Türkiye Yerel ürünleri göster
182 sonuç
Zoho Assist, dünyanın herhangi bir yerindeki uzak bilgisayarlara bağlanmak için basit ve doğrudan bir kullanıcı arayüzü sağlar. Zoho Assist hakkında daha fazla bilgi
Uzaktan destek, ekran paylaşımı ve gözetimsiz erişim için tek noktadan çözüm olan Zoho Assist’i kullanarak, bilgisayarınıza veya mobil cihazınıza her yerden ve her zaman erişin. Sektördeki en güvenli, güvenilir ve uygun fiyatlı yazılımlardan biriyle hemen başlayın. Önceden kurulum gerektirmez. Platformlar arası destek bulunmaktadır. Tüm cihazlarda çalışır. Tüm önemli web vekil sunucularını ve güvenlik duvarlarını destekler. Zoho Assist hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Gerçek Zamanlı Sohbet
  • Tanılama Araçları
  • Ekran Paylaşımı
  • Oturum Kaydı
  • Dosya Paylaşımı
ISL Light uzaktan destek yazılımı, uzaktaki bir bilgisayarı veya mobil cihazı kontrol etmenizi sağlar. Platformlar arası, güvenli, hızlı, özelleştirilebilir. ISL Light hakkında daha fazla bilgi
ISL Light, herhangi bir bilgisayar veya mobil cihazdan herhangi bir Windows, Mac veya Linux bilgisayarına saniyeler içinde erişmenizi ve kontrol etmenizi veya mobil cihaz kullanıcılarına geçici teknik destek sunmanızı sağlayan web tabanlı bir uzaktan masaüstü çözümüdür. Platformlar arası, güvenli, yüksek hızlı ekran paylaşımı, bulut tabanlı veya şirket içi lisans. Zengin özelleştirme seçenekleri, yazılımı kendi kurumsal kimliğinize göre yeniden markalamanıza ve gelişmiş güvenlik önlemlerini uygulamanıza olanak tanır. ISL Light hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Gerçek Zamanlı Sohbet
  • Tanılama Araçları
  • Ekran Paylaşımı
  • Oturum Kaydı
  • Dosya Paylaşımı
Talep edildiğinde veya gözetimsiz destek sağlamak için istemci makinelerine saniyeler içinde bağlanmak üzere tasarlanmış uzaktan destek uygulaması. FixMe.IT hakkında daha fazla bilgi
Dünyanın herhangi bir yerinde bulunan müşterilere anında gözetimsiz ve talep edildiğinde destek sunmak için tasarlanmış uzaktan masaüstü çözümü. FixMe.IT ayda yalnızca 25 $’dan başlayan fiyatlarla çok oturumlu kullanım, sınırsız istendiği zaman destek ve 150 adede kadar gözetimsiz makineye erişim sağlamaktadır. Diğer temel özellikler arasında markalama, çok monitörlü navigasyon, iki yönlü masaüstü paylaşımı, dosya aktarımı, çizim araçları, oturum kaydı, raporlama ve çok daha fazlası yer almaktadır. FixMe.IT hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Gerçek Zamanlı Sohbet
  • Tanılama Araçları
  • Ekran Paylaşımı
  • Oturum Kaydı
  • Dosya Paylaşımı
RemotePC: Tüketiciler, küçük işletmeler ve kuruluşlar için hızlı ve güvenli uzaktan erişim çözümü. RemotePC hakkında daha fazla bilgi
RemotePC; tüketicilerin, işletmelerin ve BT uzmanlarının PC ve Mac’lerine, iOS/Android dahil olmak üzere istedikleri cihazdan uzaktan erişmelerini ve bunları kontrol etmelerini sağlayan hızlı ve güvenli bir uzaktan erişim çözümüdür. Uzak bilgisayarlarınıza bağlanarak evden veya istediğiniz yerden çalışın. RemotePC, yazılım yüklemek zorunda kalmadan uzak bilgisayarlarınıza doğrudan web üzerinden erişmenizi sağlar. Tüketiciler, küçük işletmeler ve büyük kuruluşlara yönelik planlar içerir. RemotePC hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Gerçek Zamanlı Sohbet
  • Tanılama Araçları
  • Ekran Paylaşımı
  • Oturum Kaydı
  • Dosya Paylaşımı
Her gün 9 milyonun üzerinde kullanıcı Impero’yu kullanarak 100 milyondan fazla bağlantı kuruyor. En önemli yerde kişiler, veriler ve cihazlar arasında bağlantı kurar. Impero Connect hakkında daha fazla bilgi
Impero Connect (eski adıyla Netop Remote Control), güvenlik için özel olarak üretilmiş bir uzaktan erişim çözümüdür. Masaüstü ve akıllı telefonlardan çok hassas ATM’lere, POS makinelerine, akıllı fabrika cihazlarına ve tıbbi ekipmanlara kadar her türlü cihazı veya sunucuyu destekler. Impero Connect (eski adıyla Netop Remote Control), bulut, şirket içi veya karma ortamlar için esnek dağıtım seçenekleri sunar. Kişilerin ve cihazların nereden bağlandığına bakılmaksızın, kuruluşunuzun etkin ve güvenli bir şekilde çalışabilmesini sağlayın. Impero Connect hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Gerçek Zamanlı Sohbet
