Türkiye Yerel ürünleri göster
142 sonuç
ADSelfService Plus, son kullanıcıların AD (Active Directory) parolalarını güvenli bir şekilde sıfırlamalarına veya değiştirmelerine ve hesaplarının kilidini açmalarına olanak sağlar. ManageEngine ADSelfService Plus hakkında daha fazla bilgi
Uzaktaki kullanıcılar dahil tüm kullanıcılarınız, oturum açma ekranlarından veya mobil cihazlarından parola sıfırlayabiliyor ve hesap kilidi açabiliyor mu? Yöneticileriniz parola güvenliğini artırmak için gelişmiş parola ilkesi denetimleri kullanıyor mu? BT ekibinizin parola yorgunluğuyla başa çıkmak için bir stratejisi var mı? Yukarıdakilerin tümü tek bir çözümle gerçekleştirilebilmektedir: ADSelfService Plus, entegre self servis parola yönetimi, MFA (çok faktörlü kimlik doğrulaması) ve SSO (çoklu oturum açma) çözümü. Dakikalar içinde çalıştırın. ManageEngine ADSelfService Plus hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Parola Eşitleme
  • Çok Faktörlü Kimlik Doğrulama
  • Çoklu Oturum Açma
  • Kimlik Bilgileri Yönetimi
  • Parola Oluşturucu
  • Kullanıcı Yönetimi
İşletmeler için ayrıcalıklı parola yöneticisi ManageEngine Password Manager Pro hakkında daha fazla bilgi
ManageEngine Password Manager Pro, kurumlar için özel olarak hazırlanmış web tabanlı, ayrıcalıklı bir parola yönetimi çözümüdür. Paylaşılan parolalar, belgeler ve dijital kimlikler gibi hassas bilgileri güvenli bir şekilde saklar ve yönetir. Password Manager Pro, ayrıcalıklı erişimin tüm yaşam döngüsünü kontrol etmek, yönetmek, izlemek ve denetlemek için eksiksiz bir çözümdür. Tek bir pakette üç çözüm sunar: ayrıcalıklı hesap yönetimi, uzaktan erişim yönetimi ve ayrıcalıklı oturum yönetimi. ManageEngine Password Manager Pro hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Parola Eşitleme
  • Çok Faktörlü Kimlik Doğrulama
  • Çoklu Oturum Açma
  • Kimlik Bilgileri Yönetimi
  • Parola Oluşturucu
  • Kullanıcı Yönetimi
LastPass provides secure password management without compromising ease of use and employee productivity.
Improve your business' password hygiene and security, without compromising ease of use. LastPass empowers employees to generate, store, and share credentials seamlessly, while providing valuable insight and control to Admins through security policies and advanced reporting. LastPass ensures data protection and privacy through LastPass' zero-knowledge security infrastructure. LastPass hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Parola Eşitleme
  • Çok Faktörlü Kimlik Doğrulama
  • Çoklu Oturum Açma
  • Kimlik Bilgileri Yönetimi
  • Parola Oluşturucu
  • Kullanıcı Yönetimi
1Password’s industry-leading security brings private, secure, and user-friendly secrets management to more than 115,000 businesses.
1Password combines industry-leading security with award-winning design to bring private, secure, and user-friendly secrets management to more than 115,000 businesses. Store anything from logins and secure notes to SSH keys and sensitive documents. Get your secrets out of spreadsheets and emails and into 1Password for secure sharing and a single source of truth. You can even monitor and mitigate security risks like potential breaches, password health, and team usage from your insights dashboard. 1Password hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Parola Eşitleme
  • Çok Faktörlü Kimlik Doğrulama
  • Çoklu Oturum Açma
  • Kimlik Bilgileri Yönetimi
  • Parola Oluşturucu
  • Kullanıcı Yönetimi
Cloud-based solution that helps businesses manage workforce via multi-factor authentication, meta-directory, single sign-on and more.
Okta is the leading provider of identity for the enterprise. The Okta Identity Cloud connects and protects employees of many of the worlds largest enterprises. It also securely connects enterprises to their partners, suppliers and customers. With deep integrations to over 5,000 apps, the Okta Identity Cloud enables simple and secure access from any device. Okta Named a Leader in the Gartner Magic Quadrant for Access Management for the Fifth Consecutive Year! Okta hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Parola Eşitleme
  • Çok Faktörlü Kimlik Doğrulama
  • Çoklu Oturum Açma
  • Kimlik Bilgileri Yönetimi
  • Parola Oluşturucu
  • Kullanıcı Yönetimi
KeePass is a free, open source, light-weight and easy-to-use password manager.
