18 yıldır işletmelerin daha iyi yazılımı
seçmesine yardımcı oluyoruz

BT Proje Yönetimi Yazılımı

BT Proje Yönetimi Yazılımı, kurumsal BT ekipleri ve proje yöneticileri tarafından görev atamalarını, harcamaları ve uygulama geliştirme, bakım ve kurulum süreçlerini izlemek için kullanılır.

21 sonuç
Bitrix24, dünya çapında 8 milyondan fazla şirketin kullandığı ücretsiz bir çevrimiçi BT projesi yönetim çözümüdür. Bitrix24 hakkında daha fazla bilgi
Bitrix24, sınırsız proje, görev ve alt görev içeren ücretsiz bir çevrimiçi BT projesi yönetim çözümüdür. Zaman izleme, görev otomasyonu iş akışları, Gantt çizelgesi, belge yönetimi ve grup sohbeti ile görüntülü konferans gibi görev iş birliği araçlarıyla birlikte sunulmaktadır. Bitrix24 hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Durum İzleme
  • Kaynak Yönetimi
  • Gereksinim Yönetimi
  • Sorun Yönetimi
  • İş Akışı Yönetimi
  • Zaman ve Gider İzleme
  • Öncelik Belirleme
  • Sürükle ve Bırak
  • Proje Planlama
  • Görev Yönetimi
Asana, ekibinizin tüm çalışmalarını organize etmenin ve yönetmenin en kolay yollarından biridir. 11.000'den fazla müşterinin neden Asana'ya 5 yıldız üzerinden 4,5 verdiğini öğrenin.
Asana, ekiplerin günlük görevlerden stratejik girişimlere kadar faaliyetlerini düzenlemelerine yardımcı olan bir BT proje yönetimi aracıdır. Asana ile tüm çalışmalarınızı tek bir yerde birleştirebilir ve ekipleri her yerde bir araya getirebilirsiniz. Listelerden panolara, takvimlere ve Gantt çizelgelerine kadar işi istediğiniz gibi organize edin. Daha verimli çalışmalar için 190 ülkede Asana'yı kullanan 135.000'den fazla ücretli kuruluşa ve milyonlarca ekibe katılın. Asana'yı denemeye dakikalar içinde başlayın. Asana hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Durum İzleme
  • Kaynak Yönetimi
  • Gereksinim Yönetimi
  • Sorun Yönetimi
  • İş Akışı Yönetimi
  • Zaman ve Gider İzleme
  • Öncelik Belirleme
  • Sürükle ve Bırak
  • Proje Planlama
  • Görev Yönetimi
ClickUp, tamamen özelleştirilebilir ve tescilli özellikleriyle dünyanın önde gelen, vazgeçilmez BT proje yönetimi araçlarından biridir.
Çevik Panolar, Sprintler, Otomasyonlar, görev öncelikleri, özel durumlar, zincir yorumlar, Zaman Takibi, Hedefler, destek dosyaları ve daha fazlası ile ClickUp, BT proje yönetiminizi kolaylaştırmak ve iyileştirmek için ihtiyacınız olan her şeye sahiptir. Tüm BT projelerinizi tek bir uygulamaya taşıyın. Airbnb, Google ve Uber gibi şirketlerdeki 100.000’den fazla ekip tarafından kullanılmaktadır. Kişisel kullanım ve her büyüklük ve sektörden ekipler için oluşturulan ClickUp, tek bir araçtan basit ve güçlü BT proje yönetimi için vazgeçilmezdir. ClickUp hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Durum İzleme
  • Kaynak Yönetimi
  • Gereksinim Yönetimi
  • Sorun Yönetimi
  • İş Akışı Yönetimi
  • Zaman ve Gider İzleme
  • Öncelik Belirleme
  • Sürükle ve Bırak
  • Proje Planlama
  • Görev Yönetimi
Bir BT proje yönetimi yazılımı olan Wrike’ın şablonlar, Gantt çizelgeleri, gelişmiş güvenlik, onaylar ve raporlar gibi özelliklerinin yanı sıra 400’den fazla yazılım ile entegrasyonu bulunmaktadır.