  • Tanılama Araçları
  • Ekran Paylaşımı
  • Oturum Kaydı
  • Dosya Paylaşımı
RemoteView, dünyanın her yerinden uzak bilgisayarlara ve mobil cihazlara uzaktan erişip bunları kontrol etmenin kolay bir yolunu sunar. RemoteView hakkında daha fazla bilgi
RemoteView, zaman ve yerden bağımsız olarak bilgisayar ve mobil cihazlara internet bağlantısıyla uzaktan erişmeyi sağlayan bir hizmettir. Bilgisayar ve mobil cihazlar hızlı ve güvenli bir şekilde gerçek zamanlı olarak kolayca kontrol edilebilir. Aracıyı uzak bilgisayarlara, Android cihazlarına ve sunuculara yüklemek yeterlidir. RemoteView hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Gerçek Zamanlı Sohbet
  • Tanılama Araçları
  • Ekran Paylaşımı
  • Oturum Kaydı
  • Dosya Paylaşımı
RemoteCall, temsilcilerle müşteriler arasında köprü oluşturan bulut tabanlı bir uzaktan destek çözümüdür. İstemci bilgisayarlarını, mobil cihazları ve kamera üzerinden bağlantıyı destekler. RemoteCall hakkında daha fazla bilgi
RSUPPORT’un devrim niteliğindeki uzaktan hizmet teknolojisiyle işinizi bilgisayarlarınızdan, mobil cihazlarınızdan, web sitelerinizden ve uygulamalarınızdan geliştirin. Amiral gemisi ürünlerimizden olan RemoteCall WebViewer, etkileyici hızı, güvenilirliği ve güvenliği nedeniyle finans ve eğitim alan kuruluşların yanı sıra her türlü şirket, hükümet, kamu kuruluşu, üretici tarafından beğenilmiş ve övülmüştür. RemoteCall hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Gerçek Zamanlı Sohbet
  • Tanılama Araçları
  • Ekran Paylaşımı
  • Oturum Kaydı
  • Dosya Paylaşımı
ManageEngine PAM360, kurumsal BT için komple ayrıcalıklı erişim güvenliği. ManageEngine PAM360 hakkında daha fazla bilgi
ManageEngine PAM360, kurumsal BT ekipleri için kapsamlı bir ayrıcalıklı erişim güvenliği çözümüdür. İşletmelere tam ayrıcalıklı erişim yönetimi sağlar ve tek bir merkezi konsoldan alınan genel ağ verileriyle ayrıcalıklı erişim verilerinin derin korelasyonunu kolaylaştırır. PAM360, sıkı bir ayrıcalıklı erişim güvenliği garantisinin yanı sıra, kurumsal güvenliği aktaran çeşitli standart dışı uyum raporları sağlayarak işletmelerin uyum denetimlerini geçmelerine yardımcı olur. ManageEngine PAM360 hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Gerçek Zamanlı Sohbet
  • Tanılama Araçları
  • Ekran Paylaşımı
  • Oturum Kaydı
  • Dosya Paylaşımı
Slack brings all your communication together in one place. It's real-time messaging, archiving and search for modern teams.
Slack is a collaboration hub, where the right people and the right information come together, helping everyone get work done. When your team needs to kick off a project, hire a new employee, deploy some code, review a sales contract, finalize next year's budget, measure an A/B test, plan your next office opening, and more, Slack has you covered. Try Slack with your team for free. Slack hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Gerçek Zamanlı Sohbet
  • Tanılama Araçları
  • Ekran Paylaşımı
  • Oturum Kaydı
  • Dosya Paylaşımı
TeamViewer remote support software lets you connect securely to computers, access files and applications, and collaborate.
TeamViewer connects any PC, Server, Device on any platform globally in a few seconds. Available in over 30 languages, TeamViewer is a leading remote desktop tool with over 30,000 new downloads every hour. Currently, there are over 2.0 billion live TeamViewer IDs that access the world's largest and fastest remote connection network.We're serious about security, and we put our customers and their clients first when it comes to protecting them with the latest in technology. TeamViewer hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Gerçek Zamanlı Sohbet
  • Tanılama Araçları
  • Ekran Paylaşımı
  • Oturum Kaydı
  • Dosya Paylaşımı
Webex brings together Calling, Meeting and Messaging modes of collaboration into a seamless, inclusive and intelligent experience.
