49 sonuç
Pipedrive, satış ekiplerinin organize olmasını sağlayan bir satış yönetimi aracıdır. Satışların tamamlanmasını sağlayan faaliyetlere odaklanmanıza yardımcı olur. Pipedrive hakkında daha fazla bilgi
Pipedrive, satış personeli tarafından satış personeli için oluşturulmuş bir satış yönetimi aracıdır. Dünya çapında 95 binden fazla satış ekibi tarafından kullanılan bu uygulama, büyük resmin görülmesine yardımcı olur ve herkesin satış kapatmayı sağlayan faaliyetlere odaklanması için adım adım rehberlik sunar. Pipedrive ile hiçbir şey gözden kaçmaz. Kullanımı kolaydır ve odağın korunmasına yardımcı olur, böylece ekibiniz uygulamayı severek kullanırken siz de sistemdeki verilere güvenebilirsiniz. Kullanmaya başlaması basittir; ancak tüm satış süreçlerine uyum sağlayacak kadar da güçlüdür. Pipedrive hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kişi Yönetimi
  • Müşteri Adayı Yönetimi
  • Etkileşim İzleme
  • For Mac Devices
Müşterileri, potansiyel müşterileri, e-postaları, takvimi, görevleri ve daha fazlasını yönetmek için tek bir merkezi konum olarak tasarlanmış, Mac ile uyumlu CRM çözümü. SpinOffice hakkında daha fazla bilgi
İş ilişkilerinizle bağlantıda kalın, ekip olarak iş birliği yapın ve müşterilerinizi, potansiyel müşterilerinizi ve diğer paydaşlarınızı tüm iletişim, faaliyet, belge ve dosyalarınız ile ortak bir veri tabanında bir araya getirin. SpinOffice hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kişi Yönetimi
  • Müşteri Adayı Yönetimi
  • Etkileşim İzleme
  • For Mac Devices
Sekiz milyon şirketin kullandığı Bitrix24, Mac ve iOS için önde gelen ücretsiz CRM’dir. Bulut, mobil, masaüstü ve açık kaynak sürümleri. Bitrix24 hakkında daha fazla bilgi
Sekiz milyon şirketin kullandığı Bitrix24, Mac ve iOS için önde gelen ücretsiz CRM’dir. Bulut, mobil, masaüstü ve açık kaynak sürümleri. Sınırsız müşteri adayı, anlaşma, iletişim kişisi, şirket, fiyat teklifi, fatura ve randevu planlama. Üst sürümlerinde satış ve pazarlama otomasyonu, toplu SMS, kampanya yönetimi ve birden fazla satış hattı desteği bulunmaktadır. 18 farklı dilde kullanılabilir. Bitrix24 hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kişi Yönetimi
  • Müşteri Adayı Yönetimi
  • Etkileşim İzleme
  • For Mac Devices
Mac için Zoho CRM, daha fazla müşteri adayını müşteriye dönüştürmek ve müşterilerle yakın bağlar kurmak için 250.000’i aşkın her ölçekte küresel işletmeden oluşan küresel bir ağa güç veriyor. Zoho CRM hakkında daha fazla bilgi
Mac ve iOS kullanıcıları için Zoho CRM, 180 ülkede 250.000’den fazla küresel işletmeden oluşan küresel bir ağın daha fazla müşteri adayını müşteriye dönüştürmesini, müşterilerle etkileşim kurmasını ve geliri artırmasını sağlar. Temel özellikleri arasında kişi yönetimi, satış hunileri, satış hattı yönetimi, iş akışı otomasyonu, yapay zeka destekli sesli asistan, görev yönetimi, pazarlama kampanyalarının yönetimi, satış tahmini, müşteri desteği ve hizmeti, raporlama, analiz ve tek bir iş sisteminde 500’den fazla popüler üçüncü taraf uygulamasıyla sorunsuz entegrasyon yer alır. Zoho CRM hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kişi Yönetimi
  • Müşteri Adayı Yönetimi
  • Etkileşim İzleme
  • For Mac Devices
Drive growth with Sales Cloud 360, the best-in-class sales solution that drives rep productivity on the world's #1 CRM platform.
