15 yıldır işletmelerin daha iyi yazılımı
seçmesine yardımcı oluyoruz

Gayrimenkul CRM Yazılımı

Gayrimenkul CRM Yazılımı emlak şirketlerine özel müşteri ilişkileri araçları sağlar. Emlak Muhasebe Yazılımı, Emlak Finans Yazılımı, Emlak Finans Programı olarak da bilinir. Emlak CRM Programı genelde müşteri adayı yönetimi ve takibini, otomatik e-posta pazarlamasını, mobil araçları ve satış gücü otomasyonunu içerir. İlgili kategoriler arasında Müşteri İlişkileri Yönetimi Yazılımı, Satış Gücü Otomasyonu, İletişim Yönetim Sistemi, Emlakçı Programı, Pazarlama Otomasyonu Sistemleri, Konaklama Tesisi Yönetimi Yazılımı, Finansal Kiralama Yönetimi, Potansiyel Satış Yönetimi Yazılımı, Gayrimenkul Yönetimi Yazılımı, Tatil Kiralama Programı, Kiralama Yönetimi Yazılımı ve Mac CRM Yazılımı vardır.

Öne çıkarılan yazılımlar

En çok inceleme alan yazılımlar

Gayrimenkul CRM Yazılımı kategorisinde kullanıcılarımın en çok inceleme bıraktığı ürünleri keşfedin

16 sonuç

Pipedrive, satışları tamamlamayı sağlayan faaliyetlere odaklanmanıza yardımcı olan, uygulaması kolay bir gayrimenkul CRM aracıdır. Pipedrive hakkında daha fazla bilgi
Pipedrive’ın güçlü ve çevik gayrimenkul CRM yazılımı sayesinde konut satışlarının tamamlanması hiç bu kadar kolay olmamıştı. Ekibinizdeki herkesin, mülk değerlendirmeleri ve gösterimlerinden iletişim stratejilerine kadar, müşterileri satın almaya veya kiralamaya yönlendiren faaliyetlere odaklanmasını sağlayın. Gayrimenkul satış işletmelerinin ve emlakçıların Pipedrive’ı sevmelerinin nedeni çok yönlü, kullanımı kolay tasarımı ve farklı gayrimenkuller arasında yolculukları sırasında güncel anlaşmalar ve faaliyetlerden haberdar olmalarını sağlayan güçlü mobil CRM’sidir. Pipedrive hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kampanya Yönetimi
  • E-posta Pazarlaması
  • Müşteri/Emlak Eşleştirme
  • Segmentasyon
  • Başvuru İzleme
  • Raporlama/Analiz
  • Müşteri Adayı Yakalama
  • İş Akışı Yönetimi
  • Müşteri Adaylarını Besleme
  • Kişi Veri Tabanı
  • Belge Yönetimi
Behomes, Dubai pazarındaki gayrimenkul acenteleri ve özel danışmanlar için en uygun gayrimenkul yazılımı çözümlerinden biridir. Behomes hakkında daha fazla bilgi
Behomes, Dubai pazarındaki gayrimenkul acenteleri ve özel danışmanlar için üst düzey bir gayrimenkul CRM'si ve yazılım çözümüdür. İnşaat halindeki tüm mevcut gayrimenkul projeleri tek bir emlak veri tabanında birleştirilir. Kullanımı kolay emlak yönetimi ve satış analizi yazılımı, satış ve iş sürecinizi hızlandırır. Pazarlamadan CRM sistemine ve her bir müşteri için kişisel sunumlara kadar tüm yetenekli araçlar, satışlara odaklanmanızı sağlar. Tek bir yerde emlak seçip göstermek ve sadece birkaç tıklamayla kişiselleştirilmiş teklifler oluşturmak için kapsamlı bir proje aşamasında emlak veri tabanı ve yapay zeka teknolojisi kullanarak organize olun, müşteri adaylarıyla etkileşime geçin ve herkes için hesap verebilirlik oluşturun. Gayrimenkul acenteleri için uyarlanabilir satış hunileri. Yazılım çözümü, trafiği ve müşteri adayı yönetimini merkezileştirmeye ve platformu çoğu hizmetle entegre etmeye olanak tanır. Behomes hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kampanya Yönetimi
  • E-posta Pazarlaması
  • Müşteri/Emlak Eşleştirme
  • Segmentasyon
  • Başvuru İzleme
