18 yıldır işletmelerin daha iyi yazılımı
seçmesine yardımcı oluyoruz

Mobil Analitik Yazılımı

Mobil Analitik Yazılımı işletmelerin müşterilerinin uygulama içi yolculuğunu anlamasına, kullanıcıların sorun yaşadığı noktaları belirlemesine ve müşteri deneyimini iyileştirme ve mobil uygulama gelirini artırma fırsatlarından yararlanmalarına yardım eder. Mobil Uygulama Analitiği Yazılımı olarak da bilinir.

11 sonuç
Pendo ile inanılmaz mobil deneyimler sunun. Mühendisler veya yeni bir uygulama sürümü olmadan uygulama içi kılavuzları başlatın.
Pendo ile inanılmaz mobil deneyimler sunun. Kullanıcılarınızın ürün deneyimini kesintisiz hale getirmek için mobil ve masaüstü uygulamaları arasında bütünleşik bir müşteri yolculuğu oluşturun. Mobil içgörülere dayalı daha iyi kararlar alıp stratejinizi düzenleyerek ürün yeniliklerini hızlandırın. Pendo ile ürün kullanımını değerlendirin, uygulamadaki kullanıcılara rehberlik edin, müşteri geri bildirimlerini araştırın ve mobil cihazlara özel içgörüler edinin. Pendo hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Huni Analizi
  • Oturum Kaydı
  • Kohort Analizi
  • Uygulama İçi Etkinlik İzleme
  • Davranış İzleme
  • Raporlama/Analiz
Smartlook, iOS ve Android uygulamaları için sürekli açık kayıtlara, ısı haritalarına, otomatik olay ve hunilere sahip bir nitel analiz çözümüdür
Smartlook; iOS, Android ve React Native uygulamaları için kullanıcı eylemlerinin ardındaki “nedenlere” yanıt veren bir nitel analiz çözümüdür. İnsanların uygulamanızla nasıl etkileşimde bulunduğunu anlayın. Kayıtları izleyin, olayları izleyin ve dönüşüm hunileri oluşturun. Bu verilerle donatılmış olarak, uygulamanızı daha da iyileştirmeye başlayın. Smartlook hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Huni Analizi
  • Oturum Kaydı
  • Kohort Analizi
  • Uygulama İçi Etkinlik İzleme
  • Davranış İzleme
  • Raporlama/Analiz
Memnuniyeti artırma ve daha iyi ürünler oluşturma amacıyla tüm dijital temas noktalarında sürekli müşteri geri bildirimi alın.
Sürekli müşteri geri bildirimlerinin toplanması için güçlü bir kullanıcı yolculuk anketi yazılımı. • E-posta, bağlantı, web sitesi, ürün içi veya mobil uygulamalar aracılığıyla özelleştirilmiş anketler düzenleyin. • Yerel entegrasyonlar aracılığıyla araçlarla bağlantı kurun. • Sınırsız sayıda ekip arkadaşıyla iş birliği yapın. • Kullanıcı yolculuğunun tüm aşamalarında müşterilerden öngörüler edinin. • Geri bildirim almayı otomatikleştirin ve metrikleri izleyin. • Memnuniyeti artırmak, müşteri kaybını azaltmak, daha iyi ürünler oluşturmak ve etkili pazarlama stratejileri geliştirmek için geri bildirimleri analiz edin ve bunlara göre hareket geçin Survicate hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Huni Analizi
  • Oturum Kaydı
  • Kohort Analizi
  • Uygulama İçi Etkinlik İzleme
  • Davranış İzleme
  • Raporlama/Analiz
Affise, gelişmiş mobil ölçüm ve analizler sunarak işletmelerin daha hızlı ölçeklendirilmesine yardımcı olan 360°'lik bir ortak pazarlama ekosistemidir.
Affise, işletmenizi ölçeklendirmeye yardımcı olmak için tasarlanmış eksiksiz bir ortak pazarlama ekosistemidir. Tüm ortak pazarlamanızı tek bir panodan yürütmek için gerekli tüm araçlara sahiptir. Ekosistemi 3 üründen oluşur: - Analiz, izleme ve ilişkilendirmede başarılı olan Performance; - Kendi iş ortağı programınızı başlatmanıza veya mevcut bir programı geliştirmenize olanak tanıyan Reach ve - Mobil analiz araçlarıyla uygulamanızın performansını izlemenize olanak tanıyan MMP. Affise hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Huni Analizi
  • Oturum Kaydı
  • Kohort Analizi
  • Uygulama İçi Etkinlik İzleme
  • Davranış İzleme
  • Raporlama/Analiz
Zamanında, doğru ve ayrıntılı veri içgörüleri sunarak performansı optimize etmek için tüm mobil verilerinizi ayrıntılı olarak toplayın.
Veriler, her mobil pazarlama kampanyasının bel kemiğidir. İyi bir performans elde etmek için pazarlamacıların adapte olmak, optimize etmek ve büyümek için kolayca ulaşılabilir, kolayca sindirilebilir, ayrıntılı verilere ihtiyacı vardır. LinkedIn, Rovio, Lyft, Warby Parker, Twitter ve daha fazlasının önde gelen mobil pazarlama ekipleri, pazarlama verilerini ve mobil analizleri birleştirmek için Singular’a güveniyor. Her iş ortağından, cihazdan ve platformdan maliyet, yaratıcı çalışma, teklifler ve reklamdan gelir elde etme dahil pazarlama hunisinin tamamına ilişkin verileri toplayın. Singular hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Huni Analizi
  • Oturum Kaydı
  • Kohort Analizi
  • Uygulama İçi Etkinlik İzleme
  • Davranış İzleme
