Türkiye Yerel ürünleri göster
6 sonuç
360’ın üzerinde 4,7/5 puanlı yorumlar. Basit ama tam donanımlı. Yüksek puanlı satın alma yazılımı.
Ekip üyelerinin hareket halindeyken herhangi bir cihazdan önceden tanımlanmış onaylayıcılar tarafından onaylanabilecek satın alma talepleri oluşturmasına olanak tanıyan basit satın alma yazılımı. Tüm alakalı yorumlar ve belgeler, sipariş emrine eklenebilir ve raporlama ve denetim için yönetilebilir. Harcama hatalarını ortadan kaldırın ve ekip üyelerini şirket kartıyla satın alımdan sorumlu tutun. Her satın alma işleminde bilgiye dayalı karar verme süreci için bütçeleri gerçek zamanlı olarak görüntüleyin ve yönetin. Tek düğmeye tıklayarak muhasebe için doğru raporlar oluşturun. ProcurementExpress.com hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Tedarikçi Yönetimi
  • Rfx (Talep Dokümanları) Yönetimi
  • Risk Değerlendirmesi
  • Harcama Analizi
  • İş Akışı Yönetimi
Türkiye Yerel ürün
Promena, tedarikçi tabanı yönetimi, e-kaynaklandırma, e-satın alma ve harcama analizi modülleri sunar.
Promena, tedarikçi tabanı yönetimi, e-kaynaklandırma, e-satın alma ve harcama analizi modülleri dahil tedarik süreçleri için SaaS (hizmet olarak yazılım) tabanlı çözümler sunar. Promena’nın sezgisel ve modern UX/UI tasarımından faydalanarak tedarik sürecinizi dönüştürün, rekabet, şeffaflık ve verimlilik sağlayın. Yazılım, Türkiye'nin en büyük merkezi tedarik şirketi tarafından yıllar süren satın alma bilgi birikimi ve deneyimi temel alınarak tasarlanmış ve oluşturulmuştur. Promena hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Tedarikçi Yönetimi
  • Rfx (Talep Dokümanları) Yönetimi
  • Risk Değerlendirmesi
  • Harcama Analizi
  • İş Akışı Yönetimi
Scanmarket, tedarik ve hukuk uzmanlarının ihtiyaçlarından kaynaklanan ve kullanılmak üzere üretilen yazılım çözümleri sunar.
Scanmarket, yalın bir tasarımda gelişmiş işlevler sunan bir S2C (tedarik düzenleme) yazılımıdır. Scanmarket’in S2C çözümü, tedarik uzmanına satın alma faaliyetlerini son kullanıcının ihtiyaçları doğrultusunda düzenleme imkanı sağlar. Kullanıcı tarafından benimsenmesini sağlamak için uzmanlar yoluyla yardım sunmaktadır. Kullanışlı bir şekilde tasarlanan teknoloji sayesinde tedarik işlevlerinizi dijitalleştirin. Scanmarket hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Tedarikçi Yönetimi
  • Rfx (Talep Dokümanları) Yönetimi
  • Risk Değerlendirmesi
  • Harcama Analizi
  • İş Akışı Yönetimi
Prokuria, maliyet ve zaman tasarrufu sağlayarak, tedarik çözümü sunan, kaynak kullanımı ve tedarikçi yönetimini otomatikleştiren bulut tabanlı bir platformdur.
Özelleştirmesi kolay, başlatması hızlı, çalışması sezgisel olan Prokuria, RFI'ler, RFQ'lar, RFP'ler, Ters, İleri ve Flemenk Açık Artırması, Dinamik Tahsis gibi maliyet tasarrufu sağlayan kaynak kullanımı çözümlerini başlatarak bir sonraki seviye tedarikçi yönetimi ile şirketlerin tedarik süreçlerini kolaylaştırmasına yardımcı olur. Kaynaklandırmadan tedarike uzanan süreçleri düzenleyen, şirket içi iş birliğini, paydaşlarla uyumu, iş hızını ve maliyet tasarrufunu artıran kullanıcı dostu bir platform. Prokuria hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Tedarikçi Yönetimi
  • Rfx (Talep Dokümanları) Yönetimi
  • Risk Değerlendirmesi
  • Harcama Analizi
  • İş Akışı Yönetimi
Kissflow Procurement Cloud, üst düzey ve esnek bir tedarik bulutu çözümü sunar. Satın almadan satıcı yönetimine kadar her şey tek bir platformdadır.
Kissflow Procurement Cloud (tedarik bulutu), hepsi tek bir platformda satın almadan başlayarak satıcı yönetimine kadar her şeyi içeren üst düzey bir esnek tedarik çözümüdür. Satın alma siparişleri, satın alma talebi, satıcı yönetimi, satın alma faturası, analizler ve entegrasyonlar dahil her şeyi içerir. Kissflow Procurement Cloud hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Tedarikçi Yönetimi
  • Rfx (Talep Dokümanları) Yönetimi
  • Risk Değerlendirmesi
  • Harcama Analizi
  • İş Akışı Yönetimi
Cloudscene, ağ hizmetleri bulmayı ve karşılaştırmayı kolaylaştıran veri odaklı bir pazaryeri platformudur.
Cloudscene, işletmelerin ağ hizmetlerini satın alma şeklini dönüştüren veri odaklı bir pazar platformudur. Cloudscene, tedariki düzenleyip satış faaliyetlerini basitleştirerek ileri görüşlü kuruluşlar için daha güçlü bağlantılar, daha kolay izleme ve yönetim, güçlendirilmiş ve çevik ekipler, zaman ve maliyet verimliliği ve daha fazla üretkenlik sağlar. En iyi iş kararlarının güçlü verilere dayandığı düşüncesiyle bu platform, benzersiz pazar istihbaratıyla desteklenmektedir. Cloudscene hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Tedarikçi Yönetimi
  • Rfx (Talep Dokümanları) Yönetimi
  • Risk Değerlendirmesi
  • Harcama Analizi
  • İş Akışı Yönetimi