  • Raporlama/Analiz
  • Müşteri Adayı Yakalama
  • İş Akışı Yönetimi
  • Müşteri Adaylarını Besleme
  • Kişi Veri Tabanı
  • Belge Yönetimi
Zoho CRM, emlak kuruluşlarının iş süreçleri ile satış ve pazarlamayı yönetmeleri için çok kanallı, çevrimiçi bir yazılımdır. Zoho CRM hakkında daha fazla bilgi
Zoho CRM, emlak acentelerinin, geliştiricilerin ve aracılık firmalarının iş süreçlerini kontrol edebilmesini sağlar. Bu çok kanallı, bulut tabanlı yazılım çözümü; satış süreci yönetimi, emlak yönetimi ve otomasyon için merkezi bir platformdur ve 500’den fazla üçüncü taraf uygulamasıyla sorunsuz bir şekilde entegre olur. Zoho CRM mobil cihazlarla uyumludur, kullanıcıların verilere erişmesini ve ekiplerle gerçek zamanlı iletişim kurmasını sağlar. Zoho CRM hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kampanya Yönetimi
  • E-posta Pazarlaması
  • Müşteri/Emlak Eşleştirme
  • Segmentasyon
  • Başvuru İzleme
  • Raporlama/Analiz
  • Müşteri Adayı Yakalama
  • İş Akışı Yönetimi
  • Müşteri Adaylarını Besleme
  • Kişi Veri Tabanı
  • Belge Yönetimi
Bigin, küçük işletmelerin elektronik çizelgeleri bırakıp tamamen gereksinimleri için oluşturulmuş bir CRM çözümünü kullanmaya başlamalarına yardımcı olur. Bigin by Zoho CRM hakkında daha fazla bilgi
Bigin, sadece emlakçılığa yönelik hazır bir şablonla sunulmakta ve böylece satışlara daha fazla odaklanmayı kolaylaştırmaktadır. Tam bir sadelik için Bigin, küçük işletmenize mükemmel bir şekilde uygun cüzdan dostu bir fiyata, sadece doğru özellikleri ve kullanıcı dostu bir arayüz içeriyor. Bigin, müşteri ilişkilerini kolayca yönetmeyi sağlamak için gerekenleri sunar: birden fazla işlem hattı, yerleşik telefon, iş akışı, bir dizi sorunsuz entegrasyon ve çok daha fazlası. Bigin by Zoho CRM hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kampanya Yönetimi
  • E-posta Pazarlaması
  • Müşteri/Emlak Eşleştirme
  • Segmentasyon
  • Başvuru İzleme
  • Raporlama/Analiz
  • Müşteri Adayı Yakalama
  • İş Akışı Yönetimi
  • Müşteri Adaylarını Besleme
  • Kişi Veri Tabanı
  • Belge Yönetimi
Müşteri ilişkilerinizi yeniden tasarlayan yeniliklerle zamandan tasarruf edin ve maliyetleri azaltın.
Dünyanın önde gelen CRM platformu üzerine kurulu Communications Cloud; B2C, B2B ve toptan CSP'lerin (iletişim hizmeti sağlayıcıları) katalog odaklı, dijital bir BSS'ye (iş destek sistemi) geçmesini sağlar. Amaca yönelik olarak üretilmiş sektör işlevselliği ve Sales Cloud ile Service Cloud'un tüm özellikleri sayesinde, her ölçekten hizmet sağlayıcılar değişen müşteri beklentilerine hızlı bir şekilde uyum sağlayabilir, değer elde etme süresini kısaltabilir ve pazarlamadan perakende kanallarına, müşteri hizmetlerine ve operasyonlara kadar kuruluşun her kısmını birleştirebilir. Salesforce Service Cloud hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kampanya Yönetimi
  • E-posta Pazarlaması
  • Müşteri/Emlak Eşleştirme
  • Segmentasyon
  • Başvuru İzleme
  • Raporlama/Analiz
  • Müşteri Adayı Yakalama
  • İş Akışı Yönetimi
  • Müşteri Adaylarını Besleme
  • Kişi Veri Tabanı
  • Belge Yönetimi
Pazarlama, satış ve hizmete yönelik basit, uygun maliyetli ve hepsi bir arada CRM yazılımı olan EngageBay, müşteri adaylarının kazanılması, onlarla iletişim kurulması, elde tutulmaları ve satış amacıyla kullanılır.