Drive growth with Sales Cloud 360, the best-in-class sales solution that has helped power the world's best sales teams on the world's #1 CRM platform. Firms of all sizes, industries, and geographies, realize value faster with Sales Cloud 360. Increase rep productivity with data driven selling by quickly deploying industry-specific apps and best practice processes. You also get access to 150,000+ sales organizations and a 2 million user-strong community that are passionate about sales growth. Salesforce Sales Cloud hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kişi Yönetimi
  • Müşteri Adayı Yönetimi
  • Etkileşim İzleme
  • For Mac Devices
HubSpot CRM has everything you need to organize, track, and build better relationships with leads and customers.
Whether you've got a small team of five or a sophisticated sales force of 500, HubSpot offers pricing and packaging options that grow with you. HubSpot customer relationship management (CRM) software is built for companies that want to spend less time logging data. It keeps all your contacts in one centralized, customizable database. And you can see everything about a lead in one place -- no more digging through inboxes to find information. Start using the free HubSpot CRM today. HubSpot CRM hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kişi Yönetimi
  • Müşteri Adayı Yönetimi
  • Etkileşim İzleme
  • For Mac Devices
Nimble is the simple, smart CRM for Office 365 & G Suite that works for you -- everywhere you work.
Nimble is the simple, smart CRM for Office 365 & G Suite that works for you by automatically combining your contacts, communication histories, email inboxes, and calendar appointments with over 250+ SaaS business app contacts and social media connections (including Linkedin, Twitter, Facebook) into one unified team relationship manager. Nimble hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kişi Yönetimi
  • Müşteri Adayı Yönetimi
  • Etkileşim İzleme
  • For Mac Devices
Tools for the modern professional: proposals, contracts, payments, and more. Try 7 days free when you're ready.
HoneyBook helps creative entrepreneurs and freelancers book more clients, manage projects and get paid all in one place. With our business management software, you can automate your busy work and stay on top of all your to-dos, saving time and money so you can grow your business. Its like your own personal assistant. Small business owners and freelancers have used HoneyBook to increase their bookings and save time. For your first 6 months, get HoneyBook for $1 per month with code ONLY1. HoneyBook hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kişi Yönetimi
  • Müşteri Adayı Yönetimi
  • Etkileşim İzleme
  • For Mac Devices
Easy-to-use, affordable, small business contact manager to track contacts, schedule follow-ups, and manage workflows.
USABLE ON ALL APPLE PRODUCTS - Less Annoying CRM is a simple CRM built from the ground up for small businesses. Manage your contacts, leads, notes, calendar, to-do's and more, all from one simple web app. Our product is founded on three core principles: simplicity, affordability, and outstanding customer service. All users get an unlimited free 30-day trial to exhaustively test every aspect of the CRM, and customer service is always free by phone and email. Less Annoying CRM hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kişi Yönetimi
  • Müşteri Adayı Yönetimi
  • Etkileşim İzleme
  • For Mac Devices
Insightly CRM is for growing teams that want a flexible, easy-to-use, yet powerful CRM to centralize and manage customer data from the
With more than 1.5 million users across all industries, Insightly is a leading CRM software with native integrations to Gmail, Office 365, MailChimp, and other popular applications. Use Insightly to manage customer data, leads, and projects at every stage of customer relationships, monitor sales pipeline, and measure performance against your sales and business goals. Insightly hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kişi Yönetimi
  • Müşteri Adayı Yönetimi
  • Etkileşim İzleme
  • For Mac Devices
Agile CRM, KOBİ’lerin Fortune 500 gibi satış ve pazarlama yapmasını sağlamak için tasarlanmış eksiksiz bir satış, pazarlama ve hizmet paketidir.
