15 yıldır işletmelerin daha iyi yazılımı
seçmesine yardımcı oluyoruz
Randevu Hatırlatma Sistemi
Randevu Hatırlatma Sistemi veya Randevu Hatırlatma Programı randevu bazlı işletmeler için müşteri bildirimlerini otomatikleştirerek kaçırılan randevuların sayısını azaltmaya yardım eder.
Öne çıkarılan yazılımlar
En çok inceleme alan yazılımlar
Randevu Hatırlatma Sistemi kategorisinde kullanıcılarımın en çok inceleme bıraktığı ürünleri keşfedin
(11) ürün için sonuçları filtrele
Bulunduğu ülkeler
Ürünün mevcut olduğu ülkeler. Not: O ülkede müşteri destek hizmetine erişilemeyebilir.
Türkiye
Birleşik Arap Emirlikleri
Antigua ve Barbuda
Anguilla
Arnavutluk
Ermenistan
Arjantin
Avusturya
Avustralya
Amerika Birleşik Devletleri
Diller
Fiyat Seçenekleri
11 sonuç
Toplantı planlamak için güvenilir, kullanımı çok basit ve hızlı bir çözüm sunan ücretsiz planlama aracı.
SimplyMeet.me hakkında daha fazla bilgi
SimplyBook.me, 2021 yılında Harmonizely’i satın aldı ve SimplyMeet.me markası altında yeniden piyasaya sürüldü. SimplyMeet.me çevrimiçi takviminizle (Google, Outlook, iCloud, FastMail, Nextcloud, Zoho veya CalDAV uyumlu herhangi bir takvim) senkronize olur. Müşteriler müsait olup olmadığınızı kontrol edebilir ve sizinle toplantı planlayabilir. Planlanan toplantı otomatik olarak çevrimiçi takviminize eklenecektir. Tek yapmanız gereken, özel planlama sayfası bağlantınızı müşterilerinizle paylaşmaktır.
SimplyMeet.me hakkında daha fazla bilgi
...
Daha çok oku
Özellikler
- Yinelenen Randevular
- Randevu Planlama
- Yeniden Planlama
- Ödeme Hatırlatıcıları
- Arama Hatırlatıcılar
- SMS Mesajlaşma
- Self Servis Portal
- Özelleştirilebilir Şablonlar
- Takvim Eşitleme
- İki Yönlü İletişim
Orta ve büyük ölçekli işletmeler için özel olarak tasarlanmış randevu planlama çözümü.
SimplyBook.me Enterprise hakkında daha fazla bilgi
Orta ve büyük ölçekli işletmeler için özel olarak tasarlanmış randevu planlama çözümü.
SimplyBook.me Enterprise hakkında daha fazla bilgi
Özellikler
- Yinelenen Randevular
- Randevu Planlama
- Yeniden Planlama
- Ödeme Hatırlatıcıları
- Arama Hatırlatıcılar
- SMS Mesajlaşma
- Self Servis Portal
- Özelleştirilebilir Şablonlar
- Takvim Eşitleme
- İki Yönlü İletişim
Tüm hizmet şirketleri için anımsatıcılar içeren çevrimiçi rezervasyon sistemi. Müşterilerin 7/24 çevrimiçi rezervasyon yapmasına olanak tanıyın. Ücretsiz sürüm içerir.
SimplyBook.me hakkında daha fazla bilgi
İşinizin keyfini çıkarın ve müşterilerinize bütün dikkatinizle hizmet sunun. SimplyBook.me ile müşteriler gerçek zamanlı uygunluk durumunu görür ve her zaman, her yerde rezervasyon yaptırabilir veya randevu iptal edebilir. Çeşitli ödeme işlemcileri aracılığıyla ön ödeme yapabilir. Önceden hatırlatmayla randevulara gelmeme oranı azalır. 7/24 rezervasyon kabul edin, promosyonlar gönderin, üyelik ve dersleri yönetin, ürün satışı yapın, güzel rezervasyon sitenizde değerlendirme ve görseller görüntüleyin, böylece işiniz hiç olmadığı kadar gelişir.
SimplyBook.me hakkında daha fazla bilgi
...
Daha çok oku
Özellikler
- Yinelenen Randevular
- Randevu Planlama
- Yeniden Planlama
- Ödeme Hatırlatıcıları
- Arama Hatırlatıcılar
- SMS Mesajlaşma
- Self Servis Portal
- Özelleştirilebilir Şablonlar
- Takvim Eşitleme
- İki Yönlü İletişim
Kullanımı son derece kolay olan bu çevrimiçi planlama yazılımıyla müşteri rezervasyonlarını, iptalleri, anımsatıcıları ve ödemeleri otomatikleştirin.
