18 yıldır işletmelerin daha iyi yazılımı
seçmesine yardımcı oluyoruz

Veri Yönetimi Yazılımı

Veri Yönetimi Yazılımı kullanıcıların büyük veri kümelerini optimize etmesine, güvenliğini sağlamasına ve yönetmesine imkân tanır. Data Management Platform Yazılımı olarak da bilinir.

Türkiye Yerel ürünleri göster
45 sonuç
eLabNext, iş birliğini ve verimliliği sağlamak için araştırma verilerini güvenli, uyumlu bir platformda merkezileştirerek veri yönetimini kolaylaştırır. eLabNext hakkında daha fazla bilgi
eLabNext, araştırmayla ilgili tüm verileri güvenli ve uyumlu bir ortamda merkezileştiren kapsamlı bir veri yönetimi çözümü sunar. Dijital laboratuvar platformu ile araştırmacılar, birden fazla ekip ve projede kolayca veri toplayabilir, düzenleyebilir ve analiz edebilir. GDPR ve FDA 21 CFR Bölüm 11 gibi endüstri standartlarıyla uyumlu olan bu platform, yasal düzenlemelere tabi sektörler için uygundur. eLabNext, mevcut laboratuvar ekipmanları ve yazılımlarıyla entegre olup araştırma iş akışlarını optimize ederek laboratuvarların çığır açan keşifler yapmaya odaklanmasını sağlar. eLabNext hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • Veri Eşitleme
  • Müşteri Veri Tabanı
  • Veri İçe/Dışa Aktarma
  • Veri Kalitesi Kontrolü
  • Veri Güvenliği
  • Veri Bağlayıcıları
  • Etkinlik Panosu
  • Veri Görselleştirme
  • Birden Çok Veri Kaynağı
  • Otomatik Yedekleme
  • Veri Geçişi
ShareGate, Microsoft 365 için kullanıma hazır ve işlevsel bir yönetim çözümüdür. ShareGate Migrate hakkında daha fazla bilgi
İster büyük taşımalar, ister günlük Teams ve SharePoint operasyonları olsun, güvenilir çözümlerimiz 100 ülkede 75.000'den fazla BT uzmanının tüm ihtiyaçlarını karşılıyor. İçerik taşımak ve yönetmek, envanterinizi anlamak, kiracınızı temizlemek ve yönetmek, izinleri denetlemek ve kullanıcılara ihtiyaç duydukları çalışma alanlarını doğru şekilde oluşturmaları için rehberlik etmek üzere ihtiyacınız olan her şey kullanıma hazır, basit bir çoklu araçta bulunuyor. ShareGate Migrate hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • Veri Eşitleme
  • Müşteri Veri Tabanı
  • Veri İçe/Dışa Aktarma
  • Veri Kalitesi Kontrolü
  • Veri Güvenliği
  • Veri Bağlayıcıları
  • Etkinlik Panosu
  • Veri Görselleştirme
  • Birden Çok Veri Kaynağı
  • Otomatik Yedekleme
  • Veri Geçişi
Pazarlamacılar, BI (iş zekası) personeli ve çevrimiçi işletmelerin müşterilerin web sitesi etkileşimleriyle ilgili bilgi edinmesini sağlayan kurumsal düzeyde analiz platformu.
Google Analytics 360, ROI analiz raporları gibi kapsamlı performans göstergeleri içeren kurumsal düzeyde bir analiz platformudur. Uygulamanın birincil işlevi, etkili içerikleri belirlemek için web siteleri ve uygulamalarda müşteri davranışı ve etkileşimleriyle ilgili bilgiler sağlamaktır. Platform merkezi panosu, basitleştirilmiş genel bakışları ve raporları görüntüler. Sistem, müşteri davranışlarına ayrıntılı genel bakış sağlamak için CRM'ler ve POS sistemleri gibi diğer uygulamalara bağlanır. Google Analytics 360, verilerde müşteri eğilimlerini ve modellerini keşfetmek için makine öğrenimini kullanır. Yüksek gelir potansiyeline sahip kullanıcıları ve en çok müşteri dönüştüren içerikleri belirler. Paylaşılabilir raporlar, akıllı veri analizlerinden sinoptik özetler ve tüm ayrıntıları oluşturma seçenekleriyle oluşturulur. Platform, pazara erişimi genişletmek için diğer Google reklam ve yayın ürünleriyle entegre olur. Kullanılabilir bağlantılar arasında Display & Video 360, AdSense, AdMob ve AdWords bulunmaktadır. Google Analytics 360 hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • Veri Eşitleme
  • Müşteri Veri Tabanı
  • Veri İçe/Dışa Aktarma
  • Veri Kalitesi Kontrolü
  • Veri Güvenliği
  • Veri Bağlayıcıları
  • Etkinlik Panosu
  • Veri Görselleştirme
  • Birden Çok Veri Kaynağı
  • Otomatik Yedekleme
  • Veri Geçişi
Airtable, işe en yakın kişileri en kritik iş süreçlerini hızlandırmaları için destekleyen kodsuz uygulama platformudur.
