15 yıldır işletmelerin daha iyi yazılımı
seçmesine yardımcı oluyoruz

Müşteri Başarısı Yazılımı

Müşteri Başarısı Yazılımı şirketlerin müşterilerinin bu şirketler tarafından amaçlanan sonuçlara (müşteriyi elde tutma ve memnuniyet gibi) ulaşmasını sağlamalarına yardım eder.

Öne çıkarılan yazılımlar

En çok inceleme alan yazılımlar

Müşteri Başarısı Yazılımı kategorisinde kullanıcılarımın en çok inceleme bıraktığı ürünleri keşfedin

Türkiye Yerel ürünleri göster

27 sonuç

Web tabanlı uygulamalar için hepsi bir arada ürün benimseme platformu. Dönüşüm ve elde tutma oranını artırmak için güzel tanıtım deneyimleri oluşturun. Product Fruits hakkında daha fazla bilgi
Product Fruits, web tabanlı uygulamalar için kodsuz bir ürün benimseme platformudur. Adım adım yönlendirerek ve üründen nasıl değer elde edileceğini göstererek geniş ölçekte kullanıcı kazanmayı sağlar. Güçlü özellik seti; interaktif ürün turları ve adım adım kılavuzlar, püf noktaları ve araç ipuçları, tanıtım kontrol listesi, uygulama içi duyurular, geri bildirim pencere öğesi, can simidi düğmesi ve tam entegre bir bilgi tabanı içerir. Müşteriler daha yüksek dönüşümler elde eder, müşteri kaybını ve açılan destek bileti sayılarını alır. Product Fruits hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Müşteri Katılımı
  • İşe Alım Süreci
  • Kullanım İzleme/Analizi
  • Raporlama/Analiz
LiveAgent'ı ücretsiz kullanmaya başlayın ve tüm işletmeler için üst düzey müşteri başarısı çözümüyle etkileyici müşteri deneyimleri oluşturun. LiveAgent hakkında daha fazla bilgi
LiveAgent, 200'den fazla uyumlu entegrasyon içeren bulut tabanlı bir müşteri başarısı yazılımıdır. Müşteri deneyiminizi geliştirin ve tüm iletişimleri tek bir ortak şirket gelen kutusundan yönetin. Sosyal medya entegrasyonunun, sınırsız bilet geçmişinin, çağrı kayıtlarının, karma bilet akışlarının ve daha fazlasının keyfini çıkarın. BMW, Yamaha, Huawei, Orange veya Forbesfone gibi şirketler, dünya çapında 150 milyon son kullanıcıyı memnun etmek için LiveAgent kullanıyor. Kredi kartı bilgisi vermeden ve taahhütte bulunmadan 14 günlük ücretsiz deneme sürümüyle başlayın. LiveAgent hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Müşteri Katılımı
  • İşe Alım Süreci
  • Kullanım İzleme/Analizi
  • Raporlama/Analiz
İşletmelerin karışıklığı azaltarak mevcut müşteri tabanından gelen geliriyi artırmasını sağlayan müşteri başarı yönetimi platformu. Akita hakkında daha fazla bilgi
Akita, 100’den fazla önde gelen hizmet olarak yazılım (Software as a Service, SaaS) aracına bağlanarak müşteri verilerinizin tek bir bütünleşik görünümünü oluşturur. Akita'nın özelleştirilebilir sağlık puanlama sistemi ile bazı müşterilerinizin gözden kaçmadığından emin olun. Müşteri yolculuğunun her adımı için görevleri ve hedefleri tanımlayın. Planlanmış iş incelemeleri ve kullanıcı davranışı (iyi veya kötü) ile tetiklenen "taktik tahtaları" sayesinde müşterileri başarıyla buluşturun. Slack bildirimleri ve iki yönlü Salesforce senkronizasyonu, organizasyonun geneliyle ilgilenebilmeyi sağlar. Akita hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Müşteri Katılımı
  • İşe Alım Süreci
  • Kullanım İzleme/Analizi
  • Raporlama/Analiz
Türkiye Yerel ürün
