Türkiye Yerel ürünleri göster
177 sonuç
BigMarker, güçlü video teknolojisini güçlü interaktif deneyimlerle birleştiren tamamen özelleştirilebilir bir web semineri platformudur. BigMarker hakkında daha fazla bilgi
Web seminerleri, sanal ve karma etkinlikler için dünyanın en özelleştirilebilir platformlarından biri BigMarker’dır. Benzersiz markalı etkinlikler oluşturmak için güçlü video teknolojisini güçlü pazarlama ve interaktif deneyim özellikleriyle birleştirir. BigMarker hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Etkinlik Yönetimi
  • Uyarılar/Bildirimler
  • Birden çok ana bilgisayar
  • Ekran Paylaşımı
Web seminerleri ve video konferanslar düzenlemeye yönelik güçlü bir çözüm. Sektöründe öncü olarak %99,98’lik çalışır durumda kalma süresi ile 10.000 katılımcıya kadar destekler. MyOwnConference hakkında daha fazla bilgi
Sıradaki web semineri, toplantı veya video konferansınız için tarayıcıda kullanılan güçlü bir çözüm. Sektöründe öncü olarak %99,98’lik çalışır durumda kalma süresi ile 10.000 katılımcıya kadar hizmet verebilmeyi sağlar. Soru-cevap, canlı sohbet, ekran paylaşımı, buluta kayıt, testler, beyaz tahta ve çok daha fazlasını içeren yaklaşık 200 benzersiz özelliğe istediğiniz cihaz ve tarayıcıdan erişebilirsiniz. MyOwnConference, 20 katılımcıya kadar ömür boyu kullanım içeren ücretsiz bir hesap sunar. Kredi kartı gerekli değildir. MyOwnConference hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Etkinlik Yönetimi
  • Uyarılar/Bildirimler
  • Birden çok ana bilgisayar
  • Ekran Paylaşımı
En gelişmiş ve özelleştirilebilir web semineri platformlarından biri. LiveWebinar hakkında daha fazla bilgi
LiveWebinar.com, hem küçük ekiplerin hem de işletmelerin web seminerlerini ve çevrimiçi toplantıları yönetmesine yardımcı olan bulut tabanlı bir web semineri yazılımıdır. Satış, İK ve pazarlama ekiplerinin hedef kitleleri için çevrimiçi etkinlikleri kolayca gerçekleştirmesini sağlar. Canlı akış, sunum, ekran paylaşımı olanağı ve tamamen özelleştirilebilir markalama seçeneğinden yoklama ve anketler, oylama ve eylem çağrısı gibi kullanıcı etkileşimi özelliklerine kadar uzanan çeşitli özellikler içerir. LiveWebinar, kuruluşların hedef kitle etkileşimini analiz etmesini de sağlar. LiveWebinar hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Etkinlik Yönetimi
  • Uyarılar/Bildirimler
  • Birden çok ana bilgisayar
  • Ekran Paylaşımı
Accelevents, erişiminizi genişletmenize ve sürdürülebilir büyüme sağlamanıza yardımcı olan hepsi bir arada etkinlik platformudur. Accelevents hakkında daha fazla bilgi
Accelevents, etkinlik organizatörlerine ve pazarlama profesyonellerine gerçek insanlar aracılığıyla bağlantılar kurmalarında ve sürdürülebilir büyümeyi desteklemelerinde yardımcı olan hepsi bir arada sanal ve karma etkinlik platformudur. Önde gelen etkinlik teknolojisi platformları arasında yer alan Accelevents, kullanıcı dostu ve güçlü, özelleştirilebilir ve etkileşimli özellikleri sayesinde markaların hedef kitleleriyle bağlantı kurma şeklini yeniden tanımlıyor. Accelevents hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Etkinlik Yönetimi
  • Uyarılar/Bildirimler
  • Birden çok ana bilgisayar
  • Ekran Paylaşımı
Highered, 91 ülkede 700’den fazla okulun güvenini kazanmıştır ve tüm sektörlerdeki işverenler tarafından sanal etkinliklerin düzenlenmesinde kullanılmaktadır. Highered hakkında daha fazla bilgi
Highered Virtual Events, işverenlerin ve okulların sanal kariyer etkinlikleri ve web seminerleri organize etmesini sağlayan bulut tabanlı bir platformdur. 91 ülkede 700’den fazla okulun güvenini kazanmıştır ve tüm sektörlerde küresel pazar liderleri tarafından kullanılmaktadır. Yükseköğrenim sektöründe sık kullanılan sanal etkinlik platformu. Esnek kurulum, metin sohbeti ve görüntülü sohbet, canlı destek, analiz, raporlar ve etkinlik tanıtımı dahil gerekli özellikleri içerir. Sanal etkinliklerinizi hedef kitlenin olduğu yerde düzenleyin. Highered hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Etkinlik Yönetimi
