17 yıldır işletmelerin daha iyi yazılımı
seçmesine yardımcı oluyoruz

Pazarlama Analitiği Yazılımı

Pazarlama Analitiği Yazılımı pazarlama departmanlarında performans değerlendirmesi ve stratejik planlama için gereken verileri toplar ve işler.

37 sonuç
Bağış toplayanlar tarafından, bağış toplayanlar için oluşturulan GivingDNA, bağış toplayanları otomatikleştirilmiş bağışçı bilgisi ile güçlendirir. GivingDNA hakkında daha fazla bilgi
GivingDNA, kâr amacı gütmeyen kuruluşların süper hedefli segmentler oluşturmasına yardımcı olan bir bağışçı bilgisi ve veri görselleştirme aracıdır. Bağış toplayanlar ve kâr amacı gütmeyen pazarlamacılar, bağışçılarınızın profilini hızlı bir şekilde belirlemenize ve segmentlere ayırmanıza ve özel bağışçı deneyimleri için sonraki adımları atmanıza yardımcı olacak öngörüler elde eder. GivingDNA verilerinizi üçüncü taraf öngörüleriyle zenginleştirir, böylece bileşenlerinizin 360 derece görünümünü elde edersiniz. Kullanımı kolaydır ve herhangi bir kodlama veya gelişmiş elektronik çizelge becerisi gerektirmez. GivingDNA hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Web Sitesi Analizi
  • Geçici Raporlama
  • Veri İçe/Dışa Aktarma
  • KPI (Temel Performans Göstergeleri - TPG) İzleme
  • Raporlama ve İstatistikler
  • Veri Görselleştirme
  • Dönüşüm İzleme
  • Anahtar Kelime İzleme
  • Pano
  • Arama/Filtreleme
  • Veri Kaynağı Bağlayıcıları
  • Yatırım Dönüşü İzleme
Markalara ve ajanslara yönelik kampanya planlaması, yönetimi ve raporlama için oluşturulmuş bulut tabanlı medya planlama ve pazarlama analiz platformu. Mediatool hakkında daha fazla bilgi
Hepsi bir arada medya planlama ve pazarlama analiz platformu. Mediatool planlarınızı ve verilerinizi merkezi bir noktada buluşturur ve bulut tabanlı pazarlama planlaması aracı sayesinde tüm medya planlama ve pazarlama faaliyetleriniz için güvenilir bir kaynak sunar. Farklı ekipler için akıllı iş birliği araçları, sorunsuz veri entegrasyonu, toplam bütçe kontrolü ve gerçek zamanlı performans ve yatırım optimizasyonu için kullanıcı dostu bir arayüze sahiptir. Zamandan tasarruf edin ve verimliliği artırın. Mediatool hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Web Sitesi Analizi
  • Geçici Raporlama
  • Veri İçe/Dışa Aktarma
  • KPI (Temel Performans Göstergeleri - TPG) İzleme
  • Raporlama ve İstatistikler
  • Veri Görselleştirme
  • Dönüşüm İzleme
  • Anahtar Kelime İzleme
  • Pano
  • Arama/Filtreleme
  • Veri Kaynağı Bağlayıcıları
  • Yatırım Dönüşü İzleme
Pazarlamacılar, BI (iş zekası) personeli ve çevrimiçi işletmelerin müşterilerin web sitesi etkileşimleriyle ilgili bilgi edinmesini sağlayan kurumsal düzeyde analiz platformu.
Google Analytics 360, ROI analiz raporları gibi kapsamlı performans göstergeleri içeren kurumsal düzeyde bir analiz platformudur. Uygulamanın birincil işlevi, etkili içerikleri belirlemek için web siteleri ve uygulamalarda müşteri davranışı ve etkileşimleriyle ilgili bilgiler sağlamaktır. Platform merkezi panosu, basitleştirilmiş genel bakışları ve raporları görüntüler. Sistem, müşteri davranışlarına ayrıntılı genel bakış sağlamak için CRM'ler ve POS sistemleri gibi diğer uygulamalara bağlanır. Google Analytics 360, verilerde müşteri eğilimlerini ve modellerini keşfetmek için makine öğrenimini kullanır. Yüksek gelir potansiyeline sahip kullanıcıları ve en çok müşteri dönüştüren içerikleri belirler. Paylaşılabilir raporlar, akıllı veri analizlerinden sinoptik özetler ve tüm ayrıntıları oluşturma seçenekleriyle oluşturulur. Platform, pazara erişimi genişletmek için diğer Google reklam ve yayın ürünleriyle entegre olur. Kullanılabilir bağlantılar arasında Display & Video 360, AdSense, AdMob ve AdWords bulunmaktadır. Google Analytics 360 hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Web Sitesi Analizi
  • Geçici Raporlama
  • Veri İçe/Dışa Aktarma
  • KPI (Temel Performans Göstergeleri - TPG) İzleme
  • Raporlama ve İstatistikler
  • Veri Görselleştirme
  • Dönüşüm İzleme
  • Anahtar Kelime İzleme
  • Pano
  • Arama/Filtreleme
  • Veri Kaynağı Bağlayıcıları
  • Yatırım Dönüşü İzleme
monday.com, ister ofiste, ister evde, ister hareket halinde olsunlar, ekiplerin projelerini ve günlük işlerini yürüttükleri bir bulut Çalışma İşletim Sistemidir.