UserGuiding, destekli turlar ve interaktif kılavuzlar ile ürün, müşteri başarısı ve UX (kullanıcı deneyimi) ekiplerinin kullanıcıları alıştırmasına yardımcı olur. Kodlama içermez. UserGuiding hakkında daha fazla bilgi
Çoğu kullanıcı, ilk 14 gün içinde bir ürünün tam değerini anlamakta zorlanır ve belki de hiçbir zaman anlayamaz. Bu nedenle, interaktif adım adım yönergelerle ürünün benimsenmesini ve kaybın azaltılmasını sağlayan, kodlama içermeyen kullanıcı katılımı platformu UserGuiding oluşturuldu. Kullanıcılarınızı yönlendirin ve uygulamanızdan ayrılmadan okuyabilecekleri yardım makaleleri görüntüleyin. En iyi kısmı nedir? Sürükle ve bırak arayüzü sayesinde, hepsini pahalı olmayacak şekilde ve hiç teknik uzmanlığınız olmadan yapabilirsiniz. UserGuiding hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Müşteri Katılımı
  • İşe Alım Süreci
  • Kullanım İzleme/Analizi
  • Raporlama/Analiz
İşletmelerin müşteri verilerini, müşteri adaylarını, çok kanallı mesajlaşmayı vb. yönetmesine yardımcı olan bir müşteri iletişimi yönetim çözümüdür. Qiscus hakkında daha fazla bilgi
İşletmelerin müşteri verilerini, müşteri adaylarını, çok kanallı mesajlaşmayı vb. yönetmesine yardımcı olan bir müşteri iletişimi yönetim çözümüdür. Qiscus hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Müşteri Katılımı
  • İşe Alım Süreci
  • Kullanım İzleme/Analizi
  • Raporlama/Analiz
Tribe, müşteri başarısını ve elde tutma oranını yükseltmek için modern müşteri topluluklarını destekleyen bulut tabanlı bir çevrimiçi topluluk platformudur. Bettermode hakkında daha fazla bilgi
Tribe, müşteri başarısını ve elde tutma oranını artırmak için tasarlanmış modern ve bulut tabanlı bir topluluk platformudur. Müşterilerinizi, eşler arası bağlantılar yoluyla birbirlerine yardımcı olmaları için destekleyin ve sağlam bir içerik kitaplığından çözümler bulmalarını sağlayın. Müşteri bağlılığını artırın, geri bildirim toplayın, müşterileri eğitin ve ürünlerin benimsenmesini sağlayın. Güçlü bir müşteri topluluğu oluşturmak için Tribe’ın modüler topluluk motoru, uygulamaları, doğrudan üçüncü taraf entegrasyonu ve gömülebilir araçlarından yararlanın. Bettermode hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Müşteri Katılımı
  • İşe Alım Süreci
  • Kullanım İzleme/Analizi
  • Raporlama/Analiz
Custify, B2B SaaS işletmeleri için tasarlanmıştır ve bu şirketlerin kayıplarını azaltmalarını ve müşteri yaşam boyu değerini artırmalarını sağlar. Custify hakkında daha fazla bilgi
Custify müşteri başarı platformu, B2B SaaS (hizmet olarak yazılım) işletmeleri için tasarlanmıştır ve bu şirketlerin kayıplarını azaltmalarını ve müşteri yaşam boyu değerini artırmalarını sağlar. Custify, ürün içi kullanım öngörülerinin yanı sıra CRM, destek veya faturalandırma gibi çeşitli sistemlerden otomatik olarak veri toplar ve tüm ilgili müşteri başarı KPI’larını (ana performans göstergeleri) ve müşteri etkileşimlerini anlaşılması kolay bir panoda sunar. Az müdahale gerektiren iş akışları için gelişmiş ve entegre bir otomasyon altyapısına sahiptir. Custify hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Müşteri Katılımı
  • İşe Alım Süreci
  • Kullanım İzleme/Analizi
  • Raporlama/Analiz
Zendesk Support, daha iyi müşteri ilişkileri için oluşturulmuş önemli bir yardım masası yazılımıdır.
