17 yıldır işletmelerin daha iyi yazılımı
seçmesine yardımcı oluyoruz
Kişiselleştirme Yazılımı
Kişiselleştirme Yazılımı bir web sitesindeki ziyaretçi deneyimini özelleştirmek için kullanılır. Kişiselleştirme Yazılımı müşterilere web'de gezinme oturumları sırasında sunulan hedefli öneriler ve bildirimler üretir. Daha çok oku Daha az oku
Capterra objektif, bağımsız araştırma ve doğrulanmış kullanıcıların yorumlarını sunar. Bağlantılarımız aracılığıyla bir satıcıyı ziyaret ettiğinizde yönlendirme ücreti kazanabiliriz.
Daha fazla bilgi edin
(18) ürün için sonuçları filtrele
Bulunduğu ülkeler
Ürünün mevcut olduğu ülkeler. Not: O ülkede müşteri destek hizmetine erişilemeyebilir.
Türkiye
Birleşik Arap Emirlikleri
Brezilya
Kanada
Kıbrıs
Birleşik Krallık
Yunanistan
İsrail
Meksika
Amerika Birleşik Devletleri
Diller
Fiyat Seçenekleri
18 sonuç
Sıralama kriteri
Personzye web sitesi kişiselleştirme çözümü, bir tavsiye ve segmentasyon motoru dahil olmak üzere çeşitli araçlara sahiptir.
Personyze hakkında daha fazla bilgi
Personyze sitenizi davranış, yönlendirme, CRM (müşteri ilişkileri yönetimi) verileri ve daha fazlası dahil 70’ten fazla ziyaretçi özelliğine göre teknik açıdan mümkün olan pek çok şekilde kişiselleştirmeyi sağlayan kapsamlı bir web sitesi özelleştirme platformudur. Yapay zeka tabanlı önerilerin gücünü geleneksel hedefleme ve 20’den fazla içerik aracıyla birleştirerek, ziyaretçiler için daha uygun bir deneyim yaratmak üzere sitenize eklemeler yapın veya sitenizi değiştirin; böylece daha yüksek dönüşüm ve katılım sağlayın.
Personyze hakkında daha fazla bilgi
...
Daha çok oku
Özellikler
- Web Sitesi Analizi
- Web Sitesi Kişiselleştirme
- Deneyim Yönetimi
- Öneriler
- Kampanya Segmentasyonu
- Katılım İzleme
- Davranışsal Hedefleme
- Bağlamsal Hedefleme
- Davranış İzleme
- Müşteri Profilleri
Kolay çok kanallı mesajlaşma yoluyla büyümeye ilham veren müşteri etkileşim platformu.
Pushwoosh hakkında daha fazla bilgi
Pushwoosh, başarılı kişiler için mobil temelli bir müşteri etkileşim platformudur. Çok kanallı mesajlaşmayı kolaylaştırarak pazarlamacıların ve ürün yöneticilerinin tek bir platformdan anlık bildirimler, uygulama içi mesajlar, e-posta, SMS ve WhatsApp mesajları göndermelerine olanak tanır.
Kanallar üzerinden hedef kitle etkileşimlerinizi planlayın ve düzenleyin. Mobil uygulama kullanıcılarını ve web sitesi ziyaretçilerini segmentlere ayırın, iletişim kurun, deneme yapın, etkileşime geçin, dönüştürün ve elinizde tutun. Pushwoosh ile istediğiniz büyümeyi sağlayın.
Pushwoosh hakkında daha fazla bilgi
...
Daha çok oku
Özellikler
- Web Sitesi Analizi
- Web Sitesi Kişiselleştirme
- Deneyim Yönetimi
- Öneriler
- Kampanya Segmentasyonu
- Katılım İzleme
- Davranışsal Hedefleme
- Bağlamsal Hedefleme
- Davranış İzleme
- Müşteri Profilleri
Mesajınızı diğer tüm Gmail mesajları gibi, ama bir e-posta pazarlama aracının tüm özellikleriyle oluşturun.
Otomatik takip e-postalarına sahip adres-mektup birleştirme kampanyalarını Gmail kullanarak gönderin.
Google Sheets’e bağlanın.
Kişiselleştirin. Programlayın. Açılan ve tıklanan e-postaları izleyin.
Arama sonuçlarına göre e-posta listeleri oluşturun.
Her bir kişinin son mesaj dizisine yanıt olarak e-posta gönderin.
Yanıt alana kadar sırayla gönderilecek otomatik takip e-postalarını ayarlayın.
GMass hakkında daha fazla bilgi
...
