15 yıldır işletmelerin daha iyi yazılımı
seçmesine yardımcı oluyoruz

Konferans Programı

Konferans Programı canlı veya çevrimiçi konferansların tanıtımını, kaydını ve organizasyonunu otomatikleştirir. Online Konferans Yazılımı olarak da bilinir.

21 sonuç

LineUpr, etkinlik uygulamaları için bütçe dostu ve zengin özelliklere sahip bir platformdur. Başlayın ve etkinliğinizi duyurmak için bir uygulama oluşturun. LineUpr hakkında daha fazla bilgi
LineUpr işyerinde, çevrimiçi veya hibrit etkinlikleriniz için etkinlik uygulamaları oluşturma platformudur. Gündeminizi, konuşmacınızı ve sponsorlarınızı iletin. Anketleri kullanarak değerli etkinlik verilerini toplayın; canlı oylamaları kullanarak katılımcıların dikkatini çekin. Sohbet ve ağ özellikleriyle katılımcılarınızı birbirine bağlayın. LineUpr, büyük işletmelerden yerel kâr amacı gütmeyen derneklere kadar 5.000'den fazla müşteri için başvurulacak bir araçtır. Fiyatlandırmamız ve özelliklerimiz her etkinlik için uygundur. Demo veya LineUpr'ı kendiniz test etmek için web sitesini ziyaret edin. LineUpr hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Katılımcı Yönetimi
  • Kayıt Yönetimi
  • Sosyal Promosyon
  • Anket/Yoklama Yönetimi
  • Etkinlik Planlama
DialogLoop, canlı/karma/uzaktan ve canlı video akışı etkinlikleri için bir kitle etkileşimi ve ağ oluşturma araç setidir. DialogLoop hakkında daha fazla bilgi
DialogLoop; basit bir projektör, video konferans çözümleri veya video akışı çözümleri (OBS Studio vb.) kullanarak canlı, karma ve uzaktan etkinlikler sırasında hedef kitleleri ile etkileşim kurmak isteyen etkinlik organizatörleri, şirketler, ajanslar, sunucular, Zoom kullanıcıları, canlı yayıncılar, sahne ve gösteri sanatçıları için bir hedef kitle katılım platformudur. Hedef kitleye yönelik soruların doğrudan PowerPoint slaytlara aktığı canlı bir soru-cevap oturumu başlatın. Sorular yönetilebilir, konularına göre düzenlenebilir ve "Beğenme" sayısına göre sıralanabilir. PowerPoint, web tarayıcısı, iFrame veya video akışı çözümlerine sorunsuz bir şekilde entegre edilen yoklamalar, sözcük bulutları ve anketler oluşturun. Katılımcıların uygulama indirmesi gerekmez. Web platformuna bağlanmak ve oluşturulan etkinliklere katılmak için bir QR kodu taramaları veya URL girmeleri yeterlidir. DialogLoop hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Katılımcı Yönetimi
  • Kayıt Yönetimi
  • Sosyal Promosyon
  • Anket/Yoklama Yönetimi
  • Etkinlik Planlama
Bitrix24, 8 milyondan fazla işletmenin kullandığı önemli bir ücretsiz konferans ve etkinlik yönetimi platformu.
Sekiz milyondan fazla şirket, gerekli tüm araçları içermesi nedeniyle Bitrix24’ü konferanslar için ücretsiz etkinlik yönetimi yazılımı olarak kullanmaktadır. Öncelikle, fiyat teklifleri ve faturalar oluşturmanıza, e-posta göndermenize ve satıcıları yönetmenize olanak tanıyan CRM ve müşteri yönetimi modülü bulunmaktadır. İkincisi, birden fazla mekan için takvim oluşturmaya ve yer ayırtmaya imkan veren ortak takvimler bulunmaktadır. Üçüncüsü, idarecilerin yer hizmetleri personelini yönetmek için kullandıkları bir proje yönetimi modülü ve görev şablonları vardır. Bitrix24 hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Katılımcı Yönetimi
  • Kayıt Yönetimi
  • Sosyal Promosyon
  • Anket/Yoklama Yönetimi
  • Etkinlik Planlama
Sanal, karma ve yüz yüze konferanslar için tamamen özelleştirilebilir uçtan uca etkinlik teknolojisi.
