17 yıldır işletmelerin daha iyi yazılımı
seçmesine yardımcı oluyoruz

MSP (Yönetilen Servis Sağlayıcısı) Programı

MSP (Yönetilen Servis Sağlayıcısı) Programı yönetilen hizmet sağlayıcılara çeşitli istemciler arasında uzaktan ağ taraması, sistem analizi ve bilet yönetimi konusunda yardım eder. Kritik sistem izlemesi için tek bir merkezi pano ile zamandan tasarruf edin. MSP Yazılımı, şirketinize müşteriye fatura kesme ve ücretlendirme konusunda da yardımcı olabilir. Yönetilen hizmet sağlayıcıların ilgisini ayrıca BT Yönetim Yazılımı, BT Hizmeti Yazılımı ve ITSM Yazılımı da çekebilir.

26 sonuç

Birden fazla farklı çözüm ihtiyacını ortadan kaldıran uçtan uca birleştirilmiş güvenlik. Tehditleri daha hızlı avlayın ve yanıtlayın. Heimdal XDR hakkında daha fazla bilgi
Heimdal XDR (kapsamlı algılama ve yanıt); tehdit önleme, algılama ve yanıt özelliklerini tek bir birleşik platformda bir araya getirerek tehdit savunmasına çok katmanlı bir yaklaşım sağlar. Platform, MSSP'leri (yönetilen güvenlik hizmeti sağlayıcıları) siber düşmanlardan önde olmak, müşterilerini korumak ve yönetilen güvenlik dünyasında yüksek başarı elde etmek için gereken araç ve öngörülerle desteklemek üzere tasarlanmıştır. Sonuç, daha hızlı tehdit algılama ve yanıt, daha düşük maliyetler, SecOps (güvenlik operasyonları) ve BT kaynaklarının daha iyi kullanımıdır. Heimdal XDR hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Destek Bileti Yönetimi
  • Planlama
  • Self Servis Portal
  • Yardım Masası Yönetimi
  • Sunucu İzleme
  • Yapılandırma Yönetimi
  • Hizmet Seviyesi Anlaşması (SLA) Yönetimi
  • Yama Yönetimi
  • Uzaktan Erişim/Denetim
  • Yedekleme ve Kurtarma
  • Güvenlik Araçları
Zoho Assist, dünyanın herhangi bir yerindeki uzak bilgisayarlara bağlanmak için basit ve doğrudan bir kullanıcı arayüzü sağlar.
Uzaktan destek, ekran paylaşımı ve gözetimsiz erişim için tek noktadan çözüm olan Zoho Assist’i kullanarak, bilgisayarınıza veya mobil cihazınıza her yerden ve her zaman erişin. Sektördeki en güvenli, güvenilir ve uygun fiyatlı yazılımlardan biriyle hemen başlayın. Önceden kurulum gerektirmez. Platformlar arası destek bulunmaktadır. Tüm cihazlarda çalışır. Tüm önemli web vekil sunucularını ve güvenlik duvarlarını destekler. Zoho Assist hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Destek Bileti Yönetimi
  • Planlama
  • Self Servis Portal
  • Yardım Masası Yönetimi
  • Sunucu İzleme
  • Yapılandırma Yönetimi
  • Hizmet Seviyesi Anlaşması (SLA) Yönetimi
  • Yama Yönetimi
  • Uzaktan Erişim/Denetim
  • Yedekleme ve Kurtarma
  • Güvenlik Araçları
Bir ITSM yazılımı olan Jira Service Management, yüksek hızda çalışması gereken ekiplerin hızla ve birlikte harika hizmet deneyimleri sunmasına yardımcı olur.