Daha çok oku
Özellikler
- Web Sitesi Analizi
- Web Sitesi Kişiselleştirme
- Deneyim Yönetimi
- Öneriler
- Kampanya Segmentasyonu
- Katılım İzleme
- Davranışsal Hedefleme
- Bağlamsal Hedefleme
- Davranış İzleme
- Müşteri Profilleri
Genel e-posta pazarlaması platformlarını geride bırakan akıllı satış odaklı pazarlamacılar için e-ticaret pazarlama otomasyonu.
Omnisend, ziyaretçilerinizi dönüştürerek ve müşterilerinizi elde tutarak daha fazla satış yapmanıza yardımcı olan hepsi bir arada e-ticaret pazarlama otomasyonu platformudur. Güçlü otomasyon iş akışlarından yararlanarak, kişiselleştirilmiş mesajlarla müşterilerinize ulaşın ve satışlarınızı artırın. Çok çeşitli kayıt formları ile abone listenizi büyütün ve kullanımı kolay editörle oluşturulmuş ikna edici bültenler gönderin. Omnisend; Shopify, Bigcommerce, Magento, WooCommerce ve diğer e-ticaret platformlarıyla çalışır.
Omnisend hakkında daha fazla bilgi
...
Daha çok oku
Özellikler
- Web Sitesi Analizi
- Web Sitesi Kişiselleştirme
- Deneyim Yönetimi
- Öneriler
- Kampanya Segmentasyonu
- Katılım İzleme
- Davranışsal Hedefleme
- Bağlamsal Hedefleme
- Davranış İzleme
- Müşteri Profilleri
Her müşteriye özel kişiselleştirilmiş arama ve ürün önerileri sunarak müşteri deneyimini geliştirin ve satışları artırın.
Luigi's Box, müşteriler hakkında toplanan verileri temel alarak yalnızca en alakalı arama sonuçlarını sunar. Kişiselleştirme, ürün aramasını çok daha hızlı hale getirir ve müşterilerin önceki etkileşimlerine göre yalnızca ilgilenebilecekleri ürünleri almasını sağlar. Buna ek olarak, geçmişte görüntüledikleri veya satın aldıkları ürünlerle ilgili yeni ürünleri hızlıca keşfedebilmeleri, müşterileri daha fazla alışveriş yapmaya teşvik edeceği için kişiselleştirilmiş arama daha fazla satış yapmaya yardımcı olabilir.
Luigi's Box hakkında daha fazla bilgi
...
Daha çok oku
Özellikler
- Web Sitesi Analizi
- Web Sitesi Kişiselleştirme
- Deneyim Yönetimi
- Öneriler
- Kampanya Segmentasyonu
- Katılım İzleme
- Davranışsal Hedefleme
- Bağlamsal Hedefleme
- Davranış İzleme
- Müşteri Profilleri
Müşteri yolculuğu haritalama, kişilikler (personalar) ve etki haritalama teknikleri ile olağanüstü bir kullanıcı deneyimi oluşturmak için çevrimiçi bir platform.
UXPressia, müşteri yolculuğu haritalandırma, kişilikler ve etki haritaları oluşturmak için çevrimiçi bir araçtır. Kullanımı kolay sürükle ve bırak arayüzü ve birçok özelleştirilebilir özelliğiyle yapışkanlı etiket ve masa tabanlı çözümler arasında ideal bir denge sağlar.
UXPressia ile müşterilerinize olağanüstü bir deneyim tasarlayıp sunabilirsiniz. Müşteri yolculuklarını görselleştirin, kişilikler oluşturun, çok kanallı etkileşimlerde temas noktalarını analiz edin ve ortak çalışanları birlikte yolculukların haritasını çıkarmaya ve bunları çevrimiçi olarak paylaşmaya davet edin.
UXPressia hakkında daha fazla bilgi
...
Daha çok oku
Özellikler
- Web Sitesi Analizi
- Web Sitesi Kişiselleştirme
- Deneyim Yönetimi
- Öneriler
- Kampanya Segmentasyonu
- Katılım İzleme
- Davranışsal Hedefleme
- Bağlamsal Hedefleme
- Davranış İzleme
- Müşteri Profilleri
Memnuniyeti artırma ve daha iyi ürünler oluşturma amacıyla tüm dijital temas noktalarında sürekli müşteri geri bildirimi alın.
Sürekli müşteri geri bildirimlerinin toplanması için güçlü bir kullanıcı yolculuk anketi yazılımı.
• E-posta, bağlantı, web sitesi, ürün içi veya mobil uygulamalar aracılığıyla özelleştirilmiş anketler düzenleyin.
• Yerel entegrasyonlar aracılığıyla araçlarla bağlantı kurun.
