifreleme
  • İş Birliği Araçları
Self-hosted secure file exchange and collaboration technology combining easy cross-platform interfaces with ultimate control over data.
Nextcloud Hub is the most popular self-hosted file sync & content collaboration platform. Nextcloud combines the convenience and ease of use of public clouds with the security, privacy & control business needs. Our 100% open source self-hosted solution quickly deploys & integrates deep in existing storage and user directories, delivering easy collaboration on the go to your users. It is extensible with over 200 first and third party apps from our ecosystem. Nextcloud hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • Arama/Filtreleme
  • Sürükle ve Bırak
  • Belge Yönetimi
  • Şifreleme
  • İş Birliği Araçları
IDrive protects all your PCs, Macs, mobile devices and servers into one cloud backup account.
IDrive Backup is a versatile solution that allows users to backup an unlimited number of devices into one account, including PCs, Macs, mobile devices, and servers. IDrive offers backup plans for consumers, small businesses, and enterprises of any size, giving users peace of mind that their data is protected and recoverable at all times. IDrive hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • Arama/Filtreleme
  • Sürükle ve Bırak
  • Belge Yönetimi
  • Şifreleme
  • İş Birliği Araçları
RingCentral Video is an integrated video conferencing, screen sharing, and messaging for teams big and small. No downloads required.
RingCentral Video is a modern online meetings experience powered by the market-leading RingCentral unified communications platform. It combines high-quality video, audio, screen sharing, and team messaging into a collaborative online meeting hub that sparks conversations and fuels ideas anytime, anywhere, on any device. RingCentral Video hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • Arama/Filtreleme
  • Sürükle ve Bırak
  • Belge Yönetimi
  • Şifreleme
  • İş Birliği Araçları
The secure file sharing and storage solution built for business. Featuring state-of-the-art, compliance-supporting security.
Take productivity to the next level with ShareFile. Securely send, share, get feedback, approvals and even e-signatures on any file, fast. Business-class file sharing meets real-time collaboration to accelerate productivity with automated workflows you customize and control. Give real-time feedback, request approvals, co-edit—even get legally binding e-signatures seamlessly—on any device. Plus, with real-time tracking, you always know exactly where things stand. Using SSAE 16 Type II certified Citrix ShareFile hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • Arama/Filtreleme
  • Sürükle ve Bırak
  • Belge Yönetimi
  • Şifreleme
  • İş Birliği Araçları
Flock is a team communication tool that helps you get work done, only faster! Web conferencing, instant messaging, file sharing and mor
Steamline team communication with Flock! Email less and get more work done. From instant messaging and file sharing, to integrating with your favorite external apps like Google, MailChimp, Dropbox, Jira, Trello and more - organize all your work streams with Flock. Flock is a powerful work tool that comes loaded with built-in features like Shared To-Dos, Reminders, Notes, Polls and more! Start for FREE Flock hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • Arama/Filtreleme
  • Sürükle ve Bırak
  • Belge Yönetimi
  • Şifreleme
  • İş Birliği Araçları
Hightail lets you send large files securely, making sharing content easy for both you and your recipients.
Share and transfer large files, up to 25GB each, to anyone easily with Hightail. Features such as encryption, access code setting, recipient verification and expiration date configuration keeps your files secure, while notifications ensure your files have been delivered. You can also collect files from guests with our Uplink add-on, a personalized URL for others to transfer files to you without needing an account. Hightail is the simple file sharing solution for both you and your recipients. Hightail hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • Arama/Filtreleme
  • Sürükle ve Bırak
  • Belge Yönetimi
  • Şifreleme
  • İş Birliği Araçları
The easiest way to share files, manage projects and communicate with each other. All from a central, secure online workspace.
Glasscubes simplifies group collaboration in a user-friendly environment that's quick to implement. Quickly create secure online workspaces that make it easy to work with anyone, from anywhere. Find out how smart teams use online workspaces to work better together and get the job done. Trusted by UK government and high-performing businesses - big and small. Glasscubes hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • Arama/Filtreleme
  • Sürükle ve Bırak
  • Belge Yönetimi
  • Şifreleme
  • İş Birliği Araçları
FileCloud is a hyper-secure, content collaboration platform (CCP) enabling powerful file sharing and compliance for millions of users.