monday.com, ekiplerin süreçleri, projeleri ve günlük işleri yürütmek için dakikalar içinde iş akışı uygulamaları oluşturduğu bulut tabanlı bir Çalışma İşletim Sistemidir. Manuel çalışmayı otomatikleştiren ve ekipleri dijital bir çalışma alanında birbirine bağlayan uyarlanabilir bir platform sayesinde ekipler, iş akışlarını ve projeleri kod kullanmadan şekillendirir. Platformun özellikleri şunları içerir: özelleştirilebilir iş akışı şablonları, zaman izleme, otomasyonlar, veri panoları ve popüler araçlarla entegrasyonlar. Dünya genelinde 100.000'den fazla şirket monday.com'a güveniyor. monday.com hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Web Sitesi Analizi
  • Geçici Raporlama
  • Veri İçe/Dışa Aktarma
  • KPI (Temel Performans Göstergeleri - TPG) İzleme
  • Raporlama ve İstatistikler
  • Veri Görselleştirme
  • Dönüşüm İzleme
  • Anahtar Kelime İzleme
  • Pano
  • Arama/Filtreleme
  • Veri Kaynağı Bağlayıcıları
  • Yatırım Dönüşü İzleme
Bir pazarlama iş yönetimi yazılımı olan Wrike’ın özellikleri arasında metin düzeltme, zaman izleme, Gantt çizelgeleri, Kanban panoları ve daha fazlası yer almaktadır.
Wrike, kurumsal ekipler için ödüllü pazarlama iş yönetimi yazılımıdır. Pazarlama ekipleri için gelişmiş güvenlik ve tam özelleştirme sunar. Tasarım, etkinlik ve dijital üretim ekiplerinin hepsi Gantt çizelgeleri, özel iş akışları, paylaşımlı panolar, yerleşik metin düzeltme, talep formları ve otomatik onaylardan yararlanabilir. İnceleme sürelerinin kısaltılması için Adobe Creative Cloud ile entegre edilebilir. Yeni: Pazarlamacılar için en iyi yazılımlardan biri olan Wrike sayesinde yaratıcı işler konusunda gerçek zamanlı dijital performans fikirleri edinin. Wrike hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Web Sitesi Analizi
  • Geçici Raporlama
  • Veri İçe/Dışa Aktarma
  • KPI (Temel Performans Göstergeleri - TPG) İzleme
  • Raporlama ve İstatistikler
  • Veri Görselleştirme
  • Dönüşüm İzleme
  • Anahtar Kelime İzleme
  • Pano
  • Arama/Filtreleme
  • Veri Kaynağı Bağlayıcıları
  • Yatırım Dönüşü İzleme
Müşteri ilişkileri kurmak, pazarlama ve satış verilerini analiz etmek için 80 binden fazla e-ticaret mağazası, Omnisend'in hepsi bir arada e-posta pazarlaması aracını kullanıyor.