KeePass is a free, open source, light-weight and easy-to-use password manager for Windows, Linux, Mac OS X and mobile devices. You can store your passwords in highly-encrypted databases, which can only be unlocked with one master password and/or a key file. KeePass hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Parola Eşitleme
  • Çok Faktörlü Kimlik Doğrulama
  • Çoklu Oturum Açma
  • Kimlik Bilgileri Yönetimi
  • Parola Oluşturucu
  • Kullanıcı Yönetimi
A complete Mobile Device Management solution for IT pros to simplify the deployment, inventory, and security of Apple devices.
Jamf Pro is a complete device management solution for IT pros to simplify the deployment, inventory and security of Macs, iPads, iPhones and Apple TVs. Designed to automate device management while driving end-user productivity, Jamf Pro is the EMM tool that delights IT pros and the users they support by delivering on the promise of unified endpoint management for Apple devices. The IT experience you want is within reach. Request a free trial and become an IT superhero today. Jamf Pro hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Parola Eşitleme
  • Çok Faktörlü Kimlik Doğrulama
  • Çoklu Oturum Açma
  • Kimlik Bilgileri Yönetimi
  • Parola Oluşturucu
  • Kullanıcı Yönetimi
Keeper is the leading Password Security Platform for preventing password-related data breaches and cyberthreats.
Keeper is the leading Password Security Platform for preventing password-related data breaches and cyberthreats. With Keeper, your business can auto-generate high-strength passwords, protect sensitive files in an encrypted digital vault, securely share records with teams and seamlessly integrate with SSO, LDAP and 2FA. Learn how to protect your company with Keeper now. Keeper Business hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Parola Eşitleme
  • Çok Faktörlü Kimlik Doğrulama
  • Çoklu Oturum Açma
  • Kimlik Bilgileri Yönetimi
  • Parola Oluşturucu
  • Kullanıcı Yönetimi
Duo Security’nin çok faktörlü kimlik doğrulama özelliği, kullanıcılarınıza kimlik bilgileri hırsızlığına karşı güvenlik sağlayarak uygulamalara kolay ve tek dokunuşla erişim sunar.
Yazılımın misyonu, sizin misyonunuzu korumaktır. Duo Security, güvenliği sıkıntısız hale getirir, böylece önemli konulara odaklanabilirsiniz. Ölçeklenebilir, bulut tabanlı güvenilir erişim çözümü, her kullanıcı ve cihaz için her yerden tüm uygulamalara erişimi koruma altına alır. Duo’nun MFA (çok faktörlü kimlik doğrulama) çözümünün kullanımı, uygulanması ve harekete geçirilmesi kolaydır ve tam uç nokta görünürlüğü ve kontrolü sağlar. Kullanıcı ve cihaz güveninin bu şekilde birleştirilmesi, sıfır güven güvenlik modelinin temelini oluşturmaktadır. Duo Security hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Parola Eşitleme
  • Çok Faktörlü Kimlik Doğrulama
  • Çoklu Oturum Açma
  • Kimlik Bilgileri Yönetimi
  • Parola Oluşturucu
  • Kullanıcı Yönetimi
Protect your business and save money with RoboForm for Business.
RoboForm provides secure and automated password management for all employees on all devices. By directly addressing all critical points in the password cycle, from password generation, to storing, reuse, and sharing, RoboForm increases security and productivity while eliminating costs associated with password resets. The Management Console allows companies to easily onboard all employees, delegate permissions, deploy security policies, assign credentials, and view reports. RoboForm hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Parola Eşitleme
  • Çok Faktörlü Kimlik Doğrulama
  • Çoklu Oturum Açma
  • Kimlik Bilgileri Yönetimi
  • Parola Oluşturucu
  • Kullanıcı Yönetimi
Dashlane Business is the only way to protect your business from its biggest threat - your employees. Eliminate password reuse now.
Dashlane for businesses is a password management solution that is as easy to use as it is secure. Dashlane provides the ability to safely store login credentials, documents, and other private information with an industry-leading security architecture to mitigate the risk of data breaches and misuse. From single sign-on (SSO) authentication to automated provisioning, Dashlane gives IT the core features needed to secure the business without disruption to the work day. Dashlane for Business hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Parola Eşitleme
  • Çok Faktörlü Kimlik Doğrulama
  • Çoklu Oturum Açma
  • Kimlik Bilgileri Yönetimi
  • Parola Oluşturucu
  • Kullanıcı Yönetimi
The JumpCloud Directory Platform reimagines the directory as a complete platform for identity, access, and device management.
