Öne çıkarılan yazılımlar

En çok inceleme alan yazılımlar

Müşteri İletişim Yönetimi Yazılımı kategorisinde kullanıcılarımın en çok inceleme bıraktığı ürünleri keşfedin

Türkiye Yerel ürünleri göster
391 sonuç
Müşterilerle 6 kanal üzerinden 100 dilde kişisel bağlantı kurun. Perfect Doc Studio hakkında daha fazla bilgi
İşletmelerin 6 kanal üzerinden 100'den fazla dilde kişiselleştirilmiş içerik aracılığıyla müşterilerle iletişim kurmasına yardımcı olan müşteri iletişim platformu Perfect Doc Studio hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Çok Kanallı İletişim
  • Toplu İletişimler
  • Sohbet/Mesajlaşma
  • Müşteri Veri Tabanı
  • Etkileşim İzleme
Müşteri adayı oluşturmaktan bunları müşteriye dönüştürmeye kadar tüm müşteri ilişkilerini Pipedrive’ın hepsi bir arada satış çözümüyle geliştirin. Pipedrive hakkında daha fazla bilgi
Pipedrive’ın son teknoloji CRM yazılımı, değerli zamanınızdan tasarruf edip angarya işlerden kurtulmanıza ve müşteri adayı oluşturmaktan onu müşteriye dönüştürmeye kadar tüm müşteri ilişkilerini geliştirmenize yardımcı olur. Satış temsilcilerinize, satış oyunlarını hızlandıracak daha fazla gelir yaratacak ve müşteri memnuniyetini artıracak özel araçlar ve otomasyonlar sunun. 98.000’den fazla müşteri çoktan Pipedrive’ı seçti. 14 günlük ücretsiz deneme ile nedenini görün. Kredi kartı gerekmez. Pipedrive hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Çok Kanallı İletişim
  • Toplu İletişimler
  • Sohbet/Mesajlaşma
  • Müşteri Veri Tabanı
  • Etkileşim İzleme
İşletmelerin müşteri verilerini, müşteri adaylarını, çok kanallı mesajlaşmayı vb. yönetmesine yardımcı olan bir müşteri iletişimi yönetim çözümüdür. Qiscus hakkında daha fazla bilgi
İşletmelerin müşteri verilerini, müşteri adaylarını, çok kanallı mesajlaşmayı vb. yönetmesine yardımcı olan bir müşteri iletişimi yönetim çözümüdür. Qiscus hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Çok Kanallı İletişim
  • Toplu İletişimler
  • Sohbet/Mesajlaşma
  • Müşteri Veri Tabanı
  • Etkileşim İzleme
Thrio's hybrid CCaaS/CPaaS platform features process automation, inbound/outbound voice, full omnichannel, and built-in AI tools. Thrio hakkında daha fazla bilgi
Architecture. Automation. Hybridism. How could our groundbreaking hybrid CCaaS/CPaaS/UCaaS platform help transform your business? Thrio helps you deliver outstanding CX with our complete omnichannel offering. Let us handle the hard stuff with built-in process automation and AI tools, so you can focus on sales and service. Thrio’s API-first architecture makes for seamless integrations and powerful connections. And our array of security certifications let you do business with confidence. Thrio hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Çok Kanallı İletişim
  • Toplu İletişimler
  • Sohbet/Mesajlaşma
  • Müşteri Veri Tabanı
  • Etkileşim İzleme
Cloud-based solution that assists with customer communications through business interactions, automation, messaging and more.
Messaging app that enables real time customer communications for small businesses. WhatsApp hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Çok Kanallı İletişim
  • Toplu İletişimler
  • Sohbet/Mesajlaşma
  • Müşteri Veri Tabanı
  • Etkileşim İzleme
Cloud-based messaging application that provides media exchange, data encryption, photo editing, and more.
Cloud-based messaging application that provides media exchange, data encryption, photo editing, and more. Telegram hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Çok Kanallı İletişim
  • Toplu İletişimler
  • Sohbet/Mesajlaşma
  • Müşteri Veri Tabanı
  • Etkileşim İzleme
Ideal for businesses of all sizes, it is a customer engagement tool that provides users with eCommerce brand discovery options.