Webex Events (eski adıyla Socio), organizatörlerin sonuç getiren, ilgi çekici, çok oturumlu konferans deneyimleri düzenlemesini sağlayan uçtan uca bir etkinlik çözümüdür. Katılımcıların seveceği konferanslar düzenleyin. Özelleştirilebilir özellikler, içerikler ve markalama ile konferansınızı hayata geçirin. Geliri artırın ve katılımcı etkileşimi, bilet satışları, sponsorluklar ve daha fazlasıyla ilgili eyleme geçirilebilir veriler elde edin. Webex Events (Formerly Socio) hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Katılımcı Yönetimi
  • Kayıt Yönetimi
  • Sosyal Promosyon
  • Anket/Yoklama Yönetimi
  • Etkinlik Planlama
Airmeet, sanal etkinlik planlama ve düzenleme konusunda işletmelere hız ve rahatlık sunar. 2.500’den fazla işletme Airmeet’i seviyor ve ona güveniyor.
Airmeet ile çevrimiçi etkinlikleriniz, konferanslarınız, web seminerleriniz, iş fuarlarınız genelinde etkili deneyimler sunun. Dünya çapında binlerce müşterinin güvendiği, kullanımı kolay ve kullanımı kolay bir platformdur ve etkileşimi artırmaya yardımcı olur. Diğer özellikleri şunlardır: Sanal ve karma etkinlikler Etkileşimi ölçme analizleri Ağ oluşturmak için sosyal alanlar 7/24 müşteri desteği Çoklu dil desteği Hubspot, Mailchimp, Eventbrite ve Zapier entegrasyonu Airmeet ile sorunsuz bir şekilde interaktif etkinlik ve konferanslar düzenleyin. Airmeet hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Katılımcı Yönetimi
  • Kayıt Yönetimi
  • Sosyal Promosyon
  • Anket/Yoklama Yönetimi
  • Etkinlik Planlama
Çevrimiçi konferans düzenlemeye yönelik profesyonel bir platform.
Şirket, binlerce insanın katıldığı yüzlerce çevrimiçi etkinliğin düzenlenmesine yardımcı olmuştur. LiveWebinar sayesinde çevrimiçi sunum ve atölye çalışmaları için sahneler, web semineri ve eşleştirme odaları oluşturabilirsiniz. Platform ayrıca çevrimiçi etkinlik organizatörlerinin etkinliğe kayıt ücreti alarak para kazanmasına olanak tanıyan ücretli web seminerleri seçeneği de sunar. LiveWebinar hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Katılımcı Yönetimi
  • Kayıt Yönetimi
  • Sosyal Promosyon
  • Anket/Yoklama Yönetimi
  • Etkinlik Planlama
Uygun fiyatlı, hepsi bir arada etkinlik platformunuz. Canlı yayın, sanal sergi stantları, interaktif ağ oluşturma, tartışma oturumları ve daha fazlası.
7/24 canlı müşteri desteğine sahip güçlü ve uygun fiyatlı hepsi bir arada sanal, hibrit ve kişisel konferans platformu. Bilet satışı, canlı yayın, canlı sohbet ve oylama, sanal sergi stantları, tartışma oturumları, yapay zeka destekli ağ oluşturma, oyunlaştırma gibi daha pek çok güçlü sanal etkinlik düzenleme özelliği bu platform tarafından sunulmaktadır. İster 100 kişilik, isterse 100.000 kişiden daha kalabalık bir etkinlik düzenlemeniz fark etmeksizin Accelevents katılımcılarınıza akılda kalıcı bir sanal deneyim sunmanızı sağlar. Accelevents hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Katılımcı Yönetimi
  • Kayıt Yönetimi
  • Sosyal Promosyon
  • Anket/Yoklama Yönetimi
  • Etkinlik Planlama
Etkinlik uzmanları tarafından oluşturulan hepsi bir arada yazılımla fikirden takibe kadar konferansınızı daha verimli bir şekilde planlayın, tanıtın ve gerçekleştirin.