JumpCloud’s cloud directory enables internal IT departments, MSPs, VARs/distributors, and DevOps teams to securely and easily enable access to any IT resource, from anywhere. Protect your users from unwarranted access concerns with password complexity requirements, password rotation duration standards, and simple password resets. Go a step further by backing up your password management with MFA across resources. JumpCloud Directory Platform hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Parola Eşitleme
  • Çok Faktörlü Kimlik Doğrulama
  • Çoklu Oturum Açma
  • Kimlik Bilgileri Yönetimi
  • Parola Oluşturucu
  • Kullanıcı Yönetimi
Bitwarden is the only open source cross-platform password manager that can be used at home, on the go, or at work.
Bitwarden, the most trusted open source password manager, helps organizations enhance security of storing, sharing and receiving their private data online. By integrating with your user directory, multiple hosting options and Single Sign-On feature, it gives your company both flexibility and mobility you need in times like these. Combined with its affordable pricing, Bitwarden just gives you more bang for your buck. Bitwarden hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Parola Eşitleme
  • Çok Faktörlü Kimlik Doğrulama
  • Çoklu Oturum Açma
  • Kimlik Bilgileri Yönetimi
  • Parola Oluşturucu
  • Kullanıcı Yönetimi
Encrypted cloud-based, integrated, automated password protection to store, manage, and retrieve customer credentials and knowledge.
N-able Passportal is an encrypted and efficient password and credential management solution built for MSPs, offering credential injection, reporting, auditing, password change automation, and privileged client documentation capabilities designed to streamline the technician's day by providing essential documentation at their fingertips to standardize service delivery and expedite issue resolution. Passportal hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Parola Eşitleme
  • Çok Faktörlü Kimlik Doğrulama
  • Çoklu Oturum Açma
  • Kimlik Bilgileri Yönetimi
  • Parola Oluşturucu
  • Kullanıcı Yönetimi
IT Glue is an award-winning documentation platform, helping IT providers dramatically reduce wasted time looking for information.
IT Glue is an IT documentation software IT professionals. Centralize and standardize your documentation. Get relationship mapping, secure password management, and an automated and structured documentation framework to organize all your information. Have confidence in the security of your information with features like granular access permissions, version history, and more. Track any asset with ease for peace of mind. IT Glue hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Parola Eşitleme
  • Çok Faktörlü Kimlik Doğrulama
  • Çoklu Oturum Açma
  • Kimlik Bilgileri Yönetimi
  • Parola Oluşturucu
  • Kullanıcı Yönetimi
Identity management (IAM) and single sign-on (SSO) solution for companies of all sizes. Get started immediately with our free trial.
OneLogin provides your users with one-click access to all their apps using a single set of login credentials. Eliminate risky password practices and password reuse by enforcing strong policies, like character length and password attributes blacklist. . Self-service password reset eliminates up to 50% of helpdesk requests to save your team time and money. OneLogin hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Parola Eşitleme
  • Çok Faktörlü Kimlik Doğrulama
  • Çoklu Oturum Açma
  • Kimlik Bilgileri Yönetimi
  • Parola Oluşturucu
  • Kullanıcı Yönetimi
Sadece gruplar, ekipler ve şirketler için tasarlanmış parola yönetimi. Paylaşılan oturumlarınızı hızlı, kolay ve güvenli bir şekilde yönetin.
