286 sonuç
Onboard yönetim kurulu bilgi platformu, karmaşık yönetim kurulu süreçlerini basitleştirerek daha etkili yönetim kurulu toplantıları düzenlemeyi sağlar. Ücretsiz denemeye hemen başlayın. OnBoard hakkında daha fazla bilgi
Yönetim kurulu toplantıları bilgiye dayalı, etkili ve karmaşıklıktan uzak olmalıdır. OnBoard yönetim kurulu bilgi platformu, karmaşık süreçleri dönüştürerek yönetim kurullarının önemli olana odaklanabilmesini sağlar: Yani kuruluşa yönelik vizyonlarını gerçekleştirmeye. Müdürler, yöneticiler ve idareciler için bir kayıt sistemi, sezgisel veri ve analizle her cihazda, her zaman, her yerde karar vermeyi kolaylaştıran bir yönetim kurulu portalını deneyimleyin. Ücretsiz abonelik sağlayan OnBoard’u hemen edinebilirsiniz. OnBoard hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Toplantı Yönetimi
  • Ekran Paylaşımı
  • Çalışan Fotoğrafları
  • Çalışan Veri Tabanı
  • Gerçek Zamanlı Sohbet
Bitrix24, dünya çapında sekiz milyondan fazla şirket tarafından kullanılan önemli bir ücretsiz iç iletişim platformudur. Bulut, mobil, açık kaynak. Bitrix24 hakkında daha fazla bilgi
Bitrix24, dünya çapında sekiz milyondan fazla şirket tarafından kullanılan önemli bir ücretsiz iç iletişim platformudur. Bulut, mobil, açık kaynak. Kurumsal sosyal ağı, çalışma grupları, intranet, grup sohbeti, e-posta, ses iletimi, SMS ve daha fazlası. Bitrix24 hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Toplantı Yönetimi
  • Ekran Paylaşımı
  • Çalışan Fotoğrafları
  • Çalışan Veri Tabanı
  • Gerçek Zamanlı Sohbet
Tüm çalışanların erişebileceği, iç iletişimi kolaylaştıran dahili veri tabanı. Performly Intra hakkında daha fazla bilgi
Üretkenlik arttıkça büyüme açısından başarıyı artırmaya yardımcı olarak şirket içi iletişimi kolaylaştırır. Temelde farklı personel için farklı yetkilerle her çalışanın erişebileceği, iş birliğini, üretkenliği ve sosyalleşmeyi artırmanın yanı sıra kurumsal kültüre etki etme ve yerleşik bilgi için bir depo görevi görmeyi amaçlayan dahili bir veri tabanıdır. Performly Intra hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Toplantı Yönetimi
  • Ekran Paylaşımı
  • Çalışan Fotoğrafları
  • Çalışan Veri Tabanı
  • Gerçek Zamanlı Sohbet
A visual collaboration tool that creates a shared perspective for your team on any project in a fun, flexible, and rewarding way.
From sales and marketing to HR and operations, teams can design and customize Trello to fit their unique needs and work styles. And with over 100+ integrations with other key tools like Google Drive, Slack, Jira and more, Trello is a living, breathing project hub of cross-team collaboration no matter where your work needs to happen. Trello brings joy to teamwork by making it transparent and easily shareable across boards and teams. Trello hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Toplantı Yönetimi
  • Ekran Paylaşımı
  • Çalışan Fotoğrafları
  • Çalışan Veri Tabanı
  • Gerçek Zamanlı Sohbet
Asana is the easiest way to organize and manage work across teams at scale. See why Asana is a top performer on Capterra.
With Asana, you can orchestrate work across teams at scale–from daily tasks to strategic cross-functional initiatives. Asana is the only work management platform that turns goals into action and breaks down silos between teams. More than 119,000 paying customers and millions of free organizations across 190 countries rely on Asana to manage everything from company objectives to digital transformation to product launches and marketing campaigns. Asana hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Toplantı Yönetimi
  • Ekran Paylaşımı
  • Çalışan Fotoğrafları
  • Çalışan Veri Tabanı
  • Gerçek Zamanlı Sohbet
Fast, easy and reliable online meeting software trusted by millions of people everyday for real-time virtual communication.
