Türkiye Yerel ürünleri göster
362 sonuç
Mükemmel müşteri hizmetleri, daha iyi yardım masası yazılımıyla başlar. LiveAgent ile mükemmel müşteri hizmetleri sunarak daha fazla müşteri kazanın. LiveAgent hakkında daha fazla bilgi
LiveAgent, çok kanallı iletişimi gerçek zamanlı olarak kullanan, tam donanımlı bir iletişim yönetimi yazılımıdır. Müşteri segmentasyonu, otomasyon ve yerleşik CRM’nin gücünden yararlanarak iletişimini zi kişiselleştirin. Notlar, anımsatıcılar ekleyin ve 40’tan fazla entegrasyondan yararlanın. LiveAgent ile birinci sınıf müşteri hizmetleri sunmak çok kolaydır. Ücretsiz deneme sürümünüzü kredi kartı bilgisi girmeden başlatın. LiveAgent hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Çok Kanallı İletişim
  • Toplu İletişimler
  • Sohbet/Mesajlaşma
  • Müşteri Veri Tabanı
  • Etkileşim İzleme
OneStop portalı, organizasyonların işletmeyle olan iletişimlerini izleyerek ve ölçerek organizyonların dış ilişkilerini yönetmeyi sağlar. Moxo hakkında daha fazla bilgi
Moxtra, kuruluşların günümüz ortamında gereken yanıtların zamanlamasını ve kalitesini sağlamak için dahili iş ekipleriyle dış ilişkilerini yönetebildikleri sanal bir uğrak noktası olan OneStop Portals’ı işletmektedir. Bankalar için uygun seviyedeki dahili güvenlik, denetim takibi ve uyumluluk sayesinde akıcı bir deneyim sunarken, iş sürekliliğini temin etmeye yönelik olarak uygulamalardaki kimlikleri, sorumlulukları ve etkileşim iş akışlarını yönetmeyi sağlar. Moxo hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Çok Kanallı İletişim
  • Toplu İletişimler
  • Sohbet/Mesajlaşma
  • Müşteri Veri Tabanı
  • Etkileşim İzleme
HelpDesk, ekiplerin çalışmasını basitleştirmek için tasarlanmış çevrimiçi bir bilet sistemidir. Üst düzey bir müşteri desteği sağlar. Üstelik kullanımı oldukça kolaydır. HelpDesk hakkında daha fazla bilgi
HelpDesk, ekiplerin çalışmasını basitleştiren çevrimiçi bir bilet sistemidir. Ekiplerde iş birliğini teşvik eden özelliklerle doludur. Etiketleme kullanabilir, özel notlar eklenebilir, biletler belirli ekip üyelerine atanabilir ve önceden hazırlanmış yanıtlar oluşturulabilir. Sistem, en yüksek düzeyde güvenlik sağlamak için verileri 256 bit SSL protokolüyle şifreler. HelpDesk, temsilcilerinizin zamandan tasarruf etmelerini ve en yüksek düzeyde müşteri hizmetleri sunmalarını sağlamak için tasarlanmıştır. Üstelik kullanımı oldukça kolaydır. HelpDesk hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Çok Kanallı İletişim
  • Toplu İletişimler
  • Sohbet/Mesajlaşma
  • Müşteri Veri Tabanı
  • Etkileşim İzleme
Müşteri adayı oluşturmaktan bunları müşteriye dönüştürmeye kadar tüm müşteri ilişkilerini Pipedrive’ın hepsi bir arada satış çözümüyle geliştirin. Pipedrive hakkında daha fazla bilgi
Pipedrive’ın son teknoloji CRM yazılımı, değerli zamanınızdan tasarruf edip angarya işlerden kurtulmanıza ve müşteri adayı oluşturmaktan onu müşteriye dönüştürmeye kadar tüm müşteri ilişkilerini geliştirmenize yardımcı olur. Satış temsilcilerinize, satış oyunlarını hızlandıracak daha fazla gelir yaratacak ve müşteri memnuniyetini artıracak özel araçlar ve otomasyonlar sunun. 98.000’den fazla müşteri çoktan Pipedrive’ı seçti. 14 günlük ücretsiz deneme ile nedenini görün. Kredi kartı gerekmez. Pipedrive hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Çok Kanallı İletişim
  • Toplu İletişimler
  • Sohbet/Mesajlaşma
  • Müşteri Veri Tabanı
  • Etkileşim İzleme
Userlike işletmenizin mesajlaşma kanallarında müşterileri kazanmasına ve onlarla iletişim kurmasına yardımcı olan bir canlı sohbet yazılımıdır. Userlike hakkında daha fazla bilgi