Ideal for businesses of all sizes, it is a customer engagement and communication tool that provides users with eCommerce brand discovery options. Viber hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Çok Kanallı İletişim
  • Toplu İletişimler
  • Sohbet/Mesajlaşma
  • Müşteri Veri Tabanı
  • Etkileşim İzleme
Zendesk, sektördeki önemli müşteri desteği çözümlerinden birini sunuyor.
Zendesk, daha iyi müşteri ilişkileri için oluşturulmuş önemli bir bulut tabanlı yardım masası yazılımıdır. Müşterilerle SMS mesajı, web, mobil uygulama, telefon, e-posta, sosyal medya gibi tüm kanallarda etkileşime geçin. Temsilcilerinizi 700'den fazla uygulama entegrasyonundan takip edilenler de dahil, tüm müşteri etkileşimlerinin tam geçmişiyle donatın. Uber, Venmo, Shopify ve LendingClub gibi şirketlerin destek maliyetlerini düşürmek ve müşteri memnuniyetini artırmak için neden Zendesk kullandığını öğrenin. Zendesk Suite hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Çok Kanallı İletişim
  • Toplu İletişimler
  • Sohbet/Mesajlaşma
  • Müşteri Veri Tabanı
  • Etkileşim İzleme
Müşteri hizmetlerini şirketinizin merkezine yerleştirin. Temsilcilerin daha üretken, yöneticilerin daha etkili ve müşterilerin daha güçlü olmasını sağlayın.
Zoho Desk, şirketinizin müşterilerle güçlü ilişkiler kurmasına yardımcı olan web tabanlı bir müşteri hizmetleri uygulamasıdır. Zoho Desk ile temsilciler daha üretken, yöneticiler daha etkili ve müşteriler daha güçlü olur. Özelleştirilebilir, kullanışlıdır ve bir servete mal olmaz. Zoho’nun 40’tan fazla güçlü iş yazılımı paketinin bir parçası olan Zoho Desk, müşteri hizmetlerini şirketin merkezine yerleştirme gücü sağlar. Zoho Desk hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Çok Kanallı İletişim
  • Toplu İletişimler
  • Sohbet/Mesajlaşma
  • Müşteri Veri Tabanı
  • Etkileşim İzleme
Mükemmel müşteri hizmetleri, daha iyi yardım masası yazılımıyla başlar. LiveAgent ile mükemmel müşteri hizmetleri sunarak daha fazla müşteri kazanın.
LiveAgent, çok kanallı iletişimi gerçek zamanlı olarak kullanan, tam donanımlı bir iletişim yönetimi yazılımıdır. Müşteri segmentasyonu, otomasyon ve yerleşik CRM’nin gücünden yararlanarak iletişimini zi kişiselleştirin. Notlar, anımsatıcılar ekleyin ve 40’tan fazla entegrasyondan yararlanın. LiveAgent ile birinci sınıf müşteri hizmetleri sunmak çok kolaydır. Ücretsiz deneme sürümünüzü kredi kartı bilgisi girmeden başlatın. LiveAgent hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Çok Kanallı İletişim
  • Toplu İletişimler
  • Sohbet/Mesajlaşma
  • Müşteri Veri Tabanı
  • Etkileşim İzleme
The smarter way for small businesses to do great work Keap organizes your client information & daily work in one place, freeing you up
Grow your business with the all-in-one CRM, sales & marketing software for serious business owners. Our platform organizes your customer information and daily work in one place, freeing you up from repetitive tasks so you have more time to focus on growing your business. Keap hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Çok Kanallı İletişim
  • Toplu İletişimler
  • Sohbet/Mesajlaşma
  • Müşteri Veri Tabanı
  • Etkileşim İzleme
Intercom is redefining how businesses support their customers using powerful messaging and automation.
Intercom creates modern Customer Service software that redefines how businesses support their customers. Our platform connects businesses directly to customers using powerful messaging and automation. We enable teams to scale support without investing more resources - leading to happier customers and more efficient support teams. Intercom hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Çok Kanallı İletişim
  • Toplu İletişimler
  • Sohbet/Mesajlaşma
  • Müşteri Veri Tabanı
  • Etkileşim İzleme
Userlike işletmenizin mesajlaşma kanallarında müşterileri kazanmasına ve onlarla iletişim kurmasına yardımcı olan bir canlı sohbet yazılımıdır.