Agile CRM, tek bir platformda satış, pazarlama ve hizmet otomasyonuna sahip hepsi bir arada CRM’dir. Basit, net ve modern bir arayüzle satış takibi, iletişim yönetimi, pazarlama otomasyonu, web analizi, iki yönlü e-posta, ses iletimi ve yardım masasına sahiptir. Agile CRM hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kişi Yönetimi
  • Müşteri Adayı Yönetimi
  • Etkileşim İzleme
  • For Mac Devices
An easy to use CRM that helps you work smarter by managing and tracking your sales leads and customers.
Really Simple Systems CRM helps you work smarter by managing and tracking your sales leads and customers, letting you get on with growing your business. Designed for growing teams working B2B, our CRM is super-easy to set up and simple to use - with exceptional customer service. There’s a customizable Sales CRM, plus options for Marketing and Service tools and integrations - so everything is in one place, enabling great team collaboration and customer relationships that drive sales growth. Really Simple Systems CRM hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kişi Yönetimi
  • Müşteri Adayı Yönetimi
  • Etkileşim İzleme
  • For Mac Devices
monday sales CRM empowers sales teams to manage every aspect of their sales cycle and customer data in one centralized place.
monday sales CRM, a powerful CRM software, makes an ideal solution for customer relationship management with a highly secure and reliable environment for your customer data and privacy. Its ease of use means smooth on-boarding and fast adoption for your team. Easily manage customer relations your way with effective automations, integrations, dashboards, customizable workflow and multiple data views. Offer the best service and experience to your customers with a simple, yet powerful software. monday sales CRM hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kişi Yönetimi
  • Müşteri Adayı Yönetimi
  • Etkileşim İzleme
  • For Mac Devices
Powerful CRM for teams of 1-100 that love Macs. Integrate with Apple Mail, share with Apple Contacts & Calendar, use Siri and more!
Daylite is a powerful CRM for teams of 1-100 employees that love Macs. Integrate with Apple Mail, share with Apple Contacts and iCal, use Siri and more! Get an overview of communication with clients, status of projects and deals all in one app. Easily customizable. Flexible and grows with you. Save time with Daylite so your team can handle more clients, deals, and projects. Daylite for Mac hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kişi Yönetimi
  • Müşteri Adayı Yönetimi
  • Etkileşim İzleme
  • For Mac Devices
Make your conversations count - bring your contacts into one place and manage all client interactions with a simple online solution.
Grow your client relationships with a powerful CRM app by vcita. Store, manage and label your leads, contacts and clients in one centralized online hub. Easily collaborate with your team, assigning clients, appointments and incoming requests to staff members. Get a birds-eye view of your clients' history, appointments, payments, invoices, documents and conversations and have all the information handy wherever you are and whenever you need it with a friendly mobile app. vcita hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kişi Yönetimi
  • Müşteri Adayı Yönetimi
  • Etkileşim İzleme
  • For Mac Devices
Get started on the #1 CRM with Salesforce Essentials, the all-in-one sales and service solution, for just $25 per user per month.
Salesforce Essentials makes it possible to build stronger customer relationships with a combined sales and support CRM for small business that is easy to use, setup, and maintain. Essentials ensures that you spend less time in spreadsheets and more time selling by tracking your emails, calls and meetings to automatically keep customer records up-to-date without tedious data entry. Essentials also includes a ton of customer service productivity tools to help make every new customer a loyal one. Salesforce Essentials hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kişi Yönetimi
  • Müşteri Adayı Yönetimi
  • Etkileşim İzleme
  • For Mac Devices
amoCRM, dünyanın ilk mesajlaşma destekli CRM’sidir. Satış kanalı, müşteri adayı takibi, çok kanallı iletişim ve daha fazlasını içerir.
