15 yıldır işletmelerin daha iyi yazılımı
seçmesine yardımcı oluyoruz

Kurum İçi İletişim Araçları

Kurum İçi İletişim Araçları kuruluşların bilgileri çalışanları arasında dağıtmasına olanak verir.

15 sonuç

Messagenius, çalışan iletişimlerini güvence altına alan kurum içi mesajlaşma uygulamasıdır. Şirket içinde barındırılan, özelleştirilebilir, entegre ve kendi markanızı uygulayabilme. Messagenius hakkında daha fazla bilgi
Şirket içinde barındırılan, özelleştirilebilir ve entegre Messagenius, Slack yerine güvenli bir alternatiftir. Messagenius'u kullanan şirketlere (kendi markaları altında) dahili iletişim açısından şu avantajları sağlar: - Güvenli̇k, uyumluluk ve veri sahi̇pli̇ği̇; şirket içi/özel buluta yükleme. - Veri̇mli̇li̇k; amaca yönelik tasarlanmış özellikler ve iş akışları, kendi markanızı uygulama. - Kullanımdaki her yazılımla entegrasyon. Android, iOS, Windows ve web sürümü bulunmaktadır. Messagenius hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Bülten Yönetimi
  • Toplantı Yönetimi
  • Etkinlik/Haber Akışı
  • Ekran Paylaşımı
  • Çalışan Fotoğrafları
  • Çalışan Veri Tabanı
  • Görüntülü Konferans
  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • Uyarılar/Bildirimler
  • Sohbet/Mesajlaşma
Her projede ekipler için eğlenceli, esnek ve ödüllendirici bir şekilde ortak bir bakış açısı oluşturan görsel iş birliği aracı.
Satış ve pazarlamadan İK ve operasyonlara, ekipler Trello'yu özel ihtiyaçlarına ve çalışma tarzlarına uyacak şekilde tasarlayabilir ve özelleştirebilir. Ayrıca Google Drive, Slack, Jira gibi diğer önemli araçlarla 100'den fazla entegrasyon sayesinde Trello, çalışmanın nerede yapılması gerektiğinden bağımsız olarak, ekipler arası iş birliği için canlı ve nefes alıp veren bir proje merkezidir. Trello, panolar ile ekipler arasında şeffaf ve kolayca paylaşılabilir hale getirerek ekip çalışmasına neşe katar. Trello hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Bülten Yönetimi
  • Toplantı Yönetimi
  • Etkinlik/Haber Akışı
  • Ekran Paylaşımı
  • Çalışan Fotoğrafları
  • Çalışan Veri Tabanı
  • Görüntülü Konferans
  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • Uyarılar/Bildirimler
  • Sohbet/Mesajlaşma
Asana, çalışmayı ekipler arasında geniş ölçekte organize etmenin ve yönetmenin en kolay yollarından biridir. Asana'nın neden Capterra'da en iyi performans gösterenlerden biri olduğunu öğrenin.
Asana sayesinde günlük görevlerden stratejik ve işlevler arası girişimlere kadar çalışma, ekipler arasında geniş ölçekte organize edilebilir. Asana, hedefleri eyleme dönüştüren ve ekipler arasındaki siloları yıkan bir iş yönetimi platformudur. 190 ülkede 135.000'den fazla ücretli müşteri ve milyonlarca ücretsiz kuruluş, şirket hedeflerinden dijital dönüşüme, ürün lansmanlarına ve pazarlama kampanyalarına kadar pek çok şeyi yönetmek için Asana’ya güveniyor. Asana hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Bülten Yönetimi
  • Toplantı Yönetimi
  • Etkinlik/Haber Akışı
  • Ekran Paylaşımı
  • Çalışan Fotoğrafları
  • Çalışan Veri Tabanı
  • Görüntülü Konferans
  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • Uyarılar/Bildirimler
  • Sohbet/Mesajlaşma
Ekibinizin tüm çalışmaları için açık bir platform olan monday.com, uygulama içi yazışmalar ve tam görünürlük ile iletişimi geliştirir.
