15 yıldır işletmelerin daha iyi yazılımı
seçmesine yardımcı oluyoruz

Mac CRM Yazılımı

Mac CRM Yazılımı Mac'inizi kullanarak şirketinizde pazarlama, satış ve müşteri hizmetleri süreçlerinizi birleştirir. Müşteri İlişkileri Yönetimi Uygulamaları satış hunisi yoluyla müşteri adaylarınızı ve müşterilerinizi yönetmenize, takipleri planlamanıza ve daha fazla satış anlaşmasını kapatmanıza yardım eder. İlgili kategoriler arasında Müşteri İlişkileri Yönetimi Yazılımı, Online CRM Programı Sistemi, Finansal CRM Yazılımı, İnşaat CRM Yazılımı ve Gayrimenkul CRM Yazılımı vardır.

10 sonuç

Pipedrive, satış ekiplerinin organize olmasını sağlayan bir satış yönetimi aracıdır. Satışların tamamlanmasını sağlayan faaliyetlere odaklanmanıza yardımcı olur. Pipedrive hakkında daha fazla bilgi
Pipedrive, satış personeli tarafından satış personeli için oluşturulmuş bir satış yönetimi aracıdır. Dünya çapında 95 binden fazla satış ekibi tarafından kullanılan bu uygulama, büyük resmin görülmesine yardımcı olur ve herkesin satış kapatmayı sağlayan faaliyetlere odaklanması için adım adım rehberlik sunar. Pipedrive ile hiçbir şey gözden kaçmaz. Kullanımı kolaydır ve odağın korunmasına yardımcı olur, böylece ekibiniz uygulamayı severek kullanırken siz de sistemdeki verilere güvenebilirsiniz. Kullanmaya başlaması basittir; ancak tüm satış süreçlerine uyum sağlayacak kadar da güçlüdür. Pipedrive hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Özelleştirilebilir Raporlar
  • Satış Kanalı Yönetimi
  • Takvim Yönetimi
  • Satış Raporları
  • Pazarlama Otomasyonu
  • Anımsatıcılar
  • Raporlama/Analiz
  • Kişi Veri Tabanı
  • Görev Yönetimi
Mac için Zoho CRM, daha fazla müşteri adayını müşteriye dönüştürmek ve müşterilerle yakın bağlar kurmak için 250.000’i aşkın her ölçekte küresel işletmeden oluşan küresel bir ağa güç veriyor. Zoho CRM hakkında daha fazla bilgi
Mac ve iOS kullanıcıları için Zoho CRM, 180 ülkede 250.000’den fazla küresel işletmeden oluşan küresel bir ağın daha fazla müşteri adayını müşteriye dönüştürmesini, müşterilerle etkileşim kurmasını ve geliri artırmasını sağlar. Temel özellikleri arasında kişi yönetimi, satış hunileri, satış hattı yönetimi, iş akışı otomasyonu, yapay zeka destekli sesli asistan, görev yönetimi, pazarlama kampanyalarının yönetimi, satış tahmini, müşteri desteği ve hizmeti, raporlama, analiz ve tek bir iş sisteminde 500’den fazla popüler üçüncü taraf uygulamasıyla sorunsuz entegrasyon yer alır. Zoho CRM hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Özelleştirilebilir Raporlar
  • Satış Kanalı Yönetimi
  • Takvim Yönetimi
  • Satış Raporları
  • Pazarlama Otomasyonu
  • Anımsatıcılar
  • Raporlama/Analiz
  • Kişi Veri Tabanı
  • Görev Yönetimi
Bigin, küçük işletmelerin elektronik çizelgeleri bırakıp tamamen gereksinimleri için oluşturulmuş bir CRM çözümünü kullanmaya başlamalarına yardımcı olur. Bigin by Zoho CRM hakkında daha fazla bilgi
Bigin, macOS Monterey’i destekleyerek tüm görevleri zahmetsizce yapmaya olanak tanır. Tam bir sadelik için Bigin, küçük işletmenize mükemmel bir şekilde uygun cüzdan dostu bir fiyata, doğru özellikleri ve kullanıcı dostu bir arayüz içerir. Bigin, müşteri yönetimini sağlamak için gerekenleri sunar: birden fazla işlem hattı, yerleşik telefon, iş akışları, sorunsuz entegrasyonların yanı sıra Mac kısayolları, hızlı not ve çok daha fazlası. Bigin by Zoho CRM hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Özelleştirilebilir Raporlar
  • Satış Kanalı Yönetimi
  • Takvim Yönetimi
  • Satış Raporları
  • Pazarlama Otomasyonu
  • Anımsatıcılar
  • Raporlama/Analiz
  • Kişi Veri Tabanı
  • Görev Yönetimi
Sekiz milyon şirketin kullandığı Bitrix24, Mac ve iOS için önde gelen ücretsiz CRM’dir. Bulut, mobil, masaüstü ve açık kaynak sürümleri.