Userlike, web sitesi sohbetini mobil mesajlaşma ile birleştiren mesajlaşma tabanlı bir CCM (müşteri iletişimleri yönetimi) çözümüdür. Web siteniz, Facebook Messenger, WhatsApp, Telegram ve SMS aracılığıyla müşterilerinizle sohbet edin. Sohbet botunuzu bağlayın ve müşteri etkileşimlerinizin belirli kısımlarını otomatikleştirin. Almanya’da doğmuş ve burada barındırılmaktadır. Userlike, %100 GVKY uyumlu iletişim çözümü ile size ve müşterilerinize ait verileri güvende tutar. Userlike hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Çok Kanallı İletişim
  • Toplu İletişimler
  • Sohbet/Mesajlaşma
  • Müşteri Veri Tabanı
  • Etkileşim İzleme
Bitrix24, sekiz milyon işletmenin kullandığı önemli bir ücretsiz CRM, müşteri iletişimi ve yardım masasıdır. Bulut, mobil, açık kaynak.
Bitrix24, sekiz milyon işletmenin kullandığı önemli bir ücretsiz CRM, müşteri iletişimi ve yardım masasıdır. Bulut, mobil, açık kaynak. Ücretsiz çok kanallı iletişim merkezinizi hemen edinin ve e-posta, telefon görüşmeleri, canlı sohbet, mesajlaşma ve sosyal ağ müşteri taleplerini tek bir yerden yönetin. Bitrix24 hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Çok Kanallı İletişim
  • Toplu İletişimler
  • Sohbet/Mesajlaşma
  • Müşteri Veri Tabanı
  • Etkileşim İzleme
The customer communication tools you need to book clients, manage projects, and get paid. Use code "ONLY1" to start for $1/mo.
HoneyBook makes it easy to communicate with customers and clients, manage projects, and get paid—all in one place. With proposals, invoices, contracts, payments, and scheduling at your fingertips, you have everything you need to give clients a great experience. Get your first 6 months for just $1/mo with code "ONLY1". HoneyBook hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Çok Kanallı İletişim
  • Toplu İletişimler
  • Sohbet/Mesajlaşma
  • Müşteri Veri Tabanı
  • Etkileşim İzleme
Spend less time on the phone while attracting new customers and keeping them engaged with modern tools for today’s busy local business.
Podium is an award-winning marketing and communication platform that uses text messaging to help local businesses attract more leads, convert leads at a higher rate, and retain more customers. Podium's platform consolidates daily communication, online reviews, website chat, marketing campaigns, and mobile payments into a single inbox that has helped over 100k local businesses win. Podium hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Çok Kanallı İletişim
  • Toplu İletişimler
  • Sohbet/Mesajlaşma
  • Müşteri Veri Tabanı
  • Etkileşim İzleme
Never miss a message with instant notifications and real-time conversations across customer-preferred channels.
Thryv allows you to see every customer conversation in real-time in one single thread inside the Thryv Inbox. Receive messages from popular platforms such as Instagram®, Facebook®, Google or WebChat on your website and conveniently manage and respond to every message in one place. Thryv hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Çok Kanallı İletişim
  • Toplu İletişimler
  • Sohbet/Mesajlaşma
  • Müşteri Veri Tabanı
  • Etkileşim İzleme
Weave is the all-in-one customer communication and engagement platform for small business.
Weave is the all-in-one customer communication and engagement platform for small business. From the first phone call to the final invoice and every touchpoint in between, Weave connects the entire customer journey. Weave’s software solutions transform how local businesses attract, communicate with and engage customers to grow their business. Weave hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Çok Kanallı İletişim
  • Toplu İletişimler
  • Sohbet/Mesajlaşma
  • Müşteri Veri Tabanı
  • Etkileşim İzleme
Enables companies to increase sales, optimize the customer experience and improve team performance through multi-channel conversations.
