154 sonuç
Webex Events (eski adıyla Socio), kolay etkinliğe giriş işlemi, yaka kartı yazdırma ve daha fazlası ile yerinde etkinlik yönetimini basitleştirir. Webex Events (Formerly Socio) hakkında daha fazla bilgi
Webex Events’in (eski adıyla Socio) sunduğu giriş işlemi ve yaka kartı yazdırma ile yüz yüze veya karma etkinliklerde katılımcıları tekrar karşılayın. Webex Events, kolay etkinliğe giriş işlemi, yaka kartı yazdırma ve daha fazlası ile yerinde etkinlik yönetimini basitleştirir. Yazılım, donanım ve gerekirse yerinde destek bile sağlayarak etkinlik pazarlamacı ve organizatörleri için tek bir paket çözüm sunar. Webex Events (Formerly Socio) hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Katılımcı Segmentasyonu
  • Konuk Listesinde Arama
  • Veri İçe/Dışa Aktarma
  • Konuk Listesi Yönetimi
  • Biletleme
  • Raporlama/Analiz
  • Çoklu Etkinlik
Kayıtlarınızı baştan sona yöneten eksiksiz ve profesyonel araç: kayıt, ödemeler, takip yönetimi, çevrimiçi etkinlikler, vb. idloom.events hakkında daha fazla bilgi
idloom, katılımcıların kaydedilmesinden rozet oluşturmaya, ve faturalandırmaya kadar bir etkinliğin düzenlenmesinde gereken tüm özellikleri sağlar. Gerçekten önemli olan tek hedefe odaklanmanızı sağlayan “hepsi bir arada” çözüm: etkinliğinizi tüm katılımcıların kendisinden söz edeceği bir başarıya ulaştırır. Ticari dernekler, hükümetler, etkinlik organizatörleri, iletişim ajansları için özel olarak tasarlanmıştır… Dünyanın en kullanıcı dostu etkinlik yönetimi yazılımı seçildi. idloom.events hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Katılımcı Segmentasyonu
  • Konuk Listesinde Arama
  • Veri İçe/Dışa Aktarma
  • Konuk Listesi Yönetimi
  • Biletleme
  • Raporlama/Analiz
  • Çoklu Etkinlik
Kullanımı kolay platform ve çok hızlı mobil uygulama ile etkinlik girişini ve biletlemeyi kolaylaştırın. Accelevents hakkında daha fazla bilgi
Kullanımı kolay platform ve çok hızlı mobil uygulama ile etkinlik girişi ve biletlemeyi kolaylaştırın. Kayıttan girişe kadar katılımcılarınıza sorunsuz bir deneyim sunun. Accelevents’in biletleme maliyeti bilet başına sadece 1 $ artı bilet satış tutarının %1’idir (tüm ücretler bilet alıcılarınız tarafından karşılanabilir). Özel bilet türleri oluşturun ve birkaç dakikada çevrimiçi satışa başlayın. Accelevents hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Katılımcı Segmentasyonu
  • Konuk Listesinde Arama
  • Veri İçe/Dışa Aktarma
  • Konuk Listesi Yönetimi
  • Biletleme
  • Raporlama/Analiz
  • Çoklu Etkinlik
Ungerboeck’in web tabanlı Kayıt Giriş İşlemi, sınırlı internet bağlantısıyla bile güvenilir ve kolaylaştırılmış bir giriş işlemi sunar. Ungerboeck Software hakkında daha fazla bilgi
Giriş işlemi en düzenli etkinliklerde bile telaşlı bir deneyim olabilir. Yerinde verimlilik iyi bir ilk izlenim sağlamak için çok önemlidir. Uzun kuyruklar, kullanışsız yazılımlar ve zayıf bağlantı, katılımcıların tekrar gelmekte tereddüt etmesine neden olabilir. İşletmenizde işe yarayan kolay bir giriş işlemi oluşturun. Ungerboeck’in web tabanlı Kayıt Giriş İşlemi, sınırlı internet bağlantısıyla bile güvenilir ve kolaylaştırılmış bir giriş işlemi sunar. Ungerboeck Software hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Katılımcı Segmentasyonu
  • Konuk Listesinde Arama
  • Veri İçe/Dışa Aktarma
  • Konuk Listesi Yönetimi
  • Biletleme
  • Raporlama/Analiz
  • Çoklu Etkinlik
0% fee on tickets Online help & support Online, on-site & hybrid events Design support Streamlined event process Integrated and open Conferize hakkında daha fazla bilgi
Conferize is the complete Event Management Platform enabling your team to plan, promote and deliver great events to your audience with high impact. One platform, any event type. One single platform for in-person, virtual or hybrid events. All-in-one event management included. Organize events in minutes. Run small webinars/seminars or day-long events with multiple tracks and sessions. Branded user experience One 24/7 event hub for all actions related to your event. Conferize hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Katılımcı Segmentasyonu
  • Konuk Listesinde Arama
  • Veri İçe/Dışa Aktarma
  • Konuk Listesi Yönetimi
  • Biletleme
  • Raporlama/Analiz
  • Çoklu Etkinlik
You dream it. We'll ticket it. Ticket Tailor is an easy to use ticketing platform that puts you in control of your event ticketing.
