15 yıldır işletmelerin daha iyi yazılımı
seçmesine yardımcı oluyoruz

Müşteri İletişim Yönetimi Yazılımı

Müşteri İletişim Yönetimi Yazılımı, bir kuruluşun müşteriye ulaşma çalışmalarını kolaylaştırır, otomatikleştirir ve takip eder.

Öne çıkarılan yazılımlar

En çok inceleme alan yazılımlar

Müşteri İletişim Yönetimi Yazılımı kategorisinde kullanıcılarımın en çok inceleme bıraktığı ürünleri keşfedin

Türkiye Yerel ürünleri göster

33 sonuç

LiveAgent'ı ücretsiz kullanmaya başlayın ve her büyüklükteki şirket için üst düzey yardım masası çözümüyle mükemmel müşteri hizmetleri sağlayın. LiveAgent hakkında daha fazla bilgi
LiveAgent, çok kanallı iletişimi gerçek zamanlı olarak kullanan, tam donanımlı bir iletişim yönetimi yazılımıdır. Müşteri segmentasyonu, otomasyon ve yerleşik CRM’nin gücünden yararlanarak iletişiminizi kişiselleştirin. Notlar, anımsatıcılar ekleyin ve 40’tan fazla entegrasyondan yararlanın. LiveAgent ile birinci sınıf müşteri hizmetleri sunmak çok kolaydır. Ücretsiz deneme sürümünüzü kredi kartı bilgisi girmeden başlatın. LiveAgent hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Çok Kanallı İletişim
  • Toplu İletişimler
  • Sohbet/Mesajlaşma
  • Müşteri Veri Tabanı
  • Etkileşim İzleme
Müşterilerle 6 kanal üzerinden 100 dilde kişisel bağlantı kurun. Perfect Doc Studio hakkında daha fazla bilgi
İşletmelerin 6 kanal üzerinden 100'den fazla dilde kişiselleştirilmiş içerik aracılığıyla müşterilerle iletişim kurmasına yardımcı olan müşteri iletişim platformu Perfect Doc Studio hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Çok Kanallı İletişim
  • Toplu İletişimler
  • Sohbet/Mesajlaşma
  • Müşteri Veri Tabanı
  • Etkileşim İzleme
İşletmelerin müşteri verilerini, müşteri adaylarını, çok kanallı mesajlaşmayı vb. yönetmesine yardımcı olan bir müşteri iletişimi yönetim çözümüdür. Qiscus hakkında daha fazla bilgi
İşletmelerin müşteri verilerini, müşteri adaylarını, çok kanallı mesajlaşmayı vb. yönetmesine yardımcı olan bir müşteri iletişimi yönetim çözümüdür. Qiscus hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Çok Kanallı İletişim
  • Toplu İletişimler
  • Sohbet/Mesajlaşma
  • Müşteri Veri Tabanı
  • Etkileşim İzleme
Bitrix24, sekiz milyon işletmenin kullandığı önemli bir ücretsiz CRM, müşteri iletişimi ve yardım masasıdır. Bulut, mobil, açık kaynak. Bitrix24 hakkında daha fazla bilgi
Bitrix24, sekiz milyon işletmenin kullandığı önemli bir ücretsiz CRM, müşteri iletişimi ve yardım masasıdır. Bulut, mobil, açık kaynak. Ücretsiz çok kanallı iletişim merkezinizi hemen edinin ve e-posta, telefon görüşmeleri, canlı sohbet, mesajlaşma ve sosyal ağ müşteri taleplerini tek bir yerden yönetin. Bitrix24 hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Çok Kanallı İletişim
  • Toplu İletişimler
  • Sohbet/Mesajlaşma
  • Müşteri Veri Tabanı
  • Etkileşim İzleme
Zendesk, sektördeki önemli müşteri desteği çözümlerinden birini sunuyor.
