17 yıldır işletmelerin daha iyi yazılımı
seçmesine yardımcı oluyoruz

Masaj Terapi Yazılımı

Masaj Terapi Yazılımı masaj uygulayıcılarının randevu ayarlamasına, personel planlaması yapmasına ve müşterilere hatırlatmalar göndermesine yardım eder. Masaj Terapi Yazılımı genelde klinik belgeleri, hasta notlarını, maaş bordrosunu ve raporlamayı içerir. Masaj Terapi Yazılımı arayan yazılım alıcıları, Salon Yönetim Programı, Medikal Spa Yazılımı ve Spa Programıyla da ilgilenebilirler.

12 sonuç
Tüm masaj salonları için anımsatıcılar içeren planlama yazılımı. Müşterilerin çevrimiçi rezervasyon yapmasını sağlayın. Ücretsiz sürüm içerir. SimplyBook.me hakkında daha fazla bilgi
Masaj salonları için SimplyBook.me, işletmenin yönetimine yardımcı olan ve profesyonel görünüm sağlayan kapsamlı bir planlama yazılımı sunmaktadır. İşletme tanıtımına, randevu kabulüne, ürün, üyelik, paket ve hizmet eklentileri satışına, ayrıca POS sistemiyle çevrimiçi ve tesiste ödeme almaya imkan sağlayan tam gelişmiş bir web sitesine sahip olursunuz. Randevuları popüler çevrimiçi takvimlerle senkronize edin ve işletmeniz hakkında ayrıntılı istatistikler alın. Tüm özellikler için SimplyBook.me’ye göz atın. SimplyBook.me hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Uygulama Yönetimi
  • Elektronik Ödemeler
  • Takvim Yönetimi
  • Çok Konumlu
  • E-posta Pazarlaması
  • Rezervasyon Yönetimi
  • Anımsatıcılar
  • Faturalandırma
  • SOAP (Öznel, Nesnel, Değerlendirme ve Plan) notları
  • Müşteri Yönetimi
  • Personel Yönetimi
  • Bağlılık Programı
Sorunsuz şekilde tek bir çözüm içinde randevu planlama, çevrimiçi rezervasyon, çalışan yönetimi, satış noktası ve pazarlama çözümü. ChiDesk hakkında daha fazla bilgi
SpaGuru, özel iş gereksinimlerine uygun yazılım çözümleri sunar. ChiDesk; tek bir çözüm içinde randevu planlama, çevrimiçi rezervasyon, çalışan yönetimi, satış noktası ve pazarlama işlevleri sağlayan bulut tabanlı bir yazılım çözümüdür. ChiDesk; spa’lar, salonlar, fitness merkezleri ve tıp doktorları için ideal bir çözümdür. Buluta geçmeye hazır olmayan işletmeler için SpaGuru isminde Windows tabanlı bir ürün de sunulmaktadır. ChiDesk hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Uygulama Yönetimi
  • Elektronik Ödemeler
  • Takvim Yönetimi
  • Çok Konumlu
  • E-posta Pazarlaması
  • Rezervasyon Yönetimi
  • Anımsatıcılar
  • Faturalandırma
  • SOAP (Öznel, Nesnel, Değerlendirme ve Plan) notları
  • Müşteri Yönetimi
  • Personel Yönetimi
  • Bağlılık Programı
Kullanımı son derece kolay olan bu çevrimiçi planlama yazılımıyla masaj rezervasyonlarını, anımsatmaları ve ödemeleri otomatikleştirin.