An industry leader in online video conferencing for companies around the world, GoTo Meeting now comes as part of GoTo Connect, the all-in-one communications software built for SMBs. Get a fast, easy and reliable professional solution that enables customers to meet face to face, connect with colleagues through in-meeting chat or conference calling, and screenshare their presentations, all with the click of a button. The Meeting solution from GoTo Connect pairs productivity with flexibility. GoTo Meeting hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Toplantı Yönetimi
  • Ekran Paylaşımı
  • Çalışan Fotoğrafları
  • Çalışan Veri Tabanı
  • Gerçek Zamanlı Sohbet
monday.com, an open platform for all of your team's work, improves communication with in-app threads and full visibility.
When the unexpected happens, you can use monday.com to keep all your work in one place and keep your business moving seamlessly. monday.com allows you to centralize all communication within the context of workflows and projects so you can reduce sync meetings and email chains while boosting productivity. Get started with one of our ready-made templates to onboard your team quickly then customize it to your needs. monday.com hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Toplantı Yönetimi
  • Ekran Paylaşımı
  • Çalışan Fotoğrafları
  • Çalışan Veri Tabanı
  • Gerçek Zamanlı Sohbet
Use Confluence to keep your employees in the loop and engaged.
Being part of a transparent organization is becoming more important to employees. Use Confluence to handle internal communications with your employees. Make it easy for them to find answers to frequently asked questions, stay in the loop with the latest company updates, and more! Confluence hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Toplantı Yönetimi
  • Ekran Paylaşımı
  • Çalışan Fotoğrafları
  • Çalışan Veri Tabanı
  • Gerçek Zamanlı Sohbet
Wrike’ın iç iletişim yazılımı 2,3 milyon kişi tarafından kullanılmaktadır. Şablonları, düzeltmeleri, onayları ve panoları kullanarak iletişimi kolaylaştırın.
Wrike’ın iç iletişim yazılımı 140 ülkede 2,3 milyon kişi tarafından kullanılmaktadır. Wrike’ın kullanımı kolay yazılımı ile iç iletişim projelerinizi planlayın, yönetin ve raporlayın. Hazır şablonlar, güçlü iş akışları ve paylaşımlı ekip panoları kullanarak iç iletişimin tutarlı ve dakik olmasını sağlayın. Onayları ve talepleri kullanarak iletişim süreçlerini otomatikleştirin ve belge doğrulama özellikleri sayesinde onay işlemlerini basitleştirin. Ekiplerinizin gerçek zamanlı güncellemeler paylaşmalarını sağlayın. Ücretsiz denemenizi hemen başlatın. Wrike hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Toplantı Yönetimi
  • Ekran Paylaşımı
  • Çalışan Fotoğrafları
  • Çalışan Veri Tabanı
  • Gerçek Zamanlı Sohbet
GoTo Webinar powers millions of webinars each year and is now part of GoTo Connect, all-in-one communications software built for SMBs.
GoTo Webinar is trusted by more customers than any other online webinar solution and powers millions of webinars each year. Whether you use webinars for marketing, training, or corporate communication s, GoTo Webinar puts the fun back into webinars with reliable technology that’s super simple to use. Get the features, integrations and analytics you need to engage your audience and make personal connections that drive your business. GoTo Webinar hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Toplantı Yönetimi
  • Ekran Paylaşımı
  • Çalışan Fotoğrafları
  • Çalışan Veri Tabanı
  • Gerçek Zamanlı Sohbet
Workplace makes business communication fast, fun and reliable, with features such as groups, live video and instant messaging.
Looking for smarter communication software? Automatically assign people to FYI groups to make sure that internal announcements reach the most relevant audience. With "Mark as important", you can even boost group posts from senior execs. Not only will they hit the top of the News Feed for group members, we'll send email notifications then follow up with engagement metrics. Workplace from Meta hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Toplantı Yönetimi
  • Ekran Paylaşımı
  • Çalışan Fotoğrafları
  • Çalışan Veri Tabanı
  • Gerçek Zamanlı Sohbet
Ekiplerin işlerini tamamladığı en iyi çevrimiçi ortak çalışma özellikli beyaz tahta platformlarından biri.
