Türkiye Yerel ürünleri göster
156 sonuç
Sales Layer, pazarda en hızlı uygulamalardan birine sahip çevik bir ürün bilgileri çözümü sağlayan SaaS tabanlı bir PIM’dir. Sales Layer hakkında daha fazla bilgi
Sales Layer, pazarda en hızlı uygulamalardan birine sahip çevik bir çözüm sağlayan SaaS (hizmet olarak yazılım) tabanlı bir PIM’dir (ürün bilgi yönetimi). Sales Layer, ürün bilgi alanlarındaki karmaşıklık sorunlarını, katalog sürüm kontrolünü ve üreticiler, distribütörler ve perakendeciler için ürün tedarik zinciri yoluyla veri akışını çözer. ERP, CRM ve CMS’den alınan merkezileştirilmiş iş bilgileri yoluyla Sales Layer, paylaşılabilir, güvenli ve yönetilebilir katalog bilgilerini bulutta barındıran bir veritabanı oluşturur. Sales Layer hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İçerik Oluşturma
  • Dijital Varlık Yönetimi
  • Asıl Kayıt Yönetimi
  • Belgeleme Yönetimi
  • Sürüm Denetimi
Bynder, dijital içeriği tek bir merkezi portal üzerinden nasıl yöneteceklerini basitleştirmek isteyen pazarlama profesyonelleri için bulut tabanlı bir çözümdür. Bynder hakkında daha fazla bilgi
Bynder, dijital varlıklarınızı bulutta yönetmenin ve dağıtmanın en kolay yoludur. Ekipler doğru dosyaları çabucak bulabilir, gerçek zamanlı düzenleme ve onaylarla iş birliği yapabilir ve içeriği çeşitli kanallara ve dosya türlerine dağıtabilir. Markalar, Bynder’ın DAM çözümünü pazarlama teknolojisi gruplarının merkezinde bulundurarak, tek bir merkezi portal üzerinden marka pazarlaması üzerinde tam kontrole sahip olur. Bynder hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İçerik Oluşturma
  • Dijital Varlık Yönetimi
  • Asıl Kayıt Yönetimi
  • Belgeleme Yönetimi
  • Sürüm Denetimi
Plytix, küçük ve orta ölçekli perakende işletmeleri arasında piyasadaki en popüler PIM yazılımlarından biridir. Plytix hakkında daha fazla bilgi
Plytix bir ürün bilgi yönetimi (PIM) yazılımıdır. Plytix, kullanıcı dostu arayüzü, düşük fiyatı ve işe alım ile müşteri desteğine yönelik dikkatli ve titiz yaklaşımları sayesinde küçük ve orta ölçekli işletmeler arasında pazardaki en popüler PIM (ürün bilgi yönetimi) yazılımlarından biridir. Plytix hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İçerik Oluşturma
  • Dijital Varlık Yönetimi
  • Asıl Kayıt Yönetimi
  • Belgeleme Yönetimi
  • Sürüm Denetimi
İşletmelerin kurum içinde ve dışında iş birliğini hızlandırmasına yardımcı olan dijital varlık yönetimi çözümü. brahms hakkında daha fazla bilgi
brahms, akıllı dijital varlık yöneticisidir. Zaman ve rol tabanlı iş akışlarını kullanarak kuruluşunuzdaki çalışanlara dijital varlıkları yapılandırma, bulma, yerelleştirme ve paylaşma olanağı sağlayın. Kuruluşunuzun içinde ve dışında iş birliğini hızlandırarak markanızın değerini artırın. brahms hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İçerik Oluşturma
  • Dijital Varlık Yönetimi
  • Asıl Kayıt Yönetimi
  • Belgeleme Yönetimi
  • Sürüm Denetimi
Katana PIM, işletmenizin verimini artırmanıza yardımcı olacak özellikler içeren güçlü, esnek ve çok dilli bir PIM (ürün bilgisi yönetimi) sistemidir. Katana PIM hakkında daha fazla bilgi
Katana PIM, tüm ürünleri hızlı ve güvenli bir şekilde yönetmeyi sağlayan güçlü ve ölçeklenebilir bir sistemdir. Kuruluşunuzdaki tüm ürün bilgilerini sürekli olarak toplamanıza, kontrol etmenize ve yayımlamanıza yardımcı olur. Bu sistemde hem tedarikçilerinize hem de size ait verileri yöneterek mevcut ürünlerinizin her zaman eksiksiz ve tutarlı bir genel görünümünü elde edersiniz. Katana PIM, tüm ürünlerinizi tek bir sistemde toplayarak ürün bilgilerinizin ne kadar eksiksiz olduğunu ve hangi kısımların kuruluşunuza tamamlama fırsatı sunduğunu bir bakışta görmenizi sağlar. Katana PIM hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İçerik Oluşturma
  • Dijital Varlık Yönetimi
  • Asıl Kayıt Yönetimi
  • Belgeleme Yönetimi
  • Sürüm Denetimi