Omnisend'in hepsi bir arada e-posta pazarlaması, açılır pencere, haber bülteni ve SMS aracı, müşteri yolculuğunun tamamında pazarlamayı otomatikleştirir. E-ticaret raporlama ve analiz araçları ile hedef kitleniz hakkında daha fazla bilgi edinin ve pazarlama stratejilerinizi kolayca optimize edin. İlgi çeken ve müşteri sadakati sağlayan kişiselleştirilmiş kampanyalar oluşturmak için yeni aboneler, müşteri faaliyetleri ve müşteri satışlarını gerçek zamanlı izleme olanağı elde edin. Shopify, BigCommerce, WooCommerce, Wix ve daha fazlası ile tek tıklamayla kolayca entegre olur. Omnisend hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Web Sitesi Analizi
  • Geçici Raporlama
  • Veri İçe/Dışa Aktarma
  • KPI (Temel Performans Göstergeleri - TPG) İzleme
  • Raporlama ve İstatistikler
  • Veri Görselleştirme
  • Dönüşüm İzleme
  • Anahtar Kelime İzleme
  • Pano
  • Arama/Filtreleme
  • Veri Kaynağı Bağlayıcıları
  • Yatırım Dönüşü İzleme
Web sitenizin dönüşüm oranını iyileştirmenize yardımcı olan pazarlama analiz araçları. Dünya çapında 300.000’den fazla web sitesi güveniyor.
Pazarlama kampanyalarınızı en iyi hale getirmenize yardımcı olması için web sitesi hakkında göstermelik metriklerin ötesinde daha derinlemesine iç görüler edinin. Lucky Orange, ziyaretçilerin davranışlarını dinamik ısı haritaları, oturum kayıtları, dönüşüm hunileri ve anketler aracılığıyla analiz ederek web sitenizde hareketleri ilk elden görmenize yardımcı olur. Pazarlama kampanyalarınızın performansını görmek için verileri UTM parametrelerine, kaynağına, ziyaret numarasına ve daha fazlasına göre filtreleyin. Pazarlama kampanyası performansını hızla değerlendirmek için sınırsız sayıda özelleştirilebilir analiz panosu oluşturun. Lucky Orange hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Web Sitesi Analizi
  • Geçici Raporlama
  • Veri İçe/Dışa Aktarma
  • KPI (Temel Performans Göstergeleri - TPG) İzleme
  • Raporlama ve İstatistikler
  • Veri Görselleştirme
  • Dönüşüm İzleme
  • Anahtar Kelime İzleme
  • Pano
  • Arama/Filtreleme
  • Veri Kaynağı Bağlayıcıları
  • Yatırım Dönüşü İzleme
Facebook, Instagram, LinkedIn, YouTube, Google Ads, TikTok ve çok daha fazlası ile bağlantı kurarak dijital pazarlama raporları/panoları oluşturur.
Instagram, Facebook, Meta Ads, Google Analytics, YouTube, LinkedIn, Google My Business, Google Ads, Pinterest, TikTok, LinkedIn Ads, RD Station, Google Search Console, Mailchimp, Twitter Ads, Hotmart, TikTok Ads, Pinterest Ads, PhoneTrack, Active Campaign ve daha fazlası arasındaki entegrasyona dayalı dijital pazarlama raporları ve panolar oluşturur. Reportei, dijital pazarlama uzmanlarının daha üretken olmalarına yardımcı olmak için tasarlanmış, kullanımı kolay ve hızlı bir yazılımdır. Reportei hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Web Sitesi Analizi
  • Geçici Raporlama
  • Veri İçe/Dışa Aktarma
  • KPI (Temel Performans Göstergeleri - TPG) İzleme
  • Raporlama ve İstatistikler
  • Veri Görselleştirme
  • Dönüşüm İzleme
  • Anahtar Kelime İzleme
  • Pano
  • Arama/Filtreleme
  • Veri Kaynağı Bağlayıcıları
  • Yatırım Dönüşü İzleme
ClickCease şunları yapar: Ziyaretçi davranışını izler > dolandırıcılık faaliyetini algılar > kötü amaçlı kullanıcıları otomatik olarak engeller > reklam bütçesinden tasarruf sağlar.
ClickCease ile Google Ads geçersiz tıklama ve Facebook Reklamı dolandırıcılığını durdurun. Tıklama dolandırıcılığına karşı en iyi koruma ve algılama yazılımlarından biri olan ClickCease, reklam verenlerin ve markaların sahte tıklamaları ve hedef kitleleri engelleyerek PPC (tıklama başına ödeme) kampanyalarını güçlendirmelerine ve reklam harcamalarını azaltmalarına yardımcı olur. Bu çözüm, 7/24 kampanya izleme, otomatik gerçek zamanlı IP engelleme, site kaydedici, özel algılama kuralları ve ayrıntılı raporlar içerir. CHEQ Essentials hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Web Sitesi Analizi
  • Geçici Raporlama
  • Veri İçe/Dışa Aktarma
  • KPI (Temel Performans Göstergeleri - TPG) İzleme
  • Raporlama ve İstatistikler
  • Veri Görselleştirme
  • Dönüşüm İzleme
  • Anahtar Kelime İzleme
  • Pano
  • Arama/Filtreleme
  • Veri Kaynağı Bağlayıcıları
  • Yatırım Dönüşü İzleme
Similarweb; web analizi, web trafiği, rekabet istihbaratı ve performans alanlarında uzman bir yazılım ve veri şirketidir.
