15 yıldır işletmelerin daha iyi yazılımı
seçmesine yardımcı oluyoruz

Değişim Yönetimi Yazılımı

Değişim Yönetimi Yazılımı bir kuruluş içindeki dönüşümleri planlamaya, düzenlemeye ve bunlara uyum sağlamaya yardım eder. Değişim Yönetimi Uygulamaları olarak da bilinir.

Türkiye Yerel ürünleri göster

11 sonuç

2014, 2015, 2016 yıllarında Gartner Magic Quadrant Lideri olan Nlyte, dünyadaki en büyük ve en sofistike DCIM uygulamalarına sahiptir. Nlyte DCIM hakkında daha fazla bilgi
BT ekipleri, kritik altyapıyı otomatikleştirmek, yönetmek ve riskten arındırmak için Nlyte’ı uygular. Nlyte; veri merkezi, colo, edge ve buluttan fiziksel ve sanal bilişim, altyapı, yazılım ve IoT varlıklarını keşfeder, yönetir ve raporlar. Varlık, güç ve enerji izleme ve yönetimi Nlyte’ın kapsamında yer alır. Varlık yaşam döngüsü; kapasite yönetimi, ya olursa planlaması, tahmini analizler, iş akışı ve BT, BMS (iş yönetimi çözümü) ve kritik BI (iş zekası) sistemleriyle alışılmışın dışında entegrasyonu içerir. Nlyte DCIM hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Değişiklik Planlama
  • Denetim Kaydı
  • Değişiklik İzleme
  • Onay İş Akışı
  • Sürüm Yönetimi
  • Görev Yönetimi
Bir yazılım çözümü olan Wrike’ın Kanban panoları, Gantt çizelgeleri ve özelleştirilebilir raporlar gibi değişiklik yönetimi özellikleri bulunmaktadır.
Wrike, dünya çapında iki milyondan fazla kişinin kullandığı değişim yönetimi platformudur. Bu çok yönlü yazılım, ekiplerinizin organizasyonel dönüşümü tek bir yerden planlamalarına, izlemelerine ve uyarlamalarına yardımcı olabilir. Kanban panolarıyla değişiklikleri izleyin ve görevleri yeniden dağıtın. Yeni önceliklere uyarlamak için, kolay konfigüre edilebilen Gantt çizelgelerinde dönüm noktalarını ayarlayın. Özel olarak oluşturulmuş raporlarla sonuçları değerlendirin ve proje portföyünüz hakkında genel bilgi edinin. Wrike ile tüm değişim yönetimi sürecini basitleştirin. Wrike hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Değişiklik Planlama
  • Denetim Kaydı
  • Değişiklik İzleme
  • Onay İş Akışı
  • Sürüm Yönetimi
  • Görev Yönetimi
GitLab, kaynak kodu yönetimini kolaylaştırır. Ücretsiz deneme sürümünüzü başlatın.
GitLab, kaynak kodu yönetimini kolaylaştırır. GitLab'deki sürüm denetimi, geliştirme ekibinizin iş birliği yapmasına ve üretkenliği en üst düzeye çıkarmasına yardımcı olarak daha hızlı teslim ve daha fazla görünürlük sağlar. Git tabanlı deposu sayesinde GitLab, geliştiricilerinizin sorunları çözmesine ve değer göndermesine yardımcı olmak için anlaşılır kod incelemeleri, varlık sürümü denetimi, geri bildirim döngüleri ve güçlü dallanma modelleri sağlar. GitLab hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Değişiklik Planlama
  • Denetim Kaydı
  • Değişiklik İzleme
  • Onay İş Akışı
  • Sürüm Yönetimi
  • Görev Yönetimi
Bir ITSM yazılımı olan Jira Service Management, yüksek hızda çalışması gereken ekiplerin hızla ve birlikte harika hizmet deneyimleri sunmasına yardımcı olur.