Zendesk Suite, kullanımı kolay ve işletmenize göre ölçeklenen müşteri hizmetleri çözümüdür. Zendesk'i kullanan şirketler, ortalama olarak her ölçekte müşteri memnuniyetini %25, temsilci verimliliğini ise %30 oranında artırıyor. Müşteri etkileşimleriniz; web widget'ları önceden tanımlanmış bilet yanıtları ve çok daha fazlası gibi özellikler içeren tek bir arayüzde bulunur. Hızlıca ayarlayın ve çalıştırın. Zendesk Suite; bilet sistemi, yardım merkezi, topluluk forumu, mesajlaşma, Talk (bulut tabanlı çağrı merkezi yazılımı), Explore (müşteri deneyimi analiz yazılımı) ve Sunshine Conversations'ı (mesajlaşma platformu) içerir. Zendesk Suite hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Müşteri Katılımı
  • İşe Alım Süreci
  • Kullanım İzleme/Analizi
  • Raporlama/Analiz
Müşteri hizmetlerini şirketinizin merkezine yerleştirin. Temsilcilerin daha üretken, yöneticilerin daha etkili ve müşterilerin daha güçlü olmasını sağlayın.
Zoho Desk, şirketinizin müşterilerle güçlü ilişkiler kurmasına yardımcı olan web tabanlı bir müşteri hizmetleri uygulamasıdır. Zoho Desk ile temsilciler daha üretken, yöneticiler daha etkili ve müşteriler daha güçlü olur. Özelleştirilebilir, kullanışlıdır ve bir servete mal olmaz. Zoho’nun 40’tan fazla güçlü iş yazılımı paketinin bir parçası olan Zoho Desk, müşteri hizmetlerini şirketin merkezine yerleştirme gücü sağlar. Zoho Desk hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Müşteri Katılımı
  • İşe Alım Süreci
  • Kullanım İzleme/Analizi
  • Raporlama/Analiz
Bitrix24, dünya çapında sekiz milyon işletmenin kullandığı ücretsiz müşteri başarısı ve müşteri ilişkileri yönetim platformudur.
Bitrix24, dünya çapında sekiz milyon işletmenin kullandığı önemli bir ücretsiz müşteri başarısı ve müşteri ilişkileri yönetim platformudur. Bulutta veya açık kaynak kodu erişimiyle iş yerinizde kullanılabilir. Sınırsız müşteri adayı, anlaşma, iletişim kişisi, şirket, fiyat teklifi, fatura ve randevu planlama. Üst sürümlerinde satış ve pazarlama otomasyonu, toplu SMS, kampanya yönetimi ve birden fazla satış hattı desteği bulunmaktadır. 18 farklı dilde kullanılabilir. Bitrix24 hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Müşteri Katılımı
  • İşe Alım Süreci
  • Kullanım İzleme/Analizi
  • Raporlama/Analiz
Pazarlama, satış ve hizmete yönelik basit, uygun maliyetli ve hepsi bir arada CRM yazılımı olan EngageBay, müşteri adaylarının kazanılması, onlarla iletişim kurulması, elde tutulmaları ve satış amacıyla kullanılır.
EngageBay, küçük işletmeler ve startup’lar için web ziyaretçilerini kazanmak, onlarla iletişim kurmak, onları elde tutmak ve mutlu müşterilere dönüştürmek üzere oluşturulmuş basit, uygun fiyatlı, hepsi bir arada pazarlama ve satış CRM yazılımıdır. EngageBay’in müşteri başarısı yazılımı, müşteri sorunlarını çözmeyi kolaylaştırır ve temsilcilerin daha üretken, yöneticilerin daha etkili ve müşterilerin daha güçlü hale gelmesine yardımcı olur. Üstelik hepsi de kullanımı kolay tek bir platformdan yapılır. EngageBay CRM hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Müşteri Katılımı
  • İşe Alım Süreci
  • Kullanım İzleme/Analizi
  • Raporlama/Analiz
Agile CRM, KOBİ’lerin Fortune 500 gibi satış ve pazarlama yapmasını sağlamak için tasarlanmış eksiksiz bir satış, pazarlama ve hizmet paketidir.
Agile CRM müşteri başarısı yazılımı sayesinde üstün müşteri hizmetleri sunun ve uzun vadede müşterilerinizin memnuniyetini koruyun. Agile CRM, işletmelerin daha kişiselleştirilmiş bir müşteri destek deneyimi sunmasını sağlar. Parmaklarınızın ucundaki güçlü yardım masası otomasyon özellikleri sayesinde müşterilerinizi daha iyi anlarsınız, böylece size en çok ihtiyaç duydukları anda onlara yardımcı olabilirsiniz. Agile CRM hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Müşteri Katılımı
  • İşe Alım Süreci
  • Kullanım İzleme/Analizi
  • Raporlama/Analiz
Pipefy ile CS (müşteri hizmetleri) iş akışlarınızı standartlaştırıp otomatikleştirerek müşteri memnuniyetini ve CSAT (müşteri memnuniyeti) puanlarını artırın.