  • Uyarılar/Bildirimler
  • Birden çok ana bilgisayar
  • Ekran Paylaşımı
Web seminerleri düzenlemek için tek bir araç. Açılış sayfalarını, e-postaları, prodüksiyonu ve isteğe bağlı videoları tek bir araçta buluşturun. TwentyThree Webinars hakkında daha fazla bilgi
Web seminerleri düzenlemek için tek bir araç. Açılış sayfalarını, e-postaları, prodüksiyonu ve isteğe bağlı videoları tek bir araçta buluşturun. Ziyaretler, dönüşümler, katılımcılar ve potansiyel müşteriler hakkında eksiksiz raporları, pazarlama teknolojisi yığınınıza tam olarak entegre eder. Canlı web seminerini ve isteğe bağlı verileri bölerek gerçek sonuçları görmeni sağlar. Konuşmacıların ve izleyicilerin doğrudan tarayıcılarından herhangi bir cihazda web seminerlerine katılmalarını sağlayarak katılım ve gösterim oranlarını artırın. TwentyThree Webinars hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Etkinlik Yönetimi
  • Uyarılar/Bildirimler
  • Birden çok ana bilgisayar
  • Ekran Paylaşımı
Dünyanın en kolay, en doğrudan, kurulumsuz, web tabanlı video konferans araçlarından biridir. Mobil, tarayıcı ve yapay zekanın kullanıldığı tutanakları destekler. RemoteMeeting hakkında daha fazla bilgi
RemoteMeeting kolay ve verimli bir video konferans çözümüdür. Video konferansları başlatmak ve bunlara katılmak için tarayıcınızı kullanın. Özel bir uygulamaya gerek yoktur, tarayıcınız yeterlidir. Masaüstünüzü sunun, belgeleri paylaşın ve etkileşimli olarak işaretleyin. Daha sonra gözden geçirmek için kaydederken otomatik toplantı tutanağı oluşturun. RemoteMeeting konuşmacıyı otomatik olarak algılayabilir ve daha sürükleyici bir deneyim için ana ekrana sabitleyebilir. RemoteMeeting hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Etkinlik Yönetimi
  • Uyarılar/Bildirimler
  • Birden çok ana bilgisayar
  • Ekran Paylaşımı
Zoom Meetings are easy, reliable, and secure, providing HD video, audio, and content sharing across a multitude of systems.
Zoom Meetings are easy, reliable, and secure, providing HD video, audio, and content sharing across everything from your mobile and desktop devices to telephones and conference room systems. Special features include cloud and local recording with transcripts and multi-user annotation capabilities via screen share. Easy access with one click, chat across platforms and share files all with encrypted, compliant settings for extra security. Zoom Meetings hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Etkinlik Yönetimi
  • Uyarılar/Bildirimler
  • Birden çok ana bilgisayar
  • Ekran Paylaşımı
Fast, easy and reliable online meeting software trusted by millions of people everyday for real-time virtual communication.
An industry leader in online video conferencing for companies around the world, GoTo Meeting now comes as part of GoTo Connect, the all-in-one communications software built for SMBs. Get a fast, easy and reliable professional solution that enables customers to meet face to face, connect with colleagues through in-meeting chat or conference calling, and screenshare their presentations, all with the click of a button. The Meeting solution from GoTo Connect pairs productivity with flexibility. GoTo Meeting hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Etkinlik Yönetimi
  • Uyarılar/Bildirimler
  • Birden çok ana bilgisayar
  • Ekran Paylaşımı
Cloud-based application developed for business communications that helps manage chat, meet, file sharing, and more.