Jira Service Management, BT, geliştirme, operasyon ve işletme ekiplerine yüksek hız sağlayan bir ITSM (bilgi teknolojisi altyapı kütüphanesi) çözümüdür. Güçlendirilmiş ekipler geleneksel ITSM’nin karmaşıklığı olmadan iyi hizmet deneyimleri sunabilir ve Jira’nın açık iş birliği platformu aracılığıyla daha fazla etki yaratacak çabaları koordine edebilirler. Modernize edilmiş iş akışları, otomasyon kuralları, kuyruklar, SLA’lar (hizmet seviyesi anlaşması) ve self servis portalın tümü BT, geliştirici, operasyonlar ve işletme ekiplerini silo olmaksızın büyük ölçekte olağanüstü hizmet yönetimi sunmak için güçlendirir. JIRA Service Management hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Değişiklik Planlama
  • Denetim Kaydı
  • Değişiklik İzleme
  • Onay İş Akışı
  • Sürüm Yönetimi
  • Görev Yönetimi
Freshservice, birkaç tıklamayla değişiklikleri planlamanıza, geri almanıza ve ilgili üyelerin değişiklikleri değerlendirip onaylamasına olanak tanır.
Freshservice, yeni bir dokunuşa sahip, çevrimiçi ITIL’e hazır değişim yönetimi çözümüdür. Güçlü etiketleme ve varlık yönetimi özelliklerine yepyeni bir kullanıcı deneyimini de ekler ve mevcut en kullanıcı dostu uygulamalardan biridir. Freshservice olay, sorun, sürüm ve varlık yönetimi gibi temel işlevlere ek olarak bilgi tabanınızı da buluta taşımınızı sağlar. Freshservice hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Değişiklik Planlama
  • Denetim Kaydı
  • Değişiklik İzleme
  • Onay İş Akışı
  • Sürüm Yönetimi
  • Görev Yönetimi
Firewall Analyzer, tüm ağ güvenliği üzerinde tam bir görünürlük için bir günlük analizi ve yapılandırma yönetimi yazılımı.
Firewall Analyzer, güvenlik duvarlarından gelen günlükleri analiz eden ve gerçek zamanlı uyarı bildirimleri, güvenlik ve bant genişliği raporları oluşturan aracısız bir günlük analizi ve yapılandırma yönetimi yazılımıdır. Çözüm, satıcıdan bağımsız bir yazılımdır ve 50'den fazla güvenlik duvarı satıcısını destekler. Ayrıca yöneticilere güvenlikle ilgili olaylar hakkında kapsamlı raporlar sunarak güvenliği hafifletmek için harekete geçmelerini sağlar. ManageEngine Firewall Analyzer hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Değişiklik Planlama
  • Denetim Kaydı
  • Değişiklik İzleme
  • Onay İş Akışı
  • Sürüm Yönetimi
  • Görev Yönetimi
Whatfix, bağlamsal uygulama içi içerik yoluyla verimlilik ve katılımı artırmaya yönelik olarak teknolojinin benimsenmesini ve kullanıcı yetkilendirmesini destekler.
Whatfix, kurumsal işletmeler ve Fortune 500 şirketlerinin yazılımların benimsenmesini sağlamalarına, lansman süresini azaltmalarına, personel verimliliğini artırmalarına ve pozitif yazılım ROI’si elde etmelerine yardımcı olan, küresel anlamda en güvenilir Dijital Benimseme Platformlarından biridir. ABD’deki üst düzey kurumsal şirketlerden biri, özelleştirilmiş son kullanıcı eğitimi içeriğini şirket içinde geliştirmek yerine Whatfix’i kullanarak %40 daha hızlı hazırlamış ve 950.000 $ tasarruf elde etmiştir. Gartner Peer Insights puanı 4,8’dir. Dijital dönüşüm için şirket ile iletişime geçin. Whatfix hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Değişiklik Planlama
  • Denetim Kaydı
  • Değişiklik İzleme
  • Onay İş Akışı