FileCloud is a hyper-secure, content collaboration platform (CCP) that specializes in compliance, governance, data leak protection, workflow automation, and digital rights management. With public, private, and hybrid cloud solutions for file sharing, sync, and mobile access, FileCloud supports millions of users around the world, including top Global 1000 enterprises, educational and government institutions, and managed service providers. For more information, visit www.filecloud.com. FileCloud hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • Arama/Filtreleme
  • Sürükle ve Bırak
  • Belge Yönetimi
  • Şifreleme
  • İş Birliği Araçları
Metadata-driven document management platform that enables you to easily organize and manage all of your documents and information.
M-Files is a global leader in information management. The M-Files metadata-driven document management platform enables knowledge workers to instantly find the right information in any context, automate business processes, and enforce information control. This provides businesses with a competitive advantage and substantial ROI as they deliver better customer experiences and higher-quality work with lower risk. M-Files hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • Arama/Filtreleme
  • Sürükle ve Bırak
  • Belge Yönetimi
  • Şifreleme
  • İş Birliği Araçları
CloudApp enables instant business communication through shareable videos, gifs, and screenshots
CloudApp is the premier provider of visual communication for the workplace. This high growth video solution creates a collaborative space for capturing instantly shareable videos, GIFs, and screenshot s. a near 5-star business user rating from G2, Trust Radius, and Gartner Peer Insights Using its combination of screen recording, screenshot tool, and GIF maker tools and with its integrations with workflow tools Zendesk, Asana, Microsoft, Adobe, Drift, and others it is uniquely positioned as an in CloudApp hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • Arama/Filtreleme
  • Sürükle ve Bırak
  • Belge Yönetimi
  • Şifreleme
  • İş Birliği Araçları
An online file management system that lets you create, store, organize, collaborate and share files securely.
Zoho Docs is an online file storage and management software. Save all your images, videos, files and documents & access them across all devices from anywhere and at anytime. Sync your offline files to the cloud using Zoho Docs Sync. Your data is kept secured and encrypted during transit. Share files, collaborate with your team, manage access permissions, assign tasks and get work done without hassle. You can also preview over 160 different file types without having to download them. Zoho Docs hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • Arama/Filtreleme
  • Sürükle ve Bırak
  • Belge Yönetimi
  • Şifreleme
  • İş Birliği Araçları
Durum tespiti, uyum ve davalar ile ilgili hacimli hassas belgelerin güvenli bir şekilde paylaşılmasında uzmanlar tarafından güvenilmektedir.
Firmex veri odalarında daha fazla anlaşma, durum tespiti ve uyum sağlar. Yılda 15.000’den fazla yeni odanın açılmasıyla binlerce işletme, son derece hassas proje ve süreçleri Firmex ile yönetiyor. Sektör lideri müşteri hizmetlerinin yanı sıra güçlü ve güvenli veri odaları sayesinde kritik belgelerin kontrolünü elinizde tutmanızı sağlar. Esnek fiyatlandırması, sınırsız veri odası aboneliği veya kullanım başına işlem fiyatlandırması özellikleriyle Firmex, pazarda ayrı bir yer tutmaktadır. SOC 2 (sistem ve organizasyon kontrolleri 2), GVKY, HIPAA (ABD Sağlık Sigortası Kanunu) uyumlu. SSO (çoklu oturum açma), API ve Sansürleme. Firmex Virtual Data Room hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • Arama/Filtreleme
  • Sürükle ve Bırak
  • Belge Yönetimi
  • Şifreleme
  • İş Birliği Araçları
MangoApps is a modern intranet platform that helps you create a unified employee experience and keep everyone on the same page.
