Türkiye Yerel ürünleri göster
183 sonuç
Bitrix24, dünya çapında sekiz milyon işletmenin kullandığı ücretsiz müşteri başarısı ve müşteri ilişkileri yönetim platformudur. Bitrix24 hakkında daha fazla bilgi
Bitrix24, dünya çapında sekiz milyon işletmenin kullandığı önemli bir ücretsiz müşteri başarısı ve müşteri ilişkileri yönetim platformudur. Bulutta veya açık kaynak kodu erişimiyle iş yerinizde kullanılabilir. Sınırsız müşteri adayı, anlaşma, iletişim kişisi, şirket, fiyat teklifi, fatura ve randevu planlama. Üst sürümlerinde satış ve pazarlama otomasyonu, toplu SMS, kampanya yönetimi ve birden fazla satış hattı desteği bulunmaktadır. 18 farklı dilde kullanılabilir. Bitrix24 hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Müşteri Katılımı
  • İşe Alım Süreci
  • Kullanım İzleme/Analizi
  • Raporlama/Analiz
Pazarlama, satış ve hizmete yönelik basit, uygun maliyetli ve hepsi bir arada CRM yazılımı olan EngageBay, müşteri adaylarının kazanılması, onlarla iletişim kurulması, elde tutulmaları ve satış amacıyla kullanılır. EngageBay hakkında daha fazla bilgi
EngageBay, küçük işletmeler ve startup’lar için web ziyaretçilerini kazanmak, onlarla iletişim kurmak, onları elde tutmak ve mutlu müşterilere dönüştürmek üzere oluşturulmuş basit, uygun fiyatlı, hepsi bir arada pazarlama ve satış CRM yazılımıdır. EngageBay’in müşteri başarısı yazılımı, müşteri sorunlarını çözmeyi kolaylaştırır ve temsilcilerin daha üretken, yöneticilerin daha etkili ve müşterilerin daha güçlü hale gelmesine yardımcı olur. Üstelik hepsi de kullanımı kolay tek bir platformdan yapılır. EngageBay hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Müşteri Katılımı
  • İşe Alım Süreci
  • Kullanım İzleme/Analizi
  • Raporlama/Analiz
Tribe, müşteri başarısını ve elde tutma oranını yükseltmek için modern müşteri topluluklarını destekleyen bulut tabanlı bir çevrimiçi topluluk platformudur. Tribe hakkında daha fazla bilgi
Tribe, müşteri başarısını ve elde tutma oranını artırmak için tasarlanmış modern ve bulut tabanlı bir topluluk platformudur. Müşterilerinizi, eşler arası bağlantılar yoluyla birbirlerine yardımcı olmaları için destekleyin ve sağlam bir içerik kitaplığından çözümler bulmalarını sağlayın. Müşteri bağlılığını artırın, geri bildirim toplayın, müşterileri eğitin ve ürünlerin benimsenmesini sağlayın. Güçlü bir müşteri topluluğu oluşturmak için Tribe’ın modüler topluluk motoru, uygulamaları, doğrudan üçüncü taraf entegrasyonu ve gömülebilir araçlarından yararlanın. Tribe hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Müşteri Katılımı
  • İşe Alım Süreci
  • Kullanım İzleme/Analizi
  • Raporlama/Analiz
Custify, B2B SaaS işletmeleri için tasarlanmıştır ve bu şirketlerin kayıplarını azaltmalarını ve müşteri yaşam boyu değerini artırmalarını sağlar. Custify hakkında daha fazla bilgi
Custify müşteri başarı platformu, B2B SaaS (hizmet olarak yazılım) işletmeleri için tasarlanmıştır ve bu şirketlerin kayıplarını azaltmalarını ve müşteri yaşam boyu değerini artırmalarını sağlar. Custify, ürün içi kullanım öngörülerinin yanı sıra CRM, destek veya faturalandırma gibi çeşitli sistemlerden otomatik olarak veri toplar ve tüm ilgili müşteri başarı KPI’larını (ana performans göstergeleri) ve müşteri etkileşimlerini anlaşılması kolay bir panoda sunar. Az müdahale gerektiren iş akışları için gelişmiş ve entegre bir otomasyon altyapısına sahiptir. Custify hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Müşteri Katılımı
  • İşe Alım Süreci
  • Kullanım İzleme/Analizi
  • Raporlama/Analiz
Türkiye Yerel ürün
UserGuiding, destekli turlar ve interaktif kılavuzlar ile ürün, müşteri başarısı ve UX (kullanıcı deneyimi) ekiplerinin kullanıcıları alıştırmasına yardımcı olur. Kodlama içermez. UserGuiding hakkında daha fazla bilgi