Airtable, işe en yakın kişileri en kritik iş süreçlerini hızlandırmaları için destekleyen kodsuz uygulama platformudur. Farklı sektörlerden pek çok işletme ürün yönetimi, pazarlama operasyonları, proje ve potföy yönetimi gibi konularda iş akışlarını dahili yapay zekanın gücüyle desteklemek için Airtable’dan yararlanıyor. Merkezi BT liderleri, Airtable'ı kurumsal kullanıcılarını kendi yapay zeka destekli uygulamalarını oluşturmaları için destekleyen bir kullanıcı geliştirme platformu olarak kullanıyor. Bu nedenle, Fortune 100'ün %80'i de dahil olmak üzere 500.000'den fazla kuruluş, işlerin yapılma şeklini dönüştürmeye yardımcı olması için iş birliğine dayalı iş yönetiminde ve kullanıcı geliştirmede Airtable'a güveniyor. Sonuç mu? Daha hızlı yenilik, daha mutlu müşteriler, kurumsal yönetim ve ekipler ve departmanlar için modern bir iş deneyimi. Ücretsiz sürümü bugün airtable.com adresinden edinin Airtable hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • Veri Eşitleme
  • Müşteri Veri Tabanı
  • Veri İçe/Dışa Aktarma
  • Veri Kalitesi Kontrolü
  • Veri Güvenliği
  • Veri Bağlayıcıları
  • Etkinlik Panosu
  • Veri Görselleştirme
  • Birden Çok Veri Kaynağı
  • Otomatik Yedekleme
  • Veri Geçişi
NAKIVO Yedekleme ve Çoğaltma, sanal, fiziksel, bulut ve hizmet olarak yazılım (Software as a Service, SaaS) ortamları için güvenilir ve uygun maliyetli bir veri koruma çözümüdür.
NAKIVO Yedekleme ve Çoğaltma, VMware vSphere, Microsoft Hyper-V, Nutanix AHV, Amazon EC2, fiziksel Windows/Linux ortamları, Microsoft 365 ve Oracle Veri Tabanı için kademeli, uygulama bilinçli yedekleme, anında kurtarma, fidye yazılımı koruması ve felaket kurtarma düzenlemesi sunan kapsamlı bir veri koruma çözümüdür. NAKIVO Backup & Replication hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • Veri Eşitleme
  • Müşteri Veri Tabanı
  • Veri İçe/Dışa Aktarma
  • Veri Kalitesi Kontrolü
  • Veri Güvenliği
  • Veri Bağlayıcıları
  • Etkinlik Panosu
  • Veri Görselleştirme
  • Birden Çok Veri Kaynağı
  • Otomatik Yedekleme
  • Veri Geçişi
Durum tespiti, uyum ve davalar ile ilgili hacimli hassas belgelerin güvenli bir şekilde paylaşılmasında uzmanlar tarafından güvenilmektedir.