Müşterilerin bedenlerini iyileştirdiğiniz sırada Acuity, programınızı sorunsuz bir şekilde doldurmak ve yönetmek için sahne gerisinde kıvrak hareketler sergiler. Müşterilerin rezervasyon yaptırdığı andan itibaren Acuity, HIPAA ile uyumlu bir şekilde müşteri alımını gerçekleştirmeye, otomatik olarak markanızı taşıyan ve özelleştirilmiş rezervasyon onayları göndermeye, kısa mesaj yoluyla anımsatmalarda bulunmaya, müşterilerin randevularını kendi kendilerine değiştirmelerine imkan vermeye ve ödemeleri işlemeye 7/24 hazırdır. Acuity ile işleriniz yoğunlaşsa bile günlük rutininiz daha sorunsuz geçer. Acuity Scheduling hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Uygulama Yönetimi
  • Elektronik Ödemeler
  • Takvim Yönetimi
  • Çok Konumlu
  • E-posta Pazarlaması
  • Rezervasyon Yönetimi
  • Anımsatıcılar
  • Faturalandırma
  • SOAP (Öznel, Nesnel, Değerlendirme ve Plan) notları
  • Müşteri Yönetimi
  • Personel Yönetimi
  • Bağlılık Programı
Güzellik ve sağlık sektörü için dünyanın en iyi online rezervasyon yazılımı. Sınırsız olanaklar, abonelik gerektirmez.
Fresha, masaj terapistleri de dahil olmak üzere güzellik ve sağlıklı yaşam için abonelik gerektirmeyen tek randevu rezervasyon yazılımıdır. Herkes sınırsız rezervasyon, konum, ekip üyesi ve bildirim alır. Doğrudan Google arama, Facebook ve Instagram sayfalarınız ve web siteniz aracılığıyla çevrimiçi rezervasyonları kabul ederek satışlarınızı artırın ve yeni müşteriler çekin. Müşteriler otomatik metinler, e-postalar ve mobil uygulama aracılığıyla kolayca güncel tutulur. Fresha, kartlı ödeme işlemleri de dahil olmak üzere isteğe bağlı ücretli özelliklerle sıfır aylık ücrete sahiptir. Fresha hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Uygulama Yönetimi
  • Elektronik Ödemeler
  • Takvim Yönetimi
  • Çok Konumlu
  • E-posta Pazarlaması
  • Rezervasyon Yönetimi
  • Anımsatıcılar
  • Faturalandırma
  • SOAP (Öznel, Nesnel, Değerlendirme ve Plan) notları
  • Müşteri Yönetimi
  • Personel Yönetimi
  • Bağlılık Programı
Goldie, randevularınızı zahmetsizce planlamanızı, otomatik hatırlatma kısa mesajları kullanarak randevuya gelmeme oranlarını azaltmanızı ve hizmetler için ödeme almanızı sağlar.
Goldie (eski adıyla Appointfix), tüm mobil cihazlarınızla senkronize olan modern randevu defteridir. Goldie, randevularınızı zahmetsizce planlamanızı ve otomatik hatırlatma kısa mesajları sayesinde randevuya gelmeyenlerin oranlarını azaltmanızı sağlayarak hayatınızı biraz daha kolaylaştırır. Bu uygulama, tekrarlı müşteri tabanı olan tüm işletmeler için uygundur. Kağıt randevu defterinizi hemen değiştirin ve uygulamanın randevu hatırlatmaları göndermesine izin verin. Böylece müşterileriniz bir daha asla randevularını kaçırmaz. Goldie hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Uygulama Yönetimi
  • Elektronik Ödemeler
  • Takvim Yönetimi
  • Çok Konumlu
  • E-posta Pazarlaması
  • Rezervasyon Yönetimi
  • Anımsatıcılar
  • Faturalandırma
  • SOAP (Öznel, Nesnel, Değerlendirme ve Plan) notları
  • Müşteri Yönetimi
  • Personel Yönetimi
  • Bağlılık Programı
Masaj terapi kliniğinizi modernleştirmek için ihtiyacınız olan her şeyi sağlayan uygulama yönetimi yazılımı.