Microsoft Teams is a group chat solution for teams who want a shared workspace and messaging service. Microsoft Teams replaces Skype for Business as the chat-based communication service of choice for Microsoft 365 team collaboration. It's available on iOS, Android and Windows 10 operating systems. Microsoft Teams is an enterprise-grade messaging application that is a collaboration hub for teams. Create new teams to manage projects, and use Microsoft Teams to send messages, make calls and video conference with coworkers. Get real-time updates to keep everyone on task throughout the day. Microsoft Teams hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Etkinlik Yönetimi
  • Uyarılar/Bildirimler
  • Birden çok ana bilgisayar
  • Ekran Paylaşımı
Webex Webinars, a scalable webinar platform for interactive experiences.
Webex Webinars, a scalable webinar platform for interactive experiences. -Accomodate up to 100,000 attendees -Encourage active participation with moderated Q&A, live polling, chat, emoji reactions, and gesture recognition. -Rehearse the entire presentation before going on stage -Decide who and what your audience sees in the Stage View at any given moment. -Bring your presentations to life with immersive share -Curate the attendee registration experience with custom branding options and themes. Webex hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Etkinlik Yönetimi
  • Uyarılar/Bildirimler
  • Birden çok ana bilgisayar
  • Ekran Paylaşımı
Broaden your reach with Zoom's reliable, scalable webinar solution. Connect audiences everywhere for engaging corporate communication.
Providing enormous reach and impact, Zoom Video Webinars offers you as many as 10,000 view-only attendees and up to 100 video panelists with streaming options to Youtube and Facebook Live. Interactiv e and dynamic qualities include Q/A, polling, raise hand, reporting, MP4/M4A recording with transcripts, and registration options such as reminder and follow-up emails, all with high-quality video, audio, and screen sharing. Zoom Video Webinars hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Etkinlik Yönetimi
  • Uyarılar/Bildirimler
  • Birden çok ana bilgisayar
  • Ekran Paylaşımı
GoTo Webinar powers millions of webinars each year and is now part of GoTo Connect, all-in-one communications software built for SMBs.
GoTo Webinar is trusted by more customers than any other online webinar solution and powers millions of webinars each year. Whether you use webinars for marketing, training, or corporate communication s, GoTo Webinar puts the fun back into webinars with reliable technology that’s super simple to use. Get the features, integrations and analytics you need to engage your audience and make personal connections that drive your business. GoTo Webinar hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Etkinlik Yönetimi
  • Uyarılar/Bildirimler
  • Birden çok ana bilgisayar
  • Ekran Paylaşımı
Ridiculously simple screen sharing tool for meetings on the fly. Get everybody on the same page, when they're not in the same room!
join.me is the fastest and easiest way to connect and collaborate. Anyone can share ideas instantly with screen sharing, audio, video, whiteboard and chat. join.me is a personalized meeting experience where users can personalize participant bubbles, URLs, backgrounds and more! Join.Me hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Etkinlik Yönetimi
  • Uyarılar/Bildirimler
  • Birden çok ana bilgisayar
  • Ekran Paylaşımı
Web conferencing tool that helps businesses with instant messaging, voice & video calls, voice messaging, desktop sharing, conferencing
Web conferencing tool that helps businesses with instant messaging, voice & video calls, voice messaging, desktop sharing, conferencing. Designed for midsize to large businesses in consulting, finance, healthcare, and other industries, it is a web conferencing tool that provides team messaging, remote collaboration, and more. Cisco Jabber hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Etkinlik Yönetimi
  • Uyarılar/Bildirimler
  • Birden çok ana bilgisayar
  • Ekran Paylaşımı
Securely share presentations and multimedia right from your desktop, and get feedback from hundreds of participants.
Communicate your ideas powerfully using Adobe Connect web conferencing software. Securely share presentations and multimedia right from your desktop, and get feedback from hundreds of participants - all using a web browser and the Adobe Flash Player runtime, already installed on 98% of Internet-connected personal computers. Adobe Connect hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Etkinlik Yönetimi
  • Uyarılar/Bildirimler
  • Birden çok ana bilgisayar
  • Ekran Paylaşımı
İnteraktif çevrimiçi toplantı, görüntülü konferans ve ilgi çekici web seminerleri düzenlemeyi sağlayan web konferansı çözümü.