Miro, dünya çapında 30 milyondan fazla kullanıcının güvendiği, her ölçekte ekiplerin kullanımına uygun üst düzey beyaz tahta platformudur. Çapraz fonksiyonel ekip çalışmanızın tamamında kolayca iş birliğinde bulunun, fikirler geliştirin ve iletişimi merkezileştirin. Ekibinizde iş birliğini daha verimli hale getirmek için Microsoft Ecosystem, Atlassian Ecosystem, Slack, Box, DropBox, Sketch ve daha fazlasıyla kapsamlı entegrasyonları deneyin. Ekibinizle hızlı bir şekilde iş birliği yapmaya başlamak için 250’den fazla şablonu ve interaktif çerçeveyi keşfedin Miro hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Toplantı Yönetimi
  • Ekran Paylaşımı
  • Çalışan Fotoğrafları
  • Çalışan Veri Tabanı
  • Gerçek Zamanlı Sohbet
WebHR is everyone's favorite and a global leader in Cloud HR - Helps you manage the most important asset in your company - your People!
WebHR is revolutionizing the way HR works. WebHR is a Social all-in-one Cloud based HR Software for Small & Medium Enterprises that handles everything from Hire to Retire, in the most innovate way. WebHR not only saves money to the companies, but also boosts productivity, saves space and make inter and intra-office communications fast, reliable and more efficient. WebHR assists in managing a companys most important asset - its People. WebHR hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Toplantı Yönetimi
  • Ekran Paylaşımı
  • Çalışan Fotoğrafları
  • Çalışan Veri Tabanı
  • Gerçek Zamanlı Sohbet
Collaborate on projects, track time, manage expenses and invoice your customers. Available in the cloud, from any device!
Avaza is an all-in-one solution for project management, resource scheduling, tracking time, managing expenses, quotes & invoices. Teams of all sizes, from freelancers to large businesses, will love it, for its simple & intuitive design with powerful features. You can work on projects, track time, manage expenses and invoice your customers all in one place. Available in the cloud, from any device. Avaza hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Toplantı Yönetimi
  • Ekran Paylaşımı
  • Çalışan Fotoğrafları
  • Çalışan Veri Tabanı
  • Gerçek Zamanlı Sohbet
Flock is an internal communication tool that helps you get work done, only faster! Trusted by over 32000 businesses globally.
Steamline internal team communication with Flock! Email less and get more work done. From instant messaging and file sharing, to integrating with your favorite external apps like Google, MailChimp, Dropbox, Jira, Trello and more - organize all your work streams with Flock. Flock is a powerful work tool that comes loaded with built-in features like Shared To-Dos, Reminders, Notes, Polls and more! Start for FREE Flock hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Toplantı Yönetimi
  • Ekran Paylaşımı
  • Çalışan Fotoğrafları
  • Çalışan Veri Tabanı
  • Gerçek Zamanlı Sohbet
Plug-and-play text messaging solutions to ignite employee engagement. Grab a demo to see it in action.
Text Request is the business texting platform built to ignite employee engagement. We’ve crafted plug-and-play messaging solutions to your everyday communication problems, so you can cut through the noise and connect with employees anytime, anywhere. Text Request is designed to scale with you, from one person handling a few conversations, to thousands of employees sending millions of messages, to custom solutions built on our API. Learn more and get a live demo at textrequest.com. Text Request hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Toplantı Yönetimi
  • Ekran Paylaşımı
  • Çalışan Fotoğrafları
  • Çalışan Veri Tabanı
  • Gerçek Zamanlı Sohbet
With Front, 7500+ companies communicate better, achieve more, and work happier.
Front is a communication hub that empowers teams to work happier and more productively. Shared inboxes allow teams to communicate with more transparency and accountability. Delegate, assign, and share messages with teammates, and collaborate using internal comments and drafts. Automate workflows with powerful, flexible rules and tagging. Front looks and feels like email, so it's fast to set up and easy to jump in and start working right away. Front hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Toplantı Yönetimi
  • Ekran Paylaşımı
  • Çalışan Fotoğrafları
  • Çalışan Veri Tabanı
  • Gerçek Zamanlı Sohbet
Office Chat allows you to reach everyone in your company, whether in the office or out in the field.