Userlike, web sitesi sohbetini mobil mesajlaşma ile birleştiren mesajlaşma tabanlı bir CCM (müşteri iletişimleri yönetimi) çözümüdür. Web siteniz, Facebook Messenger, WhatsApp, Telegram ve SMS aracılığıyla müşterilerinizle sohbet edin. Sohbet botunuzu bağlayın ve müşteri etkileşimlerinizin belirli kısımlarını otomatikleştirin. Almanya’da doğmuş ve burada barındırılmaktadır. Userlike, %100 GVKY uyumlu iletişim çözümü ile size ve müşterilerinize ait verileri güvende tutar. Userlike hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Çok Kanallı İletişim
  • Toplu İletişimler
  • Sohbet/Mesajlaşma
  • Müşteri Veri Tabanı
  • Etkileşim İzleme
Bitrix24, sekiz milyon işletmenin kullandığı önemli bir ücretsiz CRM, müşteri iletişimi ve yardım masasıdır. Bulut, mobil, açık kaynak. Bitrix24 hakkında daha fazla bilgi
Bitrix24, sekiz milyon işletmenin kullandığı önemli bir ücretsiz CRM, müşteri iletişimi ve yardım masasıdır. Bulut, mobil, açık kaynak. Ücretsiz çok kanallı iletişim merkezinizi hemen edinin ve e-posta, telefon görüşmeleri, canlı sohbet, mesajlaşma ve sosyal ağ müşteri taleplerini tek bir yerden yönetin. Bitrix24 hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Çok Kanallı İletişim
  • Toplu İletişimler
  • Sohbet/Mesajlaşma
  • Müşteri Veri Tabanı
  • Etkileşim İzleme
Smartsupp'ın video kayıtlarını, görüşme etiketleme ve diğer Görüşme Yönetimi kaynaklarını kullanarak müşterilerle iletişimizi yönetin. Smartsupp hakkında daha fazla bilgi
Smartsupp, işletmelerin web sitelerindeki her ziyaretçinin satın alma yolculuğunun tüm adımlarını görmelerini sağlayan video kayıtları gibi benzersiz Müşteri İletişim Yönetimi özellikleri sunan piyasadaki tek sağlayıcıdır. Canlı sohbet, video oturumlarını kaydetmenin yanı sıra sohbet robotları aracılığıyla otomatik mesajlaşma, Konuşma Etiketleme (müşteri hizmetleri temsilcisi ekiplerine konuşmaları düzenleme, etiketleme ve not alma olanağı sağlamak için kullanılır) ve diğer birçok güçlü Konuşma Yönetimi aracı sunar. Smartsupp hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Çok Kanallı İletişim
  • Toplu İletişimler
  • Sohbet/Mesajlaşma
  • Müşteri Veri Tabanı
  • Etkileşim İzleme
Tidio, canlı sohbet ve sohbet robotlarıyla üst düzey müşteri desteği sunma ve satış geliştirme olanağı sağlayan bir müşteri iletişim aracıdır. Tidio hakkında daha fazla bilgi
Tidio, müşteri desteğinizi bir üst seviyeye taşıyan ve daha fazla satış yapmanıza yardımcı olan güçlü, hepsi bir arada Müşteri İletişim Yönetimi platformudur. Kolayca erişilebilen canlı sohbet aracı, işletmenizi 7/24 erişilebilir hale getirirken yapay zeka destekli sohbet robotları müşterilerinizle gerçek zamanlı olarak ilgilenir, böylece daha fazla satış yapabilirsiniz. Ayrıca Messenger, Instagram, canlı sohbet ve e-postayı Tidio Multichannel’a bağlayabilir ve tüm mesajları tek bir yerden ve mobilden yanıtlayabilirsiniz. Tüm web siteleri ve platformlarla kolayca entegre olur. Tidio hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Çok Kanallı İletişim
  • Toplu İletişimler
  • Sohbet/Mesajlaşma
  • Müşteri Veri Tabanı
  • Etkileşim İzleme
Gorgias; Shopify, Magento ve BigCommerce mağazaları için müşteri hizmetleri, müşteri desteği ve canlı sohbet hizmetlerinin hepsini bir arada sunan bir yardım masasıdır. Gorgias hakkında daha fazla bilgi
Özellikle Shopify içiṅ tasarlanmış müşteri iletişim uygulaması (Magento ve BigCommerce ile de tam entegre olur). E-posta, canlı sohbet, telefon, Facebook, Instagram ve diğerleri gibi tüm kanalları tek bir yerde birleştirerek müşteri desteğinizi merkezileştirin ve destek yanıt sürelerini %43 oranında iyileştirin. Hepsi bir arada: Siparişleri düzenleyin/para iadesi yapın, sadakat puanlarını uygulayın, abonelikleri ve daha fazlasını yönetin. Şablonlar, otomasyon, kurallar ve makrolar ekleyin. Demo alın veya ücretsiz deneme ayarlayın. Gorgias’ın neden Shopify’da yüksek puanlar aldığını görün. Gorgias hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Çok Kanallı İletişim
  • Toplu İletişimler
  • Sohbet/Mesajlaşma
  • Müşteri Veri Tabanı
  • Etkileşim İzleme