EngageBay, küçük işletmeler ve startup’lar için web ziyaretçilerini kazanmak, onlarla iletişim kurmak, onları elde tutmak ve mutlu müşterilere dönüştürmek üzere oluşturulmuş basit, uygun fiyatlı, hepsi bir arada pazarlama, satış ve hizmet CRM yazılımıdır. Müşteri adayı oluşturma formları ve açılır pencereleri aracılığıyla müşteri adayları kazanın, ilgi çekici açılış sayfalarıyla web ziyaretçilerinin dikkatini çekin, onları merak uyandıran e-postalarla elinizde tutun ve pazarlama otomasyonu yoluyla pazarlama huninizi otomatikleştirin. Bunların hepsini kullanımı kolay tek bir platformdan yapabilirsiniz. EngageBay CRM hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kampanya Yönetimi
  • E-posta Pazarlaması
  • Müşteri/Emlak Eşleştirme
  • Segmentasyon
  • Başvuru İzleme
  • Raporlama/Analiz
  • Müşteri Adayı Yakalama
  • İş Akışı Yönetimi
  • Müşteri Adaylarını Besleme
  • Kişi Veri Tabanı
  • Belge Yönetimi
amoCRM, dünyanın ilk mesajlaşma destekli CRM’sidir. Satış kanalı, müşteri adayı takibi, çok kanallı iletişim ve daha fazlasını içerir.
Gayrimenkul uzmanları için ideal olan amoCRM, dünyanın ilk mesajlaşma destekli CRM’sidir. Çok kanallı iletişim, doğrudan CRM’den mesajlaşma, e-posta ve aramalar yoluyla konuşmanızı sağlar. Müşterilerinizle her etkileşim kişiselleştirilmiş bire bir diyaloglara dönüşür. Ayrıca yöneticiler güçlü analiz, raporlama ve otomasyon araçlarını da beğeniyor. Mülkleri, pazarlıkları ve listeleri takip ederken müşteri adaylarıyla bağlantıda kalmak için idealdir. Kommo hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kampanya Yönetimi
  • E-posta Pazarlaması
  • Müşteri/Emlak Eşleştirme
  • Segmentasyon
  • Başvuru İzleme
  • Raporlama/Analiz
  • Müşteri Adayı Yakalama
  • İş Akışı Yönetimi
  • Müşteri Adaylarını Besleme
  • Kişi Veri Tabanı
  • Belge Yönetimi
Salesflare, daha az iş ile daha fazla satış yapmak isteyen küçük ve orta ölçekli B2B işletmeleri için akıllı bir CRM (müşteri ilişkileri yönetimi) aracıdır.
Salesflare, daha az iş ile daha fazla satış yapmak isteyen küçük ve orta ölçekli B2B işletmeleri için akıllı bir CRM (müşteri ilişkileri yönetimi) aracıdır. Salesflare, adres defterinizi otomatik olarak doldurur ve iletişim halinde olduğunuz kişilerle olan tüm etkileşimlerinizi takip eder. E-postadan, sosyal medyadan, şirket veritabanlarından, telefondan, takvimden gelen verileri alır ve bilmeniz gereken her şeyi size bildiren otomatik müşteri zaman çizelgeleri içinde size iletir. Sadece e-postaları yazmanız, aramaları yapmanız ve kahvenizi içmeniz yeterlidir. Salesflare hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kampanya Yönetimi
  • E-posta Pazarlaması
  • Müşteri/Emlak Eşleştirme
  • Segmentasyon
  • Başvuru İzleme
  • Raporlama/Analiz
  • Müşteri Adayı Yakalama
  • İş Akışı Yönetimi
  • Müşteri Adaylarını Besleme
  • Kişi Veri Tabanı
  • Belge Yönetimi
Sprinklr, müşteri deneyimlerini büyük ölçekte yönetmek için oluşturulmuş bir kurumsal yazılım platformudur.
Sprinklr’ın hedefi, dünyada yaygın bir şekilde sevilen markalara, müşterilerini mutlu etmelerinde yardımcı olmaktır. Bu doğrultuda Twitter, Facebook ve Instagram gibi 25’ten fazla farklı iletişim kanalında geniş ölçekli birebir kişisel bağlantı sağlayan dünyadaki ilk CXM (Müşteri Deneyimi Yönetimi) platformlarından biri sunulmaktadır. New York City’deki genel merkezinde ve 22 şubesinde 1.400 çalışanıyla hizmet eden Sprinklr, dünya genelinde 1.200’den fazla değerli markayla çalışmaktadır. Bu markalardan bazıları: McDonalds, Nike ve Microsoft. Sprinklr hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kampanya Yönetimi
  • E-posta Pazarlaması
  • Müşteri/Emlak Eşleştirme
  • Segmentasyon
  • Başvuru İzleme
  • Raporlama/Analiz
  • Müşteri Adayı Yakalama
  • İş Akışı Yönetimi
  • Müşteri Adaylarını Besleme
  • Kişi Veri Tabanı
  • Belge Yönetimi
OnePageCRM, emlak acenteleri için basit bir CRM’dir. Müşteri adaylarını müşterilere dönüştürün, satış hedeflerine ulaşın ve işinizi hızlı bir şekilde büyütün.