Beklenmedik bir durum olduğunda, tüm çalışmalarınızı tek bir yerde tutmak ve işinizi sorunsuz bir şekilde ilerletmesini sağlamak için monday.com'u kullanabilirsiniz. monday.com, iş akışları ve projeler bağlamında tüm iletişimleri merkezileştirmenize olanak tanır. Böylece üretkenliği artırırken, toplantıları ve e-posta zincirlerini azaltabilirsiniz. Ekibinizi hızla sürece dahil etmek için hazır şablonlardan birini kullanmaya başlayın ve şablonu ihtiyaçlarınıza göre özelleştirin. monday.com hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Bülten Yönetimi
  • Toplantı Yönetimi
  • Etkinlik/Haber Akışı
  • Ekran Paylaşımı
  • Çalışan Fotoğrafları
  • Çalışan Veri Tabanı
  • Görüntülü Konferans
  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • Uyarılar/Bildirimler
  • Sohbet/Mesajlaşma
Ekiplerin işlerini tamamladığı en iyi çevrimiçi ortak çalışma özellikli beyaz tahta platformlarından biri.
Miro, dünya çapında 30 milyondan fazla kullanıcının güvendiği, her ölçekte ekiplerin kullanımına uygun üst düzey beyaz tahta platformudur. Çapraz fonksiyonel ekip çalışmanızın tamamında kolayca iş birliğinde bulunun, fikirler geliştirin ve iletişimi merkezileştirin. Ekibinizde iş birliğini daha verimli hale getirmek için Microsoft Ecosystem, Atlassian Ecosystem, Slack, Box, DropBox, Sketch ve daha fazlasıyla kapsamlı entegrasyonları deneyin. Ekibinizle hızlı bir şekilde iş birliği yapmaya başlamak için 250’den fazla şablonu ve interaktif çerçeveyi keşfedin Miro hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Bülten Yönetimi
  • Toplantı Yönetimi
  • Etkinlik/Haber Akışı
  • Ekran Paylaşımı
  • Çalışan Fotoğrafları
  • Çalışan Veri Tabanı
  • Görüntülü Konferans
  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • Uyarılar/Bildirimler
  • Sohbet/Mesajlaşma
Onboard yönetim kurulu bilgi platformu, karmaşık yönetim kurulu süreçlerini basitleştirerek daha etkili yönetim kurulu toplantıları düzenlemeyi sağlar. Ücretsiz denemeye hemen başlayın.
Yönetim kurulu toplantıları bilgiye dayalı, etkili ve karmaşıklıktan uzak olmalıdır. OnBoard yönetim kurulu bilgi platformu, karmaşık süreçleri dönüştürerek yönetim kurullarının önemli olana odaklanabilmesini sağlar: Yani kuruluşa yönelik vizyonlarını gerçekleştirmeye. Müdürler, yöneticiler ve idareciler için bir kayıt sistemi, sezgisel veri ve analizle her cihazda, her zaman, her yerde karar vermeyi kolaylaştıran bir yönetim kurulu portalını deneyimleyin. Ücretsiz abonelik sağlayan OnBoard’u hemen edinebilirsiniz. OnBoard hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Bülten Yönetimi
  • Toplantı Yönetimi
  • Etkinlik/Haber Akışı
  • Ekran Paylaşımı
  • Çalışan Fotoğrafları
  • Çalışan Veri Tabanı
  • Görüntülü Konferans
  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • Uyarılar/Bildirimler
  • Sohbet/Mesajlaşma
Bitrix24, dünya çapında sekiz milyondan fazla şirket tarafından kullanılan önemli bir ücretsiz iç iletişim platformudur. Bulut, mobil, açık kaynak.
Bitrix24, dünya çapında sekiz milyondan fazla şirket tarafından kullanılan önemli bir ücretsiz iç iletişim platformudur. Bulut, mobil, açık kaynak. Kurumsal sosyal ağı, çalışma grupları, intranet, grup sohbeti, e-posta, ses iletimi, SMS ve daha fazlası. Bitrix24 hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Bülten Yönetimi
  • Toplantı Yönetimi
  • Etkinlik/Haber Akışı
  • Ekran Paylaşımı
  • Çalışan Fotoğrafları
  • Çalışan Veri Tabanı
  • Görüntülü Konferans
  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • Uyarılar/Bildirimler
  • Sohbet/Mesajlaşma
Ücretsiz depolama alanı, sınırsız mesaj ve kullanıcı ile ekip işbirliği uygulaması.