Mac ve iOS için optimize edilen amoCRM, dünyanın ilk mesajlaşma destekli CRM’sidir. Çok kanallı iletişim, tek bir uygulamadan mesajlaşma, e-posta ve aramalar yoluyla konuşmanızı sağlar. Artık müşterilerinizle her etkileşim kişiselleştirilmiş bire bir diyaloglara dönüştürülebilir. Artı, yöneticiler güçlü analiz, raporlama ve otomasyon araçlarını da beğeniyor. Girişimciler ve KOBİ’ler için iyi bir mesajlaşma tabanlı satış çözümüdür. amoCRM hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kişi Yönetimi
  • Müşteri Adayı Yönetimi
  • Etkileşim İzleme
  • For Mac Devices
Salesflare daha az iş ile daha fazla satış yapmak isteyen küçük ve orta ölçekli B2B işletmeleri için Mac tabanlı akıllı bir CRM (müşteri ilişkileri yönetimi) aracıdır.
Salesflare daha az iş ile daha fazla satış yapmak isteyen küçük ve orta ölçekli B2B işletmeleri için Mac tabanlı akıllı bir CRM (müşteri ilişkileri yönetimi) aracıdır. Salesflare, adres defterinizi otomatik olarak doldurur ve iletişim halinde olduğunuz kişilerle olan tüm etkileşimlerinizi takip eder. E-postadan, sosyal medyadan, şirket veritabanlarından, telefondan, takvimden gelen verileri alır ve bilmeniz gereken her şeyi size bildiren otomatik müşteri zaman çizelgeleri içinde size iletir. Sadece e-postaları yazar, aramaları yapar ve kahvenizi içersiniz. Salesflare hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kişi Yönetimi
  • Müşteri Adayı Yönetimi
  • Etkileşim İzleme
  • For Mac Devices
Bigin, küçük işletmelerin elektronik çizelgeleri bırakıp tamamen gereksinimleri için oluşturulmuş bir CRM çözümünü kullanmaya başlamalarına yardımcı olur.
Bigin, macOS Monterey’i destekleyerek tüm görevleri zahmetsizce yapmaya olanak tanır. Tam bir sadelik için Bigin, küçük işletmenize mükemmel bir şekilde uygun cüzdan dostu bir fiyata, doğru özellikleri ve kullanıcı dostu bir arayüz içerir. Bigin, müşteri yönetimini sağlamak için gerekenleri sunar: birden fazla işlem hattı, yerleşik telefon, iş akışları, sorunsuz entegrasyonların yanı sıra Mac kısayolları, hızlı not ve çok daha fazlası. Bigin by Zoho CRM hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kişi Yönetimi
  • Müşteri Adayı Yönetimi
  • Etkileşim İzleme
  • For Mac Devices
Contactually helps you maintain and strengthen professional relationships.
Relationships are your most important asset. So the heart of Contactually is centralizing your contacts so you can extract the most value from those relationships. Spend just minutes per day to reach those that need the most attention with timely, targeted messages and work smart, by automating where appropriate, but always communicating in your voice. These actions leave agents free to do what they do best - build the kind of personal relationships that grow the business. Contactually hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kişi Yönetimi
  • Müşteri Adayı Yönetimi
  • Etkileşim İzleme
  • For Mac Devices
As the #1 rated CRM by QuickBooks users, Method:CRM streamlines your business from lead to repeat and everything in between.
A QuickBooks CRM platform, Method seamlessly syncs with your QuickBooks data, offering a shared source of truth across your organization. With Method:CRM, a fully customizable solution, you can manage leads, automate workflows and serve your customers better with self-serve portals all within a single tool. The #1 rated CRM by QuickBooks users, Method:CRM empowers thousands of small and mid-sized businesses to scale operations, increase sales and improve their bottom line. Method CRM hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kişi Yönetimi
  • Müşteri Adayı Yönetimi
  • Etkileşim İzleme
  • For Mac Devices
Known as Europe’s most flexible CRM, Efficy offers a completely customisable solution that will empower your employees.
At last, a CRM solution that adapts to your needs. Efficy is a major player in the European CRM market. With our range of customisable solutions, we've already attracted over 13.500 clients and 330.000 users across 60 countries. Efficy CRM is easy to use and is adapted to each organisation based on their size and specific needs. This enables you to grow and develop your business in a structured way. Don’t waste time organizing data - empower your employees and grow your business with Efficy CRM. Efficy CRM hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kişi Yönetimi
  • Müşteri Adayı Yönetimi
  • Etkileşim İzleme
  • For Mac Devices
Intuitive solutions earning powerful results to help commercial service businesses dominate their competition.
