17 yıldır işletmelerin daha iyi yazılımı
seçmesine yardımcı oluyoruz

Spor Salonu Üye Yönetim Programı

Spor Salonu Üye Yönetim Programı, üye rezervasyon araçları, planlama, finansal takip ve topluluk araçları ile spor salonunuzun organize olmasına yardım eder. Spor Salonu Üye Yönetim Programı, çoğu zaman otomatik faturalandırma özellikleri, POS ve kaynak raporlama işlevlerini de içerir. Spor salonu için yazılım arayanlar, Kulüp Yönetimi Yazılımı ve Personal Trainer Uygulaması ile de ilgilenebilirler.

10 sonuç

Fitness sektörüne yönelik anımsatıcılar içeren çevrimiçi rezervasyon sistemi. Müşterilerin çevrimiçi rezervasyon yapmasını sağlayın. Ücretsiz sürüm içerir. SimplyBook.me hakkında daha fazla bilgi
Fitness işletmeleri için SimplyBook.me, profesyonel görünüm sağlayan ve tüm çevrimiçi gereksinimleri karşılayan kapsamlı bir çevrimiçi rezervasyon sistemi sunar. İşletme tanıtımına, randevu kabulüne, ürün, üyelik, paket ve hizmet eklentileri satışına, ayrıca POS sistemiyle ödeme almaya olanak tanıyan tam gelişmiş bir web sitesine sahip olursunuz. Randevuları popüler çevrimiçi takvimlerle senkronize edin ve işletmeniz hakkında ayrıntılı istatistikler alın. Tüm özellikler için SimplyBook.me’ye göz atın. SimplyBook.me hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Çalışan Yönetimi
  • Ödeme İşleme
  • İletişim Yönetimi
  • Katılım İzleme
  • Müşteri Veri Tabanı
  • Kayıt Yönetimi
  • Takvim Yönetimi
  • Pazarlama Otomasyonu
  • Çevrimiçi Rezervasyon
  • Sınıf Yönetimi
  • Faturalandırma
Kullanımı son derece kolay olan bu çevrimiçi planlama yazılımıyla müşteri rezervasyonlarını, iptalleri, anımsatıcıları ve ödemeleri otomatikleştirin. Acuity Scheduling hakkında daha fazla bilgi
Acuity’nin tüm ağır işleri yapmasına izin vererek programınızı şekillendirin. Acuity, programınızı akıllıca doldurmak ve yönetmek için sahne arkasında 7/24 çalışır. Müşterilerin rezervasyon yaptığı andan itibaren Acuity, otomatik olarak markalı ve özelleştirilmiş rezervasyon onayları, kısa mesaj anımsatıcılar göndermeye, müşterilerin kendi kendine yeniden zamanlama yapmasını sağlamaya ve ödemeleri işlemeye hazırdır. İşleriniz yoğunlaşsa bile, Acuity ile günlük rutininiz zahmetsiz ve daha sorunsuz geçer. Acuity Scheduling hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Çalışan Yönetimi
  • Ödeme İşleme
  • İletişim Yönetimi
  • Katılım İzleme
  • Müşteri Veri Tabanı
  • Kayıt Yönetimi
  • Takvim Yönetimi
  • Pazarlama Otomasyonu
  • Çevrimiçi Rezervasyon
  • Sınıf Yönetimi
  • Faturalandırma
Fitness profesyonelleri için hepsi bir arada yazılım olan Wix Fit ile operasyonlarınızı yürütün, müşterilerinizin heyecan duymasını sağlayın ve iş hedeflerinize daha hızlı ulaşın.
Fitness profesyonelleri için tüm gerekli özellikleri bir arada sunan Wix Fit yazılımı sayesinde verimliliğinizi artırın, üyelerin tekrar gelmesini sağlayın ve müşteri topluluğunuzu büyütün. Wix Fit’ sayesinde tek bir yerden çevrimiçi hizmetler sunabilir, markanızı büyütebilir, tüm operasyonlarınızı yürütebilir ve daha fazla gelir elde edebilirsiniz. Fitness odaklı bir site, üyeler için mobil uygulama, canlı yayınlar ve VOD (isteğe göre video) gibi müşteriye yönelik temel özelliklerin yanı sıra planlama ve ödeme sistemleri, entegre CRM, analiz ve tam pazarlama paketi gibi iş yönetimi özelliklerini bulacaksınız. Wix hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Çalışan Yönetimi
  • Ödeme İşleme
  • İletişim Yönetimi
  • Katılım İzleme
  • Müşteri Veri Tabanı
  • Kayıt Yönetimi
  • Takvim Yönetimi
  • Pazarlama Otomasyonu
  • Çevrimiçi Rezervasyon
  • Sınıf Yönetimi
  • Faturalandırma
FitSW kişisel egzersiz yazılımı, antrenörlerin kolayca antrenman oluşturmasına, diyet planlamasına, müşteri ilerlemesini izlemesine, programları yönetmesine ve daha fazlasına yardımcı olur.