Webex brings together Calling, Meeting and Messaging modes of collaboration into a seamless, inclusive and intelligent experience. Make meetings more interactive and engaging • Reduce disruptions with background noise removal and voice enhancement • Enable audiences to share their reactions with animated emojis and gesture recognition • Improve audience engagement with next-gen dynamic polling and Q&A by Slido • Customize the stage layout to focus on the content and people that matters most Webex hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Gerçek Zamanlı Sohbet
  • Tanılama Araçları
  • Ekran Paylaşımı
  • Oturum Kaydı
  • Dosya Paylaşımı
Freshdesk, 40.000’den fazla işletmenin uzaktan mükemmel müşteri desteği sunmasına yardımcı olan kullanımı kolay bir müşteri hizmetleri yazılımıdır.
Freshdesk, nerede olursanız olun müşteri hizmetleri sunmanızı sağlayan bulut tabanlı bir yardım masasıdır. Bir dizüstü bilgisayarda veya cep telefonunda Freshdesk’i kullanarak müşterilere e-posta, telefon, web, sosyal medya, canlı sohbet, sohbet robotları ve WhatsApp veya Facebook Messenger gibi mesajlaşma kanallarında, tek bir platformdan yardımcı olunabilir. İş akışları otomatikleştirilebilir, bağlama uygun iş birliği yapılabilir, uygun self servis seçenekleri ayarlanabilir ve uzaktan zahmetsizce destek sunmak için Zoom veya TeamViewer araçlarıyla entegre edilebilir. Freshdesk hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Gerçek Zamanlı Sohbet
  • Tanılama Araçları
  • Ekran Paylaşımı
  • Oturum Kaydı
  • Dosya Paylaşımı
BeyondTrust Remote Support (formerly Bomgar Remote Support) securely accesses and supports any device or system, anywhere in the world.
BeyondTrust Remote Support (formerly Bomgar Remote Support) enables secure, instant remote support to customers using Windows, Mac, Android, iOS, or other devices, whether or not they are on the corporate network. Users can fix end systems or troubleshoot issues using screen sharing, remote control, unattended access, file sharing, annotations, and mobile device camera sharing. Real-time chat, canned scripts, collaboration and escalation tools improve technician efficiency. Remote Support hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Gerçek Zamanlı Sohbet
  • Tanılama Araçları
  • Ekran Paylaşımı
  • Oturum Kaydı
  • Dosya Paylaşımı
Bir uzaktan destek yazılımı olan Wrike’ın özellikleri arasında özelleştirilmiş talep formları, Gantt çizelgeleri, Kanban panoları, otomatik raporlama ve 400’den fazla entegrasyon yer almaktadır.
Wrike, 20.000’den fazla şirketin ve iki milyondan fazla kullanıcının güvendiği uzaktan destek yazılımıdır. Ekibinizi uzaktan desteklemek için özel olarak oluşturulmuş talep formları, Kanban panoları, Gantt çizelgeleri, zaman izleme raporları, gerçek zamanlı güncellemeler ve otomatik atama gibi özelliklerin hepsini aynı yerden kullanın. Wrike’ı 400’den fazla uygulamayla entegre edin, böylece ekipleriniz her gün güvendikleri araçları kullanmaya devam edebilir. İş akışlarını özelleştirin ve e-posta, toplantı ve durum güncellemeleri ihtiyacını azaltın. Wrike sayesinde daha çok değil, daha akıllıca çalışın. Wrike hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Gerçek Zamanlı Sohbet
  • Tanılama Araçları
  • Ekran Paylaşımı
  • Oturum Kaydı
  • Dosya Paylaşımı
ConnectWise Control provides the ability to view and control devices from anywhere there is an Internet connection.
ConnectWise Control (formerly ScreenConnect) is a fully functional remote support solution. The software gives you the ability to remotely view and control devices from anywhere there is an Internet connection. As a technician, regardless if you primarily support your customers personal computers or a huge enterprise infrastructure, the ability to quickly and effectively resolve problems allows you to save time and improve customer satisfaction. ConnectWise Control hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Gerçek Zamanlı Sohbet
  • Tanılama Araçları
  • Ekran Paylaşımı
  • Oturum Kaydı
  • Dosya Paylaşımı
Ridiculously simple screen sharing tool for meetings on the fly. Get everybody on the same page, when they're not in the same room!
join.me is the fastest and easiest way to connect and collaborate. Anyone can share ideas instantly with screen sharing, audio, video, whiteboard and chat. join.me is a personalized meeting experience where users can personalize participant bubbles, URLs, backgrounds and more! Join.Me hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Gerçek Zamanlı Sohbet
  • Tanılama Araçları
  • Ekran Paylaşımı
  • Oturum Kaydı
  • Dosya Paylaşımı
AnyDesk is a trailblazing and innovative provider of Remote Desktop Software and offers a fast, easy, and secure Remote Support.
