17 yıldır işletmelerin daha iyi yazılımı
seçmesine yardımcı oluyoruz

Kaynak Kullanımı Yazılımı

Kaynak Kullanımı Yazılımı, satın alma uzmanlarının Teklif Talep Formu Sistemini (RFPS) ve fiyat teklifinden karar verme ve satın almaya kadarki talep sürecini yönetmelerine yardım eder. Tedarikçileri seçin ve yönetin; açık artırma araçlarıyla rekabetçi ihale süreçleri yaratın ve raporlama panolarıyla proje tasarruflarını takip edin. Kaynak Kullanımı Yazılımı ile ilgilenen alıcılar, Tedarik Zinciri Yazılımları, Satın Alma Programı, Tedarik Zinciri Yönetimi Yazılımları, Tedarikçi Yönetim Programı ve Sözleşme Yönetimi Yazılımı ile de ilgilenebilirler.

Türkiye Yerel ürünleri göster
10 sonuç
Türkiye Yerel ürün
Promena, tedarikçi tabanı yönetimi, e-kaynaklandırma, e-satın alma ve harcama analizi modülleri sunar. Promena hakkında daha fazla bilgi
Promena, tedarik süreçlerinizi optimize etmek için kapsamlı bir hizmet olarak yazılım (Software as a Service, SaaS) tabanlı çözümler paketi sunar. Bu platformum tedarikçi taban yönetimi, ÇSY (çevresel, sosyal ve yönetişim), e-Satın Alma, e-Tedarik ve sözleşme yönetimi modülleri içerir. e-Kaynak Sağlama modülü, satın alma faaliyetlerini düzene sokarak, tedarikçi katılımını iyileştirerek ve rekabetçi teklifi destekleyerek tedarik ekibinizi güçlendirir. Böylece daha fazla şeffaflık, maliyet tasarrufu ve daha iyi karar verme sağlar. Promena’nın rekabeti, şeffaflığı ve verimliliği teşvik etmek için tasarlanmış kullanıcı dostu arayüzü ile tedarik operasyonlarınızı geliştirin. Modern kullanıcı deneyimi/kullanıcı arayüzü sorunsuz ve kullanımı kolay bir deneyim sağlar. Onlarca yıllık tedarik uzmanlığı deneyimi üzerine inşa edilen Promena, Türkiye’deki önemli bir merkezi tedarik şirketi tarafından geliştirilmiş olup güçlü ve güvenilir performans sunmaktadır. Promena hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Satın Alma Siparişi Yönetimi
  • Tedarik Yönetimi
  • İş Birliği Araçları
  • Uyumluluk Yönetimi
  • Tedarikçi Yeterliliği
  • İş Akışı Yönetimi
  • Harcama Yönetimi
  • Talep Yönetimi
  • Teklifler/Tahminler
360’ın üzerinde 4,7/5 puanlı yorumlar. Basit ama tam donanımlı. Yüksek puanlı satın alma yazılımı.
Ekip üyelerinin hareket halindeyken herhangi bir cihazdan önceden tanımlanmış onaylayıcılar tarafından onaylanabilecek satın alma talepleri oluşturmasına olanak tanıyan basit satın alma yazılımı. Tüm alakalı yorumlar ve belgeler, sipariş emrine eklenebilir ve raporlama ve denetim için yönetilebilir. Harcama hatalarını ortadan kaldırın ve ekip üyelerini şirket kartıyla satın alımdan sorumlu tutun. Her satın alma işleminde bilgiye dayalı karar verme süreci için bütçeleri gerçek zamanlı olarak görüntüleyin ve yönetin. Tek düğmeye tıklayarak muhasebe için doğru raporlar oluşturun. ProcurementExpress.com hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Satın Alma Siparişi Yönetimi
  • Tedarik Yönetimi
  • İş Birliği Araçları
  • Uyumluluk Yönetimi
  • Tedarikçi Yeterliliği
  • İş Akışı Yönetimi
  • Harcama Yönetimi
  • Talep Yönetimi
  • Teklifler/Tahminler
Manuel çalışmayı ortadan kaldırarak zaman ve paradan tasarruf edin. Kolaylaştırılmış onaylar, bütçeleme, otomatik PR ve PO işleme: hepsi tek bir yazılımda.
