17 yıldır işletmelerin daha iyi yazılımı
seçmesine yardımcı oluyoruz

Yinelenen Faturalandırma Yazılımı

Yinelenen Faturalandırma Yazılımı şirketlerin abonelik faturalama hizmetlerini yönetmelerine yardım eder. Tekrarlanan faturalandırmayı planlamak ve otomatikleştirmek, ödemeleri takip etmek, faturalar ve raporlar oluşturmak ve geri ödeme sağlamak için Düzenli Faturalandırma Yazılımını kullanın. Diğer ilgili yazılımlar arasında Ücretlendirme ve Faturalandırma Yazılımı, Dijital Yayıncılık ve Abonelik Yazılımı, Yasal E-Fatura Programı, Muhasebe Programları, Tıbbi Faturalandırma Yazılımı, Tahsilat Programı ve Borç Takip Programı vardır.

Invoice Home, küçük işletmeler ve serbest çalışanlar için çevrimiçi bir faturalama ve faturalandırma hizmetidir. Zahmetsiz faturalama sayesinde hızlı büyüyün. Invoice Home hakkında daha fazla bilgi
Invoice Home, küçük işletmeler ve serbest çalışanlar için özel olarak tasarlanmış bir çevrimiçi faturalama ve faturalandırma hizmetidir. Ödeme almanızı sağlayan işleri yapmakla meşgul olduğunuzu ve faturalandırmaya ayıracak fazladan zamanınız olmadığını biliyoruz. Invoice Home ile faturaları tek bir yerden oluşturun, gönderin ve saklayın. Evet, buradan da ödeme alabilirsiniz. Ücretsiz veya premium planlarımız ve 100'den fazla özel fatura şablonumuzla, Invoice Home'un faturalama ve faturalandırma için tek adresiniz olduğunu göreceğinizden eminiz. Invoice Home hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Birden Çok Ödeme Seçeneği
  • Gelir Kabulü
  • Ödeme İşleme
  • Ertelenmiş Faturalandırma
  • Abonelik Yönetimi
  • Banka Mutabakatı
  • Para İadesi Yönetimi
  • Self Servis Portal
  • Çoklu Para Birimi
  • Hatırlatma Yönetimi
  • Vergi Hesaplaması
  • PCI Uyumluluğu
  • Çok Süreli Yinelenen Faturalandırma
  • Fatura İşleme
  • Raporlama ve İstatistikler
  • Faturalandırma
  • Kişi Veri Tabanı
  • Üçüncü Taraf Entegrasyonlar
QuickBooks Online, işinizi her yerde, her zaman yönetmenize olanak tanıyan, küçük işletmelere yönelik bir muhasebe yazılımı ve uygulamasıdır.
QuickBooks Online, işinizi her yerde, her zaman yönetmenize olanak tanıyan, küçük işletmelere yönelik bir muhasebe yazılımı ve uygulamasıdır. 4,5 milyondan fazla müşteri tarafından kullanılan QuickBooks, işletmeniz için akıllı araçlar sağlamakla birlikte, kullanımı kolaydır. Kayıtlarınızı düzenleyebilir, harcamaları yönetebilir, fatura gönderebilir, envanteri takip edebilir ve hatta maaş ödeyebilirsiniz. QuickBooks Online ile organize olabilir, zaman kazanabilir ve hatta ödeme özellikleri ekleyerek hızlı ödeme alabilirsiniz. En iyi yanı da 30 gün boyunca ücretsiz deneyebilmenizdir. QuickBooks Online hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Birden Çok Ödeme Seçeneği
  • Gelir Kabulü
  • Ödeme İşleme
  • Ertelenmiş Faturalandırma
  • Abonelik Yönetimi
  • Banka Mutabakatı
  • Para İadesi Yönetimi
  • Self Servis Portal
  • Çoklu Para Birimi
  • Hatırlatma Yönetimi
  • Vergi Hesaplaması
  • PCI Uyumluluğu
  • Çok Süreli Yinelenen Faturalandırma
  • Fatura İşleme
  • Raporlama ve İstatistikler
  • Faturalandırma
  • Kişi Veri Tabanı
  • Üçüncü Taraf Entegrasyonlar
PaySimple, 20.000’den fazla şirketin nakit akışı için kullandığı, hizmet tabanlı işletmeler için önde gelen ödeme yönetimi çözümüdür.