Jira Service Management, BT, geliştirme, operasyon ve işletme ekiplerine yüksek hız sağlayan bir ITSM (bilgi teknolojisi altyapı kütüphanesi) çözümüdür. Güçlendirilmiş ekipler geleneksel ITSM’nin karmaşıklığı olmadan iyi hizmet deneyimleri sunabilir ve Jira’nın açık iş birliği platformu aracılığıyla daha fazla etki yaratacak çabaları koordine edebilirler. Modernize edilmiş iş akışları, otomasyon kuralları, kuyruklar, SLA’lar (hizmet seviyesi anlaşması) ve self servis portalın tümü BT, geliştirici, operasyonlar ve işletme ekiplerini silo olmaksızın büyük ölçekte olağanüstü hizmet yönetimi sunmak için güçlendirir. JIRA Service Management hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Destek Bileti Yönetimi
  • Planlama
  • Self Servis Portal
  • Yardım Masası Yönetimi
  • Sunucu İzleme
  • Yapılandırma Yönetimi
  • Hizmet Seviyesi Anlaşması (SLA) Yönetimi
  • Yama Yönetimi
  • Uzaktan Erişim/Denetim
  • Yedekleme ve Kurtarma
  • Güvenlik Araçları
Freshservice’in MSP (yönetilen hizmet sağlayıcı) modu, tek bir platformdan birden fazla müşteri için gelişmiş BT desteği sağlamanıza yardımcı olur.
Freshservice, doğru ölçeklendirilmiş, akıllı bir ITSM çözümü olarak üstün çalışan memnuniyeti sağlayan kullanımı kolay, ölçeklendirilebilir, kodsuz bir çözüm sunmaktadır. Son teknoloji yapay zeka ve ML (makine öğrenimi) yetenekleriyle Freshservice, kuruluşların BT temsilcilerinin iş yükünü hafifletmesine ve sıradan görevleri otomatikleştirerek verimliliklerini artırmasına yardımcı olur. Yapay zeka özelliklerine ek olarak Freshservice, hem eski sistemlere güvenen şirketler hem de modern kurumlar tarafından kullanılabilecek kadar esnek ve ölçeklenebilirdir. Freshservice hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Destek Bileti Yönetimi
  • Planlama
  • Self Servis Portal
  • Yardım Masası Yönetimi
  • Sunucu İzleme
  • Yapılandırma Yönetimi
  • Hizmet Seviyesi Anlaşması (SLA) Yönetimi
  • Yama Yönetimi
  • Uzaktan Erişim/Denetim
  • Yedekleme ve Kurtarma
  • Güvenlik Araçları
NAKIVO Yedekleme ve Çoğaltma hızlı, uygun fiyatlı ve en yüksek puanlı bir yedekleme ve felaketten kurtarma çözümüdür.
NAKIVO Yedekleme ve Çoğaltma, modern kurumsal altyapı için hızlı, uygun fiyatlı ve en yüksek puanlı bir yedekleme ve felaket kurtarma çözümüdür. Bu çözüm sanal, fiziksel, bulut ve hizmet olarak yazılım (Software as a Service, SaaS) ortamlarını destekleyerek kuruluşların günümüzün veri koruma zorluklarının üstesinden gelmesine yardımcı olur. Coca-Cola, Honda, Siemens ve Cisco gibi şirketler dahil olmak üzere dünya çapında 25.000 kuruluş verilerini korumak ve iş sürekliliğini sağlamak için NAKIVO'ya güvenmektedir. NAKIVO Backup & Replication hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Destek Bileti Yönetimi
  • Planlama
  • Self Servis Portal
  • Yardım Masası Yönetimi
  • Sunucu İzleme
  • Yapılandırma Yönetimi
  • Hizmet Seviyesi Anlaşması (SLA) Yönetimi
  • Yama Yönetimi
  • Uzaktan Erişim/Denetim
  • Yedekleme ve Kurtarma
  • Güvenlik Araçları
Kötü amaçlı yazılımları, fidye yazılımlarını ve kimlik avı girişimlerini engellerken aynı zamanda web içeriği denetimi sağlayan MSP dostu DNS tabanlı web içeriği filtresi
MSP (yönetilen hizmet sağlayıcısı) web filtreleme ve güvenlik çözümü. Gelişmiş, gerçek zamanlı kötü amaçlı yazılım engelleme. Kötü amaçlı yazılımları, fidye yazılımlarını ve kimlik avı girişimlerini engellemenin yanı sıra web içeriği denetimi sağlayan DNS tabanlı web içeriği filtresi ve web güvenliği katmanı. Her gün yarım milyardan fazla DNS isteğini filtreliyor, günde 100.000 kötü amaçlı yazılım yinelemesi belirliyor ve 1.500’den fazla MSP’si var. Bulut ve ağ geçidi sürümleri kullanılabilir. Siber güvenliğinizi hemen artırın. Bugün ücretsiz WebTitan deneme sürümünü kullanın (destek dahildir). WebTitan hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Destek Bileti Yönetimi
  • Planlama
  • Self Servis Portal
  • Yardım Masası Yönetimi
  • Sunucu İzleme
  • Yapılandırma Yönetimi
  • Hizmet Seviyesi Anlaşması (SLA) Yönetimi
  • Yama Yönetimi
  • Uzaktan Erişim/Denetim
  • Yedekleme ve Kurtarma
  • Güvenlik Araçları
Her büyüklükteki işletmeler için güvenilir ve kullanımı kolay yedekleme. Basitleştirilmiş lisanslandırma ve aktif fidye yazılımı koruması da sunmaktadır.