FROGED, SaaS tarafından SaaS şirketleri için oluşturulmuş, dönüşümleri artırması ve kayıpları azaltmasıyla bilinen sağlam bir Ürün Başarı Platformudur. Froged hakkında daha fazla bilgi
FROGED, bir SaaS şirketi tarafından SaaS şirketleri için oluşturulmuş tek noktadan alışveriş yapan bir Ürün Başarı Platformudur. Platformumuz, markaların tüm müşteri yaşam döngülerine erişmelerini sağlar: İşe Alım, Etkileşim ve Proaktif Müşteri Desteği. Markalar, tüm müşteri yaşam döngüsünün noktalarını birleştirerek, her temas noktasında müşteri deneyimini kişiselleştirebilir ve genel MRR ve elde tutma oranını artırabilir. Omnichannel iletişimi bugün keşfedin. FROGED'u bugün ücretsiz deneyin. Froged hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Çok Kanallı İletişim
  • Toplu İletişimler
  • Sohbet/Mesajlaşma
  • Müşteri Veri Tabanı
  • Etkileşim İzleme
LiveVox, çok kanallı iletişimleri CRM, Pratik Yapay Zeka ve WFO’yu (iş gücü optimizasyonu) tek bir çözümde birleştiren yeni nesil iletişim merkezi platformudur. LiveVox hakkında daha fazla bilgi
LiveVox’un güçlü, yeni nesil iletişim merkezi platformu şirketlerin müşterilerle tercih ettikleri kanallarda, sesli arama, e-posta, SMS ve web sohbeti üzerinden ulaşırken yapay zekayı kullanmalarını sağlar. Tüm veriler, CRM, WFO ve Çok Kanallı/AI gibi ana iletişim merkezi işlevleri genelinde tek bir dijital müşteri katılım platformunda birleştirilir ve temsilcilere, iyi müşteri deneyimini zamanında ve verimli bir şekilde sunmaları için tüm etkileşimlere erişim sağlar. LiveVox hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Çok Kanallı İletişim
  • Toplu İletişimler
  • Sohbet/Mesajlaşma
  • Müşteri Veri Tabanı
  • Etkileşim İzleme
Kaynak bulma, erişme, veri zenginleştirme ATS/CRM, (başvuru sahibi takip sistemi/müşteri ilişkileri yönetimi) veri tabanı yönetimi ve senkronizasyon yeteneklerine sahip hepsi bir arada otomasyon aracı. Jobin.cloud hakkında daha fazla bilgi
Jobin.cloud, işiniz için önem taşıyan insanları bulmak ve onlarla iletişim kurmak için hepsi bir arada otomasyon aracıdır. Profilleri topluca içe aktarın, filtreleyin, izleyin ve otomatik olarak güncellenen saklama alanlarında yönetin. Otomatik derlemeli akıllı alanlar ile iletişime geçilecek en iyileri kolayca seçin ve bunlara toplu olarak ulaşın. Bunları iş akışlarına atayın ve tüm görüşmelerinizi zaman çizelgeleri, etiketler ve notlarla takip edin. Sınırsız sayıda LinkedIn bağlantı talebini ve damla ve dizili iletişim kampanyalarını içeren çok kanallı iletişim. Jobin.cloud hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Çok Kanallı İletişim
  • Toplu İletişimler
  • Sohbet/Mesajlaşma
  • Müşteri Veri Tabanı
  • Etkileşim İzleme
E-posta yönetimi, müşteri desteği ve görev yönetimi için oluşturulmuş bir iş birliği platformu. Rooftop hakkında daha fazla bilgi
Rooftop; e-posta yönetimi, müşteri desteği ve görev/proje yönetimi için oluşturulmuş bir iş birliği platformudur. Aşağıdaki 3 temel çerçevesinde tasarlanmıştır: -Gelen kutusu yönetimi: E-postaları yönetmek yorucu olabilir. Rooftop, e-postaları kolayca sınıflandırmanıza, işlemenize ve yanıtlamanıza yardımcı olur. - İş birliği: Rooftop, ekiplerin e-postalar ve görevler konusunda iş birliği yapmasını mümkün kılmak için oluşturulmuştur. - Görev yönetimi: Tüm görevlerinizi ve projelerinizi Rooftop’ta yönetin. Her türlü iş akışını ve satış kanalını oluşturabilirsiniz. Rooftop hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Çok Kanallı İletişim
  • Toplu İletişimler
  • Sohbet/Mesajlaşma
  • Müşteri Veri Tabanı
  • Etkileşim İzleme
LiveCaller; sohbet, çağrı, sosyal mesajlaşma uygulamaları gibi farklı iletişim kanallarını tek bir platformda birleştiren hepsi bir arada çözümdür. LiveCaller hakkında daha fazla bilgi