Precoro, 2015 yılından bu yana, tedarik alanındaki manuel işleri ortadan kaldırarak 1000’den fazla KOBİ ve işletmenin satın alma operasyonlarını geliştirmesine yardımcı olmuştur. Kolaylaştırılmış onaylar, akıllı bütçeleme ve masraf izleme, otomatik PR (satın alım talebi) ve PO (sipariş emri) işleme: hepsi bir arada tedarik yazılımı. Precoro kolay kullanılır, hızlı uygulanır. NetSuite ve Quickbooks ile entegrasyon ve ücretsiz API dahil olmak üzere çok çeşitli özelliklerden yararlanın. Precoro hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Satın Alma Siparişi Yönetimi
  • Tedarik Yönetimi
  • İş Birliği Araçları
  • Uyumluluk Yönetimi
  • Tedarikçi Yeterliliği
  • İş Akışı Yönetimi
  • Harcama Yönetimi
  • Talep Yönetimi
  • Teklifler/Tahminler
İşletmelerin üretim süreçleri ve depolar genelinde denetimleri kolaylaştırmasına yardımcı olan kalite ve sürdürülebilirlik ağı platformu.
Inspectorio, dinamik ve risk tabanlı kalite ve uyumluluk programları oluşturmaya odaklanan bulut tabanlı bir hizmet olarak yazılım (Software as a Service, SaaS) çözümüdür. Birbirine bağlı, sürdürülebilir ve şeffaf bir tedarik zinciri oluşturmayı amaçlar. Inspectorio’nun yapay zeka özellikleri markalara, perakendecilere ve satıcılara yüksek riskli alanları tahmin etme ve tedarik zinciri genelinde risk tabanlı müdahaleleri otomatikleştirme araçları sağlar. Inspectorio hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Satın Alma Siparişi Yönetimi
  • Tedarik Yönetimi
  • İş Birliği Araçları
  • Uyumluluk Yönetimi
  • Tedarikçi Yeterliliği
  • İş Akışı Yönetimi
  • Harcama Yönetimi
  • Talep Yönetimi
  • Teklifler/Tahminler
Scanmarket, tedarik ve hukuk uzmanlarının ihtiyaçlarından kaynaklanan ve kullanılmak üzere üretilen yazılım çözümleri sunar.
Scanmarket, yalın bir tasarımda gelişmiş işlevler sunan bir S2C (tedarik düzenleme) yazılımıdır. Scanmarket’in S2C çözümü, tedarik uzmanına satın alma faaliyetlerini son kullanıcının ihtiyaçları doğrultusunda düzenleme imkanı sağlar. Kullanıcı tarafından benimsenmesini sağlamak için uzmanlar yoluyla yardım sunmaktadır. Kullanışlı bir şekilde tasarlanan teknoloji sayesinde tedarik işlevlerinizi dijitalleştirin. Scanmarket hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Satın Alma Siparişi Yönetimi
  • Tedarik Yönetimi
  • İş Birliği Araçları
  • Uyumluluk Yönetimi
  • Tedarikçi Yeterliliği
  • İş Akışı Yönetimi
  • Harcama Yönetimi
  • Talep Yönetimi
  • Teklifler/Tahminler
Prokuria, maliyet ve zaman tasarrufu sağlayarak, tedarik çözümü sunan, kaynak kullanımı ve tedarikçi yönetimini otomatikleştiren bulut tabanlı bir platformdur.
Özelleştirmesi kolay, başlatması hızlı, çalışması sezgisel olan Prokuria, RFI'ler, RFQ'lar, RFP'ler, Ters, İleri ve Flemenk Açık Artırması, Dinamik Tahsis gibi maliyet tasarrufu sağlayan kaynak kullanımı çözümlerini başlatarak bir sonraki seviye tedarikçi yönetimi ile şirketlerin tedarik süreçlerini kolaylaştırmasına yardımcı olur. Kaynaklandırmadan tedarike uzanan süreçleri düzenleyen, şirket içi iş birliğini, paydaşlarla uyumu, iş hızını ve maliyet tasarrufunu artıran kullanıcı dostu bir platform. Prokuria hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Satın Alma Siparişi Yönetimi
  • Tedarik Yönetimi
  • İş Birliği Araçları
  • Uyumluluk Yönetimi
  • Tedarikçi Yeterliliği
  • İş Akışı Yönetimi
  • Harcama Yönetimi
  • Talep Yönetimi
  • Teklifler/Tahminler
Surefront'un birleşik ürün işbirliği platformu çok kanallı satışları, ticarileştirmeyi ve ürün geliştirmeyi kolaylaştırarak 10 kat ROI yönünde ilerleme sağlar.
