163 sonuç
ClickUp, tamamen özelleştirilebilir ve tescilli özellikleriyle dünyanın önde gelen, vazgeçilmez BT proje yönetimi araçlarından biridir. ClickUp hakkında daha fazla bilgi
Çevik Panolar, Sprintler, Otomasyonlar, görev öncelikleri, özel durumlar, zincir yorumlar, Zaman Takibi, Hedefler, destek dosyaları ve daha fazlası ile ClickUp, BT proje yönetiminizi kolaylaştırmak ve iyileştirmek için ihtiyacınız olan her şeye sahiptir. Tüm BT projelerinizi tek bir uygulamaya taşıyın. Airbnb, Google ve Uber gibi şirketlerdeki 100.000’den fazla ekip tarafından kullanılmaktadır. Kişisel kullanım ve her büyüklük ve sektörden ekipler için oluşturulan ClickUp, tek bir araçtan basit ve güçlü BT proje yönetimi için vazgeçilmezdir. ClickUp hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Sorun Yönetimi
  • Kilometre Taşı İzleme
  • İş Birliği Araçları
  • Proje İzleme
Bir BT proje yönetimi yazılımı olan Wrike’ın şablonlar, Gantt çizelgeleri, gelişmiş güvenlik, onaylar ve raporlar gibi özelliklerinin yanı sıra 400’den fazla yazılım ile entegrasyonu bulunmaktadır. Wrike hakkında daha fazla bilgi
Wrike, 20.000’den fazla şirketin ve iki milyondan fazla kullanıcının güvendiği BT proje yönetimi yazılımıdır. BT yönetiminizi kolaylaştırmak için özel talep formları, Kanban panoları, Gantt çizelgeler i, zaman izleme, otomatik iş akışları ve onaylar, bütçe yönetimi ve gelişmiş raporlama gibi özelliklerin hepsine aynı yerden ulaşın. Sorunsuz geliştirme ve izleme için Wrike’ı GitHub gibi 400’den fazla uygulamayla entegre edin. İş akışlarınızı özelleştirerek her adımda kaydedilen ilerlemeyi takip edin. Wrike ile BT yönetiminizi dönüştürün. Wrike hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Sorun Yönetimi
  • Kilometre Taşı İzleme
  • İş Birliği Araçları
  • Proje İzleme
Bitrix24, dünya çapında 8 milyondan fazla şirketin kullandığı ücretsiz bir çevrimiçi BT projesi yönetim çözümüdür. Bitrix24 hakkında daha fazla bilgi
Bitrix24, sınırsız proje, görev ve alt görev içeren ücretsiz bir çevrimiçi BT projesi yönetim çözümüdür. Zaman izleme, görev otomasyonu iş akışları, Gantt çizelgesi, belge yönetimi ve grup sohbeti ile görüntülü konferans gibi görev iş birliği araçlarıyla birlikte sunulmaktadır. Bitrix24 hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Sorun Yönetimi
  • Kilometre Taşı İzleme
  • İş Birliği Araçları
  • Proje İzleme
Klient PSA, The #1 Rated Salesforce Professional Services (PSA) Software on AppExchange for SMBs, and We Are Proud of it! Klient PSA hakkında daha fazla bilgi
If you're looking for a way to manage your professional services projects from start to finish, Klient PSA is the platform for you. We've designed it with customers at the core, so you can easily collaborate with them throughout the sales and service delivery process. Plus, our powerful platform enables you to track and manage all aspects of your project lifecycle - from quotes and contracts to time tracking, invoicing, and reporting. Ready to see how Klient PSA can change your business? Klient PSA hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Sorun Yönetimi
  • Kilometre Taşı İzleme
  • İş Birliği Araçları
  • Proje İzleme
E-posta yönetimi, müşteri desteği ve görev yönetimi için oluşturulmuş bir iş birliği platformu. Rooftop hakkında daha fazla bilgi
Rooftop; e-posta yönetimi, müşteri desteği ve görev/proje yönetimi için oluşturulmuş bir iş birliği platformudur. Aşağıdaki 3 temel çerçevesinde tasarlanmıştır: -Gelen kutusu yönetimi: E-postaları yönetmek yorucu olabilir. Rooftop, e-postaları kolayca sınıflandırmanıza, işlemenize ve yanıtlamanıza yardımcı olur. - İş birliği: Rooftop, ekiplerin e-postalar ve görevler konusunda iş birliği yapmasını mümkün kılmak için oluşturulmuştur. - Görev yönetimi: Tüm görevlerinizi ve projelerinizi Rooftop’ta yönetin. Her türlü iş akışını ve satış kanalını oluşturabilirsiniz. Rooftop hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Sorun Yönetimi