Çoğu kullanıcı, ilk 14 gün içinde bir ürünün tam değerini anlamakta zorlanır ve belki de hiçbir zaman anlayamaz. Bu nedenle, interaktif adım adım yönergelerle ürünün benimsenmesini ve kaybın azaltılmasını sağlayan, kodlama içermeyen kullanıcı katılımı platformu UserGuiding oluşturuldu. Kullanıcılarınızı yönlendirin ve uygulamanızdan ayrılmadan okuyabilecekleri yardım makaleleri görüntüleyin. En iyi kısmı nedir? Sürükle ve bırak arayüzü sayesinde, hepsini pahalı olmayacak şekilde ve hiç teknik uzmanlığınız olmadan yapabilirsiniz. UserGuiding hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Müşteri Katılımı
  • İşe Alım Süreci
  • Kullanım İzleme/Analizi
  • Raporlama/Analiz
İşletmelerin müşteri verilerini, müşteri adaylarını, çok kanallı mesajlaşmayı vb. yönetmesine yardımcı olan bir müşteri iletişimi yönetim çözümüdür. Qiscus hakkında daha fazla bilgi
İşletmelerin müşteri verilerini, müşteri adaylarını, çok kanallı mesajlaşmayı vb. yönetmesine yardımcı olan bir müşteri iletişimi yönetim çözümüdür. Qiscus hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Müşteri Katılımı
  • İşe Alım Süreci
  • Kullanım İzleme/Analizi
  • Raporlama/Analiz
Walnut is a codeless platform that enables SaaS companies to fully customize, manage, and optimize their product demos. Walnut.io hakkında daha fazla bilgi
Walnut is a codeless platform that enables SaaS companies to fully customize, manage, and optimize their product demos. By using Walnut to create personalized and failure-free demos for their clients, sales professionals can increase their conversion rate while collecting valuable insights to improve their sales process. Grow your bottom line dramatically with powerful demos like Adobe, Medallia, Poeple.ai, NetApp, Varonis, and numerous other industry leaders. Schedule your free demo today. Walnut.io hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Müşteri Katılımı
  • İşe Alım Süreci
  • Kullanım İzleme/Analizi
  • Raporlama/Analiz
Slack brings all your communication together in one place. It's real-time messaging, archiving and search for modern teams.
Slack is a collaboration hub, where the right people and the right information come together, helping everyone get work done. When your team needs to kick off a project, hire a new employee, deploy some code, review a sales contract, finalize next year's budget, measure an A/B test, plan your next office opening, and more, Slack has you covered. Try Slack with your team for free. Slack hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Müşteri Katılımı
  • İşe Alım Süreci
  • Kullanım İzleme/Analizi
  • Raporlama/Analiz
Zendesk Support is the leading help desk software built for better customer relationships.
Zendesk Suite is the only complete customer service solution, that is both easy to use and scales with your business. On average, companies using Zendesk increase customer satisfaction by 25% and agent productivity by 30% - at any scale. All your customer interactions live in a single, dynamic interface with features like web widgets, pre-defined ticket responses, and a full customer history. Get up and running quickly, and expect to see results even faster. Zendesk Suite includes the following products: Ticketing System, Help Center, Community Forum, Messaging, Zendesk Talk, Zendesk Explore and Zendesk Sunshine Conversations. The Zendesk Suite is offered in five different plans depending on a companies need. These plans are: Team, Growth, Professional, Enterprise and Enterprise Plus. Connect with Zendesk to see which plan is best for your business. Zendesk Suite hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Müşteri Katılımı
  • İşe Alım Süreci
  • Kullanım İzleme/Analizi
  • Raporlama/Analiz
Müşteri hizmetlerini şirketinizin merkezine yerleştirin. Temsilcilerin daha üretken, yöneticilerin daha etkili ve müşterilerin daha güçlü olmasını sağlayın.