CHILI publisher markaların, baskı ve dijital çıktıları için akıllı şablonlar oluşturmasını sağlar, böylece herkes markayı taşıyan yaratıcı içerik oluşturabilir. CHILI publisher hakkında daha fazla bilgi
CHILI publisher, hem baskı hem de dijital çıktı için akıllı şablonlar oluşturmaya yarayan güçlü bir yaratıcı otomasyon platformudur. Tüm yığınlara veya sistemlere sorunsuz bir şekilde uyum sağlar. Ayrıca, verileriniz için sağlanan kilitlenebilir öğeler ve API bağlantıları, içeriğin her zaman markaya uygun olmasını sağlar. Neredeyse tüm dijital baskı işlemleri ve dijital reklam veya e-ticaret platformları için saniyeler içinde kullanıma hazır sanat eserleri oluşturun. Deneme sürümü alın. CHILI publisher hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İçerik Oluşturma
  • Dijital Varlık Yönetimi
  • Asıl Kayıt Yönetimi
  • Belgeleme Yönetimi
  • Sürüm Denetimi
eStoreContent is Software as a Service (SaaS) that includes everything you need to create, manage and deliver rich product page content eStoreContent hakkında daha fazla bilgi
The complete Product Information Management (PIM) platform for e‑commerce content creation, approval, hosting, management & retail-partner syndication. Automate e-content related processes to ensure your brand's presentation on e-retailer sites wins shoppers' hearts and minds when they stand in front of the digital shelf. eStoreContent hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İçerik Oluşturma
  • Dijital Varlık Yönetimi
  • Asıl Kayıt Yönetimi
  • Belgeleme Yönetimi
  • Sürüm Denetimi
Flexible and easy to use, Widen DAM helps brands manage and distribute assets across teams, tools, and channels.
Flexible and easy to use, Widen DAM helps brands manage and distribute assets across teams, tools, and channels. A highly configurable metadata schema provides powerful, business-specific search and workflow capabilities. Plus, AI-powered auto tagging makes assets instantly findable. Sync content across systems using the API or pre-built integrations with over 50 tools, from creative suites to project management. Widen DAM is available standalone or as part of Acquia DXP. Widen Collective hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İçerik Oluşturma
  • Dijital Varlık Yönetimi
  • Asıl Kayıt Yönetimi
  • Belgeleme Yönetimi
  • Sürüm Denetimi
Kontainer PIM & DAM - a secure, elegant, user-friendly product data distribution hub and image bank in one platform.
Kontainer is the most elegant and user-friendly PIM + DAM for companies that wish to organize product data, brand images, size guides, videos etc., in one place and share them internally and externally. A professional and GDPR secure B2B alternative to Dropbox, WeTransfer etc. Kontainer provides industry-specific features and integrations that support your company's use of digital assets across different platforms and channels. We integrate with CMS, CRM ERP, e-mail marketing etc. Kontainer hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İçerik Oluşturma
  • Dijital Varlık Yönetimi
  • Asıl Kayıt Yönetimi
  • Belgeleme Yönetimi
  • Sürüm Denetimi
CI HUB is a plugin, which creates connections to DAM/PIM/MAM systems to optimize creative processes within a company.
CI HUB is a new way how to connect to your assets within Sharepoint More comfortable than ever before, one connector to connect to all your assets. Simple to manage, feature-rich, and easy to use. - Secure login to your preferred system. - Browse in your DAM, purchase images with your stock partner and share with your preferred cloud storage. All in one Plug-In - Decentralized administration makes setting up CI HUB in your organization easy - More than 60 cool features save your day CI HUB Connector hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İçerik Oluşturma
  • Dijital Varlık Yönetimi
  • Asıl Kayıt Yönetimi
  • Belgeleme Yönetimi
  • Sürüm Denetimi
DAM + PIM specifically for product companies. Easily manage and share all your marketing content. Trusted by major brands.