Wingmate engages your field staff, on the go, to generate new sales, improve service & communicate in real-time. Our solution is comprised of a Mobile App for your staff on the move to capture/report intel and send it back to your team at the office. Our Simple CRM - management dashboard (Web-based CRM) enables two-way communication & tracking between both your sales staff and team in the field. Wingmate hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kişi Yönetimi
  • Müşteri Adayı Yönetimi
  • Etkileşim İzleme
  • For Mac Devices
We help teams get everything in one place, work more collaboratively to get more done, and track and improve performance.
FreeAgent is a complete CRM platform with robust work management. FreeAgent empowers leaders to optimize sales, marketing, customer success, project management and more -- so every employee has workdays full of impact. Designed for the new world of work, remote teams thrive with complete visibility into day-to-day activity, real-time collaboration, and powerful low-code/no-code customization. FreeAgent CRM hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kişi Yönetimi
  • Müşteri Adayı Yönetimi
  • Etkileşim İzleme
  • For Mac Devices
Cloud-based all-in-one staffing software able to cover the entire operational process: ATS, CRM, Reporting and Administrative Software.
Ngage CRM by Arca24 is a staffing agency module developed to manage the relationship with the client, from the receipt of the job order to the sending of the short list of candidates. Within the system it is possible to manage all customer data, offices and contacts, activities, feedback, alerts, opportunities, and mass mailings. Manage the relationship with the client, keep track of the feedback received and simplify the administration of candidates hired with a single application. Ngage hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kişi Yönetimi
  • Müşteri Adayı Yönetimi
  • Etkileşim İzleme
  • For Mac Devices
Küçük işletmeler için üst düzey, eylem odaklı satış CRM’si. Sıradaki eyleme odaklanın, her müşteri adayıyla iletişim halinde olun ve satışlarınızı kontrol edin.
OnePageCRM, küçük ve orta ölçekli işletmelerin satışlarını kontrol etmesine yardımcı olan üst düzey, eylem odaklı bir satış CRM’sidir. Sonraki adımda ne yapılması gerektiğine odaklanın, her müşteri adayıyla iletişim halinde olun, ekibin aynı bilgilere sahip olmasını sağlayın ve tek seferde yalnızca bir satış eylemiyle daha fazla satış yapın. Zamandan tasarruf edin, yönetimi ve veri girişini otomatikleştirin. Web’de her yerden bir tıklamayla müşteri adayları oluşturun. iOS ve Android mobil uygulamalarıyla hareket halindeyken CRM’nin sunduğu avantajlardan faydalanın. Sorularınız mı var? E-posta, telefon ve sohbet aracılığıyla destek sunulmaktadır. OnePageCRM hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kişi Yönetimi
  • Müşteri Adayı Yönetimi
  • Etkileşim İzleme
  • For Mac Devices
Popl is the #1 digital business card platform for enterprise. Create, distribute, and manage digital business cards at scale.
Popl is the #1 digital business card platform for teams. Our platform is used by companies of all sizes to create, distribute, and manage digital business cards, creating brand consistency across your organization. Popl integrates with 4,000+ apps, allowing admins to export leads to CRM, sync team members from HR platforms, automate data entry, create marketing flows, and more. Contact us for a free demo to learn more. Popl hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kişi Yönetimi
  • Müşteri Adayı Yönetimi
  • Etkileşim İzleme
  • For Mac Devices
CRM with BPMN engine that helps automate sales, service, marketing, and mobile processes, and improve customer satisfaction.
vtenext is the Hybrid CRM open source equipped with the BPMN engine for the processes design. All the functionalities offered by a CRM, that is to say marketing, sales and post sales management, are strenghtened by the BPMN engine to design automaed processes. vtenext transforms the CRM logic from the data to the process core to digitize all the processes and the creation of process-driven solution, without the need to write code strings. vtenext hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kişi Yönetimi
  • Müşteri Adayı Yönetimi
  • Etkileşim İzleme
  • For Mac Devices
The most flexible CRM ever is free to try for 14 days.