Similarweb; 1 milyar web sitesini, 8 milyon uygulamayı, 210'dan fazla sektörü ve 190'dan fazla ülkeyi kapsayan, dijital dünyaya 360° kapsamlı bir perspektif sunan yüksek veri doğruluğu ve ayrıntı düzeyi ile öne çıkar. Kullanıcıların yeni pazar eğilimlerini hızla belirlemesini, rakiplerin stratejilerini ortaya çıkarmasını ve hedef kitle davranışlarını izlemesini sağlar. Sunduğu ürünler arasında güçlü web ve uygulama istihbaratı araçları (karşılaştırma, hedef kitle analizi, komple SEO seti, anahtar kelime analizi, pazarlama kanalı performansı ve diğerleri), satış i̇stihbaratı, müşteri i̇stihbaratı, yatırımcı i̇stihbaratı, hizmet olarak masaüstü (Desktop as a Service, DaaS) ve danışmanlık hizmetleri yer almaktadır. Similarweb hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Web Sitesi Analizi
  • Geçici Raporlama
  • Veri İçe/Dışa Aktarma
  • KPI (Temel Performans Göstergeleri - TPG) İzleme
  • Raporlama ve İstatistikler
  • Veri Görselleştirme
  • Dönüşüm İzleme
  • Anahtar Kelime İzleme
  • Pano
  • Arama/Filtreleme
  • Veri Kaynağı Bağlayıcıları
  • Yatırım Dönüşü İzleme
Smartlook, web siteleri ve mobil uygulamalar için sürekli açık kayıtlara, ısı haritalarına, otomatik olay ve hunilere sahip bir nitel analiz çözümüdür
Smartlook, her boyuttan ve endüstriden 300.000’den fazla işletmenin kullanıcı eylemlerinin ardındaki nedenleri öğrenmelerine yardımcı olan web ve mobile yönelik bir nitel analiz çözümüdür. Kullanıcılar neden uzaklaşıyor veya bu özelliği kullanmıyorlar? Tahminleri ortadan kaldırın: Daima açık ziyaretçi kayıtları ve ısı haritaları gerçek kullanıcı davranışını gösterirken, otomatik olay izleme ve dönüşüm hunileri davranıştaki eğilimleri ortaya çıkarır. Smartlook sadece sayılar ve grafikler sunmakla kalmayıp, kullanıcıların neden bu şekilde davrandıklarını da anlatır. Smartlook hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Web Sitesi Analizi
  • Geçici Raporlama
  • Veri İçe/Dışa Aktarma
  • KPI (Temel Performans Göstergeleri - TPG) İzleme
  • Raporlama ve İstatistikler
  • Veri Görselleştirme
  • Dönüşüm İzleme
  • Anahtar Kelime İzleme
  • Pano
  • Arama/Filtreleme
  • Veri Kaynağı Bağlayıcıları
  • Yatırım Dönüşü İzleme
Affise, performanslarına ilişkin gelişmiş analizler sunarak işletmelerin daha hızlı ölçeklendirilmesine yardımcı olan 360°'lik bir ortak pazarlama ekosistemidir.
Affise, işletmenizi ölçeklendirmeye yardımcı olmak için tasarlanmış eksiksiz bir ortak pazarlama ekosistemidir. Tüm ortak pazarlamanızı tek bir panodan yürütmek için gerekli tüm araçlara sahiptir. Ekosistemi 3 üründen oluşur: - Pazarlama analizi, izleme ve ilişkilendirmede başarılı olan Performance; - Kendi iş ortağı programınızı başlatmanıza veya mevcut bir programı geliştirmenize olanak tanıyan Reach ve - Uygulamanızın performansını izlemenize, optimize etmenize ve artırmanıza olanak tanıyan Mobile Measurement Partner. Affise hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Web Sitesi Analizi
  • Geçici Raporlama
  • Veri İçe/Dışa Aktarma
  • KPI (Temel Performans Göstergeleri - TPG) İzleme
  • Raporlama ve İstatistikler
  • Veri Görselleştirme
  • Dönüşüm İzleme
  • Anahtar Kelime İzleme
  • Pano
  • Arama/Filtreleme
  • Veri Kaynağı Bağlayıcıları
  • Yatırım Dönüşü İzleme
Dataslayer.ai, kapsamlı analiz için çeşitli kaynaklardan gelen verileri tek bir panoya entegre eden gelişmiş pazarlama analizleri sunar.