MangoApps is an intranet platform that gives you all the tools you need to create a unified employee experience and keep all your people on the same page, from wherever they are. Our modern, user-friendly intranet serves as a centralized hub where your employees can find all of their tools and updates in a single, customized dashboard. This approach promotes alignment, efficiency, and community, and enables everyone to find the files, colleagues, and information they need without any roadblocks. MangoApps hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • Arama/Filtreleme
  • Sürükle ve Bırak
  • Belge Yönetimi
  • Şifreleme
  • İş Birliği Araçları
Web-based storage solution with secure data transfer and iron-clad encryption that keeps your documents safe.
pCloud Business - Secure Cloud Storage Solution for Any Company - One place to store, sync and collaborate on your business files with your colleagues - 1 TB storage and pCloud Crypto now included for each user in the Business Account - Share your business documents securely with colleagues, partners and clients - Easy to use tools designed to help you control and optimize your workflow You can try pCloud Business - Free for 30 days pCloud Business hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • Arama/Filtreleme
  • Sürükle ve Bırak
  • Belge Yönetimi
  • Şifreleme
  • İş Birliği Araçları
Ücretsiz depolama alanı, sınırsız mesaj ve kullanıcı ile ekip işbirliği uygulaması.
Tüm dosyalarınızı tek bir yerden paylaşın ve saklayın: ücretsiz Pumble çalışma alanı. Ses, video, belge, görüntü, ekran görüntüleri gibi her türlü dosyayı paylaşın ve siz ya da yeni iş arkadaşınız ihtiyaç duyduğunda hemen bulun. Bir dosyanın eklendiği konuşmadaki herkes dosyayı açabilir, başka bir konuşmada paylaşabilir veya cihazlarına indirebilir. Dosya paylaşımı ve depolaması hakkında daha fazla bilgi edinmek ve tüm Pumble özelliklerini keşfetmek için Pumble yardım merkezini ziyaret edin. Pumble hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • Arama/Filtreleme
  • Sürükle ve Bırak
  • Belge Yönetimi
  • Şifreleme
  • İş Birliği Araçları
GoAnywhere MFT is an enterprise-ready managed file transfer solution that allows you to simplify, encrypt and automate file transfers.
GoAnywhere MFT is an award-winning managed file transfer software which secures, automates and logs all file transfer activity using a centralized enterprise-level approach. This solution can save you time & money, improve security and help meet compliance requirements. **Winner of 2017 Cybersecurity Excellence Award for Secure File Transfer** GoAnywhere MFT hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • Arama/Filtreleme
  • Sürükle ve Bırak
  • Belge Yönetimi
  • Şifreleme
  • İş Birliği Araçları
Tresorit is the end-to-end encrypted file sync and sharing solution which safeguards confidential information by design.
Tresorit is an end-to-end encrypted file sync and sharing solution designed to safeguard sensitive content. Unlike other public cloud vendors, Tresorit has no access to user files, which ensures maximum confidentiality. - Files are protected from the moment you upload them to the cloud, until they reach the intended recipient. - Tresorit provides a digital workspace where your highly sensitive documents remain safe. - Manage and oversee all users and their data with powerful control options. Tresorit hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • Arama/Filtreleme
  • Sürükle ve Bırak
  • Belge Yönetimi
  • Şifreleme
  • İş Birliği Araçları
CapLinked's enterprise VDR and Document Management solution provides the best way to securely share and track all of your information.
CapLinked provides the industrys leading Virtual Data room and Document Management solution, making limited security, out of office access, and frustrating indexing limitations a thing of the past. Experience the flexibility of being able to access information securely from anywhere on any platform or device in addition to having a full API complete with private keys for developers. Get started with the best tool for digital rights management and due diligence in minutes with a free trial! CapLinked hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • Arama/Filtreleme
  • Sürükle ve Bırak
  • Belge Yönetimi
  • Şifreleme
  • İş Birliği Araçları
Wimi is the most user-friendly and comprehensive project management tool for SMBs.
Wimi is a project management tool that helps you stay organized and make teamwork more efficient. Wimi goes beyond typical PM software by enabling teams to track everything they're working on. With messaging channels, files & drive, tasks, calendars and video conferencing, Wimi lets your entire team collaborate effortlessly and work smarter on projects. Thanks to Wimi refined access-right management, you can also bring your clients on board and share specific data with them. Wimi hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • Arama/Filtreleme
  • Sürükle ve Bırak
  • Belge Yönetimi
  • Şifreleme
  • İş Birliği Araçları
SmartVault makes it easy to collect, manage, & share documents with a single, integrated document management & client portal solution.