Sohbet: Müşteriler mesaj, dosya alışverişinde bulunabilir ve müşteri hizmetlerine puan verebilir. Web çağrısı: Müşteriler, doğruca web sayfası üzerinden çağrı yapabilir, böylece bu çağrılar tamamen ücretsiz hale gelir. Çok kanallı gelen kutusu: Farklı mesajlaşma platformlarından gelen iletişimleri tek bir panoda birleştirir. Geri arama: Müşteri hizmetlerinin sizi geri araması için telefon numaranızı ve tercih edilen arama saatini girmeniz yeterlidir. Birlikte göz atma: Temsilcilerin ve müşterilerin bir web sitesinde iş birliği içinde “gezinmelerini” sağlar. LiveCaller hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Çok Kanallı İletişim
  • Toplu İletişimler
  • Sohbet/Mesajlaşma
  • Müşteri Veri Tabanı
  • Etkileşim İzleme
İşletmelerin müşteri verilerini, müşteri adaylarını, çok kanallı mesajlaşmayı vb. yönetmesine yardımcı olan bir müşteri iletişimi yönetim çözümüdür. Qiscus hakkında daha fazla bilgi
İşletmelerin müşteri verilerini, müşteri adaylarını, çok kanallı mesajlaşmayı vb. yönetmesine yardımcı olan bir müşteri iletişimi yönetim çözümüdür. Qiscus hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Çok Kanallı İletişim
  • Toplu İletişimler
  • Sohbet/Mesajlaşma
  • Müşteri Veri Tabanı
  • Etkileşim İzleme
SmartInbox, sosyal medya ve diğer kanallardan gelen tüm mesajları tek noktada merkezileştiren bir müşteri iletişimi uygulamasıdır. SmartInbox hakkında daha fazla bilgi
E-ticaret işletmesi sahibiyseniz muhtemelen mağazanızın müşteri hizmetlerinde ve ekranlar arasında geçiş yaparak veri topladıktan sonra müşterilerinizi yanıtlama noktasını bulmak için çok fazla zaman harcadığınızı fark etmişsinizdir. SmartInbox ile tüm bu kaosu ardınızda bırakın. Tek bir uygulamada, sosyal medyadan gelen ve web’deki konuşmalara daha hızlı yanıt verin. Müşteri ilişkilerinizi iyileştirerek marka değerini ve müşteri sadakatini artırın. Ücretsiz denemenizi hemen alın. SmartInbox hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Çok Kanallı İletişim
  • Toplu İletişimler
  • Sohbet/Mesajlaşma
  • Müşteri Veri Tabanı
  • Etkileşim İzleme
Türkiye Yerel ürün
HOM, otel operasyonlarını ve ekip iletişimi kolaylaştıran, üretkenliği ve misafir memnuniyetini artıran “all-in-one” bir platformdur. Hom Suite hakkında daha fazla bilgi
Oteller için Temassız Mobil Uygulama ve Otel Operasyon Yönetimi HOM ile işleri halledin. HOM, otel operasyonlarını ve ekip iletişimi kolaylaştıran, üretkenliği ve misafir memnuniyetini artıran “all-in-one” bir platformdur. Otelinizde ki tüm departmanların, birbirleriyle ve misafirle olan iletişimini dijitalleştirin. Görev tanımlayın, yönlendirin ve vaktinde gerçekleştiğinden emin olun. Misafir, mobil uygulama ile SPA rezervasyonu yapabilir, odasına yemek sipariş edebilir, temizlik veya bakım talep edebilir. Diğer birçok gelişmiş özellik ile konaklamasını dilediği gibi yönetebilir. Hom Suite hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Çok Kanallı İletişim
  • Toplu İletişimler
  • Sohbet/Mesajlaşma
  • Müşteri Veri Tabanı
  • Etkileşim İzleme
Cloud-based solution that assists with customer communications through business interactions, automation, messaging and more.
Messaging app that enables real time customer communications for small businesses. WhatsApp hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Çok Kanallı İletişim
  • Toplu İletişimler
  • Sohbet/Mesajlaşma
  • Müşteri Veri Tabanı
  • Etkileşim İzleme
Cloud-based messaging application that provides media exchange, data encryption, photo editing, and more.
Cloud-based messaging application that provides media exchange, data encryption, photo editing, and more. Telegram hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Çok Kanallı İletişim
  • Toplu İletişimler
  • Sohbet/Mesajlaşma
  • Müşteri Veri Tabanı
  • Etkileşim İzleme
Ideal for businesses of all sizes, it is a customer engagement tool that provides users with eCommerce brand discovery options.
