15 yıldır işletmelerin daha iyi yazılımı
seçmesine yardımcı oluyoruz

Şirket Sekreterliği Yazılımı

Şirket Sekreterliği Yazılımı, yerel düzenlemelerle uyumlu kalabilmek için gerekli olan kurumsal kayıt tutma ve yıllık dosyalama işlemlerini kolaylaştırır. Yazılım; ayrıca personel ve paydaşların belgeleme ve iletişimlerini yönetmek için de kullanılır.

Toplantı hazırlığı, belge paylaşımı, iletişim ve takip için tek bir ortak yer. Herkesin zamandan tasarruf etmesine ve toplantılardan daha fazlasını elde etmesine yardımcı olur. iBabs hakkında daha fazla bilgi
Toplantı hazırlığı, belge paylaşımı, iletişim ve takip için tek bir ortak alan. Herkesin zamandan tasarruf etmesine ve toplantılardan daha fazlasını elde etmesine yardımcı olur. Gittikçe daha fazla kuruluş, yönetim kurulu toplantılarını yönetmek için iBabs’a geçiş yapıyor. Daha ucuz, daha hızlı ve daha güvenilir olan iBabs, kullanıcılara hesaplarını kendileri için işe yarayacak şekilde yönetmelerinde tam kontrol sağlar (uygun gördükleri şekilde kullanıcıların aydan aya eklenmesi veya kaldırılması gibi). iBabs hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Belge Şablonları
  • Şirket Tescili
  • Yıllık Dosyalamalar
  • Çok Şirketli
  • Hissedar Yönetimi
  • Arşivleme ve Saklama
Onboard yönetim kurulu bilgi platformu, karmaşık yönetim kurulu süreçlerini basitleştirerek daha etkili yönetim kurulu toplantıları düzenlemeyi sağlar. Ücretsiz denemeye hemen başlayın.
Yönetim kurulu toplantıları bilgiye dayalı, etkili ve karmaşıklıktan uzak olmalıdır. OnBoard yönetim kurulu bilgi platformu, karmaşık süreçleri dönüştürerek yönetim kurullarının en önemli olana odaklanabilmesini sağlar: Yani kuruluşa yönelik vizyonlarını gerçekleştirmeye. Müdürler, yöneticiler ve idareciler için bir kayıt sistemi, sezgisel veri ve analizle her cihazda, her zaman, her yerde karar vermeyi kolaylaştıran bir yönetim kurulu portalını deneyimleyin. Koşulsuz şartsız olarak ücretsiz denemeyle yatırım yapmadan önce test edin. OnBoard hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Belge Şablonları
  • Şirket Tescili
  • Yıllık Dosyalamalar
  • Çok Şirketli
  • Hissedar Yönetimi
  • Arşivleme ve Saklama
Convene, herhangi bir zamanda, herhangi bir yerde herhangi bir cihazdaki toplantılara ve belgelere kolay ve güvenli erişim sağlayan bir şirket sekreterliği yazılımıdır.
Convene, yönetim kurulu belgelerinin düzenlenmesinden dağıtımına, yürütülmesine, belgelendirilmesine ve eylemlerin oluşturulmasına kadar toplantıların verimliliğini artıran ödüllü bir şirket sekreterliği yazılımıdır. Anlaşılır ve kullanımı kolay özellikleri, 100’den fazla ülkede borsada işlem gören şirketler, KOBİ’ler, bankalar, hükümetler ve kâr amacı gütmeyen kuruluşlar için tercih edilmesini sağlamıştır. Convene, BT geliştirme alanında 25 yılı aşkın deneyime sahip bir CMMI (yetkinlik olgunluk modeli entegrasyonu) seviye 5 şirketi olan Azeus tarafından geliştirilmiştir. Convene hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Belge Şablonları
  • Şirket Tescili
  • Yıllık Dosyalamalar
  • Çok Şirketli
  • Hissedar Yönetimi
  • Arşivleme ve Saklama