SmartVault delivers all the benefits of a cloud drive, but with best-in-class security and productivity features you need to run your business. Create a custom branded client portal for compliant, secure file sharing. Plus get features built for business, including selective sharing, group security management, custom templates, & audit reporting. With the SmartVault Toolbar, you can attach, view and manage documents right from apps like QuickBooks Online, Xero, and FreshBooks. SmartVault hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • Arama/Filtreleme
  • Sürükle ve Bırak
  • Belge Yönetimi
  • Şifreleme
  • İş Birliği Araçları
Cloud-based file sharing solution that helps users collaborate remotely with screen capturing, note taking, URL shortening & more.
Take a screenshot or drop a file. Share it via email, IM, Twitter, Facebook, whatever. Share the stuff you're working on with clients and colleagues in seconds. Collaborate faster, smarter, and better with Droplr. Also available in native applications for Mac, Windows and iPhone. Droplr hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • Arama/Filtreleme
  • Sürükle ve Bırak
  • Belge Yönetimi
  • Şifreleme
  • İş Birliği Araçları
eXo enables organizations to solve critical business challenges with a secure Enterprise File Sharing and Content Management features.
eXo Platform provides secure Enterprise File Sharing and Content Management features. eXo Platform¿s file sharing capabilities allow users to exchange different types of content using the built-in chat application, mentions and document libraries. eXo Platform allows organizations to move beyond a traditional intranet to a digital workplace that brings people and resources together to solve critical business challenges and build a strong corporate culture. eXo Platform hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • Arama/Filtreleme
  • Sürükle ve Bırak
  • Belge Yönetimi
  • Şifreleme
  • İş Birliği Araçları
An on-premise solution that provides a secure and reliable file transfer solution for the demanding IT professional.
Cerberus FTP Server provides a secure and reliable file transfer solution for the demanding IT professional. Supporting SFTP, FTP/S, and HTTP/S, Cerberus is able to authenticate against Active Directory and LDAP, run as a Windows service, has native x64 support, includes a robust set of integrity and security features and offers an easy-to-use manager for controlling user access to files and file operations. Cerberus FTP Server hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • Arama/Filtreleme
  • Sürükle ve Bırak
  • Belge Yönetimi
  • Şifreleme
  • İş Birliği Araçları
Eliminate the monotony of back-and-forth emails. Gather all the documents, signatures, and data you require up to 80% faster.
Eliminate the monotony of back-and-forth emails and inefficient systems when gathering client information. Get hours back each week as FIleInvite handles the most time-consuming work for you. Gather all the documents, signatures, and data you require up to 80% faster. Set a due date and send an Invite. Your clients receive an email with a link to their own secure client portal, they're then guided through an intuitive portal experience where they can action your requests. FileInvite hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • Arama/Filtreleme
  • Sürükle ve Bırak
  • Belge Yönetimi
  • Şifreleme
  • İş Birliği Araçları
The Cleo Integration Cloud keeps ad hoc file sharing easy while allowing for complete control and visibility across all of your data.
The Cleo Integration Cloud includes secure file sharing that is easy to use, provides complete control and visibility to all of your data, and seamlessly integrates with your existing file transfer and B2B integration processes. Cleo enables secure file sharing, secure messaging, and secure managed file transfer on a single platform that eliminates tedious manual management, shores up security risks, and enables faster and more-informed decision-making for deeper business intelligence and Cleo Integration Cloud hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • Arama/Filtreleme
  • Sürükle ve Bırak
  • Belge Yönetimi
  • Şifreleme
  • İş Birliği Araçları
Branded File Sharing & Digital Asset Management & in one integrated, secure and cost-effective solution. Unlimited users in all plans!
Filecamp is a cloud-based File Sharing solution that helps companies organize and share their digital media such as images, videos, and brand guidelines. Unlimited users in all plans, each user configured with their own set of user-, admin-, and folder permissions. Unique custom branding options will make sure your file-sharing solution matches your brand guide. More than 1500 brands from all over the world trust Filecamp with their digital assets and brand guidelines. Filecamp hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • Arama/Filtreleme
  • Sürükle ve Bırak
  • Belge Yönetimi
  • Şifreleme
  • İş Birliği Araçları