15 yıldır işletmelerin daha iyi yazılımı
seçmesine yardımcı oluyoruz

Uzaktan Bağlantı Programı

Uzaktan Bağlantı Programı, BT profesyonellerinin ekran paylaşma, yazılı sohbet ve izleme araçlarıyla uzaktan bilgisayar desteği vermelerine yardım eder. Programın özellikleri arasında çevrimiçi toplantılar ve eğitim araçları, sesli ve görüntülü kayıt ve çizim araçları da vardır. Uzaktan Destek Yazılımına ek olarak, Müşteri İlişkileri Yönetimi Yazılımı, Müşteri Hizmetleri Yazılımı, Online CRM Programı Sistemi, Bilgi Yönetim Yazılımları, Çağrı Merkezi Uygulamaları, Yardım Masası Yazılımı, Şikâyet Yönetimi Yazılımı, Arıza Takip Programı, BT Hizmet Yönetimi (ITSM) Yazılımı ve Canlı Sohbet Sistemi de ilginizi çekebilir.

26 sonuç

Talep edildiğinde veya gözetimsiz destek sağlamak için istemci makinelerine saniyeler içinde bağlanmak üzere tasarlanmış uzaktan destek uygulaması. FixMe.IT hakkında daha fazla bilgi
Dünyanın herhangi bir yerinde bulunan müşterilere anında gözetimsiz ve talep edildiğinde destek sunmak için tasarlanmış uzaktan masaüstü çözümü. FixMe.IT ayda yalnızca 25 $’dan başlayan fiyatlarla çok oturumlu kullanım, sınırsız istendiği zaman destek ve 150 adede kadar gözetimsiz makineye erişim sağlamaktadır. Diğer temel özellikler arasında markalama, çok monitörlü navigasyon, iki yönlü masaüstü paylaşımı, dosya aktarımı, çizim araçları, oturum kaydı, raporlama ve çok daha fazlası yer almaktadır. FixMe.IT hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Tanılama Araçları
  • Oturum Kaydı
  • Dosya Paylaşımı
  • Anketler ve Geribildirim
  • Oturum Aktarımı
  • Raporlama/Analiz
  • Katılımsız Erişim
  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • İş Birliği Araçları
  • Uzaktan İzleme ve Yönetim
  • Gerçek Zamanlı Bildirimler
  • Sohbet/Mesajlaşma
SetMe; uçtan uca şifreleme, macOS desteği ve daha pek çok özellik sunan bir uzaktan destek çözümüdür. SetMe hakkında daha fazla bilgi
SetMe; uçtan uca şifreleme, macOS desteği ve daha pek çok özellik sunan bir uzaktan destek çözümüdür. SetMe hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Tanılama Araçları
  • Oturum Kaydı
  • Dosya Paylaşımı
  • Anketler ve Geribildirim
  • Oturum Aktarımı
  • Raporlama/Analiz
  • Katılımsız Erişim
  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • İş Birliği Araçları
  • Uzaktan İzleme ve Yönetim
  • Gerçek Zamanlı Bildirimler
  • Sohbet/Mesajlaşma
ISL Light uzaktan destek yazılımı, uzaktaki bir bilgisayarı veya mobil cihazı kontrol etmenizi sağlar. Platformlar arası, güvenli, hızlı, özelleştirilebilir. ISL Light hakkında daha fazla bilgi
ISL Light, herhangi bir bilgisayar veya mobil cihazdan herhangi bir Windows, Mac veya Linux bilgisayarına saniyeler içinde erişmenizi ve kontrol etmenizi veya mobil cihaz kullanıcılarına geçici teknik destek sunmanızı sağlayan web tabanlı bir uzaktan masaüstü çözümüdür. Platformlar arası, güvenli, yüksek hızlı ekran paylaşımı, bulut tabanlı veya şirket içi lisans. Zengin özelleştirme seçenekleri, yazılımı kendi kurumsal kimliğinize göre yeniden markalamanıza ve gelişmiş güvenlik önlemlerini uygulamanıza olanak tanır. ISL Light hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Tanılama Araçları
  • Oturum Kaydı
  • Dosya Paylaşımı
  • Anketler ve Geribildirim
  • Oturum Aktarımı
  • Raporlama/Analiz
  • Katılımsız Erişim
  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • İş Birliği Araçları
  • Uzaktan İzleme ve Yönetim
  • Gerçek Zamanlı Bildirimler
  • Sohbet/Mesajlaşma
TeamViewer uzaktan destek yazılımı, bilgisayarlara güvenli bir şekilde bağlanmaya, dosya ve uygulamalara erişmeye ve iş birliği yapmaya olanak tanır.