Amplifi.io's Product Information Management (PIM) software makes it easy to tell complete marketing stories and ensure your brand wins on the digital shelf. Easily share product information, images, videos, docs, and other files to key stakeholders. Amplifi.io helps major product brands tell compelling stories, stay organized, and share critical marketing content across all the people, partners, and programs that contribute to revenue growth. Trusted by top brands Skullcandy, Targus, and more. Amplifi.io hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İçerik Oluşturma
  • Dijital Varlık Yönetimi
  • Asıl Kayıt Yönetimi
  • Belgeleme Yönetimi
  • Sürüm Denetimi
The only global, strategic, and scalable platform able to master all your P2C information value chains across all digital channels
Productsup is the leading product-to-consumer (P2C) platform enabling manufacturers, brands, service providers, & marketplaces to enhance product information. The Productsup P2C platform offers a range of solutions like feed management, marketplace experience & social commerce, product content syndication, & seller and vendor onboarding, making it the best PIM companion. It processes over two trillion products a month for over 900 brands, including IKEA, Sephora, Beiersdorf, Redbubble, & ALDI. Productsup hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İçerik Oluşturma
  • Dijital Varlık Yönetimi
  • Asıl Kayıt Yönetimi
  • Belgeleme Yönetimi
  • Sürüm Denetimi
Salsify product experience management (PXM) unites product content management, a broad commerce ecosystem & actionable insights.
Salsify empowers brand manufacturers to deliver the product experience consumers demand anywhere they shop online. Our product experience management platform (PXM) combines the power of PIM and DAM capabilities, the industrys broadest commerce ecosystem, and actionable insights to orchestrate compelling product experiences through every digital touchpoint. Global brands including Coca-Cola, Bosch, GSK, Rawlings, and Fruit of the Loom use Salsify every day to stand out on the digital shelf. Salsify hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İçerik Oluşturma
  • Dijital Varlık Yönetimi
  • Asıl Kayıt Yönetimi
  • Belgeleme Yönetimi
  • Sürüm Denetimi
Talkoot PIM is the only product information management system built to enable deeper, more consumer-focused product storytelling.
A cloud based content authoring and management solution. A PIM for companies who know the importance of good copy. Talkoot Includes a proven copy workflow, ability to import and export content, team collaboration, and copy reuse from season to season. With Talkoot, you can make sure every ecommerce description, retail headline, product tweet and banner adand all their translationsare singing from the same shopper-friendly, brand-right, legally blessed songbook. Talkoot hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İçerik Oluşturma
  • Dijital Varlık Yönetimi
  • Asıl Kayıt Yönetimi
  • Belgeleme Yönetimi
  • Sürüm Denetimi
One Platform. Total Commerce Control.
Linnworks connects, manages and automates commerce operations, powering businesses to sell wherever their customers are and capture every revenue opportunity. With more than 100 integrations, Linnworks enables businesses to manage their multichannel inventory, orders and fulfillment from a centralized platform and provides deep insights for business planning and growth. As both Amazon and eBay’s largest European commerce partner, Linnworks processes $8bn+ GMV each year globally. Linnworks hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İçerik Oluşturma
  • Dijital Varlık Yönetimi
  • Asıl Kayıt Yönetimi
  • Belgeleme Yönetimi
  • Sürüm Denetimi
The world's most popular Enterprise Open Source PIM, centralizing all your product data independently from the channel, built-in DAM.
Open Source PIM for the Enterprise (50+ employees, not suitable for small companies). Pimcore makes it fast and easy to manage product information. It can integrate, consolidate, and manage any type and any amount of digital data. Enrich, cleanse and classify data records in a user-friendly platform. Provide data to 2 500+ channels, including commerce, mobile apps, print, digital signage. Pimcore is used by more than 100 000 companies in 56 countries and recognized as Gartner 'Cool Vendor'. Pimcore hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İçerik Oluşturma
  • Dijital Varlık Yönetimi
  • Asıl Kayıt Yönetimi
  • Belgeleme Yönetimi
  • Sürüm Denetimi
Binds the technology of EKR PIM and the EKR Orchestra method to support R&D, marketing, technical documentation, and training offices.