Wrike, 20.000’den fazla şirketin ve iki milyondan fazla kullanıcının güvendiği BT proje yönetimi yazılımıdır. BT yönetiminizi kolaylaştırmak için özel talep formları, Kanban panoları, Gantt çizelgeleri, zaman izleme, otomatik iş akışları ve onaylar, bütçe yönetimi ve gelişmiş raporlama gibi özelliklerin hepsine aynı yerden ulaşın. Sorunsuz geliştirme ve izleme için Wrike’ı GitHub gibi 400’den fazla uygulamayla entegre edin. İş akışlarınızı özelleştirerek her adımda kaydedilen ilerlemeyi takip edin. Wrike ile BT yönetiminizi dönüştürün. Wrike hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Durum İzleme
  • Kaynak Yönetimi
  • Gereksinim Yönetimi
  • Sorun Yönetimi
  • İş Akışı Yönetimi
  • Zaman ve Gider İzleme
  • Öncelik Belirleme
  • Sürükle ve Bırak
  • Proje Planlama
  • Görev Yönetimi
İşletmelerin zaman takibi, mevzuata uygunluk gibi özellikleri kullanarak iş akışı süreçlerini iyileştirmesini sağlayan bulut tabanlı DevOps çözümü.
Tek bir uygulama olarak sunulan GitLab; geliştirme, güvenlik ve operasyon ekiplerinin iş birliği yapma şeklini temelden değiştiren eksiksiz bir DevOps platformudur. GitLab, geliştirici üretkenliğini artırırken ekiplerin haftalar süren yazılım teslimatını dakikalara indirmesine, geliştirme maliyetlerini düşürmesine ve uygulama güvenlik açıkları riskini azaltmasına yardımcı olur. GitLab hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Durum İzleme
  • Kaynak Yönetimi
  • Gereksinim Yönetimi
  • Sorun Yönetimi
  • İş Akışı Yönetimi
  • Zaman ve Gider İzleme
  • Öncelik Belirleme
  • Sürükle ve Bırak
  • Proje Planlama
  • Görev Yönetimi
MeisterTask, web’deki kullanımı en kolay BT görev yönetimi ve iş birliği araçlarından biridir.
Web’deki kullanımı en kolay BT Proje Yönetimi araçlarından biri olan MeisterTask, çevik proje yönetimi için mükemmeldir. Güzel tasarımlı arayüzler, kullanımı kolay işlevsellik ve diğer araçlarla sorunsuz entegrasyon, proje ekipleri için makul bir seçim olmasını sağlar. Bu araç, kusursuz iş akışı yönetimini hedefleyen Meister Suite ürün grubunun bir parçasıdır. Zihin haritalandırma aracımız olan MindMeister’da fikre dönüştürmekten MeisterNote’ta çevrimiçi belgelendirmeye kadar uzanan bir kapsama sahiptir. MeisterTask hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Durum İzleme
  • Kaynak Yönetimi
  • Gereksinim Yönetimi
  • Sorun Yönetimi
  • İş Akışı Yönetimi
  • Zaman ve Gider İzleme
  • Öncelik Belirleme
  • Sürükle ve Bırak
  • Proje Planlama
  • Görev Yönetimi
Bir ITSM yazılımı olan Jira Service Management, yüksek hızda çalışması gereken ekiplerin hızla ve birlikte harika hizmet deneyimleri sunmasına yardımcı olur.
Jira Service Management, BT, geliştirme, operasyon ve işletme ekiplerine yüksek hız sağlayan bir ITSM (bilgi teknolojisi altyapı kütüphanesi) çözümüdür. Güçlendirilmiş ekipler geleneksel ITSM’nin karmaşıklığı olmadan iyi hizmet deneyimleri sunabilir ve Jira’nın açık iş birliği platformu aracılığıyla daha fazla etki yaratacak çabaları koordine edebilirler. Modernize edilmiş iş akışları, otomasyon kuralları, kuyruklar, SLA’lar (hizmet seviyesi anlaşması) ve self servis portalın tümü BT, geliştirici, operasyonlar ve işletme ekiplerini silo olmaksızın büyük ölçekte olağanüstü hizmet yönetimi sunmak için güçlendirir. JIRA Service Management hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Durum İzleme
  • Kaynak Yönetimi
  • Gereksinim Yönetimi
  • Sorun Yönetimi
  • İş Akışı Yönetimi
  • Zaman ve Gider İzleme
  • Öncelik Belirleme
  • Sürükle ve Bırak
  • Proje Planlama
  • Görev Yönetimi
Bir projeyle ilişkili tüm değişiklikleri, olayları ve diğer destek dosyalarını baştan sona tek bir platformda yönetin.
