15 yıldır işletmelerin daha iyi yazılımı
seçmesine yardımcı oluyoruz

Kaynak Kullanımı Yazılımı

Kaynak Kullanımı Yazılımı, satın alma uzmanlarının Teklif Talep Formu Sistemini (RFPS) ve fiyat teklifinden karar verme ve satın almaya kadarki talep sürecini yönetmelerine yardım eder. Tedarikçileri seçin ve yönetin; açık artırma araçlarıyla rekabetçi ihale süreçleri yaratın ve raporlama panolarıyla proje tasarruflarını takip edin. Kaynak Kullanımı Yazılımı ile ilgilenen alıcılar, Tedarik Zinciri Yazılımları, Satın Alma Programı, Tedarik Zinciri Yönetimi Yazılımları, Tedarikçi Yönetim Programı ve Sözleşme Yönetimi Yazılımı ile de ilgilenebilirler.

Türkiye Yerel ürünleri göster

8 sonuç

Türkiye Yerel ürün
Promena, tedarikçi tabanı yönetimi, e-kaynaklandırma, e-satın alma ve harcama analizi modülleri sunar. Promena hakkında daha fazla bilgi
Promena, tedarikçi tabanı yönetimi, e-kaynaklandırma, e-satın alma ve harcama analizi modülleri dahil tedarik süreçleri için SaaS (hizmet olarak yazılım) tabanlı çözümler sunar. Promena’nın sezgisel ve modern UX/UI tasarımından faydalanarak tedarik sürecinizi dönüştürün, rekabet, şeffaflık ve verimlilik sağlayın. Yazılım, Türkiye'nin en büyük merkezi tedarik şirketi tarafından yıllar süren satın alma bilgi birikimi ve deneyimi temel alınarak tasarlanmış ve oluşturulmuştur. Promena hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İş Birliği Araçları
  • Tedarikçi Yeterliliği
  • Harcama Yönetimi
  • Satın Alma Siparişi Yönetimi
  • Tedarik Yönetimi
  • Uyumluluk Yönetimi
  • İş Akışı Yönetimi
  • Talep Yönetimi
  • Teklifler/Tahminler
Kissflow Procurement Cloud, tedarik süreçlerinizi yönetmek için ihtiyacınız olan her şeyi sunar. Kissflow Procurement Cloud hakkında daha fazla bilgi
Kissflow Procurement Cloud, tüm tedarik süreçlerinizi kolaylaştırmanıza yardımcı olur. Potansiyel tedarikçilerle ilk temas noktası olan Kissflow Procurement Cloud'un tedarik modülü, RFx olaylarını sorunsuz bir şekilde yönetmeye ve dahili iş ihtiyaçları ve değerlendirme gerekliliklerini içermeden tedarikçilere en iyi izlenimi ve deneyimi vermeye olanak tanır. Kissflow Procurement Cloud hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İş Birliği Araçları
  • Tedarikçi Yeterliliği
  • Harcama Yönetimi
  • Satın Alma Siparişi Yönetimi
  • Tedarik Yönetimi
  • Uyumluluk Yönetimi
  • İş Akışı Yönetimi
  • Talep Yönetimi
  • Teklifler/Tahminler
360’ın üzerinde 4,7/5 puanlı yorumlar. Basit ama tam donanımlı. Yüksek puanlı satın alma yazılımı.
Ekip üyelerinin hareket halindeyken herhangi bir cihazdan önceden tanımlanmış onaylayıcılar tarafından onaylanabilecek satın alma talepleri oluşturmasına olanak tanıyan basit satın alma yazılımı. Tüm alakalı yorumlar ve belgeler, sipariş emrine eklenebilir ve raporlama ve denetim için yönetilebilir. Harcama hatalarını ortadan kaldırın ve ekip üyelerini şirket kartıyla satın alımdan sorumlu tutun. Her satın alma işleminde bilgiye dayalı karar verme süreci için bütçeleri gerçek zamanlı olarak görüntüleyin ve yönetin. Tek düğmeye tıklayarak muhasebe için doğru raporlar oluşturun. ProcurementExpress.com hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İş Birliği Araçları
  • Tedarikçi Yeterliliği
  • Harcama Yönetimi
  • Satın Alma Siparişi Yönetimi
  • Tedarik Yönetimi
  • Uyumluluk Yönetimi
  • İş Akışı Yönetimi
  • Talep Yönetimi
  • Teklifler/Tahminler
Manuel çalışmayı ortadan kaldırarak zaman ve paradan tasarruf edin. Kolaylaştırılmış onaylar, bütçeleme, otomatik PR ve PO işleme: hepsi tek bir yazılımda.
Precoro, 2015 yılından bu yana, tedarik alanındaki manuel işleri ortadan kaldırarak 1000’den fazla KOBİ ve işletmenin satın alma operasyonlarını geliştirmesine yardımcı olmuştur. Kolaylaştırılmış onaylar, akıllı bütçeleme ve masraf izleme, otomatik PR (satın alım talebi) ve PO (sipariş emri) işleme: hepsi bir arada tedarik yazılımı. Precoro kolay kullanılır, hızlı uygulanır. NetSuite ve Quickbooks ile entegrasyon ve ücretsiz API dahil olmak üzere çok çeşitli özelliklerden yararlanın. Precoro hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İş Birliği Araçları