  • Raporlama/Analiz
Notificare, markaların satışa dönüşüm sağlamak ve artırmak için hedef kitleleriyle yeniden ilişki kurmalarına yardımcı olur.
Notificare, markaların hedef kitleleriyle yeniden ilişki kurmalarına, müşteri davranışlarına ışık tutmalarına ve dönüşümleri artırmalarına yardımcı olan, önde gelen güçlü bir müşteri bağlılığı platformudur. Akıllıca kararlar vermenize yardımcı olan güçlü içgörüler. Başarınızı ölçün ve performansınızı kendi KPI’larınıza göre iyileştirin. En ilgi çekici mesajları ve etkileşimleri sunmak için app push, web push, e-posta, SMS ve mobil cüzdan kanalları içeren tek bir araç. 2012 yılında kurulmuştur. Genel merkezi Hollanda’nın Rotterdam şehrindedir. Notificare hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Huni Analizi
  • Oturum Kaydı
  • Kohort Analizi
  • Uygulama İçi Etkinlik İzleme
  • Davranış İzleme
  • Raporlama/Analiz
Mobil pazarlamacılar için tasarlanan analitik çözümü Datascape ile tüm verilerinizi tek bir yerde analiz ederek daha hızlı ve daha akılcı kararlar alın.
Tüm verilerinizi tek bir yerde analiz ederek daha hızlı ve daha akılcı kararlar alın. Adjust Datascape, mobil pazarlamacılara gelişmiş veri raporlama ve görselleştirme yetenekleri sunuyor. Uygulama yatırım getirisini kullanıcı kazanımı içgörüleriyle, özel metriklerle, SKAdNetwork ile ve Cohort Dashboard'ları ile sağlayın. Adjust hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Huni Analizi
  • Oturum Kaydı
  • Kohort Analizi
  • Uygulama İçi Etkinlik İzleme
  • Davranış İzleme
  • Raporlama/Analiz
Mobil uygulama analizinde önemli bir yere sahiptir. UXCam, mobil uygulamanızda gerçekleştirilen her mikro etkileşimi yakalar.
Mobil uygulama analizinde önemli bir yere sahiptir. UXCam, şirketlerin mobil uygulamalarındaki sorunları belirlemelerine ve bilinçli ürün kararları vermelerine yardımcı olur. Çoğu şirket, sayfa ziyaretleri gibi yanıltıcı ölçekleri izler ve mikro etkileşim veri setlerini yakalamaz. Bunu yaparken, asıl önemli olan kullanıcı unsurunu tamamen gözden kaçırırlar. UXCam, insanların kullanıcıları anlayarak mükemmel uygulamayı sunmalarına yardımcı olan bir çözüm geliştirdi. UXCam hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Huni Analizi
  • Oturum Kaydı
  • Kohort Analizi
  • Uygulama İçi Etkinlik İzleme
  • Davranış İzleme
  • Raporlama/Analiz
Hızlı kullanıcı katılımı sağlamanın en hızlı yolu. Daha fazla müşteriyi dönüştürün ve müşteri tutma oranını artırın.
Hızlı kullanıcı katılımı sağlamanın en hızlı yolu. Kullanıcı katılımını artırmak istiyorsunuz ancak geliştiricileriniz meşgul. Dönüşüm oranınız bundan olumsuz etkileniyor. Userflow, tüm ekibinizin kod kullanmadan özelleştirilmiş uygulama içi anketler, turlar ve kontrol listeleri oluşturmasını sağlar. Daha fazla müşteriyi dönüştürün ve müşteri tutma oranını artırın. Userflow hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Huni Analizi
  • Oturum Kaydı
  • Kohort Analizi
  • Uygulama İçi Etkinlik İzleme
  • Davranış İzleme
  • Raporlama/Analiz
Mobil pazarlama için dolandırıcılık önleme çözümü. Panoları, olay ve kohort raporlarını kullanarak tıklama ve yüklemeleri analiz edin. Tam şeffaflık elde edin.
FraudScore (kuruluş: 2016), mobil pazarlama kampanyaları için üst düzey ve bağımsız bir reklam dolandırıcılığı algılama ve önleme çözümüdür. Gelişmiş algoritmalarını kullanarak tıklamaları, yüklemeleri ve yükleme sonrası olayları hassas bir şekilde analiz edin. ROI'yi en üst düzeye çıkarın, kampanyaları optimize edin ve gerçek kullanıcılarla güven içinde etkileşim kurun. Olay analizlerinin, kohort raporlarının ve kullanıcı dostu panoların gücünden yararlanın. Trafik kaynaklarınıza ilişkin tam şeffaflık elde edin. FraudScore hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Huni Analizi
  • Oturum Kaydı
  • Kohort Analizi
  • Uygulama İçi Etkinlik İzleme
  • Davranış İzleme
  • Raporlama/Analiz
Uygulamanızda dijital deneyimleri analiz etmek için eksiksiz bir çözüm.
UserExperior, ürün, tasarım ve mühendislik ekiplerinin, uygulama kullanıcı deneyimleri hakkında güçlü bilgiler edinmelerini sağlayan kalitatif bir analiz çözümüdür. Oturumun yeniden oynatılması, ısı haritaları, huniler ve kullanıcı yolculukları yoluyla uygulamanızı tanıyın. Çözümlerimiz, veriye dayalı görsel öngörüler ile ekiplerin uygulamanızdaki bozuk deneyimleri tespit etmek ve düzeltmek için olayların ötesine bakmalarını sağlar. UserExperior hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Huni Analizi
  • Oturum Kaydı
  • Kohort Analizi
  • Uygulama İçi Etkinlik İzleme
  • Davranış İzleme
  • Raporlama/Analiz