Shape is purpose-built sales and marketing automation software that comes with pre-built features that can be configured for any business. The easy-to-use interface empowers your teams and consolidate s all aspects of your business in one AI platform. Shape Software provides a collaborative space for your teams to stay aligned and efficient in everything they do, whether it's streamlining your sales pipeline, engaging more prospects with marketing sequences and digital ads, nurturing customer r Shape hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kişi Yönetimi
  • Müşteri Adayı Yönetimi
  • Etkileşim İzleme
  • For Mac Devices
Simplify your CRM. All contacts, deals, your calendar, your sales pipeline analysis, all in one place.
All contacts, deals, your calendar, your sales pipeline analysis, all in one place. Perfectly organized data that simplify your work and give you a thorough overview of your business. RAYNET CRM helps your salespeople and your managers: It gives sales reps the tools to score and the managers the tools to monitor the business and its future perspective. RAYNET CRM hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kişi Yönetimi
  • Müşteri Adayı Yönetimi
  • Etkileşim İzleme
  • For Mac Devices
The next generation of PSA tool. Complete professional services automation package for software and services businesses.
CloudBlue PSA (previously HarmonyPSA) supports the entire business lifecycle, from lead generation to contract renewal. It is designed and built specifically for software and services businesses, automating business functions in a single platform, available from the cloud on any device. CloudBlue PSA hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kişi Yönetimi
  • Müşteri Adayı Yönetimi
  • Etkileşim İzleme
  • For Mac Devices
The CRM of your dreams is a few clicks away. With our no-code platform, you create your own solution giving you a 360-degree overview.
Configure a cloud database into business solutions without coding. Build prototypes or big enterprise applications. Start your no-code journey with a predefined template or build your own custom solution from scratch. Our most popular templates: - CRM - Workflow - Service - Unity - GDPR - Planning - Automotive - Archiving - Asset Management - Medical & Portal And if we don't have your template we will create it for you free of charge! VobeSoft hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kişi Yönetimi
  • Müşteri Adayı Yönetimi
  • Etkileşim İzleme
  • For Mac Devices
System to manage technical reports and commercial offers that works automatically and integrates with the best management systems.
Cloud platform that allows you to manage appointments and activities wherever you are, thanks to an integrated app that automates the tracking of trips, stops and phone calls.It manages both commercial activities, integrating an automatic editor of estimates, and technical activities, reaching the compilation of reports of intervention with collection signature from mobile. TakeOff Estimates and Reports 4.0 hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kişi Yönetimi
  • Müşteri Adayı Yönetimi
  • Etkileşim İzleme
  • For Mac Devices
Gro CRM is the remarkably easy to use small business Mac CRM platform that is helping Apple users manage their customer relationships.
Mac CRM small business platform made for Apple users. Manage your leads, customers and more with the all-in-one Mac customer relationship management platform. Accelerate small business growth and productivity from day one with Gro CRM! Gro CRM hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kişi Yönetimi
  • Müşteri Adayı Yönetimi
  • Etkileşim İzleme
  • For Mac Devices
Made in Canada, CentrixONE is the best CRM for SMEs. Simple. Affordable. Perfect to optimize your sales processes and your revenues.
CentrixONE is the all in one CRM Made in Canada. CRM applications that are simple, intuitive and affordable, designed specifically for small and medium-sized businesses. Made to optimize sales processes and revenues in a user friendly environment. We help grow sales in 3 steps : centralize, manage and automate. Get started for free now. CentrixOne hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kişi Yönetimi
  • Müşteri Adayı Yönetimi
  • Etkileşim İzleme
  • For Mac Devices
Saphyte leads in technological disruption with its most advanced and innovative features designed to help your business grow.