Freshservice üzerinde proje yönetimi, BT ekiplerinin projeler için tek bir platformda baştan sona planlama, iş birliği ve yürütme işini yapmalarına, görevleri atamalarına, iş birliği yapmalarına, ilerlemeyi izlemelerine, teslimat tarihlerine uymalarına ve BT’nin işletme hedefleriyle uyumlu olmasını sağlamalarına yardımcı olur. Mevcut biletlerden ve değişikliklerden veya sıfırdan projeler oluşturulabilir. Freshservice hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Durum İzleme
  • Kaynak Yönetimi
  • Gereksinim Yönetimi
  • Sorun Yönetimi
  • İş Akışı Yönetimi
  • Zaman ve Gider İzleme
  • Öncelik Belirleme
  • Sürükle ve Bırak
  • Proje Planlama
  • Görev Yönetimi
Celoxis projeleri, portföyleri, kaynakları, sorunları, riskleri, zamanı ve iş akışlarını yönetmekte kullanılan kurumsal kalitede hepsi bir arada PPM (proje portföy yönetimi) yazılımıdır.
Celoxis, kurumsal kalitede hepsi bir arada proje portföy yönetimi yazılımıdır. Şunları elde edersiniz: - Özel KPI’larla (temel performans göstergeleri) esnek proje kabul yönetimi. - Kaynak kesintisi sürelerine, görevlerdeki gecikmelere ve değişen önceliklere göre kendini otomatik olarak ayarlayan proje planları. - Kaynakların uygunluk, talep ve becerilere göre optimum şekilde atanması. - Maliyetler, alacaklar ve kârlılık konusunda gerçek zamanlı görünürlük. - Sektörün en iyi rapor ve panolarından biri. - Çok sayıda özelleştirme ve entegrasyon. - Özel iş akışları. - Hizmet olarak yazılım (Software as a Service, SaaS) ve işyerinde kullanım seçeneği. Celoxis hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Durum İzleme
  • Kaynak Yönetimi
  • Gereksinim Yönetimi
  • Sorun Yönetimi
  • İş Akışı Yönetimi
  • Zaman ve Gider İzleme
  • Öncelik Belirleme
  • Sürükle ve Bırak
  • Proje Planlama
  • Görev Yönetimi
Zoho Sprints, Scrum takımlarının Sprints’teki çalışmalarını planlamaları, izlemeleri ve yinelemeleri için oluşturulmuş ücretsiz bir çevrimiçi çevik proje yönetimi aracıdır.
Zoho Sprints, Scrum takımlarının Sprints’teki çalışmalarını planlamaları, izlemeleri ve yinelemeleri için oluşturulmuş ücretsiz bir çevrimiçi çevik proje yönetimi aracıdır. Değişen müşteri gereksinimlerini kucaklamaya ve doğru ürünleri zamanında göndermeye hazır olun. Birikmiş iş listenize kullanıcı hikayeleri ekleyin, iş öğelerini hesaplayın ve önceliklendirin, kişiselleştirilmiş Scrum panoları ve kulvarlarla yolunuzu kaybetmeyin, hız, ivme kazanma ve ivme kaybetme grafikleri, kümülatif akış şemaları ve daha fazlasıyla eyleme dönüştürülebilir bilgiler edinin. Zoho Sprints hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Durum İzleme
  • Kaynak Yönetimi
  • Gereksinim Yönetimi
  • Sorun Yönetimi
  • İş Akışı Yönetimi
  • Zaman ve Gider İzleme
  • Öncelik Belirleme
  • Sürükle ve Bırak
  • Proje Planlama
  • Görev Yönetimi
Kaynak planlama, görev programlama ve proje yönetimi için etkileşimli Gantt çizelgeleri sağlayan çok kullanıcılı çevrimiçi iş birliği yazılımı.