Sell tickets direct to your attendees with a simple to use and feature-rich ticketing platform. - Flexible plans with no contracts - Free check-in app - Low fees (save thousands) - Get paid directly via Stripe or PayPal - Fully customise your box office - Embed booking forms in to your website - Collect, keep and own your attendee data - Seating charts - Integrate with your favourite tools - Discount codes and voucher codes - Dashboard reporting - Exceptional customer support Ticket Tailor hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Katılımcı Segmentasyonu
  • Konuk Listesinde Arama
  • Veri İçe/Dışa Aktarma
  • Konuk Listesi Yönetimi
  • Biletleme
  • Raporlama/Analiz
  • Çoklu Etkinlik
vFairs is an award-winning events platform that offers hosts and attendees a seamless check-in from registration to badge printing.
vFairs is an award-winning events platform that offers hosts and attendees a seamless check-in experience. Our platform offers easy and flexible check-in options including QR-code scanning, custom badge printing or self-check in kiosk opportunities at your in-person events. vFairs also offers seamless registration and user management for a consolidated pre-event and in event experience. vFairs hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Katılımcı Segmentasyonu
  • Konuk Listesinde Arama
  • Veri İçe/Dışa Aktarma
  • Konuk Listesi Yönetimi
  • Biletleme
  • Raporlama/Analiz
  • Çoklu Etkinlik
Eventzilla is an online event registration & marketing platform for virtual in-person and hybrid events.
Eventzilla offers a powerful registration, mobile app, webinar and live streaming platform for a complete suite of solutions that are ready for virtual, hybrid or live event formats. Works perfect for conferences, classes, webinars, virtual events, fundraisers, training, & sports events. Eventzilla has everything you need to create a beautiful on-brand event website, publish event schedule, accept registrations, process payments, livestream content, manage attendees and check-in easily. Eventzilla hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Katılımcı Segmentasyonu
  • Konuk Listesinde Arama
  • Veri İçe/Dışa Aktarma
  • Konuk Listesi Yönetimi
  • Biletleme
  • Raporlama/Analiz
  • Çoklu Etkinlik
To create the most compelling event platform which powers organizations looking to scale using modern technology tools.
Showpass is a global leader in event technology, primary ticketing and distribution, and the mixed delivery (live, virtual and streamed) of experiences for tens of thousands of event hosts. Showpass provides access to global distribution and discovery channels including Facebook's native ticketing, Google Reserve, and a proprietary publishers network. Showpass creates solutions for complex events, large organizations, and high-volume event producers and is proud to serve millions of customers. Showpass hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Katılımcı Segmentasyonu
  • Konuk Listesinde Arama
  • Veri İçe/Dışa Aktarma
  • Konuk Listesi Yönetimi
  • Biletleme
  • Raporlama/Analiz
  • Çoklu Etkinlik
RSVPify is a leading event management and ticketing platform that helps streamline events from guest registration through check-in.
Collect event registrations with RSVPify, or upload any existing attendee list. Realtime syncing across devices. Unlimited door staff. Easy QR scanning with any device, or check in by name or confirmation number. Distribute tickets and QR codes by email. Realtime dashboard and activity feed. Send email reminders and mid-event updates. Easy data imports and exports. RSVPify hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Katılımcı Segmentasyonu
  • Konuk Listesinde Arama
  • Veri İçe/Dışa Aktarma
  • Konuk Listesi Yönetimi
  • Biletleme
  • Raporlama/Analiz
  • Çoklu Etkinlik
Reserved seating or general admission, our robust platform means venues learn one easy system to manage ticketing and patron data.
Catering to the performing arts and live music venues with fully integrated tools to efficiently run your box office. A single platform for reserved seating for multiple venues, social distance, subscriptions, donor management, gift cards, merchandise, customer loyalty, concessions, coupons, and surveys. Complete control over pricing and fees to add a fee or go fee-free! Use our free trial to experience stellar customer service and learn why ThunderTix is the #1 choice for live performances. ThunderTix hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Katılımcı Segmentasyonu
  • Konuk Listesinde Arama
  • Veri İçe/Dışa Aktarma
  • Konuk Listesi Yönetimi
  • Biletleme
  • Raporlama/Analiz
  • Çoklu Etkinlik
COVID19 ready with contactless ticketing, live streaming, and unique ASD system (Automatic Social Distancing) for assigned seating.