Acuity Scheduling hakkında daha fazla bilgi
Takvimi doldurmak ve angarya işleri ortadan kaldırmak için sahne gerisinde 7/24 çalışan yeni kişisel planlama asistanıyla tanışın. Müşterilerin rezervasyon yaptırdığı andan itibaren Acuity, size ve müşterilerinize otomatik olarak markanızı taşıyan ve özelleştirilmiş rezervasyon onayları göndermeye, kısa mesaj yoluyla anımsatmalarda bulunmaya, müşterilerin randevularında kendi kendilerine değişiklik yapmalarını sağlamaya, ödemeleri işlemeye ve bağış almaya hazırdır. İşler yoğunlaştığında bile Acuity ile günlük rutin daha sorunsuz geçer. Yapmanız gereken tek şey, doğru zamanda orada olmaktır.
Acuity Scheduling hakkında daha fazla bilgi
...
Daha çok oku
Özellikler
- Yinelenen Randevular
- Randevu Planlama
- Yeniden Planlama
- Ödeme Hatırlatıcıları
- Arama Hatırlatıcılar
- SMS Mesajlaşma
- Self Servis Portal
- Özelleştirilebilir Şablonlar
- Takvim Eşitleme
- İki Yönlü İletişim
Güzellik, sağlık ve fitness sektörlerindeki kuruluşlar için ücretsiz çevrimiçi rezervasyon yazılımı.
Fresha, her cihazdan, her yerde ve her zaman erişilebilen bulut tabanlı salon ve spa randevu rezervasyon yazılımıdır. Doğruca kendi web siteniz, Facebook veya Insta sayfanız üzerinden müşterilerin rezervasyon yaptırmalarını sağlayabilir ve otomatik olarak kişiselleştirilmiş randevu mesajları gönderebilirsiniz.
Fresha hakkında daha fazla bilgi
...
Daha çok oku
Özellikler
- Yinelenen Randevular
- Randevu Planlama
- Yeniden Planlama
- Ödeme Hatırlatıcıları
- Arama Hatırlatıcılar
- SMS Mesajlaşma
- Self Servis Portal
- Özelleştirilebilir Şablonlar
- Takvim Eşitleme
- İki Yönlü İletişim
Goldie, randevularınızı zahmetsizce planlamanızı, otomatik hatırlatma kısa mesajları kullanarak randevuya gelmeme oranlarını azaltmanızı ve hizmetler için ödeme almanızı sağlar.
Goldie (eski adıyla Appointfix), tüm mobil cihazlarınızla senkronize olan modern randevu defteridir. Goldie, randevularınızı zahmetsizce planlamanızı ve otomatik hatırlatma kısa mesajları sayesinde randevuya gelmeyenlerin oranlarını azaltmanızı sağlayarak hayatınızı biraz daha kolaylaştırır. Bu uygulama, tekrarlı müşteri tabanı olan tüm işletmeler için uygundur. Kağıt randevu defterinizi hemen değiştirin ve uygulamanın randevu hatırlatmaları göndermesine izin verin. Böylece müşterileriniz bir daha asla randevularını kaçırmaz.
Goldie hakkında daha fazla bilgi
...
Daha çok oku
Özellikler
- Yinelenen Randevular
- Randevu Planlama
- Yeniden Planlama
- Ödeme Hatırlatıcıları
- Arama Hatırlatıcılar
- SMS Mesajlaşma
- Self Servis Portal
- Özelleştirilebilir Şablonlar
- Takvim Eşitleme
- İki Yönlü İletişim
Ovatu, en iyi fiyatlarla rezervasyon yapmaya yarayan birinci sınıf yazılımlardan biridir. İyi tasarlanmış randevu yönetimi araç kiti.
*60 gün ücretsiż deneme* Ovatu, satış noktası, hatırlatmalar, çevrimiçi rezervasyon seçenekleri, pazarlama araçları ve daha fazlası ile dünya standartlarında bir salon ve spa rezervasyon yazılımı sağlayıcısıdır Ovatu, tüm rezervasyon deneyimini markanıza göre özelleştirir ve daha fazla insanı uzun vadeli müşterilere dönüştürmeye yardımcı olur.
Ovatu, her ay 7 milyon kişiye dünyanın her yerinde randevu ayarlamalarında yardımcı oluyor.
Kuaförler ve güzellik sektörünün yanı sıra spor salonu, sağlık, tıp ve eğitim sektörlerinde yaygın olarak kullanılır.
Ovatu hakkında daha fazla bilgi
...
Daha çok oku
Özellikler
- Yinelenen Randevular
- Randevu Planlama
- Yeniden Planlama
- Ödeme Hatırlatıcıları
- Arama Hatırlatıcılar
- SMS Mesajlaşma
- Self Servis Portal
- Özelleştirilebilir Şablonlar
- Takvim Eşitleme
- İki Yönlü İletişim
Takviminizle senkronize olan ve müşterilerinizin sizinle toplantı, randevu ve rezervasyon planlamasını sağlayan akıllı planlama aracı.