Office Chat is a desktop & mobile HIPAA-compliant messaging solution for small & medium businesses. It comes with features like delivery confirmation, priority messaging, group messaging, 1-to-1 messaging, broadcast messaging, secure attachments, built-in integrations and full administrative control for a broad range of industries from medical services, insurance, real estate, repair services, cleaning services, travel, legal, automotive, manufacturing, educational institutes & not-for-profit. Office Chat hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Toplantı Yönetimi
  • Ekran Paylaşımı
  • Çalışan Fotoğrafları
  • Çalışan Veri Tabanı
  • Gerçek Zamanlı Sohbet
Reinvent communication and engagement in your organization with Connecteam's complete set of communication tools.
Connecteam's employee communication app was designed and built especially for mobile employees. Our app is packed with tools that will enhance every mean of communication in your business: newsletters , chat, employee directory, updates, surveys and more. Engage your team like never before, reflect your company's culture, and solidify your employer branding with Connecteam's employee communication app. Ensure a secure login for system admins with Active Directory SSO. You can try it for free! Connecteam hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Toplantı Yönetimi
  • Ekran Paylaşımı
  • Çalışan Fotoğrafları
  • Çalışan Veri Tabanı
  • Gerçek Zamanlı Sohbet
MangoApps is a unified communications platform that serves as a bridge between desk and deskless workers.
MangoApps is a communications platform that serves as a bridge between desk and deskless workers. Everyone can sign into our user-friendly platform from whatever device suits them best, and get a custom dashboard, flexible notification settings, and a simple, streamlined experience. This ensures that everyone can get to the conversations and information that they need, with no barriers, and makes it easy for your company to push out consistent, engaging messages to the entire workforce. MangoApps hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Toplantı Yönetimi
  • Ekran Paylaşımı
  • Çalışan Fotoğrafları
  • Çalışan Veri Tabanı
  • Gerçek Zamanlı Sohbet
Ücretsiz depolama alanı, sınırsız mesaj ve kullanıcı ile ekip işbirliği uygulaması.
Kanallar veya grup sohbetleri aracılığıyla bire bir veya grup iletişimi için dahili yazılım. Bir durum belirleyerek başkalarının uygunluğunuzu görmelerini sağlayın, önemli duyuruları kaydedip sabitleyin, mesajınızı açık iletişim sağlayacak şekilde biçimlendirin ve çalışırken dikkatinizin dağılmaması için akıllı bildirimler ayarlayın. Pumble’ın sınırsız mesaj geçmişi ve ücretsiz depolama alanı, ihtiyacınız olduğunda mesajlarınıza ve dosyalarınıza erişmenizi sağlar. Tam sahiplik ve kontrol istiyorsanız Pumble’ı kendiniz barındırılabilirsiniz. Pumble hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Toplantı Yönetimi
  • Ekran Paylaşımı
  • Çalışan Fotoğrafları
  • Çalışan Veri Tabanı
  • Gerçek Zamanlı Sohbet
Open source team communication platform that provides organizations with messaging and file-sharing tools for web, PCs, and mobiles.
Mattermost provides enterprise-grade collaboration solutions for the worlds leading organizations on a vibrant open source platform. Our private, hybrid and public cloud solutions offer secure, configurable, highly scalable messaging across web, mobile and PC with archiving, search, and deep integration across in-house systems. Mattermost hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Toplantı Yönetimi
  • Ekran Paylaşımı
  • Çalışan Fotoğrafları
  • Çalışan Veri Tabanı
  • Gerçek Zamanlı Sohbet
Workvivo's employee experience app gives you your entire company in your pocket
Ok. So if you're reading this you're on the lookout for a new internal communications tool. That's cool, I'm excited you're here. I could go on and on telling you why people leaders from companies like Amazon, VMware, and TELUS Int. use our Employee App to communicate, connect, and engage their people around the world. But truly the best way to understand Workvivo is to see it. Click the button and watch the video we put together for you. It only takes 60 seconds to experience how it works Workvivo hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Toplantı Yönetimi
  • Ekran Paylaşımı
  • Çalışan Fotoğrafları
  • Çalışan Veri Tabanı
  • Gerçek Zamanlı Sohbet
Secure web-based intranet solution that allows your team to share content and create efficiencies across your organization.