Be prepared for COVID19 with our contactless ticketing, live streaming, and our unique ASD (Automatic Social Distancing) system for assigned seating events. Guests will be able to easily and safely make online or mobile purchases. You will be able to scan or admit guests when they arrive without ever touching a thing, and for assigned seating, guests will be automatically socially distanced. Purplepass is the only safe way host events in a COVID19 world. Purplepass Ticketing hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Katılımcı Segmentasyonu
  • Konuk Listesinde Arama
  • Veri İçe/Dışa Aktarma
  • Konuk Listesi Yönetimi
  • Biletleme
  • Raporlama/Analiz
  • Çoklu Etkinlik
Eliminate the guesswork and create unique events for attendees while reducing the amount of time and effort that goes into them.
Eventtia is an in-person and online events platform that empowers marketers to grow their business. From setting up the attendee registration process to sending email campaigns and measuring ROI, our platform provides the tools to design unique experiences, attract high-quality leads, and build stronger relationships. Eventtia hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Katılımcı Segmentasyonu
  • Konuk Listesinde Arama
  • Veri İçe/Dışa Aktarma
  • Konuk Listesi Yönetimi
  • Biletleme
  • Raporlama/Analiz
  • Çoklu Etkinlik
Event management suite with registration, ratings, mobile app, payments, speaker mgmt, space layout, and more. Live & virtual events.
AWARD-WINNING PLATFORM. Flat, predictable pricing. All features all of the time. Unlimited events including VIRTUAL events. Unlimited users. No credit card fees. Modern and easy to use for event hosts and attendees. Website creation, customized registration, free web-based mobile app, session ratings, speaker ratings, payment processing, speaker/agenda management, space layout, CEU's, etc. Flexible configuration options serve virtually any event business model. Rated tops by Capterra! Eventsquid hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Katılımcı Segmentasyonu
  • Konuk Listesinde Arama
  • Veri İçe/Dışa Aktarma
  • Konuk Listesi Yönetimi
  • Biletleme
  • Raporlama/Analiz
  • Çoklu Etkinlik
Build every in-person, virtual, and hybrid event with Bizzabo's next-generation event management platform — The Event Experience OS.
Bizzabo's next-generation event management platform powers immersive in-person, virtual, and hybrid experiences for the world’s leading brands. The Bizzabo Event Experience OS is a data-rich open platform that empowers Event Experience Leaders to manage events, engage audiences, activate communities, and deliver powerful business outcomes. Bizzabo was founded in 2011 and is headquartered in New York and Tel-Aviv. Bizzabo hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Katılımcı Segmentasyonu
  • Konuk Listesinde Arama
  • Veri İçe/Dışa Aktarma
  • Konuk Listesi Yönetimi
  • Biletleme
  • Raporlama/Analiz
  • Çoklu Etkinlik
Sanal ve hibrit etkinlikler artık çok daha gerçek ve ilgi çekici.
Sanal ve hibrit etkinlikler artık çok daha gerçek ve ilgi çekici. Etkinliklerinizi her katılımcı için tamamen kişiselleştirilmiş ve baştan sona ilgi çekici bir deneyimle düzenleyin. Markanızın etrafında kenetlenmiş bir topluluk ve büyük bir heyecan yaratmak için akıllı eşleştirme, ayrıntılı bilgiler ve çok daha fazlasından yararlanın. Let's Get Digital hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Katılımcı Segmentasyonu
  • Konuk Listesinde Arama
  • Veri İçe/Dışa Aktarma
  • Konuk Listesi Yönetimi
  • Biletleme
  • Raporlama/Analiz
  • Çoklu Etkinlik
Aventri's all-in-one event platform enables global brands to run highly engaging virtual & hybrid events. One platform, one experience!
Aventri allows clients to create valuable in-person experiences, grow influential communities and expand brands. From attendee check-in and badging, to onsite mobile applications and lead retrieval, we have the technology that will impress attendees and deliver valuable data post-event. The platform connects event attendees and drives real-time attendee engagement while capturing meaningful data and analytics to help understand an event's success and provide real-time ROI. Aventri hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Katılımcı Segmentasyonu
  • Konuk Listesinde Arama
  • Veri İçe/Dışa Aktarma
  • Konuk Listesi Yönetimi
  • Biletleme
  • Raporlama/Analiz
  • Çoklu Etkinlik
A social registration platform built for event-driven organizations who care about their maintaining their brand.