Kapsamlı bir pazarlama analizi aracı olan Dataslayer.ai, pazarlamacıları gelişmiş veri içgörüleriyle güçlendirmek için tasarlanmıştır. Bu güçlü platform, Google Analytics, Facebook Reklamları ve daha fazlası gibi çok sayıda kaynaktan gelen verileri tek, uyumlu bir panoya entegre eder. Dataslayer.ai, güçlü analiz özellikleriyle pazarlama profesyonellerinin kampanya performansını izlemesini, eğilimleri belirlemesini ve eyleme geçirilebilir içgörüler kazanmasını sağlar. Özelleştirilebilir raporlama özellikleri, veriye dayalı karar almayı kolaylaştırarak temel ölçümlerin ayrıntılı analizine ve görselleştirilmesine olanak tanır. Pazarlamacılar, yapay zeka odaklı analizlerden yararlanarak gizli kalıpları ortaya çıkarabilir, pazarlama stratejilerini optimize edebilir ve hedefleme hassasiyetini artırabilir. Dataslayer.ai ayrıca veri toplama ve raporlama görevlerini otomatikleştirerek zamandan tasarruf sağlar ve manuel hataları azaltır. Kullanıcı dostu arayüzü, pazarlamacıların kritik verilere kolayca erişebilmesini ve yorumlayabilmesini sağlayarak pazarlama etkinliğini ve yatırım getirisini artırır. Dataslayer hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Web Sitesi Analizi
  • Geçici Raporlama
  • Veri İçe/Dışa Aktarma
  • KPI (Temel Performans Göstergeleri - TPG) İzleme
  • Raporlama ve İstatistikler
  • Veri Görselleştirme
  • Dönüşüm İzleme
  • Anahtar Kelime İzleme
  • Pano
  • Arama/Filtreleme
  • Veri Kaynağı Bağlayıcıları
  • Yatırım Dönüşü İzleme
NapoleonCat Analytics ile ilerleme fırsatlarını hızla tespit edecek ve ilerledikçe sosyal medya stratejinizi değiştireceksiniz.
NapoleonCat, sosyal medya çalışmalarınızın performansını belirli bir süre boyunca izlemenize olanak sağlar. Katılım oranı, erişim, takipçi artışı, demografik bilgiler ve daha fazlası gibi metrikleri takip edebilirsiniz. Ayrıca, sektör trendlerini ve karşılaştırmaları gerçek zamanlı izlemek için rakiplerinizin sosyal medya etkinliklerini de takip edebilirsiniz. Son olarak, NapoleonCat, hem sizin hem de rakiplerinizin profilleri için otomatik olarak özelleştirilebilir sosyal medya raporları oluşturmanızı sağlar (ayrıntılı rekabet analizi dahildir). NapoleonCat hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Web Sitesi Analizi
  • Geçici Raporlama
  • Veri İçe/Dışa Aktarma
  • KPI (Temel Performans Göstergeleri - TPG) İzleme
  • Raporlama ve İstatistikler
  • Veri Görselleştirme
  • Dönüşüm İzleme
  • Anahtar Kelime İzleme
  • Pano
  • Arama/Filtreleme
  • Veri Kaynağı Bağlayıcıları
  • Yatırım Dönüşü İzleme
Dreamdata başarıya ulaşmanıza, başarıyı tekrarlamanıza ve ölçeklendirmenize yardımcı olan bir B2B Gelir İlişkilendirme Platformudur.