Ntranet allows you to improve and maintain employee engagement, manage training, policies and procedures, and streamline internal processes while giving all employees secure access to relevant information. Ntranet provides the tools you need for a knowledge ecosystem that actively engages your entire organization. Ntranet hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Toplantı Yönetimi
  • Ekran Paylaşımı
  • Çalışan Fotoğrafları
  • Çalışan Veri Tabanı
  • Gerçek Zamanlı Sohbet
Share videos with your team to increase productivity, save time, and stay connected.
When you communicate through text alone, it’s hard to build real relationships. BombBomb helps you distribute and communicate important information clearly to your internal teams. BombBomb is the leader in video messaging for internal communication because we know video and guide you through the process to truly help you build meaningful business relationships with your team. BombBomb hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Toplantı Yönetimi
  • Ekran Paylaşımı
  • Çalışan Fotoğrafları
  • Çalışan Veri Tabanı
  • Gerçek Zamanlı Sohbet
eXo Platform digital workplace solution that allows you to connect and engage your teams.
eXo Platform is a digital workplace solution that will ensure everyone in your organization takes full advantage of the power of your internal messaging system. eXo Platform helps you to align and engage new generation employee giving them a large wide of communication and collaboration tools offering constant connectivity and mobility. eXo platform helps company internal communication professionals reinvent their roles to become innovation drivers. eXo Platform hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Toplantı Yönetimi
  • Ekran Paylaşımı
  • Çalışan Fotoğrafları
  • Çalışan Veri Tabanı
  • Gerçek Zamanlı Sohbet
Voted #1 Internal Comm App, Blink combines a company feed, chat, polls, and document storage in your branded portal!
Blink is the internal communication app for frontline workers. A simple platform gives one-click access to everything your team need – from updates to must-knows, forms to timetables, conversations to stories. Wrapped into one secure portal, Blink turns frontline organizations into strong communities with engaged, committed staff. That's why over 1000 organizations, including the NHS, Stagecoach, and Dominoes, have entrusted us with energizing their workforce and powering their operations. Blink hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Toplantı Yönetimi
  • Ekran Paylaşımı
  • Çalışan Fotoğrafları
  • Çalışan Veri Tabanı
  • Gerçek Zamanlı Sohbet
Trusted by 75k+ business pros to get business done. If your company has business emails and phone numbers, you need business texting.
TextUs is the leading business-class text messaging platform built specifically for inside sales, recruiting and customer service teams. Increase communication by 10x with a 98% read rate and up to 40% response rates. When we need a response, we text. So why aren't you texting with every lead, candidate and customer? Sign up for a no-risk 30-day free trial today! TextUs hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Toplantı Yönetimi
  • Ekran Paylaşımı
  • Çalışan Fotoğrafları
  • Çalışan Veri Tabanı
  • Gerçek Zamanlı Sohbet
Voice, text and email broadcasting system designed to help group leaders communicate efficiently with members.
Voice, text and email broadcasting system designed to help group leaders communicate efficiently with members. CallingPost hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Toplantı Yönetimi
  • Ekran Paylaşımı
  • Çalışan Fotoğrafları
  • Çalışan Veri Tabanı
  • Gerçek Zamanlı Sohbet
ELMO Connect streamlines employee communications and boosts engagement.
With the global COVID-19 pandemic forcing many organisations to implement alternative working arrangements, maintaining team engagement and collaboration can be a challenge. ELMO Connect resolves these issues by offering instant messaging functionality and integration with Zoom video conferencing. This delivers rapid benefits to your workforce without needing to invest in complex and time-consuming integrations themselves. ELMO Software hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Toplantı Yönetimi
  • Ekran Paylaşımı
  • Çalışan Fotoğrafları
  • Çalışan Veri Tabanı
  • Gerçek Zamanlı Sohbet
Talkspirit is the best software for internal communications. Available in 8 languages. On any device.