• Sınırsız sayıda ekip arkadaşıyla iş birliği yapın.
• Kullanıcı yolculuğunun tüm aşamalarında müşterilerden öngörüler edinin.
• Geri bildirim almayı otomatikleştirin ve metrikleri izleyin.
• Memnuniyeti artırmak, müşteri kaybını azaltmak, daha iyi ürünler oluşturmak ve etkili pazarlama stratejileri geliştirmek için geri bildirimleri analiz edin ve bunlara göre hareket geçin
Survicate hakkında daha fazla bilgi
...
Daha çok oku
Özellikler
- Web Sitesi Analizi
- Web Sitesi Kişiselleştirme
- Deneyim Yönetimi
- Öneriler
- Kampanya Segmentasyonu
- Katılım İzleme
- Davranışsal Hedefleme
- Bağlamsal Hedefleme
- Davranış İzleme
- Müşteri Profilleri
Pazarlamacılar ve işletme sahipleri için uygun fiyatlı, kullanımı kolay ve özellik açısından zengin e-posta pazarlaması yazılımı. 14 günlük ücretsiz deneme ile başlar.
SendX, pazarlamacılar ve işletme sahipleri için uygun fiyatlı, kullanımı kolay ve özellik açısından zengin bir e-posta pazarlaması yazılımıdır. SendX, pazarlamacılara sektördeki en basit kullanıcı arayüzlerinden birini sunar. SendX, her planla sınırsız e-posta gönderimi, güçlü otomasyon özellikleri, 7x24 canlı destek, üst düzey e-posta teslimatı sağlar.
Dünya çapında 3.000’den fazla şirket e-posta pazarlaması konusunda SendX’e güvenmektedir.
**14 günlük ücretsiz denemenizi başlatın (kredi kartı gerekmez). **Fiyatlandırma ayda 9,99 $’dan başlar.
SendX hakkında daha fazla bilgi
...
Daha çok oku
Özellikler
- Web Sitesi Analizi
- Web Sitesi Kişiselleştirme
- Deneyim Yönetimi
- Öneriler
- Kampanya Segmentasyonu
- Katılım İzleme
- Davranışsal Hedefleme
- Bağlamsal Hedefleme
- Davranış İzleme
- Müşteri Profilleri
Tüm cihazlarda çalışan ve kurulumu kolay olan anında görsel site araması.
AddSearch zengin özelliklere sahip, kurumsal düzeyde barındırılan ve özelleştirilebilir bir site aramasıdır. Web siteniz taranır ve sonuç görünümlerinin barındırılması sayesinde kurulumu çok kolaydır. AddSearch tüm web platformlarını destekler ve isterseniz aramanın görünümünü ve hissiyatını özelleştirebilir.
Yazılımcılara yönelik olarak daha fazla özelleştirme imkanı için API ile entegre edilebilir. Sorularınızı cevaplamaya ve sorunlarınızı çözmeye hazır, son derece profesyonel ve özel bir yardım masası ekibi bulunmaktadır.
AddSearch hakkında daha fazla bilgi
...
Daha çok oku
Özellikler
- Web Sitesi Analizi
- Web Sitesi Kişiselleştirme
- Deneyim Yönetimi
- Öneriler
- Kampanya Segmentasyonu
- Katılım İzleme
- Davranışsal Hedefleme
- Bağlamsal Hedefleme
- Davranış İzleme
- Müşteri Profilleri
Prime AI size and fit finder
Prime AI beden bulucu uygulamasıyla iadeleri azaltın. Giyim, iç çamaşırı, sütyen, mayo ve ayakkabı perakendecilerine, Yapay Zeka teknolojisi ile güçlendirilmiş doğru beden ve uyum bulma çözümleri sağlıyoruz. Tüm cinsiyetleri kapsar: Erkek, Kadın, Unisex, Çocuk ürünleri.
İşletmeniz için özel olarak oluşturulan çözüm, %100 özelleştirilebilir, ürün veya marka sayısına dair sınırlamalar yoktur.
Beden bulucu, her müşteriyi ürün ID'si ile eşleştirerek online alışveriş yapanlara doğru bedeni satın almayı kolaylaştırır. Hemen demo talep edin.
Prime AI hakkında daha fazla bilgi
...
Daha çok oku
Özellikler
- Web Sitesi Analizi
- Web Sitesi Kişiselleştirme
- Deneyim Yönetimi
- Öneriler
- Kampanya Segmentasyonu
- Katılım İzleme
- Davranışsal Hedefleme
- Bağlamsal Hedefleme
- Davranış İzleme
- Müşteri Profilleri
Çevrimiçi müşteri yolculuğu haritaları, personalar ve paydaş haritaları oluşturun. Yolculukları meslektaşlarınızla işbirliği yaparak paylaşın ve müşterilere sunun.
