17 yıldır işletmelerin daha iyi yazılımı
seçmesine yardımcı oluyoruz

Otomatik Arama Yazılımı

Otomatik Arama Yazılımı çağrı merkezleri ve satış ekipleri için telefon aramasını otomatikleştirir.

Öne çıkarılan yazılımlar

En çok inceleme alan yazılımlar

Otomatik Arama Yazılımı kategorisinde kullanıcılarımın en çok inceleme bıraktığı ürünleri keşfedin

13 sonuç

Birçok gelişmiş özelliğe sahip, buluttan kullanımı kolay tam özellikli giden çağrı merkezi yazılımı. Kurulum ücreti veya aylık acente ücreti yok. Dialfire hakkında daha fazla bilgi
Eş zamanlı çağrılarda sınırlama olmayan ve farklı arama hızları, çağrı modu, özelleştirilebilir çağrı sınırlamaları veya saat dilimi farkındalığı gibi gelişmiş yapılandırma olanağı sunan acente tabanlı güçlü otomatik telefon çevirici. Dialfire ses sonlandırma veya BYO özelliğini kullanın. Dialfire telefon çevirici otomasyon süreçleri, istatistikler, raporlama ve kolayca özelleştirilebilen iletişim formları sunar. Kurulum maliyeti yok, kurulum yok, aylık maliyet yok. Kullandıkça ödeyin. Dialfire hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Sesli Mesaj
  • Arama Kaydı
  • Çağrı Merkezi Yönetimi
  • Arama Yönlendirme
  • Tahmini Çevirici
  • Arayan Kimliği
  • Bilgisayar Telefon Entegrasyonu
  • Raporlama/Analiz
  • Kampanya Yönetimi
  • Arama İzleme
Squaretalk, satış ve destek ekiplerinin her yerden verimli bir şekilde çalışmasını sağlayan çok yönlü bir bulut iletişim platformudur. Squaretalk hakkında daha fazla bilgi
Squaretalk, basitleştirilmiş otomasyon ve entegrasyonlar içeren tahmini otomatik arama çözümüyle satış gücünü destekler. Çok basit olduğu için diğer işlerinize zamanınız kalır. Satış ve destek ekiplerine her yerden ve müşterilerin tercih ettiği kanallar üzerinden verimli bir şekilde çalışmak için güçlü araçlar sunan uygun fiyatlı, ölçeklenebilir ve kullanımı kolay iletişim platformudur. Squaretalk hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Sesli Mesaj
  • Arama Kaydı
  • Çağrı Merkezi Yönetimi
  • Arama Yönlendirme
  • Tahmini Çevirici
  • Arayan Kimliği
  • Bilgisayar Telefon Entegrasyonu
  • Raporlama/Analiz
  • Kampanya Yönetimi
  • Arama İzleme
Gelen ve giden IVR (interaktif sesli yanıt), rastgele arama, ses kaydı yayınlama ve potansiyel müşteriler için 1’e basarak aktarma özellikleri sunan çağrı merkezi paketi. DialerAI hakkında daha fazla bilgi
DialerAI, dahili temsilci arayüzü ile ses kaydı yayınlama, rastgele arama ve SMS mesajlaşması sağlayan bir çağrı merkezi sistemidir. Müşteri adayı oluşturma, telefonda anket, siyasi oylama, acil durum bildirimleri ve randevu anımsatıcıları dahil olmak üzere birçok çağrı merkezi işinde kullanılabilir. DialerAI, iletişim kişilerini otomatik olarak aramak isteyen şirketler ile müşterilerine otomatik arama hizmetleri satmak isteyen şirketler tarafından kullanılır. Faturalandırma, çoklu kiralama ve kendi markanızı kullanma gibi özellikler sunar. DialerAI hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Sesli Mesaj
  • Arama Kaydı
  • Çağrı Merkezi Yönetimi
  • Arama Yönlendirme
  • Tahmini Çevirici
  • Arayan Kimliği
  • Bilgisayar Telefon Entegrasyonu
  • Raporlama/Analiz
  • Kampanya Yönetimi