Sadece gruplar, ekipler ve şirketler için tasarlanmış parola yöneticisi. Kurulum gerektirmeyen, bulut tabanlı güvenli parola yöneticisi TeamPassword ile dakikalar içinde kurulumu tamamlayın. Yeni parolaları TeamPassword’e saniyeler içinde depolayın, kişilerin parolalara erişimini kontrol edin, güvenli ekip parolaları oluşturun, e-posta bildirimleriyle gelişmelerden haberdar olun ve diğer pek çok avantajdan faydalanın. Birinci sınıf güvenlikle desteklenen TeamPassword, paylaşılan parolaların yönetimini kolaylaştırmakla kalmaz aynı zamanda güvenlik de sağlar. TeamPassword hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Parola Eşitleme
  • Çok Faktörlü Kimlik Doğrulama
  • Çoklu Oturum Açma
  • Kimlik Bilgileri Yönetimi
  • Parola Oluşturucu
  • Kullanıcı Yönetimi
Twilio Account Security offers digital identity verification and intelligence tools to build mutual trust between business and consumer
Twilio Account Security offers digital identity verification and intelligence tools to build mutual trust between business and consumer. Verify end-users are who they say they are across SMS, email, WhatsApp, TOTP, Push Verification and more with Twilio Verify, a single API for multichannel verification. The Lookup API provides in-depth information behind a phone number to power trusted interactions with phone number formatting, line type, and SIM swap and call forwarding detection, and more. Account Security hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Parola Eşitleme
  • Çok Faktörlü Kimlik Doğrulama
  • Çoklu Oturum Açma
  • Kimlik Bilgileri Yönetimi
  • Parola Oluşturucu
  • Kullanıcı Yönetimi
Online password manager for teams.
Zoho Vault is an online password manager for teams. It helps securely store, share, and manage your passwords from anywhere. With Zoho Vault, you stay organized while your passwords remain secure. Say goodbye to storing your important passwords on spreadsheets or post-it notes. Zoho Vault hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Parola Eşitleme
  • Çok Faktörlü Kimlik Doğrulama
  • Çoklu Oturum Açma
  • Kimlik Bilgileri Yönetimi
  • Parola Oluşturucu
  • Kullanıcı Yönetimi
Avoid sending emails outside working hours by Google Workspace users. Control employees by time and location. Simple with few clicks.
What does compliance analyst say about employees sending emails outside working hours? Conecta Control allows you to limit access to work tools such as Gmail, Drive and Document by browser, cell phone, Outlook and others. Create user groups and control their access to Google Workspace (G Suite) by time and location (IP or DNS). Apply multi email signatures and send bulk vacation messages. Join thousands of users and improve your company's security and control. Conecta Suite hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Parola Eşitleme
  • Çok Faktörlü Kimlik Doğrulama
  • Çoklu Oturum Açma
  • Kimlik Bilgileri Yönetimi
  • Parola Oluşturucu
  • Kullanıcı Yönetimi
Only Avatier delivers a self-service password reset in a container-based platform with phone reset in any cloud or on-premise.
MODERNIZE YOUR DIGITAL WORKFORCE WITH INTEGRATED IDENTITY Deliver seamless workforce access while maintaining security. Avatier Identity Anywhere is the only passwordless IGA solution that includes user lifecycle/password management, universal workflow, service catalog, access governance, & SSO for all applications & cloud services. Avatier for web, iOS, Android, Chrome extension, Microsoft Outlook, Teams, Slack, & chatbot provides the industry's first collaborative user experience. Avatier Identity Anywhere hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Parola Eşitleme
  • Çok Faktörlü Kimlik Doğrulama
  • Çoklu Oturum Açma
  • Kimlik Bilgileri Yönetimi
  • Parola Oluşturucu
  • Kullanıcı Yönetimi
A brandable hybrid cloud navigation portal supporting your everyday business or education web apps.
PortalGuard is a seamless solution that provides businesses with the assurance of secure access to sensitive data, including SSO to critical web applicationsproviding users with confidence and secure, hassle-free navigation. Packaged within the PortalGuard product is the ability to seamlessly integrate key authentication options and password management capabilities into a new or existing login portal, without disturbing the theme or overall look and feel of the website. PortalGuard hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Parola Eşitleme
  • Çok Faktörlü Kimlik Doğrulama
  • Çoklu Oturum Açma
  • Kimlik Bilgileri Yönetimi
  • Parola Oluşturucu
  • Kullanıcı Yönetimi
Team password vault that integrates with G Suite / Google Apps for Work; Cloud and On Prem versions also available
Team password manager and record vault that integrates with G Suite / Google Apps for Work. Cloud and On Prem versions also available. Apps for iOS, Android, Mac, Windows, and Chrome. From SplashData, a provider with over 16 years of experience in password management and security. TeamsID hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Parola Eşitleme
  • Çok Faktörlü Kimlik Doğrulama
  • Çoklu Oturum Açma
  • Kimlik Bilgileri Yönetimi
  • Parola Oluşturucu
  • Kullanıcı Yönetimi
Generates complex passwords the instant you need them. All you ever need to remember is one simple doodle.