  • Tedarikçi Yeterliliği
  • Harcama Yönetimi
  • Satın Alma Siparişi Yönetimi
  • Tedarik Yönetimi
  • Uyumluluk Yönetimi
  • İş Akışı Yönetimi
  • Talep Yönetimi
  • Teklifler/Tahminler
Scanmarket, tedarik ve hukuk uzmanlarının ihtiyaçlarından kaynaklanan ve kullanılmak üzere üretilen yazılım çözümleri sunar.
Scanmarket, yalın bir tasarımda gelişmiş işlevler sunan bir S2C (tedarik düzenleme) yazılımıdır. Scanmarket’in S2C çözümü, tedarik uzmanına satın alma faaliyetlerini son kullanıcının ihtiyaçları doğrultusunda düzenleme imkanı sağlar. Kullanıcı tarafından benimsenmesini sağlamak için uzmanlar yoluyla yardım sunmaktadır. Kullanışlı bir şekilde tasarlanan teknoloji sayesinde tedarik işlevlerinizi dijitalleştirin. Scanmarket hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İş Birliği Araçları
  • Tedarikçi Yeterliliği
  • Harcama Yönetimi
  • Satın Alma Siparişi Yönetimi
  • Tedarik Yönetimi
  • Uyumluluk Yönetimi
  • İş Akışı Yönetimi
  • Talep Yönetimi
  • Teklifler/Tahminler
Prokuria, maliyet ve zaman tasarrufu sağlayarak, tedarik çözümü sunan, kaynak kullanımı ve tedarikçi yönetimini otomatikleştiren bulut tabanlı bir platformdur.
Özelleştirmesi kolay, başlatması hızlı, çalışması sezgisel olan Prokuria, RFI'ler, RFQ'lar, RFP'ler, Ters, İleri ve Flemenk Açık Artırması, Dinamik Tahsis gibi maliyet tasarrufu sağlayan kaynak kullanımı çözümlerini başlatarak bir sonraki seviye tedarikçi yönetimi ile şirketlerin tedarik süreçlerini kolaylaştırmasına yardımcı olur. Kaynaklandırmadan tedarike uzanan süreçleri düzenleyen, şirket içi iş birliğini, paydaşlarla uyumu, iş hızını ve maliyet tasarrufunu artıran kullanıcı dostu bir platform. Prokuria hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İş Birliği Araçları
  • Tedarikçi Yeterliliği
  • Harcama Yönetimi
  • Satın Alma Siparişi Yönetimi
  • Tedarik Yönetimi
  • Uyumluluk Yönetimi
  • İş Akışı Yönetimi
  • Talep Yönetimi
  • Teklifler/Tahminler
Cloudscene, ağ hizmetleri bulmayı ve karşılaştırmayı kolaylaştıran veri odaklı bir pazaryeri platformudur.
Cloudscene, işletmelerin ağ hizmetlerini satın alma şeklini dönüştüren veri odaklı bir pazar platformudur. Cloudscene, tedariki düzenleyip satış faaliyetlerini basitleştirerek ileri görüşlü kuruluşlar için daha güçlü bağlantılar, daha kolay izleme ve yönetim, güçlendirilmiş ve çevik ekipler, zaman ve maliyet verimliliği ve daha fazla üretkenlik sağlar. En iyi iş kararlarının güçlü verilere dayandığı düşüncesiyle bu platform, benzersiz pazar istihbaratıyla desteklenmektedir. Cloudscene hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İş Birliği Araçları
  • Tedarikçi Yeterliliği
  • Harcama Yönetimi
  • Satın Alma Siparişi Yönetimi
  • Tedarik Yönetimi
  • Uyumluluk Yönetimi
  • İş Akışı Yönetimi
  • Talep Yönetimi
  • Teklifler/Tahminler
Flowie, P2P, O2C ve Nakit Akış yönetimini merkezileştiren modern şirketler için üst düzey Tedarik ve Finans Operasyonları platformudur.
Flowie, modern şirketler için üst düzey Tedarik ve Finans Operasyonları platformudur. Flowie, Tedarikten Ödemeye (P2P), Siparişten Nakde (O2C) ve Nakit Akışı Yönetimini tüketici sınıfı bir kullanıcı deneyimiyle merkezileştirir. Flowie küresel kapsama sahiptir: platform, vergiye (e-faturalandırma) %100 uygun olarak 60'tan fazla ülkeden ve ülkeye faturaları yönetmenizi sağlar. Flowie', bir entegratöre gerek kalmadan şirketin tüm araçlarıyla birkaç dakika içinde doğal olarak senkronize olur. Flowie hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İş Birliği Araçları
  • Tedarikçi Yeterliliği
  • Harcama Yönetimi
  • Satın Alma Siparişi Yönetimi
  • Tedarik Yönetimi
  • Uyumluluk Yönetimi
  • İş Akışı Yönetimi
  • Talep Yönetimi
  • Teklifler/Tahminler