Kanallar veya grup sohbetleri aracılığıyla bire bir veya grup iletişimi için dahili yazılım. Bir durum belirleyerek başkalarının uygunluğunuzu görmelerini sağlayın, önemli duyuruları kaydedip sabitleyin, mesajınızı açık iletişim sağlayacak şekilde biçimlendirin ve çalışırken dikkatinizin dağılmaması için akıllı bildirimler ayarlayın. Pumble’ın sınırsız mesaj geçmişi ve ücretsiz depolama alanı, ihtiyacınız olduğunda mesajlarınıza ve dosyalarınıza erişmenizi sağlar. Tam sahiplik ve kontrol istiyorsanız Pumble’ı kendiniz barındırılabilirsiniz. Pumble hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Bülten Yönetimi
  • Toplantı Yönetimi
  • Etkinlik/Haber Akışı
  • Ekran Paylaşımı
  • Çalışan Fotoğrafları
  • Çalışan Veri Tabanı
  • Görüntülü Konferans
  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • Uyarılar/Bildirimler
  • Sohbet/Mesajlaşma
Empuls'un hepsi bir arada katılım platformu ile ekipleri uzaktan bağlayın, çalışan geri bildirimi alın, ekipleri takdir edin ve ödüllendirin.
Bütünsel çalışan katılımı için hepsi bir arada bir çözüm olan Xoxoday Empuls, kuruluşların iş yeri kültürünü iyileştirmelerine ve dijital iş yerlerini hayata geçirmelerine yardımcı olur. İK liderleri, çalışanların kuruluşun ortak amacına bağlanmasını sağlamak, bilgi silolarını ortadan kaldırmak, her çalışanı dinlemek ve kuruluş genelinde bir takdir kültürü oluşturmak için Empuls'u kullanır. Empuls, İK'nın çalışan girişlerini 24 saatten kısa bir sürede başlatması için kendi başına çalışan, kullanıcı dostu bir platformdur. Kuruluşlar Empuls hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Bülten Yönetimi
  • Toplantı Yönetimi
  • Etkinlik/Haber Akışı
  • Ekran Paylaşımı
  • Çalışan Fotoğrafları
  • Çalışan Veri Tabanı
  • Görüntülü Konferans
  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • Uyarılar/Bildirimler
  • Sohbet/Mesajlaşma
Ekiplerin farklı iç ve dış iletişim kanalları üzerinden gerçek anlamda işbirliğinde bulunmasını sağlayan ekip gelen kutusu ve sohbet aracı.
Ekiplerin e-posta, SMS, WhatsApp, Twitter ve diğer iletişim kanalları üzerinden gerçek anlamda işbirliği yapmasını sağlayan ekip gelen kutusu ve sohbet aracı. Gelen kutusu, önceliği işe veren bir işbirliği deneyimi göz önünde bulundurarak yeniden tasarlanmıştır. Missive sayesinde ekipler işlerini büyütmeye odaklanır. Missive hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Bülten Yönetimi
  • Toplantı Yönetimi
  • Etkinlik/Haber Akışı
  • Ekran Paylaşımı
  • Çalışan Fotoğrafları
  • Çalışan Veri Tabanı
  • Görüntülü Konferans
  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • Uyarılar/Bildirimler
  • Sohbet/Mesajlaşma
Ön saflardaki ekipler için mobil öncelikli dahili iletişim platformu: haber akışı, sohbet, bilgi kitaplığı, canlı videolar, en iyi uygulama forumu.