Pipefy, müşterilerinizin başarıya ulaşmasına yardımcı olmak için ihtiyacınız olan her şeyi sunan bir platformdur. Ekibinizin müşterilerle ilişkilerini güçlendirme konusunda çalışabilmesi için dağıtımı kolay, kodsuz bir uygulama ile müşteri hizmetleri süreçlerinizi otomatikleştirin ve entegre edin. Dünyanın dört bir yanındaki müşteri odaklı şirketlerin izinden gidin. Pipefy ile hızı artırın, daha kaliteli hizmetler sunun ve gerçekten önemli olan konulara odaklanmak için zaman kazanın. Pipefy'ı ücretsiz deneyin. Pipefy hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Müşteri Katılımı
  • İşe Alım Süreci
  • Kullanım İzleme/Analizi
  • Raporlama/Analiz
Web sitesi ziyaretlerinden satışa dönüşümü artırmak ve ziyaretçilerin deneyimlerini iyileştirmek için ısı haritaları, kullanıcı kayıtları, canlı sohbet ve daha fazlasını içeren 10’u 1 arada araç paketinden faydalanın.
Lucky Orange ile ziyaretçilerin neden satışa dönüşmediğini, satışları nasıl artırabileceğinizi ve müşteri adaylarını nasıl müşteriye dönüştürebileceğinizi öğrenin. Kurulumu birkaç saniye sürer ve kodlama deneyimi gerektirmez. Lucky Orange’ın satışa dönüşüm oranı optimizasyon araçları paketine tek araç fiyatına 10 araç dahildir: dinamik ısı haritaları, oturum kayıtları, canlı sohbet ve canlı izleme, ziyaretçi profilleri, anketler, duyurular, form analizi, dönüşüm hunileri ve gerçek zamanlı pano. 7 günlük ücretsiz deneme süresiyle hemen kullanmaya başlayın. Lucky Orange hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Müşteri Katılımı
  • İşe Alım Süreci
  • Kullanım İzleme/Analizi
  • Raporlama/Analiz
Daha iyi çevrimiçi müşteri toplantıları. Vectera, randevu planlama ve güvenli video toplantıları yapmanın kolay yoludur.
Vectera, müşterilerle çevrimiçi görüşmenin kolay yoludur. Randevuları planlayın ve 4 kişiye kadar güvenli görüntülü toplantılar gerçekleştirin. Tüm müşterileriniz için iletişim merkezleri oluşturun. Beyaz tahtalar, eş zamanlı tarama ve belge notu ile yaratıcılığınızı çalıştırın. Tek tıkla başlama, indirme yok, hayal kırıklığı yok. Vectera hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Müşteri Katılımı
  • İşe Alım Süreci
  • Kullanım İzleme/Analizi
  • Raporlama/Analiz
Müşteri yolculuğu haritalama, kişilikler (personalar) ve etki haritalama teknikleri ile olağanüstü bir kullanıcı deneyimi oluşturmak için çevrimiçi bir platform.
UXPressia, müşteri yolculuğu haritalandırma, kişilikler ve etki haritaları oluşturmak için çevrimiçi bir araçtır. Kullanımı kolay sürükle ve bırak arayüzü ve birçok özelleştirilebilir özelliğiyle yapışkanlı etiket ve masa tabanlı çözümler arasında ideal bir denge sağlar. UXPressia ile müşterilerinize olağanüstü bir deneyim tasarlayıp sunabilirsiniz. Müşteri yolculuklarını görselleştirin, kişilikler oluşturun, çok kanallı etkileşimlerde temas noktalarını analiz edin ve ortak çalışanları birlikte yolculukların haritasını çıkarmaya ve bunları çevrimiçi olarak paylaşmaya davet edin. UXPressia hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Müşteri Katılımı
  • İşe Alım Süreci
  • Kullanım İzleme/Analizi
  • Raporlama/Analiz
Ekiplerin farklı iç ve dış iletişim kanalları üzerinden gerçek anlamda işbirliğinde bulunmasını sağlayan ekip gelen kutusu ve sohbet aracı.