Sekiz milyon şirketin kullandığı Bitrix24, Mac ve iOS için önde gelen ücretsiz CRM’dir. Bulut, mobil, masaüstü ve açık kaynak sürümleri. Sınırsız müşteri adayı, anlaşma, iletişim kişisi, şirket, fiyat teklifi, fatura ve randevu planlama. Üst sürümlerinde satış ve pazarlama otomasyonu, toplu SMS, kampanya yönetimi ve birden fazla satış hattı desteği bulunmaktadır. 18 farklı dilde kullanılabilir. Bitrix24 hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Özelleştirilebilir Raporlar
  • Satış Kanalı Yönetimi
  • Takvim Yönetimi
  • Satış Raporları
  • Pazarlama Otomasyonu
  • Anımsatıcılar
  • Raporlama/Analiz
  • Kişi Veri Tabanı
  • Görev Yönetimi
Agile CRM, KOBİ’lerin Fortune 500 gibi satış ve pazarlama yapmasını sağlamak için tasarlanmış eksiksiz bir satış, pazarlama ve hizmet paketidir.
Agile CRM, tek bir platformda satış, pazarlama ve hizmet otomasyonuna sahip hepsi bir arada CRM’dir. Basit, net ve modern bir arayüzle satış takibi, iletişim yönetimi, pazarlama otomasyonu, web analizi, iki yönlü e-posta, ses iletimi ve yardım masasına sahiptir. Agile CRM hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Özelleştirilebilir Raporlar
  • Satış Kanalı Yönetimi
  • Takvim Yönetimi
  • Satış Raporları
  • Pazarlama Otomasyonu
  • Anımsatıcılar
  • Raporlama/Analiz
  • Kişi Veri Tabanı
  • Görev Yönetimi
amoCRM, dünyanın ilk mesajlaşma destekli CRM’sidir. Satış kanalı, müşteri adayı takibi, çok kanallı iletişim ve daha fazlasını içerir.
Mac ve iOS için optimize edilen amoCRM, dünyanın ilk mesajlaşma destekli CRM’sidir. Çok kanallı iletişim, tek bir uygulamadan mesajlaşma, e-posta ve aramalar yoluyla konuşmanızı sağlar. Artık müşterilerinizle her etkileşim kişiselleştirilmiş bire bir diyaloglara dönüştürülebilir. Artı, yöneticiler güçlü analiz, raporlama ve otomasyon araçlarını da beğeniyor. Girişimciler ve KOBİ’ler için iyi bir mesajlaşma tabanlı satış çözümüdür. Kommo hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Özelleştirilebilir Raporlar
  • Satış Kanalı Yönetimi
  • Takvim Yönetimi
  • Satış Raporları
  • Pazarlama Otomasyonu
  • Anımsatıcılar
  • Raporlama/Analiz
  • Kişi Veri Tabanı
  • Görev Yönetimi
Salesflare daha az iş ile daha fazla satış yapmak isteyen küçük ve orta ölçekli B2B işletmeleri için Mac tabanlı akıllı bir CRM (müşteri ilişkileri yönetimi) aracıdır.