TeamViewer, küresel olarak her platform üzerinden her PC, sunucu ve cihazı birkaç saniyede birbirine bağlar. 30'dan fazla dilde kullanıma sunulan TeamViewer, her saat 30.000'den fazla yeni indirme sayısıyla önemli bir uzak masaüstü aracıdır. Dünyanın en büyük ve en hızlı uzaktan bağlantı ağlarından birine erişen 2 milyarın üzerinde güncel TeamViewer kimliği bulunuyor. Güvenliği önemsiyoruz ve en son teknolojiyle koruma konusunda müşterilerimizi ve müşterilerini ön planda tutuyoruz. TeamViewer hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Tanılama Araçları
  • Oturum Kaydı
  • Dosya Paylaşımı
  • Anketler ve Geribildirim
  • Oturum Aktarımı
  • Raporlama/Analiz
  • Katılımsız Erişim
  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • İş Birliği Araçları
  • Uzaktan İzleme ve Yönetim
  • Gerçek Zamanlı Bildirimler
  • Sohbet/Mesajlaşma
Freshdesk, 40.000’den fazla işletmenin uzaktan mükemmel müşteri desteği sunmasına yardımcı olan kullanımı kolay bir müşteri hizmetleri yazılımıdır.
Freshdesk, nerede olursanız olun müşteri hizmetleri sunmanızı sağlayan bulut tabanlı bir yardım masasıdır. Bir dizüstü bilgisayarda veya cep telefonunda Freshdesk’i kullanarak müşterilere e-posta, telefon, web, sosyal medya, canlı sohbet, sohbet robotları ve WhatsApp veya Facebook Messenger gibi mesajlaşma kanallarında, tek bir platformdan yardımcı olunabilir. İş akışları otomatikleştirilebilir, bağlama uygun iş birliği yapılabilir, uygun self servis seçenekleri ayarlanabilir ve uzaktan zahmetsizce destek sunmak için Zoom veya TeamViewer araçlarıyla entegre edilebilir. Freshdesk hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Tanılama Araçları
  • Oturum Kaydı
  • Dosya Paylaşımı
  • Anketler ve Geribildirim
  • Oturum Aktarımı
  • Raporlama/Analiz
  • Katılımsız Erişim
  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • İş Birliği Araçları
  • Uzaktan İzleme ve Yönetim
  • Gerçek Zamanlı Bildirimler
  • Sohbet/Mesajlaşma
Müşteri hizmetlerini şirketinizin merkezine yerleştirin. Temsilcilerin daha üretken, yöneticilerin daha etkili ve müşterilerin daha güçlü olmasını sağlayın.
Zoho Desk, şirketinizin müşterilerle güçlü ilişkiler kurmasına yardımcı olan web tabanlı bir müşteri hizmetleri uygulamasıdır. Zoho Desk ile temsilciler daha üretken, yöneticiler daha etkili ve müşteriler daha güçlü olur. Özelleştirilebilir, kullanışlıdır ve bir servete mal olmaz. Zoho’nun 40’tan fazla güçlü iş yazılımı paketinin bir parçası olan Zoho Desk, müşteri hizmetlerini şirketin merkezine yerleştirme gücü sağlar. Zoho Desk hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Tanılama Araçları
  • Oturum Kaydı
  • Dosya Paylaşımı
  • Anketler ve Geribildirim
  • Oturum Aktarımı
  • Raporlama/Analiz
  • Katılımsız Erişim
  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • İş Birliği Araçları
  • Uzaktan İzleme ve Yönetim
  • Gerçek Zamanlı Bildirimler
  • Sohbet/Mesajlaşma
AnyDesk, öncü ve yenilikçi bir uzak masaüstü yazılımı sağlayıcısıdır. Hızlı, kolay ve güvenli bir şekilde uzaktan destek sunar.