Zendesk, daha iyi müşteri ilişkileri için oluşturulmuş önemli bir bulut tabanlı yardım masası yazılımıdır. Müşterilerle SMS mesajı, web, mobil uygulama, telefon, e-posta, sosyal medya gibi tüm kanallarda etkileşime geçin. Temsilcilerinizi 700'den fazla uygulama entegrasyonundan takip edilenler de dahil, tüm müşteri etkileşimlerinin tam geçmişiyle donatın. Uber, Venmo, Shopify ve LendingClub gibi şirketlerin destek maliyetlerini düşürmek ve müşteri memnuniyetini artırmak için neden Zendesk kullandığını öğrenin. Zendesk Suite hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Çok Kanallı İletişim
  • Toplu İletişimler
  • Sohbet/Mesajlaşma
  • Müşteri Veri Tabanı
  • Etkileşim İzleme
Müşteri adayı oluşturmaktan bunları müşteriye dönüştürmeye kadar tüm müşteri ilişkilerini Pipedrive’ın hepsi bir arada satış çözümüyle geliştirin.
Pipedrive’ın son teknoloji CRM yazılımı, değerli zamanınızdan tasarruf edip angarya işlerden kurtulmanıza ve müşteri adayı oluşturmaktan onu müşteriye dönüştürmeye kadar tüm müşteri ilişkilerini geliştirmenize yardımcı olur. Satış temsilcilerinize, satış oyunlarını hızlandıracak daha fazla gelir yaratacak ve müşteri memnuniyetini artıracak özel araçlar ve otomasyonlar sunun. 98.000’den fazla müşteri çoktan Pipedrive’ı seçti. 14 günlük ücretsiz deneme ile nedenini görün. Kredi kartı gerekmez. Pipedrive hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Çok Kanallı İletişim
  • Toplu İletişimler
  • Sohbet/Mesajlaşma
  • Müşteri Veri Tabanı
  • Etkileşim İzleme
Müşteri hizmetlerini şirketinizin merkezine yerleştirin. Temsilcilerin daha üretken, yöneticilerin daha etkili ve müşterilerin daha güçlü olmasını sağlayın.
Zoho Desk, şirketinizin müşterilerle güçlü ilişkiler kurmasına yardımcı olan web tabanlı bir müşteri hizmetleri uygulamasıdır. Zoho Desk ile temsilciler daha üretken, yöneticiler daha etkili ve müşteriler daha güçlü olur. Özelleştirilebilir, kullanışlıdır ve bir servete mal olmaz. Zoho’nun 40’tan fazla güçlü iş yazılımı paketinin bir parçası olan Zoho Desk, müşteri hizmetlerini şirketin merkezine yerleştirme gücü sağlar. Zoho Desk hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Çok Kanallı İletişim
  • Toplu İletişimler
  • Sohbet/Mesajlaşma
  • Müşteri Veri Tabanı
  • Etkileşim İzleme
Userlike işletmenizin mesajlaşma kanallarında müşterileri kazanmasına ve onlarla iletişim kurmasına yardımcı olan bir canlı sohbet yazılımıdır.
Userlike, web sitesi sohbetini mobil mesajlaşma ile birleştiren mesajlaşma tabanlı bir CCM (müşteri iletişimleri yönetimi) çözümüdür. Web siteniz, Facebook Messenger, WhatsApp, Telegram ve SMS aracılığıyla müşterilerinizle sohbet edin. Sohbet botunuzu bağlayın ve müşteri etkileşimlerinizin belirli kısımlarını otomatikleştirin. Almanya’da doğmuş ve burada barındırılmaktadır. Userlike, %100 GVKY uyumlu iletişim çözümü ile size ve müşterilerinize ait verileri güvende tutar. Userlike hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Çok Kanallı İletişim
  • Toplu İletişimler
  • Sohbet/Mesajlaşma
  • Müşteri Veri Tabanı
  • Etkileşim İzleme
Tidio, canlı sohbet ve sohbet robotlarıyla üst düzey müşteri desteği sunma ve satış geliştirme olanağı sağlayan bir müşteri iletişim aracıdır.