Firmex veri odalarında daha fazla anlaşma, durum tespiti ve uyum sağlar. Yılda 15.000’den fazla yeni odanın açılmasıyla binlerce işletme, son derece hassas proje ve süreçleri Firmex ile yönetiyor. Sektör lideri müşteri hizmetlerinin yanı sıra güçlü ve güvenli veri odaları sayesinde kritik belgelerin kontrolünü elinizde tutmanızı sağlar. Esnek fiyatlandırması, sınırsız veri odası aboneliği veya kullanım başına işlem fiyatlandırması özellikleriyle Firmex, pazarda ayrı bir yer tutmaktadır. SOC 2 (sistem ve organizasyon kontrolleri 2), GVKY, HIPAA (ABD Sağlık Sigortası Kanunu) uyumlu. SSO (çoklu oturum açma), API ve Sansürleme. Firmex Virtual Data Room hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • Veri Eşitleme
  • Müşteri Veri Tabanı
  • Veri İçe/Dışa Aktarma
  • Veri Kalitesi Kontrolü
  • Veri Güvenliği
  • Veri Bağlayıcıları
  • Etkinlik Panosu
  • Veri Görselleştirme
  • Birden Çok Veri Kaynağı
  • Otomatik Yedekleme
  • Veri Geçişi
Zoho Creator, işinizi yürütmek için size özel, mobil kullanıma hazır uygulamalar oluşturmanıza yardımcı olan düşük kodlu bir uygulama geliştirme platformu/yazılımıdır.
Zoho Creator, teknik uzmanlık düzeyiniz fark etmeksizin tamamen kendi başınıza özel uygulamalar oluşturmanıza yardımcı olan temel yazılımları/araçları sağlayan düşük kodlu uygulama geliştirme platformudur. Her iş süreci benzersiz ve birbirinden farklı olduğunda, tek bir yazılımla hepsini çözmek olası değildir. İşte bu yüzden dünya genelinde 7 milyon kullanıcı, benzersiz iş süreçlerini yönetmek için 6 milyon özel uygulama oluşturdu. Örnek vaka çalışmalarını izleyin. Zoho Creator hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • Veri Eşitleme
  • Müşteri Veri Tabanı
  • Veri İçe/Dışa Aktarma
  • Veri Kalitesi Kontrolü
  • Veri Güvenliği
  • Veri Bağlayıcıları
  • Etkinlik Panosu
  • Veri Görselleştirme
  • Birden Çok Veri Kaynağı
  • Otomatik Yedekleme
  • Veri Geçişi
Docparser, en gelişmiş belgeden veri çıkarma ve otomasyon araçlarından biridir. Yinelenen PDF’leri, Word belgelerini ve taranmış görüntü dosyalarını ayrıştırın.
Docparser, halihazırda piyasadaki en gelişmiş bulut tabanlı belge ayrıştırma ve otomasyon araçlarından biridir. Belgelerinizdeki verileri çıkarın: PDF’ler, Word belgeleri ve taranmış görüntü dosyaları gibi yinelenen belgelerinizden veri çıkarın. Verilerinizi istediğiniz yere gönderin: Doğruca Excel, CSV, JSON ve XML biçiminde indirin, Google Sheets ve Salesforce gibi yerel entegrasyonları kullanın veya yüzlerce uç nokta seçeneğine bağlamak için Zapier, Integromat ya da MS Power Automate gibi en sevdiğiniz üçüncü taraf uygulamaları kullanın. Docparser hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • Veri Eşitleme
  • Müşteri Veri Tabanı
  • Veri İçe/Dışa Aktarma
  • Veri Kalitesi Kontrolü
  • Veri Güvenliği
  • Veri Bağlayıcıları
  • Etkinlik Panosu
  • Veri Görselleştirme
  • Birden Çok Veri Kaynağı
  • Otomatik Yedekleme
  • Veri Geçişi
DbVisualizer; yöneticiler, geliştiriciler ve analistler için evrensel veri tabanı aracıdır.
Zengin özelliklere sahip, kullanımı kolay bir çoklu veri tabanı aracı olan DbVisualizer geliştiricilere, analistlere ve veri tabanı yöneticilerine yöneliktir. Çok çeşitli işletim sistemlerinde tek bir güçlü arayüz sunar. Kullanışlı ve temiz arayüzüyle DbVisualizer, mevcut en uygun maliyetli veri tabanı araçlarından biri olduğunu kanıtlamıştır. Üstelik tüm büyük işletim sistemlerinde çalışır ve mevcut tüm temel RDBMS’leri (ilişkisel veri tabanı yönetim sistemi) destekler. Kullanıcıların sadece bir uygulamayı öğrenip uzmanlaşması gerekir. DbVisualizer hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • Veri Eşitleme
  • Müşteri Veri Tabanı
  • Veri İçe/Dışa Aktarma
  • Veri Kalitesi Kontrolü
  • Veri Güvenliği
  • Veri Bağlayıcıları
  • Etkinlik Panosu
  • Veri Görselleştirme
  • Birden Çok Veri Kaynağı
  • Otomatik Yedekleme
  • Veri Geçişi
Tüm iş yükünüze güçlü bir koruma sağlayan kapsamlı bir kurumsal düzeyde veri yedekleme ve kurtarma çözümü.