AnyDesk, öncü ve yenilikçi bir uzak masaüstü yazılımı sağlayıcısıdır. Uzaktan destek, uzaktan erişim ve uzaktan çalışma için hızlı, kolay ve güvenli bir çözüm sunar. Dünya genelinde cihazları birbirine bağlar. Müşterileri, büyük şirketlerden ve devlet kurumlarından araştırma tesislerine, küçük işletmelere ve kişisel kullanıcılara kadar çeşitlilik gösterir. Almanya'nın Stuttgart şehrinde 2014'te kurulan AnyDesk, 500 milyon indirme sayısına ve dünya çapında 100.000'den fazla müşteriye ulaştı. AnyDesk hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Tanılama Araçları
  • Oturum Kaydı
  • Dosya Paylaşımı
  • Anketler ve Geribildirim
  • Oturum Aktarımı
  • Raporlama/Analiz
  • Katılımsız Erişim
  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • İş Birliği Araçları
  • Uzaktan İzleme ve Yönetim
  • Gerçek Zamanlı Bildirimler
  • Sohbet/Mesajlaşma
Zoho Assist, dünyanın herhangi bir yerindeki uzak bilgisayarlara bağlanmak için basit ve doğrudan bir kullanıcı arayüzü sağlar.
Uzaktan destek, ekran paylaşımı ve gözetimsiz erişim için tek noktadan çözüm olan Zoho Assist’i kullanarak, bilgisayarınıza veya mobil cihazınıza her yerden ve her zaman erişin. Sektördeki en güvenli, güvenilir ve uygun fiyatlı yazılımlardan biriyle hemen başlayın. Önceden kurulum gerektirmez. Platformlar arası destek bulunmaktadır. Tüm cihazlarda çalışır. Tüm önemli web vekil sunucularını ve güvenlik duvarlarını destekler. Zoho Assist hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Tanılama Araçları
  • Oturum Kaydı
  • Dosya Paylaşımı
  • Anketler ve Geribildirim
  • Oturum Aktarımı
  • Raporlama/Analiz
  • Katılımsız Erişim
  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • İş Birliği Araçları
  • Uzaktan İzleme ve Yönetim
  • Gerçek Zamanlı Bildirimler
  • Sohbet/Mesajlaşma
İnteraktif çevrimiçi toplantı, görüntülü konferans ve ilgi çekici web seminerleri düzenlemeyi sağlayan web konferansı çözümü.
Zoho Meeting, çevrimiçi toplantı ve web semineri ihtiyaçları için oluşturulmuş güçlü bir web konferansı çözümüdür. Tamamen tarayıcı tabanlıdır. Katılımcıların bir toplantıya veya web seminerine katılmak için herhangi bir uygulama indirmeleri gerekmez. Windows, Linux ve Mac için masaüstü eklentisini, iOS uygulamasını, Android uygulamasını, Google Chrome uzantısını, Firefox uzantısını, ekleme pencere öğesini ve takvim entegrasyonlarını kullanarak toplantılarınıza kolayca erişin. Web semineri için kayıt, anketler, soru-cevap, konuşma izni, kaydetme, kapsamlı analiz vb. ekleyin. Zoho Meeting hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Tanılama Araçları
  • Oturum Kaydı
  • Dosya Paylaşımı
  • Anketler ve Geribildirim
  • Oturum Aktarımı
  • Raporlama/Analiz
  • Katılımsız Erişim
  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • İş Birliği Araçları
  • Uzaktan İzleme ve Yönetim
  • Gerçek Zamanlı Bildirimler
  • Sohbet/Mesajlaşma
Bir ITSM yazılımı olan Jira Service Management, yüksek hızda çalışması gereken ekiplerin hızla ve birlikte harika hizmet deneyimleri sunmasına yardımcı olur.
