Öne çıkarılan yazılımlar

En çok inceleme alan yazılımlar

Kurum İçi İletişim Araçları kategorisinde kullanıcılarımın en çok inceleme bıraktığı ürünleri keşfedin

12 sonuç
Onboard yönetim kurulu bilgi platformu, karmaşık yönetim kurulu süreçlerini basitleştirerek daha etkili yönetim kurulu toplantıları düzenlemeyi sağlar. Ücretsiz denemeye hemen başlayın. OnBoard hakkında daha fazla bilgi
Yönetim kurulu toplantıları bilgiye dayalı, etkili ve karmaşıklıktan uzak olmalıdır. OnBoard yönetim kurulu bilgi platformu, karmaşık süreçleri dönüştürerek yönetim kurullarının önemli olana odaklanabilmesini sağlar: Yani kuruluşa yönelik vizyonlarını gerçekleştirmeye. Müdürler, yöneticiler ve idareciler için bir kayıt sistemi, sezgisel veri ve analizle her cihazda, her zaman, her yerde karar vermeyi kolaylaştıran bir yönetim kurulu portalını deneyimleyin. Ücretsiz abonelik sağlayan OnBoard’u hemen edinebilirsiniz. OnBoard hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Toplantı Yönetimi
  • Ekran Paylaşımı
  • Çalışan Fotoğrafları
  • Çalışan Veri Tabanı
  • Gerçek Zamanlı Sohbet
Bitrix24, dünya çapında sekiz milyondan fazla şirket tarafından kullanılan önemli bir ücretsiz iç iletişim platformudur. Bulut, mobil, açık kaynak. Bitrix24 hakkında daha fazla bilgi
Bitrix24, dünya çapında sekiz milyondan fazla şirket tarafından kullanılan önemli bir ücretsiz iç iletişim platformudur. Bulut, mobil, açık kaynak. Kurumsal sosyal ağı, çalışma grupları, intranet, grup sohbeti, e-posta, ses iletimi, SMS ve daha fazlası. Bitrix24 hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Toplantı Yönetimi
  • Ekran Paylaşımı
  • Çalışan Fotoğrafları
  • Çalışan Veri Tabanı
  • Gerçek Zamanlı Sohbet
Tüm çalışanların erişebileceği, iç iletişimi kolaylaştıran dahili veri tabanı. Performly Intra hakkında daha fazla bilgi
Üretkenlik arttıkça büyüme açısından başarıyı artırmaya yardımcı olarak şirket içi iletişimi kolaylaştırır. Temelde farklı personel için farklı yetkilerle her çalışanın erişebileceği, iş birliğini, üretkenliği ve sosyalleşmeyi artırmanın yanı sıra kurumsal kültüre etki etme ve yerleşik bilgi için bir depo görevi görmeyi amaçlayan dahili bir veri tabanıdır. Performly Intra hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Toplantı Yönetimi
  • Ekran Paylaşımı
  • Çalışan Fotoğrafları
  • Çalışan Veri Tabanı
  • Gerçek Zamanlı Sohbet
Messagenius, çalışan iletişimlerini güvence altına alan kurum içi mesajlaşma uygulamasıdır. Şirket içinde barındırılan, özelleştirilebilir, entegre ve kendi markanızı uygulayabilme. Messagenius hakkında daha fazla bilgi
Şirket içinde barındırılan, özelleştirilebilir ve entegre Messagenius, Slack yerine güvenli bir alternatiftir. Messagenius'u kullanan şirketlere (kendi markaları altında) dahili iletişim açısından şu avantajları sağlar: - Güvenli̇k, uyumluluk ve veri sahi̇pli̇ği̇; şirket içi/özel buluta yükleme. - Veri̇mli̇li̇k; amaca yönelik tasarlanmış özellikler ve iş akışları, kendi markanızı uygulama. - Kullanımdaki her yazılımla entegrasyon. Android, iOS, Windows ve web sürümü bulunmaktadır. Messagenius hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Toplantı Yönetimi
  • Ekran Paylaşımı
  • Çalışan Fotoğrafları
  • Çalışan Veri Tabanı
  • Gerçek Zamanlı Sohbet
Her projede ekipler için eğlenceli, esnek ve ödüllendirici bir şekilde ortak bir bakış açısı oluşturan görsel iş birliği aracı.