Acronis Cyber Backup maliyetleri düşük, verimliliği yüksek tutar. Sınırsız ölçeklenebilirlik sağlar, her türlü iş yükünü korur ve her türlü depolama ve/veya buluttan yararlanır. Veri ve altyapı maliyetlerinin değerini dengeleyen benzersiz kullanımı kolay web tabanlı yönetim konsolu sayesinde yedeklemenin izlenmesi ve planlanması kolaylaşırken, dahili yapay zeka tabanlı teknolojiler sayesinde kriptolama saldırılarını önlenmektedir. Acronis Cyber Backup hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Destek Bileti Yönetimi
  • Planlama
  • Self Servis Portal
  • Yardım Masası Yönetimi
  • Sunucu İzleme
  • Yapılandırma Yönetimi
  • Hizmet Seviyesi Anlaşması (SLA) Yönetimi
  • Yama Yönetimi
  • Uzaktan Erişim/Denetim
  • Yedekleme ve Kurtarma
  • Güvenlik Araçları
Aylık abonelikle tüm müşterilerinizin Hyper-V ve VMware yedeklemelerini tek bir bulut konsolundan yönetin ve izleyin. 30 günlük ücretsiz deneme
MSP'ler için Altaro VM Backup, MSP'ler için özel olarak tasarlanmış aylık bir abonelik programıdır. Müşterilerinize güvenilir sanal yedeklemeler, kurtarma ve çoğaltma sunmanızı sağlar. Müşterileriniz için kendi fiyatlandırma modelinizi belirleme esnekliği ile her ay VM başına ödeme yapın. Çoğaltma, CDP (müşteri veri platformu), anında önyükleme, tekilleştirme ve tüm yedeklemeleri tek bir merkezi konsoldan yönetme özelliği dahil, tüm müşteriler genelinde tüm özelliklere tam erişebileceksiniz. 30 gün boyunca ücretsiz deneyin. VM Backup hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Destek Bileti Yönetimi
  • Planlama
  • Self Servis Portal
  • Yardım Masası Yönetimi
  • Sunucu İzleme
  • Yapılandırma Yönetimi
  • Hizmet Seviyesi Anlaşması (SLA) Yönetimi
  • Yama Yönetimi
  • Uzaktan Erişim/Denetim
  • Yedekleme ve Kurtarma
  • Güvenlik Araçları
ManageEngine OpManager; performans izleme, hata tanılama ve sorun giderme için beşi bir arada entegre bir ağ yönetimi yazılımıdır.