YOOBIC, ön saflardaki ekipler için mobil öncelikli bir dahili iletişim çözümüdür. YOOBIC sayesinde günümüzün modern iş gücü için oluşturulmuş kullanıcı dostu dahili iletişim platformu aracılığıyla ön saflardaki çalışanlarınıza kolayca ulaşabilir, iş birliği olanağı sağlayabilir ve herkesin geri bildirimine kulak verebilirsiniz. Tüm çalışanları birbirine bağlayarak çalışan elde tutma oranını ve motivasyonunu artırın. YOOBIC; Boots, Halfords, LloydsPharmacy, Peloton, Domino's Pizza, Puma, Lacoste ve Sanofi dahil olmak üzere dünya genelinde 200'den fazla şirket tarafından kullanılmaktadır. YOOBIC hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Bülten Yönetimi
  • Toplantı Yönetimi
  • Etkinlik/Haber Akışı
  • Ekran Paylaşımı
  • Çalışan Fotoğrafları
  • Çalışan Veri Tabanı
  • Görüntülü Konferans
  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • Uyarılar/Bildirimler
  • Sohbet/Mesajlaşma
Performans Etkinleştirme Platformu
Rallyware’in performans etkinleştirme platformu, doğru kişiye doğru zamanda doğru öğrenme etkinliği sunar. Bu platform, yapay zekayı ve bilim tabanlı oyunlaştırmayı kullanarak şirkete özgü hedefleri, iş gücü performans verileriyle ilişkilendirir. 20’den fazla dili destekleyen Rallyware, 57 ülkede milyonlarca kullanıcı tarafından benimsenmiştir. Samsung, Recruit, Avon, Yanbal, Nu Skin, Pampered Chef ve benzeri pek çok şirkette iş gücünü desteklemek için kullanılmaktadır. Rallyware hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Bülten Yönetimi
  • Toplantı Yönetimi
  • Etkinlik/Haber Akışı
  • Ekran Paylaşımı
  • Çalışan Fotoğrafları
  • Çalışan Veri Tabanı
  • Görüntülü Konferans
  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • Uyarılar/Bildirimler
  • Sohbet/Mesajlaşma
Çalışan iletişim platformu için deneme sürümü rezervasyonu yaptırın. Haiilo, çalışanlarınıza kolayca ulaşmanıza, onlarla iletişim kurmanıza ve onları daha etkin kılmanıza yardımcı olur.
Haiilo, 2010 yılından beri çalışan intraneti, iletişim ve destekleme alanlarında ödüllü çözümler sunuyor. Dünya genelinde, 3 milyondan fazla çalışan her gün Haiilo (Amazon, Google, Deutsche Telekom, Ritter Sport ve Deutsche Bahn dahil) üzerinden iş arkadaşlarıyla bağlantı kuruyor. Haiilo'nun birkaç gün içinde tüm iş gücünüzün birbiriyle bağlantıya geçmesine nasıl yardımcı olabileceğini görmek için 30 dakikalık deneme sürümü randevusu planlayabilirsiniz. Haiilo hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Bülten Yönetimi
  • Toplantı Yönetimi
  • Etkinlik/Haber Akışı
  • Ekran Paylaşımı
  • Çalışan Fotoğrafları
  • Çalışan Veri Tabanı
  • Görüntülü Konferans
  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • Uyarılar/Bildirimler
  • Sohbet/Mesajlaşma
Crises Control, kuruluşların acil durumlarda iletişim hatlarını açık tutmasına yardımcı olur.
Crises Control, istenen sayıda kişiye tek seferde bildirim göndermeyi kolaylaştırıp otomatik denetim iziyle anında bireysel müdahaleye olanak tanıyarak kuruluşların acil durumlarda iletişim hatlarını açık tutmasına yardımcı olur. Crises Control, kullanıcılara en güncel bildirimleri sağlamak ve hem kişilerin güvenliği üzerindeki etkiyi hem de çevrenin ve kuruluşun uğradığı zararı en aza indirmek açısından çok değerlidir. Crises Control hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Bülten Yönetimi
  • Toplantı Yönetimi
  • Etkinlik/Haber Akışı
  • Ekran Paylaşımı
  • Çalışan Fotoğrafları
  • Çalışan Veri Tabanı
  • Görüntülü Konferans
  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • Uyarılar/Bildirimler
  • Sohbet/Mesajlaşma
Tüm çalışanların erişebileceği, iç iletişimi kolaylaştıran dahili veri tabanı.
Üretkenlik arttıkça büyüme açısından başarıyı artırmaya yardımcı olarak şirket içi iletişimi kolaylaştırır. Temelde farklı personel için farklı yetkilerle her çalışanın erişebileceği, iş birliğini, üretkenliği ve sosyalleşmeyi artırmanın yanı sıra kurumsal kültüre etki etme ve yerleşik bilgi için bir depo görevi görmeyi amaçlayan dahili bir veri tabanıdır. Performly Intra hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Bülten Yönetimi
  • Toplantı Yönetimi
  • Etkinlik/Haber Akışı
  • Ekran Paylaşımı
  • Çalışan Fotoğrafları
  • Çalışan Veri Tabanı
  • Görüntülü Konferans
  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • Uyarılar/Bildirimler
  • Sohbet/Mesajlaşma