Zoho Desk, şirketinizin müşterilerle güçlü ilişkiler kurmasına yardımcı olan web tabanlı bir müşteri hizmetleri uygulamasıdır. Zoho Desk ile temsilciler daha üretken, yöneticiler daha etkili ve müşteriler daha güçlü olur. Özelleştirilebilir, kullanışlıdır ve bir servete mal olmaz. Zoho’nun 40’tan fazla güçlü iş yazılımı paketinin bir parçası olan Zoho Desk, müşteri hizmetlerini şirketin merkezine yerleştirme gücü sağlar. Zoho Desk hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Müşteri Katılımı
  • İşe Alım Süreci
  • Kullanım İzleme/Analizi
  • Raporlama/Analiz
Mükemmel müşteri hizmetleri, daha iyi yardım masası yazılımıyla başlar. LiveAgent ile mükemmel müşteri hizmetleri sunarak daha fazla müşteri kazanın.
LiveAgent, tam donanımlı bir yardım masası yazılımıdır. BMW, Yamaha, Huawei, Orange veya Forbesfone gibi şirketler, dünya çapında 150 milyon son kullanıcıyı memnun etmek için LiveAgent kullanıyor. Siz de onlara katılın ve rekabet avantajı elde edin. Kredi kartı bilgisi vermeden ve taahhütte bulunmadan 14 günlük deneme sürümüyle başlayın. LiveAgent; canlı sohbet, telefon desteği, sosyal medya entegrasyonları, destek portalı ve API dahil 170’i aşkın yardım masası özelliğine sahip zengin bir çok kanallı yardım masası yazılımıdır. LiveAgent hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Müşteri Katılımı
  • İşe Alım Süreci
  • Kullanım İzleme/Analizi
  • Raporlama/Analiz
The customer support platform that ensures you understand customer needs, get to the root of their issues, and increase their happiness
TeamSupport's customer-centric Support platform empowers businesses to do much more than just ticket management. Through extensive customer management tools, which include account trend analytics, satisfaction scoring, and more, Support enables you to understand your customers better - rather than only focusing on the ticket. This leads to improved customer relationships that enable you to grow your revenue, increase customer happiness, and reduce churn. TeamSupport hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Müşteri Katılımı
  • İşe Alım Süreci
  • Kullanım İzleme/Analizi
  • Raporlama/Analiz
Agile CRM, KOBİ’lerin Fortune 500 gibi satış ve pazarlama yapmasını sağlamak için tasarlanmış eksiksiz bir satış, pazarlama ve hizmet paketidir.
Agile CRM müşteri başarısı yazılımı sayesinde üstün müşteri hizmetleri sunun ve uzun vadede müşterilerinizin memnuniyetini koruyun. Agile CRM, işletmelerin daha kişiselleştirilmiş bir müşteri destek deneyimi sunmasını sağlar. Parmaklarınızın ucundaki güçlü yardım masası otomasyon özellikleri sayesinde müşterilerinizi daha iyi anlarsınız, böylece size en çok ihtiyaç duydukları anda onlara yardımcı olabilirsiniz. Agile CRM hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Müşteri Katılımı
  • İşe Alım Süreci
  • Kullanım İzleme/Analizi
  • Raporlama/Analiz
monday sales CRM lets you organize and streamline all your work, and ensure every client gets the personal treatment they deserve.
With monday sales CRM, you can organize and streamline all your work, and make sure each of your clients gets the individualized treatment they deserve. Choose the best view to track your client relationships, how many deals each customer success representative has, or any other report that will help you work better. monday sales CRM hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Müşteri Katılımı
  • İşe Alım Süreci
  • Kullanım İzleme/Analizi
  • Raporlama/Analiz
Improve customer satisfaction and CSAT scores by standardizing and automating your CS workflows with Pipefy.
Pipefy is the platform that offers everything you need to help your customers achieve success. Automate and integrate your Customer Service processes with an easy-to-deploy, no-code app, so your team can work on strengthening their relationship with customers. Follow the steps of customer-centric companies around the globe. Improve speed, deliver higher-quality services, and save time to focus on what really matters with Pipefy. Try Pipefy for free. Pipefy hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Müşteri Katılımı
  • İşe Alım Süreci
  • Kullanım İzleme/Analizi
  • Raporlama/Analiz
Front is a customer communication hub that surrounds every high-stakes conversation with team collaboration and contextual data to pers
Make every customer feel like a VIP. Front is a customer communication hub that helps customer success teams drive retention and expand revenue at scale. Teammates can collaborate seamlessly to ensure high-priority messages get in the right hands quickly, share customer feedback, and address support or billing requests. Post-sales teams of 5 and 5,000 alike use Front to get the context and alignment they need to delight customers, inspire trust, and create opportunities for growth. Front hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Müşteri Katılımı
  • İşe Alım Süreci
  • Kullanım İzleme/Analizi
  • Raporlama/Analiz
The #1 Sales Engagement Platform for Gmail. Eliminate busywork and enable real engagement; make your AEs and CSMs more productive!