Conversion it's Zenvia's Sales Engagement solution that allows small and medium-sized companies to measure, optimize and convert sales opportunities through conversations on multiple channels such as WhatsApp, Instagram and FB Messenger. Get a complete management of your commercial team with intuitive and real-time dashboards, shared inbox and an Apps Marketplace with dozens of integrations connected through API, such as Paypal, WooCommerce, Shopify and more. Zenvia Conversion hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Çok Kanallı İletişim
  • Toplu İletişimler
  • Sohbet/Mesajlaşma
  • Müşteri Veri Tabanı
  • Etkileşim İzleme
Tidio, canlı sohbet ve sohbet robotlarıyla üst düzey müşteri desteği sunma ve satış geliştirme olanağı sağlayan bir müşteri iletişim aracıdır.
Tidio, müşteri desteğinizi bir üst seviyeye taşıyan ve daha fazla satış yapmanıza yardımcı olan güçlü, hepsi bir arada Müşteri İletişim Yönetimi platformudur. Kolayca erişilebilen canlı sohbet aracı, işletmenizi 7/24 erişilebilir hale getirirken yapay zeka destekli sohbet robotları müşterilerinizle gerçek zamanlı olarak ilgilenir, böylece daha fazla satış yapabilirsiniz. Ayrıca Messenger, Instagram, canlı sohbet ve e-postayı Tidio Multichannel’a bağlayabilir ve tüm mesajları tek bir yerden ve mobilden yanıtlayabilirsiniz. Tüm web siteleri ve platformlarla kolayca entegre olur. Tidio hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Çok Kanallı İletişim
  • Toplu İletişimler
  • Sohbet/Mesajlaşma
  • Müşteri Veri Tabanı
  • Etkileşim İzleme
The text messaging service crafted to cut through the noise, so you can connect with customers anytime, anywhere.
Text Request is the business texting platform built to ignite customer engagement. We’ve crafted plug-and-play messaging solutions to your everyday communication problems, so you can cut through the noise and connect with customers anytime, anywhere. Text Request is designed to scale with you, from one person handling a few conversations, to thousands of employees sending millions of messages, to custom solutions built on our API. Learn more about how we help busy business leaders like you. Text Request hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Çok Kanallı İletişim
  • Toplu İletişimler
  • Sohbet/Mesajlaşma
  • Müşteri Veri Tabanı
  • Etkileşim İzleme
Consolidate leads and streamline communication to win more business. Broadly helps local businesses engage with leads and customers.
Win more business by consolidating leads and streamlining communication. Broadly helps local businesses attract leads, connect with customers, and automatically request reviews - all from one easy-to-use app. Consistently provide a 5-star customer experience with a responsive website, automated web chat, streamlined text and email communication, templated messages, flexible mobile payment options & more. Broadly makes it easy for customers to find you, work with you, and rave about you. Broadly hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Çok Kanallı İletişim
  • Toplu İletişimler
  • Sohbet/Mesajlaşma
  • Müşteri Veri Tabanı
  • Etkileşim İzleme
Smartsupp'ın video kayıtlarını, görüşme etiketleme ve diğer Görüşme Yönetimi kaynaklarını kullanarak müşterilerle iletişimizi yönetin.
Smartsupp, işletmelerin web sitelerindeki her ziyaretçinin satın alma yolculuğunun tüm adımlarını görmelerini sağlayan video kayıtları gibi benzersiz Müşteri İletişim Yönetimi özellikleri sunan piyasadaki tek sağlayıcıdır. Canlı sohbet, video oturumlarını kaydetmenin yanı sıra sohbet robotları aracılığıyla otomatik mesajlaşma, Konuşma Etiketleme (müşteri hizmetleri temsilcisi ekiplerine konuşmaları düzenleme, etiketleme ve not alma olanağı sağlamak için kullanılır) ve diğer birçok güçlü Konuşma Yönetimi aracı sunar. Smartsupp hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Çok Kanallı İletişim
  • Toplu İletişimler
  • Sohbet/Mesajlaşma
  • Müşteri Veri Tabanı
  • Etkileşim İzleme
See why companies such as Dropbox, Airbnb, Shopify, and 8,000+ others trust Front for their customer communication needs.
Front is a leader in Customer Communication Management software. Engage with customers on any channel: SMS, live chat, WhatsApp, email, social media, and more. Equip your agents with a full history of every interaction with your customer to deepen personalization and offer your customers a truly unique experience. See why companies such as Dropbox, Airbnb, Shopify, and 8,000+ others trust Front for their customer communication needs. Front hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Çok Kanallı İletişim
  • Toplu İletişimler
  • Sohbet/Mesajlaşma
  • Müşteri Veri Tabanı
  • Etkileşim İzleme
ZoomInfo Engage helps your sales team connect with more prospects, close more business, and capture every interaction that happens.