ManageEngine OpManager, büyük işletmelerin, hizmet sağlayıcıların ve KOBİ’lerin veri merkezlerini ve BT altyapısını verimli ve uygun maliyetli bir şekilde yönetmesine yardımcı olan entegre bir ağ yönetimi platformudur. Ağ performansı izleme, fiziksel ve sanal sunucu izleme, trafik analizi, yapılandırma yönetimi, güvenlik duvarı günlük yönetimi ve IP adresi yönetimi sunar. İşletme görünümü, e-posta/SMS tabanlı uyarılar, iş akışı otomasyonu, özelleştirilmiş raporlar ve birleştirilmiş anlık görüntü görünümü sağlar. ManageEngine OpManager hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Destek Bileti Yönetimi
  • Planlama
  • Self Servis Portal
  • Yardım Masası Yönetimi
  • Sunucu İzleme
  • Yapılandırma Yönetimi
  • Hizmet Seviyesi Anlaşması (SLA) Yönetimi
  • Yama Yönetimi
  • Uzaktan Erişim/Denetim
  • Yedekleme ve Kurtarma
  • Güvenlik Araçları
Acronis Cyber Protect, tek bir hizmet sağlayıcı çözümünde siber güvenlik ile veri korumanın yapay zeka yoluyla benzersiz bir şekilde geliştirilmiş entegrasyonudur
Acronis Cyber Protect Cloud, yedekleme, kötü amaçlı yazılımlardan koruma, güvenlik açığı değerlendirmeleri, yama yönetimi, URL filtreleme ve daha fazlası gibi güvenlik ve yönetim özelliklerini birleştiren hizmet sağlayıcı çözümüdür. Artık hizmet sağlayıcılar karmaşıklığı ortadan kaldırabilir ve SLA’ları (hizmet seviyesi sözleşmeleri) artırarak, çalkantıları azaltarak güvenliği önemli tekliflerinden biri haline getirebilir ve daha fazla tekrar eden gelir üretimi sağlayabilirler. Acronis Cyber Protect Cloud hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Destek Bileti Yönetimi
  • Planlama
  • Self Servis Portal
  • Yardım Masası Yönetimi
  • Sunucu İzleme
  • Yapılandırma Yönetimi
  • Hizmet Seviyesi Anlaşması (SLA) Yönetimi
  • Yama Yönetimi
  • Uzaktan Erişim/Denetim
  • Yedekleme ve Kurtarma
  • Güvenlik Araçları
Comet, Hizmet Olarak Yedekleme (Backup-as-a-Service, BaaS) çözümüne ihtiyaç duyan MSP’ler için hızlı ve güvenli, hepsi bir arada yedekleme platformudur. Basit, kârlı fiyatlandırma.
Comet, Hizmet Olarak Yedekleme (Backup-as-a-Service, BaaS) çözümüne ihtiyaç duyan MSP’ler için hızlı ve güvenli, hepsi bir arada yedekleme platformudur. Yedekleme ortamınızı ve depolama hedefinizi (yerel, AWS, Google Cloud Storage, Azure, Backblaze, Wasabi veya diğer S3 depolama sağlayıcıları) kontrol edersiniz. Yedekleme yazılımımız işletmeleri 110 ülkede ve 10 dilde destekler. Basit, kârlı fiyatlandırma. Sözleşme yok. Destek, güncellemeler, çoğaltma ve yeniden markalandırma ücretsizdir. 30 günlük ücretsi̇z deneme sürümü bulunmaktadır. Comet Backup hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Destek Bileti Yönetimi
  • Planlama
  • Self Servis Portal
  • Yardım Masası Yönetimi
  • Sunucu İzleme
  • Yapılandırma Yönetimi
  • Hizmet Seviyesi Anlaşması (SLA) Yönetimi
  • Yama Yönetimi
  • Uzaktan Erişim/Denetim
  • Yedekleme ve Kurtarma
  • Güvenlik Araçları
PRTG Enterprise Monitor, bağımsız bir çözüm olarak veya RMM (uzaktan izleme ve yönetme) yazılımınızın tamamlayıcısı olarak kullanılabilir.
PRTG Hosted Monitor, MSP’lere (yönetilen hizmet sağlayıcısı) yeni iş fırsatları sunar. Merkezi ve kullanımı kolay ağ izleme, daha fazla veri güvenliği için izin yönetimi, müşterileriniz için raporlar özelliğinin yanı sıra kolay yükseltmeler ve hızlı yatırım getirisi sağlar. Her PRTG lisansına ücretsiz olarak dahil edilen uzaktan araştırmalar, uzak ağların güvenli bir şekilde sürekli izlenmesini sağlar. TLS (aktarım katmanı güvenliği) sayesinde sunucu ile izlenen ağ arasındaki bağlantı son derece güvenlidir. PRTG Enterprise Monitor hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Destek Bileti Yönetimi
  • Planlama
  • Self Servis Portal
  • Yardım Masası Yönetimi
  • Sunucu İzleme
  • Yapılandırma Yönetimi
  • Hizmet Seviyesi Anlaşması (SLA) Yönetimi
  • Yama Yönetimi
  • Uzaktan Erişim/Denetim
  • Yedekleme ve Kurtarma
  • Güvenlik Araçları
Yönetilen Hizmet Sağlayıcılar (MSP) için Entegre Masaüstü ve Mobil Cihaz Yönetimi.