Create better events and sell tickets directly on your site with no redirects. Sparxo is trusted by event producers who care about retaining the community around their brand. The platform is easy to learn and easy to use making it easy to set up online ticket sales, registration, and onsite check-in. Embed ticket sales on your website, design modern splash pages, and discover your returning customers with our smart guestlists. Sparxo is mobile compatible and easy to use. Sparxo hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Katılımcı Segmentasyonu
  • Konuk Listesinde Arama
  • Veri İçe/Dışa Aktarma
  • Konuk Listesi Yönetimi
  • Biletleme
  • Raporlama/Analiz
  • Çoklu Etkinlik
No one likes to wait! Empower your customers and allow them the option to spend their waiting time however they like.
Whether it be a face painting booth at your local carnivale or an interactive VR experience at a trade show, save your customers from endless waiting with Waitwhile – the intelligent waitlist app. Create a free waitlist for your business with text notifications in minutes. Waitwhile hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Katılımcı Segmentasyonu
  • Konuk Listesinde Arama
  • Veri İçe/Dışa Aktarma
  • Konuk Listesi Yönetimi
  • Biletleme
  • Raporlama/Analiz
  • Çoklu Etkinlik
Raklet, her boyutta etkinlik oluşturmanızı, düzenlemenizi ve duyurusunu yapmanızı sağlayan hepsi bir arada bir etkinlik yönetimi yazılımıdır.
Raklet hem çevrimiçi hem de çevrimdışı olarak her boyutta etkinlik oluşturmanıza, düzenlemenize ve reklamını yapmanıza olanak tanıyan hepsi bir arada bir etkinlik yönetimi yazılımıdır. Tüm adımları planlayın, bilet satın ve katılımcılarınızla dijital ve anlamlı bir şekilde bağlantı kurun. Sorunsuz çevrimiçi etkinlikler için Zoom entegrasyonunu kullanabilirsiniz. Raklet ile hedef kitlenizle etkileşim kurabilir, etkinliğinize kimlerin katıldığını görebilir ve bilet ödemelerinizi zahmetsizce alabilirsiniz. Raklet hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Katılımcı Segmentasyonu
  • Konuk Listesinde Arama
  • Veri İçe/Dışa Aktarma
  • Konuk Listesi Yönetimi
  • Biletleme
  • Raporlama/Analiz
  • Çoklu Etkinlik
Splash is an end-to-end event marketing technology that makes it unbelievably easy for you to execute, scale, and measure your events.
Splash is a next-generation event marketing platform that helps teams by building and hosting virtual, in-person, and hybrid events. By marrying data and design, Splash helps you market, measure, and scale your event programs. From simplifying event page and email creation to capturing audience insights and measuring event ROI, Splash empowers everyone in your organization to easily build their own branded, connected, and compliant programs in minutes or hours, not days or weeks. Splash hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Katılımcı Segmentasyonu
  • Konuk Listesinde Arama
  • Veri İçe/Dışa Aktarma
  • Konuk Listesi Yönetimi
  • Biletleme
  • Raporlama/Analiz
  • Çoklu Etkinlik
Onsite & Hybrid Events, Registration, Badge Printing, RFID Tracking, Lead Capture, Exhibitor Management, Face Recognition, Gamification
Boomset by Hopin is the easiest all-in-one event management solution for in-person and hybrid events! As an all-in-one solution for in-person and hybrid events. Use the GDPR-compliant software and mobile apps for all your in-person event needs like onsite event registration, self-check-in, on-demand (color) badge printing, facial recognition, session management, RFID tracking, access control, lead retrieval, gamification, item redemption, on-site services and more. Boomset hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Katılımcı Segmentasyonu
  • Konuk Listesinde Arama
  • Veri İçe/Dışa Aktarma
  • Konuk Listesi Yönetimi
  • Biletleme
  • Raporlama/Analiz
  • Çoklu Etkinlik
Create engaging in-person, virtual and hybrid event experiences with EventMobi
EventMobi's end-to-end Event Management and Virtual Conference Platform makes it easy for event organizers to plan, promote, monetize and deliver engaging virtual, hybrid and in-person event experiences. From website, registration and an award-winning event app, to the Virtual Space and fully managed online event production, the EventMobi platform has been used by 10,000+ event planners in 72 countries around the world since 2009. EventMobi hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Katılımcı Segmentasyonu
  • Konuk Listesinde Arama
  • Veri İçe/Dışa Aktarma
  • Konuk Listesi Yönetimi
  • Biletleme
  • Raporlama/Analiz
  • Çoklu Etkinlik
AudienceView Professional, formerly known as OvationTix, is the simply better way to manager events.