Saphyte is a cloud-based CRM system that hosts an ecosystem of sales, marketing, support, and team management features that uses automation to augment business processes. Through this leading-edge tec hnology, businesses can now take a holistic approach to innovative and proactive marketing and sales strategies, that can future-proof their business. Saphyte hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kişi Yönetimi
  • Müşteri Adayı Yönetimi
  • Etkileşim İzleme
  • For Mac Devices
Administrative system 100% in the cloud. Flexible and friendly for the end-user and powerful for decision making.
Administrative system 100% in the cloud. Flexible and user-friendly. Powerful and reliable to improve decision-making in your organization. It includes modules for Sales, Purchases, Accounts Receivable and Payable, Finance, Bank Flow, Budgets, Inventories, Batch Control and Expiration Dates, POS, CRM, BI, Production and a Self Service Technology module. It is an easy system to implement and at the same time custom projects can be carried out. UXBI hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kişi Yönetimi
  • Müşteri Adayı Yönetimi
  • Etkileşim İzleme
  • For Mac Devices
Opportunity® is a CRM platform with BI that helps sales and customer care departments manage customers, leads, offers, and more.
Opportunity® is a CRM with BI. It has a BPM as backbone to connect properly different modules according to the required business process: CRM (leads, customers, offers and orders); Shared calendar and perform analytics; Advanced Customer Care & Maintenance system; Basic PLM support for document process management; Marketing Intelligence System for data collection (customers, competitors..); Privacy and security to access from all the devices; Integrated and flexible BI. Opportunity hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kişi Yönetimi
  • Müşteri Adayı Yönetimi
  • Etkileşim İzleme
  • For Mac Devices
Onpipeline küçük ve orta ölçekli işletmeler için en iyi satış CRM'lerinden biridir.
Onpipeline, küçük ve orta ölçekli işletmeler için en iyi satış CRM'lerinden biridir. Satışları, kişileri ve faaliyetleri yönetmek için güvenli ve güvenilir CRM. E-posta ve takvimleri entegre edebilir, yinelenen görevleri otomatikleştirebilir, fiyat teklifleri oluşturup gönderebilir, web formlarından veya API'den müşteri adayları alabilir ve çok daha fazlasını yapabilirsiniz. Form doldurmak için zaman harcamadan anlaşmaları takip etmenize yardımcı olmaya odaklanır. Satış sürecinizi kontrol edebilir, sonraki eylemleriniz için Gmail veya Outlook takvimi vb. ile senkronize olan etkinlikler ayarlayabilirsiniz. Onpipeline hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kişi Yönetimi
  • Müşteri Adayı Yönetimi
  • Etkileşim İzleme
  • For Mac Devices
Reflect CRM Software for both Mac and Windows enables a business to easily manage customer relationships and databases
Create a centralized database of customer information with Reflect to help make better-informed business decisions and improve customer loyalty. CRM Customer Software consolidates customer information across an organization to help increase customer satisfaction and loyalty. This gives businesses more complete insight into their clients and customers and helps front-line employees make faster, better-informed decisions. Reflect CRM Software hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kişi Yönetimi
  • Müşteri Adayı Yönetimi
  • Etkileşim İzleme
  • For Mac Devices
Project / Workflow software for creative agencies: Manage all your projects, processes & customers for all employees in one solution.
Project / Workflow software for creative agencies: Manage all your projects, processes & customers for all employees in one solution. Azor is a central point for all information related to your projects. Direct insight into project information such as budget, profitability, budgeting, involved participants, activities and costs. Projects, procedures, customers and employees. Thats what its all about. Azor hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kişi Yönetimi
  • Müşteri Adayı Yönetimi
  • Etkileşim İzleme
  • For Mac Devices
Eudonet CRM helps organisations focus on their objectives to develop a unique relationship with each other.