  • Kilometre Taşı İzleme
  • İş Birliği Araçları
  • Proje İzleme
7pace Timetracker, Azure DevOps’u kullanan ekipler için entegre ve profesyonel bir zaman yönetimi ve raporlama çözümüdür. 7pace Timetracker hakkında daha fazla bilgi
7pace Timetracker sayesinde Azure DevOps mühendisleri zamanı izleyebilir, raporlayabilir, onaylayabilir ve hesaplayabilir. Standart görevleri otomatikleştirir, rapor oluşturmayı sağlar ve proje tamamlama süresini hesaplamaya yardımcı olur. 7pace Timetracker, mevcut BT ortamına sorunsuz bir şekilde entegre olur, kendi entegre güvenlik ve izin modeli vardır. 7pace Timetracker hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Sorun Yönetimi
  • Kilometre Taşı İzleme
  • İş Birliği Araçları
  • Proje İzleme
With 15+ years in the agile space, Jira offers teams the top tools and best practices to provide the right foundation for growth.
Jira is the #1 software development tool used by agile teams. Teams of 2 to 20,000 rely on Jira to manage every stage of their workflow, from planning to shipping and releasing. With native roadmaps, teams can ladder up their work to track the big picture. Jira's no-code automation engine allows teams to save time and increase power by automating any task or process with a few clicks. And with a free edition, teams up to ten users can leverage all the power of Jira at no cost, forever. Jira hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Sorun Yönetimi
  • Kilometre Taşı İzleme
  • İş Birliği Araçları
  • Proje İzleme
Asana is the easiest way to organize and manage all of your team's work. See why 9,000+ customers give Asana 4.5 out of 5 stars.
Asana is an IT project management tool that helps teams orchestrate their work, from daily tasks to strategic initiatives. With Asana, you can connect all your work in one place and bring teams together, anywhere. From lists to boards, to calendars and gantt charts, organize work your way. Join more than 114,000 paying organizations and millions of teams across 190 countries who use Asana to get more done. Get started in minutes to try Asana. Asana hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Sorun Yönetimi
  • Kilometre Taşı İzleme
  • İş Birliği Araçları
  • Proje İzleme
monday.com is a flexible platform that provides IT managers the visibility they need to keep teams running as efficiently as possible.
monday.com is a flexible platform that allows IT managers to easily collaborate with external and internal stakeholders while overseeing large projects and processes. Choose one of the 200+ infinitely customizable templates. Then tailor it to your workflows within less than a few hours using drag-and-drop columns, widgets, and apps. From IT requests to inventory management, monday.com gives you the instant visibility you need to better support your team where they need you. monday.com hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Sorun Yönetimi
  • Kilometre Taşı İzleme
  • İş Birliği Araçları
  • Proje İzleme
Smartsheet is an online work execution platform empowering organizations of all sizes to plan, manage, automate, and report on work.
Smartsheet, an online work execution platform, empowers organizations to plan, track, automate, and report on work. Over 80,000 brands rely on Smartsheet for project and work management because of its easy-to-use interface, real-time gantt charts and dashboards, and work automation features. *2018 Awards: Named a Leader in Enterprise Collaborative Work Management by Forrester Research, Selected to Deloittes Fast 500 List, Recognized for Technology Innovation & Vision by 451 Research Smartsheet hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Sorun Yönetimi
  • Kilometre Taşı İzleme
  • İş Birliği Araçları
  • Proje İzleme
The platform for enterprise work management, helping IT lead transformation and deliver projects on time, on budget, and on spec.