forghetti generates complex passwords the instant you need them. All you ever need to remember is one simple doodle. forghetti do not store passwords ever. When you need them, you simply repeat your doodle and your passwords will be regenerated. You need never remember them ever. You can forget them forever. You can share access to passwords with group doodles and teams. You can use forghetti on all platforms, Mac, PC, iOS and Android as well as browsers. Forghetti hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Parola Eşitleme
  • Çok Faktörlü Kimlik Doğrulama
  • Çoklu Oturum Açma
  • Kimlik Bilgileri Yönetimi
  • Parola Oluşturucu
  • Kullanıcı Yönetimi
Jamf Connect gives end users the power to leverage a single corporate identity to gain access to resources they need to be productive.
In an increasingly mobile workforce, with employees working from different locations on different devices, organizations need to be able to manage and secure those devices and their company informatio n without the challenges of binding to on-premises Active Directory. With Jamf Connect, a user can unbox their Mac, power it on, and access all of their corporate applications after signing on with a single set of cloud-identity credentials. Jamf Connect hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Parola Eşitleme
  • Çok Faktörlü Kimlik Doğrulama
  • Çoklu Oturum Açma
  • Kimlik Bilgileri Yönetimi
  • Parola Oluşturucu
  • Kullanıcı Yönetimi
Manage your appointments, tasks, notes, contacts, password entries and email messages across multiple platforms and cloud applications.
EssentialPIM is the award-winning personal information manager. It handles all your appointments, contacts, tasks, notes, password entries and email messages with easy-to-use, intuitive tools. In addition, EssentialPIM offers speed, intuitive interface, and the ability to synchronize all your information with EPIM Cloud, Android and iOS devices and practically any online service available. Supported by a large community of users, EssentialPIM has been widely acknowledged as the best PIM system. EssentialPIM hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Parola Eşitleme
  • Çok Faktörlü Kimlik Doğrulama
  • Çoklu Oturum Açma
  • Kimlik Bilgileri Yönetimi
  • Parola Oluşturucu
  • Kullanıcı Yönetimi
Sticky Password automatically logs in to sites, fills any form without you losing a password ever again.
Sticky Password automatically logs in to sites, fills any form without you losing a password ever again. Sticky Password hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Parola Eşitleme
  • Çok Faktörlü Kimlik Doğrulama
  • Çoklu Oturum Açma
  • Kimlik Bilgileri Yönetimi
  • Parola Oluşturucu
  • Kullanıcı Yönetimi
A self-hosted password manager for your business
Passwork provides an advantage of effective teamwork with corporate passwords in a totally safe environment. Employees can quickly access all their passwords, while the rights and actions are closely supervised and managed by local system administrators. All data are encrypted using the AES-256 algorithm while being securely stored on your server and managed only by system administrators. Passwork runs on PHP and MongoDB, while it can be installed on Linux and Windows with or without Docker. Passwork hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Parola Eşitleme
  • Çok Faktörlü Kimlik Doğrulama
  • Çoklu Oturum Açma
  • Kimlik Bilgileri Yönetimi
  • Parola Oluşturucu
  • Kullanıcı Yönetimi
LogMeOnce Password Management & IAM software helps to effectively protect and manage passwords for teams, businesses, and enterprises.
While cyber criminals launch thousands of attacks, protecting security credentials is paramount. Your business continuity starts with protecting passwords. Not for the few, but the entire team. LogMeOnce helps you to transform your business, improve security, and reduce support cost. The powerful features of LogMeOnce improve security and take away frustration. Our security platform protects your teams and IT administrators. Our best practices help to protect your companys brand and identity. LogMeOnce hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Parola Eşitleme
  • Çok Faktörlü Kimlik Doğrulama
  • Çoklu Oturum Açma
  • Kimlik Bilgileri Yönetimi
  • Parola Oluşturucu
  • Kullanıcı Yönetimi
Online password manager that enables companies to manage multiple logins per site, share and provision passwords, and click to login.
Online password manager that enables companies to manage multiple logins per site, share and provision passwords, and click to login. Passpack hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Parola Eşitleme
  • Çok Faktörlü Kimlik Doğrulama
  • Çoklu Oturum Açma
  • Kimlik Bilgileri Yönetimi
  • Parola Oluşturucu
  • Kullanıcı Yönetimi
Secret Server is a fully-featured Privileged Access Management (PAM) solution available both on-premise and in the cloud.