With precision and ease of use EKR ORCHESTRA allows you to collect and access organized, synchronized, non-duplicated information (single source of truth); categorized according to different states (draft, approved. etc) and always tracked; immediately available from all operators involved. EKR ORCHESTRA is composed of software and process, which allows to streamline the work and enhance the professionalism of the technical and marketing departments, saving time and improving the overall quality EKR Orchestra hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İçerik Oluşturma
  • Dijital Varlık Yönetimi
  • Asıl Kayıt Yönetimi
  • Belgeleme Yönetimi
  • Sürüm Denetimi
Contentserv helps businesses create extraordinary product experiences.
Through its Product Experience Cloud, Contentserv seeks to create an all-in-one cloud solution that enables companies to deliver a frictionless, channel-less and highly personalized buying experiences . By automating and integrating product information in one place, Contentserv enables brands and retailers to harness the power of content to: • Make informed, data-driven choices • Share relevant and meaningful information • Deliver personalized product experiences • Improve the customer experience Contentserv hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İçerik Oluşturma
  • Dijital Varlık Yönetimi
  • Asıl Kayıt Yönetimi
  • Belgeleme Yönetimi
  • Sürüm Denetimi
Lengow is an e-commerce automation solution that enables merchants to integrate & optimise their product data on distribution channels.
Lengow is an e-commerce automation solution that enables brands and retailers to integrate, structure and optimise their product content across all distribution channels: marketplaces, comparison shopping websites, affiliate platforms, display and retargeting. Through its solutions for product catalogues management, automation, order tracking, data analysis and business recommendations, Lengow helps merchants improve their business processes, and grow internationally. Lengow hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İçerik Oluşturma
  • Dijital Varlık Yönetimi
  • Asıl Kayıt Yönetimi
  • Belgeleme Yönetimi
  • Sürüm Denetimi
The Product Marketing Platform to build and optimise flawless data feeds, manage orders and inventory, all in one place.
At Intelligent Reach, we help Brands, Retailers and their Digital Agencies dramatically enhance digital revenues through product data. We've designed the intuitive Product Marketing Platform to help e-commerce and digital teams to build flawless data feeds, distribute catalogue across 1,400+ with no IT dependency, set up A/B tests in few clicks, and manage orders and inventory, all in one place. Intelligent Reach hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İçerik Oluşturma
  • Dijital Varlık Yönetimi
  • Asıl Kayıt Yönetimi
  • Belgeleme Yönetimi
  • Sürüm Denetimi
Intellimas is the perfect UI for your PIM strategy. It easily retrieves enterprise data and the spreadsheet UI is built for speed.
Most PIM projects have data gaps which are usually filled by a spreadsheet or custom development. Intellimas is the perfect app to fill these gaps, while also helping you manage reference data. Use our grid and/or form UI to best suit your process. More importantly, Intellimas is built for live master data retrieval, which can be extended with user defined fields and business logic for a complete process. And Intellimas' table structure and service bus lend themselves to easy integration. Intellimas hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İçerik Oluşturma
  • Dijital Varlık Yönetimi
  • Asıl Kayıt Yönetimi
  • Belgeleme Yönetimi
  • Sürüm Denetimi
Poleepo is the most complete solution to manage and develop your multichannel sales. Multi-channel intelligence in the cloud.
Poleepo is the most complete solution to manage and develop your multichannel sales. Thanks to our intelligent algorithms you will be able to optimize costs and times of managing catalogs of suppliers, products, and related multichannel publications, orders, and related stocks and choose the best courier for your shipments. Poleepo is the first platform that allows you to have all the integrations you need to manage online sales at 360 degrees. Poleepo hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İçerik Oluşturma
  • Dijital Varlık Yönetimi
  • Asıl Kayıt Yönetimi
  • Belgeleme Yönetimi
  • Sürüm Denetimi
Open source PIM system designed for retailers with features like data import, product classification, data edit, and data export.