AudienceView Professional is an all-in-one solution that's reliable and easy-to-use. It is the go-to technology tool for serious professionals looking to simplify their efforts while improving their consumer relationships. Allow customers to view and purchase tickets online and arrive at your event during a specific time while managing your venue capacity. AudienceView Professional hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Katılımcı Segmentasyonu
  • Konuk Listesinde Arama
  • Veri İçe/Dışa Aktarma
  • Konuk Listesi Yönetimi
  • Biletleme
  • Raporlama/Analiz
  • Çoklu Etkinlik
Lyyti is the leading Event Success Platform that helps you create live, online and hybrid events.
Lyyti is an all-in-one event management software that helps organisations create meaningful encounters. No matter what the platform – live, online or hybrid – Lyyti’s automated functions for registration, communication, reporting and feedback make sure that every event is a success for participants and organisers alike. Lyyti hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Katılımcı Segmentasyonu
  • Konuk Listesinde Arama
  • Veri İçe/Dışa Aktarma
  • Konuk Listesi Yönetimi
  • Biletleme
  • Raporlama/Analiz
  • Çoklu Etkinlik
CrowdCompass is the world's largest developer of mobile event apps and conference apps.
At CrowdCompass by Cvent, we create awesome mobile event apps that increase attendee engagement and produce a strong return on investment. As the premier event app developer, we provide mobile apps for conferences, tradeshows, meetings and events that range in size from 50 to 50,000 attendees. Our solution is an integrated component of Cvents event management platform the most comprehensive in the industry. CrowdCompass Mobile Event App hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Katılımcı Segmentasyonu
  • Konuk Listesinde Arama
  • Veri İçe/Dışa Aktarma
  • Konuk Listesi Yönetimi
  • Biletleme
  • Raporlama/Analiz
  • Çoklu Etkinlik
Hızlı ve kolay bilet tarama. Nutickets etkinlik kontrolü, kuyrukların ilerlemesini sağlamanın en hızlı yollarından biridir.
Hızlı ve kolay bilet tarama. Nutickets etkinlik kontrolü, kuyrukların ilerlemesini sağlamanın en hızlı yollarından biridir. Değerli yüz yüze deneyimler yaratın, ilgi çekin ve gerçek zamanlı veriler elde edin. Her türlü etkinlik için tasarlanmıştır ve sektörün en iyilerinin güvenini kazanmıştır. Nutickets hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Katılımcı Segmentasyonu
  • Konuk Listesinde Arama
  • Veri İçe/Dışa Aktarma
  • Konuk Listesi Yönetimi
  • Biletleme
  • Raporlama/Analiz
  • Çoklu Etkinlik
Free ticketing and registration platform with 24/7 live customer service and a give more, take less philosophy.
Free, socially conscious ticketing and event registration platform with 24/7 live, in-house, multi-lingual customer service. Low service fee for attendees. Free seating charts. No exclusivity contracts. Option to collect donations for fundraisers at the point of sale. Free ticket printing and shipping. Robust features and tools no matter the event size. Brown Paper Tickets hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Katılımcı Segmentasyonu
  • Konuk Listesinde Arama
  • Veri İçe/Dışa Aktarma
  • Konuk Listesi Yönetimi
  • Biletleme
  • Raporlama/Analiz
  • Çoklu Etkinlik
Create an engaging virtual, Hybrid & In-person event experience for your audience to network, connect & collaborate. Request a Demo!
Eventdex all-in-one event management software offers full-stack solutions for your entire event - Business Matchmaking, Virtual & Hybrid event platform, Lead Retrieval, Onsite event management, event registrations, etc. Our powerful platform seamlessly integrates with all your workflow systems to help you manage your events from a single interface application. Eventdex is an event management platform that provides a suite of products to enhance the experience of everyone at an event. Eventdex hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Katılımcı Segmentasyonu
  • Konuk Listesinde Arama
  • Veri İçe/Dışa Aktarma
  • Konuk Listesi Yönetimi
  • Biletleme
  • Raporlama/Analiz
  • Çoklu Etkinlik
InEvent is the most powerful software for professional events, video-driven conferences, or any virtual or hybrid experience.
All-in-one virtual event platform, InEvent powers experiences that transform attendees into customers, driving sales, profits, efficiency and cost benefits for virtual and hybrid events. Our end to end management software is designed to transform corporate events, trade shows, exhibitions, meetings and training sessions all in one dashboard. InEvent has catered for over 400 companies in 138 countries, including leading corporations such as Unilever, Santander Bank, Coca Cola and Facebook. InEvent hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Katılımcı Segmentasyonu
  • Konuk Listesinde Arama
  • Veri İçe/Dışa Aktarma
  • Konuk Listesi Yönetimi
  • Biletleme
  • Raporlama/Analiz
  • Çoklu Etkinlik
ViewStub is an all-in-one event software designed to help event professionals maximize their event experience.