With ZoomInfo Engage, you’re able to scale and automate your sales outreach for smarter and efficient prospecting, saving you time—and frustration on manual data entry in siloed systems. ZoomInfo SalesOS hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Çok Kanallı İletişim
  • Toplu İletişimler
  • Sohbet/Mesajlaşma
  • Müşteri Veri Tabanı
  • Etkileşim İzleme
Help Scout's email management software has the features you need to keep things simple, move fast, and focus on delighting customers.
Answer 52% more emails with ease with Help Scout. Help Scout pulls in emails from your existing shared email account, giving you access to additional features that make your team more collaborative and productive. View all of the replies your team has sent, and see when someone is actively replying. Access detailed reports, build a library of saved replies, and take advantage of workflows to automate repetitive tasks. You'll have happier customers and fewer email requests — everyone wins. Help Scout hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Çok Kanallı İletişim
  • Toplu İletişimler
  • Sohbet/Mesajlaşma
  • Müşteri Veri Tabanı
  • Etkileşim İzleme
Send automated appointment reminder calls, text messages, and emails from your existing scheduling software. HIPAA Compliant. SOC-2.
ReminderCall is a HIPAA-compliant, Automated Appointment-Reminder Platform for Hospitals, Surgery Centers, Private Practices, and small businesses looking for a solution for chronic no-shows. Send reminder calls, 2-way text reminders, and email reminders, using your existing software or our custom scheduler. Use your own voice, the system's voice, or a combination of the two in English, French, or Spanish. See all confirmations and replies live. We are SOC-2 and HIPAA certified. 100% US-based. ReminderCall.com hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Çok Kanallı İletişim
  • Toplu İletişimler
  • Sohbet/Mesajlaşma
  • Müşteri Veri Tabanı
  • Etkileşim İzleme
Textline is a business SMS platform offering the best tools for customer support workflow, team collaboration, and process automation.
Use SMS and make customers happy by adding a personal touch to your customer experience while lowering call volume and resolving more issues. Textline is a business SMS platform that offers the best tools for customer support workflow, team collaboration, and process automation. We add text messaging capabilities to your existing landline or give you a new, textable phone number in your local area code. Textline hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Çok Kanallı İletişim
  • Toplu İletişimler
  • Sohbet/Mesajlaşma
  • Müşteri Veri Tabanı
  • Etkileşim İzleme
amoCRM, dünyanın ilk mesajlaşma destekli CRM’sidir. Satış kanalı, müşteri adayı takibi, çok kanallı iletişim ve daha fazlasını içerir.
amoCRM, dünyanın ilk mesajlaşma destekli CRM’sidir. Çok kanallı iletişim, tek bir uygulamadan mesajlaşma, e-posta ve aramalar yoluyla konuşmanızı sağlar. Artık müşterilerinizle her etkileşim kişiselleştirilmiş bire bir diyaloglara dönüştürülebilir. Ayrıca yöneticiler güçlü analiz, raporlama ve otomasyon araçlarını da beğeniyor. Girişimciler ve KOBİ’ler için iyi bir mesajlaşma tabanlı satış çözümüdür. Kommo hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Çok Kanallı İletişim
  • Toplu İletişimler
  • Sohbet/Mesajlaşma
  • Müşteri Veri Tabanı
  • Etkileşim İzleme
ServiceNow Customer Service Management is built for the digitally connected service economy.
ServiceNow Customer Service Management is built for the digitally connected service economy. The convergence of products and services is raising the bar on customer expectations. But traditional customer support tools are no longer working. ServiceNow Customer Service Management hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Çok Kanallı İletişim
  • Toplu İletişimler
  • Sohbet/Mesajlaşma
  • Müşteri Veri Tabanı
  • Etkileşim İzleme
Build the ultimate contactless tech stack with Whistle and your property management suite. TryWhistle Free Today!