Mixmax, the #1 Sales Engagement Platform for Gmail, helps revenue teams accelerate revenue at every stage of the customer journey. We amplify AEs, CSMs, and anyone in a customer-facing role, not just the SDRs. By automating repetitive tasks and organizing their daily workflows, we increase reps' productivity and empower them with the tools they need to do what they do best: sell. Mixmax customers see a positive ROI in less than 6 months and go live in less than 1 day. Mixmax hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Müşteri Katılımı
  • İşe Alım Süreci
  • Kullanım İzleme/Analizi
  • Raporlama/Analiz
CloudApp enables instant business communication through shareable videos, gifs, and screenshots
CloudApp is the premier provider of visual communication for the workplace. This high growth video solution creates a collaborative space for capturing instantly shareable videos, GIFs, and screenshot s. a near 5-star business user rating from G2, Trust Radius, and Gartner Peer Insights Using its combination of screen recording, screenshot tool, and GIF maker tools and with its integrations with workflow tools Zendesk, Asana, Microsoft, Adobe, Drift, and others it is uniquely positioned as an in CloudApp hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Müşteri Katılımı
  • İşe Alım Süreci
  • Kullanım İzleme/Analizi
  • Raporlama/Analiz
Cloud-based, scalable customer service optimization software available on a unified platform for demanding B2B service teams.
Founded in 2003, Vivantio is a leading provider of customer service optimization software and solutions for demanding B2B service teams. By combining the comprehensive power of enterprise-level software with the flexibility of a modern cloud-based solution, Vivantio provides an intuitive, flexible and scalable unified service management platform that empowers businesses to achieve unparalleled service excellence. Vivantio hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Müşteri Katılımı
  • İşe Alım Süreci
  • Kullanım İzleme/Analizi
  • Raporlama/Analiz
Get started on the #1 CRM with Salesforce Essentials, the all-in-one sales and service solution, for just $25 per user per month.
Salesforce Essentials makes it possible to build stronger customer relationships with a combined sales and support CRM for small business that is easy to use, setup, and maintain. Essentials ensures that you spend less time in spreadsheets and more time selling by tracking your emails, calls and meetings to automatically keep customer records up-to-date without tedious data entry. Essentials also includes a ton of customer service productivity tools to help make every new customer a loyal one. Salesforce Essentials hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Müşteri Katılımı
  • İşe Alım Süreci
  • Kullanım İzleme/Analizi
  • Raporlama/Analiz
NiceJob helps to increase repeat business and fight churn by capturing the voices of your satisfied customers.
NiceJob helps to increase repeat business and fight churn by capturing the voices of your satisfied customers and sharing this across multiple platforms. You can get your customers to leave you a review or give you a referral. Engage with your customers at each point of their journey to ensure maximum customer satisfaction. No contracts, 14-day free trial, then just $75/month. NiceJob hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Müşteri Katılımı
  • İşe Alım Süreci
  • Kullanım İzleme/Analizi
  • Raporlama/Analiz
Textline is a business SMS platform offering the best tools for customer support workflow, team collaboration, and process automation.
Use SMS and make customers happy by adding a personal touch to your customer experience while lowering call volume and resolving more issues. Textline is a business SMS platform that offers the best tools for customer support workflow, team collaboration, and process automation. We add text messaging capabilities to your existing landline or give you a new, textable phone number in your local area code. Textline hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Müşteri Katılımı
  • İşe Alım Süreci
  • Kullanım İzleme/Analizi
  • Raporlama/Analiz
ChurnZero's Customer Success platform helps businesses fight churn via data integrations, health scores, automation, NPS and much more!
ChurnZero's real-time SaaS platform helps subscription businesses fight customer churn. Our platform is uniquely designed to integrate with CRM systems and tightly into an application or service. In doing so, ChurnZero helps businesses understand how their customers use their product, assesses their health and their likelihood to renew, and gives the business the means to automate and personalize the customer experience through timely and relevant touchpoints, including in-app content, ChurnZero hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Müşteri Katılımı
  • İşe Alım Süreci
  • Kullanım İzleme/Analizi
  • Raporlama/Analiz
Service Hub is customer service software that helps teams scale their support and delight their customers efficiently.