Zoho Meeting, çevrimiçi toplantı ve web semineri ihtiyaçları için oluşturulmuş güçlü bir web konferansı çözümüdür. Tamamen tarayıcı tabanlıdır. Katılımcıların bir toplantıya veya web seminerine katılmak için herhangi bir uygulama indirmeleri gerekmez. Windows, Linux ve Mac için masaüstü eklentisini, iOS uygulamasını, Android uygulamasını, Google Chrome uzantısını, Firefox uzantısını, ekleme pencere öğesini ve takvim entegrasyonlarını kullanarak toplantılarınıza kolayca erişin. Web semineri için kayıt, anketler, soru-cevap, konuşma izni, kaydetme, kapsamlı analiz vb. ekleyin. Zoho Meeting hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Etkinlik Yönetimi
  • Uyarılar/Bildirimler
  • Birden çok ana bilgisayar
  • Ekran Paylaşımı
Host and manage interactive video webinars for large audiences around the world.
BlueJeans Events, a globally trusted live video streaming solution, is an easy-to-use webinar platform for engagement marketing, customer activation, and demand generation. Nurture and qualify prospects to drive product pipeline with in-event participation tools. BlueJeans Events combine the collaborative features of a meeting platform with the scalability of a broadcast -- connecting presenters with attendees through an interactive, immersive video experience. BlueJeans hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Etkinlik Yönetimi
  • Uyarılar/Bildirimler
  • Birden çok ana bilgisayar
  • Ekran Paylaşımı
Built for learning, our fully redesigned web conferencing solution allows employees to fulfill training requirements anywhere, anytime.
Focused on education and training, Blackboard Collaborate is designed for simplicity, accessibility and to support education and training workflows. Whether it's an online meeting, virtual group training, or connecting remote employees, our one-click virtual training solution offers a level of connection and engagement that makes learners forget that they're not in a physical space. Blackboard Collaborate hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Etkinlik Yönetimi
  • Uyarılar/Bildirimler
  • Birden çok ana bilgisayar
  • Ekran Paylaşımı
Restream is a professional web-based live streaming tool that lets you go live on multiple platforms, live YouTube, Facebook, and more.
Restream is an excellent live streaming tool for SMB that helps you deliver high-quality video to your audience. Easily broadcast professional webinars from your browser to multiple social platforms. Everything is customized to match your brand, engage with your audience with built-in live-chat, and drive action during your live streams. We have a community of over 5M streamers, using Restream to go live on Facebook, Youtube, Twitter, LinkedIn, and 30+ other platforms at the same time. Restream hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Etkinlik Yönetimi
  • Uyarılar/Bildirimler
  • Birden çok ana bilgisayar
  • Ekran Paylaşımı
Livestorm, tarayıcı üzerinden canlı eğitim veya demo web seminerleri düzenlemek isteyen her ölçekten şirket için tasarlanmış bir web semineri çözümüdür.
Livestorm, tüm müşteri eğitim oturumlarınıza ve demolarınıza yönelik web semineri çözümüdür. Her şey bir tarayıcının içinde, gerçek zamanlı olarak, hiçbir indirme işlemi yapılmadan çalışır. Sizin için gereken işlemleri (giriş sayfası, analiz, kayıt, e-posta otomasyonu vb.) halleder, böylece teknik konulara odaklanmanız gerekmez. Livestorm ile her ölçekten şirket web seminerleri düzenliyor. Livestorm hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Etkinlik Yönetimi
  • Uyarılar/Bildirimler
  • Birden çok ana bilgisayar
  • Ekran Paylaşımı
The most powerful all-in-one webinar platform used by over 50,000 professionals across 40 different industries.
Increase your sales and attendance with the only webinar system that produces a complete live stream event from registration to replay. WebinarJam has more features, no downloads, and is the most dramatic improvement to Live Casting, Event Streaming, and Webinar Broadcasting ever released. Trusted by over 50,000 customers across 40 different industries. WebinarJam hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Etkinlik Yönetimi
  • Uyarılar/Bildirimler
  • Birden çok ana bilgisayar
  • Ekran Paylaşımı
Run engaging, ROI-driven webinars. Get started for free!