Smaply, müşteri deneyimlerini geliştirmek ve kuruluşlarında tasarım düşüncesini ölçeklendirmek isteyen her büyüklükteki şirket için bir yolculuk haritalama aracıdır.
Esnek editörler | işbirliği | canlı paylaşım | geri bildirim modu | profesyonel dışa aktarımlar | çoklu personalar | veri entegrasyonları | API | eğitimler | Destek | Satın alma | Koçluk saatleri | Kullanıcı başına fiyat | İngilizce ve İspanyolca | Bağlantı şeridi | Yolculuk haritası şablonları | Persona şablonları | Şablonlar ve sektöre özel örnekler
Smaply hakkında daha fazla bilgi
...
Daha çok oku
Özellikler
- Web Sitesi Analizi
- Web Sitesi Kişiselleştirme
- Deneyim Yönetimi
- Öneriler
- Kampanya Segmentasyonu
- Katılım İzleme
- Davranışsal Hedefleme
- Bağlamsal Hedefleme
- Davranış İzleme
- Müşteri Profilleri
Küresel işletmelerin içeriklerini oluşturma ve kullanma yöntemlerini dönüştürmelerine yardımcı olur.
Smartling çeviri yönetim platformu, küresel işletmelerin içerik oluşturma ve kullanma yöntemlerini dünya çapında dönüştürmelerine yardımcı olur.
Smartling hakkında daha fazla bilgi
Özellikler
- Web Sitesi Analizi
- Web Sitesi Kişiselleştirme
- Deneyim Yönetimi
- Öneriler
- Kampanya Segmentasyonu
- Katılım İzleme
- Davranışsal Hedefleme
- Bağlamsal Hedefleme
- Davranış İzleme
- Müşteri Profilleri
Solitics, pazarlamacıların gerçek zamanlı etkileşim için verileri kullanıp analiz ederek daha anlamlı müşteri etkileşimleri kurmasına ve başarılı olmasına olanak tanır.
Solitics, kalifiye pazarlamacıların birden fazla kanalda gerçek zamanlı (1,8 saniyede) otomatik ve kişiselleştirilmiş müşteri yolculukları oluşturmasını sağlar. Pazarlamacılar kampanya etkinliğinin net bir analizini ve sürekli iyileştirme için güçlü içgörüler de elde eder.
Solitics’in tescilli teknolojisi, bir taraftan tüm dağıtık veri kaynaklarına, diğer taraftan tüm pazarlama kanallarına doğrudan bağlanmak için az kodlu entegrasyondan yararlanarak 30 günden kısa bir sürede faaliyete geçer.
Solitics hakkında daha fazla bilgi
...
Daha çok oku
Özellikler
- Web Sitesi Analizi
- Web Sitesi Kişiselleştirme
- Deneyim Yönetimi
- Öneriler
- Kampanya Segmentasyonu
- Katılım İzleme
- Davranışsal Hedefleme
- Bağlamsal Hedefleme
- Davranış İzleme
- Müşteri Profilleri
TINT, yapay zeka ve artırılmış gerçeklik teknolojileri ile gerçekçi kozmetik alışveriş deneyimini sağlayan sanal bir deneme platformudur.
TINT Sanal Deneme Platformu gerçekçi bir ürün deneme deneyimi, gelişmiş bir yapay zeka güzellik danışmanını ve müşteri dostu bir kullanıcı arayüzünü bir araya getiren kullanıma hazır bir web çözümüdür. Güzellik ürünleri satıcılarının ve kozmetik, gözlük, mücevher üreticilerinin çevrimiçi satış dönüşümlerini artırmalarına, iadeleri azaltmalarına ve müşteri memnuniyetini yükseltmelerine yardımcı olur.
TINT Virtual Try-On Platform hakkında daha fazla bilgi
...
Daha çok oku
Özellikler
- Web Sitesi Analizi
- Web Sitesi Kişiselleştirme
- Deneyim Yönetimi
- Öneriler
- Kampanya Segmentasyonu
- Katılım İzleme
- Davranışsal Hedefleme
- Bağlamsal Hedefleme
- Davranış İzleme
- Müşteri Profilleri
Şirketlerin kişiselleştirilmiş, optimize edilmiş ve senkronize dijital müşteri deneyimleri oluşturmasına ve test etmesine yardımcı olur.