Travelers, more than ever before, are demanding contactless experiences. NOW is the time to bring Whistle to your hotel. Whistle's revolutionary contactless hospitality software is rated #1 by HotelTechReport and trusted by 10,000+ hoteliers worldwide. Whistle's easy-to-use dashboard drives more bookings, digitizes check-in, enhances guest experiences, improves service scores, boosts positive reviews, streamlines operations, and integrates with 50+ property management systems. TryWhistle Free! Whistle Messaging hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Çok Kanallı İletişim
  • Toplu İletişimler
  • Sohbet/Mesajlaşma
  • Müşteri Veri Tabanı
  • Etkileşim İzleme
Connect with customers through video messaging for higher adoption and retention.
When you communicate through text alone, it’s hard to build real relationships. BombBomb helps you record, share, and track customer outreach efforts through our video message software. BombBomb is the leader in video messaging for customer communication because we know video and guide you through the process to truly help you build real customer relationships. BombBomb hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Çok Kanallı İletişim
  • Toplu İletişimler
  • Sohbet/Mesajlaşma
  • Müşteri Veri Tabanı
  • Etkileşim İzleme
With ClientCircle, you'll have happier clients and more sales. Made for insurance.
ClientCircle is complete suite of sales, marketing, and communications tools and services that help insurance agencies grow. We help insurance agents manage the full customer journey—from prospecting to cross sales to building long-term, meaningful relationships. ClientCircle hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Çok Kanallı İletişim
  • Toplu İletişimler
  • Sohbet/Mesajlaşma
  • Müşteri Veri Tabanı
  • Etkileşim İzleme
Zingle helps SMBs and enterprise companies communicate with their customers authentically, at scale, for a better experience.
Maintain connection and keep the conversation open across every touchpoint in your customer's journey. Engineered for enterprise marketers, corner shops and small business, Medallia Zingle's cloud-based messaging platform combines all of your contacts and conversations onto one screen, including SMS texting, MMS, Facebook Messenger, web chat and more. Schedule messages, automate personalized responses, send promotions, shortcodes and mobile keywords. Intelligent communication at scale. Zingle hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Çok Kanallı İletişim
  • Toplu İletişimler
  • Sohbet/Mesajlaşma
  • Müşteri Veri Tabanı
  • Etkileşim İzleme
UJET is modern cloud contact center software company with leading innovation in customer support on the web, phone and mobile apps.
UJET is an enterprise-grade platform, ideal for companies with 50+ agents, that provides modern cloud contact center software with phone, chat and in-app support and leading innovation in smartphone technology for a superior customer and agent experience. The UJET platform delights end-users with anytime, anywhere access and elevates agent performance through context-aware solutions for voice, chat, image, video, and text. The UJET platform is enterprise-grade, SOC2 Type II and HIPAA compliant. UJET hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Çok Kanallı İletişim
  • Toplu İletişimler
  • Sohbet/Mesajlaşma
  • Müşteri Veri Tabanı
  • Etkileşim İzleme
Gladly is a Radically Personal Customer Service Platform that puts people at the center of a single, lifelong, customer conversation.
Gladly is a Radically Personal Customer Service Platform. Unlike legacy customer service platforms that are case centric, only Gladly is designed with people at the center and uniquely enables a single lifelong customer conversation from voice to modern messaging. Gladly powers some of the most innovative consumer companies like Crate&Barrel, JOANN, and TUMI to deliver exceptional customer experiences and makes customer service a competitive advantage. Gladly hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Çok Kanallı İletişim
  • Toplu İletişimler
  • Sohbet/Mesajlaşma
  • Müşteri Veri Tabanı
  • Etkileşim İzleme
Group Leader Notification Service. Send by phone (pre-recorded voice), text (SMS), and/or email.
CallingPost is Fast, Easy, & Effective way to send communications to GROUPS of all sizes. CallingPost group messaging service, sends by phone (pre-recorded voice), text (SMS), and/or email. CallingPost hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Çok Kanallı İletişim
  • Toplu İletişimler
  • Sohbet/Mesajlaşma
  • Müşteri Veri Tabanı
  • Etkileşim İzleme
The Cloud Phone System of choice for modern sales and support teams. We help end clueless conversations by adding context to every call
The Cloud Phone System of choice for modern sales and support teams. We help end clueless conversations by adding context to every call. Call software, virtual numbers, SMS campaigns, native CRM integrations, and lots more at just $30 per user. Sign up and get a 14-day free trial. JustCall hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Çok Kanallı İletişim
  • Toplu İletişimler
  • Sohbet/Mesajlaşma
  • Müşteri Veri Tabanı
  • Etkileşim İzleme
The chat platform that guarantees smooth customer experiences, Messaging & Live Chat allows businesses to build stronger relationships.