Akeneo is a global leader in Product Experience Management (PXM) and Product Information Management (PIM) solutions that help merchants and brands deliver a compelling customer experience across all sales channels, improve product data quality and simplify product catalog management. Akeneo PIM hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İçerik Oluşturma
  • Dijital Varlık Yönetimi
  • Asıl Kayıt Yönetimi
  • Belgeleme Yönetimi
  • Sürüm Denetimi
A single platform, omnichannel approach to deliver customer-focused commerce from order to fulfillment, in weeks or months.
enVista's Unified Commerce Platform delivers a Point of Sale, mPOS, OMS, PIM, eCommerce, and Vendor Dropship cloud platform for mid-market to Tier 1 retailers. If managing inventory across multiple stores, enterprise selling, saving the sale from anyplace and anywhere is important. Let us help YOU create brand ambassadors. Unified Commerce Platform hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İçerik Oluşturma
  • Dijital Varlık Yönetimi
  • Asıl Kayıt Yönetimi
  • Belgeleme Yönetimi
  • Sürüm Denetimi
Sales acceleration platform, with B2B eCommerce, order, inventory, catalog, vendor, and sales order management capabilities.
Aleran’s Unified Commerce Platform helps businesses to get all of their critical sales & e-commerce streamlined through a single platform. From your patchwork of solutions, Aleran offers you one place where you can manage products, pricing, sales orders, sales workflows, and your critical systems integrations (including ERP, warehouse/inventory management, marketplaces and more). With one flexible, integrated solution, we help you remove the obstacles to revenue. Aleran Unified Commerce Platform hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İçerik Oluşturma
  • Dijital Varlık Yönetimi
  • Asıl Kayıt Yönetimi
  • Belgeleme Yönetimi
  • Sürüm Denetimi
Inriver PIM gives e-commerce professionals the power to create, maintain and distribute perfect product information.
Purpose built for marketers and secure enough for IT teams, inriver helps companies build better product stories and create great e-commerce experiences. Inriver PIM empowers marketers, merchandisers, and e-commerce professionals to create personalized, relevant omnichannel content. Our solution is designed to be adaptive for marketers and structured enough for data governance. We help increase sales, reduce product returns, and build better customer experiences. inriver PIM hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İçerik Oluşturma
  • Dijital Varlık Yönetimi
  • Asıl Kayıt Yönetimi
  • Belgeleme Yönetimi
  • Sürüm Denetimi
Product information management solution that enables businesses to manage workflows, multi-criteria search, data import/export, & more.
Quable PIM is a cutting-edge SaaS solution that provides brands, manufacturers and distributors with the opportunity to enhance their Product Information Management and their omnichannel distribution. With its efficient, innovative and user-friendly interface, it has never been easier to centralize, harmonize and distribute product data on every channel. Quable PIM hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İçerik Oluşturma
  • Dijital Varlık Yönetimi
  • Asıl Kayıt Yönetimi
  • Belgeleme Yönetimi
  • Sürüm Denetimi
THRON is the Digital Asset Management Platform that allows to manage the entire lifecycle of marketing assets and product contents.
Our DAM Platform supports the creation, enhance the team collaboration and enables the distribution of marketing assets and product contents. THRON PIM is the expansion that allows to define a unique product taxonomy, manage product sheets and create multimedia experiences within all touchpoint. With THRON DAM PLATFORM and THRON PIM, DAM and PIM are one. Digital assets and product information are always perfectly synchronised THRON hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İçerik Oluşturma
  • Dijital Varlık Yönetimi
  • Asıl Kayıt Yönetimi
  • Belgeleme Yönetimi
  • Sürüm Denetimi
Retailers and distributors receive high-quality product information mapped to their needs as a result of data feed expertise.
Syndigo's Product Experience Management Platform allows retailers, distributors and manufacturers to access all of their product data and digital assets from one single location. With this product suppliers and manufacturers can now be sure all their sales channels have the same rich product information. Through the standardized content, retailers can now consume far more data than ever before. Allowing for a faster speed to market and an expansion of product lines in-store and online. Syndigo hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İçerik Oluşturma
  • Dijital Varlık Yönetimi
  • Asıl Kayıt Yönetimi
  • Belgeleme Yönetimi
  • Sürüm Denetimi
XC-Showroom provides the fastest-to-implement and the most affordable PIM/DAM and Content Supply Chain platform in the market!