Vinchin Backup & Recovery, kullanımı kolay bir kurumsal düzey veri koruma çözümüdür ve sanallaştırmalar (VMware, Hyper-V, XenServer, XCP-ng, oVirt, RHV, Oracle OLVM, Sangfor HCl, OpenStack, Huawei FusionCompute, H3C CAS/UIS, ZStack, Proxmox), veritabanları, büyük dosyalar, fiziksel sunucular ve özel bulut, halka açık bulut ve hibrit bulut ortamlarında NAS cihazlarındaki iş kritik verileriniz için kapsamlı, maliyet optimizasyonlu, son derece ölçeklenebilir yedekleme ve recovery stratejisi sağlar. Vinchin Backup & Recovery hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • Veri Eşitleme
  • Müşteri Veri Tabanı
  • Veri İçe/Dışa Aktarma
  • Veri Kalitesi Kontrolü
  • Veri Güvenliği
  • Veri Bağlayıcıları
  • Etkinlik Panosu
  • Veri Görselleştirme
  • Birden Çok Veri Kaynağı
  • Otomatik Yedekleme
  • Veri Geçişi
Sales Layer, pazarda en hızlı uygulamalardan birine sahip çevik bir ürün bilgileri çözümü sağlayan SaaS tabanlı bir PIM’dir.
Sales Layer, pazarda en hızlı uygulamalardan birine sahip çevik bir çözüm sağlayan SaaS (hizmet olarak yazılım) tabanlı bir PIM’dir (ürün bilgi yönetimi). Sales Layer, ürün bilgi alanlarındaki karmaşıklık sorunlarını, katalog sürüm kontrolünü ve üreticiler, distribütörler ve perakendeciler için ürün tedarik zinciri yoluyla veri akışını çözer. ERP, CRM ve CMS’den alınan merkezileştirilmiş iş bilgileri yoluyla Sales Layer, paylaşılabilir, güvenli ve yönetilebilir katalog bilgilerini bulutta barındıran bir veritabanı oluşturur. Sales Layer hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • Veri Eşitleme
  • Müşteri Veri Tabanı
  • Veri İçe/Dışa Aktarma
  • Veri Kalitesi Kontrolü
  • Veri Güvenliği
  • Veri Bağlayıcıları
  • Etkinlik Panosu
  • Veri Görselleştirme
  • Birden Çok Veri Kaynağı
  • Otomatik Yedekleme
  • Veri Geçişi
Plytix, küçük ve orta ölçekli perakende işletmeleri arasında çokça tercih edilen bir ürün veri yönetimi yazılımıdır.
Plytix PIM, kullanıcı dostu arayüzü, uygun fiyatlandırması, kolay ve hızlı uygulaması ve gelişmiş müşteri desteği nedeniyle küçük ve orta ölçekli işletmeler tarafından sıkça tercih edilen bir ürün veri yönetimi yazılımıdır. Plytix PIM Yazılımı sayesinde artık ürün bilgilerinizi bulmak, düzenlemek ve dağıtmak için binlerce elektronik tablo, klasör ve medya dosyası arasında gidip gelmenize ihtiyaç kalmaz. Size ve tüm ekibinize ürün bilgilerini kolayca düzenleme, zenginleştirme ve dağıtma olanağı tanıyan merkezi bir belge kaynağı ile ürün bilgi yönetimi süreçlerinizi kolaylaştırmanıza yardımcı olan bir işbirliği aracına sahip olur ve elektronik çizelgelerin yol açtığı sıkıntılardan kurtulursunuz. Plytix hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • Veri Eşitleme
  • Müşteri Veri Tabanı
  • Veri İçe/Dışa Aktarma
  • Veri Kalitesi Kontrolü
  • Veri Güvenliği
  • Veri Bağlayıcıları
  • Etkinlik Panosu
  • Veri Görselleştirme
  • Birden Çok Veri Kaynağı
  • Otomatik Yedekleme
  • Veri Geçişi
Yedeklemeleri ve geri yüklemeleri 15 dakikadan kısa sürede çalıştırmaya başlayın. Comet, BT sağlayıcıları için hızlı ve güvenli, hepsi bir arada veri yedekleme platformudur.