Secret Server a fully-featured Privileged Access Management (PAM) solution available both on premise & in the cloud. It empowers security & IT ops teams to secure & manage all types of privileged accounts & offers the fastest time to value of any PAM solution. Get up & running fast with solutions for privileged account discovery, turnkey installation & out-of-the-box auditing & reporting tools. Thycotic is doing things differently from the traditional complex, disconnected security. Secret Server Password Manager hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Parola Eşitleme
  • Çok Faktörlü Kimlik Doğrulama
  • Çoklu Oturum Açma
  • Kimlik Bilgileri Yönetimi
  • Parola Oluşturucu
  • Kullanıcı Yönetimi
Active Directory IAM solution. Password Management for delegating resets, changes, and unlocks. Supports multi-factor authentication.
Web Active Directory provides a complete suite of web-based Active Directory management software solutions for your organization. Explore our products to learn how you can provision users and other objects intelligently, search, update, manage and report on Active Directory data, deploy an intuitive Windows self-service password reset solution, send password reminders to your local and off-premise users before their Windows passwords expire, and more. PeoplePlatform hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Parola Eşitleme
  • Çok Faktörlü Kimlik Doğrulama
  • Çoklu Oturum Açma
  • Kimlik Bilgileri Yönetimi
  • Parola Oluşturucu
  • Kullanıcı Yönetimi
Software to control access to administrative and privileged accounts to reduce information leaks & overall risk by automating policies.
Software to control access to administrative and privileged accounts to reduce information leaks & overall risk by automating policies. Privileged Access Security Solution hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Parola Eşitleme
  • Çok Faktörlü Kimlik Doğrulama
  • Çoklu Oturum Açma
  • Kimlik Bilgileri Yönetimi
  • Parola Oluşturucu
  • Kullanıcı Yönetimi
Access control solution for corporate apps that supports integration with third party authentication providers.
Access control solution for corporate apps that supports integration with third party authentication providers. Bitium hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Parola Eşitleme
  • Çok Faktörlü Kimlik Doğrulama
  • Çoklu Oturum Açma
  • Kimlik Bilgileri Yönetimi
  • Parola Oluşturucu
  • Kullanıcı Yönetimi
Your company passwords are protected in a digital safe, making administration and security easier.
Protection of team and user passwords in a digital safe. Scan the credentials registered on the platform and compare with leaked databases, checking if the information has been exposed on the Internet. It allows resetting or unlocking passwords, synchronizing passwords between devices and systems, generating random passwords for security. VaultOne hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Parola Eşitleme
  • Çok Faktörlü Kimlik Doğrulama
  • Çoklu Oturum Açma
  • Kimlik Bilgileri Yönetimi
  • Parola Oluşturucu
  • Kullanıcı Yönetimi
Our Active Directory Audit Tool is free and runs on Windows Server 2008 & later. The audit results are provided in a clickable report.
FREE tool that scans your Active Directory, and detects security-related weaknesses, specifically related to password policies. Collect and display interactive reports containing user and password policy information. This includes checking user account passwords against a list of vulnerable passwords obtained from leaks and ones observed in real attacks. The audit can also help you identify which accounts may be violating your security policy by using the same password across multiple accounts. Specops Password Auditor hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Parola Eşitleme
  • Çok Faktörlü Kimlik Doğrulama
  • Çoklu Oturum Açma
  • Kimlik Bilgileri Yönetimi
  • Parola Oluşturucu
  • Kullanıcı Yönetimi
Boost your company's productivity with NordPass Business! Start using a password manager to optimize your business workflow.
NordPass Business is a password manager for SMBs and Enterprises. It helps you manage and protect your company’s passwords, payment information, shipping details, and other confidential data. With NordPass Business you can quickly onboard and offboard employees and share access between teams to make collaboration easy. In addition, using our Data Breach Scanner you can 24/7 monitor the security of your company domains to ensure that your customers’ data are safe and sound. NordPass hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Parola Eşitleme
  • Çok Faktörlü Kimlik Doğrulama
  • Çoklu Oturum Açma
  • Kimlik Bilgileri Yönetimi
  • Parola Oluşturucu
  • Kullanıcı Yönetimi
Passly helps IT teams and MSPs overcome employees' bad password habits by combining SSO, MFA, and Password Management all-in-one.