FitSW, binlerce antrenörün masaüstü, tablet veya telefon gibi her türlü cihazdan müşterilerinin fitness durumunu takip etmesine yardımcı oluyor. Antrenörler, antrenman planlaması için çevrimiçi tek bir merkezi konumdan birçok fitness müşterisinin antrenmanlarını oluşturabilir, izleyebilir, kaydedebilir ve FitSW’nin egzersiz demoları içeren kapsamlı egzersiz veri tabanını kullanabilir. İlerleme takibi için antrenörler, vücut yağından bel ölçüsüne ve bench press maksimumuna kadar her konuda müşterinin fitness ilerlemesini takip edebilir ve grafiğe dökebilir. Grafikler tamamen özelleştirilebilir. FitSW hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Çalışan Yönetimi
  • Ödeme İşleme
  • İletişim Yönetimi
  • Katılım İzleme
  • Müşteri Veri Tabanı
  • Kayıt Yönetimi
  • Takvim Yönetimi
  • Pazarlama Otomasyonu
  • Çevrimiçi Rezervasyon
  • Sınıf Yönetimi
  • Faturalandırma
GymMaster, herhangi bir cihazdan tam işlevsellik sunan, 7/24 erişim ve üyeleriniz için web portalı içeren özelleştirilebilir kulüp yönetimi çözümüdür
GymMaster, sağlık kulüpleri için tasarlanmıştır; kullanımı zevklidir ve hızlı öğrenilir. Otomatik faturalama, otomatik kişiselleştirilmiş iletişim ve üst düzey kontrol sağlayan gelişmiş 24 saat erişim kontrol sistemi ile kulübünüzü istediğiniz yerden ve cihazdan yönetin. Üyelerinizin çevrimiçi kayıt olmasını sağlayarak satışları artırın ve kağıt israfına son verin. Üyeler web sitenizdeki kendi markalı üye portalınız üzerinden rezervasyon ve çevrimiçi ödeme yapabilirler. GymMaster’ın size neler kazandırabileceğini görmek için hemen ücretsiz deneme sürümü talep edin. GymMaster hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Çalışan Yönetimi
  • Ödeme İşleme
  • İletişim Yönetimi
  • Katılım İzleme
  • Müşteri Veri Tabanı
  • Kayıt Yönetimi
  • Takvim Yönetimi
  • Pazarlama Otomasyonu
  • Çevrimiçi Rezervasyon
  • Sınıf Yönetimi
  • Faturalandırma
30 gün boyunca önde gelen spor salonu yönetim yazılımını tamamen ücretsiz deneyin. Deneme sürümü yok, satış görüşmesi yok, bırakın Gymdesk sizin için çalışsın.
Satış görüşmesi yerine 30 günlük ücretsiz denemenizi hemen başlatın. Gymdesk, spor salonunuzu her yerden, her zaman kolayca yönetebileceğiniz mükemmel bir hepsi bir arada çözümdür ve modası geçmiş yazılımların yol açtığı sıkıntıları ortadan kaldırır. Şık, modern ve kullanımı kolay arayüz, üyelikleri yönetmenize, devamlılığı izlemenize, çevrimiçi rezervasyon teklifinde bulunmanıza, faturaları otomatik hale getirmenize ve daha fazlasına olanak tanır. Sadece birkaç tıklamayla spor salonunuz için mevcut web sitenizi entegre edin veya SEO optimizasyonu olan güzel bir web sitesi oluşturun. Hemen kullanmaya başlayın. Gymdesk hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Çalışan Yönetimi
  • Ödeme İşleme
  • İletişim Yönetimi
  • Katılım İzleme
  • Müşteri Veri Tabanı
  • Kayıt Yönetimi
  • Takvim Yönetimi
  • Pazarlama Otomasyonu
  • Çevrimiçi Rezervasyon
  • Sınıf Yönetimi
  • Faturalandırma
WeStrive ve WeStrive mobil uygulaması sayesinde kişisel antrenörler, daha fazla kazanç elde edebilir, daha az zaman harcayabilir ve işlerini büyütebilirler.