Yedeklemeleri ve geri yüklemeleri 15 dakikadan kısa sürede çalıştırmaya başlayın. Comet; BT ekipleri, işletmeler ve MSP’ler için hızlı ve güvenli, hepsi bir arada veri yedekleme platformudur. Yedekleme ortamınızı ve depolama hedefinizi (yerel, AWS, Google Cloud Storage, Azure, Backblaze, Wasabi veya diğer S3 depolama sağlayıcıları) kontrol edersiniz. Yedekleme yazılımımız işletmeleri 110 ülkede ve 10 dilde destekler. Basit, kârlı fiyatlandırma. Sözleşme yok. Destek, güncellemeler, çoğaltma ve yeniden markalandırma ücretsizdir. 30 günlük ücretsi̇z deneme sürümü bulunmaktadır. Comet Backup hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • Veri Eşitleme
  • Müşteri Veri Tabanı
  • Veri İçe/Dışa Aktarma
  • Veri Kalitesi Kontrolü
  • Veri Güvenliği
  • Veri Bağlayıcıları
  • Etkinlik Panosu
  • Veri Görselleştirme
  • Birden Çok Veri Kaynağı
  • Otomatik Yedekleme
  • Veri Geçişi
ADAudit Plus; Active Directory, Azure AD, Windows Server, dosya sunucusu (NAS/ağ bağlantılı depolama cihazları dahil) ve iş istasyonu denetim yazılımıdır.
ManageEngine ADAudit Plus bir BT güvenlik ve uyumluluk çözümüdür. 200'den fazla rapor ve gerçek zamanlı uyarıyla, Active Directory (AD), Azure AD, dosya sunucuları (Windows, NetApp, EMC, Synology, Hitachi ve Huawei), Windows sunucuları ve iş istasyonlarındaki tüm faaliyetlere ilişkin tam görünürlük sağlar. ADAudit Plus, kullanıcı oturum açma ve oturum kapatma faaliyetini izlemeye, hesap kilitlemelerini analiz etmeye, ADFS (Active Directory Federasyon Hizmetleri), ADLDS (Active Directory Basit Dizin Hizmetleri) ve yazıcıları denetlemeye, ayrıcalıklı kullanıcı faaliyetlerini izlemeye ve çok daha fazlasını yapmaya yardımcı olur. ManageEngine ADAudit Plus hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • Veri Eşitleme
  • Müşteri Veri Tabanı
  • Veri İçe/Dışa Aktarma
  • Veri Kalitesi Kontrolü
  • Veri Güvenliği
  • Veri Bağlayıcıları
  • Etkinlik Panosu
  • Veri Görselleştirme
  • Birden Çok Veri Kaynağı
  • Otomatik Yedekleme
  • Veri Geçişi
İşletme bilgilerini toplamaya, paylaşmaya ve yönetmeye yönelik web tabanlı veri tabanı uygulamalarını programlamaya gerek duymadan tasarlayın veya önceden tanımlanmış çözümleri kullanın.
TeamDesk, verilerle çalışmayı kolaylaştırmayı, rutin işlerde kullanılan bilgileri düzenlemeyi ve saklamayı, ekipler için kolayca erişilebilen bir veri kaynağı oluşturmayı amaçlayan web tabanlı bir veri tabanıdır. Sistem tamamen özelleştirilebilir: Veriler istenildiği gibi yönetilebilir ve ihtiyaç duyulduğunda, iş açısından önemli olan her bir ayrıntıyı yansıtacak şekilde uygulamada değişiklik yapılabilir. TeamDesk sınırsız kayıt, sınırsız depolama, sınırsız destek, sabit fiyatlar ve ücretsiz deneme sunar. TeamDesk hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • Veri Eşitleme
  • Müşteri Veri Tabanı
  • Veri İçe/Dışa Aktarma
  • Veri Kalitesi Kontrolü
  • Veri Güvenliği
  • Veri Bağlayıcıları
  • Etkinlik Panosu
  • Veri Görselleştirme
  • Birden Çok Veri Kaynağı
  • Otomatik Yedekleme
  • Veri Geçişi
ZE, pazar verilerine erişim yoluyla emtia, enerji ve diğer piyasalar için veri yönetimi, analiz, eğri ve entegrasyon çözümleri sağlar.