XC by xCircular is the cloud platform for retail and enterprise customers combining four key functions: 1) PIM as product master database for e-commerce; 2) DAM enabling search, view and repurpose of all types of digital assets; 3) Automated digital and print ad creation from product contents to multiple target channels; 4) Automatic content distribution along the supply chain. More solutions include product showrooms, rebranding, asset conversion, 360 photos, product collage-based shopper UX. XC Showroom PCM hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İçerik Oluşturma
  • Dijital Varlık Yönetimi
  • Asıl Kayıt Yönetimi
  • Belgeleme Yönetimi
  • Sürüm Denetimi
Exenta's suite includes ERP, PLM, SFC, Aptean Pay, Aptean eCommerce, and more.
Exenta from Aptean is the premiere fashion supply chain software serving the apparel and soft goods industry. As leaders in state-of-the-art, end-to-end, ERP, PLM and SFC fashion software, we combine intuitive, best-in-class technology with a relentless focus on achieving excellence. Our fashion supply chain solutions empower more than 41,000 users across nine industries in 15 countries. Additionally, our logistics management system helps our customers save approximately $1.4 billion annually. Exenta hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İçerik Oluşturma
  • Dijital Varlık Yönetimi
  • Asıl Kayıt Yönetimi
  • Belgeleme Yönetimi
  • Sürüm Denetimi
xDM from Semarchy leverages smart algorithms and material design to empower Intelligent Product Information Management (PIM)
Semarchy is the creator of the Intelligent Data Hub. Its xDM platform solves for enterprise Product Information Management (PIM) challenges at some of the most well-known brands across the US and Europe. This agile platform leverages smart algorithms and material design to simplify data stewardship, quality, enrichment, and workflows in parallel. Semarchy xDM hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İçerik Oluşturma
  • Dijital Varlık Yönetimi
  • Asıl Kayıt Yönetimi
  • Belgeleme Yönetimi
  • Sürüm Denetimi
Provides retailers with optimized product information on-demand to increase sales, reduce costs, and grow at scale.
Provides retailers with optimized product information on-demand to increase sales, reduce costs, and grow at scale. Product Information as a Service hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İçerik Oluşturma
  • Dijital Varlık Yönetimi
  • Asıl Kayıt Yönetimi
  • Belgeleme Yönetimi
  • Sürüm Denetimi
Accelerate your online business. Increase sales & cut costs with powerful merchandising capability & automated syndication.
Product Information Management System, or PIM, operating as your core data repository – your single source of truth – for all product information. Any online retailer that desires to sell more & work smarter using powerful merchandising tools and automated product listings to popular eCommerce platforms (ex. Shopify) or marketplaces (ex. Amazon, Walmart) We have a solution for your business needs & budget, including System Integration Services (ex. iPaaS, ERP). Price starts at $99usd / Month Jasper PIM hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İçerik Oluşturma
  • Dijital Varlık Yönetimi
  • Asıl Kayıt Yönetimi
  • Belgeleme Yönetimi
  • Sürüm Denetimi
Product information management designed to increase the efficiency, control and quality of your product information handling.
Pimberly is a powerful cloud-based PIM (Product Information Management) platform that synchronises all aspects of product data management processes. Pimberly enables businesses to create amazing online experiences with richer, differentiated product descriptions. The platform increases speed to market, facilitates product launches and overseas expansion Pimberly PIM hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İçerik Oluşturma
  • Dijital Varlık Yönetimi
  • Asıl Kayıt Yönetimi
  • Belgeleme Yönetimi
  • Sürüm Denetimi
Bluestone PIM is an extremely flexible platform to connect and share product data. It is the first MACH certified SaaS PIM platform.
Bluestone PIM is the first MACH certified SaaS PIM platform. This solution is extremely flexible as it allows to connect and share your product information with other software, marketplaces or platforms. With Bluestone PIM you can: - Create a single source of truth for product information - Get products to market faster, across all channels, geographies and languages - Use collaboration features - Manage digital assets (DAM) - Delight your customers with a consistent product experience Bluestone PIM hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İçerik Oluşturma
  • Dijital Varlık Yönetimi
  • Asıl Kayıt Yönetimi
  • Belgeleme Yönetimi
  • Sürüm Denetimi
On Page® is a PIM and a unique solution to create, update and publish price lists, catalogs, websites and apps automatically.