Jira Service Management, BT, geliştirme, operasyon ve işletme ekiplerine yüksek hız sağlayan bir ITSM (bilgi teknolojisi altyapı kütüphanesi) çözümüdür. Güçlendirilmiş ekipler geleneksel ITSM’nin karmaşıklığı olmadan iyi hizmet deneyimleri sunabilir ve Jira’nın açık iş birliği platformu aracılığıyla daha fazla etki yaratacak çabaları koordine edebilirler. Modernize edilmiş iş akışları, otomasyon kuralları, kuyruklar, SLA’lar (hizmet seviyesi anlaşması) ve self servis portalın tümü BT, geliştirici, operasyonlar ve işletme ekiplerini silo olmaksızın büyük ölçekte olağanüstü hizmet yönetimi sunmak için güçlendirir. JIRA Service Management hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Tanılama Araçları
  • Oturum Kaydı
  • Dosya Paylaşımı
  • Anketler ve Geribildirim
  • Oturum Aktarımı
  • Raporlama/Analiz
  • Katılımsız Erişim
  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • İş Birliği Araçları
  • Uzaktan İzleme ve Yönetim
  • Gerçek Zamanlı Bildirimler
  • Sohbet/Mesajlaşma
Güçlü bilet açma ve otomasyona ek olarak olay, sorun, değişiklik, sürüm ve varlık yönetimine sahip çevrimiçi ITSM hizmet masası.
Freshservice, doğru ölçeklendirilmiş, akıllı bir ITSM çözümü olarak üstün çalışan memnuniyeti sağlayan kullanımı kolay, ölçeklendirilebilir, kodsuz bir çözüm sunmaktadır. Son teknoloji yapay zeka ve ML (makine öğrenimi) yetenekleriyle Freshservice, kuruluşların BT temsilcilerinin iş yükünü hafifletmesine ve sıradan görevleri otomatikleştirerek verimliliklerini artırmasına yardımcı olur. Yapay zeka özelliklerine ek olarak Freshservice, hem eski sistemlere güvenen şirketler hem de modern kurumlar tarafından kullanılabilecek kadar esnek ve ölçeklenebilirdir. Freshservice hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Tanılama Araçları
  • Oturum Kaydı
  • Dosya Paylaşımı
  • Anketler ve Geribildirim
  • Oturum Aktarımı
  • Raporlama/Analiz
  • Katılımsız Erişim
  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • İş Birliği Araçları
  • Uzaktan İzleme ve Yönetim
  • Gerçek Zamanlı Bildirimler
  • Sohbet/Mesajlaşma
RemotePC: Tüketiciler, küçük işletmeler ve kuruluşlar için hızlı ve güvenli uzaktan erişim çözümü.
RemotePC; tüketicilerin, işletmelerin ve BT uzmanlarının PC ve Mac’lerine, iOS/Android dahil olmak üzere istedikleri cihazdan uzaktan erişmelerini ve bunları kontrol etmelerini sağlayan hızlı ve güvenli bir uzaktan erişim çözümüdür. Uzak bilgisayarlarınıza bağlanarak evden veya istediğiniz yerden çalışın. RemotePC, yazılım yüklemek zorunda kalmadan uzak bilgisayarlarınıza doğrudan web üzerinden erişmenizi sağlar. Tüketiciler, küçük işletmeler ve büyük kuruluşlara yönelik planlar içerir. RemotePC hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Tanılama Araçları
  • Oturum Kaydı
  • Dosya Paylaşımı
  • Anketler ve Geribildirim
  • Oturum Aktarımı
  • Raporlama/Analiz
  • Katılımsız Erişim
  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • İş Birliği Araçları
  • Uzaktan İzleme ve Yönetim
  • Gerçek Zamanlı Bildirimler
  • Sohbet/Mesajlaşma
SysAid, on yıllık yapay zeka bilgilerini temel alan hizmet otomasyonuyla BT’nin daha çok değil daha akıllı çalışmasına yardımcı olur. Hemen ücretsiz deneyin.