HubSpot Service Hub makes it easy to solve customer problems with efficiency, accuracy, and delight. It includes ticketing & automation with a shared inbox to keep you organized; a knowledge base so customers can help themselves; live chat & bots for faster response times; customer feedback tools so you can measure customer happiness; and reporting so you can unlock insights and improve. Sign up today, for free, and experience customer success software that makes both customers and reps happy. HubSpot Service Hub hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Müşteri Katılımı
  • İşe Alım Süreci
  • Kullanım İzleme/Analizi
  • Raporlama/Analiz
Web sitesi ziyaretlerinden satışa dönüşümü artırmak ve ziyaretçilerin deneyimlerini iyileştirmek için ısı haritaları, kullanıcı kayıtları, canlı sohbet ve daha fazlasını içeren 10’u 1 arada araç paketinden faydalanın.
Lucky Orange ile ziyaretçilerin neden satışa dönüşmediğini, satışları nasıl artırabileceğinizi ve müşteri adaylarını nasıl müşteriye dönüştürebileceğinizi öğrenin. Kurulumu birkaç saniye sürer ve kodlama deneyimi gerektirmez. Lucky Orange’ın satışa dönüşüm oranı optimizasyon araçları paketine tek araç fiyatına 10 araç dahildir: dinamik ısı haritaları, oturum kayıtları, canlı sohbet ve canlı izleme, ziyaretçi profilleri, anketler, duyurular, form analizi, dönüşüm hunileri ve gerçek zamanlı pano. 7 günlük ücretsiz deneme süresiyle hemen kullanmaya başlayın. Lucky Orange hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Müşteri Katılımı
  • İşe Alım Süreci
  • Kullanım İzleme/Analizi
  • Raporlama/Analiz
Daha iyi çevrimiçi müşteri toplantıları. Vectera, randevu planlama ve güvenli video toplantıları yapmanın kolay yoludur.
Vectera, müşterilerle çevrimiçi görüşmenin kolay yoludur. Randevuları planlayın ve 4 kişiye kadar güvenli görüntülü toplantılar gerçekleştirin. Tüm müşterileriniz için iletişim merkezleri oluşturun. Beyaz tahtalar, eş zamanlı tarama ve belge notu ile yaratıcılığınızı çalıştırın. Tek tıkla başlama, indirme yok, hayal kırıklığı yok. Vectera hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Müşteri Katılımı
  • İşe Alım Süreci
  • Kullanım İzleme/Analizi
  • Raporlama/Analiz
Known as Europe’s most flexible CRM, Efficy offers a completely customisable solution that will empower your employees.
At last, a CRM solution that adapts to your needs. Efficy is a major player in the European CRM market. With our range of customisable solutions, we've already attracted over 13.500 clients and 330.000 users across 60 countries. Efficy CRM is easy to use and is adapted to each organisation based on their size and specific needs. This enables you to grow and develop your business in a structured way. Don’t waste time organizing data - empower your employees and grow your business with Efficy CRM. Efficy CRM hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Müşteri Katılımı
  • İşe Alım Süreci
  • Kullanım İzleme/Analizi
  • Raporlama/Analiz
Run your own branded customer loyalty program. Recognize purchases and visits, increase customer retention and foster growth.
Run your own branded customer loyalty program! Recognize customers for spend, visits, activities and behaviors, increase customer retention and foster growth. You get an advanced loyalty program complete with incentive campaigns, a vast digital rewards catalog (including AMEX, MC and Amazon GC Rewards), built-in e-mail/sms communications and autopilot operation. Several interfaces to choose from, including Standalone Cloud/Web, Customer Kiosk, Mobile App or Vend POS and Square POS integrated. Preferred Patron Loyalty hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Müşteri Katılımı
  • İşe Alım Süreci
  • Kullanım İzleme/Analizi
  • Raporlama/Analiz
The Thought Industries platform helps companies onboard, train, and certify customers with engaging online learning.
Give your customers the experience they deserve with interactive online training programs. Guide your customers with learner paths and recommended content and take them down the path to success. With the Thought Industries learning platform, you're able to build unique client training experiences for each client and distribute training materials at scale. Offer moment-of-need learning by embedding your training into your software to provide help where your clients most need it. Thought Industries hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Müşteri Katılımı
  • İşe Alım Süreci
  • Kullanım İzleme/Analizi
  • Raporlama/Analiz
Over 1,300 L&D teams around the world partner with LearnUpon LMS to execute their learning strategy and hit their learning goals.