Endpoint Central MSP, yönetilen hizmet sağlayıcıların müşterilerinin masaüstlerini, sunucularını, dizüstü bilgisayarlarını ve mobil cihazlarını merkezi bir noktadan verimli bir şekilde yönetmelerine yardımcı olan entegre bir Masaüstü ve Mobil Cihaz Yönetimi yazılımıdır. Küçük, orta ve büyük MSP'ler için uygundur. Desktop Central MSP, 2 Sürüm, Ücretsiz sürüm ve Enterprise sürümü olarak mevcuttur. ManageEngine Endpoint Central MSP hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Destek Bileti Yönetimi
  • Planlama
  • Self Servis Portal
  • Yardım Masası Yönetimi
  • Sunucu İzleme
  • Yapılandırma Yönetimi
  • Hizmet Seviyesi Anlaşması (SLA) Yönetimi
  • Yama Yönetimi
  • Uzaktan Erişim/Denetim
  • Yedekleme ve Kurtarma
  • Güvenlik Araçları
İşletmeler için ayrıcalıklı parola yöneticisi
ManageEngine Password Manager Pro, kurumlar için özel olarak hazırlanmış web tabanlı, ayrıcalıklı bir parola yönetimi çözümüdür. Paylaşılan parolalar, belgeler ve dijital kimlikler gibi hassas bilgileri güvenli bir şekilde saklar ve yönetir. Password Manager Pro, ayrıcalıklı erişimin tüm yaşam döngüsünü kontrol etmek, yönetmek, izlemek ve denetlemek için eksiksiz bir çözümdür. Tek bir pakette üç çözüm sunar: ayrıcalıklı hesap yönetimi, uzaktan erişim yönetimi ve ayrıcalıklı oturum yönetimi. ManageEngine Password Manager Pro hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Destek Bileti Yönetimi
  • Planlama
  • Self Servis Portal
  • Yardım Masası Yönetimi
  • Sunucu İzleme
  • Yapılandırma Yönetimi
  • Hizmet Seviyesi Anlaşması (SLA) Yönetimi
  • Yama Yönetimi
  • Uzaktan Erişim/Denetim
  • Yedekleme ve Kurtarma
  • Güvenlik Araçları
Yapılandırmaları, işletim sistemi yükseltmelerini, yedeklemeleri ve güvenlik cihazlarının uyumluluğunu yönetmenize yardımcı olan çok kiracılı ağ otomasyon platformu.
BackBox, birden fazla istemci için rol tabanlı yönetim kontrolü ve otomatik kullanıcı erişimi yönetimi sunan eksiksiz bir çok kiracılı sistemdir. Bir ağdaki güvenlik duvarları, yönlendiriciler, anahtarlar ve yük dengeleyicilerin merkezi yönetimini sağlayan BackBox, ağdaki tüm cihazların işletim sistemi yükseltmelerini ve yamalarını, yedekleme, geri yükleme ve yönetimini akıllı bir şekilde otomatikleştirmenin basit bir yolunu sunar. BackBox ayrıca SLA (hizmet seviyesi anlaşması) metriklerinin tanımlanmasını ve raporlanmasını otomatikleştirmenizi sağlar. BackBox hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Destek Bileti Yönetimi
  • Planlama
  • Self Servis Portal
  • Yardım Masası Yönetimi
  • Sunucu İzleme
  • Yapılandırma Yönetimi
  • Hizmet Seviyesi Anlaşması (SLA) Yönetimi
  • Yama Yönetimi
  • Uzaktan Erişim/Denetim
  • Yedekleme ve Kurtarma
  • Güvenlik Araçları
Docusnap, BT Belgelendirmeniz için iyi bir hepsi bir arada çözümdür.