Ganttic insanları, projeleri, araçları, tesisleri ve daha fazlasını planlamak için kullanılan kaynak planlama proje portföyü yönetim yazılımıdır. Esnek web tabanlı uygulama, mevcut iş akışlarıyla entegre olur. Projeler, görevler, kaynaklar hakkında üst düzey genel bakış edinin. Gantt çizelgeleri, Kanban panoları, raporlar ve grafikler ilerlemeyi izler, ekip şeffaflığını artırır, iyi kaynak kullanımı sağlar. Dünyanın dört bir yanından ekiplerin neden farklı ihtiyaçları konusunda Ganttic’e güvendiklerini görmek için ücretsiz denemeye başlayın. Ganttic hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Durum İzleme
  • Kaynak Yönetimi
  • Gereksinim Yönetimi
  • Sorun Yönetimi
  • İş Akışı Yönetimi
  • Zaman ve Gider İzleme
  • Öncelik Belirleme
  • Sürükle ve Bırak
  • Proje Planlama
  • Görev Yönetimi
monday.com, BT yöneticilerine ekiplerin olabildiğince verimli çalışmasını sağlamak için ihtiyaç duydukları görünürlüğü sağlayan esnek bir platformdur.
monday.com, BT yöneticilerinin büyük projeleri ve süreçleri denetlerken dış ve iç paydaşlarla kolayca iş birliği yapmasına olanak tanıyan esnek bir platformdur. Sınırsızca özelleştirilebilir 200'den fazla şablondan birini seçin. Ardından, sürükle ve bırak özellikli sütunları, pencere ögelerini ve uygulamaları kullanarak birkaç saatten kısa sürede iş akışlarınıza göre özelleştirin. monday.com, BT taleplerinden envanter yönetimine kadar ekibinizi, ihtiyaç duydukları yerde daha iyi desteklemek için ihtiyaç duyduğunuz anında görünürlüğü sağlar. monday dev hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Durum İzleme
  • Kaynak Yönetimi
  • Gereksinim Yönetimi
  • Sorun Yönetimi
  • İş Akışı Yönetimi
  • Zaman ve Gider İzleme
  • Öncelik Belirleme
  • Sürükle ve Bırak
  • Proje Planlama
  • Görev Yönetimi
Ekipler, acenteler, serbest çalışanlar ve danışmanlar için entegre görev ve proje yönetimi, zaman izleme ve faturalandırma.
todo.vu, zaman izleme, görev yönetimi, adres yönetimi ve faturalama işlevlerinin benzersiz bir bileşimini sunan bir verimlilik paketidir. todo.vu, daha fazla verimlilik, kalite ve şeffaflık elde etmek isteyen her ölçekte serbest çalışan, danışman ve ekip için idealdir. todo.vu, serbest çalışanlar için kesinlikle ücretsizdir ve tüm fiyatlandırma planları en fazla 11 kullanıcının maliyetiyle sınırlıdır, yani 11 kullanıcı için ödeme yapar, sınırsız kullanım alırsınız. todo.vu hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Durum İzleme
  • Kaynak Yönetimi
  • Gereksinim Yönetimi
  • Sorun Yönetimi
  • İş Akışı Yönetimi
  • Zaman ve Gider İzleme
  • Öncelik Belirleme
  • Sürükle ve Bırak
  • Proje Planlama
  • Görev Yönetimi
Tek bir kaynak yönetimi aracında ekip planlama + proje planlama + zaman izleme + iş yükü + uygunluk durumu yönetimi + tahminlendirme.
>> BT kaynak yönetimi ve proje planlama yazılımı. >> Çalışan planlama + proje planlama ve bütçeleme + zaman izleme + zaman çizelgeleri + iş yükü + performans + uygunluk durumu yönetimi + kaynak tahmini + kullanım vb. >> Teamdeck aynı zamanda Spotify, Uber, Netflix ve Viu ile çalışan bir yazılım şirketi tarafından geliştirilmiştir. >> BT, oyun, teknoloji, finans, eğitim, medya sektörlerinde ve kreatif endüstrilerde kullanılmaktadır. >> Canlı deneme sürümü sunumu + ücretsiz kurulum. Deneme sürümü için kaydolun. teamdeck hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Durum İzleme
  • Kaynak Yönetimi
  • Gereksinim Yönetimi
  • Sorun Yönetimi
  • İş Akışı Yönetimi
  • Zaman ve Gider İzleme
  • Öncelik Belirleme
  • Sürükle ve Bırak
  • Proje Planlama
  • Görev Yönetimi
Yeni başlayanlardan, uzmanlara kadar herkese uyarlanmış sezgisel bir araç. Görevleri planlamak için gelişmiş özellikler ve bunları gerçekleştirmek için gereken iş yükü.