Tidio, müşteri desteğinizi bir üst seviyeye taşıyan ve daha fazla satış yapmanıza yardımcı olan güçlü, hepsi bir arada Müşteri İletişim Yönetimi platformudur. Kolayca erişilebilen canlı sohbet aracı, işletmenizi 7/24 erişilebilir hale getirirken yapay zeka destekli sohbet robotları müşterilerinizle gerçek zamanlı olarak ilgilenir, böylece daha fazla satış yapabilirsiniz. Ayrıca Messenger, Instagram, canlı sohbet ve e-postayı Tidio Multichannel’a bağlayabilir ve tüm mesajları tek bir yerden ve mobilden yanıtlayabilirsiniz. Tüm web siteleri ve platformlarla kolayca entegre olur. Tidio hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Çok Kanallı İletişim
  • Toplu İletişimler
  • Sohbet/Mesajlaşma
  • Müşteri Veri Tabanı
  • Etkileşim İzleme
Bigin, küçük işletmelerin elektronik çizelgeleri bırakıp tamamen gereksinimleri için oluşturulmuş bir CRM çözümünü kullanmaya başlamalarına yardımcı olur.
Bigin, küçük işletmelerin elektronik çizelgeleri bırakıp tamamen gereksinimleri için oluşturulmuş bir CRM çözümünü kullanmaya başlamalarına yardımcı olur. Bigin by Zoho CRM hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Çok Kanallı İletişim
  • Toplu İletişimler
  • Sohbet/Mesajlaşma
  • Müşteri Veri Tabanı
  • Etkileşim İzleme
Smartsupp'ın video kayıtlarını, görüşme etiketleme ve diğer Görüşme Yönetimi kaynaklarını kullanarak müşterilerle iletişimizi yönetin.
Smartsupp, işletmelerin web sitelerindeki her ziyaretçinin satın alma yolculuğunun tüm adımlarını görmelerini sağlayan video kayıtları gibi benzersiz Müşteri İletişim Yönetimi özellikleri sunan piyasadaki tek sağlayıcıdır. Canlı sohbet, video oturumlarını kaydetmenin yanı sıra sohbet robotları aracılığıyla otomatik mesajlaşma, Konuşma Etiketleme (müşteri hizmetleri temsilcisi ekiplerine konuşmaları düzenleme, etiketleme ve not alma olanağı sağlamak için kullanılır) ve diğer birçok güçlü Konuşma Yönetimi aracı sunar. Smartsupp hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Çok Kanallı İletişim
  • Toplu İletişimler
  • Sohbet/Mesajlaşma
  • Müşteri Veri Tabanı
  • Etkileşim İzleme
amoCRM, dünyanın ilk mesajlaşma destekli CRM’sidir. Satış kanalı, müşteri adayı takibi, çok kanallı iletişim ve daha fazlasını içerir.
amoCRM, dünyanın ilk mesajlaşma destekli CRM’sidir. Çok kanallı iletişim, tek bir uygulamadan mesajlaşma, e-posta ve aramalar yoluyla konuşmanızı sağlar. Artık müşterilerinizle her etkileşim kişiselleştirilmiş bire bir diyaloglara dönüştürülebilir. Ayrıca yöneticiler güçlü analiz, raporlama ve otomasyon araçlarını da beğeniyor. Girişimciler ve KOBİ’ler için iyi bir mesajlaşma tabanlı satış çözümüdür. Kommo hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Çok Kanallı İletişim
  • Toplu İletişimler
  • Sohbet/Mesajlaşma
  • Müşteri Veri Tabanı
  • Etkileşim İzleme
Gorgias; Shopify, Magento ve BigCommerce mağazaları için müşteri hizmetleri, müşteri desteği ve canlı sohbet hizmetlerinin hepsini bir arada sunan bir yardım masasıdır.
Özellikle Shopify içiṅ tasarlanmış müşteri iletişim uygulaması (Magento ve BigCommerce ile de tam entegre olur). E-posta, canlı sohbet, telefon, Facebook, Instagram ve diğerleri gibi tüm kanalları tek bir yerde birleştirerek müşteri desteğinizi merkezileştirin ve destek yanıt sürelerini %43 oranında iyileştirin. Hepsi bir arada: Siparişleri düzenleyin/para iadesi yapın, sadakat puanlarını uygulayın, abonelikleri ve daha fazlasını yönetin. Şablonlar, otomasyon, kurallar ve makrolar ekleyin. Demo alın veya ücretsiz deneme ayarlayın. Gorgias’ın neden Shopify’da yüksek puanlar aldığını görün. Gorgias hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Çok Kanallı İletişim
  • Toplu İletişimler
  • Sohbet/Mesajlaşma
  • Müşteri Veri Tabanı
  • Etkileşim İzleme
Kaynak bulma, erişme, veri zenginleştirme ATS/CRM, (başvuru sahibi takip sistemi/müşteri ilişkileri yönetimi) veri tabanı yönetimi ve senkronizasyon yeteneklerine sahip hepsi bir arada otomasyon aracı.