PIM (Product Information Manager), simple and intuitive, perfectly fit for B2B and B2C companies, SMEs, Marketing offices and technical sales teams. On Page, the innovative PIM and Communication Data Manager that lets you easily manage, update and publish in real time all kinds of product information on paper documents, web pages and mobile apps. It integrates with any database, e-commerce platform and marketplace. On Page hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İçerik Oluşturma
  • Dijital Varlık Yönetimi
  • Asıl Kayıt Yönetimi
  • Belgeleme Yönetimi
  • Sürüm Denetimi
One software 4ALL data! PIM software including DAM for centralized management of files and data. More efficient & automated workflows.
Use 4ALLPORTAL as a business software for data enrichment and automated synchronization for your data such as product information. Individualize the user interface in your corporate design and according to your needs. With 4ALLPORTAL as master data management software you can manage, edit and share all digital objects. Get additional powerful DAM to centrally manage, find and share digital assets. Discover the advantages now and start an efficient digital management for your company. 4ALLPORTAL hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İçerik Oluşturma
  • Dijital Varlık Yönetimi
  • Asıl Kayıt Yönetimi
  • Belgeleme Yönetimi
  • Sürüm Denetimi
ANTEROS is technology leader for the efficient maintenance of product data (PIM), media (MAM) and the crossmedia publishing.
ANTEROS is the technology-leading PIM system. With a flexible data model, comprehensive functionality and a flexible integration framework, it comes with many ready-to-use modules which can be configured to your requirements. It provides features to manage product data in an efficient way and even very complex data are covered in an appropriate way. The integration framework allows to connect systems such as ERP, CRM or CAD to ANTEROS and to export data in various formats for customers/traders ANTEROS hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İçerik Oluşturma
  • Dijital Varlık Yönetimi
  • Asıl Kayıt Yönetimi
  • Belgeleme Yönetimi
  • Sürüm Denetimi
PIM / DAM and Publishing solution for industrial and construction manufacturers and distributors
NEXTPAGE© is a PIM / DAM / Publishing solution, 100% Web accessible, without addition of plug-in. It is a standard solution, customizable to any data model and to your processes (workflow, advanced users rights). It also integrates a publication module, based on InDesign Server, to allow a collaborative work around the print documentation. NEXTPAGE© can easily be interfaced with other information systems (ERP / websites) and can facilitate the integration of various sources of data. NEXTPAGE hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İçerik Oluşturma
  • Dijital Varlık Yönetimi
  • Asıl Kayıt Yönetimi
  • Belgeleme Yönetimi
  • Sürüm Denetimi
SyncForce is a unique software system that connects product pipeline collaboration with product information distribution.
SyncForce is a unique software system that connects product pipeline collaboration with product information distribution. The SyncForce Product Succes Platform helps consumer & professional packaged goods manufacturers accelerate product development through better end-2-end communication. Another key hallmark of the solution is the ability to ensure complete and consistent digital availability across all channels and customers. SyncForce hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İçerik Oluşturma
  • Dijital Varlık Yönetimi
  • Asıl Kayıt Yönetimi
  • Belgeleme Yönetimi
  • Sürüm Denetimi
Questudio empowers companies with PIM, ecommerce portals and multichannel publishing with versatile software.
Questudio is a leading provider of Digital Commerce Solutions that includes Product Information Management (PIM), InDesign Catalog Automation, Catalog Web Portals and eCommerce Web Sites for Product Marketing. Questudio offers flexible pricing models - SaaS Models and On-Premise Licensing. Products offered include MarketStudio Suite and InStudio Plugin. Questudio products & services help manufacturers, distributors, wholesalers to manage product marketing content and multi-channel marketing. MarketStudio hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İçerik Oluşturma
  • Dijital Varlık Yönetimi
  • Asıl Kayıt Yönetimi
  • Belgeleme Yönetimi
  • Sürüm Denetimi
censhare omnichannel content platform lets brands connect with audiences on any channel, in any language, locally & globally.