SysAid, BT’nin daha çok değil daha akıllı çalışmasını sağlamak için hizmet otomasyonu kullanır. Neredeyse kendi kendini yöneten yardım masası sayesinde dünya genelinde milyonlarca kullanıcı daha hızlı hizmet, daha hafif iş yükü ve çok daha sorunsuz bir hizmet deneyiminin keyfini çıkarıyor. ITSM’nin (bilgi teknolojisi hizmet yönetimi) her yönünü son derece rahat ve otomatik hale getirir, BT’yi karmaşadan kurtararak işletmenizin gücünü korumaya devam etmesi için gerçekten ihtiyaç duyulan işlere zaman ayırabilmesini sağlar. SysAid, BT’nin son derece ihtiyaç duyduğu düzeltmeyi sağlar. Hemen ücretsiz deneyin. SysAid hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Tanılama Araçları
  • Oturum Kaydı
  • Dosya Paylaşımı
  • Anketler ve Geribildirim
  • Oturum Aktarımı
  • Raporlama/Analiz
  • Katılımsız Erişim
  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • İş Birliği Araçları
  • Uzaktan İzleme ve Yönetim
  • Gerçek Zamanlı Bildirimler
  • Sohbet/Mesajlaşma
BT profesyonellerinin her yerden yardım sağlamasına yardımcı olan uzaktan erişim yazılımı. Otomatik Erişim, Dosya Aktarımı, Çoklu Bağlantı.
Iperius Remote, her zaman ve her yerde uzaktan yardım veya uzaktan erişim sağlayan bir yazılımdır. Düşük gecikme süresi ve hızlı veri iletimi garantilidir ve sanki orada bulunuyormuşsunuz gibi hızlı çalışmanızı sağlar. Kullanımı kolay, ölçeklendirilebilir ve güvenli bir uzaktan yazılımdır ve gözetimsiz herhangi bir cihaza bağlantı sağlar. Iperius Remote ayrıca son derece uygun bir fiyata sahiptir ve tamamen markanıza göre özelleştirilebilir. Iperius Remote hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Tanılama Araçları
  • Oturum Kaydı
  • Dosya Paylaşımı
  • Anketler ve Geribildirim
  • Oturum Aktarımı
  • Raporlama/Analiz
  • Katılımsız Erişim
  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • İş Birliği Araçları
  • Uzaktan İzleme ve Yönetim
  • Gerçek Zamanlı Bildirimler
  • Sohbet/Mesajlaşma
Remote Access Plus güvenli uzaktan destek çözümüdür ve dünyanın her yerindeki bilgisayarları uzaktan yönetmenizi sağlar:
Remote Access Plus güvenli ve kapsamlı bir kurumsal uzaktan destek çözümüdür ve sistem yöneticileriyle BT yardım masası teknisyenlerinin Windows, Mac ve Linux bilgisayar sorunlarını merkezi bir konumdan gidermelerine yardımcı olur. Gelişmiş uzaktan masaüstü paylaşımı, uzaktan komut istemi, kayıt, LAN’da Uyandırma (Wake on LAN), uzaktan kapatma, dosya yöneticisi ve daha fazlası gibi güçlü bir şekilde oluşturulmuş araçlar, seçkin uzaktan yardım sağlar ve sorun giderme süresini günlerden dakikalara indirerek önemli ölçüde azaltır. ManageEngine Remote Access Plus hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Tanılama Araçları
  • Oturum Kaydı
  • Dosya Paylaşımı
  • Anketler ve Geribildirim
  • Oturum Aktarımı
  • Raporlama/Analiz
  • Katılımsız Erişim
  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • İş Birliği Araçları
  • Uzaktan İzleme ve Yönetim
  • Gerçek Zamanlı Bildirimler
  • Sohbet/Mesajlaşma
İşletmeler için ayrıcalıklı parola yöneticisi