Jobin.cloud, işiniz için önem taşıyan insanları bulmak ve onlarla iletişim kurmak için hepsi bir arada otomasyon aracıdır. Profilleri topluca içe aktarın, filtreleyin, izleyin ve otomatik olarak güncellenen saklama alanlarında yönetin. Otomatik derlemeli akıllı alanlar ile iletişime geçilecek en iyileri kolayca seçin ve bunlara toplu olarak ulaşın. Bunları iş akışlarına atayın ve tüm görüşmelerinizi zaman çizelgeleri, etiketler ve notlarla takip edin. Sınırsız sayıda LinkedIn bağlantı talebini ve damla ve dizili iletişim kampanyalarını içeren çok kanallı iletişim. Jobin.cloud hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Çok Kanallı İletişim
  • Toplu İletişimler
  • Sohbet/Mesajlaşma
  • Müşteri Veri Tabanı
  • Etkileşim İzleme
Canlı sohbet, web sitesi ziyaretçi takibi ve analiz özelliklerine sahip hepsi bir arada bir müşteri etkileşim aracı.
Zoho SalesIQ, pazarlama, satış ve müşteri desteği çabalarınızı birleştirmek, müşterilerinize harika bir deneyim sunmak ve iş büyümesini hızlandırmak için hepsi bir arada bir müşteri etkileşimi, canlı sohbet ve analiz platformudur. Potansiyel müşterilerinizi daha iyi tanıyın ve onlarla tam olarak doğru zamanda doğru konuşmayı başlatın. Zoho SalesIQ hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Çok Kanallı İletişim
  • Toplu İletişimler
  • Sohbet/Mesajlaşma
  • Müşteri Veri Tabanı
  • Etkileşim İzleme
OneSignal; e-posta, mobil ve web anlık bildirimleri, uygulama içi mesajlaşma ve SMS sunan sektöründe öncü müşteri etkileşim çözümüdür.
OneSignal; e-posta, mobil ve web anlık bildirimleri, uygulama içi mesajlaşma ve SMS sunan, sektöründe öncü müşteri mesajlaşma ve etkileşim çözümüdür. Çok kanallı platformu sayesinde bir milyon işletmenin günde 11 milyardan fazla mesaj göndermesini sağlar. Üstün mimariyle desteklenen OneSignal, işletmenize göre ölçeklendirilecek ve mesajları daha hızlı ve güvenilir bir şekilde iletecek şekilde tasarlanmıştır. OneSignal; müşteri yolculukları, A/B testi, analiz, kişiselleştirme, segmentasyon ve daha fazlası gibi araçlar sunar. OneSignal hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Çok Kanallı İletişim
  • Toplu İletişimler
  • Sohbet/Mesajlaşma
  • Müşteri Veri Tabanı
  • Etkileşim İzleme
Küçük işletmeler için üst düzey, eylem odaklı satış CRM’si. Sıradaki eyleme odaklanın, her müşteri adayıyla iletişim halinde olun ve satışlarınızı kontrol edin.