Ideal for businesses of all sizes, it is a customer engagement and communication tool that provides users with eCommerce brand discovery options. Viber hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Çok Kanallı İletişim
  • Toplu İletişimler
  • Sohbet/Mesajlaşma
  • Müşteri Veri Tabanı
  • Etkileşim İzleme
Zendesk offers the industry leading customer support solution.
Zendesk is the leading cloud-based help desk software built for better customer relationships. Interact with customers on any channel: text SMS, web, mobile app, phone, email, social media, and equip your agents with a full history of all customer interactions, including those tracked from 700+ app integrations. See why companies such as Uber, Venmo, Shopify, and LendingClub use Zendesk to lower their support costs and increase customer satisfaction. Zendesk Suite hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Çok Kanallı İletişim
  • Toplu İletişimler
  • Sohbet/Mesajlaşma
  • Müşteri Veri Tabanı
  • Etkileşim İzleme
Müşteri hizmetlerini şirketinizin merkezine yerleştirin. Temsilcilerin daha üretken, yöneticilerin daha etkili ve müşterilerin daha güçlü olmasını sağlayın.
Zoho Desk, şirketinizin müşterilerle güçlü ilişkiler kurmasına yardımcı olan web tabanlı bir müşteri hizmetleri uygulamasıdır. Zoho Desk ile temsilciler daha üretken, yöneticiler daha etkili ve müşteriler daha güçlü olur. Özelleştirilebilir, kullanışlıdır ve bir servete mal olmaz. Zoho’nun 40’tan fazla güçlü iş yazılımı paketinin bir parçası olan Zoho Desk, müşteri hizmetlerini şirketin merkezine yerleştirme gücü sağlar. Zoho Desk hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Çok Kanallı İletişim
  • Toplu İletişimler
  • Sohbet/Mesajlaşma
  • Müşteri Veri Tabanı
  • Etkileşim İzleme
The smarter way for small businesses to do great work Keap organizes your client information & daily work in one place, freeing you up
Grow your business with the all-in-one CRM, sales & marketing software for serious business owners. Our platform organizes your customer information and daily work in one place, freeing you up from repetitive tasks so you have more time to focus on growing your business. Keap hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Çok Kanallı İletişim
  • Toplu İletişimler
  • Sohbet/Mesajlaşma
  • Müşteri Veri Tabanı
  • Etkileşim İzleme
The customer communication tools you need to book clients, manage projects, and get paid. Use code "ONLY1" to start for $1/mo.
HoneyBook makes it easy to communicate with customers and clients, manage projects, and get paid—all in one place. With proposals, invoices, contracts, payments, and scheduling at your fingertips, you have everything you need to give clients a great experience. Get your first 6 months for just $1/mo with code "ONLY1". HoneyBook hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Çok Kanallı İletişim
  • Toplu İletişimler
  • Sohbet/Mesajlaşma
  • Müşteri Veri Tabanı
  • Etkileşim İzleme
Reach new customers and keep them engaged. Bring every channel and customer into one inbox for a seamless customer experience.
Podium is an award-winning customer communication platform that uses text messaging to help businesses manage relationships, generate leads, collect reviews, send SMS marketing campaigns, and accept payments from customers. Podium's platform consolidates customer interactions, online reviews, marketing campaigns and payments into a single dashboard to help over 100k local businesses win. Get started today with a 14-day free trial. Podium hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Çok Kanallı İletişim
  • Toplu İletişimler
  • Sohbet/Mesajlaşma
  • Müşteri Veri Tabanı
  • Etkileşim İzleme
Never miss a message with instant notifications and real-time conversations across customer-preferred channels.
Thryv allows you to see every customer conversation in real-time in one single thread inside the Thryv Inbox. Receive messages from popular platforms such as Instagram®, Facebook®, Google or WebChat on your website and conveniently manage and respond to every message in one place. Thryv hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Çok Kanallı İletişim
  • Toplu İletişimler
  • Sohbet/Mesajlaşma
  • Müşteri Veri Tabanı
  • Etkileşim İzleme
Weave is the all-in-one customer communication and engagement platform for small business.
Weave is the all-in-one customer communication and engagement platform for small business. From the first phone call to the final invoice and every touchpoint in between, Weave connects the entire customer journey. Weave’s software solutions transform how local businesses attract, communicate with and engage customers to grow their business. Weave hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Çok Kanallı İletişim
  • Toplu İletişimler
  • Sohbet/Mesajlaşma
  • Müşteri Veri Tabanı
  • Etkileşim İzleme
Simplifies WhatsApp communication between customers and businesses, helping them to drive growth in the messaging age.