PaySimple, ülke çapında 20.000’den fazla şirketin nakit akışı için kullandığı, hizmet tabanlı işletmeler için önde gelen ödeme yönetimi çözümüdür. PaySimple, esnek ödeme ve faturalandırma çözümleri ve farklı iş ihtiyaçlarına uygun kişiselleştirilmiş müşteri hizmetleri sunarak büyümeyi sağlamak için şirketlerle uzun vadeli ortaklıklar kurar. Güçlü API ile PaySimple, ödeme entegrasyonları için güvenilir bir teknoloji ortağıdır. Hizmet olarak yazılım (Software as a Service, SaaS) ürünlerini ve mobil uygulamalarda nakit akışını gerçekleştirir. PaySimple hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Birden Çok Ödeme Seçeneği
  • Gelir Kabulü
  • Ödeme İşleme
  • Ertelenmiş Faturalandırma
  • Abonelik Yönetimi
  • Banka Mutabakatı
  • Para İadesi Yönetimi
  • Self Servis Portal
  • Çoklu Para Birimi
  • Hatırlatma Yönetimi
  • Vergi Hesaplaması
  • PCI Uyumluluğu
  • Çok Süreli Yinelenen Faturalandırma
  • Fatura İşleme
  • Raporlama ve İstatistikler
  • Faturalandırma
  • Kişi Veri Tabanı
  • Üçüncü Taraf Entegrasyonlar
DealHub.io, üst düzey CPQ, CLM (sözleşme yaşam döngüsü yönetimi) ve dijital DealRoom ile güçlendirilmiş ödüllü bir gelir arttırma platformudur.
DealHub’ın ödüllü gelir arttırma platformu, kuruluşlar için eksiksiz ve bağlantılı bir gelir iş akışı sunar. Kodlama gerektirmeyen, özel olarak üretilmiş bu platform, ileri görüşlü liderlere ekip ve süreçleri birbirine bağlama, anlaşma yapma ve öngörülebilir işlem hattını her zamankinden daha etkili bir şekilde oluşturma olanağı sağlar. CRM (Microsoft Dynamics, Salesforce ve Freshworks) ile yerel entegrasyon. DealHub hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Birden Çok Ödeme Seçeneği
  • Gelir Kabulü
  • Ödeme İşleme
  • Ertelenmiş Faturalandırma
  • Abonelik Yönetimi
  • Banka Mutabakatı
  • Para İadesi Yönetimi
  • Self Servis Portal
  • Çoklu Para Birimi
  • Hatırlatma Yönetimi
  • Vergi Hesaplaması
  • PCI Uyumluluğu
  • Çok Süreli Yinelenen Faturalandırma
  • Fatura İşleme
  • Raporlama ve İstatistikler
  • Faturalandırma
  • Kişi Veri Tabanı
  • Üçüncü Taraf Entegrasyonlar
Her ölçekten işletme için bulut tabanlı abonelik ve tüketim tabanlı çözüm.