Ekiplerin e-posta, SMS, WhatsApp, Twitter ve diğer iletişim kanalları üzerinden gerçek anlamda işbirliği yapmasını sağlayan ekip gelen kutusu ve sohbet aracı. Gelen kutusu, önceliği işe veren bir işbirliği deneyimi göz önünde bulundurarak yeniden tasarlanmıştır. Missive sayesinde ekipler işlerini büyütmeye odaklanır. Missive hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Müşteri Katılımı
  • İşe Alım Süreci
  • Kullanım İzleme/Analizi
  • Raporlama/Analiz
Küçük işletmeler için üst düzey, eylem odaklı satış CRM’si. Sıradaki eyleme odaklanın, her müşteri adayıyla iletişim halinde olun ve satışlarınızı kontrol edin.
OnePageCRM, küçük ve orta ölçekli işletmelerin satışlarını kontrol etmesine yardımcı olan üst düzey, eylem odaklı bir satış CRM’sidir. Sonraki adımda ne yapılması gerektiğine odaklanın, her müşteri adayıyla iletişim halinde olun, ekibin aynı bilgilere sahip olmasını sağlayın ve tek seferde yalnızca bir satış eylemiyle daha fazla satış yapın. Zamandan tasarruf edin, yönetimi ve veri girişini otomatikleştirin. Web’de her yerden bir tıklamayla müşteri adayları oluşturun. iOS ve Android mobil uygulamalarıyla hareket halindeyken CRM’nin sunduğu avantajlardan faydalanın. Sorularınız mı var? E-posta, telefon ve sohbet aracılığıyla destek sunulmaktadır. OnePageCRM hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Müşteri Katılımı
  • İşe Alım Süreci
  • Kullanım İzleme/Analizi
  • Raporlama/Analiz
Froged, hizmet olarak yazılım (Software as a Service, SaaS) şirketleri için bir hizmet olarak yazılım (Software as a Service, SaaS) şirketi tarafından oluşturulmuş ürün başarı platformudur.
Froged, hizmet olarak yazılım (Software as a Service, SaaS) şirketleri için bir hizmet olarak yazılım (Software as a Service, SaaS) şirketi tarafından oluşturulmuş ürün başarı platformudur. Platform, markaların müşteri yaşam döngülerinin tamamına erişmelerine olanak sağlar. İşe alıştırma, bağlılık oluşturma ve proaktif müşteri desteği. Müşteri yolculuğundaki noktaları birleştirerek markalar, genel MRR (aylık yinelenen gelir) ve elde tutma oranını artırarak her temas noktasında müşteri deneyimini kişiselleştirebilir. Froged’u hemen ücretsi̇z deneyin. Froged hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Müşteri Katılımı
  • İşe Alım Süreci
  • Kullanım İzleme/Analizi
  • Raporlama/Analiz
Channels, siz ve müşterileriniz için diğer pek çok özelliğin yanı sıra ücretsiz Web aramaları sunan veri odaklı bir müşteri başarı yazılımıdır.
Channels yenilikçi bir müşteri başarısı yazılımıdır. Web üzerinden arama - müşteri, şirketinizin web sitesinden tek bir tıklamayla sizi kolayca arayabilir. Kanallar Shopify, Magento, Pipedrive gibi ve daha pek çok platformlarla entegre olur. Diğer özellikleri arasında bir aramadan önce müşteri bilgilerinin görüntülenmesi, tek tıklamalı Chrome uzantısı, arama parçacığı, mobil uygulama, IVR, arama kaydetme, canlı dinleme ve daha fazlası yer almaktadır. Ücretsiz seçeneği seçin ve bu özelliklerden bazılarını deneyin. Ya da hepsini tam bir teklifle edinin. Channels hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Müşteri Katılımı
  • İşe Alım Süreci
  • Kullanım İzleme/Analizi
  • Raporlama/Analiz
Chaty, çalışanların WhatsApp, Facebook Messenger ve daha fazlası gibi çeşitli mesajlaşma uygulamalarında müşterilerle bağlantı kurmasına yardımcı olmak için tasarlanmıştır.