Surefront Birleşik Ürün Yaşam Döngüsü Yönetimi yazılımı, iş akışlarını düzene sokarak ve pazara sunma hızını %70 artırarak ürün yönetimine katkıda bulunur. PLM yazılımı tüm proje görüşmeler, ürün bilgi paylaşımı ve görev yönetimi için bir merkezi nokta oluşturur. Ekipler SOX uyumluluğunda kolayca gezinebilir, kritik verileri anında bulabilir ve ürün yaşam döngüsünü zahmetsizce yönetebilir. Kullanımdan sonraki ilk yıl içinde 10 kat ROI garantisiyle ekibinizin verimliliğini ve kaynaklarını üst düzeye çıkarın. Surefront hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Satın Alma Siparişi Yönetimi
  • Tedarik Yönetimi
  • İş Birliği Araçları
  • Uyumluluk Yönetimi
  • Tedarikçi Yeterliliği
  • İş Akışı Yönetimi
  • Harcama Yönetimi
  • Talep Yönetimi
  • Teklifler/Tahminler
Eye-share, yapay zeka odaklı araçlarla satın alma ve borç hesapları otomatikleştirerek, kolaylaştırılmış finansal yönetim için esnek, özelleştirilebilir çözümler sunar
Eye-share, işletmelerin borç hesaplarını ve tedarik süreçlerini yönetme şeklini dönüştürmek için tasarlanmış bir finansal otomasyon çözümleri sağlayıcısıdır. Eyeshare Workflow, %90’a varan fatura işleme verimliliği sağlayan yapay zeka odaklı otomasyon sunarak manuel görevleri ve hataları önemli ölçüde azaltır. Eye-share’in modüler tasarımı, işletmelerin birbirinden farklı ihtiyaçlarına uyan özelleştirilmiş bir çözüm oluşturmasına olanak tanır. Satın almanın iyileştirilmesi, genel muhasebe kayıtlarının otomatikleştirilmesi ve tedarikçi iletişiminin iyileştirilmesi için bu platform 80’den fazla ERP sistemiyle sorunsuz bir şekilde entegre edilebilme esnekliğini ve verimliliğini sunuyor. Yapay zeka işlenebilir içgörüler sağlıyor, iş akışlarını optimize ediyor ve sürekli kendisini geliştirerek işletmelerin maliyetleri düşürmesine, finansal kapanışı hızlandırmasına ve stratejik görevlere odaklanmasına yardımcı oluyor. Güvenli bir bulut tabanlı platformla eye-share, işletmelerin gerçek zamanlı veriler sunarak daha akıllı karar almasını ve gelişmiş finansal performans elde etmesini sağlıyor. eye-share Workflow hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Satın Alma Siparişi Yönetimi
  • Tedarik Yönetimi
  • İş Birliği Araçları
  • Uyumluluk Yönetimi
  • Tedarikçi Yeterliliği
  • İş Akışı Yönetimi
  • Harcama Yönetimi
  • Talep Yönetimi
  • Teklifler/Tahminler
Cloudscene, ağ hizmetleri bulmayı ve karşılaştırmayı kolaylaştıran veri odaklı bir pazaryeri platformudur.
Cloudscene, işletmelerin ağ hizmetlerini satın alma şeklini dönüştüren veri odaklı bir pazar platformudur. Cloudscene, tedariki düzenleyip satış faaliyetlerini basitleştirerek ileri görüşlü kuruluşlar için daha güçlü bağlantılar, daha kolay izleme ve yönetim, güçlendirilmiş ve çevik ekipler, zaman ve maliyet verimliliği ve daha fazla üretkenlik sağlar. En iyi iş kararlarının güçlü verilere dayandığı düşüncesiyle bu platform, benzersiz pazar istihbaratıyla desteklenmektedir. Cloudscene hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Satın Alma Siparişi Yönetimi
  • Tedarik Yönetimi
  • İş Birliği Araçları
  • Uyumluluk Yönetimi
  • Tedarikçi Yeterliliği
  • İş Akışı Yönetimi
  • Harcama Yönetimi
  • Talep Yönetimi
  • Teklifler/Tahminler
Flowie, P2P, O2C ve Nakit Akış yönetimini merkezileştiren modern şirketler için üst düzey Tedarik ve Finans Operasyonları platformudur.
Flowie, modern şirketler için üst düzey Tedarik ve Finans Operasyonları platformudur. Flowie, Tedarikten Ödemeye (P2P), Siparişten Nakde (O2C) ve Nakit Akışı Yönetimini tüketici sınıfı bir kullanıcı deneyimiyle merkezileştirir. Flowie küresel kapsama sahiptir: platform, vergiye (e-faturalandırma) %100 uygun olarak 60'tan fazla ülkeden ve ülkeye faturaları yönetmenizi sağlar. Flowie', bir entegratöre gerek kalmadan şirketin tüm araçlarıyla birkaç dakika içinde doğal olarak senkronize olur. Flowie hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Satın Alma Siparişi Yönetimi
  • Tedarik Yönetimi
  • İş Birliği Araçları
  • Uyumluluk Yönetimi
  • Tedarikçi Yeterliliği
  • İş Akışı Yönetimi
  • Harcama Yönetimi
  • Talep Yönetimi
  • Teklifler/Tahminler