Power Diary, dünya çapında sağlık uzmanlarının güvendiği çevrimiçi uygulama yönetimi yazılımıdır. Power Diary'nin özellikleri şunları içerir: + Takvim yönetimi + Randevu anımsatıcıları (SMS ve e-posta) + Tedavi notu şablonları + Müşteri faturalandırma + Çevrimiçi rezervasyonlar + İki yönlü SMS sohbet + Tele-sağlık + Ve çok daha fazlası Zanda (formerly Power Diary) hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Uygulama Yönetimi
  • Elektronik Ödemeler
  • Takvim Yönetimi
  • Çok Konumlu
  • E-posta Pazarlaması
  • Rezervasyon Yönetimi
  • Anımsatıcılar
  • Faturalandırma
  • SOAP (Öznel, Nesnel, Değerlendirme ve Plan) notları
  • Müşteri Yönetimi
  • Personel Yönetimi
  • Bağlılık Programı
Ovatu, en iyi fiyatlarla rezervasyon yapmaya yarayan birinci sınıf yazılımlardan biridir. İyi tasarlanmış randevu yönetimi araç kiti.
*60 gün ücretsiż deneme* Ovatu, satış noktası, hatırlatmalar, çevrimiçi rezervasyon seçenekleri, pazarlama araçları ve daha fazlası ile dünya standartlarında bir salon ve spa rezervasyon yazılımı sağlayıcısıdır Ovatu, tüm rezervasyon deneyimini markanıza göre özelleştirir ve daha fazla insanı uzun vadeli müşterilere dönüştürmeye yardımcı olur. Ovatu, her ay 7 milyon kişiye dünyanın her yerinde randevu ayarlamalarında yardımcı oluyor. Kuaförler ve güzellik sektörünün yanı sıra spor salonu, sağlık, tıp ve eğitim sektörlerinde yaygın olarak kullanılır. Ovatu hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Uygulama Yönetimi
  • Elektronik Ödemeler
  • Takvim Yönetimi
  • Çok Konumlu
  • E-posta Pazarlaması
  • Rezervasyon Yönetimi
  • Anımsatıcılar
  • Faturalandırma
  • SOAP (Öznel, Nesnel, Değerlendirme ve Plan) notları
  • Müşteri Yönetimi
  • Personel Yönetimi
  • Bağlılık Programı
Takviminizle senkronize olan ve müşterilerinizin sizinle toplantı, randevu ve rezervasyon planlamasını sağlayan akıllı planlama aracı.
Web sitenize, sosyal medyanıza yerleştirebileceğiniz veya e-posta imzanıza sahip bir bağlantı paylaşabileceğiniz rezervasyon sayfası oluşturun. Rezervasyon sayfanızı size özgü hale getirmek için kendi logonuzu ve renklerinizi ekleyin. Sayfanızın tercümesini yapın ve anlatımı istediğiniz gibi özelleştirin. Özel sorular ekleyin ve randevular için müşterilerinizden güvenli bir şekilde veri toplayın. Müşterilerinizin sadece uygun olduğunuzda rezervasyon yapmasına izin vermek için Google, Outlook veya Apple takvimlerinizle iki yönlü senkronizasyon sağlayın. GVKY ve HIPAA (ABD Sağlık Sigortası Kanunu) uyumlu. Dakikalar içinde kurulum. Upvio hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Uygulama Yönetimi
  • Elektronik Ödemeler
  • Takvim Yönetimi
  • Çok Konumlu
  • E-posta Pazarlaması
  • Rezervasyon Yönetimi
  • Anımsatıcılar
  • Faturalandırma
  • SOAP (Öznel, Nesnel, Değerlendirme ve Plan) notları
  • Müşteri Yönetimi
  • Personel Yönetimi
  • Bağlılık Programı
SimpleSpa, işinizi geliştirmek için tasarlanmış en iyi çevrimiçi randevu yönetimi yazılımıdır.
