206 sonuç
Hizmet etiketlerini, maliyetleri ve satıcıları yönetmek için önleyici bakım yazılımı. Hızlı alışma için uzman desteği. Ücretsiz deneyin. EZOfficeInventory hakkında daha fazla bilgi
Bu önleyici bakım yazılımı, bakım maliyetlerini takip etmenizi, hizmetleri planlamanızı, satıcıları yönetmenizi ve daha fazla kontrol için uyarıları özelleştirmenizi sağlar. Bu yazılım, hareket halindeyken QR Kodu ve Barkod etiketlerini taramayı ve servis biletlerini yönetmeyi sağlayan bir mobil uygulamayı içermektedir. Bakım geçmişlerinin tam dökümünü ve eyleme dönüştürülebilir hizmet raporlarını sunması nedeniyle tüm bakım ihtiyaçlarınızı cevaplamaya hazırdır. Bakımlarınızdaki sorunları gidermek için hizmet biletleri ile varlık yönetimi arasında bağlantı kurmak için Jira veya Zendesk entegrasyonundan yararlanın. Ücretsiz deneyin. EZOfficeInventory hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Bakım Planlama
  • İş Emri Yönetimi
  • Mobil Erişim
  • Satın Alma Siparişi Yönetimi
  • Anımsatıcılar
  • Tahmini Bakım
  • Denetleme Yönetimi
MaintainX, verimliliği ve gerçek zamanlı bilgileri artıran mobil öncelikli iş emri ve PM (önleyici bakım) dijitalleştirme yazılımıdır. Kullanımı kolay MaintainX hakkında daha fazla bilgi
MaintainX, işletmelerin reaktif ve önleyici bakımı takip etmelerine ve güvenlik denetimleri, kalite denetimleri ve işletme kontrol listeleri gibi günlük operasyonları kontrol etmelerine yardımcı olur. Şunları dijitalleştirerek basılı kopya ihtiyacını ortadan kaldırır: -Güvenlik prosedürleri -Çevre kontrol listeleri -Alet ve ölçme cihazı raporlama -Bakım prosedürleri -Denetim/muayene iş akışları -Eğitim kontrol listeleri Operasyonel liderlere sahadan gerçek zamanlı iş içgörüleri sunarak, daha verimli olmalarına yardımcı olur. MaintainX hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Bakım Planlama
  • İş Emri Yönetimi
  • Mobil Erişim
  • Satın Alma Siparişi Yönetimi
  • Anımsatıcılar
  • Tahmini Bakım
  • Denetleme Yönetimi
Felix bulut tabanlı durum izleme değerlendirmeleri raporlayıcısı, durum izleme programınızdan iyi bir şekilde yararlanmanıza yardımcı olur. Felix hakkında daha fazla bilgi
Felix, varlıklarınızın durumuyla ilgili tüm bilgiler, değerlendirmeler, kanıtlar, geribildirimler ve öğrenmeler için tek bir depo sunar. Tüm durum izleme disiplinlerini (titreşim analizi, termografi, yağ analizi, operatör turları, incelemeler vb.) normalleştirilmiş bir şekilde bir araya getirir ve fiziksel varlıklarınızın durum izlemesi veya tahmini bakımı ile ilgili tüm kişiler için bir işbirliği ve iletişim mekanizması sağlar. Felix hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Bakım Planlama
  • İş Emri Yönetimi
  • Mobil Erişim
  • Satın Alma Siparişi Yönetimi
  • Anımsatıcılar
  • Tahmini Bakım
  • Denetleme Yönetimi
UpKeep is rated the #1 mobile-first Preventative Maintenance Software to streamline work orders, facility, and asset management.
UpKeep's preventive maintenance software is a modern CMMS and asset management solution for your team. From your desktop to your phone and even your tablet, UpKeep is easily accessible from anywhere at any time. Create work orders on-the-go, get notifications when tasks are updated, and receive alerts straight from your app when assets go down making your business run more efficiently than ever before. 100% Free Download and Signup. UpKeep hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Bakım Planlama
  • İş Emri Yönetimi
  • Mobil Erişim
  • Satın Alma Siparişi Yönetimi
  • Anımsatıcılar
  • Tahmini Bakım
  • Denetleme Yönetimi
Fiix's cloud-based preventive maintenance software helps plan, track, and optimize maintenance to boost efficiency and asset health.