ViewStub is an all-in-one event software designed to help event professionals, planners, and associations reach an extended global audience for any type of event experience. We offer: - Virtual and Live (in-person) Event Ticketing/Registration - Video Hosting and Streaming - White Label Event Streaming and Registration - Broadcast Quality Production Studio - Robust Engagement Features (Live Chat, Networking, Donations) - Secure Access and Registration ViewStub hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Katılımcı Segmentasyonu
  • Konuk Listesinde Arama
  • Veri İçe/Dışa Aktarma
  • Konuk Listesi Yönetimi
  • Biletleme
  • Raporlama/Analiz
  • Çoklu Etkinlik
Vyte is the scheduling software you need to save your time by planning all of your appointments 10x faster.
Vyte is the all-in-one scheduling solution for any professionals and enterprises that will help you get rid of the boring and time-consuming task that is planning appointments. Packed with many powerful scheduling features, Vyte is the perfect virtual assistant that will help you make the most out of your time. From group scheduling to one-on-one meetings, there is no appointment Vyte can't schedule. Easily sync any type of online calendar, and gain more visibility on your availabilities. Vyte hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Katılımcı Segmentasyonu
  • Konuk Listesinde Arama
  • Veri İçe/Dışa Aktarma
  • Konuk Listesi Yönetimi
  • Biletleme
  • Raporlama/Analiz
  • Çoklu Etkinlik
Playbook is an all-in-one solution for event and youth activity providers to manage registrations, marketing, facilities, and more.
The world's most comprehensive, mobile optimized event registration platform. Setup registration in 1 minute for any type of sports or youth activity event, program, or membership with nearly unlimited customization and deep integrations with advanced marketing and analytics, statistics for any sport, and mobile apps for your staff to manage your participants on site. Access advanced back-end reports complete with automations for over 20 common workflows. Playbook hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Katılımcı Segmentasyonu
  • Konuk Listesinde Arama
  • Veri İçe/Dışa Aktarma
  • Konuk Listesi Yönetimi
  • Biletleme
  • Raporlama/Analiz
  • Çoklu Etkinlik
Whether hybrid, virtual or in-person, eShow provides the professional tools and web-based solutions necessary for event management team
Whether hybrid, virtual or in-person, eShow provides the professional tools and web-based solutions necessary for event management teams worldwide. Founded in 1996, eShow has helped Event Managers run thousands of events worldwide with tasks including registration, mobile apps, event websites, RFID, badge printing, abstract collection and so much more! When you choose the eShow product(s) that fit your needs, you tap into a powerful engine that no single-function supplier can hope to match. eShow hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Katılımcı Segmentasyonu
  • Konuk Listesinde Arama
  • Veri İçe/Dışa Aktarma
  • Konuk Listesi Yönetimi
  • Biletleme
  • Raporlama/Analiz
  • Çoklu Etkinlik
Social Tables is the #1 software for planners and properties to work together online.
In 2011, Social Tables set out to change the way events are sourced, designed, and executed with better collaboration between planners and properties. Today, Social Tables is an innovative platform offering the hospitality industrys leading online solutions for event sales, services, and group distribution. According to STR, hotels that use Social Tables see a 1.82% increase in F&B profit per occupied room, and Zapier says Social Tables is one of the 10 best event management apps in the world! Social Tables hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Katılımcı Segmentasyonu
  • Konuk Listesinde Arama
  • Veri İçe/Dışa Aktarma
  • Konuk Listesi Yönetimi
  • Biletleme
  • Raporlama/Analiz
  • Çoklu Etkinlik
MeetApp is an easy-to-use event app and virtual venue, designed to help you create amazing event experiences for your attendees.
MeetApp is an easy-to-use event app and virtual venue, designed to create a more fun and meaningful event experience by simplifying information distribution, enhancing audience interaction and facilitating better networking. Give your attendees easy access to your event agenda and information. Create Polls, Surveys and Q&As. Get social with the Activity Feed and Chat. Keep everyone up to date with Push Notifications. Basically, it's everything you need for your event in one platform! MeetApp hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Katılımcı Segmentasyonu
  • Konuk Listesinde Arama
  • Veri İçe/Dışa Aktarma
  • Konuk Listesi Yönetimi
  • Biletleme
  • Raporlama/Analiz
  • Çoklu Etkinlik
Contactless check-in, mobile scans, custom badge designs. Help your attendees get through the tedious part faster and safer.