Talkspirit is the #1 solution to boost your internal communication. It brings all your employees together in a secure online space, wherever they are, even without an email address. By centralizing your news, events, documents and discussions in one place, Talkspirit provides a better way to spread the culture, share values and connect across the company. Available in 8 languages. Easy to take in hand. Free trial. Free plan. Paid plan from 4EUR / month per user. Talkspirit hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Toplantı Yönetimi
  • Ekran Paylaşımı
  • Çalışan Fotoğrafları
  • Çalışan Veri Tabanı
  • Gerçek Zamanlı Sohbet
Complete payables automation, eliminating the manual processes related to paying suppliers and partners.
The world's leading payables automation solution, for accounts payable and global partner payments. Eliminating 80% of manual payables work and accelerating financial close by 25%. Tiplati enables you to onboard suppliers, partners and freelancers with ease, eliminate invoice entry with fast OCR processing and make global payments to 190 countries in local currency. Also includes global tax compliance, 2 & 3 way PO matching, multi-entity support and ERP integrations and accounting systems. Tipalti hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Toplantı Yönetimi
  • Ekran Paylaşımı
  • Çalışan Fotoğrafları
  • Çalışan Veri Tabanı
  • Gerçek Zamanlı Sohbet
Multi-channel internal communications software that provides two-way messaging, integrated monitoring, and data-driven insights.
Engage in secure, real-time, two-way interactions with any size audience over any channel, to any device, anywhere in the world in a matter of seconds, not hours. Our easy-to-use interface enables you to communicate with your employees and associated audiences via text, voice, email, app push notifications, social, conference call, and custom channels while getting real-time reports and insight. It's modern, reliable, and secure. Get your quote, epic costumer support, no extra/hidden fees. AlertMedia hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Toplantı Yönetimi
  • Ekran Paylaşımı
  • Çalışan Fotoğrafları
  • Çalışan Veri Tabanı
  • Gerçek Zamanlı Sohbet
BoardPAC is equipped with the most advanced AES 256 security encryption and offers an intuitive user experience.
BoardPAC is an internationally renowned and award-winning board meeting automation system available on iPads, iPhones, mac devices, Windows surfaces, Android Tabs and Phones. The solution is designed with secure end-to-end AES-256 encryption and an enterprise-grade set of features. Key capabilities include the ability to connect leading third-party video conferencing providers, MDM, active directory, on-premise, and cloud-hosted solutions. BoardPAC hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Toplantı Yönetimi
  • Ekran Paylaşımı
  • Çalışan Fotoğrafları
  • Çalışan Veri Tabanı
  • Gerçek Zamanlı Sohbet
Create a free app to efficiently manage your organisation.
Create a free app to efficiently manage your organisation. Instant communication, automated scheduling and online payments through your own custom app & website Stack Team App allows clubs, teams, associations, schools, businesses and social groups to improve communication by creating their own smartphone app. Design your app, choose from a huge range of features and you will have a fully functional Stack Team App created in less than 10 minutes. Team App hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Toplantı Yönetimi
  • Ekran Paylaşımı
  • Çalışan Fotoğrafları
  • Çalışan Veri Tabanı
  • Gerçek Zamanlı Sohbet
The leading critical communication and data platform trusted to help save lives.
The leading FedRAMP-authorized mass notification system enabling higher education institutions, corporations and healthcare organizations, K-12 schools and federal, state and local governments to quickly and reliably send messages in just three clicks via text, email, voice, desktop, social media, CAP, IoT devices and more. Rave Alert hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Toplantı Yönetimi
  • Ekran Paylaşımı
  • Çalışan Fotoğrafları
  • Çalışan Veri Tabanı
  • Gerçek Zamanlı Sohbet
Simpplr provides employee experience software that helps companies connect & align employees.
Simpplr provides employee experience software that helps companies connect & align employees. Simpplr's platform helps provide better communication for a distributed world. Simpplr is headquartered in Redwood Shores, CA, with offices in the UK, Canada, and India, and is backed by Norwest Venture Partners, Salesforce Ventures, and Tola Capital. Simpplr is widely acknowledged as one of the fastest growing, most innovative, and most liked solutions in our market. Simpplr hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Toplantı Yönetimi
  • Ekran Paylaşımı
  • Çalışan Fotoğrafları
  • Çalışan Veri Tabanı
  • Gerçek Zamanlı Sohbet
The All-In-One Employee influencer platform that makes it easy for employees to become influencers, content creators & social sellers.