  • Arama İzleme
VoiceSpin, satış aramaları için çağrı merkezi ve yapay zekalı otomatik arama çözümleri sunan bulut tabanlı bir VoIP telefon sağlayıcısıdır. Voicespin hakkında daha fazla bilgi
VoiceSpin, KOBİ'ler ve büyük ölçekli işletmeler için güçlü çağrı merkezi çözümleri sunan bulut tabanlı bir VoIP telefon sağlayıcısıdır ve gelen ve giden iletişimlerini etkili bir şekilde yönetmelerini sağlar. 160’tan fazla ülkeden uluslararası yerel numaraları alın ve akıllı bir müşteri adayı ve temsilci puanlama ve eşleştirme sistemi aracılığıyla müşteri adaylarını en uygun temsilcilere bağlayan bir yapay zekalı otomatik çevirici ile ekibinize binlerce telefonla arama yapma gücü verin. Voicespin hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Sesli Mesaj
  • Arama Kaydı
  • Çağrı Merkezi Yönetimi
  • Arama Yönlendirme
  • Tahmini Çevirici
  • Arayan Kimliği
  • Bilgisayar Telefon Entegrasyonu
  • Raporlama/Analiz
  • Kampanya Yönetimi
  • Arama İzleme
Pazarlama, satış ve hizmete yönelik basit, uygun maliyetli ve hepsi bir arada CRM yazılımı olan EngageBay, müşteri adaylarının kazanılması, onlarla iletişim kurulması, elde tutulmaları ve satış amacıyla kullanılır.
EngageBay, küçük işletmeler ve startup’lar için web ziyaretçilerini kazanmak, onlarla iletişim kurmak, onları elde tutmak ve mutlu müşterilere dönüştürmek üzere oluşturulmuş basit, uygun fiyatlı, hepsi bir arada pazarlama, satış ve hizmet CRM yazılımıdır. Müşteri adayı oluşturma formları ve açılır pencereleri aracılığıyla müşteri adayları kazanın, ilgi çekici açılış sayfalarıyla web ziyaretçilerinin dikkatini çekin, onları merak uyandıran e-postalarla elinizde tutun ve pazarlama otomasyonu yoluyla pazarlama huninizi otomatikleştirin. Bunların hepsini kullanımı kolay tek bir platformdan yapabilirsiniz. EngageBay CRM hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Sesli Mesaj
  • Arama Kaydı
  • Çağrı Merkezi Yönetimi
  • Arama Yönlendirme
  • Tahmini Çevirici
  • Arayan Kimliği
  • Bilgisayar Telefon Entegrasyonu
  • Raporlama/Analiz
  • Kampanya Yönetimi
  • Arama İzleme
Agile CRM, KOBİ’lerin Fortune 500 gibi satış ve pazarlama yapmasını sağlamak için tasarlanmış eksiksiz bir satış, pazarlama ve hizmet paketidir.
Agile CRM otomatik çevirici yazılımı, telefon aramalarınızı otomatikleştirmenize, düzenlemenize ve yönetmenize yardımcı olur. Agile CRM’nin sektörde önde gelen güçlü çevirici özelliği ile müşteri etkileşimini üst seviyeye taşıyın. Birden fazla kişi seçin ve bunların numaralarını otomatik veya manuel olarak tek tek çevirin. Agile CRM hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Sesli Mesaj
  • Arama Kaydı
  • Çağrı Merkezi Yönetimi
  • Arama Yönlendirme
  • Tahmini Çevirici
  • Arayan Kimliği
  • Bilgisayar Telefon Entegrasyonu
  • Raporlama/Analiz
  • Kampanya Yönetimi
  • Arama İzleme
CloudTalk destek ve satış ekipleri için bulut tabanlı bir telefon sistemidir. Aramayı kolay ve eğlenceli hale getiriyoruz. Ücretsiz denemenizi hemen alın.