Tridens Monetization, hizmet sağlayıcıların rakiplerinden farklılaşan, sürekli gelir yaratan ve müşteri ilişkilerini geliştiren yenilikçi dijital abonelik ve kullanım tabanlı hizmetleri hızlı bir şekilde piyasaya sürmesini sağlar. Tridens Monetization ayrıca fiyatlandırma, teklif tasarımı, fiyatlandırma, vergilendirme, faturalandırma, ödemeler, tahsilat, raporlama ve analizlere kadar fiyat teklifi-sipariş-tahsilat dijital ekonomisinde abonelik faturalandırma sürecinin otomasyonunu sağlar. Tridens Monetization hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Birden Çok Ödeme Seçeneği
  • Gelir Kabulü
  • Ödeme İşleme
  • Ertelenmiş Faturalandırma
  • Abonelik Yönetimi
  • Banka Mutabakatı
  • Para İadesi Yönetimi
  • Self Servis Portal
  • Çoklu Para Birimi
  • Hatırlatma Yönetimi
  • Vergi Hesaplaması
  • PCI Uyumluluğu
  • Çok Süreli Yinelenen Faturalandırma
  • Fatura İşleme
  • Raporlama ve İstatistikler
  • Faturalandırma
  • Kişi Veri Tabanı
  • Üçüncü Taraf Entegrasyonlar
Kredi kartıyla ödeme almak isteyen tüm çevrimiçi ve çevrimdışı iş yerleri için çok uygun bir çözümdür.
Bu çözüm, kredi kartıyla ödeme almak isteyen tüm çevrimiçi ve çevrimdışı iş yerleri (e-ticaret, perakendeciler, otel zincirleri, pazar yerleri, hizmet olarak yazılım (Software as a Service, SaaS), eğlence, mobil uygulamalar) için çok uygundur. PayXpert platformu, iş yerlerini doğrudan Visa, MasterCard ve küresel olarak tüm temel ödeme yöntemlerine bağlayarak işletmelerin çevrimiçi, uygulama içi ve mağaza içi kanallardan ödeme almasını ve büyümeyi optimize etmesini sağlar. 187 para biriminde, 200 ülke ve bölgede 250’nin üzerinde ödeme yöntemi desteklenmektedir. PayXpert hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Birden Çok Ödeme Seçeneği
  • Gelir Kabulü
  • Ödeme İşleme
  • Ertelenmiş Faturalandırma
  • Abonelik Yönetimi
  • Banka Mutabakatı
  • Para İadesi Yönetimi
  • Self Servis Portal
  • Çoklu Para Birimi
  • Hatırlatma Yönetimi
  • Vergi Hesaplaması
  • PCI Uyumluluğu
  • Çok Süreli Yinelenen Faturalandırma
  • Fatura İşleme
  • Raporlama ve İstatistikler
  • Faturalandırma
  • Kişi Veri Tabanı
  • Üçüncü Taraf Entegrasyonlar
Nexway ile Dijital Dönüşümünüzü Hızlandırın
20 yılı aşkın süredir, Nexway orta ve büyük ölçekli işletmeler için dijital para kazanma konusunda uzmanlaşmış, e-ticaret ve ödeme çözümlerinde küresel bir liderdir. Küresel ödeme kabulünden abonelik yönetimine ve vergi yönetimine kadar, işletmelerin küresel ölçekte büyümesine, zaman ve para tasarrufu sağlamasına yardımcı oluyoruz. Kaspersky Lab, Opera, ESET, FNAC Darty ve Bitdefender gibi müşteriler tarafından güvenilen, özel çözümlerimiz ve stratejik desteğimiz bizi dünya çapında güvenilir bir ortak haline getiriyor. Nexway hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Birden Çok Ödeme Seçeneği
  • Gelir Kabulü
  • Ödeme İşleme
  • Ertelenmiş Faturalandırma
  • Abonelik Yönetimi
  • Banka Mutabakatı
  • Para İadesi Yönetimi
  • Self Servis Portal
  • Çoklu Para Birimi
  • Hatırlatma Yönetimi
  • Vergi Hesaplaması
  • PCI Uyumluluğu
  • Çok Süreli Yinelenen Faturalandırma
  • Fatura İşleme
  • Raporlama ve İstatistikler
  • Faturalandırma
  • Kişi Veri Tabanı
  • Üçüncü Taraf Entegrasyonlar
Faturalandırmayla zaman kaybetmeyi bırakın. Billit, fiyat teklifinden anımsatıcıya kadar faturalandırma sürecini otomatikleştirir. Faturalarınızı Peppol aracılığıyla güvenli bir şekilde gönderin.