AnyDesk is a trailblazing and innovative provider of Remote Desktop Software and offers a fast, easy, and secure solution for Remote Support, Remote Access, and Remote Work. Our customers range from large corporations and government institutions to research facilities, small enterprises, and personal users, connecting devices around the globe. Founded in Stuttgart, Germany, in 2014, AnyDesk has reached 500 million downloads and over 100.000 customers worldwide. AnyDesk hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Gerçek Zamanlı Sohbet
  • Tanılama Araçları
  • Ekran Paylaşımı
  • Oturum Kaydı
  • Dosya Paylaşımı
İnteraktif çevrimiçi toplantı, görüntülü konferans ve ilgi çekici web seminerleri düzenlemeyi sağlayan web konferansı çözümü.
Zoho Meeting, çevrimiçi toplantı ve web semineri ihtiyaçları için oluşturulmuş güçlü bir web konferansı çözümüdür. Tamamen tarayıcı tabanlıdır. Katılımcıların bir toplantıya veya web seminerine katılmak için herhangi bir uygulama indirmeleri gerekmez. Windows, Linux ve Mac için masaüstü eklentisini, iOS uygulamasını, Android uygulamasını, Google Chrome uzantısını, Firefox uzantısını, ekleme pencere öğesini ve takvim entegrasyonlarını kullanarak toplantılarınıza kolayca erişin. Web semineri için kayıt, anketler, soru-cevap, konuşma izni, kaydetme, kapsamlı analiz vb. ekleyin. Zoho Meeting hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Gerçek Zamanlı Sohbet
  • Tanılama Araçları
  • Ekran Paylaşımı
  • Oturum Kaydı
  • Dosya Paylaşımı
Güçlü bilet açma ve otomasyona ek olarak olay, sorun, değişiklik, sürüm ve varlık yönetimine sahip çevrimiçi ITSM hizmet masası.
Freshservice, doğru ölçeklendirilmiş, akıllı bir ITSM çözümü olarak üstün çalışan memnuniyeti sağlayan kullanımı kolay, ölçeklendirilebilir, kodsuz bir çözüm sunmaktadır. Son teknoloji yapay zeka ve ML (makine öğrenimi) yetenekleriyle Freshservice, kuruluşların BT temsilcilerinin iş yükünü hafifletmesine ve sıradan görevleri otomatikleştirerek verimliliklerini artırmasına yardımcı olur. Yapay zeka özelliklerine ek olarak Freshservice, hem eski sistemlere güvenen şirketler hem de modern kurumlar tarafından kullanılabilecek kadar esnek ve ölçeklenebilirdir. Freshservice hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Gerçek Zamanlı Sohbet
  • Tanılama Araçları
  • Ekran Paylaşımı
  • Oturum Kaydı
  • Dosya Paylaşımı
SysAid, on yıllık yapay zeka bilgilerini temel alan hizmet otomasyonuyla BT’nin daha çok değil daha akıllı çalışmasına yardımcı olur. Hemen ücretsiz deneyin.
SysAid, BT’nin daha çok değil daha akıllı çalışmasını sağlamak için hizmet otomasyonu kullanır. Neredeyse kendi kendini yöneten yardım masası sayesinde dünya genelinde milyonlarca kullanıcı daha hızlı hizmet, daha hafif iş yükü ve çok daha sorunsuz bir hizmet deneyiminin keyfini çıkarıyor. ITSM’nin (bilgi teknolojisi hizmet yönetimi) her yönünü son derece rahat ve otomatik hale getirir, BT’yi karmaşadan kurtararak işletmenizin gücünü korumaya devam etmesi için gerçekten ihtiyaç duyulan işlere zaman ayırabilmesini sağlar. SysAid, BT’nin son derece ihtiyaç duyduğu düzeltmeyi sağlar. Hemen ücretsiz deneyin. SysAid hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Gerçek Zamanlı Sohbet
  • Tanılama Araçları
  • Ekran Paylaşımı
  • Oturum Kaydı
  • Dosya Paylaşımı
Bir ITSM yazılımı olan Jira Service Management, yüksek hızda çalışması gereken ekiplerin hızla ve birlikte harika hizmet deneyimleri sunmasına yardımcı olur.