OnePageCRM, küçük ve orta ölçekli işletmelerin satışlarını kontrol etmesine yardımcı olan üst düzey, eylem odaklı bir satış CRM’sidir. Sonraki adımda ne yapılması gerektiğine odaklanın, her müşteri adayıyla iletişim halinde olun, ekibin aynı bilgilere sahip olmasını sağlayın ve tek seferde yalnızca bir satış eylemiyle daha fazla satış yapın. Zamandan tasarruf edin, yönetimi ve veri girişini otomatikleştirin. Web’de her yerden bir tıklamayla müşteri adayları oluşturun. iOS ve Android mobil uygulamalarıyla hareket halindeyken CRM’nin sunduğu avantajlardan faydalanın. Sorularınız mı var? E-posta, telefon ve sohbet aracılığıyla destek sunulmaktadır. OnePageCRM hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Çok Kanallı İletişim
  • Toplu İletişimler
  • Sohbet/Mesajlaşma
  • Müşteri Veri Tabanı
  • Etkileşim İzleme
HelpDesk, ekiplerin çalışmasını basitleştirmek için tasarlanmış çevrimiçi bir bilet sistemidir. Üst düzey bir müşteri desteği sağlar. Üstelik kullanımı oldukça kolaydır.
HelpDesk, ekiplerin çalışmasını basitleştiren çevrimiçi bir bilet sistemidir. Ekiplerde iş birliğini teşvik eden özelliklerle doludur. Etiketleme kullanabilir, özel notlar eklenebilir, biletler belirli ekip üyelerine atanabilir ve önceden hazırlanmış yanıtlar oluşturulabilir. Sistem, en yüksek düzeyde güvenlik sağlamak için verileri 256 bit SSL protokolüyle şifreler. HelpDesk, temsilcilerinizin zamandan tasarruf etmelerini ve en yüksek düzeyde müşteri hizmetleri sunmalarını sağlamak için tasarlanmıştır. Üstelik kullanımı oldukça kolaydır. HelpDesk hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Çok Kanallı İletişim
  • Toplu İletişimler
  • Sohbet/Mesajlaşma
  • Müşteri Veri Tabanı
  • Etkileşim İzleme
Ekiplerin farklı iç ve dış iletişim kanalları üzerinden gerçek anlamda işbirliğinde bulunmasını sağlayan ekip gelen kutusu ve sohbet aracı.
Ekiplerin e-posta, SMS, WhatsApp, Twitter ve diğer iletişim kanalları üzerinden gerçek anlamda işbirliği yapmasını sağlayan ekip gelen kutusu ve sohbet aracı. Gelen kutusu, önceliği işe veren bir işbirliği deneyimi göz önünde bulundurarak yeniden tasarlanmıştır. Missive sayesinde ekipler işlerini büyütmeye odaklanır. Missive hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Çok Kanallı İletişim
  • Toplu İletişimler
  • Sohbet/Mesajlaşma
  • Müşteri Veri Tabanı
  • Etkileşim İzleme
FROGED, SaaS tarafından SaaS şirketleri için oluşturulmuş, dönüşümleri artırması ve kayıpları azaltmasıyla bilinen sağlam bir Ürün Başarı Platformudur.
FROGED, bir SaaS şirketi tarafından SaaS şirketleri için oluşturulmuş tek noktadan alışveriş yapan bir Ürün Başarı Platformudur. Platformumuz, markaların tüm müşteri yaşam döngülerine erişmelerini sağlar: İşe Alım, Etkileşim ve Proaktif Müşteri Desteği. Markalar, tüm müşteri yaşam döngüsünün noktalarını birleştirerek, her temas noktasında müşteri deneyimini kişiselleştirebilir ve genel MRR ve elde tutma oranını artırabilir. Omnichannel iletişimi bugün keşfedin. FROGED'u bugün ücretsiz deneyin. Froged hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Çok Kanallı İletişim
  • Toplu İletişimler
  • Sohbet/Mesajlaşma
  • Müşteri Veri Tabanı
  • Etkileşim İzleme
LiveVox, çok kanallı iletişimleri CRM, Pratik Yapay Zeka ve WFO’yu (iş gücü optimizasyonu) tek bir çözümde birleştiren yeni nesil iletişim merkezi platformudur.