Dreamdata, başarıya ulaşmanıza, başarıyı tekrarlamanıza ve ölçeklendirmenize yardımcı olan bir B2B Gelir İlişkilendirme ve Analiz Platformudur. Platform, geliri neyin artırdığına dair şeffaf, eyleme geçirilebilir analizler sunmak için pazara açılmayla ilgili tüm verileri toplar, birleştirir ve temizler. Böylece, şirketlerin çalışmaları ile ilgili olarak B2B ilişkilendirmesini yürütmelerini, reklamların LTV’sini öğrenmelerini ve ROI’sini ölçmelerini, büyümeyi karşılaştırmalarını, geliri öngörmelerini ve bir sonraki adımda hangi çabaların ölçeklendirileceği konusunda kararlar vermelerini sağlar. Dreamdata hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Web Sitesi Analizi
  • Geçici Raporlama
  • Veri İçe/Dışa Aktarma
  • KPI (Temel Performans Göstergeleri - TPG) İzleme
  • Raporlama ve İstatistikler
  • Veri Görselleştirme
  • Dönüşüm İzleme
  • Anahtar Kelime İzleme
  • Pano
  • Arama/Filtreleme
  • Veri Kaynağı Bağlayıcıları
  • Yatırım Dönüşü İzleme
Yaratıcı zeka ile bağımsız medya satın alma ve reklam optimizasyonu için ilk yapay zeka destekli hepsi bir arada pazarlama platformu.
Madgicx, Facebook ve Google üzerinden reklamlarını optimize ederken veriye dayalı kararlar almak isteyen binlerce pazarlamacı tarafından kullanılan gizli bir silahtır. Madgicx, reklamcılara yüksek kaliteli performans analizi özellikleri sağlamak için makine öğrenimi ve bilgisayar görüntüleme teknolojilerini kullanır. Madgicx hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Web Sitesi Analizi
  • Geçici Raporlama
  • Veri İçe/Dışa Aktarma
  • KPI (Temel Performans Göstergeleri - TPG) İzleme
  • Raporlama ve İstatistikler
  • Veri Görselleştirme
  • Dönüşüm İzleme
  • Anahtar Kelime İzleme
  • Pano
  • Arama/Filtreleme
  • Veri Kaynağı Bağlayıcıları
  • Yatırım Dönüşü İzleme
Iterable, gerçek çok kanallı ilişkilendirmeyi geniş ölçekte destekleyen büyüme pazarlaması otomasyon platformudur.
Iterable, gerçek çok kanallı ilişkilendirmeyi geniş ölçekte destekleyen büyüme pazarlaması otomasyon platformudur. Iterable, günümüzün büyüme pazarlaması uzmanlarını abonelerinin demografik, davranışsal ve etkinlik verilerini gerçek zamanlı kullanarak tüm kanallarda ilgi alanlarına yönelik, kişiselleştirilmiş mesajlar oluşturmaları için destekler. Iterable sayesinde pazarlamacılar, mühendislik desteği olmadan kullanıcıları başarılı bir şekilde segmentlere ayırabilir, iş akışları oluşturabilir, temas noktalarını otomatikleştirebilir ve stratejileri büyük ölçekte test edebilir. Iterable hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Web Sitesi Analizi
  • Geçici Raporlama
  • Veri İçe/Dışa Aktarma
  • KPI (Temel Performans Göstergeleri - TPG) İzleme
  • Raporlama ve İstatistikler
  • Veri Görselleştirme
  • Dönüşüm İzleme
  • Anahtar Kelime İzleme
  • Pano
  • Arama/Filtreleme
  • Veri Kaynağı Bağlayıcıları
  • Yatırım Dönüşü İzleme
Vaizle, işlemeye uygun içgörülerle sosyal medya analizlerini basitleştiren bulut tabanlı bir sosyal medya analiz aracıdır.
Rekabetçi bir sosyal medya analiz aracı olan Vaizle, işlemeye uygun sosyal medya içgörülerine ihtiyaç duyan yeni kurulmuş şirketler ve işletmeler içindir. Pazarlamacıların boşlukları ve fırsatları belirleyerek sosyal medya performanslarını iyileştirmelerine olanak tanır. Vaizle, özelleştirilebilir boş etiketli raporlar oluşturmak, rekabet analizi yapmak ve rakiplerinizin en iyi gönderilerini ve en popüler etiketlerini görmek için kullanılabilir. Vaizle hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Web Sitesi Analizi
  • Geçici Raporlama
  • Veri İçe/Dışa Aktarma
  • KPI (Temel Performans Göstergeleri - TPG) İzleme
  • Raporlama ve İstatistikler
  • Veri Görselleştirme
  • Dönüşüm İzleme
  • Anahtar Kelime İzleme
  • Pano
  • Arama/Filtreleme
  • Veri Kaynağı Bağlayıcıları
  • Yatırım Dönüşü İzleme
Web işletmenizi geliştirmek için iş geliştirme araçları ve e-posta pazarlaması otomasyon platformu. Küçük ila orta ölçekli işletmeler için çok uygundur.