Jira Service Management, BT, geliştirme, operasyon ve işletme ekiplerine yüksek hız sağlayan bir ITSM (bilgi teknolojisi altyapı kütüphanesi) çözümüdür. Güçlendirilmiş ekipler geleneksel ITSM’nin karmaşıklığı olmadan iyi hizmet deneyimleri sunabilir ve Jira’nın açık iş birliği platformu aracılığıyla daha fazla etki yaratacak çabaları koordine edebilirler. Modernize edilmiş iş akışları, otomasyon kuralları, kuyruklar, SLA’lar (hizmet seviyesi anlaşması) ve self servis portalın tümü BT, geliştirici, operasyonlar ve işletme ekiplerini silo olmaksızın büyük ölçekte olağanüstü hizmet yönetimi sunmak için güçlendirir. JIRA Service Management hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Gerçek Zamanlı Sohbet
  • Tanılama Araçları
  • Ekran Paylaşımı
  • Oturum Kaydı
  • Dosya Paylaşımı
Supremo is an easy-to-use, secure, but affordable remote desktop software for Windows, macOS, iOS, Android, and Linux.
Supremo is an easy-to-use, secure and reliable remote desktop software for Windows, macOS, iOS, Android, and Linux. Its infrastructure is located all over the world. Supremo has all the features to work or provide assistance wherever you are: unattended access, unlimited free address book, online reports, automatic updates, remote printing and much more. Supremo is customizable and UAC compatible. It can be used on an unlimited number of devices and requires no configuration or installation. Supremo Remote Desktop hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Gerçek Zamanlı Sohbet
  • Tanılama Araçları
  • Ekran Paylaşımı
  • Oturum Kaydı
  • Dosya Paylaşımı
Atera is the ultimate all-in-one Remote IT Support solution built for MSPs and internal IT Teams. Try it for free today!
Atera is the ultimate all-in-one remote IT support tool for managed IT service providers and internal IT teams. Atera includes everything you need in one place: Full remote monitoring and management (RMM), remote access, PSA, helpdesk and ticketing, chat, network discovery, reports, billing and so much more! Work smarter with Atera RMM. Start your free trial today! Atera hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Gerçek Zamanlı Sohbet
  • Tanılama Araçları
  • Ekran Paylaşımı
  • Oturum Kaydı
  • Dosya Paylaşımı
Easy to use and affordable remote control and remote IT administration tool for Windows, Mac, and Linux platforms.
Dameware is synonymous with affordable, reliable, and safe remote support software. SolarWinds offers two remote support solutions: on-premises or cloud based. Dameware Remote Everywhere (DRE) is the fast, simple, and lightweight cloud-based version designed to help IT professionals respond to and solve issues quickly. Dameware Remote Support (DRS) is an affordable and easy-to-use on-premises software designed to simplify and accelerate remote IT administration tasks. Dameware hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Gerçek Zamanlı Sohbet
  • Tanılama Araçları
  • Ekran Paylaşımı
  • Oturum Kaydı
  • Dosya Paylaşımı
Thousands of MSPs and IT Departments use Kaseya VSA remote support software to manage and automate IT. Get your demo today!
Connect & Start Managing Devices Remotely with Kaseya VSA. Establish Instant Connection with no Delay. Resolve user issues in real time. Manage devices regardless of location, and access devices behind firewalls and at home. Remotely access endpoints and work behind the scenes without disrupting the end user and reliably access endpoints with role-based and policy-based control over who has authority. Kaseya VSA hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Gerçek Zamanlı Sohbet
  • Tanılama Araçları
  • Ekran Paylaşımı
  • Oturum Kaydı
  • Dosya Paylaşımı
The JumpCloud Directory Platform reimagines the directory as a complete platform for identity, access, and device management.
JumpCloud is an open directory platform for secure, frictionless access from any device to any resource, anywhere. JumpClouds mission is to Make Work Happen, providing simple, secure access to corporate technology resources from any device, or any location. The JumpCloud Directory Platform gives IT, MSPs, VARs/Distributors, security operations, and DevOps a single, cloud-based solution to control and manage employee identities, their devices, and apply Zero Trust principles. JumpCloud Directory Platform hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Gerçek Zamanlı Sohbet
  • Tanılama Araçları
  • Ekran Paylaşımı
  • Oturum Kaydı
  • Dosya Paylaşımı
An event management platform for live and virtual golf fundraisers with all the support you need from our customer success team.
Everything you need to host a safe and successful traditional or virtual golf event, including custom event websites for online registration, live scoring and online leaderboards, digital sponsorships , and more. Through GolfStatus.org, we make our technology available to qualifying nonprofit organizations at no cost. GolfStatus hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Gerçek Zamanlı Sohbet
  • Tanılama Araçları
  • Ekran Paylaşımı
  • Oturum Kaydı
  • Dosya Paylaşımı
Web-based remote access solution that makes it simple and secure to access your computer from anywhere.