LiveVox’un güçlü, yeni nesil iletişim merkezi platformu şirketlerin müşterilerle tercih ettikleri kanallarda, sesli arama, e-posta, SMS ve web sohbeti üzerinden ulaşırken yapay zekayı kullanmalarını sağlar. Tüm veriler, CRM, WFO ve Çok Kanallı/AI gibi ana iletişim merkezi işlevleri genelinde tek bir dijital müşteri katılım platformunda birleştirilir ve temsilcilere, iyi müşteri deneyimini zamanında ve verimli bir şekilde sunmaları için tüm etkileşimlere erişim sağlar. LiveVox hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Çok Kanallı İletişim
  • Toplu İletişimler
  • Sohbet/Mesajlaşma
  • Müşteri Veri Tabanı
  • Etkileşim İzleme
Türkiye Yerel ürün
WeBee, daha fazla gelir, olumlu değerlendirme puanları ve misafir memnuniyeti sağlayan beyaz etiketli bir 360 derecelik misafir deneyimi platformudur.
WeBee, otel işletmecileri ile misafirleri arasında misafir memnuniyetini en üst düzeye çıkaran bir köprü oluşturmaya yönelik kusursuz çözümler sunan, kendi markanızı kullanabileceğiniz 360 derecelik bir dijital misafir deneyimi platformudur. Bu ödüllü platform, sadık müşteriler edinmek ve daha fazla gelir sağlamak için ek satış ve çevrimiçi sipariş hizmetleri, pozitif marka itibarı yönetimi, daha fazla temassız ortam, akıllı veriler ve raporlama ile misafirlerle anlamlı etkileşim kurmalarını sağlayarak otelcilerin yaşamını kolaylaştırır. WeBee hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Çok Kanallı İletişim
  • Toplu İletişimler
  • Sohbet/Mesajlaşma
  • Müşteri Veri Tabanı
  • Etkileşim İzleme
Chaty, çalışanların WhatsApp, Facebook Messenger ve daha fazlası gibi çeşitli mesajlaşma uygulamalarında müşterilerle bağlantı kurmasına yardımcı olmak için tasarlanmıştır.
Chaty, çalışanların WhatsApp, Facebook Messenger ve daha fazlası gibi çeşitli mesajlaşma uygulamalarında müşterilerle bağlantı kurmasına yardımcı olmak için tasarlanmıştır. Web sitenize eklenen tek bir sohbet widget'ı ile anında destek sağlamak için WhatsApp, Instagram, Line, Viber & Telegram gibi 20'den fazla sosyal kanalı kullanan müşteriler için kişiselleştirilmiş bir deneyim oluşturabilir; sorulara, sorgulara ve yorumlara yanıt vermek; Güven ve bağlılık oluşturun ve hem mobilde hem de web'de işletmeniz için önemli olan insanlara değer sunun. Chaty hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Çok Kanallı İletişim
  • Toplu İletişimler
  • Sohbet/Mesajlaşma
  • Müşteri Veri Tabanı
  • Etkileşim İzleme
OneStop portalı, organizasyonların işletmeyle olan iletişimlerini izleyerek ve ölçerek organizyonların dış ilişkilerini yönetmeyi sağlar.
Moxtra, kuruluşların günümüz ortamında gereken yanıtların zamanlamasını ve kalitesini sağlamak için dahili iş ekipleriyle dış ilişkilerini yönetebildikleri sanal bir uğrak noktası olan OneStop Portals’ı işletmektedir. Bankalar için uygun seviyedeki dahili güvenlik, denetim takibi ve uyumluluk sayesinde akıcı bir deneyim sunarken, iş sürekliliğini temin etmeye yönelik olarak uygulamalardaki kimlikleri, sorumlulukları ve etkileşim iş akışlarını yönetmeyi sağlar. Moxo hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Çok Kanallı İletişim
  • Toplu İletişimler
  • Sohbet/Mesajlaşma
  • Müşteri Veri Tabanı
  • Etkileşim İzleme
Inspire Flex, kullanıcıların tek bir platformdan tüm kanallarda kişiselleştirilmiş, uyumlu müşteri iletişimleri oluşturmasını ve sunmasını sağlar.
Quadient'ın sunduğu CCM (müşteri iletişimleri yönetimi) çözümü, müşteri yolculuğunun tamamını kapsayan eksiksiz ve çok kanallı bir müşteri deneyimi sunma amacıyla şirketlerin, tüm dijital ve basılı kanallar için basit sürükle ve bırak özellikli düzen tasarımına sahip tek bir merkezi platformdan yönetilen çevik, etkili ve birleşik müşteri iletişimleri oluşturmasına yardımcı olur. Quadient Inspire hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Çok Kanallı İletişim
  • Toplu İletişimler
  • Sohbet/Mesajlaşma
  • Müşteri Veri Tabanı
  • Etkileşim İzleme
Infobip tam yelpaze bulut iletişim platformu ile her türlü kanal üzerinden anlamlı müşteri ilişkileri kurun.