Beesbusy iş birliğine dayalı, kullanımı kolay bir planlama aracıdır. - Görevlerin planlanması basit bir Gantt çizelgesiyle gerçekleştirilir. - Kaynak planlama, tüm kaynakları ve ilgili görevleri bir programda görüntüleyen bir görünümde yapılır. Bu görünüm, kaynakların işgal oranlarını göz önünde bulundurarak iş yükünü planlamanızı sağlar. Her iki görünüm de çoklu proje modunda kullanılabilir. Görevleri ve kaynakları planlayarak, gerçekçi programlar oluşturmanızı sağlayan kaldıraçları etkinleştirirsiniz. Beesbusy hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Durum İzleme
  • Kaynak Yönetimi
  • Gereksinim Yönetimi
  • Sorun Yönetimi
  • İş Akışı Yönetimi
  • Zaman ve Gider İzleme
  • Öncelik Belirleme
  • Sürükle ve Bırak
  • Proje Planlama
  • Görev Yönetimi
Klient PSA, AppExchange’de KOBİ’ler için önemli Salesforce Professional Services (PSA) yazılımları arasında yer aldı.
Profesyonel hizmet projelerinizi baştan sona yönetmenin bir yolunu arıyorsanız, Klient PSA sizin için ideal. Satış ve hizmet sunma süreci boyunca müşterilerle kolayca iş birliği yapabilmeniz için en başından itibaren müşterilerle birlikte tasarlanmıştır. Ayrıca, güçlü platformu sayesinde fiyat tekliflerinden sözleşmelere, zaman takibinden faturalandırma ve raporlamaya kadar proje yaşam döngünüzün tüm yönlerini izlemenize ve yönetmenize olanak tanır. Klient PSA’nın işinizi nasıl değiştirebileceğini görmeye hazır mısınız? Klient PSA hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Durum İzleme
  • Kaynak Yönetimi
  • Gereksinim Yönetimi
  • Sorun Yönetimi
  • İş Akışı Yönetimi
  • Zaman ve Gider İzleme
  • Öncelik Belirleme
  • Sürükle ve Bırak
  • Proje Planlama
  • Görev Yönetimi
Chisel, yoğun çalışma ve toplantı aşırı yükünü ortadan kaldırarak ürün yöneticilerinin 10 kat hızlı, daha doğru ve yenilikçi yol haritaları oluşturmaya odaklanmasını sağlar.
Chisel, tek bir uygulamada yol haritası oluşturmaya, müşteri geri bildirimi almaya ve ekip uyumunu desteklemeye yönelik ilk birleşik platformlardan biridir. Maliyetli, yoğun işleri ve toplantı aşırı yükünü ortadan kaldırarak müşteri ilişkisini ve ekip iş birliğini basitleştirir. Chisel, ürün yöneticilerinin özellik önceliklendirmeye, müşteri edinmeye ve gelire odaklanmasını sağlayarak bir ay içinde masrafını çıkarır. Chisel hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Durum İzleme
  • Kaynak Yönetimi
  • Gereksinim Yönetimi
  • Sorun Yönetimi
  • İş Akışı Yönetimi
  • Zaman ve Gider İzleme
  • Öncelik Belirleme
  • Sürükle ve Bırak
  • Proje Planlama
  • Görev Yönetimi
E-posta yönetimi, müşteri desteği ve görev yönetimi için oluşturulmuş bir iş birliği platformu.