  • Sürüm Yönetimi
  • Görev Yönetimi
Newired’ın uygulama içi rehberliğiyle, çalışanlarınızın yeni yazılım öğrenmeleri gerektiğinde her zaman yönlendirilmesini sağlayabilirsiniz.
Değişiklikler huzur kaçırabilir ve şirkette büyük çaba gerektirebilir. Yazılım ve süreç değişiklikleri, uzun vadeli avantajları nedeniyle genellikle planlanır. Ancak bu değişiklikler, çalışanların ayak uydurmasına yardımcı olmak için ekstra eğitim ve destek kaynaklarının planlanması anlamına da gelir. Newired ile çok iyi uygulama içi eğitim ve destek sağlayabilir, değişimi kolayca ve etkili bir şekilde yönetebilirsiniz. Newired hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Değişiklik Planlama
  • Denetim Kaydı
  • Değişiklik İzleme
  • Onay İş Akışı
  • Sürüm Yönetimi
  • Görev Yönetimi
Türkiye Yerel ürün
SAP izleme yazılımı… Gerçek zamanlı, mobil, kurulumu kolay
SAP sistemleri için gerçek zamanlı uyarılarla güçlü izleme aracı. System Guard, bir hizmet olarak yazılım (Software as a Service, SaaS) aracıdır. "Hizmet olarak izleme" ve "kullandıkça ödeme" konsepti ile çalışır. Ücretsiz deneme mevcuttur. Özellikleri: SAP sistem kesintisi izleme, SAP performans izleme, SAP işleri izleme, SAP güvenlik izleme, SAP donanım izleme, SAP taşıma izleme, SAP kilit izleme. System Guard for SAP hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Değişiklik Planlama
  • Denetim Kaydı
  • Değişiklik İzleme
  • Onay İş Akışı
  • Sürüm Yönetimi
  • Görev Yönetimi
Path to Agility Navigator, Agile dönüşümü planlamaya, ölçmeye, yönetmeye ve takip etmeye yardımcı olan bir araçtır.
Path to Agility Navigator, Agile dönüşümü ölçmeye, yönetmeye ve takip etmeye yardımcı olan bir araçtır. Bir değerlendirme aracından daha fazlası olan Path to Agility Navigator, özellikleri istenen sonuçlara bağlayarak başarıya giden en hızlı yolu belirler. Agile metodolojiler kullanarak proje yöneten veya ürün geliştiren kuruluşlar için Path to Agility Navigator, liderlerin bir projeyi zamanında ve bütçeye uygun şekilde tamamlamalarını engelleyen organizasyonel nedenleri anlamalarına yardımcı olur. Path to Agility Navigator hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Değişiklik Planlama
  • Denetim Kaydı
  • Değişiklik İzleme
  • Onay İş Akışı
  • Sürüm Yönetimi
  • Görev Yönetimi
Prodly AppOps, Salesforce için yeni nesil bir DevOps çözümüdür. Artık herkes Salesforce verilerini yapılandırabilir, test edebilir ve dağıtabilir.
Prodly AppOps, az kodlu uygulama geliştirmeyi otomatikleştirerek geliştiricileri ve geliştirici olmayanları Salesforce az kodlu uygulamalarını yapılandırma, test etme ve dağıtma konusunda destekleyen bir Salesforce DevOps çözümüdür. Müşteriler Salesforce CPQ, Salesforce Billing, Field Service Lighting ve Salesforce B2B Commerce’ın uygulama ve dağıtımı için Prodly AppOps’u kullandıklarında, daha yüksek verimliliğe ulaşmakta ve daha kısa sürede değer elde etmektedir. AppOps hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Değişiklik Planlama
  • Denetim Kaydı
  • Değişiklik İzleme
  • Onay İş Akışı
  • Sürüm Yönetimi
  • Görev Yönetimi