Passly helps IT teams needing to do more with less and MSPs seeking greater profitability to overcome employees' bad password habits by seamlessly integrating single-sign on, multi-factor authenticati on, and password vault/management all into one solution so that you can secure your workforce simply, easily, and affordibly. Get a demo today. - Passly was previously named AuthAnvil. All functionalities from AuthAnvil are included in Passly offering. Passly hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Parola Eşitleme
  • Çok Faktörlü Kimlik Doğrulama
  • Çoklu Oturum Açma
  • Kimlik Bilgileri Yönetimi
  • Parola Oluşturucu
  • Kullanıcı Yönetimi
Password Depot reliably protects your passwords and documents from unauthorized access! Whether at home or in a major corporation.
Password Depot allows businesses and other organizations to manage, administer, and share passwords, credentials, and documents centrally. You decide - down to the smallest detail - which access rights a user receives, which folders or entries they can view or, for example, which activities should be logged. Thanks to the intuitive user guidance of Password Depot, all employees will be able to work with the program within a very short time, without expensive and time-consuming training. Password Depot hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Parola Eşitleme
  • Çok Faktörlü Kimlik Doğrulama
  • Çoklu Oturum Açma
  • Kimlik Bilgileri Yönetimi
  • Parola Oluşturucu
  • Kullanıcı Yönetimi
Self-Service Reset Password Management allows end-users to reset their Active Directory password 24/7 based on predefined questions.
Tools4evers Self-Service Reset Password Manager (SSRPM) has stood the test of time allowing end-users to easily reset their Active Directory password 24/7 based on simple, predefined questions. The Forgot My Password button is integrated seamlessly into the Windows login screen so there's no need to call or submit a support ticket. Android and iOS mobile app as well as a web interface for resets. Additional features for a secure onboarding account claiming process for new user accounts. SSRPM hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Parola Eşitleme
  • Çok Faktörlü Kimlik Doğrulama
  • Çoklu Oturum Açma
  • Kimlik Bilgileri Yönetimi
  • Parola Oluşturucu
  • Kullanıcı Yönetimi
PassCamp is an easy to use and security-oriented password manager created and perfected for teams.
PassCamp is a cloud-based password and access management solution that helps teams of all sizes to protect and share their sensitive information. Since day one the tool has been developed to be the perfect password manager for teams that rely on efficient collaboration. PassCamp is super easy to onboard and use for anyone. It provides uncompromised security for your data, that is ensured by end-to-end encryption, two-factor authentication, zero-knowledge proof and other security technologies. PassCamp hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Parola Eşitleme
  • Çok Faktörlü Kimlik Doğrulama
  • Çoklu Oturum Açma
  • Kimlik Bilgileri Yönetimi
  • Parola Oluşturucu
  • Kullanıcı Yönetimi
Specops Password Policy helps you increase password security in your Active Directory environment.
Specops Password Policy helps increase password security in your Active Directory environment. The tool extends the functionality of Group Policy, and simplifies the management of fine-grained password policies. Specops Password Policy can target any GPO level, group, user, or computer with password complexity, dictionaries and passphrase settings. Block the use of over 2 billion known compromised passwords with Breached Password Protection, a continuously updated list of vulnerable passwords. Specops Password Policy hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Parola Eşitleme
  • Çok Faktörlü Kimlik Doğrulama
  • Çoklu Oturum Açma
  • Kimlik Bilgileri Yönetimi
  • Parola Oluşturucu
  • Kullanıcı Yönetimi
Parolaları ortadan kaldırın ve kullanıcılarınızın kimliğini güvenli bir şekilde doğrulayın. Kullanıcıların parola oluşturması, hatırlaması veya saklaması gerekmez.
Beyond Identity, kimlik doğrulama akışının her yerinden parolaları kaldırarak gezegendeki en güvenli kimlik doğrulama uygulamalarından birini sunar. Yoğun bir şekilde güvenlik açığına yol açan parolalardan kurtuluruz ve bunların yerine kriptografik olarak cihaza bağlanan kimlikleri kullanırız. Güvenlik ekiplerinin, özel anahtar veya sertifika yönetimine gerek kalmadan, bu kanıtlanmış ve sorunsuz kimlik doğrulama yöntemini uygulamaya koyması kolaydır. Beyond Identity hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Parola Eşitleme
  • Çok Faktörlü Kimlik Doğrulama
  • Çoklu Oturum Açma
  • Kimlik Bilgileri Yönetimi
  • Parola Oluşturucu
  • Kullanıcı Yönetimi
Quickpass empowers MSPs with secure password rotation and identity verification to improve help desk efficiency and lower cyberthreats
Password & Identity Security for MSPs and IT Departments. We provide automated tools to better secure and manage your clients on-premise Active Directory and cloud Azure / Office 365 accounts and passwords. Our solutions lower the risk of ransomware and client impersonation attacks while increasing service desk efficiency. Quickpass hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Parola Eşitleme
  • Çok Faktörlü Kimlik Doğrulama
  • Çoklu Oturum Açma
  • Kimlik Bilgileri Yönetimi
  • Parola Oluşturucu
  • Kullanıcı Yönetimi
Give users streamlined access to the applications they use every day, from anywhere.