Eudonet CRM is used by Professional Associations, Chambers of Commerce, Fundraisers, Stakeholders, the Public Sector, Higher Education, Research and Innovation and Real Estate to achieve their goals. Eudonet CRM is a flexible solution to manage your contacts, relationships, events, sales... and increase engagement ! Eudonet hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kişi Yönetimi
  • Müşteri Adayı Yönetimi
  • Etkileşim İzleme
  • For Mac Devices
Web-based solution to plan, control and bill projects. It covers time recording, travel expense management, CRM or document management.
Web-based project management with planning, controlling and billing of projects. Modular structure, expandable as required. • TimO project time recording: record project times and manage employees, customers and projects, extensive evaluations. • TimO Controlling: Support in controlling project costs, income, resource and budget planning • TimO project management: project planning with resources, CRM, Gantt, calendar, invoice, ticket, travel expenses and DMS TimO hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kişi Yönetimi
  • Müşteri Adayı Yönetimi
  • Etkileşim İzleme
  • For Mac Devices
Divalto weavy, CRM métier évolutif fonctionnant en mode Saas et ouvert aux ERP.
Divalto weavy, CRM métier volutif fonctionnant en mode Saas et ouvert aux ERP. Son application ddie facilite le travail sur le terrain ! Catgories : logiciel de CRM / logiciels de gestion des interventions / logiciels de lead management / Logiciels de relation client / outils d'aide la dcision Divalto weavy hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kişi Yönetimi
  • Müşteri Adayı Yönetimi
  • Etkileşim İzleme
  • For Mac Devices
Antelope offer CRM solutions, unique lead management tools, Ninja, Financials, KYC, Communication, and PSP integrations all in one.
Antelope Systems offer innovative systems & solutions in the Customer Relationship Management area. We offer additional services to the CRM, such as a Client Portal, Affiliate Portal, Leaderboard, Affiliate Environment, and Partnership Environment. Antelope Systems hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kişi Yönetimi
  • Müşteri Adayı Yönetimi
  • Etkileşim İzleme
  • For Mac Devices
Opium Software ERP offers a full business solution to manage the whole company in a very easy way
Opium Software ERP is the ideal solution to help you monitoring and managing your business in a reliable and safe way. Allows to have in just one location all relevant information needed to accelerate tasks, improve processes, reduce costs and have a day to day business under control in an agile and efficient way. A powerful app that will facilitate your decision making process thanks to its reports and graphs, and a centralized vision of the sales in the brick & mortar and online stores. Opium Software hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kişi Yönetimi
  • Müşteri Adayı Yönetimi
  • Etkileşim İzleme
  • For Mac Devices
PM II Basic is a hybrid enterprise resource planning software that includes management of orders, contacts, projects, documents & more.
PM II BASIC is a hybrid enterprise resource planning software that includes management of orders, contacts, projects, documents & more. PM II Basic hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kişi Yönetimi
  • Müşteri Adayı Yönetimi
  • Etkileşim İzleme
  • For Mac Devices
PM II RENT is a rental tool that assists businesses with inventory management, contact storage, order handling and more.
Do you rent out high-quality equipment and accessories of any kind? Then the PM II RENT rental software will help you with quick and reliable disposition, perfectly support your article management and reduce the effort for the creation of all accompanying documents to what is necessary.b Order planning and processing in the simplest form. PM II RENT hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kişi Yönetimi
  • Müşteri Adayı Yönetimi
  • Etkileşim İzleme
  • For Mac Devices
A purpose-built tool that lets businesses manage relationships, access contacts, build buyer lists, monitor active deals, and more.
MadeMarket is a purpose-built customer relationships and deal-management platform that helps investment bankers and capital markets professionals discover, execute, and close more deals faster. With a variety of ready-built, industry-orientated dashboards, reports, analytics, and project management tools, MadeMarket helps firms lower their transition costs to a new platform by making it easier to set up and use. Well beyond your average CRM, MadeMarket offers a fully-integrated digital home. MadeMarket hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kişi Yönetimi
  • Müşteri Adayı Yönetimi
  • Etkileşim İzleme
  • For Mac Devices