ManageEngine Password Manager Pro, kurumlar için özel olarak hazırlanmış web tabanlı, ayrıcalıklı bir parola yönetimi çözümüdür. Paylaşılan parolalar, belgeler ve dijital kimlikler gibi hassas bilgileri güvenli bir şekilde saklar ve yönetir. Password Manager Pro, ayrıcalıklı erişimin tüm yaşam döngüsünü kontrol etmek, yönetmek, izlemek ve denetlemek için eksiksiz bir çözümdür. Tek bir pakette üç çözüm sunar: ayrıcalıklı hesap yönetimi, uzaktan erişim yönetimi ve ayrıcalıklı oturum yönetimi. ManageEngine Password Manager Pro hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Tanılama Araçları
  • Oturum Kaydı
  • Dosya Paylaşımı
  • Anketler ve Geribildirim
  • Oturum Aktarımı
  • Raporlama/Analiz
  • Katılımsız Erişim
  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • İş Birliği Araçları
  • Uzaktan İzleme ve Yönetim
  • Gerçek Zamanlı Bildirimler
  • Sohbet/Mesajlaşma
SysTrack, BT destek ekiplerine ortamları ve son kullanıcı deneyimleri hakkında net bir görünürlük sunan uzaktan destek çözümüdür.
Son kullanıcı deneyimini ve iş verimliliğini etkileyebilecek her konuda veri toplayan ve analiz eden proaktif, uzaktan destek çözümü. SysTrack, doğrudan çalışma alanından CPU, RAM, bellek gibi verileri ve 10.000’den fazla başka veri noktasını yakalar. Bunlar daha sonra SysTrack tarafından analiz edilir ve BT tarafından maliyetleri düşüren ve operasyonları optimize eden sayısız şekilde kullanılır: yardım masası biletlerini azaltmak, fazla ve eksik tedariki belirlemek, MTTR’yi (ortalama onarım süresi) azaltmak ve daha fazlası. SysTrack hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Tanılama Araçları
  • Oturum Kaydı
  • Dosya Paylaşımı
  • Anketler ve Geribildirim
  • Oturum Aktarımı
  • Raporlama/Analiz
  • Katılımsız Erişim
  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • İş Birliği Araçları
  • Uzaktan İzleme ve Yönetim
  • Gerçek Zamanlı Bildirimler
  • Sohbet/Mesajlaşma
Her gün 9 milyonun üzerinde kullanıcı Impero’yu kullanarak 100 milyondan fazla bağlantı kuruyor. En önemli yerde kişiler, veriler ve cihazlar arasında bağlantı kurar.
Impero Connect (eski adıyla Netop Remote Control), güvenlik için özel olarak üretilmiş bir uzaktan erişim çözümüdür. Masaüstü ve akıllı telefonlardan çok hassas ATM’lere, POS makinelerine, akıllı fabrika cihazlarına ve tıbbi ekipmanlara kadar her türlü cihazı veya sunucuyu destekler. Impero Connect (eski adıyla Netop Remote Control), bulut, şirket içi veya karma ortamlar için esnek dağıtım seçenekleri sunar. Kişilerin ve cihazların nereden bağlandığına bakılmaksızın, kuruluşunuzun etkin ve güvenli bir şekilde çalışabilmesini sağlayın. Impero Connect hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Tanılama Araçları
  • Oturum Kaydı
  • Dosya Paylaşımı
  • Anketler ve Geribildirim
  • Oturum Aktarımı
  • Raporlama/Analiz
  • Katılımsız Erişim
  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • İş Birliği Araçları
  • Uzaktan İzleme ve Yönetim
  • Gerçek Zamanlı Bildirimler
  • Sohbet/Mesajlaşma
Her kanaldan her konuşmayı sorunsuzca geliştirmenizi sağlayan hızlı, basit ve güvenli birlikte inceleme ve iş birliği teknolojisi.