Adobe Workfront is a collaborative work management solution that addresses the challenges of disconnected teams, siloed tools, and the relentless pace of enterprise work. With Workfront, IT can optimize capacity and leverage Agile frameworks to accelerate the right outcomes and deliver impactful projects at scale. Managing IT processes in Workfront creates alignment of project plans to corporate goals, visibility into team performance against KPIs, and a single source of truth for all IT work. Adobe Workfront hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Sorun Yönetimi
  • Kilometre Taşı İzleme
  • İş Birliği Araçları
  • Proje İzleme
MeisterTask, web’deki kullanımı en kolay BT görev yönetimi ve iş birliği araçlarından biridir.
Web’deki kullanımı en kolay BT Proje Yönetimi araçlarından biri olan MeisterTask, çevik proje yönetimi için mükemmeldir. Güzel tasarımlı arayüzler, kullanımı kolay işlevsellik ve diğer araçlarla sorunsuz entegrasyon, proje ekipleri için makul bir seçim olmasını sağlar. Bu araç, kusursuz iş akışı yönetimini hedefleyen Meister Suite ürün grubunun bir parçasıdır. Zihin haritalandırma aracımız olan MindMeister’da fikre dönüştürmekten MeisterNote’ta çevrimiçi belgelendirmeye kadar uzanan bir kapsama sahiptir. MeisterTask hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Sorun Yönetimi
  • Kilometre Taşı İzleme
  • İş Birliği Araçları
  • Proje İzleme
Teamwork is the only platform built for scaling client work.
IT project management software that helps in-house IT teams and agencies improve collaboration, visibility, accountability and ultimately results. Teamwork has all the features you need to collaborate effectively, simplify communication and centralize project information to make project management quicker and more efficient. Use features like time tracking, board view, workload, and filters. Teamwork hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Sorun Yönetimi
  • Kilometre Taşı İzleme
  • İş Birliği Araçları
  • Proje İzleme
Professional services automation software that helps firms with project management, time tracking, billing, reporting, and accounting
BigTime is a leading Professional Services Automation (PSA) software that helps you scale your business by giving you the ability to track and act on your operational metrics. Even with remote work, easily manage time, expenses, and billing for multiple projects all at once, and quickly identify areas of opportunity with advanced features like resource allocation and custom reporting. With BigTime Wallet and client portal, you can get paid faster using custom invoicing and payment processing. BigTime hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Sorun Yönetimi
  • Kilometre Taşı İzleme
  • İş Birliği Araçları
  • Proje İzleme
Targetprocess is a software development project management solution best for medium to large-size companies.
Targetprocess is a software development project management solution best for medium to large-size companies. Supports development teams that want to manage complex work from one place. Easily monitor and control bug tracking, time tracking, test management and integration with source control systems. Use Scrum, Kanban, or your own custom process or any combination of processes for different projects. Targetprocess hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Sorun Yönetimi
  • Kilometre Taşı İzleme
  • İş Birliği Araçları
  • Proje İzleme
Bir projeyle ilişkili tüm değişiklikleri, olayları ve diğer destek dosyalarını baştan sona tek bir platformda yönetin.
Freshservice üzerinde proje yönetimi, BT ekiplerinin projeler için tek bir platformda baştan sona planlama, iş birliği ve yürütme işini yapmalarına, görevleri atamalarına, iş birliği yapmalarına, ilerlemeyi izlemelerine, teslimat tarihlerine uymalarına ve BT’nin işletme hedefleriyle uyumlu olmasını sağlamalarına yardımcı olur. Mevcut biletlerden ve değişikliklerden veya sıfırdan projeler oluşturulabilir. Freshservice hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Sorun Yönetimi
  • Kilometre Taşı İzleme
  • İş Birliği Araçları
  • Proje İzleme
Favro brings business agility by empowering teams to work autonomously, while also aligning their planning towards company objectives.
Favro is the world's most agile, cloud-based planning and collaboration platform, where teams can organize themselves around what to do and how to do it, while managers can focus on driving high-level goals and why those goals matter. Teams can use new, smart, and time-saving solutions for team & planning boards, sheets & databases, roadmaps & scheduling, and docs & wikis. Leaders and managers drive the big picture by aggregating the work of teams and teams-of-teams into alignment dashboards. Favro hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Sorun Yönetimi
  • Kilometre Taşı İzleme
  • İş Birliği Araçları
  • Proje İzleme
Collaborate on projects, track time, manage expenses and invoice your customers. Available in the cloud, from any device!