Docusnap şirketinizin BT’sini şeffaf hale getirir. B2B yazılımı ağ altyapısı, donanım ve yazılımın yanı sıra yaygın uygulama sunucularının bilgilerini toplar. Ağınıza dair raporlar ve haritalar oluşturur. Beklenmedik durum planları ve operasyon kılavuzları oluşturabilirsiniz. Ayrıca yazılım, kimin hangi verilere erişebileceğini ve yazılımınızın doğru lisanslanıp lisanslanmadığını analiz eder. Docusnap hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Destek Bileti Yönetimi
  • Planlama
  • Self Servis Portal
  • Yardım Masası Yönetimi
  • Sunucu İzleme
  • Yapılandırma Yönetimi
  • Hizmet Seviyesi Anlaşması (SLA) Yönetimi
  • Yama Yönetimi
  • Uzaktan Erişim/Denetim
  • Yedekleme ve Kurtarma
  • Güvenlik Araçları
Kuruluşların, çalışan ve kullanıcı kimliklerini güvenli bir şekilde doğrulamasını sağlayan bulut tabanlı ve yerinde çözüm (FastPassCorp).
FastPass IVM (Kimlik Doğrulama Yöneticisi), özellikle CISO'lar (Bilgi Güvenliği Yöneticileri) için BT güvenliği açısından önemli bir araçtır ve gelişmiş kullanıcı kimliği doğrulaması yoluyla yardım masası güvenliğini artırır. Dinamik veriler ve çok yönlü kimlik doğrulama yöntemleri kullanır, ayrıca ServiceNow ile sorunsuz bir şekilde entegre olarak kimlik hırsızlığına karşı sağlam bir koruma sağlar. Özelleştirilebilen ve hızlı uygulamaya konulabilen IVM, uygun maliyetlidir ve veri ihlali riskini önemli ölçüde azaltır. FastPass IVM hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Destek Bileti Yönetimi
  • Planlama
  • Self Servis Portal
  • Yardım Masası Yönetimi
  • Sunucu İzleme
  • Yapılandırma Yönetimi
  • Hizmet Seviyesi Anlaşması (SLA) Yönetimi
  • Yama Yönetimi
  • Uzaktan Erişim/Denetim
  • Yedekleme ve Kurtarma
  • Güvenlik Araçları
BeyondDLP güvenli bir veri deneyimi sağlar Verilerinizi her yerde korumak için benzersiz proaktif veri kaybı ve sızıntı önleme çözümü.
ITsMine, ortak ve dağıtık çalışma ortamınıza yasal uyumluluğun yanı sıra güvenlik ve koruma sağlar. ITsMine’ın teknolojisi, otomatik olarak “Güvenli Bölgeler” inşa ederek mevcut veri güvenliği çözümlerinin başlıca zorluklarının ve karmaşıklıklarının üstesinden gelir. ITsMine ajansız çalışır, API tabanlıdır ve yaklaşık 30 dakikada dağıtılabilir. Verileri hareketsiz, hareket halinde ve kullanımda tutarken dahili ve harici tehditlere karşı proaktif olarak koruma. Şirketin içinde ve dışında. Beyond DLP hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Destek Bileti Yönetimi
  • Planlama
  • Self Servis Portal
  • Yardım Masası Yönetimi
  • Sunucu İzleme
  • Yapılandırma Yönetimi
  • Hizmet Seviyesi Anlaşması (SLA) Yönetimi
  • Yama Yönetimi
  • Uzaktan Erişim/Denetim
  • Yedekleme ve Kurtarma
  • Güvenlik Araçları
EventLog Analyzer, tek bir birleşik platformda birden fazla güvenlik özelliği sağlayan kapsamlı bir günlük yönetimi çözümüdür.