Clearlogin Cloud App Dashboard integrates with hundreds of apps and supports custom integrations. Grant and revoke access for groups and individuals with a single click. Give users access to the apps they use every day, from anywhere. Receive reports and alerts on all aspects of user access, including unsuccessful login attempts, password changes, geography and browser data. Mitigate potential risks and take comfort in an extra layer of security with enhanced authentication features. Clearlogin hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Parola Eşitleme
  • Çok Faktörlü Kimlik Doğrulama
  • Çoklu Oturum Açma
  • Kimlik Bilgileri Yönetimi
  • Parola Oluşturucu
  • Kullanıcı Yönetimi
Self Service Password Reset Software for Active Directory, Office 365, Azure and remote users. BYOD friendly, EZ setup, free to try.
100% USA developed & supported enterprise product allows domain users to self service password resets, password changes, account unlocks securely from any web capable device or browser. Secure for outside external deployment. Self Service Password Reset Software for Active Directory, Office 365, Azure & remote users. Compliant with PCI SOX HIPAA (and others). Easy setup, no databases, no change control impact, native with AD, IIS & Windows services. Come experience the best product of this type. Password Reset PRO hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Parola Eşitleme
  • Çok Faktörlü Kimlik Doğrulama
  • Çoklu Oturum Açma
  • Kimlik Bilgileri Yönetimi
  • Parola Oluşturucu
  • Kullanıcı Yönetimi
Password management solution that helps businesses securely share & store credentials of organizations' wifi or social media accounts.
Passbolt is a free and open source password manager designed for teams. It allows your team to securely share and store credentials such as the wifi password of your office, or your organisation social media account passwords. Passbolt hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Parola Eşitleme
  • Çok Faktörlü Kimlik Doğrulama
  • Çoklu Oturum Açma
  • Kimlik Bilgileri Yönetimi
  • Parola Oluşturucu
  • Kullanıcı Yönetimi
Login system, user account manager, password protector, and more. With free, fast, and thorough support, 7 days a week.
UserBase is an identity management solution offering password protection, account management, paid accounts, and more. It's easy to install and configure, and extremely customizable. Its single-file code design means you can even edit the code itself with relative ease. We offer free, great tech support, and if you'd rather we just handle everything from installation to configuration, we can do that too. UserBase hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Parola Eşitleme
  • Çok Faktörlü Kimlik Doğrulama
  • Çoklu Oturum Açma
  • Kimlik Bilgileri Yönetimi
  • Parola Oluşturucu
  • Kullanıcı Yönetimi
On-premise password management platform that assist users with keystroke encryption, one-click login and cloud sync.
Get access to all your online accounts with password management platform, which includes one-click log in and keystroke encryption. Trend Micro Password Manager hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Parola Eşitleme
  • Çok Faktörlü Kimlik Doğrulama
  • Çoklu Oturum Açma
  • Kimlik Bilgileri Yönetimi
  • Parola Oluşturucu
  • Kullanıcı Yönetimi
Devolutions Password Hub is a highly-secure, flexible and easy-to-use cloud-based password management solution for team environments.
Controlled by IT pros and loved by business users, Devolutions Password Hub is a secure and cloud-based password manager for teams. It empowers your organization to easily and securely vault and manage business-user passwords, along with other sensitive information, through a user-friendly web interface that can be quickly, easily and securely accessed via any browser. Simply put, Devolutions Password Hub is the perfect balance of security and usability. Devolutions Password Hub hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Parola Eşitleme
  • Çok Faktörlü Kimlik Doğrulama
  • Çoklu Oturum Açma
  • Kimlik Bilgileri Yönetimi
  • Parola Oluşturucu
  • Kullanıcı Yönetimi