Infobip, markaların müşterileriyle geniş ölçekte anlamlı ilişkiler kurmasına yardımcı olan, dünya genelinde önde gelen bir çok kanallı iletişim platformudur. İletişim platformumuz, gelişmiş müşteri katılımı, güvenlik, kimlik doğrulama, destek ve müşteriyi elde tutmaya yönelik çok çeşitli çözümleri, mesajlaşma kanallarını ve araçları güçlendirmektedir. Infobip hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Çok Kanallı İletişim
  • Toplu İletişimler
  • Sohbet/Mesajlaşma
  • Müşteri Veri Tabanı
  • Etkileşim İzleme
E-posta yönetimi, müşteri desteği ve görev yönetimi için oluşturulmuş bir iş birliği platformu.
Rooftop; e-posta yönetimi, müşteri desteği ve görev/proje yönetimi için oluşturulmuş bir iş birliği platformudur. Aşağıdaki 3 temel çerçevesinde tasarlanmıştır: -Gelen kutusu yönetimi: E-postaları yönetmek yorucu olabilir. Rooftop, e-postaları kolayca sınıflandırmanıza, işlemenize ve yanıtlamanıza yardımcı olur. - İş birliği: Rooftop, ekiplerin e-postalar ve görevler konusunda iş birliği yapmasını mümkün kılmak için oluşturulmuştur. - Görev yönetimi: Tüm görevlerinizi ve projelerinizi Rooftop’ta yönetin. Her türlü iş akışını ve satış kanalını oluşturabilirsiniz. Rooftop hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Çok Kanallı İletişim
  • Toplu İletişimler
  • Sohbet/Mesajlaşma
  • Müşteri Veri Tabanı
  • Etkileşim İzleme
LiveCaller; sohbet, çağrı, sosyal mesajlaşma uygulamaları gibi farklı iletişim kanallarını tek bir platformda birleştiren hepsi bir arada çözümdür.
Sohbet: Müşteriler mesaj, dosya alışverişinde bulunabilir ve müşteri hizmetlerine puan verebilir. Web çağrısı: Müşteriler, doğruca web sayfası üzerinden çağrı yapabilir, böylece bu çağrılar tamamen ücretsiz hale gelir. Çok kanallı gelen kutusu: Farklı mesajlaşma platformlarından gelen iletişimleri tek bir panoda birleştirir. Geri arama: Müşteri hizmetlerinin sizi geri araması için telefon numaranızı ve tercih edilen arama saatini girmeniz yeterlidir. Birlikte göz atma: Temsilcilerin ve müşterilerin bir web sitesinde iş birliği içinde “gezinmelerini” sağlar. LiveCaller hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Çok Kanallı İletişim
  • Toplu İletişimler
  • Sohbet/Mesajlaşma
  • Müşteri Veri Tabanı
  • Etkileşim İzleme
Kurumsal İletişim için Mobil Mesajlaşma ve Ses Çözümleri
Müşteriler tek bir güçlü platform içinde işletmenizle istedikleri her yerde etkileşime geçsin. Business Messaging API aracılığıyla birden çok mesajlaşma kanalına bağlanın ya da Voice API veya SIP Trunk üzerinden sesli aramalar gönderin. Müşterilerinizle etkileşimde kalarak onları mutlu edin. Teslimat bildirimleri, rezervasyon onayları, randevu hatırlatıcıları ve daha fazlasını önemli olan anda gönderin. CM.com Communications Platform hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Çok Kanallı İletişim
  • Toplu İletişimler
  • Sohbet/Mesajlaşma
  • Müşteri Veri Tabanı
  • Etkileşim İzleme
KOBİ’ler için özel olarak üretilmiş esnek, güvenilir ve uygun maliyetli bir bulut telefon sistemiyle iş iletişimini yeniden tanımlayın.