Salesflare daha az iş ile daha fazla satış yapmak isteyen küçük ve orta ölçekli B2B işletmeleri için Mac tabanlı akıllı bir CRM (müşteri ilişkileri yönetimi) aracıdır. Salesflare, adres defterinizi otomatik olarak doldurur ve iletişim halinde olduğunuz kişilerle olan tüm etkileşimlerinizi takip eder. E-postadan, sosyal medyadan, şirket veritabanlarından, telefondan, takvimden gelen verileri alır ve bilmeniz gereken her şeyi size bildiren otomatik müşteri zaman çizelgeleri içinde size iletir. Sadece e-postaları yazar, aramaları yapar ve kahvenizi içersiniz. Salesflare hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Özelleştirilebilir Raporlar
  • Satış Kanalı Yönetimi
  • Takvim Yönetimi
  • Satış Raporları
  • Pazarlama Otomasyonu
  • Anımsatıcılar
  • Raporlama/Analiz
  • Kişi Veri Tabanı
  • Görev Yönetimi
Küçük işletmeler için üst düzey, eylem odaklı satış CRM’si. Sıradaki eyleme odaklanın, her müşteri adayıyla iletişim halinde olun ve satışlarınızı kontrol edin.
OnePageCRM, küçük ve orta ölçekli işletmelerin satışlarını kontrol etmesine yardımcı olan üst düzey, eylem odaklı bir satış CRM’sidir. Sonraki adımda ne yapılması gerektiğine odaklanın, her müşteri adayıyla iletişim halinde olun, ekibin aynı bilgilere sahip olmasını sağlayın ve tek seferde yalnızca bir satış eylemiyle daha fazla satış yapın. Zamandan tasarruf edin, yönetimi ve veri girişini otomatikleştirin. Web’de her yerden bir tıklamayla müşteri adayları oluşturun. iOS ve Android mobil uygulamalarıyla hareket halindeyken CRM’nin sunduğu avantajlardan faydalanın. Sorularınız mı var? E-posta, telefon ve sohbet aracılığıyla destek sunulmaktadır. OnePageCRM hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Özelleştirilebilir Raporlar
  • Satış Kanalı Yönetimi
  • Takvim Yönetimi
  • Satış Raporları
  • Pazarlama Otomasyonu
  • Anımsatıcılar
  • Raporlama/Analiz
  • Kişi Veri Tabanı
  • Görev Yönetimi
Müşterileri, potansiyel müşterileri, e-postaları, takvimi, görevleri ve daha fazlasını yönetmek için tek bir merkezi konum olarak tasarlanmış, Mac ile uyumlu CRM çözümü.
İş ilişkilerinizle bağlantıda kalın, ekip olarak iş birliği yapın ve müşterilerinizi, potansiyel müşterilerinizi ve diğer paydaşlarınızı tüm iletişim, faaliyet, belge ve dosyalarınız ile ortak bir veri tabanında bir araya getirin. SpinOffice hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Özelleştirilebilir Raporlar
  • Satış Kanalı Yönetimi
  • Takvim Yönetimi
  • Satış Raporları
  • Pazarlama Otomasyonu
  • Anımsatıcılar
  • Raporlama/Analiz
  • Kişi Veri Tabanı
  • Görev Yönetimi
Onpipeline küçük ve orta ölçekli işletmeler için en iyi satış CRM'lerinden biridir.
Onpipeline, küçük ve orta ölçekli işletmeler için en iyi satış CRM'lerinden biridir. Satışları, kişileri ve faaliyetleri yönetmek için güvenli ve güvenilir CRM. E-posta ve takvimleri entegre edebilir, yinelenen görevleri otomatikleştirebilir, fiyat teklifleri oluşturup gönderebilir, web formlarından veya API'den müşteri adayları alabilir ve çok daha fazlasını yapabilirsiniz. Form doldurmak için zaman harcamadan anlaşmaları takip etmenize yardımcı olmaya odaklanır. Satış sürecinizi kontrol edebilir, sonraki eylemleriniz için Gmail veya Outlook takvimi vb. ile senkronize olan etkinlikler ayarlayabilirsiniz. Onpipeline hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Özelleştirilebilir Raporlar
  • Satış Kanalı Yönetimi
  • Takvim Yönetimi
  • Satış Raporları
  • Pazarlama Otomasyonu
  • Anımsatıcılar
  • Raporlama/Analiz
  • Kişi Veri Tabanı
  • Görev Yönetimi