TeamSupport's Messaging & Live Chat empowers businesses to indulge in meaningful conversations with customers - ensuring consistent customer experiences and increased satisfaction. Through routing, chatbots, automations, personalization, integrations, and analytics; support, sales, and marketing teams alike can use our live chat software to provide seamless experiences that build trust. These tools allow you to meet customer needs while enabling agents to focus on relationship building. TeamSupport Messaging & Live Chat hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Çok Kanallı İletişim
  • Toplu İletişimler
  • Sohbet/Mesajlaşma
  • Müşteri Veri Tabanı
  • Etkileşim İzleme
Gorgias; Shopify, Magento ve BigCommerce mağazaları için müşteri hizmetleri, müşteri desteği ve canlı sohbet hizmetlerinin hepsini bir arada sunan bir yardım masasıdır.
Özellikle Shopify içiṅ tasarlanmış müşteri iletişim uygulaması (Magento ve BigCommerce ile de tam entegre olur). E-posta, canlı sohbet, telefon, Facebook, Instagram ve diğerleri gibi tüm kanalları tek bir yerde birleştirerek müşteri desteğinizi merkezileştirin ve destek yanıt sürelerini %43 oranında iyileştirin. Hepsi bir arada: Siparişleri düzenleyin/para iadesi yapın, sadakat puanlarını uygulayın, abonelikleri ve daha fazlasını yönetin. Şablonlar, otomasyon, kurallar ve makrolar ekleyin. Demo alın veya ücretsiz deneme ayarlayın. Gorgias’ın neden Shopify’da yüksek puanlar aldığını görün. Gorgias hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Çok Kanallı İletişim
  • Toplu İletişimler
  • Sohbet/Mesajlaşma
  • Müşteri Veri Tabanı
  • Etkileşim İzleme
Known as Europe’s most flexible CRM, Efficy offers a completely customisable solution that will empower your employees.
At last, a CRM solution that adapts to your needs. Efficy is a major player in the European CRM market. With our range of customisable solutions, we've already attracted over 13.500 clients and 330.000 users across 60 countries. Efficy CRM is easy to use and is adapted to each organisation based on their size and specific needs. This enables you to grow and develop your business in a structured way. Don’t waste time organizing data - empower your employees and grow your business with Efficy CRM. Efficy CRM hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Çok Kanallı İletişim
  • Toplu İletişimler
  • Sohbet/Mesajlaşma
  • Müşteri Veri Tabanı
  • Etkileşim İzleme
WhatsApp Business, Facebook Messenger, Google Business, Instagram, SMS and email combined in one platform.
Superchat gives businesses the tools they need to communicate efficiently. All communication channels in one inbox. WhatsApp Business, Facebook Messenger, Google Business, Instagram, SMS and email combined in one platform. The unified inbox gives your team more control over incoming customer messages. Chats can be assigned to specific users and internal notes provide more context and additional information for other users. Superchat hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Çok Kanallı İletişim
  • Toplu İletişimler
  • Sohbet/Mesajlaşma
  • Müşteri Veri Tabanı
  • Etkileşim İzleme
Business messenger with multi channel features for customer communications management system. Convert your visitors into clients today
JivoChat helps organize all your client contact records with one smart customer communications management system. Monitor your visitors, talk to them via online chat, phone calls, emails, Facebook Messenger, Viber, Telegram and many more using just one tool: JivoChat. Maximize outbound communications: use smart triggers, callback features, and JivoChat Business phone telephony services. Use JivoChat to convert your visitors into clients today! JivoChat hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Çok Kanallı İletişim
  • Toplu İletişimler
  • Sohbet/Mesajlaşma
  • Müşteri Veri Tabanı
  • Etkileşim İzleme
Run a branded loyalty program that excites your customers! Recognize purchases, visits. Increase customer retention and foster growth.