Zenvia Conversion (formerly Sirena) is the solution that helps businesses get discovered, communicate, and drive growth in the messaging age. Allow every department of your company to have a unique WhatsApp line to centralize communications and track their interactions with your business. No more using a personal WhatsApp to chat with clients. Using approved templates, provide an immediate response to all inquiries from customers from any channel through WhatsApp Zenvia Conversion hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Çok Kanallı İletişim
  • Toplu İletişimler
  • Sohbet/Mesajlaşma
  • Müşteri Veri Tabanı
  • Etkileşim İzleme
The text messaging service crafted to cut through the noise, so you can connect with customers anytime, anywhere.
Text Request is the business texting platform built to ignite customer engagement. We’ve crafted plug-and-play messaging solutions to your everyday communication problems, so you can cut through the noise and connect with customers anytime, anywhere. Text Request is designed to scale with you, from one person handling a few conversations, to thousands of employees sending millions of messages, to custom solutions built on our API. Learn more about how we help busy business leaders like you with Text Request hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Çok Kanallı İletişim
  • Toplu İletişimler
  • Sohbet/Mesajlaşma
  • Müşteri Veri Tabanı
  • Etkileşim İzleme
Front is more than a communication hub — it’s how 7500+ companies build lasting business relationships.
Yes—you can scale and keep the human touch. Front is a customer communication hub that combines the simplicity of the email inbox with the automation and insights of a CRM. Front makes it easy for teams to send personalized replies faster, organize messages across channels, and always delight a customer. As your needs change, Front's flexible workflows change with you. Teams of 5 and 5,000 alike use Front to scale their communication without compromising on quality or efficiency. Front hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Çok Kanallı İletişim
  • Toplu İletişimler
  • Sohbet/Mesajlaşma
  • Müşteri Veri Tabanı
  • Etkileşim İzleme
ZoomInfo Engage helps your sales team connect with more prospects, close more business, and capture every interaction that happens.
With ZoomInfo Engage, you’re able to scale and automate your sales outreach for smarter and efficient prospecting, saving you time—and frustration on manual data entry in siloed systems. ZoomInfo SalesOS hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Çok Kanallı İletişim
  • Toplu İletişimler
  • Sohbet/Mesajlaşma
  • Müşteri Veri Tabanı
  • Etkileşim İzleme
Help Scout's email management software has the features you need to keep things simple, move fast, and focus on delighting customers.
Answer 52% more emails with ease with Help Scout. Help Scout pulls in emails from your existing shared email account, giving you access to additional features that make your team more collaborative and productive. View all of the replies your team has sent, and see when someone is actively replying. Access detailed reports, build a library of saved replies, and take advantage of workflows to automate repetitive tasks. You'll have happier customers and fewer email requests — everyone wins. Help Scout hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Çok Kanallı İletişim
  • Toplu İletişimler
  • Sohbet/Mesajlaşma
  • Müşteri Veri Tabanı
  • Etkileşim İzleme
Send automated appointment reminder calls, text messages, and emails from your existing scheduling software. HIPAA Compliant. SOC-2.
ReminderCall is a HIPAA-compliant, Automated Appointment-Reminder Platform for Hospitals, Surgery Centers, Private Practices, and small businesses looking for a solution for chronic no-shows. Send reminder calls, 2-way text reminders, and email reminders, using your existing software or our custom scheduler. Use your own voice, the system's voice, or a combination of the two in English, French, or Spanish. See all confirmations and replies live. We are SOC-2 and HIPAA certified. 100% US-based. ReminderCall.com hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Çok Kanallı İletişim
  • Toplu İletişimler
  • Sohbet/Mesajlaşma
  • Müşteri Veri Tabanı
  • Etkileşim İzleme
Textline is a business SMS platform offering the best tools for customer support workflow, team collaboration, and process automation.
Use SMS and make customers happy by adding a personal touch to your customer experience while lowering call volume and resolving more issues. Textline is a business SMS platform that offers the best tools for customer support workflow, team collaboration, and process automation. We add text messaging capabilities to your existing landline or give you a new, textable phone number in your local area code. Textline hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Çok Kanallı İletişim
  • Toplu İletişimler
  • Sohbet/Mesajlaşma
  • Müşteri Veri Tabanı
  • Etkileşim İzleme
amoCRM, dünyanın ilk mesajlaşma destekli CRM’sidir. Satış kanalı, müşteri adayı takibi, çok kanallı iletişim ve daha fazlasını içerir.
amoCRM, dünyanın ilk mesajlaşma destekli CRM’sidir. Çok kanallı iletişim, tek bir uygulamadan mesajlaşma, e-posta ve aramalar yoluyla konuşmanızı sağlar. Artık müşterilerinizle her etkileşim kişiselleştirilmiş bire bir diyaloglara dönüştürülebilir. Ayrıca yöneticiler güçlü analiz, raporlama ve otomasyon araçlarını da beğeniyor. Girişimciler ve KOBİ’ler için iyi bir mesajlaşma tabanlı satış çözümüdür. amoCRM hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Çok Kanallı İletişim
  • Toplu İletişimler
  • Sohbet/Mesajlaşma
  • Müşteri Veri Tabanı
  • Etkileşim İzleme
Build the ultimate contactless tech stack with Whistle and your property management suite. TryWhistle Free Today!