Fiix's CMMS software is the easiest way to plan, track, and optimize preventive maintenance. Fiix partners with you to organize assets and inventory, manage work, connect to business systems, and make data-driven decisions. Use customizable dashboards to see all your work, parts, costs, schedules, and KPIs in one place with just a few clicks. Our technician-focused desktop and mobile apps help you create, schedule, prioritize, and be notified of tasks from anywhere—even when offline. Fiix hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Bakım Planlama
  • İş Emri Yönetimi
  • Mobil Erişim
  • Satın Alma Siparişi Yönetimi
  • Anımsatıcılar
  • Tahmini Bakım
  • Denetleme Yönetimi
Fleet preventive maintenance software that lets you automate service schedules, track work orders, enforce inspections, and more.
Preventive maintenance software that helps you keep your assets safe, compliant, and operational. Whip Around puts managers in control of the whole preventive maintenance process. You can: - Automate service schedules by setting time, engine hours, or mileage thresholds - Manage work orders - Check maintenance and repair history - Track and enforce vehicle and equipment inspections - View reports on drivers, assets, makes, models, and more - Eliminate the cost (and mess) of paper forms Whip Around hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Bakım Planlama
  • İş Emri Yönetimi
  • Mobil Erişim
  • Satın Alma Siparişi Yönetimi
  • Anımsatıcılar
  • Tahmini Bakım
  • Denetleme Yönetimi
An open-source suite of integrated apps to manage CRM, PoS, Website, eCommerce, Sales, Accounting, Warehouse, HR, Marketing, and more.
Odoo is a fully integrated, customizable, open-source software packed with expertly designed, user-friendly business applications. Odoo's intuitive database is able to meet a majority of business needs, such as CRM, Sales, Project, Manufacturing, Inventory, and Accounting, just to name a few. Odoo is an all-in-one software solution designed to meet the needs of any company, regardless of size (or budget). Odoo hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Bakım Planlama
  • İş Emri Yönetimi
  • Mobil Erişim
  • Satın Alma Siparişi Yönetimi
  • Anımsatıcılar
  • Tahmini Bakım
  • Denetleme Yönetimi
Fracttal One is an intelligent software for the maintenance management of physical assets CMMS, 100% mobile, online and on cloud.
Fracttal One is an intelligent software for the maintenance management of physical assets CMMS, 100% mobile, online and on cloud. It helps companies of different sectors and sizes to keep track of their operations, manage work orders, equipment and suppliers from a single platform. Plan, assign, execute and report all tasks and KPIs directly to technicians or suppliers from the App. No matter what device you use, Fracttal One gives you total accessibility and the best experience. Fracttal hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Bakım Planlama
  • İş Emri Yönetimi
  • Mobil Erişim
  • Satın Alma Siparişi Yönetimi
  • Anımsatıcılar
  • Tahmini Bakım
  • Denetleme Yönetimi
FMX is a leading provider of preventive maintenance software and helps organizations move from reactive to proactive maintenance.
Prevent problems before they happen with a reliable preventive maintenance and inspection system. FMX is the most reviewed, highest-rated PM software on the market. Access tasks, inspections, service instructions, and asset history on the go by scanning QR codes on equipment with your mobile device. Add step-by-step checklists to inspections, walkthroughs, & maintenance procedures. Set time & meter-based maintenance schedules for assets and view these tasks on a calendar. FMX hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Bakım Planlama
  • İş Emri Yönetimi
  • Mobil Erişim
  • Satın Alma Siparişi Yönetimi
  • Anımsatıcılar
  • Tahmini Bakım
  • Denetleme Yönetimi
Applicable for most industries, Hippo CMMS is a powerful, affordable, and user-friendly web-based maintenance management solution.
Hippo CMMS is a powerful, affordable, and user-friendly web-based maintenance management solution. Its flexible platform and essential CMMS features suit a variety of industry needs, from manufacturin g to healthcare hospitality to education and more. Preventive maintenance is made simple with Hippo. Work orders and tasks trigger according to calendar (daily, weekly, monthly, annually) or by meter reading. Reduce costly repairs and increase the life expectancy of equipment with Hippo PM software. Hippo CMMS hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Bakım Planlama
  • İş Emri Yönetimi
  • Mobil Erişim
  • Satın Alma Siparişi Yönetimi
  • Anımsatıcılar
  • Tahmini Bakım
  • Denetleme Yönetimi
Affordable and Easy to Use Web CMMS to Create Workorders, PM's, Email Notifications, Reports, Budgets, Part Stock with unlimited users!
SS-CMMS - The Worlds Most Affordable and Easy To Use CMMS has grown over the years into a feature rich CMMS which offers Work Orders, PM's, Parts, Budget, Scheduling, Reporting, Email Notifications, Create WOs by Email, Multiple users (no limit) and more. Now with the SS-CMMS Mobile Assistant you can easily take SS-CMMS on the road via Android or iOS device. Try our FREE TRIAL today! SS-CMMS hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Bakım Planlama
  • İş Emri Yönetimi
  • Mobil Erişim
  • Satın Alma Siparişi Yönetimi
  • Anımsatıcılar
  • Tahmini Bakım
  • Denetleme Yönetimi
Önleyici bakım programınızı hemen başlatın. Güçlü eMaint CMMS’nin uygulanması, öğrenilmesi ve kullanılması kolaydır.