Web sitenize, sosyal medyanıza yerleştirebileceğiniz veya e-posta imzanıza sahip bir bağlantı paylaşabileceğiniz rezervasyon sayfası oluşturun. Rezervasyon sayfanızı size özgü hale getirmek için kendi logonuzu ve renklerinizi ekleyin. Sayfanızın tercümesini yapın ve anlatımı istediğiniz gibi özelleştirin. Özel sorular ekleyin ve randevular için müşterilerinizden güvenli bir şekilde veri toplayın. Müşterilerinizin sadece uygun olduğunuzda rezervasyon yapmasına izin vermek için Google, Outlook veya Apple takvimlerinizle iki yönlü senkronizasyon sağlayın. GVKY ve HIPAA (ABD Sağlık Sigortası Kanunu) uyumlu. Dakikalar içinde kurulum.
Upvio hakkında daha fazla bilgi
...
Daha çok oku
Özellikler
- Yinelenen Randevular
- Randevu Planlama
- Yeniden Planlama
- Ödeme Hatırlatıcıları
- Arama Hatırlatıcılar
- SMS Mesajlaşma
- Self Servis Portal
- Özelleştirilebilir Şablonlar
- Takvim Eşitleme
- İki Yönlü İletişim
Kısa mesaj, telefon ve e-posta ile kolay ve otomatik anımsatıcılar sayesinde randevulara gelmeme oranını %79'un üzerinde azaltın. Tam planlama, daha sağlıklı hastalar.
100.000'den fazla sağlık çalışanının güvendiği önde gelen randevu anımsatıcıları. HIPAA (Sağlık Sigortası Kanunu) ile uyumludur. Otomatik anımsatıcılarla 2 ay içinde randevulara gelmeme oranını %79 azaltın. Kolay EHR/PM (elektronik sağlık kaydı/çalışma yönetimi) entegrasyonu ile kısa mesajlar, telefon ve e-posta anımsatıcıları. Mesajlar özelleştirilebilir ve çok dillidir (20'den fazla dil). Sektörde önde gelen müşteri desteği.
Luma Health hakkında daha fazla bilgi
...
Daha çok oku
Özellikler
- Yinelenen Randevular
- Randevu Planlama
- Yeniden Planlama
- Ödeme Hatırlatıcıları
- Arama Hatırlatıcılar
- SMS Mesajlaşma
- Self Servis Portal
- Özelleştirilebilir Şablonlar
- Takvim Eşitleme
- İki Yönlü İletişim
İşletmelerin randevuları yönetmesine, ödemeleri işlemesine, bildirim almasına ve takvim oluşturmasına yardımcı olan üst düzey rezervasyon sistemi.
Calendesk, üst düzey bir çevrimiçi rezervasyon sistemidir. Calendesk ile rezervasyonlar alınabilir, ödemeler işlenebilir, giriş sayfaları oluşturulabilir ve müşterilere profesyonel düzeyde otomatik hizmet sunulabilir.
İstikrarlı gelir sağlamak için peşin ödemeleri ve abonelikleri kullanın. Faturalandırmayı otomatikleştirmek, manuel çalışmayı daha da azaltır. E-posta ve metin mesajları gönderin, ilgi çekici bültenler oluşturun, içerik paylaşın ve anında mesajlarla harekete geçmeyi teşvik edin.
Calendesk hakkında daha fazla bilgi
...
Daha çok oku
Özellikler
- Yinelenen Randevular
- Randevu Planlama
- Yeniden Planlama
- Ödeme Hatırlatıcıları
- Arama Hatırlatıcılar
- SMS Mesajlaşma
- Self Servis Portal
- Özelleştirilebilir Şablonlar
- Takvim Eşitleme
- İki Yönlü İletişim
Growthware, küçük işletmeler ve onlara hizmet veren iş ortakları için büyüme yolculuğunu oyunlaştırır.
Growthware, işlerinin daha sorunsuz ilerlemesine yardımcı olacağını ümit eden küçük işletme sahiplerine sadece araç sağlayan diğer yazılım şirketlerine benzemez. Bunun yerine Growthware, küçük işletmelerin gereksiz aksaklıklar ve teknoloji sıkıntısı olmadan etkili bir şekilde büyümesine yardımcı olmak için verileri kullanır.
Growthware hakkında daha fazla bilgi
...
Daha çok oku
Özellikler
- Yinelenen Randevular
- Randevu Planlama
- Yeniden Planlama
- Ödeme Hatırlatıcıları
- Arama Hatırlatıcılar
- SMS Mesajlaşma
- Self Servis Portal
- Özelleştirilebilir Şablonlar
- Takvim Eşitleme
- İki Yönlü İletişim