censhare’s Product Information Management (PIM) integrates all product data into a single record. From specifications to prices, customer service information to usage rights, PIM enables the central management and automatic updating of all product data that feeds internal and external communication. Your teams always have the latest product data information they need to quickly, accurately, and consistently deliver the flawless experiences your customers expect in every channel they use. censhare hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İçerik Oluşturma
  • Dijital Varlık Yönetimi
  • Asıl Kayıt Yönetimi
  • Belgeleme Yönetimi
  • Sürüm Denetimi
Project information management software specifically designed for the architectural and engineering industry
Project information management software specifically designed for the architectural and engineering industry. Empower your teams to be more efficient so they can spend more time on billable work. Deltek Project Information Management (PIM) is the one source of truth for corporate and project information, providing easy access to the latest versions of emails, documents and drawings. Deltek PIM hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İçerik Oluşturma
  • Dijital Varlık Yönetimi
  • Asıl Kayıt Yönetimi
  • Belgeleme Yönetimi
  • Sürüm Denetimi
Unlock your multichannel business growth & improve customer experience, thanks to Mosaïq, the Data ecommerce & marketplace platform.
Stop wasting time and opportunities because of a complex product information management and poor multichannel strategy. Mosaïq unlocks your business growth and brings you competitive advantage by helping you organize your data, fuel efficient multi-channel strategies and boost your sales. Thanks to the SAAS Mosaïq platform : - Enrich your product information - Manage multi-channel orders - Automate your processes / Connect your IT - Improve the customer experience - Reduce your time-to-market Mosaiq hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İçerik Oluşturma
  • Dijital Varlık Yönetimi
  • Asıl Kayıt Yönetimi
  • Belgeleme Yönetimi
  • Sürüm Denetimi
More than a store locator, our Where to Buy solution bridges the gap between brands and retailers.
With the Where to Buy solution from Click2Buy, brands can offer their customers the most fluid and adapted buyer's journey possible. Click2Buy's Where to Buy solution - or Store Locator 3.0 - not only helps brands convert the traffic across all of their digital touch points, but also gives them access to a comprehensive data suite rich with insights into their customers' behaviors - from the moment they arrive on their landing page to their checkout on a distributer's site. Click2Buy hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İçerik Oluşturma
  • Dijital Varlık Yönetimi
  • Asıl Kayıt Yönetimi
  • Belgeleme Yönetimi
  • Sürüm Denetimi
Znode's native PIM provides the configuration and flexibility to execute modern ecommerce product data management processes.
Znode delivers a native product information management module that is a necessity in addressing modern day ecommerce merchandising requirements. As product catalogs continue to expand, capabilities such as unlimited attribution, product category associations to multiple store catalogs, unique customer catalogs per website, configurable merchandising, and management of product detail data by user, account and profile segment are a sample of PIM capabilities offered within Znode. Znode hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İçerik Oluşturma
  • Dijital Varlık Yönetimi
  • Asıl Kayıt Yönetimi
  • Belgeleme Yönetimi
  • Sürüm Denetimi
Our easy-to-use web-based PIM makes it easy to manage, standardize, enhance, and output product data to websites and mobile catalogs.
eCentral allows you to manage all product data including categories, images, features, specifications, prices, and much more centrally... Standardize data and output directly to your website, printed materials like catalogs, price lists, data sheets and reports. Create web catalogs and customer portals for easy navigation and search on your products. It allows to push data to various channels like web, print, mobile and other formats. API's for easy integration. eJeeva Central hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İçerik Oluşturma
  • Dijital Varlık Yönetimi
  • Asıl Kayıt Yönetimi
  • Belgeleme Yönetimi
  • Sürüm Denetimi
Multidomain Master Data Management Solution. Gather, manage and share diverse master data across your information supply chain.
Stibo Systems, the master data management company, is the trusted source of MDM solutions based on a unique business-first, people-centric approach -- the driving force behind forward-thinking global companies that have unlocked the strategic value of their master data; improving the customer experience, driving innovation and growth, and creating an essential foundation for digital transformation. Stibo Systems is a privately held subsidiary of the Stibo A/S group, founded in 1794. STEP hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İçerik Oluşturma
  • Dijital Varlık Yönetimi
  • Asıl Kayıt Yönetimi
  • Belgeleme Yönetimi
  • Sürüm Denetimi
PIM tool that enables publishing of product information through supplier collaboration, editable channel previews, and more.
PIM tool that enables publishing of product information through supplier collaboration, editable channel previews, and more. Product 360 hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İçerik Oluşturma
  • Dijital Varlık Yönetimi
  • Asıl Kayıt Yönetimi
  • Belgeleme Yönetimi
  • Sürüm Denetimi