SimpleSpa, randevularınızı yönetmenizi sağlayan, kullanımı kolay web tabanlı bir uygulamadır. Müşterilerinizin, müsait olmasanız bile randevularını sizinle rezerve edebilmelerini sağlar. Yanıt vermeye hazır ve net görünümlü randevu rezervasyon sayfaları, işletme web sitesi için rezervasyon düğmesi, E-posta randevu onayları ve hatırlatıcıları, çalışan planlaması ve çok daha fazlası ile eskisinden çok daha fazla randevu alın. SimpleSpa hesabınızı hemen alın. SimpleSpa hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Uygulama Yönetimi
  • Elektronik Ödemeler
  • Takvim Yönetimi
  • Çok Konumlu
  • E-posta Pazarlaması
  • Rezervasyon Yönetimi
  • Anımsatıcılar
  • Faturalandırma
  • SOAP (Öznel, Nesnel, Değerlendirme ve Plan) notları
  • Müşteri Yönetimi
  • Personel Yönetimi
  • Bağlılık Programı
Müşteri deneyimini artırmak, yeni müşteriler çekmek ve gelirinizi artırmak için akıllı salon yazılımı.
COVID-19 Değerlendirmesi ve Onay/Feragat Formu ücretsiz olarak randevuya entegre edilir. MioSalon, çevrimiçi salon ve Spa yönetim yazılımıdır. Salon sahiplerinin randevu planlama, çevrimiçi rezervasyon, faturalandırma, müşterileri izleme, personel yönetimi, envanter yönetimi, SMS ve e-posta pazarlaması ve dinamik müşteri geribildirim sistemi gibi ön büro operasyonları ve günlük faaliyetleri otomatikleştirmelerini sağlar. MioSalon hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Uygulama Yönetimi
  • Elektronik Ödemeler
  • Takvim Yönetimi
  • Çok Konumlu
  • E-posta Pazarlaması
  • Rezervasyon Yönetimi
  • Anımsatıcılar
  • Faturalandırma
  • SOAP (Öznel, Nesnel, Değerlendirme ve Plan) notları
  • Müşteri Yönetimi
  • Personel Yönetimi
  • Bağlılık Programı
Online randevular, gelişmiş planlama ve müşteri yönetimi ile rezervasyon yazılımı. Ücretsiz rezervasyon sayfası ve iş otomasyonu.
EasyWeek, çeşitli iş sektörleri için ücretsiz ve profesyonel planlara sahip bir rezervasyon yazılımıdır. Sistem randevu yönetimini yönetir, bir müşteri veritabanı tutar, ekip planlamasını ve satış yönetimini kolaylaştırır ve pazarlama çabalarını otomatikleştirir. EasyWeek rezervasyon uygulaması iOS ve Android'de mevcuttur ve Facebook, Google Business, Google Maps ve diğer hizmetlerle bağlantı kurar. Yazılım, çalışan bordrosunu yönetmenize, bildirimleri otomatikleştirmenize ve herhangi bir plan için ücretsiz bir web rezervasyon sayfası ile çevrimiçi randevu rezervasyonlarını önemli ölçüde artırmanıza olanak tanır. EasyWeek, iş sonuçlarını iyileştirmek ve kârı artırmak için yenilikçi hizmet çözümlerinin ön saflarında yer almaktadır. EasyWeek hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Uygulama Yönetimi
  • Elektronik Ödemeler
  • Takvim Yönetimi
  • Çok Konumlu
  • E-posta Pazarlaması
  • Rezervasyon Yönetimi
  • Anımsatıcılar
  • Faturalandırma
  • SOAP (Öznel, Nesnel, Değerlendirme ve Plan) notları
  • Müşteri Yönetimi
  • Personel Yönetimi
  • Bağlılık Programı
Orta ve büyük ölçekli işletmeler için özel olarak tasarlanmış randevu planlama çözümü.
Orta ve büyük ölçekli işletmeler için özel olarak tasarlanmış randevu planlama çözümü. SimplyBook.me Enterprise hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Uygulama Yönetimi
  • Elektronik Ödemeler
  • Takvim Yönetimi
  • Çok Konumlu
  • E-posta Pazarlaması
  • Rezervasyon Yönetimi
  • Anımsatıcılar
  • Faturalandırma
  • SOAP (Öznel, Nesnel, Değerlendirme ve Plan) notları
  • Müşteri Yönetimi
  • Personel Yönetimi
  • Bağlılık Programı