At LearnUpon LMS we’re on a mission to help you unlock the power of learning. Combining our award winning LMS and our industry-leading Customer Experience team, we pride ourselves on being a trusted partner to over 1,300 businesses. Every day, L&D teams around the world choose LearnUpon’s intuitive, feature-rich and deeply integrate-able platform to deliver a connected learning experience to millions of learners across their employees, customers and partners. Plans start at $15,000 USD. LearnUpon hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Müşteri Katılımı
  • İşe Alım Süreci
  • Kullanım İzleme/Analizi
  • Raporlama/Analiz
An online platform for building an outstanding user experience via customer journey mapping, personas and impact mapping techniques.
UXPressia is an online tool for customer journey mapping, creating personas and impact maps. It is an optimal balance between sticker-and table-based solutions with an intuitive drag and drop interface and plenty of customizable features. With UXPressia you will design and deliver an exceptional experience to your customers. Visualize your customer journeys, create personas, analyze touchpoints in multi-channel interactions and invite collaborators to map together and share journeys online! UXPressia hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Müşteri Katılımı
  • İşe Alım Süreci
  • Kullanım İzleme/Analizi
  • Raporlama/Analiz
Build better customer experiences with Groove. Everything you need to convert, support, and delight your customers.
Build better customer experiences with Groove. Everything you need to convert, support, and delight your customers. Everything in one place. No matter how you talk with your customers (email, social media, chat, or the phone), easily keep track of it all in our intuitive dashboard. Groove hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Müşteri Katılımı
  • İşe Alım Süreci
  • Kullanım İzleme/Analizi
  • Raporlama/Analiz
Userpilot helps product, UX & customer success teams increase user adoption through behavior driven product experiences. Code-Free.
Userpilot helps product, UX and customer success teams increase user adoption through behavior driven product experiences. Build beautiful, personalized and highly customizable experiences on top of your product to pave the way to Aha!. Quickly improve onboarding for new signups, trigger interactive tips when it's relevant and help users understand the value, all without writing any code. Userpilot also helps you Increase user retention, and stimulate feature discovery as your product evolves. Userpilot hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Müşteri Katılımı
  • İşe Alım Süreci
  • Kullanım İzleme/Analizi
  • Raporlama/Analiz
Liveoak Technologies. We get virtual business done.
Liveoak is a virtual customer engagement and business platform that enables your representatives to connect, engage and complete work with customers in a seamless way. Liveoak seamlessly combines modern conferencing, forms collaboration, e-Signature and efficient data/I.D. capture combined with bank-grade security and a complete System-of-Audit. Our mission is to create an engagement platform that allows large companies to do business in a virtual context. Liveoak hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Müşteri Katılımı
  • İşe Alım Süreci
  • Kullanım İzleme/Analizi
  • Raporlama/Analiz
Leading cloud contact center solution designed to help enterprises improve CX for customers and employees.
3CLogic is a leading cloud contact center platform modernizing enterprise communications for employees and customers. Built on AWS, the solution provides advanced and scalable speech-enabled offerings for leading CRMs, including ServiceNow, Salesforce, and MS Dynamics. With deployments on five continents serving Global 2000 clients, 3CLogic drives digital transformation by improving CX, operational efficiency and reporting insights with dynamic IVR, CTI, AI, and speech analytics. 3CLogic hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Müşteri Katılımı
  • İşe Alım Süreci
  • Kullanım İzleme/Analizi
  • Raporlama/Analiz
From value assessments to value realization, Ecosystems is an enterprise cloud platform for quantifying customer value.
Ecosystems is the leading software-as-a-service (SaaS) platform for collaborative customer value management. From sales to customer success, providers leverage Ecosystems to quantify and align with customers on the business value being delivered. Through AI-driven analytics and integrations like Salesforce, Microsoft Dynamics, Gainsight, and HubSpot, individual value conversations are transformed into a centralized cloud asset for improved decisions throughout the organization. Ecosystems hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Müşteri Katılımı
  • İşe Alım Süreci
  • Kullanım İzleme/Analizi
  • Raporlama/Analiz
Ekiplerin farklı iç ve dış iletişim kanalları üzerinden gerçek anlamda işbirliğinde bulunmasını sağlayan ekip gelen kutusu ve sohbet aracı.