Demio is the easy way for revenue generating teams to drive ROI and engagement on virtual events. Whether you are looking to Generate & Qualify Leads/Customers, Activate Users & Increase Trial Conversions, or Educate Customers & Reduce Churn, Demio is the perfect platform for you. Learn why Demio is trusted by some of the leading SaaS companies around the world. Demio hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Etkinlik Yönetimi
  • Uyarılar/Bildirimler
  • Birden çok ana bilgisayar
  • Ekran Paylaşımı
ON24 provides digital experiences and webcasting for corporate communications and demand generation via a cloud-based SaaS application.
ON24 is on a mission to redefine how organizations engage with their audiences, powering interactive, data-rich webinars and content experiences that help people connect on a more human level and make smarter business decisions. Through ON24, marketers can create Live, On Demand and Personalized Engagement, turn it into actionable intelligence and integrate it across their operations. Informed by over a billion engagement minutes, marketers drive more revenue from ON24 than any other channel. ON24 hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Etkinlik Yönetimi
  • Uyarılar/Bildirimler
  • Birden çok ana bilgisayar
  • Ekran Paylaşımı
Remo conference is a live online events platform that focuses on building authentic relationships through meaningful conversations.
Remo Conference helps creators, coaches, and event organizers create immersive online events right from your computer browser where users can learn and connect with each other just like real life. Remo is the first web-video platform that allows people to have face-to-face networking online just like in-person events that build meaningful relationships and conversations. Remo hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Etkinlik Yönetimi
  • Uyarılar/Bildirimler
  • Birden çok ana bilgisayar
  • Ekran Paylaşımı
WebinarNinja makes it easy for coaches and creators to grow and retain their customers with webinars - without the headaches.
WebinarNinja is a browser-based, all-in-one webinar solution for digital educators and creators to grow and retain their customers with webinars. Run Live, Automated, Series, Paid, and Hybrid webinars. Easily teach, market, and sell via webinars with a beautiful-looking tool. WebinarNinja lets the host focus on the presentation, not the tech. Includes built-in landing pages, email sequences, and slide templates and great engagement tools. Start for FREE. WebinarNinja hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Etkinlik Yönetimi
  • Uyarılar/Bildirimler
  • Birden çok ana bilgisayar
  • Ekran Paylaşımı
WebinarGeek’in etkileşim, pazarlama ve analiz araçları, web semineri pazarlamasını kolaylaştırır. Her türlü web seminerini kolayca düzenleyin.
WebinarGeek, en eksiksiz web semineri platformlarından biridir. Etkileşim, değerlendirme ve ölçümlerle başarılı web seminerleri düzenleyin. Web seminerinizden en iyi şekilde yararlanmak için favori pazarlama araçlarınızı entegre edin. Web seminerlerinizi paylaşmak için kendi kanalınızı oluşturun. Tümü GVKY ile tamamen uyumlu ve harika bir fiyata. WebinarGeek, web seminerleri düzenlemek için en güvenilir ve güvenli web semineri platformlarından biridir, indirme gerekmez. WebinarGeek hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Etkinlik Yönetimi
  • Uyarılar/Bildirimler
  • Birden çok ana bilgisayar
  • Ekran Paylaşımı
Airmeet ile başarılı sanal etkinlikler düzenleyin. Sınırsız boyutlarla web seminerleri, yerleşik analizler, sohbetler, anketler, lider panoları, soru ve yanıtlarla ROI’yi artırın.
Airmeet ile ROI odaklı interaktif web seminerleri düzenleyin. Yeni nesil hedef kitle etkileşimi özellikleri, oyunlaştırılmış içerik sunumu, sohbetler, soru ve yanıtlar, canlı anketlerle katılımcı deneyimini geliştirin. Potansiyel müşterilerle bire bir iletişim kurun, ürün tanıtımı düzenleyin, katılımcıları eğitin veya ölçeklendirilebilir ve özel web seminerleriyle Airmeet’i istediğiniz şekilde kullanın. Airmeet sayesinde yıl boyu etkileşimi sürdüren ve gelirlerinde artış elde eden 2.400’den fazla KOBİ, kurum ve kuruluşa katılın. Airmeet hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Etkinlik Yönetimi
  • Uyarılar/Bildirimler
  • Birden çok ana bilgisayar
  • Ekran Paylaşımı
Affordable & easy-to-use SaaS solution to track your hours & keep track of your expenses. Try our free 14-day trial!
