(4) ürün için sonuçları filtrele
Bulunduğu ülkeler
Ürünün mevcut olduğu ülkeler. Not: O ülkede müşteri destek hizmetine erişilemeyebilir.
Türkiye
Avusturya
Avustralya
Belçika
Kanada
Almanya
İspanya
Fransa
Birleşik Krallık
Amerika Birleşik Devletleri
Fiyat Seçenekleri
4 sonuç
Sprinklr, işletmelerin 35’ten fazla dijital ve sosyal kanalda marka oluşturan çalışan sözcülüğünü başlatmasını, beslemesini ve sürdürmesini sağlar.
Sprinklr, dünyadaki ilk 100 markadan %90’ının güvendiği kurumsal kalitedeki çalışan sözcülüğü çözümlerinden biridir. Sektördeki en gelişmiş yapay zeka motorlarından biriyle desteklenen Sprinklr, markaların 35’ten fazla sosyal ve dijital kanalda sözcülük programlarını geliştirmesine ve ölçmesine yardımcı olur ve çalışanlarınızın sosyal ağlarından yararlanarak olumlu marka duygusu yayar. Dünyadaki ilk Birleşik-CXM platformu çözümlerinden olan Sprinklr sayesinde noktasal çözüm kaosunu geride bırakın.
Sprinklr hakkında daha fazla bilgi
...
Daha çok oku
Özellikler
- Müşterinin Aktif Desteği
- Kâr Amacı Gütmeyen Aktif Destek
- Kampanya Yönetimi
- Destekçi Yönetimi
- Katılım İzleme
- Ödül Yönetimi
Apostle, marka görünürlüğünüzü artırmak amacıyla çalışanlarınızı sosyal medyada etkinleştirmek için ihtiyacınız olan her şeyi sağlar.
Apostle, çevrimiçi varlığınızı artırmak için çalışanlarınızı sosyal medyada özgün içerik oluşturmaları ve paylaşmaları için harekete geçirecek güçlü araçlar sağlar. Şirketinizin tüm sosyal medya kanallarını ve marka elçilerini kullanımı kolay tek bir platformda yönetin. Binden fazla KOBİ ve kurumsal şirket, marka erişimlerini artırmak, potansiyel müşteriler oluşturmak ve yeni adayları işe almak için Apostle'ı kullanıyor. Demo için rezervasyon yapın, platformu ücretsiz deneyin ve çevrimiçi görünürlüğünüzü artırın.
Apostle hakkında daha fazla bilgi
...
Daha çok oku
Özellikler
- Müşterinin Aktif Desteği
- Kâr Amacı Gütmeyen Aktif Destek
- Kampanya Yönetimi
- Destekçi Yönetimi
- Katılım İzleme
- Ödül Yönetimi
En güçlü varlıklarınızdan, yani mutlu müşterilerden yararlanın. RO Innovation, işletmeniz için eksiksiz bir müşteri referansı yönetim paketine sahiptir.
Kuruluşunuzun satış ve pazarlama faaliyetlerinde canlı müşteri referanslarından (çağrılar, site ziyaretleri, konuşmacı vb.) elde edilen müşteri içeriğinin yanı sıra üretilen müşteri içeriğini (örnek olay incelemeleri, görüşler, video mülakatlar vb.) etkin bir şekilde yönetmesine, korumasına ve bunlardan yararlanmasına yardımcı olmak için tasarlanmış piyasadaki en güçlü, yapılandırılabilir müşteri referansı yönetim yazılımlarından biridir. Kullanımı kolay entegrasyonlar, güçlü veri ve analiz, 7/24 destek ile müşterilerin ROI'sini ve etkisini kanıtlayın.
RO Innovation hakkında daha fazla bilgi
...
Daha çok oku
Özellikler
- Müşterinin Aktif Desteği
- Kâr Amacı Gütmeyen Aktif Destek
- Kampanya Yönetimi
- Destekçi Yönetimi
- Katılım İzleme
- Ödül Yönetimi
Destek grupları için eylem odaklı araçlar: Destekçilerinizi yönetin, eylemlerinizi düzenleyin, verileri analiz edin.
Qomon, destek grupları için bir hizmet olarak yazılım (Software as a Service, SaaS) yazılımı, önde gelen vatandaş katılım platformu ve mobil uygulamasıdır.
25'ten fazla ülkede geleceği şekillendiren bireyleri veya kuruluşları ve gönüllü ekiplerini destekleyerek veri tabanlı bir hareket oluşturmalarına, topluluklarını organize etmelerine ve amaçları konusunda destekçilere ulaşmalarına yardımcı olur.
Qomon, B Corp (dünyaya faydalı şirket) sertifikasına sahiptir.
Qomon hakkında daha fazla bilgi
...
Daha çok oku
Özellikler
- Müşterinin Aktif Desteği
- Kâr Amacı Gütmeyen Aktif Destek
- Kampanya Yönetimi
- Destekçi Yönetimi
- Katılım İzleme
- Ödül Yönetimi