4 sonuç
Hivebrite’ın hepsi bir arada topluluk yönetim platformu sayesinde çalışanların katılımını güçlendirin ve iş birliğini kolaylaştırın. Hivebrite hakkında daha fazla bilgi
Hivebrite, tüm gerekenleri bir arada sunan bir topluluk yönetim platformudur. Kuruluşunuzdaki tüm çalışanları özel markalandırılmış bir toplulukla bir araya getirin ve katılımlarını sağlayın. Hivebrite’ın özelleştirilebilir SaaS platformu, çalışan katılımını güçlendirmek, iş birliğini kolaylaştırmak ve üretkenliği artırmak için sınıfının en iyisi özellikleri sunar. Hepsi bir arada platformun kurulumu kolaydır, kullanımı kolaydır ve son derece ölçeklenebilirdir. Dünya çapında 500’den fazla müşteri, canlı topluluklar oluşturmak ve onlarla iletişim kurmak için Hivebrite’ın kullanımı kolay platformundan yararlanıyor. Hivebrite hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Etkinlik/Haber Akışı
  • Takvim Yönetimi
  • Politika Yönetimi
  • Bloglar
  • Tartışmalar/Forumlar
  • İçerik Yönetimi
  • Arama/Filtreleme
Etkili iş birliği, iletişim, sosyal ağ, iş akışı ve bilgi yönetimi için tasarlanmış üst düzey çözüm.
Bitrix24, küçük, orta ve büyük işletmeler için çevrimiçi bir çalışma platformudur. CRM, görevler, Kanban panosu, Gantt şeması, mesajlaşma, görüntülü aramalar, dosya depolama, iş akışı otomasyonu ve daha fazlasını içeren 35'ten fazla çapraz entegre araca sahiptir! Bitrix24'e geçiş yapmak, bir dizi farklı SaaS çözümüne abone olma ihtiyacını ortadan kaldırır. İhtiyacınız olan her şeye tek bir pakette sahip olursunuz. Hem de sabit bir fiyatla! 10 milyondan fazla kullanıcısıyla Bitrix24, dünyanın en popüler iş yönetimi yazılım çözümlerinden biridir. Bitrix24 hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Etkinlik/Haber Akışı
  • Takvim Yönetimi
  • Politika Yönetimi
  • Bloglar
  • Tartışmalar/Forumlar
  • İçerik Yönetimi
  • Arama/Filtreleme
Destek ihtiyacını azaltmak için tasarlanmış bilgi tabanı yazılımı. Tamamen markalaştırılabilir; analiz, anında akıllı arama, birden fazla dil özelliklerini içerir
Helpjuice, binlerce şirket tarafından hem destek ihtiyacını azaltmak hem de bilgileri kurum içinde paylaşmak için kullanılan Bilgi Bankası Platformudur. - Tamamen markalaştırılabilmekte ve bilgi tabanınızın kusurlarını gidermenizi sağlayacak yardım sunulmaktadır. Size ait olmadığı hissini uyandıran KB’lere (bilgi tabanı) veda edin - Anında akıllı arama, ilk yazdığınızda doğru sonuçları getirir - Gelişmiş Analiz, KB’nizi nasıl şekillendireceğiniz ve iyileştireceğiniz hakkında doğru içgörüyü sağlar. - Çok dilli, SSO (çoklu oturum açma), özel alan adı ve API diğer özelliklerinden bazılarıdır. Helpjuice hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Etkinlik/Haber Akışı
  • Takvim Yönetimi
  • Politika Yönetimi
  • Bloglar
  • Tartışmalar/Forumlar
  • İçerik Yönetimi
  • Arama/Filtreleme
Şirket kültürü oluşturmak, çalışan etkileşimini artırmak ve iç iletişimi geliştirmek için çok iyi bir araçtır.
Tek bir platformda birçok avantaj sunar. tomHRM tarafından sunulan Intranet; hem dahili iletişim ve bilgi paylaşımını hem de belge akışı ve depolamayı sağlamak için çeşitli araçlar sağlar. Tüm çalışanların bilgi sahibi, bağlı, etkileşim içinde, dolayısıyla hoşnut olmasını sağlar. tomHRM hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Etkinlik/Haber Akışı
  • Takvim Yönetimi
  • Politika Yönetimi
  • Bloglar
  • Tartışmalar/Forumlar
  • İçerik Yönetimi
  • Arama/Filtreleme