Tracking your billable time should not get in the way of submitting your invoices promptly. With Bill4Time, you can produce them in minutes, get organized immediately, and store your data safely in the Cloud. Proven by thousands of firms and over 10-years of experience, Bill4Time is the leading SaaS solution for attorneys. Try our free 14-day trial and unlimited support from our customer success team. Bill4Time hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Etkinlik Yönetimi
  • Uyarılar/Bildirimler
  • Birden çok ana bilgisayar
  • Ekran Paylaşımı
Ecamm Live is an all-in-one live video production platform for Mac that allows anyone to create professional live streams and video.
Ecamm Live is an all-in-one live streaming & video production studio for Mac. With Ecamm Live, video creation is easy, professional, and fully customizable. If you can think it, you can create it in Ecamm Live. With Ecamm Live you can quickly & easily create professional live stream broadcasts or pre-produced videos. Add logos, titles, lower thirds, and graphics, share your screen, drop in video clips, bring on interview guests, and so much more. The possibilities are endless. Ecamm Live hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Etkinlik Yönetimi
  • Uyarılar/Bildirimler
  • Birden çok ana bilgisayar
  • Ekran Paylaşımı
GoBrunch, katılımcılarınız arasında pozitif katılımı teşvik eden özel bir arayüze sahip çok yönlü bir web semineri platformudur. Kurulum gerekmez.
GoBrunch, katılımcılarınız arasında pozitif katılımı teşvik eden benzersiz bir arayüze sahip çok yönlü bir web semineri ve toplantı platformudur. Web seminerinizi veya sanal sınıfınızı oluşturun, kameranızı açın, ekranınızı ve videolarınızı paylaşın, diğer sunucuları yayınlayın ve kaydedin. Yüz yüze bir etkinliğe çok benzer şekilde her oturuma atanan farklı yöneticilerle aynı anda birden fazla mola odanız olabilir. Kurulum gerektirmez. Başlayın ve web seminerlerinizi daha ilgi çekici hale getirin. GoBrunch hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Etkinlik Yönetimi
  • Uyarılar/Bildirimler
  • Birden çok ana bilgisayar
  • Ekran Paylaşımı
ClickMeeting is a browser-based webinar solution, brings the power of webinars to organizations of any size
ClickMeeting is a browser-based webinar solution, brings the power of webinars to organizations of any size, from one-person firms to multinational enterprises. The web-based solution is easy to use and covers the entire webinar process from preparation to presentation, and from interaction to follow-up. The software requires no installation and works on all devices and operating systems. ClickMeeting hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Etkinlik Yönetimi
  • Uyarılar/Bildirimler
  • Birden çok ana bilgisayar
  • Ekran Paylaşımı
Creators, your stage is waiting. Create engaging webinars, live Q&As, workshops, livestreams & summits that run in the browser.
Crowdcast is the most engaging and easy-to-use live streaming experience on the market. We are a browser-based solution for creating interactive webinars, live Q&As, workshops, and online summits that scale to your needs. We offer a simple platform to engage with attendees via live chat, polls, time-stamped Q&As, and face-to-face. Beyond collecting emails, Crowdcast provides advanced data and analytics around your event and audience, and so much more! Crowdcast hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Etkinlik Yönetimi
  • Uyarılar/Bildirimler
  • Birden çok ana bilgisayar
  • Ekran Paylaşımı
Build every webinar with Bizzabo's next-generation event management platform — The Event Experience OS.
Bizzabo's next-generation webinar platform powers immersive online experiences for the world’s leading brands. The Bizzabo Event Experience OS is a data-rich open platform that empowers Event Experience Leaders to turn webinars into revenue-generating engines. Turn passive attendees into active participants with fun engagement tools and studio-quality broadcasts and access meaningful insights to drive pipeline and iterate on your webinar strategy. Bizzabo hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Etkinlik Yönetimi
  • Uyarılar/Bildirimler
  • Birden çok ana bilgisayar
  • Ekran Paylaşımı
Sanal ve hibrit etkinlikler artık çok daha gerçek ve ilgi çekici.