Avaza is an all-in-one solution for project management, resource scheduling, tracking time, managing expenses, quotes & invoices. Collaborate on projects with clients on one platform. Capture time & expenses, and send invoices effortlessly. Teams of all sizes, from freelancers to large businesses, will love it, for its simple & intuitive design with powerful features. Available in the cloud, from any device. Avaza hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Sorun Yönetimi
  • Kilometre Taşı İzleme
  • İş Birliği Araçları
  • Proje İzleme
ProjectManager is an award-winning IT project management solution that gives IT teams full visibility into projects, resources & more.
ProjectManager is an award-winning IT project management solution that gives IT departments complete visibility into their projects, resources and requests. Cloud-based capabilities like project planning, resource management and time tracking help IT professionals plan and execute large-scale hardware installations and software rollouts. Perfect for hybrid IT teams that span locations and work styles, ProjectManager is powerful and cost-effective without a long implementation timeline. ProjectManager.com hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Sorun Yönetimi
  • Kilometre Taşı İzleme
  • İş Birliği Araçları
  • Proje İzleme
Online IT Project Management software based on Gantt charts. Great UX/UI design, powerful features at affordable prices.
GanttPRO is an online project management tool based on Gantt charts. It's appreciated by 500K+ users worldwide. The short learning curve and nice UX/UI design allow managers and team members to start working right away. IT Project/product managers, team leaders, CEOs, and other managers from different spheres trust it to keep their planning simple. Task, resource, cost, deadline management, team collaboration, workload, templates, export, & more - get them for FREE on a trial! GanttPRO hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Sorun Yönetimi
  • Kilometre Taşı İzleme
  • İş Birliği Araçları
  • Proje İzleme
Bir ITSM yazılımı olan Jira Service Management, yüksek hızda çalışması gereken ekiplerin hızla ve birlikte harika hizmet deneyimleri sunmasına yardımcı olur.
Jira Service Management, BT, geliştirme, operasyon ve işletme ekiplerine yüksek hız sağlayan bir ITSM (bilgi teknolojisi altyapı kütüphanesi) çözümüdür. Güçlendirilmiş ekipler geleneksel ITSM’nin karmaşıklığı olmadan iyi hizmet deneyimleri sunabilir ve Jira’nın açık iş birliği platformu aracılığıyla daha fazla etki yaratacak çabaları koordine edebilirler. Modernize edilmiş iş akışları, otomasyon kuralları, kuyruklar, SLA’lar (hizmet seviyesi anlaşması) ve self servis portalın tümü BT, geliştirici, operasyonlar ve işletme ekiplerini silo olmaksızın büyük ölçekte olağanüstü hizmet yönetimi sunmak için güçlendirir. JIRA Service Management hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Sorun Yönetimi
  • Kilometre Taşı İzleme
  • İş Birliği Araçları
  • Proje İzleme
Celoxis projeleri, portföyleri, kaynakları, sorunları, riskleri, zamanı ve iş akışlarını yönetmekte kullanılan kurumsal kalitede hepsi bir arada PPM (proje portföy yönetimi) yazılımıdır.
Celoxis, kurumsal kalitede hepsi bir arada proje portföy yönetimi yazılımıdır. Şunları elde edersiniz: - Özel KPI’larla (temel performans göstergeleri) esnek proje kabul yönetimi. - Kaynak kesintisi sürelerine, görevlerdeki gecikmelere ve değişen önceliklere göre kendini otomatik olarak ayarlayan proje planları. - Kaynakların uygunluk, talep ve becerilere göre optimum şekilde atanması. - Maliyetler, alacaklar ve kârlılık konusunda gerçek zamanlı görünürlük. - Sektörün en iyi rapor ve panolarından biri. - Çok sayıda özelleştirme ve entegrasyon. - Özel iş akışları. - Hizmet olarak yazılım (Software as a Service, SaaS) ve işyerinde kullanım seçeneği. Celoxis hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Sorun Yönetimi
  • Kilometre Taşı İzleme
  • İş Birliği Araçları
  • Proje İzleme
Atlassian Open DevOps is mission control, providing the flexibility of a custom toolchain with the coordination of an all-in-one.