Instantly work on your files, programs and network just as if you were at your desk. GoToMyPC's remote access solution allows you to remotely access your computer from any location with maximum speed and security. GoToMyPC hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Gerçek Zamanlı Sohbet
  • Tanılama Araçları
  • Ekran Paylaşımı
  • Oturum Kaydı
  • Dosya Paylaşımı
SecureLink, an Imprivata company, is the industry leader in critical access management
SecureLink, an Imprivata company, is the industry leader in critical access management, empowering organizations to secure access to their most valuable assets, including networks, systems, and data. By leveraging zero trust principles, machine learning, and artificial intelligence, SecureLink provides comprehensive security solutions to govern, control, monitor, and audit the most critical and highest risk access points. SecureLink hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Gerçek Zamanlı Sohbet
  • Tanılama Araçları
  • Ekran Paylaşımı
  • Oturum Kaydı
  • Dosya Paylaşımı
CloudApp enables instant business communication through shareable videos, gifs, and screenshots
CloudApp is the premier provider of visual communication for the workplace. This high growth video solution creates a collaborative space for capturing instantly shareable videos, GIFs, and screenshot s. a near 5-star business user rating from G2, Trust Radius, and Gartner Peer Insights Using its combination of screen recording, screenshot tool, and GIF maker tools and with its integrations with workflow tools Zendesk, Asana, Microsoft, Adobe, Drift, and others it is uniquely positioned as an in CloudApp hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Gerçek Zamanlı Sohbet
  • Tanılama Araçları
  • Ekran Paylaşımı
  • Oturum Kaydı
  • Dosya Paylaşımı
Pulseway is a next-generation remote support platform that will empower your end users to resolve their own issues instantly.
Pulseway is a next-generation remote support platform for ultimate efficiency. Reduce the pressure on support by empowering end users to immediately resolve their own issues. Fully stacked with features such as client portal, remote control for macOS and Windows, file transfer, multi-screen support, user chat, alerts, auto-remediation and advanced automation. Unlimited Concurrent Remote Sessions. Pulseway hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Gerçek Zamanlı Sohbet
  • Tanılama Araçları
  • Ekran Paylaşımı
  • Oturum Kaydı
  • Dosya Paylaşımı
A secure web-based solution for on-demand remote support and remote access. Connect from anywhere, unlimited users and deployments.
Remote access and support made easy. Unlimited on-demand remote assistance for only $99/year, and unattended remote access plans starting at just $99/year for 10 computers, making dualmon the price leader for remote access solutions. No installation needed for users to get assistance. Includes 20 seats for support reps, and unlimited sessions. Custom cobranding, session recording, file transfer, remote printing, remote diagnostics, usage reporting, and more. Start your two-week free trial today! dualmon hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Gerçek Zamanlı Sohbet
  • Tanılama Araçları
  • Ekran Paylaşımı
  • Oturum Kaydı
  • Dosya Paylaşımı
NinjaOne’s unified IT operations platform includes multiple one-click remote control options as well as full suite remote tools.
NinjaOne is the leading unified IT operations platform, providing a seamless, single-pane solution to manage endpoints and support end-users. Ninja includes multiple secure one-click remote control options as well as behind-the-scenes remote management tools including a remote terminal, task manager, Windows services manager, file explorer, and registry editor. Pairing remote support tools with proactive monitoring and other features provides a complete solution for endpoint support. NinjaOne hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Gerçek Zamanlı Sohbet
  • Tanılama Araçları
  • Ekran Paylaşımı
  • Oturum Kaydı
  • Dosya Paylaşımı
Cloud-based IT support software for SMBs with in-house and remote teams.
GoTo Resolve is IT support software built for SMBs. It helps IT professionals streamline their help desk by bringing together the tools they need to engage, identify problems, and fix issues faster. It combines game-changing IT management and support software with conversational ticketing and a zero trust architecture into a single consolidated tool. It is simple, secure, flexible, and free to use. Looking for GoToAssist? GoTo Resolve includes the same remote support functionality and more. GoTo Resolve hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Gerçek Zamanlı Sohbet
  • Tanılama Araçları
  • Ekran Paylaşımı
  • Oturum Kaydı
  • Dosya Paylaşımı
Real-time remote control of a customer's computer over the web for help desks, support softwares, IT organizations, and more.