Sanal ve hibrit etkinlikler artık çok daha gerçek ve ilgi çekici. Etkinliklerinizi her katılımcı için tamamen kişiselleştirilmiş ve baştan sona ilgi çekici bir deneyimle düzenleyin. Markanızın etrafında kenetlenmiş bir topluluk ve büyük bir heyecan yaratmak için akıllı eşleştirme, ayrıntılı bilgiler ve çok daha fazlasından yararlanın. Let's Get Digital hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Etkinlik Yönetimi
  • Uyarılar/Bildirimler
  • Birden çok ana bilgisayar
  • Ekran Paylaşımı
Webinar platform for G-suite apps used by over 2 million enterprise users. Webinars, Webcasts, Live Video, Web Conferencing software.
Business Hangouts is a robust webinar solution for Marketers, Trainers, Entrepreneurs, and SMB's. No downloads & no PINs for viewers. Record directly to YouTube/Social Media. it comes with an integrated email service that will remind viewers of the upcoming webinar & follow up after with your brand. It includes support for multiple presenters, private or public events, multiple sharing options, & unified chat with full moderator controls. can download from the G-suite marketplace. Business Hangouts hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Etkinlik Yönetimi
  • Uyarılar/Bildirimler
  • Birden çok ana bilgisayar
  • Ekran Paylaşımı
Simplify The Way You Engage, Sell and Scale Up Your Business...Using the Most Powerful All-In-One Webinar Platform Online
Use EasyWebinar as the backbone of your online business. From lead generation to customer acquisition with interactive training onboarding. The power of EasyWebinar is that it is a live stream platform and marketing automation tool in one. It leveraging the medium of workshops/webinars/masterclasses to rise above your competition while also allowing you to scale up your marketing through what we call automated/evergreen webinars. Do more, grow more, be more, give more through EasyWebinar. EasyWebinar hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Etkinlik Yönetimi
  • Uyarılar/Bildirimler
  • Birden çok ana bilgisayar
  • Ekran Paylaşımı
Manage and live stream virtual events from one place.
Manage and live stream virtual events from one place. Townscript hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Etkinlik Yönetimi
  • Uyarılar/Bildirimler
  • Birden çok ana bilgisayar
  • Ekran Paylaşımı
FLOOR is a virtual and hybrid event platform to build, grow, and manage your community.
FLOOR is an all-in-one solution for community builders & event planners. We help you to build, engage, and manage your community all from one place. Trusted by 2000+ clients globally, FLOOR is a fully customizable virtual and hybrid events platform with best-in-class systems & access permissions. You can set up any kind of online event on FLOOR, either standalone or hybrid with physical events. No matter your format or goal, FLOOR is your space to build and grow. FLOOR hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Etkinlik Yönetimi
  • Uyarılar/Bildirimler
  • Birden çok ana bilgisayar
  • Ekran Paylaşımı
Create engaging in-person, virtual and hybrid event experiences with EventMobi
EventMobi's end-to-end Event Management and Virtual Conference Platform makes it easy for event organizers to plan, promote, monetize and deliver engaging virtual, hybrid and in-person event experiences. From website, registration and an award-winning event app, to the Virtual Space and fully managed online event production, the EventMobi platform has been used by 10,000+ event planners in 72 countries around the world since 2009. EventMobi hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Etkinlik Yönetimi
  • Uyarılar/Bildirimler
  • Birden çok ana bilgisayar
  • Ekran Paylaşımı
Advanced live-streaming tool designed to enhance your online event experience.
Flutin is an advanced live streaming software to create professional streams and monetize your live. Multistream your real time and pre recorded video on 30+ streaming destinations like Instagram, Facebook, Youtube, Twitter, LinkedIn and Twitch and boost your online visibility. Unlock a wide variety of streaming features like guest invite, custom branding, screen sharing, stream recording, zapier integration, sub accounts and more to engage with your audience. Flutin Live hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Etkinlik Yönetimi
  • Uyarılar/Bildirimler
  • Birden çok ana bilgisayar
  • Ekran Paylaşımı
Onstream Media's webinar platform provides an interactive tools perfect for communicating, interacting and sharing information.
Onstream Media's webinar platform comes equip with all the tools you need to host a successful webinar! Onstream puts you in control of the entire process ¿ simply and cost effectively. Send invitations, collect registrations, email reminders, record the session and distributing follow-up communications all in one solution. Onstream Webinars hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Etkinlik Yönetimi
  • Uyarılar/Bildirimler
  • Birden çok ana bilgisayar
  • Ekran Paylaşımı
InEvent is the most powerful software for professional events, video-driven conferences, or any virtual or hybrid experience.