Open DevOps is Atlassian’s DevOps solution, powered by the integration of Jira Software and your team’s favorite tools. By connecting seemingly disparate tools, Jira Software becomes mission control for your software toolchain, giving teams the flexibility of a custom toolchain with the coordination of an all-in-one. Atlassian’s open approach empowers you to custom tailor your DevOps toolchain to the exact needs of your team because DevOps can’t be bought from a single vendor, it’s built. Open DevOps hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Sorun Yönetimi
  • Kilometre Taşı İzleme
  • İş Birliği Araçları
  • Proje İzleme
ProWorkflow is an industry leading and much loved project, task and workflow management software.
ProWorkflow makes task management easy. ProWorkflow gives planning, organizing and delineating responsibility for the completion of an organizations' specific information technology (IT) goals. Customize your task categories, view team workloads, access templates, and enjoy comprehensive standard and customer reporting tools. With free onboarding and world-class customer support, the choice to switch is simple. ProWorkflow hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Sorun Yönetimi
  • Kilometre Taşı İzleme
  • İş Birliği Araçları
  • Proje İzleme
Save your IT team thousands of hours. Visualize and track progress, budget, resources, timelines for a happier and organized team.
Easy Projects was originally built by IT for IT. Our end-to-end platform is here to help your team achieve their goals with speed and accuracy. Visually track task progress via our customizable Kanban board, and accept change and work requests for better control. If you're all about security, you're in good hands. We're hosted by MS Azure, your data is encrypted in transit and at rest. Easy Projects customers report 500 hours saved per year. Easy Projects hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Sorun Yönetimi
  • Kilometre Taşı İzleme
  • İş Birliği Araçları
  • Proje İzleme
Zoho Sprints, Scrum takımlarının Sprints’teki çalışmalarını planlamaları, izlemeleri ve yinelemeleri için oluşturulmuş ücretsiz bir çevrimiçi çevik proje yönetimi aracıdır.
Zoho Sprints, Scrum takımlarının Sprints’teki çalışmalarını planlamaları, izlemeleri ve yinelemeleri için oluşturulmuş ücretsiz bir çevrimiçi çevik proje yönetimi aracıdır. Değişen müşteri gereksiniml erini kucaklamaya ve doğru ürünleri zamanında göndermeye hazır olun. Birikmiş iş listenize kullanıcı hikayeleri ekleyin, iş öğelerini hesaplayın ve önceliklendirin, kişiselleştirilmiş Scrum panoları ve kulvarlarla yolunuzu kaybetmeyin, hız, ivme kazanma ve ivme kaybetme grafikleri, kümülatif akış şemaları ve daha fazlasıyla eyleme dönüştürülebilir bilgiler edinin. Zoho Sprints hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Sorun Yönetimi
  • Kilometre Taşı İzleme
  • İş Birliği Araçları
  • Proje İzleme
Priority Matrix helps managers and executives succeed through more effective priority management.
PRIORITY MATRIX is a powerful, intuitive, and easy to use software suite that helps MANAGERS become more effective at managing their priorities using proven time management methodologies. Priority Matrix provides a platform for TEAMS to prioritize tasks and projects to work more effectively, communicate team priorities, delegate work, track progress, and ultimately, provide more visibility and accountability. Priority Matrix hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Sorun Yönetimi
  • Kilometre Taşı İzleme
  • İş Birliği Araçları
  • Proje İzleme
Award-winning enterprise work management software for project portfolio management (PPM) and professional services delivery teams.
Planview Clarizen is an award-winning enterprise work management solution for PMOs and professional services delivery teams. Robust project portfolio management (PPM) capabilities enable program managers and service team leaders to gain real-time visibility into work in progress, automate workflows, proactively manage risks, gain delivery confidence, and deliver greater business impact. Planview Clarizen is purpose-built for mid-sized and enterprise PMOs, EPMOs, PSOs, and ESOs. Planview Clarizen hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Sorun Yönetimi
  • Kilometre Taşı İzleme
  • İş Birliği Araçları
  • Proje İzleme
[9 user min] "OUR #1 PPM FOR EASY IT PMOs IN 2021" Gartner. Demo WorkOtter, the Fastest Growing and Highest Ranked SaaS IT PPM.