SendX, pazarlamacılar ve işletme sahipleri için uygun fiyatlı, kullanımı kolay ve özellik açısından zengin bir e-posta pazarlaması yazılımıdır. SendX, pazarlamacılara sektördeki en basit kullanıcı arayüzlerinden birini sunar. SendX, her planla sınırsız e-posta gönderimi, güçlü otomasyon özellikleri, 7x24 canlı destek, üst düzey e-posta teslimatı sağlar. Dünya çapında 3.000’den fazla şirket e-posta pazarlaması konusunda SendX’e güvenmektedir. **14 günlük ücretsiz denemenizi başlatın (kredi kartı gerekmez). **Fiyatlandırma ayda 9,99 $’dan başlar. SendX hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Web Sitesi Analizi
  • Geçici Raporlama
  • Veri İçe/Dışa Aktarma
  • KPI (Temel Performans Göstergeleri - TPG) İzleme
  • Raporlama ve İstatistikler
  • Veri Görselleştirme
  • Dönüşüm İzleme
  • Anahtar Kelime İzleme
  • Pano
  • Arama/Filtreleme
  • Veri Kaynağı Bağlayıcıları
  • Yatırım Dönüşü İzleme
Her iş ortağı, cihaz ve platform genelinde maliyet, yaratıcı çalışma, teklif ve reklamdan gelir elde etme dahil pazarlama hunisinin tamamından verileri toplayın.
“Herkese tek çözüm” şeklindeki pazarlama analizlerine veda edin. Analiz görüntülerini işiniz için önemli olan boyutlar, metrikler ve olaylara göre özelleştirin. Pazarlama harcamalarını optimize etmek için hem yüksek hem de ayrıntılı düzeyde doğru ve zamanında içgörüler sağlayın. ROI ve ROAS (reklam harcaması getirisi) içgörüsü sağlamaya ve bunu diğer tüm çözümlerden daha fazla medya kaynağında gerçekleştirmeye kararlıyız. Singular hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Web Sitesi Analizi
  • Geçici Raporlama
  • Veri İçe/Dışa Aktarma
  • KPI (Temel Performans Göstergeleri - TPG) İzleme
  • Raporlama ve İstatistikler
  • Veri Görselleştirme
  • Dönüşüm İzleme
  • Anahtar Kelime İzleme
  • Pano
  • Arama/Filtreleme
  • Veri Kaynağı Bağlayıcıları
  • Yatırım Dönüşü İzleme
Roivenue, veri odaklı niteliklendirme ve entegrasyon yoluyla kampanya yatırım getirisini en üst düzeye çıkarmak için oluşturulmuş bir pazarlama analiz yazılımıdır.
Roivenue, veri odaklı niteliklendirme ve entegrasyon yoluyla kampanya yatırım getirisini en üst düzeye çıkarmak için oluşturulmuş bir pazarlama analiz yazılımıdır. Tüm reklamlarınızı, CRM ve web analiz verilerinizi tek bir yerde toplar. Çevrimiçi pazarlamacılar çok kanallı yolculukları anlamlı kılabilir, her kanalın etkinliğini değerlendirebilir, kampanya performansını inceleyebilir ve reklam bütçelerini daha verimli bir şekilde tahsis edebilir. ROIVENUE hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Web Sitesi Analizi
  • Geçici Raporlama
  • Veri İçe/Dışa Aktarma
  • KPI (Temel Performans Göstergeleri - TPG) İzleme
  • Raporlama ve İstatistikler
  • Veri Görselleştirme
  • Dönüşüm İzleme
  • Anahtar Kelime İzleme
  • Pano
  • Arama/Filtreleme
  • Veri Kaynağı Bağlayıcıları
  • Yatırım Dönüşü İzleme
Zoho Pazarlama Otomasyonu, pazarlama faaliyetlerini birden çok kanalda yönetmek için kullanılan hepsi bir arada bir pazarlama otomasyonu yazılımıdır.
