15 yıldır işletmelerin daha iyi yazılımı
seçmesine yardımcı oluyoruz

MRM (Pazarlama Kaynağı Yönetimi) Yazılımı

MRM (Pazarlama Kaynağı Yönetimi) Yazılımı kuruluşların pazarlama departmanlarına sunulan çeşitli varlıkların kullanımını optimize etmesine yardım eder.

Bynder, MRM (pazarlama kaynak yönetimi) alanında kuralları değiştiriyor. Nedenini öğrenin ve ücretsiz MRM belirleme kılavuzunu indirin. Bynder hakkında daha fazla bilgi
Bynder, dijital içeriğinizi profesyonel bir şekilde yönetmenin en kolay yoludur. Ekipler, gerçek zamanlı ortak çalışma düzenlemeleri ve markaya uygunluk onayları, kolay dosya paylaşımı ve depolama, ayrıca kanallar ve dosya türleri için otomatik biçimlendirme konusunda aynı sayfada çalışır. Tüm markalı şirket materyalleri ve mesajları için merkezi bulut tabanlı bir alan sağlar. Şirketinizin yaratıcılığı parmaklarınızın ucunda, sıradaki büyük fikriniz bir tık ötede. Bynder hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Dijital Varlık Yönetimi
  • Onay İş Akışı
  • Pazarlama Takvimi
  • Yatırım Dönüşü İzleme
  • Marka Yönetimi
  • İçerik Yönetimi
monday.com, pazarlama ekiplerinin fikir oluşturmaktan yürütmeye kadar, stratejik planlama yapmasına ve kaynakları etkili bir şekilde yönetmesine yardımcı olur.
monday.com'un sürükle ve bırak özellikli açık platformunda, pazarlama ekipleri her iş akışını destekleyecek araçlar oluşturabilir. Stratejik planlama yapın ve işleri farklı ekip üyelerine, herkesin hangi öncelikte ne yapacağını tam olarak anlayabileceği şekilde atayın. Ardından, kaynakları ve kapasiteyi daha iyi yönetmek için özelleştirilebilir panolardan yararlanın. monday.com, her büyüklükteki ekiplerin fikir oluşturmaktan uygulamaya kadar, her zamankinden daha verimli çalışmasını kolaylaştırır. monday.com hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Dijital Varlık Yönetimi
  • Onay İş Akışı
  • Pazarlama Takvimi
  • Yatırım Dönüşü İzleme
  • Marka Yönetimi
  • İçerik Yönetimi
Gantt çizelgeleri, performans raporları, kaynak yönetimi ve 400’den fazla uygulama ile entegrasyon gibi özelliklere sahip olan Wrike, bir pazarlama kaynak planlama yönetimi yazılımıdır.
Wrike, dünya çapında 20.000’den fazla şirketin güvendiği pazarlama kaynağı yönetim yazılımıdır. Pazarlama kaynağı planlamanızı geliştirmek için kaynak yönetimi ve tahsisi, performans raporları, Gantt çizelgeleri, zaman izleme, iş yükü değerlendirmeleri ve şirket genelinde görünürlük özelliklerini bir arada kullanın. Günlük süreçlerinizi hızlandırmak için Wrike’ı 400’den fazla uygulamayla entegre edin. İş akışlarını özelleştirin ve e-posta, toplantı, durum güncellemeleri ve daha fazlasına olan ihtiyacı azaltın. Wrike sayesinde daha çok değil, daha akıllıca çalışın. Wrike hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Dijital Varlık Yönetimi
  • Onay İş Akışı
  • Pazarlama Takvimi
  • Yatırım Dönüşü İzleme
  • Marka Yönetimi
  • İçerik Yönetimi
Sprinklr, müşteri deneyimlerini büyük ölçekte yönetmek için oluşturulmuş bir kurumsal yazılım platformudur.
Sprinklr’ın hedefi, dünyada yaygın bir şekilde sevilen markalara, müşterilerini mutlu etmelerinde yardımcı olmaktır. Bu doğrultuda Twitter, Facebook ve Instagram gibi 25’ten fazla farklı iletişim kanalında geniş ölçekli birebir kişisel bağlantı sağlayan dünyadaki ilk CXM (Müşteri Deneyimi Yönetimi) platformlarından biri sunulmaktadır. New York City’deki genel merkezinde ve 22 şubesinde 1.400 çalışanıyla hizmet eden Sprinklr, dünya genelinde 1.200’den fazla değerli markayla çalışmaktadır. Bu markalardan bazıları: McDonalds, Nike ve Microsoft. Sprinklr hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Dijital Varlık Yönetimi
  • Onay İş Akışı
  • Pazarlama Takvimi
  • Yatırım Dönüşü İzleme
  • Marka Yönetimi
  • İçerik Yönetimi
Dreamdata başarıya ulaşmanıza, başarıyı tekrarlamanıza ve ölçeklendirmenize yardımcı olan bir B2B Gelir İlişkilendirme Platformudur.
Dreamdata, başarıya ulaşmanıza, başarıyı tekrarlamanıza ve ölçeklendirmenize yardımcı olan bir B2B Pazarlama İlişkilendirme Platformudur. Platform, geliri neyin artırdığına dair şeffaf, eyleme geçirilebilir analizler sunmak için pazara açılmayla ilgili tüm verileri toplar, birleştirir ve temizler. Böylece, şirketlerin B2B pazarlama ilişkilendirmesini yürütmelerini, reklamların LTV’sini öğrenmelerini ve ROI’sini ölçmelerini, büyümeyi karşılaştırmalarını, geliri öngörmelerini ve bir sonraki adımda hangi çalışmaların ölçeklendirileceği konusunda kararlar vermelerini sağlar. Dreamdata hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Dijital Varlık Yönetimi
  • Onay İş Akışı
  • Pazarlama Takvimi
  • Yatırım Dönüşü İzleme
  • Marka Yönetimi
  • İçerik Yönetimi
İşletmelerin kurum içinde ve dışında iş birliğini hızlandırmasına yardımcı olan dijital varlık yönetimi çözümü.
brahms, akıllı dijital varlık yöneticisidir. Zaman ve rol tabanlı iş akışlarını kullanarak kuruluşunuzdaki çalışanlara dijital varlıkları yapılandırma, bulma, yerelleştirme ve paylaşma olanağı sağlayın. Kuruluşunuzun içinde ve dışında iş birliğini hızlandırarak markanızın değerini artırın. brahms hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Dijital Varlık Yönetimi
  • Onay İş Akışı
  • Pazarlama Takvimi
  • Yatırım Dönüşü İzleme
  • Marka Yönetimi
  • İçerik Yönetimi