Surfly’nin her kanaldan sorunsuz bir şekilde her sohbeti geliştirmeyi sağlayan birlikte göz atma ve iş birliği teknolojisiyle uzak müşterileri yanınızda oturuyorlarmış gibi destekleyin. Surfly, her müşteri deneyimi akışına uyacak şekilde kolayca özelleştirilir. Birlikte inceleme oturumlarını doğrudan sitenizden veya platformunuzdan başlatabilir ve markanızla eşleşmesi için görünüm ve hissini değiştirebilirsiniz. Surfly, platformunuzdaki etkileşimleri gerçek zamanlı olarak geliştirir. Kod yazımı veya yazılım yüklemesi gerektirmez. Surfly hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Tanılama Araçları
  • Oturum Kaydı
  • Dosya Paylaşımı
  • Anketler ve Geribildirim
  • Oturum Aktarımı
  • Raporlama/Analiz
  • Katılımsız Erişim
  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • İş Birliği Araçları
  • Uzaktan İzleme ve Yönetim
  • Gerçek Zamanlı Bildirimler
  • Sohbet/Mesajlaşma
VSight Remote, uzmanların, etkilenen nokta olan sahaya anında bağlanmalarını ve sorunları uzaktan çözmelerini sağlar.
İmalat şirketleri, sektörde makine arıza süreleri nedeniyle dakikada 20.000 $ kaybediyor. Bu maliyet üretim hattının durması, sahaya uzman getirme masrafları ve geciken siparişlerden oluşmaktadır. VSight Remote, uzmanların, etkilenen nokta olan sahaya anında bağlanmalarını ve sorunları uzaktan çözmelerini sağlar. İki yönlü görüntülü ve sesli iletişim, PDF’ler, kullanma kılavuzları, adım adım talimatlar ve 3-D modeller gerçek dünyada gösterilir. VSight Remote hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Tanılama Araçları
  • Oturum Kaydı
  • Dosya Paylaşımı
  • Anketler ve Geribildirim
  • Oturum Aktarımı
  • Raporlama/Analiz
  • Katılımsız Erişim
  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • İş Birliği Araçları
  • Uzaktan İzleme ve Yönetim
  • Gerçek Zamanlı Bildirimler
  • Sohbet/Mesajlaşma
Temsilciler, müşterilerinin akıllı telefon kameralarından gördüklerini görebilir ve onları çözümlere görsel olarak yönlendirebilir.
Fixzy Assist; problem çözümü, ölçümler, bakım kontrolleri ve acil durumlar için mobil veya masaüstü bilgisayarlarını kullanarak tüketiciye canlı ve denetlenebilir video ile hızlıca bağlanan teknisyenleri veya çağrı merkezlerini destekler. Böylece harcamaları azaltır ve müşteri deneyimini iyileştirir. Eksiksiz bir şekilde baştan sona bir deneyim sunarak platformun bir teknisyen tarafından yerinde kullanılmasına olanak tanıyarak ilk seferde sorun giderme oranlarını yükseltir ve tam denetim verimliliğine sahip üç boyutlu dijital ikiz teknolojisi sağlar. Fixzy Assist hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Tanılama Araçları
  • Oturum Kaydı
  • Dosya Paylaşımı
  • Anketler ve Geribildirim
  • Oturum Aktarımı
  • Raporlama/Analiz
  • Katılımsız Erişim
  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • İş Birliği Araçları
  • Uzaktan İzleme ve Yönetim
  • Gerçek Zamanlı Bildirimler
  • Sohbet/Mesajlaşma
RemoteView, dünyanın her yerinden uzak bilgisayarlara ve mobil cihazlara uzaktan erişip bunları kontrol etmenin kolay bir yolunu sunar.