Ekiplerin e-posta, SMS, WhatsApp, Twitter ve diğer iletişim kanalları üzerinden gerçek anlamda işbirliği yapmasını sağlayan ekip gelen kutusu ve sohbet aracı. Gelen kutusu, önceliği işe veren bir işbirliği deneyimi göz önünde bulundurarak yeniden tasarlanmıştır. Missive sayesinde ekipler işlerini büyütmeye odaklanır. Missive hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Müşteri Katılımı
  • İşe Alım Süreci
  • Kullanım İzleme/Analizi
  • Raporlama/Analiz
Froged, hizmet olarak yazılım (Software as a Service, SaaS) şirketleri için bir hizmet olarak yazılım (Software as a Service, SaaS) şirketi tarafından oluşturulmuş ürün başarı platformudur.
Froged, hizmet olarak yazılım (Software as a Service, SaaS) şirketleri için bir hizmet olarak yazılım (Software as a Service, SaaS) şirketi tarafından oluşturulmuş ürün başarı platformudur. Platform, markaların müşteri yaşam döngülerinin tamamına erişmelerine olanak sağlar. İşe alıştırma, bağlılık oluşturma ve proaktif müşteri desteği. Müşteri yolculuğundaki noktaları birleştirerek markalar, genel MRR (aylık yinelenen gelir) ve elde tutma oranını artırarak her temas noktasında müşteri deneyimini kişiselleştirebilir. Froged’u hemen ücretsi̇z deneyin. Froged hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Müşteri Katılımı
  • İşe Alım Süreci
  • Kullanım İzleme/Analizi
  • Raporlama/Analiz
B2B SaaS companies use Gainsight's Customer Success Platform to discover actionable insights that increase customer retention, reduce c
Gainsight is the platform for Customer Success. Gainsight aggregates and turns disparate customer data from multiple sources into a single source of truth. Review the customer data-driven insights and deploy actions that drive business outcomes for your clients. Gainsight CS hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Müşteri Katılımı
  • İşe Alım Süreci
  • Kullanım İzleme/Analizi
  • Raporlama/Analiz
Channels, siz ve müşterileriniz için diğer pek çok özelliğin yanı sıra ücretsiz Web aramaları sunan veri odaklı bir müşteri başarı yazılımıdır.
Channels yenilikçi bir müşteri başarısı yazılımıdır. Web üzerinden arama - müşteri, şirketinizin web sitesinden tek bir tıklamayla sizi kolayca arayabilir. Kanallar Shopify, Magento, Pipedrive gibi ve daha pek çok platformlarla entegre olur. Diğer özellikleri arasında bir aramadan önce müşteri bilgilerinin görüntülenmesi, tek tıklamalı Chrome uzantısı, arama parçacığı, mobil uygulama, IVR, arama kaydetme, canlı dinleme ve daha fazlası yer almaktadır. Ücretsiz seçeneği seçin ve bu özelliklerden bazılarını deneyin. Ya da hepsini tam bir teklifle edinin. Channels hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Müşteri Katılımı
  • İşe Alım Süreci
  • Kullanım İzleme/Analizi
  • Raporlama/Analiz
Revenue Intelligence Data Platform used by B2B Sales teams to unleash intelligent sales data and analytics to the entire revenue stack.
SalesDirector.ai is a revenue intelligence data platform for B2B sales organizations. We help them scale by delivering intelligent sales analytics to their CRM and BI tools. We capture email and calendar data from sales reps and cross-reference their CRM data to deliver predictive insights about their sales rep behaviors, forecasts and pipelines. These insights are delivered directly to their CRM or can be visualized in BI tools such as Tableau, Domo, Google Data Studio, Power BI or Einstein) SalesDirector.ai hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Müşteri Katılımı
  • İşe Alım Süreci
  • Kullanım İzleme/Analizi
  • Raporlama/Analiz
Elevio is a self-service platform makes it easy to scale your customer success without hiring more support staff.
Scale your customer success without hiring more support staff. Elevio is a self-service platform that makes it easy for customers to get the right support content, when and where they need it - so you can increase retention and conversion rates, while lowering support loads. We even integrate with other support tools for a seamless, all-in-one customer experience. Join more than 500 companies such as Atlassian, Heap, Adroll and Dell, using Elevio to help customers succeed. elevio hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Müşteri Katılımı
  • İşe Alım Süreci
  • Kullanım İzleme/Analizi
  • Raporlama/Analiz
Retently helps you track business CX metrics: NPS, CSAT & CES. Collect, manage and act on the received customer feedback.