Run a custom branded loyalty program that excites your customers! Recognize customers for spend, visits, activities and behaviors, increase customer retention and foster growth. Complete with incentive campaigns, built-in email/sms communications and autopilot operation plus access a vast digital rewards catalog (major brands like Amazon). Several interfaces to choose from, including Standalone, Cloud/Web, Kiosk, Mobile App plus Vend/LightSpeedX, Square POS and Shopify E-Commerce integration. Preferred Patron Loyalty hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Çok Kanallı İletişim
  • Toplu İletişimler
  • Sohbet/Mesajlaşma
  • Müşteri Veri Tabanı
  • Etkileşim İzleme
Your customers want to text you. Double your leads, generate online reviews, instantly video chat, and capture payments--all via text.
Kenect brings all of the customer communication at your business under one platform. We convert your main business line into a text-enabled number so you never need to give out your personal number again. Start texting your customers while also generating reviews, increasing web leads, and saving time. The average Kenect user sees a 200% increase in website leads and 350% increase in online reviews. Whether you want to video chat customers or collect text payments, you can do it through Kenect. Kenect hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Çok Kanallı İletişim
  • Toplu İletişimler
  • Sohbet/Mesajlaşma
  • Müşteri Veri Tabanı
  • Etkileşim İzleme
Cloud-based solution to help businesses create & share personalized videos with prospects and existing customers to improve engagement
Sendspark helps you stand out in the inbox with video emails for smarter outreach and clearer communication. With the Sendspark Chrome extension, personalized videos are always just one click away. Create quick videos of any kind on the fly for customers: introduce yourself, follow up on a conversation, answer questions, showcase your product, or create instant tutorials. Sendspark hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Çok Kanallı İletişim
  • Toplu İletişimler
  • Sohbet/Mesajlaşma
  • Müşteri Veri Tabanı
  • Etkileşim İzleme
Easy-to-use business SMS solution offering better customer communication through the power of texting. Handy web platform & mobile app.
Mobile Text Alerts is an easy-to-use business SMS solution offering better customer communication (and therefore more sales) through the power of texting. Get up and running in seconds and enjoy our user-friendly online platform and mobile app, allowing you to easily and efficiently engage with customers and prospects all at once or individually via texting. Free up time and hassle with automated messaging, flexible opt-in choices to build your subscriber list, analytics options, and much more. Mobile Text Alerts hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Çok Kanallı İletişim
  • Toplu İletişimler
  • Sohbet/Mesajlaşma
  • Müşteri Veri Tabanı
  • Etkileşim İzleme
#1 Inbound Video Call Platform for Revenue Teams.
Very few organizations pay attention to optimizing the customer journey from the first engagement. Even though, your first meeting with a prospect represents 80% of your deal's success. Introducing 11Sight's #1 Inbound Video Call and Customer Engagement Platform for Revenue Teams. Convert more qualified leads and nail that first meeting with 11Sight. All it takes is one click from any online channel. Call us now at https://11sight.com/sales 11Sight hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Çok Kanallı İletişim
  • Toplu İletişimler
  • Sohbet/Mesajlaşma
  • Müşteri Veri Tabanı
  • Etkileşim İzleme
We help teams get everything in one place, work more collaboratively to get more done, and track and improve performance.
FreeAgent is a complete CRM platform with robust work management. FreeAgent empowers leaders to optimize sales, marketing, customer success, project management and more -- so every employee has workdays full of impact. Designed for the new world of work, remote teams thrive with complete visibility into day-to-day activity, real-time collaboration, and powerful low-code/no-code customization. FreeAgent CRM hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Çok Kanallı İletişim
  • Toplu İletişimler
  • Sohbet/Mesajlaşma
  • Müşteri Veri Tabanı
  • Etkileşim İzleme
A platform that empowers companies to create unique communication experiences for their customers.
With operations throughout Latin America and more than 12 thousand customers, ZENVIA is driven by the purpose of creating a new world of experiences, through a platform that empowers companies to generate unique communication experiences for their customers. At ZENVIA World, we believe that technological evolution and human experience, combined, are capable of unifying communication throughout the consumer journey and in the preferred channels. Zenvia hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Çok Kanallı İletişim
  • Toplu İletişimler
  • Sohbet/Mesajlaşma
  • Müşteri Veri Tabanı
  • Etkileşim İzleme