Rooftop; e-posta yönetimi, müşteri desteği ve görev/proje yönetimi için oluşturulmuş bir iş birliği platformudur. Aşağıdaki 3 temel çerçevesinde tasarlanmıştır: -Gelen kutusu yönetimi: E-postaları yönetmek yorucu olabilir. Rooftop, e-postaları kolayca sınıflandırmanıza, işlemenize ve yanıtlamanıza yardımcı olur. - İş birliği: Rooftop, ekiplerin e-postalar ve görevler konusunda iş birliği yapmasını mümkün kılmak için oluşturulmuştur. - Görev yönetimi: Tüm görevlerinizi ve projelerinizi Rooftop’ta yönetin. Her türlü iş akışını ve satış kanalını oluşturabilirsiniz. Rooftop hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Durum İzleme
  • Kaynak Yönetimi
  • Gereksinim Yönetimi
  • Sorun Yönetimi
  • İş Akışı Yönetimi
  • Zaman ve Gider İzleme
  • Öncelik Belirleme
  • Sürükle ve Bırak
  • Proje Planlama
  • Görev Yönetimi
7pace Timetracker, Azure DevOps’u kullanan ekipler için entegre ve profesyonel bir zaman yönetimi ve raporlama çözümüdür.
7pace Timetracker sayesinde Azure DevOps mühendisleri zamanı izleyebilir, raporlayabilir, onaylayabilir ve hesaplayabilir. Standart görevleri otomatikleştirir, rapor oluşturmayı sağlar ve proje tamamlama süresini hesaplamaya yardımcı olur. 7pace Timetracker, mevcut BT ortamına sorunsuz bir şekilde entegre olur, kendi entegre güvenlik ve izin modeli vardır. 7pace Timetracker hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Durum İzleme
  • Kaynak Yönetimi
  • Gereksinim Yönetimi
  • Sorun Yönetimi
  • İş Akışı Yönetimi
  • Zaman ve Gider İzleme
  • Öncelik Belirleme
  • Sürükle ve Bırak
  • Proje Planlama
  • Görev Yönetimi
SpaceRunner, ana BT proje verilerini kat planları üzerinde görselleştirmenize olanak tanıyarak proje yönetimi yazılımınızla birlikte çalışır.
SpaceRunner, BT yöneticilerine ana BT projelerini görselleştirmek, planlamak ve yönetmek için ihtiyaç duydukları araçları sağlayan yapılandırılabilir bir platformdur. Verilerinizi etkileşimli kat planlarında birleştiren güçlü platform, varlıklarınızın yerleşimini doğru bir şekilde haritalandırmanıza, tedarik için kesin sayı elde etmenize ve zamanında kullanıma koymayı yönlendirmeye olanak tanır. Paydaşlarla iş birliği yapın, yapılandırılabilir alanları kullanarak özel verileri yakalayın ve büyük ölçekli BT projelerini desteklemek için ihtiyaç duyduğunuz anlık görünürlüğü elde edin. Xyicon hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Durum İzleme
  • Kaynak Yönetimi
  • Gereksinim Yönetimi
  • Sorun Yönetimi
  • İş Akışı Yönetimi
  • Zaman ve Gider İzleme
  • Öncelik Belirleme
  • Sürükle ve Bırak
  • Proje Planlama
  • Görev Yönetimi
Neuro, öngörüyü eyleme dönüştürerek ekiplerin kaliteli yazılımları daha hızlı sunmasını sağlayan bir mühendislik yönetimi platformudur.
Neuro, yüksek performanslı ekipler oluşturmak için daha iyi teknoloji zekası sağlamak üzere araç zinciri verilerinden yararlanarak öngörüyü eyleme dönüştüren bir mühendislik yönetimi platformudur. • Teknoloji ekipleriniz genelinde tam görünürlük sağlayın. • Araçtan bağımsız. • Hızı artırın, yazılımı zamanında veya daha hızlı gönderin. • Daha iyi karar vermek için yeni yapay zeka öngörülerinden yararlanın. • Raporlamayı otomatikleştirin ve yönetişimi iyileştirin. • Maliyetleri ve riski optimize edin. Neuro hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Durum İzleme
  • Kaynak Yönetimi
  • Gereksinim Yönetimi
  • Sorun Yönetimi
  • İş Akışı Yönetimi
  • Zaman ve Gider İzleme
  • Öncelik Belirleme
  • Sürükle ve Bırak
  • Proje Planlama
  • Görev Yönetimi