Büyük ya da küçük, bir tane veya yüzlerce çevrimiçi/çevrimdışı konferansı baştan sona verimli bir şekilde planlayın, tanıtın, gerçekleştirin ve değerlendirin. Siz de KPMG veya Facebook vb. şirketler gibi operasyonları kolaylaştıran ve katılımı üst düzeye çıkaran yüksek performanslı araç paketiyle gelirlerinizi artırın, zamandan tasarruf edin ve ROI’yi artırın. Verileri merkezi bir konumda senkronize halde tutun ve kalıcı ilişkiler kurmak için bunlardan yararlanın. Glue Up (eski adıyla EventBank), etkinlik topluluğunuzu büyütebileceğiniz hepsi bir arada yazılımdır. Glue Up hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Katılımcı Yönetimi
  • Kayıt Yönetimi
  • Sosyal Promosyon
  • Anket/Yoklama Yönetimi
  • Etkinlik Planlama
Sanal ve hibrit etkinlikler artık çok daha gerçek ve ilgi çekici.
Sanal ve hibrit etkinlikler artık çok daha gerçek ve ilgi çekici. Etkinliklerinizi her katılımcı için tamamen kişiselleştirilmiş ve baştan sona ilgi çekici bir deneyimle düzenleyin. Markanızın etrafında kenetlenmiş bir topluluk ve büyük bir heyecan yaratmak için akıllı eşleştirme, ayrıntılı bilgiler ve çok daha fazlasından yararlanın. Let's Get Digital hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Katılımcı Yönetimi
  • Kayıt Yönetimi
  • Sosyal Promosyon
  • Anket/Yoklama Yönetimi
  • Etkinlik Planlama
Çoğu sürecin otomasyonuyla çevrimiçi, canlı ve hibrit konferanslarda tüm süreci zahmetsizce yönetin.

Özellikler

  • Katılımcı Yönetimi
  • Kayıt Yönetimi
  • Sosyal Promosyon
  • Anket/Yoklama Yönetimi
  • Etkinlik Planlama
Ungerboeck yazılımı, tüm konferans hizmeti yönetim gereksinimleri için eksiksiz ve birleşik bir çözüm sunar.
Tüm konferans hizmeti yönetimi ihtiyaçlarınız için tek bir platform. Ungerboeck yazılımı eksiksiz ve birleşik bir çözüm sunar. Ungerboeck ile mekanlar, tesisler, etkinlik ayrıntıları ve kayıt işlemi tek bir sistemde tamamen merkezileştirilebilir. İster yer rezervasyonu, etkinlik detaylandırma, ekipman envanteri takibi, hazırlama, faturalandırma ve muhasebe işlemleri, ister katılımcı kaydetme olsun, Ungerboeck gerekeni yapar. Momentus Technologies (formerly Ungerboeck) hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Katılımcı Yönetimi
  • Kayıt Yönetimi
  • Sosyal Promosyon
  • Anket/Yoklama Yönetimi
  • Etkinlik Planlama
Tutkunuzu küresel bir kitleyle paylaşın. Sanal ve yüz yüze etkinliklerinizi hayata geçiren hepsi bir arada platforma merhaba deyin.
HeySummit ile tutkunuz ön plana çıkıyor. Sanal, karma ve yüz yüze etkinliklerinizi hayata geçiren hepsi bir arada platforma merhaba deyin. Hedef kitlenizi büyütmenin ve tutkunuzu paraya çevirmenin zamanı geldi. Büyük, küçük ve aradaki her şey için. Tek seferlik bir web seminerine, aylık bir şömine başı sohbetine veya çok günlü /çok konuşmacılı bir etkinliğe ev sahipliği mi yapıyorsunuz? Tüm etkinlikler HeySummit'te bir yer bulur. Güçlü hepsi bir arada platformu sayesinde her boyutta, sıklıkta ve karmaşıklıkta bir araya gelmeyi destekler. HeySummit hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Katılımcı Yönetimi
  • Kayıt Yönetimi
  • Sosyal Promosyon
  • Anket/Yoklama Yönetimi
  • Etkinlik Planlama
EMS, yüksek öğrenim tesisleri ve her sektördeki işletmeler için oda rezervasyonunu, masa rezervasyonunu ve etkinlik planlamasını basitleştirir.