GoTo Rescue is a powerful, easy-to-use remote support solution for PCs, Macs, mobile devices, and more. Rescue is built to serve teams of all sizes, from small helpdesks to the world's largest support organizations, and everyone in between. Rescue helps you provide technical support to your employees, your customers, or both, with a solution that is fast, reliable, flexible, and easy to use. Rescue hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Gerçek Zamanlı Sohbet
  • Tanılama Araçları
  • Ekran Paylaşımı
  • Oturum Kaydı
  • Dosya Paylaşımı
EV Reach is a remote IT support solution that eliminates downtime, increases productivity, and empowers IT support pros
EV Reach Remote Support Software helps you eliminate downtime, securely support and manage all internal and external devices including off network, making it ideal for WFH. EV Reach key features include: Remote Control / Unattended access to users machines / Behind-the-scenes systems mgmt / Automated, enterprise-wide inventory reporting, software updates & security patch installs / Automated case notes creation / Monitor Multiple Machines / Active Directory admin and Pswd mgmt Goverlan Reach hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Gerçek Zamanlı Sohbet
  • Tanılama Araçları
  • Ekran Paylaşımı
  • Oturum Kaydı
  • Dosya Paylaşımı
Automate Backup and Storage solutions can provide data protection and recovery from physical and virtual machines. Get your free tour!
ConnectWise Automate, formerly LabTech, has collaborated closely with best-in-class IT backup, storage and data recovery providers with extensive product lines that offer an array of features and functionalities. Through these integrations, Automate Backup and Storage solutions can provide data protection and recovery from physical and virtual machines, including cloud. Whether Windows or Linux, we've got you covered! Take your tour today! ConnectWise Automate hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Gerçek Zamanlı Sohbet
  • Tanılama Araçları
  • Ekran Paylaşımı
  • Oturum Kaydı
  • Dosya Paylaşımı
Tailored cloud environments with data storage, application hosting, cyber security protection, and live support are purpose-built to me
Abacus Private Cloud provides anywhere, anytime access to your business with a purpose-built, secure, and compliant workspace, dramatically reducing IT management burdens and costs, while increasing your organization's teamwork and productivity. Abacus Private Cloud hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Gerçek Zamanlı Sohbet
  • Tanılama Araçları
  • Ekran Paylaşımı
  • Oturum Kaydı
  • Dosya Paylaşımı
VNC Connect is the secure remote access and support solution, trusted by leading organizations worldwide.
VNC Connect is the original, budget-friendly desktop software for cloud and offline connectivity. Developed by the makers of one of the best desktop sharing systems, it provides instant remote access and support in one app. Built with security in mind, users love its simplicity and ease of use. With high-speed streaming, and superior image quality, it is platform-independent and one of the most popular Android apps for accessing Windows computers remotely. VNC Connect hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Gerçek Zamanlı Sohbet
  • Tanılama Araçları
  • Ekran Paylaşımı
  • Oturum Kaydı
  • Dosya Paylaşımı
Get a fit-for-purpose support solution implemented in record time with low-code customizations and ITSM best-practice capabilities.
InvGate Service Desk is an ITIL-ready solution with an unprecedented user interface offering Incident, Problem, Change, Asset & Knowledge processes. Service Desk provides unmatched collaboration between users, powerful automations & smart ticket management tools. Multi-tenant cloud-based SaaS or On-Premise implementation. 100% code-free configuration, drag-and-drop visual workflow builder, business analytics reporting, custom dashboards, SLAs, email ticketing, and Gamification. InvGate Service Desk hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Gerçek Zamanlı Sohbet
  • Tanılama Araçları
  • Ekran Paylaşımı
  • Oturum Kaydı
  • Dosya Paylaşımı
Remotely support your clients' computers and use remote access to assist end users. Manage computers from practically any device.
Splashtop Remote Support is a powerful remote support software solution for managed service providers (MSPs) and IT. Use Splashtop to remotely manage Windows and Mac computers, and unattended anytime access to remotely support end-users, with a solution that is fast, secure, reliable, and at an unbeatable price (save up to 80% compared to other comparable remote support solutions). Get started with a free trial! + Includes free quick support tool to provide on-demand support Splashtop Remote Support hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Gerçek Zamanlı Sohbet
  • Tanılama Araçları
  • Ekran Paylaşımı
  • Oturum Kaydı
  • Dosya Paylaşımı
Getscreen.me perhaps the simplest and most convenient remote access software for administration, technical support and work from home.
Getscreen.me is a cloud-based software for administration, technical support and remote work that allows consumers to access and manage their PCs and Macs remotely from any device, including iOS / Android. Through the use of modern web technologies Getscreen.me provides a fast and secure connection and lets you access your remote computers directly via the web, with no software installation required. Getscreen.me hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Gerçek Zamanlı Sohbet
  • Tanılama Araçları
  • Ekran Paylaşımı
  • Oturum Kaydı
  • Dosya Paylaşımı
Upscope co-browsing is instant no-download screen sharing for effortlessly onboarding and supporting even your toughest users.