EventLog Analyzer, gerçek zamanlı tehdit tespiti ve analizi gerçekleştiren kapsamlı bir günlük yönetimi çözümüdür. Ağınızda meydana gelen farklı olayları ilişkilendirebilir ve ayrıca yerleşik bir tehdit istihbaratı ve olay yönetimi platformuna sahiptir. Veritabanlarında, web sunucularında, Windows aygıtlarında, ağ çevresi aygıtlarında ve daha fazlasında gerçekleşen etkinliğin izlenmesine yardımcı olmak için önceden tanımlanmış denetim raporları sunar. Ayrıca PCI DSS, SOX, HIPAA, FISMA, GVKY ve benzeri uyumluluk düzenlemelerinin karşılanmasına da yardımcı olur. ManageEngine EventLog Analyzer hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Destek Bileti Yönetimi
  • Planlama
  • Self Servis Portal
  • Yardım Masası Yönetimi
  • Sunucu İzleme
  • Yapılandırma Yönetimi
  • Hizmet Seviyesi Anlaşması (SLA) Yönetimi
  • Yama Yönetimi
  • Uzaktan Erişim/Denetim
  • Yedekleme ve Kurtarma
  • Güvenlik Araçları
OpManager MSP, MSP'ler için özel olarak hazırlanmış kapsamlı bir ağ yönetimi yazılımıdır.
OpManager MSP, MSP'ler için özel olarak hazırlanmış kapsamlı bir ağ yönetimi yazılımıdır. MSP'lerin müşteri ağlarının performansını, sağlığını ve kullanılabilirliğini proaktif olarak izlemesini sağlar. Yönetilen hizmet sağlayıcıların müşterilerini/müşteri ağlarını tek bir merkezi platformdan yönetmeye başlamasını sağlar. Müşteri segmentasyonu ve gelişmiş kullanıcı yönetimi özellikleri ile MSP'ler, müşterilerinin ağlarını uzaktan kolayca izleyebilir ve yönetebilir. ManageEngine OpManager MSP hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Destek Bileti Yönetimi
  • Planlama
  • Self Servis Portal
  • Yardım Masası Yönetimi
  • Sunucu İzleme
  • Yapılandırma Yönetimi
  • Hizmet Seviyesi Anlaşması (SLA) Yönetimi
  • Yama Yönetimi
  • Uzaktan Erişim/Denetim
  • Yedekleme ve Kurtarma
  • Güvenlik Araçları
Hizmet olarak izleme: PRTG Hosted Monitor, MSP’lere yeni iş fırsatları sunar.
Paessler PRTG Hosted Monitor, müşterilerin izlemeye uzaktan erişmesini sağlayan özel bir mimariyle tasarlanmıştır; MSP’ler (yönetilen hizmet sağlayıcıları) PRTG sunucusunu bulutta barındırabilir. Her PRTG lisansına ücretsiz olarak dahil edilen uzaktan araştırmalar, uzak ağların güvenli bir şekilde sürekli izlenmesini sağlar. TLS sayesinde sunucu ile izlenen ağ arasındaki bağlantı son derece güvenlidir ve izleme için sadece tek bir bağlantı noktası gereklidir. PRTG Hosted Monitor hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Destek Bileti Yönetimi
  • Planlama
  • Self Servis Portal
  • Yardım Masası Yönetimi
  • Sunucu İzleme
  • Yapılandırma Yönetimi
  • Hizmet Seviyesi Anlaşması (SLA) Yönetimi
  • Yama Yönetimi
  • Uzaktan Erişim/Denetim
  • Yedekleme ve Kurtarma
  • Güvenlik Araçları
Başlangıçtan itibaren faturalandırmanın doğru yapılması ve büyüme için ihtiyaç duyulmaktadır. Alternatifi, düzeltme işlemlerini manuel olarak, hatalı ve gelir kaybına neden olacak şekilde yapmaktır.
