15 yıldır işletmelerin daha iyi yazılımı
seçmesine yardımcı oluyoruz

Masaj Terapi Yazılımı

Masaj Terapi Yazılımı masaj uygulayıcılarının randevu ayarlamasına, personel planlaması yapmasına ve müşterilere hatırlatmalar göndermesine yardım eder. Masaj Terapi Yazılımı genelde klinik belgeleri, hasta notlarını, maaş bordrosunu ve raporlamayı içerir. Masaj Terapi Yazılımı arayan yazılım alıcıları, Salon Yönetim Programı, Medikal Spa Yazılımı ve Spa Programıyla da ilgilenebilirler.

Fresha, spalar ve masaj merkezleri için dünyanın önde gelen yazılımlarından biridir ve hiçbir abonelik gerektirmez. Fresha hakkında daha fazla bilgi
Fresha, Spa’lar ve masaj merkezleri için dünyanın önde gelen yazılımlarından biridir ve hiçbir abonelik gerektirmez. Fresha, ayda 20 milyondan fazla randevu alan, dünya çapında 150.000’den fazla terapiste sahip 50.000’den fazla Spa ve masaj merkezi tarafından kullanılmaktadır. Fresha, işletmeniz için basit, esnek ve güçlü bir rezervasyon yazılımıdır ve hiçbir abonelik gerektirmez. Fresha, işinizi yürütmek için ihtiyacınız olan tüm gelişmiş özelliklere sahiptir. Ücretsiz olarak hemen deneyebilirsiniz. Fresha hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Faturalandırma
  • Çok Konumlu
  • Müşteri Yönetimi
  • Uygulama Yönetimi
  • SOAP (Öznel, Nesnel, Değerlendirme ve Plan) notları
  • E-posta Pazarlaması
  • Elektronik Ödemeler
  • Takvim Yönetimi
  • Rezervasyon Yönetimi
  • Anımsatıcılar
  • Bağlılık Programı
  • Personel Yönetimi
Tüm masaj salonları için anımsatıcılar içeren planlama yazılımı. Müşterilerin çevrimiçi rezervasyon yapmasını sağlayın. Ücretsiz sürüm içerir. SimplyBook.me hakkında daha fazla bilgi
Masaj salonları için SimplyBook.me, işletmenin yönetimine yardımcı olan ve profesyonel görünüm sağlayan kapsamlı bir planlama yazılımı sunmaktadır. İşletme tanıtımına, randevu kabulüne, ürün, üyelik, paket ve hizmet eklentileri satışına, ayrıca POS sistemiyle çevrimiçi ve tesiste ödeme almaya imkan sağlayan tam gelişmiş bir web sitesine sahip olursunuz. Randevuları popüler çevrimiçi takvimlerle senkronize edin ve işletmeniz hakkında ayrıntılı istatistikler alın. Tüm özellikler için SimplyBook.me’ye göz atın. SimplyBook.me hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Faturalandırma
  • Çok Konumlu
  • Müşteri Yönetimi
  • Uygulama Yönetimi
  • SOAP (Öznel, Nesnel, Değerlendirme ve Plan) notları
  • E-posta Pazarlaması
  • Elektronik Ödemeler
  • Takvim Yönetimi
  • Rezervasyon Yönetimi
  • Anımsatıcılar
  • Bağlılık Programı
  • Personel Yönetimi
Kullanımı son derece kolay olan bu çevrimiçi planlama yazılımıyla masaj rezervasyonlarını, anımsatmaları ve ödemeleri otomatikleştirin. Acuity Scheduling hakkında daha fazla bilgi
Müşterilerin bedenlerini iyileştirdiğiniz sırada Acuity, programınızı sorunsuz bir şekilde doldurmak ve yönetmek için sahne gerisinde kıvrak hareketler sergiler. Müşterilerin rezervasyon yaptırdığı andan itibaren Acuity, HIPAA ile uyumlu bir şekilde müşteri alımını gerçekleştirmeye, otomatik olarak markanızı taşıyan ve özelleştirilmiş rezervasyon onayları göndermeye, kısa mesaj yoluyla anımsatmalarda bulunmaya, müşterilerin randevularını kendi kendilerine değiştirmelerine imkan vermeye ve ödemeleri işlemeye 7/24 hazırdır. Acuity ile işleriniz yoğunlaşsa bile günlük rutininiz daha sorunsuz geçer. Acuity Scheduling hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Faturalandırma
  • Çok Konumlu
  • Müşteri Yönetimi
  • Uygulama Yönetimi
  • SOAP (Öznel, Nesnel, Değerlendirme ve Plan) notları
  • E-posta Pazarlaması
  • Elektronik Ödemeler
  • Takvim Yönetimi
  • Rezervasyon Yönetimi
  • Anımsatıcılar
  • Bağlılık Programı
  • Personel Yönetimi
Goldie, randevularınızı zahmetsizce planlamanızı, otomatik hatırlatma kısa mesajları kullanarak randevuya gelmeme oranlarını azaltmanızı ve hizmetler için ödeme almanızı sağlar.