RemoteView, zaman ve yerden bağımsız olarak bilgisayar ve mobil cihazlara internet bağlantısıyla uzaktan erişmeyi sağlayan bir hizmettir. Bilgisayar ve mobil cihazlar hızlı ve güvenli bir şekilde gerçek zamanlı olarak kolayca kontrol edilebilir. Aracıyı uzak bilgisayarlara, Android cihazlarına ve sunuculara yüklemek yeterlidir. RemoteView hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Tanılama Araçları
  • Oturum Kaydı
  • Dosya Paylaşımı
  • Anketler ve Geribildirim
  • Oturum Aktarımı
  • Raporlama/Analiz
  • Katılımsız Erişim
  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • İş Birliği Araçları
  • Uzaktan İzleme ve Yönetim
  • Gerçek Zamanlı Bildirimler
  • Sohbet/Mesajlaşma
RemoteCall, temsilcilerle müşteriler arasında köprü oluşturan bulut tabanlı bir uzaktan destek çözümüdür. İstemci bilgisayarlarını, mobil cihazları ve kamera üzerinden bağlantıyı destekler.
RSUPPORT’un devrim niteliğindeki uzaktan hizmet teknolojisiyle işinizi bilgisayarlarınızdan, mobil cihazlarınızdan, web sitelerinizden ve uygulamalarınızdan geliştirin. Amiral gemisi ürünlerimizden olan RemoteCall WebViewer, etkileyici hızı, güvenilirliği ve güvenliği nedeniyle finans ve eğitim alan kuruluşların yanı sıra her türlü şirket, hükümet, kamu kuruluşu, üretici tarafından beğenilmiş ve övülmüştür. RemoteCall hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Tanılama Araçları
  • Oturum Kaydı
  • Dosya Paylaşımı
  • Anketler ve Geribildirim
  • Oturum Aktarımı
  • Raporlama/Analiz
  • Katılımsız Erişim
  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • İş Birliği Araçları
  • Uzaktan İzleme ve Yönetim
  • Gerçek Zamanlı Bildirimler
  • Sohbet/Mesajlaşma
InfoCision, geleneksel çağrı merkezleri için gelişmiş eğitim, kalite ve verimlilik çözümleri sağlayıcısıdır.
InfoCision, geleneksel çağrı merkezi hizmetleri için gelişmiş eğitim çözümleri sağlayıcısıdır. InfoCision çağrıları kısaltan, alternatif kanalları harmanlayan ve müşteri memnuniyetini artıran çağrı merkezi araçları sunar. Mevcut çağrı merkezi ortamınızda çalışan ve bu ortamı geliştiren araçlar, müşteri verilerini ve nüfus bilgilerini önceden doldurur, gelen çağrıları puanlar, çağrı merkezi temsilcilerini e-öğrenim ve simülasyonlarla eğitir, kaliteyi ölçer, personeli motive eder, çok çeşitli ve güçlü giden/gelen SMS/MMS metin mesajı seçenekleri içerir. InfoCision hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Tanılama Araçları
  • Oturum Kaydı
  • Dosya Paylaşımı
  • Anketler ve Geribildirim
  • Oturum Aktarımı
  • Raporlama/Analiz
  • Katılımsız Erişim
  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • İş Birliği Araçları
  • Uzaktan İzleme ve Yönetim
  • Gerçek Zamanlı Bildirimler
  • Sohbet/Mesajlaşma
ManageEngine PAM360, kurumsal BT için komple ayrıcalıklı erişim güvenliği.
ManageEngine PAM360, kurumsal BT ekipleri için kapsamlı bir ayrıcalıklı erişim güvenliği çözümüdür. İşletmelere tam ayrıcalıklı erişim yönetimi sağlar ve tek bir merkezi konsoldan alınan genel ağ verileriyle ayrıcalıklı erişim verilerinin derin korelasyonunu kolaylaştırır. PAM360, sıkı bir ayrıcalıklı erişim güvenliği garantisinin yanı sıra, kurumsal güvenliği aktaran çeşitli standart dışı uyum raporları sağlayarak işletmelerin uyum denetimlerini geçmelerine yardımcı olur. ManageEngine PAM360 hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Tanılama Araçları
  • Oturum Kaydı
  • Dosya Paylaşımı
  • Anketler ve Geribildirim
  • Oturum Aktarımı
  • Raporlama/Analiz
  • Katılımsız Erişim
  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • İş Birliği Araçları
  • Uzaktan İzleme ve Yönetim
  • Gerçek Zamanlı Bildirimler
  • Sohbet/Mesajlaşma