For teams of 10 or more, WorkOtter was the #1 Rated and Fastest Growing IT SaaS PM in 2021 (Gartner & GetApp). WorkOtter is an easy-to-use solution for IT PMOs ready to move from spreadsheets to simple SaaS project, resource, and portfolio mgt. with Magic animated dashboards. Include FULL 2-way sync with JIRA, MS Project, Office 365, and more. Top Features: Ideas, Projects (Gantt, Kanban, RAID Logs), Portfolios (What-If), Time, Capacity Planning, and Financials. WorkOtter hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Sorun Yönetimi
  • Kilometre Taşı İzleme
  • İş Birliği Araçları
  • Proje İzleme
Project managers use productboard to align everyone on the right features to build next.
Productboard is the customer-driven product management system that empowers teams to get the right products to market, faster. It provides a complete solution for product teams to understand user needs, prioritize what to build next, align everyone on the roadmap, and engage with their customers. Productboard is easy to use, enables company-wide collaboration, and integrates into existing workflows. Over 6,000 organizations around the world use Productboard to build excellent products. Productboard hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Sorun Yönetimi
  • Kilometre Taşı İzleme
  • İş Birliği Araçları
  • Proje İzleme
Redmine helps teams of any size ship their projects consistently on time and on budget.
Redmine is the #1 choice in IT Project Management Software for tens of thousands companies worldwide. Award-winning and consistently rated 5 stars for its ease of use and customer support, Redmine by Planio will help your team ship projects consistently on time and on budget. Super-charge your productivity and keep everyone in the loop with Redmine by Planio! Redmine hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Sorun Yönetimi
  • Kilometre Taşı İzleme
  • İş Birliği Araçları
  • Proje İzleme
Collaborative, lightweight project management tool, brought to you by the experts in agile software development.
Pivotal Tracker is an Agile project management tool from the agile software development experts. Easy to use, Tracker enables real time collaboration around a shared, prioritized backlog. When everyone shares the same view of what's going on, product owners know where things stand and developers know what to focus on. Simple, yet powerful and transformative, Tracker allows your company to bring the right products to market faster, and continue to deliver as the world evolves. Pivotal Tracker hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Sorun Yönetimi
  • Kilometre Taşı İzleme
  • İş Birliği Araçları
  • Proje İzleme
TeamDynamix is a no-code ITSM solution that offers integrated Project Portfolio Management with enterprise integration and automation.
One no-code platform for IT Service Management (ITSM), Project Portfolio Management (PPM) with Enterprise Integration & Automation (iPaaS). TeamDynamix is easy to use, own, and operate - all configured from screens without any coding or scripting. The ITSM platform offers support for ITIL with an all-inclusive solution; incident/problem management, asset, change management, self-service portal, knowledge base, automation & workflow, and unlimited integrations. White glove implementation. TeamDynamix hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Sorun Yönetimi
  • Kilometre Taşı İzleme
  • İş Birliği Araçları
  • Proje İzleme
The first modular project management platform: Discover, learn, plan, and deliver - your way.
airfocus offers a modern and modular project management platform. It provides a complete solution for teams to manage and communicate their strategy, prioritize their work, and solve the right problems. Designed with flexibility in mind, airfocus allows you to quickly customize the platform to fit your needs without disrupting the way your team works. Learn more at airfocus.com and start your 14-day trial now. airfocus hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Sorun Yönetimi
  • Kilometre Taşı İzleme
  • İş Birliği Araçları
  • Proje İzleme
Toggl Plan is an online work management software. Plan projects, track time, & optimize your team's bandwidth.
Toggl Plan is an online work management software for small & medium-sized teams. Plan projects, track time, & optimize your team's bandwidth. With simple drag and drop timelines & task boards, you can say goodbye to clunky spreadsheets and complex project management tools. Get a clear overview of work and keep stuff up to date in just a few clicks, leaving more time for your team to get more meaningful work done. Toggl Plan hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Sorun Yönetimi
  • Kilometre Taşı İzleme
  • İş Birliği Araçları
  • Proje İzleme
Written in PHP, this free issue tracking software is written under GNU protocol.
Written in PHP, this free issue tracking software is written under GNU protocol. MantisBT hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Sorun Yönetimi
  • Kilometre Taşı İzleme
  • İş Birliği Araçları
  • Proje İzleme
ITM Platform is the IT Project Management solution that deploys in two weeks and seamlessly connects planning with operations.