Veri toplama, doğrulama, modelleme, otomasyon ve entegrasyon için pazar veri yönetim platformu olan ZEMA’nın geliştiricisi ZE’dir. ZEMA, emtia ve enerji pazarları dahil olmak üzere farklı sektörlerdeki müşteriler için veri toplama, analiz, eğri yönetimi ve entegrasyon olanağı sağlayarak güçlü veri çözümleri sunar. ZEMA, işyerinde veya ödüllü ZE Cloud sayesinde hizmet olarak yazılım veya hizmet olarak veri halinde bulut çözümü olarak sunulmaktadır. ZEMA hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • Veri Eşitleme
  • Müşteri Veri Tabanı
  • Veri İçe/Dışa Aktarma
  • Veri Kalitesi Kontrolü
  • Veri Güvenliği
  • Veri Bağlayıcıları
  • Etkinlik Panosu
  • Veri Görselleştirme
  • Birden Çok Veri Kaynağı
  • Otomatik Yedekleme
  • Veri Geçişi
Infosistema DMM, basit bir kullanıcı arayüzünü kullanarak her OutSystems ortamında veri ve BPT geçişi sağlar.
Infosistema DMM (veri göçü yöneticisi), OutSystems platformu müşterilerinin maliyet ve riski azaltmasına yardımcı olurken, pazara sunma süresini hızlandırır. DMM, özel komut dosyaları oluşturmaya gerek kalmadan basit bir kullanıcı arayüzünü kullanarak OutSystems ortamlarında güvenli ve hızlı veri ve BPT (iş süreci teknolojisi)/Light BPT geçişlerine olanak tanır. DMM, OutSystems'ta veri yönetimiyle ilgili çok sayıda ek özelliğe (GVKY ile uyumluluk ve benzeri, BPT/iş akışı geçişi vb.) sahiptir. Videolar ve web seminerleri web sayfasında mevcuttur. Infosistema DMM hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • Veri Eşitleme
  • Müşteri Veri Tabanı
  • Veri İçe/Dışa Aktarma
  • Veri Kalitesi Kontrolü
  • Veri Güvenliği
  • Veri Bağlayıcıları
  • Etkinlik Panosu
  • Veri Görselleştirme
  • Birden Çok Veri Kaynağı
  • Otomatik Yedekleme
  • Veri Geçişi
More4apps, Oracle ERP için Excel arayüzüdür. Güvenli, güvenilir, başarısı kanıtlanmış teknoloji.
More4apps, dünya çapında 400'den fazla şirkete ve 34.000'den fazla son kullanıcıya hizmet veren sertifikalı bir Oracle iş ortağıdır. Oracle E-Business Suite ve Oracle Fusion Cloud ERP (kurumsal kaynak planlaması) için ücretsiz çözümler sunarak süreçleri kullanıcı dostu, verimli ve uygun maliyetli bir şekilde iyileştirmeyi ve şirket verilerinin güvenilir, doğru ve güncel kalmasını sağlamayı amaçlar. More4apps, bir yanda şirketlere verilerini kontrol etmeleri için destek sağlarken, diğer yanda bir Excel arayüzünde ekiplerin verileri oluşturmasına, güncellemesine ve toplu olarak yüklemesine/indirmesine imkan sağlar. EBS Toolbox hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • Veri Eşitleme
  • Müşteri Veri Tabanı
  • Veri İçe/Dışa Aktarma
  • Veri Kalitesi Kontrolü
  • Veri Güvenliği
  • Veri Bağlayıcıları
  • Etkinlik Panosu
  • Veri Görselleştirme
  • Birden Çok Veri Kaynağı
  • Otomatik Yedekleme
  • Veri Geçişi
İşletmeniz için iş birliği, dosya paylaşımı, senkronizasyon ve bu konularla ilgili diğer özellikleri sağlayan genel bir ürün. Her cihazda ve her yerde kullanılabilir.