Billit, fiyat tekliflerinden ödemelere kadar tüm faturalandırma sürecini otomatikleştiren ve Peppol aracılığıyla güvenli bir şekilde fatura gönderen dijital bir faturalandırma çözümüdür. Billit sayesinde, manuel çalışmadan ve insan hatalarından kurtularak zaman ve para tasarrufu sağlayabilirsiniz. Ayrıca finansal verilerinizle şirketinizin durumunu izleyebilir ve Peppol ağı üzerinden dünya çapında e-fatura gönderebilirsiniz. Billit, faturalandırmayı kolaylaştıran ve hızlandıran birçok özellik sunar. Örneğin: - Kişiselleştirilmiş dijital belgeleri birkaç tıklamayla oluşturma ve gönderme, - Uygulamayla makbuz tarama ve yükleme, - Gider faturalarını akıllı teknoloji ile otomatik olarak işleme, - Bankanızı bağlayarak nakit akışınızı ve ödemelerinizi izleme, - Yönetim işlemlerini azaltmak için anımsatıcılar gibi otomasyonlar kullanma, - 70'ten fazla entegrasyonla deneyimi özelleştirme, - Muhasebecinizle bağlantı kurma ve veri yinelenmesini önleme, - Yardım sayfaları ve destek sayesinde hızla kullanmaya başlama. Billit'i 15 gün ücretsiz deneyerek işletmeniz için zaman kazanmaya başlayın. Billit hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Birden Çok Ödeme Seçeneği
  • Gelir Kabulü
  • Ödeme İşleme
  • Ertelenmiş Faturalandırma
  • Abonelik Yönetimi
  • Banka Mutabakatı
  • Para İadesi Yönetimi
  • Self Servis Portal
  • Çoklu Para Birimi
  • Hatırlatma Yönetimi
  • Vergi Hesaplaması
  • PCI Uyumluluğu
  • Çok Süreli Yinelenen Faturalandırma
  • Fatura İşleme
  • Raporlama ve İstatistikler
  • Faturalandırma
  • Kişi Veri Tabanı
  • Üçüncü Taraf Entegrasyonlar
Başlangıçtan itibaren faturalandırmanın doğru yapılması ve büyüme için ihtiyaç duyulmaktadır. Alternatifi, düzeltme işlemlerini manuel olarak, hatalı ve gelir kaybına neden olacak şekilde yapmaktır.
Good Sign, her türden hizmet işletmesi için uygun bir abonelik yönetimi ve dönemsel faturalandırma platformudur. Fiyatlandırma ve faturalandırma sorunlarını ortadan kaldırır ve yeni hizmetleri hızla piyasaya sürmeyi sağlar. Tek bir platformda her iş modeli için çok esnek fiyatlandırma ve faturalandırma. Hatalar ve faturalandırılmamış hizmetler nedeniyle meydana gelen gelir kayıplarını sonlandırır. Manuel çalışma azalır. Nakit akışı hızlanır. Muhasebe kayıtları otomatik olarak düzeltilir. Mevcut sistemlere kolayca entegre edilebilir. Good Sign hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Birden Çok Ödeme Seçeneği
  • Gelir Kabulü
  • Ödeme İşleme
  • Ertelenmiş Faturalandırma
  • Abonelik Yönetimi
  • Banka Mutabakatı
  • Para İadesi Yönetimi
  • Self Servis Portal
  • Çoklu Para Birimi
  • Hatırlatma Yönetimi
  • Vergi Hesaplaması
  • PCI Uyumluluğu
  • Çok Süreli Yinelenen Faturalandırma
  • Fatura İşleme
  • Raporlama ve İstatistikler
  • Faturalandırma
  • Kişi Veri Tabanı
  • Üçüncü Taraf Entegrasyonlar