All-in-one virtual event platform, InEvent powers experiences that transform attendees into customers, driving sales, profits, efficiency and cost benefits for virtual and hybrid events. Our end to end management software is designed to transform corporate events, trade shows, exhibitions, meetings and training sessions all in one dashboard. InEvent has catered for over 400 companies in 138 countries, including leading corporations such as Unilever, Santander Bank, Coca Cola and Facebook. InEvent hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Etkinlik Yönetimi
  • Uyarılar/Bildirimler
  • Birden çok ana bilgisayar
  • Ekran Paylaşımı
A virtual event solution that can host online conferences, job fairs, and more with lead capturing and direct messaging features.
A virtual event solution that can host online conferences, job fairs, trade shows and more with lead capturing, live streaming, one-on-one meetings, group meetings for networking and direct messaging features. Engagez hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Etkinlik Yönetimi
  • Uyarılar/Bildirimler
  • Birden çok ana bilgisayar
  • Ekran Paylaşımı
Turn any video into an interactive, automated webinar.
eWebinar is an automated webinar solution that combines pre-recorded video with live chat and real-time interactions to deliver an engaging experience for attendees. We save people from doing the same presentation over and over again. eWebinar turns any video into an interactive, automated webinar. eWebinar hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Etkinlik Yönetimi
  • Uyarılar/Bildirimler
  • Birden çok ana bilgisayar
  • Ekran Paylaşımı
Mikogo is a free screen sharing solution with built-in VoIP for online meetings, web presentations, web conferencing and sales demos.
Mikogo is a free screen sharing solution designed to streamline web conferencing and online meetings. The software allows up to 25 people to share screen content simultaneously and offers a wide range of interactive tools and unique features. As the presenter, anything you see your meeting participants will see. Mikogo includes the award-winning HTML Viewer that allows participants to join from within a web browser on any computer or mobile device - no downloads, 100% browser-based. Mikogo hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Etkinlik Yönetimi
  • Uyarılar/Bildirimler
  • Birden çok ana bilgisayar
  • Ekran Paylaşımı
This webinar cloud-based software is compatible with all devices includes recording, automated emails, co-moderators and reporting.
The web-based all-in-one solution edudip next can be used for webinars, online meetings and e-learning and is ready for immediate use without prior installation. edudip next is one of the most intuitive tools for digital communication. Developed and securely hosted in Germany. Clever features make edudip next the ideal software for organisations that wish to simply reach their target groups and aim to easily communicate online, transfer knowledge or generate more leads. Edudip hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Etkinlik Yönetimi
  • Uyarılar/Bildirimler
  • Birden çok ana bilgisayar
  • Ekran Paylaşımı
Whether hybrid, virtual or in-person, eShow provides the professional tools and web-based solutions necessary for event management team
Whether hybrid, virtual or in-person, eShow provides the professional tools and web-based solutions necessary for event management teams worldwide. Founded in 1996, eShow has helped Event Managers run thousands of events worldwide with tasks including registration, mobile apps, event websites, RFID, badge printing, abstract collection and so much more! When you choose the eShow product(s) that fit your needs, you tap into a powerful engine that no single-function supplier can hope to match. eShow hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Etkinlik Yönetimi
  • Uyarılar/Bildirimler
  • Birden çok ana bilgisayar
  • Ekran Paylaşımı
It is a live chat and audience engagement platform that helps businesses to conduct webinars, Q&A sessions, presentations, workshops, a
It is a live chat and audience engagement platform that helps businesses to conduct webinars, Q&A sessions, presentations, workshops, and broadcasts. Chatroll hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Etkinlik Yönetimi
  • Uyarılar/Bildirimler
  • Birden çok ana bilgisayar
  • Ekran Paylaşımı
Kaltura is a powerful webinar platform that will help you create webinars your audience will love.
Kaltura Webinars provides an A-Z solution to create convenient, educational, and engaging experiences for your audience with minimal interruptions. With Kaltura Webinars, you’ll be setting up, promoting, and running highly effective webinars in no time. The branding features and many customizable options will help you create the experience you want while keeping full control over who has access to your content. Kaltura Video Platform hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Etkinlik Yönetimi
  • Uyarılar/Bildirimler
  • Birden çok ana bilgisayar
  • Ekran Paylaşımı