Onboard and support your users like they've never experienced before. Upscope cobrowsing is the one click, no-download, interactive screen sharing for effortless onboarding and support: 1. In one click, see what your user sees, without downloads. 2. Use your mouse on THEIR screen to click and scroll for them. 3. Do this from your live chat system or when they phone in. Beautifully integrates with Intercom, Zendesk, Olark, Livechatinc and your existing phone system. Upscope hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Gerçek Zamanlı Sohbet
  • Tanılama Araçları
  • Ekran Paylaşımı
  • Oturum Kaydı
  • Dosya Paylaşımı
Aweray Remote(Awesun) - Free & Fast Remote Control App for Remote Work, Learning and Gaming.
Aweray Remote(Awesun) is a free all-in-one remote desktop application that allows users to remotely access computers and mobile devices from the phone, tablet, or PC fast and securely. You can use Aweray Remote to: -Work from home by accessing your PC from anywhere -Remotely access/control mobile device on the go -Remotely connect to PC games on a mobile device/ another PC -Access the unattended devices you managed AweSun hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Gerçek Zamanlı Sohbet
  • Tanılama Araçları
  • Ekran Paylaşımı
  • Oturum Kaydı
  • Dosya Paylaşımı
Remote support & ticketing solution built into our Naverisk All-in-One remote monitoring and management platform for MSPs & IT Depts.
Designed specifically for managed service providers (MSPs) and IT professionals, Naverisk comes fully equipped with built-in helpdesk and ticketing. Additionally, you can create tickets manually or automatically and set default agreement and billing parameters. Multiple technicians can track time and information against a single ticket. Unlike other PSA vendors in the market, the web-based ticketing components of Naverisk are built from the ground up within the product. Naverisk hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Gerçek Zamanlı Sohbet
  • Tanılama Araçları
  • Ekran Paylaşımı
  • Oturum Kaydı
  • Dosya Paylaşımı
Secure instant messaging software for business communication providing a private team network with many control features.
Brosix is the perfect solution for all businesses in need of advanced security measures for their daily communication. Brosix provides businesses with a closed network and P2P encryption, which protects them from intruders and data leaks. The Business plan includes all app features and many enterprise features such as a private team network and user feature control. The Premium plan contains all of the available app and enterprise features plus advanced control features for secure collaboration. Brosix hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Gerçek Zamanlı Sohbet
  • Tanılama Araçları
  • Ekran Paylaşımı
  • Oturum Kaydı
  • Dosya Paylaşımı
Remote control any systems in your organization from any browser without deploying agents.
Our unique, multipoint remote management allows you to remote control any systems in your organization from any browser without deploying a remote control client. Our remote control viewer uses HTML5 which enables access to any device, inside or outside of your network from a simple browser. No software required. Syxsense hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Gerçek Zamanlı Sohbet
  • Tanılama Araçları
  • Ekran Paylaşımı
  • Oturum Kaydı
  • Dosya Paylaşımı
Splashtop SOS is a cost-effective, best-in-class, remote support software solution for IT, support, and help desks.
Splashtop SOS is the best value remote support software solution for IT, support teams, and help desks. Securely connect to your users computers and mobile devices with a simple session code or with unattended anytime access. Splashtop SOS features include: + High-performance remote access + Remotely view iOS screens in real-time + Remote into Android devices + Robust security + File transfer + Remote reboot and reconnect + Licensed per technician Get started with a free trial! Splashtop SOS hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Gerçek Zamanlı Sohbet
  • Tanılama Araçları
  • Ekran Paylaşımı
  • Oturum Kaydı
  • Dosya Paylaşımı
Web-based scheduling software that automates daily rosters by priority for middle/high school flex time, activity, & tutorials periods.
Edficiency is a web-based RTI/MTSS scheduling software that automates daily rosters by priority for middle/high school flex time, activity, & tutorials periods to save schools time and enable teachers to get more time with the students that need it the most. Edficiency hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Gerçek Zamanlı Sohbet
  • Tanılama Araçları
  • Ekran Paylaşımı
  • Oturum Kaydı
  • Dosya Paylaşımı
Fast, stable and secure remote access solution that allows users to connect to devices and servers remotely and resolve issues faster.
MSP360 Connect is a fast and secure remote access tool enabling remote support, helpdesk assistance, remote work, distance education, and more. It allows users to access and control Windows devices from any operating system at any time regardless of the computer’s global location. MSP360 Connect hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Gerçek Zamanlı Sohbet
  • Tanılama Araçları
  • Ekran Paylaşımı
  • Oturum Kaydı
  • Dosya Paylaşımı