Zoho Voice, her cihazdan kolayca iş görüşmesi yapmaya ve gelen aramaları yanıtlamaya yardımcı olan bulut tabanlı bir VoIP (İnternet protokolü üzerinden ses) telefon yazılımıdır. Zoho Voice; CRM, Desk, Recruit, ve Bigin gibi diğer Zoho uygulamalarıyla entegre olur. Böylece ekipler, aramaları uygulamalar arasında geçiş yapmadan yöneterek zaman kazanabilir. IVR, tıkla ve konuş, arama sıraları, arama kaydı, çalışma saatleri, arama aktarma, canlı arama izleme ve çok daha fazlası gibi gelişmiş bulut telefon özelliklerini edinin. İş görüşmelerini yönetme şeklini modernleştirmenin zamanı geldi. Zoho Voice hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Çok Kanallı İletişim
  • Toplu İletişimler
  • Sohbet/Mesajlaşma
  • Müşteri Veri Tabanı
  • Etkileşim İzleme
Mobile Service Cloud ile müşteri etkileşimlerini canlı sohbet, e-posta, WhatsApp ve diğer kanalları tek bir mesaj kutusunda yönetin.
Mobile Service Cloud farklı sektörlerde kullanılmak üzere tasarlanmış müşteri hizmetleri çözümüdür. Etkileşimleri hem müşteriler hem de çalışanlar için mümkün olduğunca kolaylaştırın. Müşterilerinizle WhatsApp, Live Chat, Instagram Messaging ya da Ses gibi tercih ettikleri kanallardan etkileşim kurmak için Temsilci Mesaj Kutusu'nu kullanabilirsiniz. Mobile Service Cloud, diyaloglarınızı otomatikleştiren ve gerektiğinde kolayca müşteri temsilcisine devreden bir chatbot da içermektedir. Mobile Service Cloud hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Çok Kanallı İletişim
  • Toplu İletişimler
  • Sohbet/Mesajlaşma
  • Müşteri Veri Tabanı
  • Etkileşim İzleme
SmartInbox, sosyal medya ve diğer kanallardan gelen tüm mesajları tek noktada merkezileştiren bir müşteri iletişimi uygulamasıdır.
E-ticaret işletmesi sahibiyseniz muhtemelen mağazanızın müşteri hizmetlerinde ve ekranlar arasında geçiş yaparak veri topladıktan sonra müşterilerinizi yanıtlama noktasını bulmak için çok fazla zaman harcadığınızı fark etmişsinizdir. SmartInbox ile tüm bu kaosu ardınızda bırakın. Tek bir uygulamada, sosyal medyadan gelen ve web’deki konuşmalara daha hızlı yanıt verin. Müşteri ilişkilerinizi iyileştirerek marka değerini ve müşteri sadakatini artırın. Ücretsiz denemenizi hemen alın. SmartInbox hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Çok Kanallı İletişim
  • Toplu İletişimler
  • Sohbet/Mesajlaşma
  • Müşteri Veri Tabanı
  • Etkileşim İzleme
Türkiye Yerel ürün
HOM, otel operasyonlarını ve ekip iletişimi kolaylaştıran, üretkenliği ve misafir memnuniyetini artıran “all-in-one” bir platformdur.
Oteller için Temassız Mobil Uygulama ve Otel Operasyon Yönetimi HOM ile işleri halledin. HOM, otel operasyonlarını ve ekip iletişimi kolaylaştıran, üretkenliği ve misafir memnuniyetini artıran “all-in-one” bir platformdur. Otelinizde ki tüm departmanların, birbirleriyle ve misafirle olan iletişimini dijitalleştirin. Görev tanımlayın, yönlendirin ve vaktinde gerçekleştiğinden emin olun. Misafir, mobil uygulama ile SPA rezervasyonu yapabilir, odasına yemek sipariş edebilir, temizlik veya bakım talep edebilir. Diğer birçok gelişmiş özellik ile konaklamasını dilediği gibi yönetebilir. HOM hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Çok Kanallı İletişim
  • Toplu İletişimler
  • Sohbet/Mesajlaşma
  • Müşteri Veri Tabanı
  • Etkileşim İzleme