Satış ve pazarlamadan İK ve operasyonlara, ekipler Trello'yu özel ihtiyaçlarına ve çalışma tarzlarına uyacak şekilde tasarlayabilir ve özelleştirebilir. Ayrıca Google Drive, Slack, Jira gibi diğer önemli araçlarla 100'den fazla entegrasyon sayesinde Trello, çalışmanın nerede yapılması gerektiğinden bağımsız olarak, ekipler arası iş birliği için canlı ve nefes alıp veren bir proje merkezidir. Trello, panolar ile ekipler arasında şeffaf ve kolayca paylaşılabilir hale getirerek ekip çalışmasına neşe katar. Trello hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Toplantı Yönetimi
  • Ekran Paylaşımı
  • Çalışan Fotoğrafları
  • Çalışan Veri Tabanı
  • Gerçek Zamanlı Sohbet
Asana, çalışmayı ekipler arasında geniş ölçekte organize etmenin ve yönetmenin en kolay yollarından biridir. Asana'nın neden Capterra'da en iyi performans gösterenlerden biri olduğunu öğrenin.
Asana sayesinde günlük görevlerden stratejik ve işlevler arası girişimlere kadar çalışma, ekipler arasında geniş ölçekte organize edilebilir. Asana, hedefleri eyleme dönüştüren ve ekipler arasındaki siloları yıkan bir iş yönetimi platformudur. 190 ülkede 135.000'den fazla ücretli müşteri ve milyonlarca ücretsiz kuruluş, şirket hedeflerinden dijital dönüşüme, ürün lansmanlarına ve pazarlama kampanyalarına kadar pek çok şeyi yönetmek için Asana’ya güveniyor. Asana hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Toplantı Yönetimi
  • Ekran Paylaşımı
  • Çalışan Fotoğrafları
  • Çalışan Veri Tabanı
  • Gerçek Zamanlı Sohbet
Ekibinizin tüm çalışmaları için açık bir platform olan monday.com, uygulama içi yazışmalar ve tam görünürlük ile iletişimi geliştirir.
Beklenmedik bir durum olduğunda, tüm çalışmalarınızı tek bir yerde tutmak ve işinizi sorunsuz bir şekilde ilerletmesini sağlamak için monday.com'u kullanabilirsiniz. monday.com, iş akışları ve projeler bağlamında tüm iletişimleri merkezileştirmenize olanak tanır. Böylece üretkenliği artırırken, toplantıları ve e-posta zincirlerini azaltabilirsiniz. Ekibinizi hızla sürece dahil etmek için hazır şablonlardan birini kullanmaya başlayın ve şablonu ihtiyaçlarınıza göre özelleştirin. monday.com hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Toplantı Yönetimi
  • Ekran Paylaşımı
  • Çalışan Fotoğrafları
  • Çalışan Veri Tabanı
  • Gerçek Zamanlı Sohbet
Wrike’ın iç iletişim yazılımı 2,3 milyon kişi tarafından kullanılmaktadır. Şablonları, düzeltmeleri, onayları ve panoları kullanarak iletişimi kolaylaştırın.
Wrike’ın iç iletişim yazılımı 140 ülkede 2,3 milyon kişi tarafından kullanılmaktadır. Wrike’ın kullanımı kolay yazılımı ile iç iletişim projelerinizi planlayın, yönetin ve raporlayın. Hazır şablonlar, güçlü iş akışları ve paylaşımlı ekip panoları kullanarak iç iletişimin tutarlı ve dakik olmasını sağlayın. Onayları ve talepleri kullanarak iletişim süreçlerini otomatikleştirin ve belge doğrulama özellikleri sayesinde onay işlemlerini basitleştirin. Ekiplerinizin gerçek zamanlı güncellemeler paylaşmalarını sağlayın. Ücretsiz denemenizi hemen başlatın. Wrike hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Toplantı Yönetimi
  • Ekran Paylaşımı
  • Çalışan Fotoğrafları
  • Çalışan Veri Tabanı
  • Gerçek Zamanlı Sohbet
Ekiplerin işlerini tamamladığı en iyi çevrimiçi ortak çalışma özellikli beyaz tahta platformlarından biri.