Travelers, more than ever before, are demanding contactless experiences. NOW is the time to bring Whistle to your hotel. Whistle's revolutionary contactless hospitality software is rated #1 by HotelTechReport and trusted by 10,000+ hoteliers worldwide. Whistle's easy-to-use dashboard drives more bookings, digitizes check-in, enhances guest experiences, improves service scores, boosts positive reviews, streamlines operations, and integrates with 50+ property management systems. TryWhistle Free! Whistle Messaging hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Çok Kanallı İletişim
  • Toplu İletişimler
  • Sohbet/Mesajlaşma
  • Müşteri Veri Tabanı
  • Etkileşim İzleme
ServiceNow Customer Service Management is built for the digitally connected service economy.
ServiceNow Customer Service Management is built for the digitally connected service economy. The convergence of products and services is raising the bar on customer expectations. But traditional customer support tools are no longer working. ServiceNow Customer Service Management hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Çok Kanallı İletişim
  • Toplu İletişimler
  • Sohbet/Mesajlaşma
  • Müşteri Veri Tabanı
  • Etkileşim İzleme
We automate referrals, retention, & reviews for insurance agencies with intelligent touch-points & the best handwriting tech available.
We work with insurance agencies to automate referrals, retention, and online reviews. Find & leverage your most loyal clients by inspiring them to refer you to their friends and family. Keep clients engaged with meaningful communication so they're less sensitive of price and more appreciative of you. Grow online reputation and drive warm prospects to your door by collecting and sharing positive testimonials and reviews. Rocket Referrals hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Çok Kanallı İletişim
  • Toplu İletişimler
  • Sohbet/Mesajlaşma
  • Müşteri Veri Tabanı
  • Etkileşim İzleme
Consolidate leads and streamline communication to win more business. Broadly helps local businesses engage with leads and customers.
Win more business by consolidating leads and streamlining communication. Broadly helps local businesses attract leads, connect with customers, and automatically request reviews - all from one easy-to-use app. Consistently provide a 5-star customer experience with a responsive website, automated web chat, streamlined text and email communication, templated messages, flexible mobile payment options & more. Broadly makes it easy for customers to find you, work with you, and rave about you. Broadly hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Çok Kanallı İletişim
  • Toplu İletişimler
  • Sohbet/Mesajlaşma
  • Müşteri Veri Tabanı
  • Etkileşim İzleme
Zingle helps SMBs and enterprise companies communicate with their customers authentically, at scale, for a better experience.
Maintain connection and keep the conversation open across every touchpoint in your customer's journey. Engineered for enterprise marketers, corner shops and small business, Medallia Zingle's cloud-based messaging platform combines all of your contacts and conversations onto one screen, including SMS texting, MMS, Facebook Messenger, web chat and more. Schedule messages, automate personalized responses, send promotions, shortcodes and mobile keywords. Intelligent communication at scale. Zingle hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Çok Kanallı İletişim
  • Toplu İletişimler
  • Sohbet/Mesajlaşma
  • Müşteri Veri Tabanı
  • Etkileşim İzleme
UJET is modern cloud contact center software company with leading innovation in customer support on the web, phone and mobile apps.
UJET is an enterprise-grade platform, ideal for companies with 50+ agents, that provides modern cloud contact center software with phone, chat and in-app support and leading innovation in smartphone technology for a superior customer and agent experience. The UJET platform delights end-users with anytime, anywhere access and elevates agent performance through context-aware solutions for voice, chat, image, video, and text. The UJET platform is enterprise-grade, SOC2 Type II and HIPAA compliant. UJET hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Çok Kanallı İletişim
  • Toplu İletişimler
  • Sohbet/Mesajlaşma
  • Müşteri Veri Tabanı
  • Etkileşim İzleme
Connect with customers through video messaging for higher adoption and retention.
When you communicate through text alone, it’s hard to build real relationships. BombBomb helps you record, share, and track customer outreach efforts through our video message software. BombBomb is the leader in video messaging for customer communication because we know video and guide you through the process to truly help you build real customer relationships. BombBomb hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Çok Kanallı İletişim
  • Toplu İletişimler
  • Sohbet/Mesajlaşma
  • Müşteri Veri Tabanı
  • Etkileşim İzleme
Voice, text and email broadcasting system designed to help group leaders communicate efficiently with members.