Bilgileriniz dilediğiniz zaman, dilediğiniz yerde. Dijital dünyanızı yönetirken her gün karşılaştığınız sayısız zorluğu aşmanıza yardımcı olur. Çok zaman ve kaynak gerektirdiğini biliyoruz. Bu nedenle Syncplicity ağır işleri sizin yerinize yaparak bilgilerinizin tüm ekipleriniz genelinde, her cihazdan, her zaman, her yerden erişilebilir olmasını sağlar. İş akışınızı kendi tarzınızda oluşturun. Salesforce, Office, Outlook, Adobe vb. için kullanıma hazır entegrasyon sağlar. Syncplicity hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • Veri Eşitleme
  • Müşteri Veri Tabanı
  • Veri İçe/Dışa Aktarma
  • Veri Kalitesi Kontrolü
  • Veri Güvenliği
  • Veri Bağlayıcıları
  • Etkinlik Panosu
  • Veri Görselleştirme
  • Birden Çok Veri Kaynağı
  • Otomatik Yedekleme
  • Veri Geçişi
Tüm cihazlarda çalışan ve kurulumu kolay olan anında görsel site araması.
AddSearch zengin özelliklere sahip, kurumsal düzeyde barındırılan ve özelleştirilebilir bir site aramasıdır. Web siteniz taranır ve sonuç görünümlerinin barındırılması sayesinde kurulumu çok kolaydır. AddSearch tüm web platformlarını destekler ve isterseniz aramanın görünümünü ve hissiyatını özelleştirebilir. Yazılımcılara yönelik olarak daha fazla özelleştirme imkanı için API ile entegre edilebilir. Sorularınızı cevaplamaya ve sorunlarınızı çözmeye hazır, son derece profesyonel ve özel bir yardım masası ekibi bulunmaktadır. AddSearch hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • Veri Eşitleme
  • Müşteri Veri Tabanı
  • Veri İçe/Dışa Aktarma
  • Veri Kalitesi Kontrolü
  • Veri Güvenliği
  • Veri Bağlayıcıları
  • Etkinlik Panosu
  • Veri Görselleştirme
  • Birden Çok Veri Kaynağı
  • Otomatik Yedekleme
  • Veri Geçişi
Seascape for Notes, IBM Lotus Notes geçmiş verilerini bağımsız PDF/XML/JSON arşivlerine veya SharePoint kitaplıklarına aktarır.
Seascape for Notes, geçmiş verilerini IBM Lotus Notes’un ve Domino’nun dışında saklamanıza yardımcı olur. Lotus Notes veri tabanlarını bağımsız PDF/XML/JSON arşivleri olarak dışa aktarır ve belgeleri, görünümleri, bağlantıları ve üstverileri korur. Ayrıca Seascape, arşivlenmiş belgelerin Microsoft SharePoint veya Office 365’e kolayca yüklenmesini sağlar. SWING Seascape for Notes hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • Veri Eşitleme
  • Müşteri Veri Tabanı
  • Veri İçe/Dışa Aktarma
  • Veri Kalitesi Kontrolü
  • Veri Güvenliği
  • Veri Bağlayıcıları
  • Etkinlik Panosu
  • Veri Görselleştirme
  • Birden Çok Veri Kaynağı
  • Otomatik Yedekleme
  • Veri Geçişi
Elektronik çizelgeleri sürekli büyüyen ekiplere uygun iş planlama platformu.
Farseer, işletmelerin manuel çalışmayı ortadan kaldırmasına, tutarlılığı ve güvenliği iyileştirmesine ve finansal planlama ve analiz alanında yeni içgörüler kazanmasına yardımcı olan bir finansal planlama ve analiz hizmet olarak yazılımıdır (Software as a Service, SaaS). Tahmine dayalı özelliklerle güçlendirilmiş bir web uygulamasının sağlamlığı ile finans alanında özelleştirilmiş bir Excel gibidir. Farseer hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • Veri Eşitleme
  • Müşteri Veri Tabanı
  • Veri İçe/Dışa Aktarma
  • Veri Kalitesi Kontrolü
  • Veri Güvenliği
  • Veri Bağlayıcıları
  • Etkinlik Panosu
  • Veri Görselleştirme
  • Birden Çok Veri Kaynağı
  • Otomatik Yedekleme
  • Veri Geçişi
Türkiye Yerel ürün
İşletmelerin özel iş akışları kullanarak çevrimiçi dolandırıcılığı izlemesine, tespit etmesine ve önlemesine yardımcı olan yapay zeka özellikli dolandırıcılıktan korunma çözümü.