OnePageCRM, sigorta brokerleri ve emlak acenteleri tarafından tercih edilen CRM’dir. OnePageCRM basit, kişi odaklı bir CRM’dir. Müşteri adaylarının yönetimi konusunda, her zaman takip edilmesini sağlayacak şekilde her iletişim kişisi için bir sonraki eylemi içeren yapılacaklar listesi yaklaşımı benimsenmektedir. Gmail, Outlook, Twitter ve Facebook üzerinden müşteri adayları elde edin ve OnePageCRM’de tek tıklamayla iletişim oluşturun. Kullanımı kolay satış hattını kullanarak anlaşmaları yönetin. Google Haritaları kullanarak satış rotanızı haritada gösterin. Sorunuz mu var? Telefon, sohbet ve e-posta ile ulaşın. OnePageCRM hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kampanya Yönetimi
  • E-posta Pazarlaması
  • Müşteri/Emlak Eşleştirme
  • Segmentasyon
  • Başvuru İzleme
  • Raporlama/Analiz
  • Müşteri Adayı Yakalama
  • İş Akışı Yönetimi
  • Müşteri Adaylarını Besleme
  • Kişi Veri Tabanı
  • Belge Yönetimi
Canny, tüm geri bildirim döngüsünde gezinmek için ihtiyacınız olan her şeyi kapsayacak şekilde tasarlanmış bir kullanıcı geri bildirim aracıdır.
Ürün kararlarınıza yönelik bilgi sağlamak için kullanıcı geri bildirimlerini tek bir yerde toplayın, düzenleyin ve analiz edin. Geri bildirime öncelik verin, bir yol haritası oluşturun ve yerleşik bir değişim günlüğü ile iletişim döngüsünü kapatın. Canny hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kampanya Yönetimi
  • E-posta Pazarlaması
  • Müşteri/Emlak Eşleştirme
  • Segmentasyon
  • Başvuru İzleme
  • Raporlama/Analiz
  • Müşteri Adayı Yakalama
  • İş Akışı Yönetimi
  • Müşteri Adaylarını Besleme
  • Kişi Veri Tabanı
  • Belge Yönetimi
Emlakçılar ve emlak komisyoncularının işlerini büyütmelerine yardımcı olan IDX web sitesi, emlak CRM'si ve pazarlama çözümleri.
Binlerce emlak profesyoneli, 20 yılı aşkın bir süredir daha fazla müşteri çekmelerine ve daha fazla satış yapmalarına yardımcı olan üst düzey IDX (internet veri değişimi) emlak araması ve teknoloji çözümleri sunma konusunda bu çözüme güveniyor. Emlak aramasından çok daha fazlasını içerir. Yeni potansiyel müşterileri çekme, müşteri adayları edinme, müşterilere satış yapma ve tekrar eden işler oluşturma konusunda yardımcı olan eksiksiz çözümler sunar. Çerçeveleme gerektirmeden bu hizmeti her web sitesine ekleyebilir veya IDX emlak araması içeren kullanıma hazır, barındırılan web sitelerinden birini alabilirsiniz. iHomefinder hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kampanya Yönetimi
  • E-posta Pazarlaması
  • Müşteri/Emlak Eşleştirme
  • Segmentasyon
  • Başvuru İzleme
  • Raporlama/Analiz
  • Müşteri Adayı Yakalama
  • İş Akışı Yönetimi
  • Müşteri Adaylarını Besleme
  • Kişi Veri Tabanı
  • Belge Yönetimi
Satış hacmini ortalama %54 kadar artırdığı kanıtlanmış CRM (müşteri ilişkili yönetimi) çözümüdür.