Voice, text and email broadcasting system designed to help group leaders communicate efficiently with members. CallingPost hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Çok Kanallı İletişim
  • Toplu İletişimler
  • Sohbet/Mesajlaşma
  • Müşteri Veri Tabanı
  • Etkileşim İzleme
The chat platform that guarantees smooth customer experiences, Messaging & Live Chat allows businesses to build stronger relationships.
TeamSupport's Messaging & Live Chat empowers businesses to indulge in meaningful conversations with customers - ensuring consistent customer experiences and increased satisfaction. Through routing, chatbots, automations, personalization, integrations, and analytics; support, sales, and marketing teams alike can use our live chat software to provide seamless experiences that build trust. These tools allow you to meet customer needs while enabling agents to focus on relationship building. TeamSupport Messaging & Live Chat hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Çok Kanallı İletişim
  • Toplu İletişimler
  • Sohbet/Mesajlaşma
  • Müşteri Veri Tabanı
  • Etkileşim İzleme
The Cloud Phone System of choice for modern sales and support teams. We help end clueless conversations by adding context to every call
The Cloud Phone System of choice for modern sales and support teams. We help end clueless conversations by adding context to every call. Call software, virtual numbers, SMS campaigns, native CRM integrations, and lots more at just $30 per user. Sign up and get a 14-day free trial. JustCall hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Çok Kanallı İletişim
  • Toplu İletişimler
  • Sohbet/Mesajlaşma
  • Müşteri Veri Tabanı
  • Etkileşim İzleme
Known as Europe’s most flexible CRM, Efficy offers a completely customisable solution that will empower your employees.
At last, a CRM solution that adapts to your needs. Efficy is a major player in the European CRM market. With our range of customisable solutions, we've already attracted over 13.500 clients and 330.000 users across 60 countries. Efficy CRM is easy to use and is adapted to each organisation based on their size and specific needs. This enables you to grow and develop your business in a structured way. Don’t waste time organizing data - empower your employees and grow your business with Efficy CRM. Efficy CRM hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Çok Kanallı İletişim
  • Toplu İletişimler
  • Sohbet/Mesajlaşma
  • Müşteri Veri Tabanı
  • Etkileşim İzleme
Run your own branded customer loyalty program. Recognize purchases and visits, increase customer retention and foster growth.
Run your own branded customer loyalty program! Recognize customers for spend, visits, activities and behaviors, increase customer retention and foster growth. You get an advanced loyalty program complete with incentive campaigns, a vast digital rewards catalog (including AMEX, MC and Amazon GC Rewards), built-in e-mail/sms communications and autopilot operation. Several interfaces to choose from, including Standalone Cloud/Web, Customer Kiosk, Mobile App or Vend POS and Square POS integrated. Preferred Patron Loyalty hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Çok Kanallı İletişim
  • Toplu İletişimler
  • Sohbet/Mesajlaşma
  • Müşteri Veri Tabanı
  • Etkileşim İzleme
Business messenger with multi channel features for customer communications management system. Convert your visitors into clients today
JivoChat helps organize all your client contact records with one smart customer communications management system. Monitor your visitors, talk to them via online chat, phone calls, emails, Facebook Messenger, Viber, Telegram and many more using just one tool: JivoChat. Maximize outbound communications: use smart triggers, callback features, and JivoChat Business phone telephony services. Use JivoChat to convert your visitors into clients today! JivoChat hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Çok Kanallı İletişim
  • Toplu İletişimler
  • Sohbet/Mesajlaşma
  • Müşteri Veri Tabanı
  • Etkileşim İzleme
Your customers want to text you. Double your leads, generate online reviews, instantly video chat, and capture payments--all via text.
Kenect brings all of the customer communication at your business under one platform. We convert your main business line into a text-enabled number so you never need to give out your personal number again. Start texting your customers while also generating reviews, increasing web leads, and saving time. The average Kenect user sees a 200% increase in website leads and 350% increase in online reviews. Whether you want to video chat customers or collect text payments, you can do it through Kenect. Kenect hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Çok Kanallı İletişim
  • Toplu İletişimler
  • Sohbet/Mesajlaşma
  • Müşteri Veri Tabanı
  • Etkileşim İzleme
Easy-to-use business SMS solution offering better customer communication through the power of texting. Handy web platform & mobile app.
Mobile Text Alerts is an easy-to-use business SMS solution offering better customer communication (and therefore more sales) through the power of texting. Get up and running in seconds and enjoy our user-friendly online platform and mobile app, allowing you to easily and efficiently engage with customers and prospects all at once or individually via texting. Free up time and hassle with automated messaging, flexible opt-in choices to build your subscriber list, analytics options, and much more. Mobile Text Alerts hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Çok Kanallı İletişim
  • Toplu İletişimler
  • Sohbet/Mesajlaşma
  • Müşteri Veri Tabanı
  • Etkileşim İzleme