İşletmelerin özel iş akışları kullanarak çevrimiçi dolandırıcılığı izlemesine, tespit etmesine ve önlemesine yardımcı olan yapay zeka özellikli dolandırıcılıktan korunma çözümü. Ekibinizi milyonlarca riskli dolandırıcılık vakasını analiz ederken veriye dayalı kararlar almaya teşvik edin. Farklı veri kaynaklarını analiz edip bunların hepsini birlikte gerçek zamanlı işleyerek müşterilerinizi koruyabilir, geri ödemeleri azaltabilir ve müşteri memnuniyetini artırabilirsiniz. Kurallar ve ML (makine öğrenimi) hakkında şeffaf beyaz kutu yaklaşımıyla yapay zeka tabanlı gerçek zamanlı dolandırıcılık önlemeden yararlanın. Formica AI hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • Veri Eşitleme
  • Müşteri Veri Tabanı
  • Veri İçe/Dışa Aktarma
  • Veri Kalitesi Kontrolü
  • Veri Güvenliği
  • Veri Bağlayıcıları
  • Etkinlik Panosu
  • Veri Görselleştirme
  • Birden Çok Veri Kaynağı
  • Otomatik Yedekleme
  • Veri Geçişi
EasyMorph, her yönüyle teknik olmayan kullanıcılar için tasarlanmış çok hızlı ve yüksek kapasiteli bir veri hazırlama/ETL aracıdır.
EasyMorph, her yönüyle teknik olmayan kullanıcılar için tasarlanmış çok hızlı ve yüksek kapasiteli bir veri hazırlama/ETL aracıdır. Veri tabanlarından, elektronik çizelgelerden, dosyalardan, kurumsal uygulamalardan ve web API’lerinden 150’den fazla eylem kullanarak verilere kolayca erişin, bunları birleştirin, hazırlayın ve düzenleyin. SQL veya kodlama bilgisi gerekli değildir. EasyMorph, kurumsal BT departmanlarına bağımlılığını azaltmak ve veriyle ilgili yorucu işlere daha az zaman harcamak isteyen iş analistleri ve veri uzmanları için tasarlanmıştır. EasyMorph hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • Veri Eşitleme
  • Müşteri Veri Tabanı
  • Veri İçe/Dışa Aktarma
  • Veri Kalitesi Kontrolü
  • Veri Güvenliği
  • Veri Bağlayıcıları
  • Etkinlik Panosu
  • Veri Görselleştirme
  • Birden Çok Veri Kaynağı
  • Otomatik Yedekleme
  • Veri Geçişi
Dünya çapında 240'tan fazla ülkenin telefon numaralarını doğrulayın, standartlaştırın ve temizleyin.
Byteplant'ın sunduğu gerçek zamanlı telefon numarası doğrulama çözümü, mevcut telefon numaralarını doğrular, standartlaştırır ve temizler. Böylece yüksek kaliteli telefon numarası verileri sağlar. Phone Validator, doğru hat türünü tespit ederek FCC (Federal İletişim Komisyonu) TCPA (Telefon Tüketicilerini Koruma Yasası) ile tam uyumluluk sağlar. Ayrıca sabit hatlar, cep telefonları ve VoIP telefon numaraları arasında ayrım yapabilir. Byteplant Phone Validator hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • Veri Eşitleme
  • Müşteri Veri Tabanı
  • Veri İçe/Dışa Aktarma
  • Veri Kalitesi Kontrolü
  • Veri Güvenliği
  • Veri Bağlayıcıları
  • Etkinlik Panosu
  • Veri Görselleştirme
  • Birden Çok Veri Kaynağı
  • Otomatik Yedekleme
  • Veri Geçişi