Whether your event is in-person, digital, or some of both, make it easier and safer with Swoogo. Mobile scanning, contactless check-in, online check-in with 2-factor authentication, all of these are included in your user-based subscription. Design custom badges and even give your attendees the option to print them at home. Do all of that from your mobile phone. Swoogo hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Katılımcı Segmentasyonu
  • Konuk Listesinde Arama
  • Veri İçe/Dışa Aktarma
  • Konuk Listesi Yönetimi
  • Biletleme
  • Raporlama/Analiz
  • Çoklu Etkinlik
Yapsody is a powerful, simple to use online event ticketing and event registration system.
Yapsody is a powerful, simple to use online event ticketing and event registration system, delivering cutting-edge ticketing services to thousands of event presenter. Yapsody is the only live entertainment company focused on providing independent presenters and hospitality enterprises customized end-to-end solutions for leveraging concert entertainment. Yapsody hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Katılımcı Segmentasyonu
  • Konuk Listesinde Arama
  • Veri İçe/Dışa Aktarma
  • Konuk Listesi Yönetimi
  • Biletleme
  • Raporlama/Analiz
  • Çoklu Etkinlik
Event check-in software for managing guest lists at live, virtual and hybrid events.
zkipster’s event check-in software is designed to make your events a success. The guest list software includes all the features you need for invite-only events, from event registration to gathering attendee information when it comes to contact tracing for guest and employee health. The event check-in software can be used for live, hybrid and virtual events, and makes guest management fast and simple. zkipster hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Katılımcı Segmentasyonu
  • Konuk Listesinde Arama
  • Veri İçe/Dışa Aktarma
  • Konuk Listesi Yönetimi
  • Biletleme
  • Raporlama/Analiz
  • Çoklu Etkinlik
Cloud-based solution that helps businesss create and promote customizable registration forms for various events.
Everything you need to create the perfect registration form. Open your free account with Event Wizard and experience these powerful features: Custom Theme Designer, Social Promotion Tools, Group Registration, Secure Payment Processing, Unlimited Registration Form Fields, Custom Report Builder, Full Suite of Attendee Reports, Free Technical Support. Get all of our features for one price - $3.45/per registratiion Event Wizard hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Katılımcı Segmentasyonu
  • Konuk Listesinde Arama
  • Veri İçe/Dışa Aktarma
  • Konuk Listesi Yönetimi
  • Biletleme
  • Raporlama/Analiz
  • Çoklu Etkinlik
Top-Rated platform to manage and engage your volunteers.
Simply the BEST. Top-Rated platform to manage and engage your volunteers. Volunteer Portal, custom registration forms, Email/SMS, scheduling, reminders, check-ins and much more. Our SaaS platform is easy to use, mobile-friendly and secure. Perfect for organizations that continually schedule and manage volunteers. Duplie hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Katılımcı Segmentasyonu
  • Konuk Listesinde Arama
  • Veri İçe/Dışa Aktarma
  • Konuk Listesi Yönetimi
  • Biletleme
  • Raporlama/Analiz
  • Çoklu Etkinlik
Turn event contacts into sales meetings. atEvent combines event lead capture, qualification and insights to accelerate sales.
Go beyond basic lead capture with atEvent's best-in-class B2B event lead management solution. Capture leads anywhere at or around the event, add custom qualifiers and follow-up actions and sync everything to your MA/CRM system for fast, personalized follow-up that accelerates sales. atEvent is made for the enterprise with flexible MA/CRM integrations, wide trade show coverage, GDPR consent at capture, multilingual business card transcription, and account-level insights for your ABM strategy. atEvent hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Katılımcı Segmentasyonu
  • Konuk Listesinde Arama
  • Veri İçe/Dışa Aktarma
  • Konuk Listesi Yönetimi
  • Biletleme
  • Raporlama/Analiz
  • Çoklu Etkinlik
User-friendly all-in-one software for conference management including attendee & abstract management - onsite, hybrid & virtual.
A powerful software that accompanies your virtual, hybrid and onsite conferences and events from the get-go and turns them into success stories. Perfectly suited for planners of academic conferences, professional congress organizers and expert associations, the completely web-based software allows you to manage your events from wherever you are and offers a maximum of flexibility. Handle registrations, payments, abstracts & set up livestreams incl. networking options for virtual participants. Converia hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Katılımcı Segmentasyonu
  • Konuk Listesinde Arama
  • Veri İçe/Dışa Aktarma
  • Konuk Listesi Yönetimi
  • Biletleme
  • Raporlama/Analiz
  • Çoklu Etkinlik
#1 All in One Event Management Plugin for WordPress.