MoxiEngage CRM, satış hacminde büyük artış sağlar. Bunun nedeni ise, özellikle emlak acentelerinin benzersiz satış ihtiyaçlarına göre tasarlanmasıdır. MoxiEngage, mekan satış yöntemlerine odaklanmıştır, çünkü bir emlak acentesinin iş dünyası mekanın çevresinde dönmektedir. Gayrimenkul verilerinden yararlanır, uzun vadeli müşteri adayı geliştirmesi sağlar, tekrarlanan satışları ve müşteri yönlendirmelerini artırır, acentelerin satış hedeflerine yönelik doğru yolda ilerlemelerini sağlar. MoxiEngage hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kampanya Yönetimi
  • E-posta Pazarlaması
  • Müşteri/Emlak Eşleştirme
  • Segmentasyon
  • Başvuru İzleme
  • Raporlama/Analiz
  • Müşteri Adayı Yakalama
  • İş Akışı Yönetimi
  • Müşteri Adaylarını Besleme
  • Kişi Veri Tabanı
  • Belge Yönetimi
Sektördeki yenilikçi CRM sistemiyle gayrimenkul satışlarını ve pazarlamayı bir üst seviyeye taşıyın, akıllıca çalışın ve zaman kazanın.
Tamamen gayrimenkule yönelik tasarlanan reSPACio, satışlarınızı üst seviyeye taşıyacak bir sistemdir. Kullanımı kolay ve son derece güçlü olduğu için çok dilli arayüzünde çalışmak oldukça basittir. Özel satış kanalları, artık hiçbir anlaşmayı kaçırmamanız için iş akışlarını kapsayarak tüm dijital pazarlama stratejinizi ve satışları yönetir. Web siteleri, emlak portalları, MLS (birden fazla liste hizmeti) sistemleri, G Suite, Facebook sayfaları ve daha fazlasını bağlayın. İşlerinizi otomatikleştirerek daha az zaman harcayın. Başarı kazandıran etkileyici bir sistemdir. Respacio hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kampanya Yönetimi
  • E-posta Pazarlaması
  • Müşteri/Emlak Eşleştirme
  • Segmentasyon
  • Başvuru İzleme
  • Raporlama/Analiz
  • Müşteri Adayı Yakalama
  • İş Akışı Yönetimi
  • Müşteri Adaylarını Besleme
  • Kişi Veri Tabanı
  • Belge Yönetimi
Onpipeline küçük ve orta ölçekli işletmeler için en iyi satış CRM'lerinden biridir.
Onpipeline, küçük ve orta ölçekli işletmeler için en iyi satış CRM'lerinden biridir. Satışları, kişileri ve faaliyetleri yönetmek için güvenli ve güvenilir CRM. E-posta ve takvimleri entegre edebilir, yinelenen görevleri otomatikleştirebilir, fiyat teklifleri oluşturup gönderebilir, web formlarından veya API'den müşteri adayları alabilir ve çok daha fazlasını yapabilirsiniz. Form doldurmak için zaman harcamadan anlaşmaları takip etmenize yardımcı olmaya odaklanır. Satış sürecinizi kontrol edebilir, sonraki eylemleriniz için Gmail veya Outlook takvimi vb. ile senkronize olan etkinlikler ayarlayabilirsiniz. Onpipeline hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kampanya Yönetimi
  • E-posta Pazarlaması
  • Müşteri/Emlak Eşleştirme
  • Segmentasyon
  • Başvuru İzleme
  • Raporlama/Analiz
  • Müşteri Adayı Yakalama
  • İş Akışı Yönetimi
  • Müşteri Adaylarını Besleme
  • Kişi Veri Tabanı
  • Belge Yönetimi
REP, dünyanın dört bir yanındaki gayrimenkul markalarının işlerini etkili bir şekilde yönetmelerine ve büyütmelerine yardımcı olan küresel bir kurumsal platformdur.
Real Estate Platform (REP), dünyanın dört bir yanındaki şirketlerin işlerini etkili bir şekilde yönetmelerine ve büyütmelerine yardımcı olan küresel bir kurumsal platformdur. Her REP olayı kendi markasına sahiptir ve bölge, ofis ve temsilci için güçlü araçlarla her müşterinin benzersiz ihtiyaçlarını karşılayacak şekilde yapılandırılmıştır. REP; bulut tabanlı, yerelleştirilmiş, çok dilli ve çok para birimli olup çok çeşitli küresel gereksinimleri desteklemek için gereken esnekliği sunar. Küresel gayrimenkul markaları REP’e güvenmektedir. Real Estate Platform (REP) hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kampanya Yönetimi
  • E-posta Pazarlaması
  • Müşteri/Emlak Eşleştirme
  • Segmentasyon
  • Başvuru İzleme
  • Raporlama/Analiz
  • Müşteri Adayı Yakalama
  • İş Akışı Yönetimi
  • Müşteri Adaylarını Besleme
  • Kişi Veri Tabanı
  • Belge Yönetimi