WeStrive uzun süredir beklediğiniz kişisel antrenman yazılımıdır. Hangi seviyede olursanız olun, WeStrive en iyi yaptığınız şeye, yani insanların hayatlarını değiştirmelerine yardımcı olmaya odaklanmanızı sağlayacak yüzlerce araç içerir. İlk kez antrenörlük yapanlara, fitness uzmanlarına, sanal antrenörlere ve stüdyo profesyonellerine, her hafta zaman tasarrufu sağlayacak güçlü ama kullanımı kolay çözümler sunar. Uygulama, program geliştirme yazılımından müşteri yönetimi araçlarına ve ilerleme takibine kadar her şeyi ve hatta daha fazlasını sunar. Hemen kullanmaya başlayın. WeStrive hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Çalışan Yönetimi
  • Ödeme İşleme
  • İletişim Yönetimi
  • Katılım İzleme
  • Müşteri Veri Tabanı
  • Kayıt Yönetimi
  • Takvim Yönetimi
  • Pazarlama Otomasyonu
  • Çevrimiçi Rezervasyon
  • Sınıf Yönetimi
  • Faturalandırma
Fitness merkezi yazılımı, yönetim görevlerinizi kolaylaştırır ve otomatikleştirir. Her tür fitness faaliyeti için uygundur.
Spor salonu, yoga ve fitness merkezi yönetim yazılımı, iş akışı otomasyonu için tasarlanmış eksiksiz bir bulut tabanlı ERP (kurumsal kaynak planlaması) ve CRM çözümüdür. Katılımı, üyelik ve ölçümleri, antrenman planlarını, beslenme planlarını, çevrimiçi ödeme geçidi entegrasyonunu, anımsatıcı ve uyarıları yönetir. Üyeler, eğitmenler ve diğer personel için benzersiz bir pano sunar. Membroz spor salonu yönetim yazılımı, tablet ve masaüstü cihazlara kolayca uyum sağlayan esnek ve güçlü bir arayüze sahiptir. Fiyatları ayda 10 $’dan başlamaktadır. Ücretsiz 1 aylık deneme sürümü için kaydolun. Membroz hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Çalışan Yönetimi
  • Ödeme İşleme
  • İletişim Yönetimi
  • Katılım İzleme
  • Müşteri Veri Tabanı
  • Kayıt Yönetimi
  • Takvim Yönetimi
  • Pazarlama Otomasyonu
  • Çevrimiçi Rezervasyon
  • Sınıf Yönetimi
  • Faturalandırma
Tüm arka ofis ve müşteriye yönelik işlemleri tek bir sistemde gerçekleştirebilen hepsi bir arada bir kulüp yönetimi çözümü.
Kulübünüzü kolayca yönetmenize yardımcı olmak için tasarlanmış hepsi bir arada bir spor salonu yönetimi platformu. Çevrimiçi ödeme ve kayıtları kolayca alın, üyeler için erişim denetimlerini yapılandırın, otomasyon merkezimizle yazışmaları otomatikleştirin, özelleştirilebilir pano ve raporlarımızla verileri kolayca analiz edin, üyelerin ders ve PT (kişisel antrenör) rezervasyonu yapmasını sağlayın. Satış ekibinizin müşteri adaylarını yeni üyelere dönüştürmesine yardımcı olmak için kullanımı basit bir POS yazılımı, kullanıcı dostu mobil uygulama, personel için komisyon yazılımı ve CRM içerir. Perfect Gym hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Çalışan Yönetimi
  • Ödeme İşleme
  • İletişim Yönetimi
  • Katılım İzleme
  • Müşteri Veri Tabanı
  • Kayıt Yönetimi
  • Takvim Yönetimi
  • Pazarlama Otomasyonu
  • Çevrimiçi Rezervasyon
  • Sınıf Yönetimi
  • Faturalandırma
Ders ve etkinlikleri planlamaya, zamanı planlamaya, yürütmeye ve satmaya yardımcı olan bulut tabanlı kültürel yönetim sistemi.
Culmas, sahne sanatları pazarına hizmet veren hepsi bir arada bir platformdur. Culmas, e-posta otomasyonu, takvim, katılım, POS ve finans modülünün yanı sıra ders veya etkinlikleri planlama, zaman planlama, yürütme ve satma gibi bir kültürel kurumu işletmek için temel olan tüm işlevleri kapsar. Culmas, öğrencilerle e-posta ve iletişimi otomatikleştirebilir ve öğrencilerin sınıflar arasında geçişlerini yönetebilir, web sitesinde para iadesi, finans ve ürünler oluşturabilir. Culmas hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Çalışan Yönetimi
  • Ödeme İşleme
  • İletişim Yönetimi
  • Katılım İzleme
  • Müşteri Veri Tabanı
  • Kayıt Yönetimi
  • Takvim Yönetimi
  • Pazarlama Otomasyonu
  • Çevrimiçi Rezervasyon
  • Sınıf Yönetimi
  • Faturalandırma