Good Sign, her türden hizmet işletmesi için uygun bir abonelik yönetimi ve dönemsel faturalandırma platformudur. Fiyatlandırma ve faturalandırma sorunlarını ortadan kaldırır ve yeni hizmetleri hızla piyasaya sürmeyi sağlar. Tek bir platformda her iş modeli için çok esnek fiyatlandırma ve faturalandırma. Hatalar ve faturalandırılmamış hizmetler nedeniyle meydana gelen gelir kayıplarını sonlandırır. Manuel çalışma azalır. Nakit akışı hızlanır. Muhasebe kayıtları otomatik olarak düzeltilir. Mevcut sistemlere kolayca entegre edilebilir. Good Sign hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Destek Bileti Yönetimi
  • Planlama
  • Self Servis Portal
  • Yardım Masası Yönetimi
  • Sunucu İzleme
  • Yapılandırma Yönetimi
  • Hizmet Seviyesi Anlaşması (SLA) Yönetimi
  • Yama Yönetimi
  • Uzaktan Erişim/Denetim
  • Yedekleme ve Kurtarma
  • Güvenlik Araçları
İşletmeler için web tabanlı SSH anahtarı ve SSL/TLS sertifika yönetimi çözümü
ManageEngine Key Manager Plus, SSH (güvenli kabuk) anahtarlarının ve SSL (güvenli soket katmanı) sertifikalarının tüm yaşam döngüsünü birleştirmenize, kontrol etmenize, yönetmenize, izlemenize ve denetlemenize yardımcı olan web tabanlı bir anahtar yönetimi çözümüdür. SSH ve SSL/TLS ortamları için görünürlük sağlar ve yöneticilerin ihlalleri ve uyumluluk sorunlarını önlemek için anahtarların tam kontrolünü ele almalarına yardımcı olur. ManageEngine Key Manager Plus hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Destek Bileti Yönetimi
  • Planlama
  • Self Servis Portal
  • Yardım Masası Yönetimi
  • Sunucu İzleme
  • Yapılandırma Yönetimi
  • Hizmet Seviyesi Anlaşması (SLA) Yönetimi
  • Yama Yönetimi
  • Uzaktan Erişim/Denetim
  • Yedekleme ve Kurtarma
  • Güvenlik Araçları
ManageEngine PAM360, kurumsal BT için komple ayrıcalıklı erişim güvenliği.
ManageEngine PAM360, kurumsal BT ekipleri için kapsamlı bir ayrıcalıklı erişim güvenliği çözümüdür. İşletmelere tam ayrıcalıklı erişim yönetimi sağlar ve tek bir merkezi konsoldan alınan genel ağ verileriyle ayrıcalıklı erişim verilerinin derin korelasyonunu kolaylaştırır. PAM360, sıkı bir ayrıcalıklı erişim güvenliği garantisinin yanı sıra, kurumsal güvenliği aktaran çeşitli standart dışı uyum raporları sağlayarak işletmelerin uyum denetimlerini geçmelerine yardımcı olur. ManageEngine PAM360 hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Destek Bileti Yönetimi
  • Planlama
  • Self Servis Portal
  • Yardım Masası Yönetimi
  • Sunucu İzleme
  • Yapılandırma Yönetimi
  • Hizmet Seviyesi Anlaşması (SLA) Yönetimi
  • Yama Yönetimi
  • Uzaktan Erişim/Denetim
  • Yedekleme ve Kurtarma
  • Güvenlik Araçları
Yönetilen hizmet sağlayıcıları için özel olarak oluşturulan satış hızlandırma uygulaması Zomentum Grow ile iş anlaşmalarını hızlandırın ve geliri artırın.
Yönetilen hizmet sağlayıcıları için özel olarak oluşturulan satış hızlandırma uygulaması sayesinde anlaşmaları hızlandırın ve geliri artırın. Bu uygulama satış faaliyetlerini bütünleştirerek satış ekiplerinde tutarlılığı sağlar ve sağlam müşteri ilişkileri geliştirmelerine yardımcı olur. Zomentum Grow, uçtan uca bir platformda MSP'leri değerlendirme yapma, satıcı iş ortaklıklarını uyumlu hale getirme, teklifleri tasarlama, fırsatları dönüştürme, satışları otomatikleştirme, raporları analiz etme ve işlerini genişletme konusunda destekler. Zomentum Grow hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Destek Bileti Yönetimi
  • Planlama
  • Self Servis Portal
  • Yardım Masası Yönetimi
  • Sunucu İzleme
  • Yapılandırma Yönetimi
  • Hizmet Seviyesi Anlaşması (SLA) Yönetimi
  • Yama Yönetimi
  • Uzaktan Erişim/Denetim
  • Yedekleme ve Kurtarma
  • Güvenlik Araçları