Accruent’in EMS yazılımı, yüksek öğrenim tesislerinin ve her sektörden işletmelerin fiziksel alanlarını optimize etmesine yardımcı olur. Oda rezervasyonu, masa rezervasyonu ve etkinlik planlama yazılımımız alan yönetimini basitleştirir ve güvenli, zenginleştirici ve modern bir iş yeri veya kampüs deneyimi oluşturmanıza yardımcı olur. EMS ile şunları yapabilirsiniz: - Programlama çakışmalarını ortadan kaldırabilirsiniz - Video konferans entegrasyonları ile karma çalışmayı kolaylaştırabilirsiniz - İşbirliğini artırabilirsiniz - Mobiliteyi artırabilirsiniz - Alanınızı yönetmenize yardımcı olacak analizler elde edebilirsiniz EMS hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Katılımcı Yönetimi
  • Kayıt Yönetimi
  • Sosyal Promosyon
  • Anket/Yoklama Yönetimi
  • Etkinlik Planlama
Ferias Virtuales Web, her türde ve kapasitede etkinliği düzenlemenizi sağlayan kullanımı kolay ve kişiselleştirilmiş bir konferans platformudur.
Ferias Virtuales Web fuarlarda, kongrelerde, seminerlerde ve genel olarak etkinliklerde sanal konferansların düzenlenmesi için ideal platformdur. Ziyaretçiler, sponsorlar, konuşmacılar ve organizatörler gibi tüm kullanıcılar için esnek, anlaşılır ve kullanımı kolaydır. Ana işlevler: - Sanal oditoryum (canlı ve/veya önceden kaydedilmiş) - Etkileşimli sanal stantlar - Sponsorluk alanları - Ağ oluşturma modülü - Ziyaretçi kaydı - Sertifika modülü Ferias Virtuales Web hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Katılımcı Yönetimi
  • Kayıt Yönetimi
  • Sosyal Promosyon
  • Anket/Yoklama Yönetimi
  • Etkinlik Planlama
İşletmelerin iletişim ortamlarını organize etmelerine yardımcı olan, GDPR ile uyumlu ve uçtan uca şifreli video konferans yazılımı.
Digital Samba ile her cihazdan kolayca web tabanlı video konferansı ayarlayabilir ve gerçekleştirebilirsiniz. Digital Samba'nın sunduğu video konferans yazılımı, tüm sektörlerdeki kuruluşların doğrudan tarayıcılarından veya mobil uygulamalarından GDPR ile uyumlu, HD görüntülü ve sesli çevrimiçi toplantılar, web seminerleri, eğitimler ve büyük etkinlikler düzenlemelerini sağlar. Daha fazla bilgi için web sitesini ziyaret edin. Digital Samba hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Katılımcı Yönetimi
  • Kayıt Yönetimi
  • Sosyal Promosyon
  • Anket/Yoklama Yönetimi
  • Etkinlik Planlama
Web seminerleri ve video konferanslar düzenlemeye yönelik güçlü bir çözüm. Sektöründe öncü olarak %99,98’lik çalışır durumda kalma süresi ile 10.000 katılımcıya kadar destekler.
Sıradaki web semineri, toplantı veya video konferansınız için tarayıcıda kullanılan güçlü bir çözüm. Sektöründe öncü olarak %99,98’lik çalışır durumda kalma süresi ile 10.000 katılımcıya kadar hizmet verebilmeyi sağlar. Soru-cevap, canlı sohbet, ekran paylaşımı, buluta kayıt, testler, beyaz tahta ve çok daha fazlasını içeren yaklaşık 200 benzersiz özelliğe istediğiniz cihaz ve tarayıcıdan erişebilirsiniz. MyOwnConference, 20 katılımcıya kadar ömür boyu kullanım içeren ücretsiz bir hesap sunar. Kredi kartı gerekli değildir. MyOwnConference hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Katılımcı Yönetimi
  • Kayıt Yönetimi
  • Sosyal Promosyon
  • Anket/Yoklama Yönetimi
  • Etkinlik Planlama
Hayranlık uyandırmak için tasarlandı: Jugo, gerçekten önemli toplantılar için tasarlanmış, ölçeklenebilir, türünün tek örneği sanal toplantı platformudur.
Can sıkıcı çevrimiçi toplantılara veda edin. VR kulaklıkları, avatarları ve indirmeleri olmayan sürükleyici 3 boyutlu sanal toplantı odalarına gerçek insanları getirelim. Hayranlık uyandırmak için tasarlandı: Jugo, benzersiz bir toplantı odası deneyimidir. Roller arasında kolayca geçiş yapın: İster sunucu olun ve sunum yapın isterseniz de katılımcı olun. Gerçek dünya toplantı dinamikleri geri döndü. Jugo. Önemli toplantılar için tasarlandı. Jugo hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Katılımcı Yönetimi
  • Kayıt Yönetimi
  • Sosyal Promosyon
  • Anket/Yoklama Yönetimi
  • Etkinlik Planlama
Hubb, etkinlik deneyimine yeni bir yön veriyor. Etkinlik profesyonelleri tarafından etkinlik profesyonelleri için oluşturulan Hubb, sürükleyici ve anlamlı dijital deneyimleri destekler.