WP Event Manager is a lightweight, scalable and full-featured event management plugin for adding event listing functionality to your WordPress site. The shortcode lists all the events, it can work with any theme and is really easy to setup and customize. The settings pages let you select how you want the event displayed. WP Event Manager hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Katılımcı Segmentasyonu
  • Konuk Listesinde Arama
  • Veri İçe/Dışa Aktarma
  • Konuk Listesi Yönetimi
  • Biletleme
  • Raporlama/Analiz
  • Çoklu Etkinlik
Mobile event app to engage and interact with attendees and to give event organisers the big data they need to optimise the ROI.
We make event experiences great with intelligent use of technology. Our solution is focussed on enhancing various aspects of event organising. Our mandate begins by getting all users onto a platform where information can be shared and everyone can communicate. The beautiful intuitive app keeps agenda up-to-date, fosters networking, obtains live feedback. Easily set up single or multiple events in no time and manage content on the go. Get the data you care about, increase engagement and ROI. Eventfuel.io hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Katılımcı Segmentasyonu
  • Konuk Listesinde Arama
  • Veri İçe/Dışa Aktarma
  • Konuk Listesi Yönetimi
  • Biletleme
  • Raporlama/Analiz
  • Çoklu Etkinlik
The EventsCase event check in app is one of the most straightforward solution; easy-to-use, multi-user, multi-session & multi-event.
Easy-to-use, multi-user, multi-event and multi-session. If you are constantly organising big events with hundreds to thousands of attendees, it must be a challenge to iron out your guest lists all the time. Through this mobile app that your staff members can download to their mobile devices, you get to manage your events better and eliminate any chances for human error. EventsCase hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Katılımcı Segmentasyonu
  • Konuk Listesinde Arama
  • Veri İçe/Dışa Aktarma
  • Konuk Listesi Yönetimi
  • Biletleme
  • Raporlama/Analiz
  • Çoklu Etkinlik
Since 1995, we have provided event technology solutions and world-class service to the conference and tradeshow industry.
Since 1995, we've provided the conference and tradeshow industry with innovative technologies designed to improve and simplify every event. With unrivaled customer support, global reach, and an eye on innovative technologies, we have powered over 12,000 events around the world. In an industry of DIY platforms, we stand apart as a full service, white-glove solution when it is needed and do-it-yourself event technology when you do not. GTR hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Katılımcı Segmentasyonu
  • Konuk Listesinde Arama
  • Veri İçe/Dışa Aktarma
  • Konuk Listesi Yönetimi
  • Biletleme
  • Raporlama/Analiz
  • Çoklu Etkinlik
We're the one stop shop for all digital dance management needs! Our service is free for all schools. Try us out today!
My School Dance is an online application that manages all aspects of school dances and events.The software enables schools to avoid the most difficult elements of event-planning logistics, including the drafting, distribution, and collection of paper agreements; organization of cash or check payments; and finding volunteers to sell tickets. Schools and organizations can promote their upcoming events, sell tickets online and securely process payments, and quickly access sales and fundraising data My School Dance hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Katılımcı Segmentasyonu
  • Konuk Listesinde Arama
  • Veri İçe/Dışa Aktarma
  • Konuk Listesi Yönetimi
  • Biletleme
  • Raporlama/Analiz
  • Çoklu Etkinlik
Eventmix is an easy to use virtual and hybrid events platform that allows organizers to run events from their own website, in minutes.
Eventmix is an easy to use virtual and hybrid events platform that allows organizers to run events from their own website, in minutes. Eventmix gives you all the tools you need to not only run and monetize your events with ease but also keep your audience engaged through dedicated networking and engagement areas that are fully customizable. Eventmix hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Katılımcı Segmentasyonu
  • Konuk Listesinde Arama
  • Veri İçe/Dışa Aktarma
  • Konuk Listesi Yönetimi
  • Biletleme
  • Raporlama/Analiz
  • Çoklu Etkinlik
White label event ticketing and seat reservation software. Instant payouts, interactive seat maps, and more!
With low fees, instant payouts, interactive seat maps, and a host of other features, Seatlab offers you complete control of your ticketing ecosystem. We believe you should maintain control of your data, bookings fees and customer management processes. So we've developed a white-label, scalable ticketing software that's capable of handling thousands of transactions simultaneously, whilst keeping the control firmly in your hands. Seatlab hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Katılımcı Segmentasyonu
  • Konuk Listesinde Arama
  • Veri İçe/Dışa Aktarma
  • Konuk Listesi Yönetimi
  • Biletleme
  • Raporlama/Analiz
  • Çoklu Etkinlik