Retently helps you efficiently measure customer satisfaction, collect valuable client feedback that you can act on, prevent customer churn, and turn Detractors into Promoters. Retently hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Müşteri Katılımı
  • İşe Alım Süreci
  • Kullanım İzleme/Analizi
  • Raporlama/Analiz
GuideCX® is a client onboarding platform for internal and customer teams that makes it easier for customer to succeed.
GuideCX is a client onboarding and project management platform that makes it easier for customer to succeed and decreases customer churn. Task automation, transparent project views, and easy access to tasks and status updates through the portal, email, or mobile app keep your client at the center of every project. GuideCX hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Müşteri Katılımı
  • İşe Alım Süreci
  • Kullanım İzleme/Analizi
  • Raporlama/Analiz
Skilljar's cloud-based, mobile-responsive learning management system (LMS) enables businesses to scale customer and partner training.
Skilljar is the leading training platform purpose-built for external education. Our enterprise-grade platform gives you all the tools you need to onboard, engage, and retain customers at scale. Skilljar enables your Customer Success teams by helping you scale your training program and proactively educate customers and partners. Skilljar Customer Education hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Müşteri Katılımı
  • İşe Alım Süreci
  • Kullanım İzleme/Analizi
  • Raporlama/Analiz
Minerva's AI is the easiest way to capture and share clickable instructions for anything on the internet.
Minerva's AI empowers you to effortlessly create interactive guides for your SaaS platform. By embedding Minerva's Launch Center, you can make interactive guidance available when and where your users need it. Guides can include autogenerated screenshots and video. Minerva hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Müşteri Katılımı
  • İşe Alım Süreci
  • Kullanım İzleme/Analizi
  • Raporlama/Analiz
Web tabanlı uygulamalar için hepsi bir arada ürün benimseme platformu. Dönüşüm ve elde tutma oranını artırmak için güzel tanıtım deneyimleri oluşturun.
Product Fruits, web tabanlı uygulamalar için kodsuz bir ürün benimseme platformudur. Adım adım yönlendirerek ve üründen nasıl değer elde edileceğini göstererek geniş ölçekte kullanıcı kazanmayı sağlar. Güçlü özellik seti; interaktif ürün turları ve adım adım kılavuzlar, püf noktaları ve araç ipuçları, tanıtım kontrol listesi, uygulama içi duyurular, geri bildirim pencere öğesi, can simidi düğmesi ve tam entegre bir bilgi tabanı içerir. Müşteriler daha yüksek dönüşümler elde eder, müşteri kaybını ve açılan destek bileti sayılarını alır. Product Fruits hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Müşteri Katılımı
  • İşe Alım Süreci
  • Kullanım İzleme/Analizi
  • Raporlama/Analiz
Totango is a customer success platform that drives action and focus for teams and predictable results for management.
Totango is a customer success platform that helps recurring revenue businesses simplify the complexities of customer success by connecting the dots of customer data, actively monitoring customer health changes, and driving proactive engagements. Leading companies use Totango to reduce churn, grow predictable revenue, and maximize customer value over time. Totango hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Müşteri Katılımı
  • İşe Alım Süreci
  • Kullanım İzleme/Analizi
  • Raporlama/Analiz
Bolstra is ideal for medium sized to large enterprise B2B companies who have recurring revenue streams and deliver high value services
The only agile Customer Success Management platform designed to provide complete visibility into your customers so you can do the right work at the right time and fully scale your best practices. Bolstra hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Müşteri Katılımı
  • İşe Alım Süreci
  • Kullanım İzleme/Analizi
  • Raporlama/Analiz
A customer engagement platform that enables you to sell your services and offer customer support on popular messaging channels.
eBanqo is a customer engagement platform that: - Gives businesses an AI chatbot that responds to inquiries 24/7 - Offers multichannel live chat that aggregates chats from the web, social and messaging apps in one dashboard - Provides automation to enable customers to onboard, purchase goods/services and resolve support issues from popular messaging apps and channels without speaking to a support rep. eBanqo hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Müşteri Katılımı
  • İşe Alım Süreci
  • Kullanım İzleme/Analizi
  • Raporlama/Analiz