Goldie (eski adıyla Appointfix), tüm mobil cihazlarınızla senkronize olan modern randevu defteridir. Goldie, randevularınızı zahmetsizce planlamanızı ve otomatik hatırlatma kısa mesajları sayesinde randevuya gelmeyenlerin oranlarını azaltmanızı sağlayarak hayatınızı biraz daha kolaylaştırır. Bu uygulama, tekrarlı müşteri tabanı olan tüm işletmeler için uygundur. Kağıt randevu defterinizi hemen değiştirin ve uygulamanın randevu hatırlatmaları göndermesine izin verin. Böylece müşterileriniz bir daha asla randevularını kaçırmaz. Goldie hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Faturalandırma
  • Çok Konumlu
  • Müşteri Yönetimi
  • Uygulama Yönetimi
  • SOAP (Öznel, Nesnel, Değerlendirme ve Plan) notları
  • E-posta Pazarlaması
  • Elektronik Ödemeler
  • Takvim Yönetimi
  • Rezervasyon Yönetimi
  • Anımsatıcılar
  • Bağlılık Programı
  • Personel Yönetimi
Masaj terapi kliniğinizi modernleştirmek için ihtiyacınız olan her şeyi sağlayan uygulama yönetimi yazılımı.
Power Diary, dünya çapında sağlık uzmanlarının güvendiği çevrimiçi uygulama yönetimi yazılımıdır. Power Diary'nin özellikleri şunları içerir: + Takvim yönetimi + Randevu anımsatıcıları (SMS ve e-posta) + Tedavi notu şablonları + Müşteri faturalandırma + Çevrimiçi rezervasyonlar + İki yönlü SMS sohbet + Tele-sağlık + Ve çok daha fazlası Power Diary hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Faturalandırma
  • Çok Konumlu
  • Müşteri Yönetimi
  • Uygulama Yönetimi
  • SOAP (Öznel, Nesnel, Değerlendirme ve Plan) notları
  • E-posta Pazarlaması
  • Elektronik Ödemeler
  • Takvim Yönetimi
  • Rezervasyon Yönetimi
  • Anımsatıcılar
  • Bağlılık Programı
  • Personel Yönetimi
Ovatu, en iyi fiyatlarla rezervasyon yapmaya yarayan birinci sınıf yazılımlardan biridir. İyi tasarlanmış randevu yönetimi araç kiti.
*60 gün ücretsiż deneme* Ovatu, satış noktası, hatırlatmalar, çevrimiçi rezervasyon seçenekleri, pazarlama araçları ve daha fazlası ile dünya standartlarında bir salon ve spa rezervasyon yazılımı sağlayıcısıdır Ovatu, tüm rezervasyon deneyimini markanıza göre özelleştirir ve daha fazla insanı uzun vadeli müşterilere dönüştürmeye yardımcı olur. Ovatu, her ay 7 milyon kişiye dünyanın her yerinde randevu ayarlamalarında yardımcı oluyor. Kuaförler ve güzellik sektörünün yanı sıra spor salonu, sağlık, tıp ve eğitim sektörlerinde yaygın olarak kullanılır. Ovatu hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Faturalandırma
  • Çok Konumlu
  • Müşteri Yönetimi
  • Uygulama Yönetimi
  • SOAP (Öznel, Nesnel, Değerlendirme ve Plan) notları
  • E-posta Pazarlaması
  • Elektronik Ödemeler
  • Takvim Yönetimi
  • Rezervasyon Yönetimi
  • Anımsatıcılar
  • Bağlılık Programı
  • Personel Yönetimi
Takviminizle senkronize olan ve müşterilerinizin sizinle toplantı, randevu ve rezervasyon planlamasını sağlayan akıllı planlama aracı.
Web sitenize, sosyal medyanıza yerleştirebileceğiniz veya e-posta imzanıza sahip bir bağlantı paylaşabileceğiniz rezervasyon sayfası oluşturun. Rezervasyon sayfanızı size özgü hale getirmek için kendi logonuzu ve renklerinizi ekleyin. Sayfanızın tercümesini yapın ve anlatımı istediğiniz gibi özelleştirin. Özel sorular ekleyin ve randevular için müşterilerinizden güvenli bir şekilde veri toplayın. Müşterilerinizin sadece uygun olduğunuzda rezervasyon yapmasına izin vermek için Google, Outlook veya Apple takvimlerinizle iki yönlü senkronizasyon sağlayın. GVKY ve HIPAA (ABD Sağlık Sigortası Kanunu) uyumlu. Dakikalar içinde kurulum. Upvio hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Faturalandırma
  • Çok Konumlu
  • Müşteri Yönetimi
  • Uygulama Yönetimi
  • SOAP (Öznel, Nesnel, Değerlendirme ve Plan) notları
  • E-posta Pazarlaması
  • Elektronik Ödemeler
  • Takvim Yönetimi
  • Rezervasyon Yönetimi
  • Anımsatıcılar
  • Bağlılık Programı
  • Personel Yönetimi