Chaty, çalışanların WhatsApp, Facebook Messenger ve daha fazlası gibi çeşitli mesajlaşma uygulamalarında müşterilerle bağlantı kurmasına yardımcı olmak için tasarlanmıştır. Web sitenize eklenen tek bir sohbet widget'ı ile anında destek sağlamak için WhatsApp, Instagram, Line, Viber & Telegram gibi 20'den fazla sosyal kanalı kullanan müşteriler için kişiselleştirilmiş bir deneyim oluşturabilir; sorulara, sorgulara ve yorumlara yanıt vermek; Güven ve bağlılık oluşturun ve hem mobilde hem de web'de işletmeniz için önemli olan insanlara değer sunun. Chaty hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Müşteri Katılımı
  • İşe Alım Süreci
  • Kullanım İzleme/Analizi
  • Raporlama/Analiz
Prime AI size and fit finder
Prime AI beden bulucu uygulamasıyla iadeleri azaltın. Giyim, iç çamaşırı, sütyen, mayo ve ayakkabı perakendecilerine, Yapay Zeka teknolojisi ile güçlendirilmiş doğru beden ve uyum bulma çözümleri sağlıyoruz. Tüm cinsiyetleri kapsar: Erkek, Kadın, Unisex, Çocuk ürünleri. İşletmeniz için özel olarak oluşturulan çözüm, %100 özelleştirilebilir, ürün veya marka sayısına dair sınırlamalar yoktur. Beden bulucu, her müşteriyi ürün ID'si ile eşleştirerek online alışveriş yapanlara doğru bedeni satın almayı kolaylaştırır. Hemen demo talep edin. Prime AI hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Müşteri Katılımı
  • İşe Alım Süreci
  • Kullanım İzleme/Analizi
  • Raporlama/Analiz
Infobip tam yelpaze bulut iletişim platformu ile her türlü kanal üzerinden anlamlı müşteri ilişkileri kurun.
Infobip, markaların müşterileriyle geniş ölçekte anlamlı ilişkiler kurmasına yardımcı olan, dünya genelinde önde gelen bir çok kanallı iletişim platformudur. İletişim platformumuz, gelişmiş müşteri katılımı, güvenlik, kimlik doğrulama, destek ve müşteriyi elde tutmaya yönelik çok çeşitli çözümleri, mesajlaşma kanallarını ve araçları güçlendirmektedir. Infobip hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Müşteri Katılımı
  • İşe Alım Süreci
  • Kullanım İzleme/Analizi
  • Raporlama/Analiz
LiveCaller; sohbet, çağrı, sosyal mesajlaşma uygulamaları gibi farklı iletişim kanallarını tek bir platformda birleştiren hepsi bir arada çözümdür.
Sohbet: Müşteriler mesaj, dosya alışverişinde bulunabilir ve müşteri hizmetlerine puan verebilir. Web çağrısı: Müşteriler, doğruca web sayfası üzerinden çağrı yapabilir, böylece bu çağrılar tamamen ücretsiz hale gelir. Çok kanallı gelen kutusu: Farklı mesajlaşma platformlarından gelen iletişimleri tek bir panoda birleştirir. Geri arama: Müşteri hizmetlerinin sizi geri araması için telefon numaranızı ve tercih edilen arama saatini girmeniz yeterlidir. Birlikte göz atma: Temsilcilerin ve müşterilerin bir web sitesinde iş birliği içinde “gezinmelerini” sağlar. LiveCaller hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Müşteri Katılımı
  • İşe Alım Süreci
  • Kullanım İzleme/Analizi
  • Raporlama/Analiz
Zowie, çevrimiçi satış yapan şirketler için oluşturulmuş müşteri başarısı otomasyon platformlarından biridir.
Zowie, çevrimiçi satış yapan şirketler için oluşturulmuş müşteri başarısı otomasyon platformlarından biridir. L’Oréal, UMZU ve Avon gibi şirketler Zowie’yi şu amaçlarla kullanır: 1. Yönlendirme: Tekrarlı soruların %70’e kadarını 4 hafta içinde otomatikleştirmek ve çözüm sürelerini %67 azaltmak. 2. Sorun Çözme: Temsilcilerin karmaşık vakaları çözümlemelerini ve CSAT’yi (müşteri memnuniyet) %12 artırmalarını sağlamak. 3. Satış: Satın alma niyetini tespit etmek ve %40’a kadar daha fazla müşteri dönüştürmek. Zowie, bağımsız müşteri başarısı sisteminiz olarak hareket edebilir veya Zendesk gibi mevcut araçlarınızı geliştirebilir. Zowie hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Müşteri Katılımı
  • İşe Alım Süreci
  • Kullanım İzleme/Analizi
  • Raporlama/Analiz