The All-In-One Employee influencer platform that makes it easy for your employees to become influencers, content creators, social sellers & publishers. Tap into the power of your number one asset your employees like never before! We help create a seamless process from initial content creation through to end users sharing authentic and relevant on-brand content. Plus our content creation tools; Lens and Author enable you to crowdsource photo, video and written content through your employees. DSMN8 hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Toplantı Yönetimi
  • Ekran Paylaşımı
  • Çalışan Fotoğrafları
  • Çalışan Veri Tabanı
  • Gerçek Zamanlı Sohbet
Lifesize delivers audio, web, and video conferencing with the ability to easily record and share meetings all from one application.
At Lifesize, we understand the power of connecting people to make the workplace great. Our app enhances all of the different ways your team communicates, from one-on-one audio and video calls to large company meetings across multiple locations. Lifesize hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Toplantı Yönetimi
  • Ekran Paylaşımı
  • Çalışan Fotoğrafları
  • Çalışan Veri Tabanı
  • Gerçek Zamanlı Sohbet
The Beekeeper app is the single point of contact for your frontline workforce. Enable employees to do great work and feel involved.
The Beekeeper mobile platform is the single point of contact for your frontline workforce. With all communications and tools in one place, it enables frontline employes to do great work and feel involved. In turn boosting engagement, productivity and safety. Employees can resolve issues faster and work more efficiently, thanks to an intuitive user experience and seamless integrations. Beekeeper hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Toplantı Yönetimi
  • Ekran Paylaşımı
  • Çalışan Fotoğrafları
  • Çalışan Veri Tabanı
  • Gerçek Zamanlı Sohbet
Secure internal communication app that provides businesses with a private team network for streamlined communication.
Brosix is the perfect solution for businesses looking to streamline and secure their internal communication. The standard Brosix app is full of communication and collaboration features that can boost productivity. Business and Premium plan customers get all of the app features, as well as a feature-rich and fully administrable internal communication network. Customers can use their Brosix networks to provide teams with an all-in-one secure collaboration platform. Brosix hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Toplantı Yönetimi
  • Ekran Paylaşımı
  • Çalışan Fotoğrafları
  • Çalışan Veri Tabanı
  • Gerçek Zamanlı Sohbet
A mobile app used by companies to connect and communicate with their employees.
Ohana is a virtual place to connect and communicate with your work family - your Ohana. We help you enhance your culture, inspire engagement, and enrich the work life experience of all your employees. Interact more easily, more often, and with more people. Know about the people you work with and your company. Share meaningful information and moments. Experience your company culture in a whole new way. Ohana hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Toplantı Yönetimi
  • Ekran Paylaşımı
  • Çalışan Fotoğrafları
  • Çalışan Veri Tabanı
  • Gerçek Zamanlı Sohbet
Cliq helps you communicate, collaborate and reach consensus without any hassles. Catch up with your team no matter where you are.
Realtime messaging & file sharing - Real time messaging allows for instant decision making. Files of any format can be shared. Channels - Separate channels for individual teams. Channels eliminate the need for unnecessary meetings, keeping everyone informed. Audio and video calls - Users can start an audio/video call right from the chat window. Group video calls upto 100 participants is supported. Searchable chat history -Advanced search lets you search and find anyfile or information. Zoho Cliq hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Toplantı Yönetimi
  • Ekran Paylaşımı
  • Çalışan Fotoğrafları
  • Çalışan Veri Tabanı
  • Gerçek Zamanlı Sohbet
Mobile-first internal communication platform for frontline teams: newsfeed, chat, knowledge library, live videos, best practice forum.
YOOBIC is a mobile-first internal communication solution for frontline teams. With YOOBIC, you can reach your frontline employees easily, facilitate collaboration and listen to everyone's feedback through a user-friendly internal communication platform, built for today¿s modern workforce. Increase employee retention and motivation by connecting them all together. YOOBIC is used by 200+ companies across the world including Boots, Halfords, Lloyds Pharmacy, Peloton, Domino's Pizza, Puma, Lacoste a YOOBIC hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Toplantı Yönetimi
  • Ekran Paylaşımı
  • Çalışan Fotoğrafları
  • Çalışan Veri Tabanı
  • Gerçek Zamanlı Sohbet
Connect teams remotely, Obtain employee feedback, Recognize & Reward your teams with Empuls’s all-in-one engagement platform.