ITM Platform is the only IT Project Management software that can be deployed within two weeks, aligning your portfolio to the business strategy. Team members will learn how to use the fully-featured project and work management tools within a day, providing portfolio managers with access to the metrics that matter. ITM Platform hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Sorun Yönetimi
  • Kilometre Taşı İzleme
  • İş Birliği Araçları
  • Proje İzleme
All-in-one software for consulting, engineering, architecture, and software firms. Made by those who know professional services.
Management consultancies, engineering firms, architecture firms, and software development companies ranging from 4-400 employees find that the unique feature set of Projectworks fits precisely the way they operate. Improved resource-booking, reduced benchtime, maximized billable hours, and more accurate forecasts are key results seen by customers of Projectworks. All companies see positive impacts on their bottom line - so check out Projectworks and get empowered to become more profitable today. Projectworks hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Sorun Yönetimi
  • Kilometre Taşı İzleme
  • İş Birliği Araçları
  • Proje İzleme
Enterprise class project portfolio management software with a built-in social collaboration platform.
Genius Project delivers CIOs, IT departments, and PMOs with the latest in IT project and portfolio reporting, tracking and execution tools supporting IT Governance, demand management, and service delivery. Tailored to your organizations business processes, Genius Project provides complete visibility into your project and portfolio life cycles from demand to successful delivery. Genius Project hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Sorun Yönetimi
  • Kilometre Taşı İzleme
  • İş Birliği Araçları
  • Proje İzleme
Project & code management, together at last. Plan work, track progress, and release code right in Backlog for all-in-one collaboration.
Backlog is the all-in-one online project management tool for task management, version control, and bug tracking. Bringing together the organizational benefits of project management with the power and convenience of code management, Backlog enhances team collaboration across organizations large and small. Plan work, track progress, and release code updates right in Backlog. Core features include subtasking, custom statuses, Kanban-style boards, Gantt charts, burndown charts, Git & SVN, and Wikis. Backlog hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Sorun Yönetimi
  • Kilometre Taşı İzleme
  • İş Birliği Araçları
  • Proje İzleme
Take control of your projects and find out where your time is going with customizable workflows and detailed, meaningful reports.
Intervals has been used globally by IT companies as a ticketing and time tracking solution since 2006. Set and control your budgets. Fully integrated timers allow you to track and report on every work request. Easily justify your teams time and effort with easy to use reports. Gain visibility into your projects and customize Intervals to match how you work. Project budgets, a work request queue, Gantt charts, invoicing, a mobile app and more are included with all plans. Intervals hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Sorun Yönetimi
  • Kilometre Taşı İzleme
  • İş Birliği Araçları
  • Proje İzleme
Userback helps you collect visual feedback and bug reports from any website or application with annotated screenshots, video and more.
Userback is a visual feedback solution that makes it easy for software teams to collect bug reports and user feedback from inside their apps with annotated screenshots and video recordings. Collect highly-contextual feedback, collaborate with your team, assign tasks, manage workflows, and integrate with your existing tools. Built for designers, developers, and product managers, Userback will save you time by managing feedback for all your web projects in one place. Userback hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Sorun Yönetimi
  • Kilometre Taşı İzleme
  • İş Birliği Araçları
  • Proje İzleme
Perfect for managing IT projects through all the phases of planning, initiation, and execution.
Forecast is a full-scale project management solution that grows out to a complete PSA suite of great functionalities. Perfect for managing IT projects through all the phases of planning, initiation, & execution. The software unites project management, resource planning, team collaboration, finance, and reporting in one package, bringing the power of AI to automate administrative tasks. Forecast has many integration capabilities to unify cross-functional teams for superior collaboration. Forecast hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Sorun Yönetimi
  • Kilometre Taşı İzleme
  • İş Birliği Araçları
  • Proje İzleme
Project Insight is award-winning project & work management software capable of running all of the projects across your organization.