CloudTalk’ın güçlü otomatik arama yazılımı, temsilcilerinizin daha kısa sürede daha fazla arama yapmalarını sağlar. DHL, Yves Rocher ve Glovo dahil 2.500’den fazla şirket, üstün arama kalitesi ve otomatik arama işlevi için CloudTalk’a güveniyor. 70’ten fazla takip özelliği ve mevcut yardım masası, CRM ve e-ticaret sistemlerinizle kolay entegrasyon ile satış ve müşteri destek ekipleriniz için işleri kolaylaştırın. 14 günlük deneme sürümünü tamamen ücretsi̇z deneyin. CloudTalk hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Sesli Mesaj
  • Arama Kaydı
  • Çağrı Merkezi Yönetimi
  • Arama Yönlendirme
  • Tahmini Çevirici
  • Arayan Kimliği
  • Bilgisayar Telefon Entegrasyonu
  • Raporlama/Analiz
  • Kampanya Yönetimi
  • Arama İzleme
Sprinklr, müşteri deneyimlerini büyük ölçekte yönetmek için oluşturulmuş bir kurumsal yazılım platformudur.
Sprinklr’ın hedefi, dünyada yaygın bir şekilde sevilen markalara, müşterilerini mutlu etmelerinde yardımcı olmaktır. Bu doğrultuda Twitter, Facebook ve Instagram gibi 25’ten fazla farklı iletişim kanalında geniş ölçekli birebir kişisel bağlantı sağlayan dünyadaki ilk CXM (Müşteri Deneyimi Yönetimi) platformlarından biri sunulmaktadır. New York City’deki genel merkezinde ve 22 şubesinde 1.400 çalışanıyla hizmet eden Sprinklr, dünya genelinde 1.200’den fazla değerli markayla çalışmaktadır. Bu markalardan bazıları: McDonalds, Nike ve Microsoft. Sprinklr hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Sesli Mesaj
  • Arama Kaydı
  • Çağrı Merkezi Yönetimi
  • Arama Yönlendirme
  • Tahmini Çevirici
  • Arayan Kimliği
  • Bilgisayar Telefon Entegrasyonu
  • Raporlama/Analiz
  • Kampanya Yönetimi
  • Arama İzleme
LiveVox, çok kanallı iletişimleri CRM, Pratik Yapay Zeka ve WFO’yu (iş gücü optimizasyonu) tek bir çözümde birleştiren yeni nesil iletişim merkezi platformudur.
LiveVox’un Four Clouds giden arama çözümü Manuel, Preview-All, HCI® (Human Call Initiator®) ve Automated olmak üzere dört ayrı arama çözümünden oluşmaktadır. Her arama sistemi, iş ihtiyaçlarına göre seçilebilir. LiveVox’un HCI® sistemi, işletmelerin yüksek operasyonel verimlilik seviyelerini sürdürmelerine yardımcı olmanın yanı sıra hukuksal anlamda tüketici şikayetlerinin ortaya çıkmasını önleyen, tüketici kanunlarını dikkate alan bir çözümdür. LiveVox hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Sesli Mesaj
  • Arama Kaydı
  • Çağrı Merkezi Yönetimi
  • Arama Yönlendirme
  • Tahmini Çevirici
  • Arayan Kimliği
  • Bilgisayar Telefon Entegrasyonu
  • Raporlama/Analiz
  • Kampanya Yönetimi
  • Arama İzleme
TalkChief, güçlü özellikler kullanarak ekip verimliliğinizi artırmak için tasarlanmış bir iş telefonu platformudur.
TalkChief, yeni kurulan şirketler ile kurumsal şirketler düşünülerek oluşturulmuş bir iş telefonu sistemidir. Hayatlarında en iyi işi çıkarmak ve bu süreçte birbirlerini desteklemek isteyen, meraklı, yaratıcı insanlardan oluşan güçlü ve çeşitliliğe sahip bir ekip oluşturmanın yanı sıra gerçekten inandığımız ürünler üretmekteyiz. SaaS (hizmet olarak yazlım) platformumuz, tümü ekip üretkenliğini, müşteri memnuniyetini ve satış artışını yönlendirmeye yardımcı olmak için tasarlanmış bulut tabanlı uygulamalar, CRM entegrasyonu ve özel API'ler aracılığıyla güçlü bir telefon çözümü sunar. TalkChief hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Sesli Mesaj
  • Arama Kaydı