Çeviklik için tasarlanan Dynamic Yield, ekiplerin deneyimleri hızlı bir şekilde konseptten uygulamaya geçirmesine, tek bir platformla çalışarak operasyonel bağımsızlık kazanmasına, aynı birleşik merkez aracılığıyla tüm müşteri yolculuğunu etkilemesine, uzman ekibimiz ve ölçeklendirilebilir yapay zeka desteği sayesinde daha az insanla daha fazlasını yapmasına ve değeri daha hızlı görmesine olanak tanır.
Dynamic Yield hakkında daha fazla bilgi
...
Daha çok oku
Özellikler
- Web Sitesi Analizi
- Web Sitesi Kişiselleştirme
- Deneyim Yönetimi
- Öneriler
- Kampanya Segmentasyonu
- Katılım İzleme
- Davranışsal Hedefleme
- Bağlamsal Hedefleme
- Davranış İzleme
- Müşteri Profilleri
Otomatik pazarlama kampanyaları aracılığıyla kişiselleştirilmiş müşteri yolculukları oluşturmak için milyarlarca etkinliği gerçek zamanlı olarak toplar ve işler.
Evam, sürekli zeka özellikleriyle müşteri yolculuğu düzenlemesinde uzmanlaşmış önde gelen bir teknoloji şirketidir. Günde 600’den fazla son kullanıcıya ulaşan Evam, maksimum işletme değerinin elde edilmesi için gerçek zamanlı olarak doğru işlemin yapılması için milyarlarca temas noktasını işliyor. Evam’ın benzersiz çözümleri, işletmelerin gerçek zamanlı müşteri yolculukları oluşturmalarına ve tüm kanallarda yapay zeka tabanlı tahmin teknolojisine sahip pazarlama otomasyonu çözümleri aracılığıyla bir sonraki en iyi teklifi göstermelerine yardımcı olur.
Evam hakkında daha fazla bilgi
...
Daha çok oku
Özellikler
- Web Sitesi Analizi
- Web Sitesi Kişiselleştirme
- Deneyim Yönetimi
- Öneriler
- Kampanya Segmentasyonu
- Katılım İzleme
- Davranışsal Hedefleme
- Bağlamsal Hedefleme
- Davranış İzleme
- Müşteri Profilleri
Müşteri bağlılığı yapay zeka tabanlı, kişiselleştirilmiş bir alışveriş deneyimi ile başlar.
Exposebox; web sitesi kişiselleştirmeyi, kullanıcı deneyimini ve genel e-ticaret deneyimini iyileştirmek için makine öğrenimi ve yapay zeka (AI) alanındaki uzmanlıklarını kullanmak isteyen bir grup teknoloji öncüsü tarafından 2013 yılında kurulmuştur.
Ayrıntılı analizler aracılığıyla işletmelerin müşteri ömrü döngülerini kişiselleştirmelerine ve müşterilerin davranışlarını derinlemesine tanımalarına yardımcı olmayı taahhüt etmektedirler. Bugüne kadar binlerce web sayfasını kişiselleştirmekle kalmayıp her ölçekten işletme ile iş birliği yapmıştır.
Exposebox hakkında daha fazla bilgi
...
Daha çok oku
Özellikler
- Web Sitesi Analizi
- Web Sitesi Kişiselleştirme
- Deneyim Yönetimi
- Öneriler
- Kampanya Segmentasyonu
- Katılım İzleme
- Davranışsal Hedefleme
- Bağlamsal Hedefleme
- Davranış İzleme
- Müşteri Profilleri
Veriye dayalı, omnichannel, kişiselleştirilmiş ve otomatik müşteri yolculukları oluşturmak için hepsi bir arada pazarlama çözümü.
Mobile Marketing Cloud hepsi bir arada pazarlama yazılımı çözümüdür. Böylece pazarlamacılar etkileşim ve dönüşümü yüksek üst düzey müşteri yolculukları oluşturabilir. Dahili bir Customer Data Platform, kullanımı kolay bir e-posta aracı, Pazarlama Otomasyonu, açılış sayfaları ve SMS, WhatsApp, Viber, Voice, Push gibi tüm mobil kanallara erişimi içerir. Pazarlamacıların müşterilerin tercih ettiği kanallar için kişiselleştirilmiş, uygun ve doğru zamanlı kampanyalar oluşturmasını kolaylaştırır.
Mobile Marketing Cloud hakkında daha fazla bilgi
...
Daha çok oku
Özellikler
- Web Sitesi Analizi
- Web Sitesi Kişiselleştirme
- Deneyim Yönetimi
- Öneriler
- Kampanya Segmentasyonu
- Katılım İzleme
- Davranışsal Hedefleme
- Bağlamsal Hedefleme
- Davranış İzleme
- Müşteri Profilleri