Project Insight (PI) is a modern, full-featured project & portfolio management software capable of aggregating and reporting on all of the projects across your organization. PI centralizes your work, projects, & tasks in one easy-to-use online platform that can be customized to meet your business needs. Seamlessly aggregate data from your key CRM, accounting, DevOps, support, & HR software to give stakeholders real-time project insights. PI's FREE version let's you start simply & grow as you go. Project Insight hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Sorun Yönetimi
  • Kilometre Taşı İzleme
  • İş Birliği Araçları
  • Proje İzleme
Achieve growth & strategic objectives through more effective management of projects & resources with Sciforma Software.
Sciforma 7.1 is an industry-leading PPM tool. Robust, easy-to-use, quick-to-implement and functionally scalable, it is designed to meet the strategic, executive and reporting needs of PMOs. Sciforma PPM supports PMOs with a number of critical PPM capabilities: Idea & Demand Management, Portfolio & Program Management, Planning, Work & Collaboration Management, Resource Management, and Time Tracking. Reporting tools are also available on demand for executives and managers. Sciforma hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Sorun Yönetimi
  • Kilometre Taşı İzleme
  • İş Birliği Araçları
  • Proje İzleme
Alloy Navigator is a real-world solution beautifully designed for real-world customers, built by real-world IT people just like you.
Successful project delivery, from conception to conclusion is essential to any IT organization. You need to understand milestones, progress and recognize key relationships between people, assets and service. That's why we tightly integrated Project Management tools directly into our Service Management solution. Couple that with asset management support and the flexible beauty of intelligent workflow and you've got yourself a complete IT management solution. Alloy Navigator hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Sorun Yönetimi
  • Kilometre Taşı İzleme
  • İş Birliği Araçları
  • Proje İzleme
The issue tracker designed for agile teams. An agile project management tool that can be customized to your business processes.
Developed by JetBrains. YouTrack is a tool to manage your projects, configure agile boards, use reports and Gantt charts, dashboards and time tracking. Track tasks and issues, support customers requests, plan sprints and releases, create workflows, and never force your process to fit the limits of a tool again! YouTrack speaks your language, supports markdown and emoji-reactions. YouTrack is flexible enough to follow your exact process! Cloud or Standalone. Free for 10 users. YouTrack hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Sorun Yönetimi
  • Kilometre Taşı İzleme
  • İş Birliği Araçları
  • Proje İzleme
Ekipler, acenteler, serbest çalışanlar ve danışmanlar için CRM, görev yönetimi, zaman izleme ve faturalandırma.
todo.vu, zaman izleme, görev yönetimi, adres yönetimi ve faturalama işlevlerinin benzersiz bir bileşimini sunan bir verimlilik paketidir. todo.vu, daha fazla verimlilik, kalite ve şeffaflık elde etmek isteyen her ölçekte serbest çalışan, danışman ve ekip için idealdir. todo.vu, serbest çalışanlar için kesinlikle ücretsizdir ve tüm fiyatlandırma planları en fazla 11 kullanıcının maliyetiyle sınırlıdır, yani 11 kullanıcı için ödeme yapar, sınırsız kullanım alırsınız. todo.vu hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Sorun Yönetimi
  • Kilometre Taşı İzleme
  • İş Birliği Araçları
  • Proje İzleme
A no-code platform for innovation and development. All your ideas, projects, resources, risks and innovations in one place in the Cloud
A no-code platform for innovation and development. Intelligent and human-centric tool for PMO, Innovation and R&D. All your ideas, projects, resources, risks and innovations in one place in the Cloud. Digitalise your development processes with a user-friendly tool. Gain efficiency, cost transparency, speed up your time-to-market and increase your ROI – get Return On Innovation! We turn your development costs into measurable results. Keto hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Sorun Yönetimi
  • Kilometre Taşı İzleme
  • İş Birliği Araçları
  • Proje İzleme
Cloud-based Project Portfolio Management software ideal for PMOs, IT and Professional Services Teams with 50+ Users.
Enterprise-class Project Portfolio Management software designed for PMO's, IT Teams and Professional Services. Ideal for teams with 50+ users, KeyedIn Projects combines a refreshingly simple interface with deep PPM functionality, enabling you to take the complexity out of managing complex projects. From intake to execution, through to closure and status reporting, KeyedIn Projects unique persona based approach empowers you to tailor your individual user experience and simplify the way you work. KeyedIn hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Sorun Yönetimi
  • Kilometre Taşı İzleme
  • İş Birliği Araçları
  • Proje İzleme