Miro, dünya çapında 30 milyondan fazla kullanıcının güvendiği, her ölçekte ekiplerin kullanımına uygun üst düzey beyaz tahta platformudur. Çapraz fonksiyonel ekip çalışmanızın tamamında kolayca iş birliğinde bulunun, fikirler geliştirin ve iletişimi merkezileştirin. Ekibinizde iş birliğini daha verimli hale getirmek için Microsoft Ecosystem, Atlassian Ecosystem, Slack, Box, DropBox, Sketch ve daha fazlasıyla kapsamlı entegrasyonları deneyin. Ekibinizle hızlı bir şekilde iş birliği yapmaya başlamak için 250’den fazla şablonu ve interaktif çerçeveyi keşfedin Miro hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Toplantı Yönetimi
  • Ekran Paylaşımı
  • Çalışan Fotoğrafları
  • Çalışan Veri Tabanı
  • Gerçek Zamanlı Sohbet
Ücretsiz depolama alanı, sınırsız mesaj ve kullanıcı ile ekip işbirliği uygulaması.
Kanallar veya grup sohbetleri aracılığıyla bire bir veya grup iletişimi için dahili yazılım. Bir durum belirleyerek başkalarının uygunluğunuzu görmelerini sağlayın, önemli duyuruları kaydedip sabitleyin, mesajınızı açık iletişim sağlayacak şekilde biçimlendirin ve çalışırken dikkatinizin dağılmaması için akıllı bildirimler ayarlayın. Pumble’ın sınırsız mesaj geçmişi ve ücretsiz depolama alanı, ihtiyacınız olduğunda mesajlarınıza ve dosyalarınıza erişmenizi sağlar. Tam sahiplik ve kontrol istiyorsanız Pumble’ı kendiniz barındırılabilirsiniz. Pumble hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Toplantı Yönetimi
  • Ekran Paylaşımı
  • Çalışan Fotoğrafları
  • Çalışan Veri Tabanı
  • Gerçek Zamanlı Sohbet
Ekiplerin farklı iç ve dış iletişim kanalları üzerinden gerçek anlamda işbirliğinde bulunmasını sağlayan ekip gelen kutusu ve sohbet aracı.
Ekiplerin e-posta, SMS, WhatsApp, Twitter ve diğer iletişim kanalları üzerinden gerçek anlamda işbirliği yapmasını sağlayan ekip gelen kutusu ve sohbet aracı. Gelen kutusu, önceliği işe veren bir işbirliği deneyimi göz önünde bulundurarak yeniden tasarlanmıştır. Missive sayesinde ekipler işlerini büyütmeye odaklanır. Missive hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Toplantı Yönetimi
  • Ekran Paylaşımı
  • Çalışan Fotoğrafları
  • Çalışan Veri Tabanı
  • Gerçek Zamanlı Sohbet
Crises Control, kuruluşların acil durumlarda iletişim hatlarını açık tutmasına yardımcı olur.
Crises Control, istenen sayıda kişiye tek seferde bildirim göndermeyi kolaylaştırıp otomatik denetim iziyle anında bireysel müdahaleye olanak tanıyarak kuruluşların acil durumlarda iletişim hatlarını açık tutmasına yardımcı olur. Crises Control, kullanıcılara en güncel bildirimleri sağlamak ve hem kişilerin güvenliği üzerindeki etkiyi hem de çevrenin ve kuruluşun uğradığı zararı en aza indirmek açısından çok değerlidir. Crises Control hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Toplantı Yönetimi
  • Ekran Paylaşımı
  • Çalışan Fotoğrafları
  • Çalışan Veri Tabanı
  • Gerçek Zamanlı Sohbet