Hubb, etkinlik deneyimine yeni bir yön veriyor. Hubb Platformu, katılımcıların ilgisini çekmeye yönelik araçlarıyla sanal, sahada ve karma etkinlikler sırasında markalara hayat verir. Hubb, dünyadaki pek çok büyük konferansa destek vermektedir. Etkinlik uzmanları için etkinlik yönetiminin kıdemlileri tarafından oluşturulan Hubb, etkinlik planlayıcılarına benzersiz bir kontrol ve çeviklik sağlar. Hubb hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Katılımcı Yönetimi
  • Kayıt Yönetimi
  • Sosyal Promosyon
  • Anket/Yoklama Yönetimi
  • Etkinlik Planlama
Etkinliğinizi bir başarı hikayesine dönüştürün.
EventsWallet, yerinde, sanal ve karma etkinlikler için yenilikçi bir hizmet olarak yazılım (Software as a Service, SaaS) etkinlik platformudur. Sınırsız sayıda canlı akış, oturum, sergi salonu, sergi sahiplerine ait sanal stant ve sponsor profili oluşturun. Web ve uygulama anlık bildirimleri, video ve metin tartışmaları, sohbetler, sanal ve yüz yüze toplantılar ile katılımcıları etkileyin. Sponsorlara ve sergi sahiplerine güçlü tanıtım ve iletişim araçları sağlayarak daha fazla müşteri çekmelerine yardımcı olun. EventsWallet hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Katılımcı Yönetimi
  • Kayıt Yönetimi
  • Sosyal Promosyon
  • Anket/Yoklama Yönetimi
  • Etkinlik Planlama
ConveneAGM, mevcut yönetmeliklere uygun olarak sanal veya karma hissedar toplantıları düzenlemeyi sağlayan AGM çözümüdür.
ConveneAGM, ilgi çekici sanal veya karma hissedar toplantıları düzenlemek için tasarlanmış uçtan uca e-AGM (elektronik yıllık genel kurul toplantısı) konferans çözümüdür. Kuruluşlar tarafından hissedarların kayıt olabileceği, kararlarda oy kullanabileceği, vekalet formları gönderebileceği ve canlı soru-cevaplara katılabileceği gerçek zamanlı bir AGM yayını yapılabilmesini sağlar. Bu çözüm katiplere, oy toplama memurlarına ve hisse kayıt görevlilerine yardımcı olmak için AGM sürecini ve gereksinimlerini hepsi bir arada bir platformda düzenler. ConveneAGM, bir CMMI (yetenek olgunluk modeli entegrasyonu) Seviye 5 şirketi ve proses verimliliği uzmanı olan Azeus tarafından geliştirilmiştir. ConveneAGM hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Katılımcı Yönetimi
  • Kayıt Yönetimi
  • Sosyal Promosyon
  • Anket/Yoklama Yönetimi
  • Etkinlik Planlama
Biletlerden %0 kesinti; çevrimiçi yardım ve destek; çevrimiçi, yerinde ve karma etkinlikler; tasarım desteği; kolaylaştırılmış etkinlik süreci; entegre ve açık
Conferize, ekiplerin harika etkinlikler planlamasını, bunları tanıtmasını ve hedef kitleye yüksek etkiyle sunmasını sağlayan eksiksiz bir etkinlik yönetimi platformudur. Tek platform, her türlü etkinlik. Yüz yüze, sanal veya karma etkinlikler için tek bir platform. Hepsi bir arada etkinlik yönetimi dahildir. Etkinlikleri dakikalar içinde düzenleyin. Kısa çevrimiçi/çevrimdışı seminerler veya birden fazla bölüm ve oturum içeren, tüm gün süren etkinlikler düzenleyin. Markalı kullanıcı deneyimi Etkinliğinizle ilgili tüm işlemler için tek bir 7/24 etkinlik merkezi. Conferize hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Katılımcı Yönetimi
  • Kayıt Yönetimi
  • Sosyal Promosyon
  • Anket/Yoklama Yönetimi
  • Etkinlik Planlama