Xoxoday Empuls, an all-in-one solution for holistic employee engagement, helps organizations improve workplace culture and bring their digital workplace to life. HR leaders use Empuls to connect employees with the organization's shared purpose, eliminate information silos, provide a voice to every employee, and build a culture of appreciation throughout the organization. Empuls is a DIY, user-friendly platform for HR to get started with their people initiatives in under 24 hours. Organizations Empuls hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Toplantı Yönetimi
  • Ekran Paylaşımı
  • Çalışan Fotoğrafları
  • Çalışan Veri Tabanı
  • Gerçek Zamanlı Sohbet
More than ever, we need a place to bring everyone together and help each person succeed. That’s Jostle. The employee success platform.
Jostle's not an internal communications tool—we're an employee success platform. Our platform is purpose-designed to help people connect, communicate, and celebrate together. It's a single place where everyone can find what they need, clarify what matters, and celebrate success. The result? Happier employees, bridged silos, enabled voices, and open communication. Join the 1000+ organizations already enjoying successful workplaces, like ASOS, the University of Illinois, & Citizens Bank. Jostle hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Toplantı Yönetimi
  • Ekran Paylaşımı
  • Çalışan Fotoğrafları
  • Çalışan Veri Tabanı
  • Gerçek Zamanlı Sohbet
Clinked offers customisable client portals for businesses. Securely share files, communicate with clients and keep track of your tasks.
Clinked streamlines client and team interactions in white-label, secure and mobile portal. Used by businesses across industries, Clinked provides feature-rich portals delivering high-touch branded experience to your clients whilst improving communication, security and processes for your client-facing teams. Key portal features include file sharing, integrated group chat, task management, discussions forums, team calendars, branded mobile app and more. Sign up for a free 10-day trial today. Clinked hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Toplantı Yönetimi
  • Ekran Paylaşımı
  • Çalışan Fotoğrafları
  • Çalışan Veri Tabanı
  • Gerçek Zamanlı Sohbet
Easy-to-use and reliable SMS Service for employee communications. Reach everyone in your company at one time on their mobile phones.
Improve productivity, morale and overall workflow in your business or organization by including text messaging in your internal communications. Send company updates and event reminders, notify staff of emergencies, coordinate work schedules, provide education on HR policies and benefits, and ask for employee feedback. Since 2006, TextMarks has enabled thousands of businesses to deliver timely information to more than 10 Million users in the U.S. TextMarks hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Toplantı Yönetimi
  • Ekran Paylaşımı
  • Çalışan Fotoğrafları
  • Çalışan Veri Tabanı
  • Gerçek Zamanlı Sohbet
Trillian is a business and clinical communication platform used by companies and healthcare systems of all sizes.
Trillian is a powerful business and clinical communication platform used by companies and healthcare systems of all sizes. Whether you're a business still relying on texting or a healthcare organization that needs HIPAA-compliant secure messaging, Trillian's modern and secure business instant messaging will help modernize employee communication without compromising on security or control. Trillian hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Toplantı Yönetimi
  • Ekran Paylaşımı
  • Çalışan Fotoğrafları
  • Çalışan Veri Tabanı
  • Gerçek Zamanlı Sohbet
Send calls and/or text messages to a list of contacts within seconds. Used by churches, non-profits and many other businesses.
Keep your employees and staff easily informed via our phone call & text message notification system. See why thousands of companies use DialMyCalls to send important information to their team. Perfect in emergency situations, general meeting reminders and other staffing needs. Using our grouping you can organize your contacts into teams, allowing you notify individuals, groups or your entire organization when needed. Try us out completely free right now! DialMyCalls hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Toplantı Yönetimi
  • Ekran Paylaşımı
  • Çalışan Fotoğrafları
  • Çalışan Veri Tabanı
  • Gerçek Zamanlı Sohbet