  • Çağrı Merkezi Yönetimi
  • Arama Yönlendirme
  • Tahmini Çevirici
  • Arayan Kimliği
  • Bilgisayar Telefon Entegrasyonu
  • Raporlama/Analiz
  • Kampanya Yönetimi
  • Arama İzleme
KOBİ’ler için özel olarak üretilmiş esnek, güvenilir ve uygun maliyetli bir bulut telefon sistemiyle iş iletişimini yeniden tanımlayın.
Zoho Voice, her cihazdan kolayca iş görüşmesi yapmaya ve gelen aramaları yanıtlamaya yardımcı olan bulut tabanlı bir VoIP (İnternet protokolü üzerinden ses) telefon yazılımıdır. Zoho Voice; CRM, Desk, Recruit, ve Bigin gibi diğer Zoho uygulamalarıyla entegre olur. Böylece ekipler, aramaları uygulamalar arasında geçiş yapmadan yöneterek zaman kazanabilir. IVR, tıkla ve konuş, arama sıraları, arama kaydı, çalışma saatleri, arama aktarma, canlı arama izleme ve çok daha fazlası gibi gelişmiş bulut telefon özelliklerini edinin. İş görüşmelerini yönetme şeklini modernleştirmenin zamanı geldi. Zoho Voice hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Sesli Mesaj
  • Arama Kaydı
  • Çağrı Merkezi Yönetimi
  • Arama Yönlendirme
  • Tahmini Çevirici
  • Arayan Kimliği
  • Bilgisayar Telefon Entegrasyonu
  • Raporlama/Analiz
  • Kampanya Yönetimi
  • Arama İzleme
Tahmine dayalı arama, aşamalı, önizleme, güçlendirici ve manuel arama desteği bulunan, tümleşik bir iletişim otomatik arama yazılımı.
Otomatik arama, güçlendirici arama, aşamalı arama, ön izleme, WebRTC aracısı portal desteği ile manuel arama, IVR Studio tasarımı, faks reklamları, SMS mesajlaşma, e-posta pazarlaması, numara tuşlayarak yönlendirme kampanyaları, anket kampanyası, randevu hatırlatıcı, içerik pazarlaması, içerik anketi ve gerçek zamanlı izleme, faturalandırma, yönlendirme, AMD (telesekreter tespit) , DNC (pazarlama amaçlı arama engelleme) ve IVR tasarımcısı ve daha fazlası gibi özellikleri içeren gelişmiş tümleşik iletişim, otomatik arama ve çağrı merkezi yazılım çözümü ICTBroadcast hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Sesli Mesaj
  • Arama Kaydı
  • Çağrı Merkezi Yönetimi
  • Arama Yönlendirme
  • Tahmini Çevirici
  • Arayan Kimliği
  • Bilgisayar Telefon Entegrasyonu
  • Raporlama/Analiz
  • Kampanya Yönetimi
  • Arama İzleme
Gelen ve giden IVR (interaktif sesli yanıt), rastgele arama, ses kaydı yayınlama ve potansiyel müşteriler için 1’e basarak aktarma özellikleri sunan otomatik arama sistemi.
Newfies-Dialer, dahili temsilci arayüzü ile ses kaydı yayınlama, rastgele arama ve SMS mesajlaşması sağlayan otomatik arama sistemidir. Müşteri adayı oluşturma, telefonda anket, siyasi oylama, acil durum bildirimleri ve randevu anımsatıcıları dahil olmak üzere birçok çağrı merkezi işinde kullanılabilir. Newfies-Dialer, iletişim kişilerini otomatik olarak aramak isteyen şirketler ile müşterilerine otomatik arama hizmetleri satmak isteyen şirketler tarafından kullanılır. Faturalandırma, çoklu kiralama ve kendi markanızı kullanma gibi özellikler sunar. Newfies-Dialer hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Sesli Mesaj
  • Arama Kaydı
  • Çağrı Merkezi Yönetimi
  • Arama Yönlendirme
  • Tahmini Çevirici
  • Arayan Kimliği
  • Bilgisayar Telefon Entegrasyonu
  • Raporlama/Analiz
  • Kampanya Yönetimi
  • Arama İzleme