Zoho Pazarlama Otomasyonu, pazarlama otomasyonu çözümü arayan işletmeler için özel olarak geliştirilmiş bulut tabanlı bir yazılımdır. Bu yazılım, müşteri adayı oluşturma ve kalifikasyon gibi pazarlama ve satış özellikleri sunan temel bir günlük pazarlama aracı görevi görür. Ayrıca, veri analitiği ve web davranışsal pazarlama için kapsamlı özelliklerin yanı sıra SMS pazarlamasından sosyal kampanyalara kadar farklı pazarlama kampanyası stratejileri sunar. Zoho Marketing Automation hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Web Sitesi Analizi
  • Geçici Raporlama
  • Veri İçe/Dışa Aktarma
  • KPI (Temel Performans Göstergeleri - TPG) İzleme
  • Raporlama ve İstatistikler
  • Veri Görselleştirme
  • Dönüşüm İzleme
  • Anahtar Kelime İzleme
  • Pano
  • Arama/Filtreleme
  • Veri Kaynağı Bağlayıcıları
  • Yatırım Dönüşü İzleme
Solitics, pazarlamacıların gerçek zamanlı etkileşim için verileri kullanıp analiz ederek daha anlamlı müşteri etkileşimleri kurmasına ve başarılı olmasına olanak tanır.
Solitics, kalifiye pazarlamacıların birden fazla kanalda gerçek zamanlı (1,8 saniyede) otomatik ve kişiselleştirilmiş müşteri yolculukları oluşturmasını sağlar. Pazarlamacılar kampanya etkinliğinin net bir analizini ve sürekli iyileştirme için güçlü içgörüler de elde eder. Solitics’in tescilli teknolojisi, bir taraftan tüm dağıtık veri kaynaklarına, diğer taraftan tüm pazarlama kanallarına doğrudan bağlanmak için az kodlu entegrasyondan yararlanarak 30 günden kısa bir sürede faaliyete geçer. Solitics hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Web Sitesi Analizi
  • Geçici Raporlama
  • Veri İçe/Dışa Aktarma
  • KPI (Temel Performans Göstergeleri - TPG) İzleme
  • Raporlama ve İstatistikler
  • Veri Görselleştirme
  • Dönüşüm İzleme
  • Anahtar Kelime İzleme
  • Pano
  • Arama/Filtreleme
  • Veri Kaynağı Bağlayıcıları
  • Yatırım Dönüşü İzleme
Trafik ve kullanıcı kalitesi analizini içeren dolandırıcılık önleme çözümü. Tıklamalardan dönüşümlere kadar reklam hunisinin tüm aşamalarında reklam dolandırıcılığını algılar.
FraudScore (kuruluş: 2016), pazarlama kampanyaları için üst düzey ve bağımsız bir reklam dolandırıcılığı algılama ve önleme çözümüdür. Gelişmiş algoritmalarını kullanarak tıklamaları, yüklemeleri ve yükleme sonrası olayları hassas bir şekilde analiz edin. ROI'yi en üst düzeye çıkarın, kampanyaları optimize edin ve gerçek kullanıcılarla güven içinde etkileşim kurun. Olay analizlerinin, kohort raporlarının ve kullanıcı dostu panoların gücünden yararlanın. Trafik kaynaklarınıza ilişkin tam şeffaflık elde edin. FraudScore hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Web Sitesi Analizi
  • Geçici Raporlama
  • Veri İçe/Dışa Aktarma
  • KPI (Temel Performans Göstergeleri - TPG) İzleme
  • Raporlama ve İstatistikler
  • Veri Görselleştirme
  • Dönüşüm İzleme
  • Anahtar Kelime İzleme
  • Pano
  • Arama/Filtreleme
  • Veri Kaynağı Bağlayıcıları
  • Yatırım Dönüşü İzleme
Tüketici segmentasyonunu ve kültürel içgörüleri stratejinizin merkezine yerleştirir.
Audiense, ne kadar spesifik veya benzersiz olursa olsun, tüm hedef kitleleri tanımlar ve anlar. Kullanıcı profilleri, yakınlıklar, demografik bilgiler ve işyeri unvanı gibi filtre seçeneklerini kullanarak oldukça kişiselleştirilmiş hedef kitle segmentleri oluşturarak kolayca raporlama sağlar. Hangi alanlarda çözüm sunar? - Zaman alan, statik ve pahalı geleneksel tüketici araştırması - Sosyal verilerin stratejinin bir parçası haline getirilmesi - Marka stratejisi ve kişiselleştirme, performans pazarlaması pahasına çok taktiksel hale gelmiştir Audiense hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Web Sitesi Analizi
  • Geçici Raporlama
  • Veri İçe/Dışa Aktarma
  • KPI (Temel Performans Göstergeleri - TPG) İzleme
  • Raporlama ve İstatistikler
  • Veri Görselleştirme
  • Dönüşüm İzleme
  • Anahtar Kelime İzleme
  • Pano
  • Arama/Filtreleme
  • Veri Kaynağı Bağlayıcıları
  • Yatırım Dönüşü İzleme