PM (önleyici bakım) programı başlatıyor ve PM’lerinizi otomatikleştirmek ve iş akışlarını ve süreçleri optimize etmeye çalışıyorsanız eMaint CMMS, uygulaması, öğrenilmesi ve kullanılması kolay bir yazılımdır. Güçlü bulut tabanlı sistem kritik varlık performans verilerini depolar, bunlara her yerden erişim sağlar ve potansiyel arızaları durdurmak için ekipman sorunlarını erkenden çözmenize yardımcı olur. Uygulama öncesinde, sırasında ve sonrasında üstün müşteri hizmetleri ve sürekli eğitim avantajlarından yararlanın. eMaint CMMS hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Bakım Planlama
  • İş Emri Yönetimi
  • Mobil Erişim
  • Satın Alma Siparişi Yönetimi
  • Anımsatıcılar
  • Tahmini Bakım
  • Denetleme Yönetimi
AssetTiger is a cloud-based fixed asset management tool with features such as barcode scanning, maintenance scheduling, and more.
AssetTiger is a free (for first 250 assets) easy to use, fully functioning solution for all your fixed asset management needs. The program offers all of your assets at your fingertips in a sleek, easy-to-understand, custom website. Link your worksites around the world with access whenever you need it. As long as you can connect to the internet, you can access our system from your computer, smartphone, or tablet eliminating needs to purchase extra equipment. AssetTiger hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Bakım Planlama
  • İş Emri Yönetimi
  • Mobil Erişim
  • Satın Alma Siparişi Yönetimi
  • Anımsatıcılar
  • Tahmini Bakım
  • Denetleme Yönetimi
Affordable and easy-to-use scheduled and preventative maintenance management using smartphones & cloud-based software.
GoCodes provides a straightforward tool & equipment maintenance management solution for mid-size companies. Now your technicians can walk up to equipment, scan the QR code to view and complete maintenance tasks. Easily schedule future maintenance using our mobile app or cloud-software. Our solution includes rugged metal QR code tags designed for use in industrial applications. Sign up for a free trial today. GoCodes hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Bakım Planlama
  • İş Emri Yönetimi
  • Mobil Erişim
  • Satın Alma Siparişi Yönetimi
  • Anımsatıcılar
  • Tahmini Bakım
  • Denetleme Yönetimi
Bakım Yönetimi Yazılımı, CMMS (bilgisayarlı bakım yönetimi sistemi). Analiz, rapor ve KPI (temel performans göstergesi), önleyici bakım. Dünyanın en iyi CMMS’lerinden (bilgisayarlı bakım yönetimi sistemi) biriyiz.
ManWinWin Software, 40 yıllık deneyim ve teknik bilgi ile çok dilli bir konsepte sahiptir: Portekizce, İngilizce, İspanyolca, Fransızca, İtalyanca, Rusça, Rumence, Çekçe, Norveççe, Lehçe, Tayca, Vietnamca, Almanca, Çince ve daha pek çok dilde kullanılabilir. Kullanıcı dostu teknolojisi, bakım işlemlerinin daha kolay ve daha hızlı yapılmasını sağlar. Bu yazılımın, dünyada 115’ten fazla ülkede binlerce kullanıcısı bulunmaktadır. Teknolojiyi insanlara uyarlıyoruz, öncelik daima insanlardadır. ManWinWin hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Bakım Planlama
  • İş Emri Yönetimi
  • Mobil Erişim
  • Satın Alma Siparişi Yönetimi
  • Anımsatıcılar
  • Tahmini Bakım
  • Denetleme Yönetimi
We continues to disrupt the CMMS industry with a software that's faster, better and more affordable. Starter plan $99/m UNLIMITED USERS
Starter plans @ $99/month for the ENTIRE ORGANIZATION and always include UNLIMITED USERS & SUPPORT. Imagine having No Setup Costs, No Contract, Unlimited Users all while being gentle on the company's pocket book. START TODAY: Sign up now for a 7 day Free Trial or request a free DEMO to compare us against other overpriced over complicated cmms. Maxpanda CMMS hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Bakım Planlama
  • İş Emri Yönetimi
  • Mobil Erişim
  • Satın Alma Siparişi Yönetimi
  • Anımsatıcılar
  • Tahmini Bakım
  • Denetleme Yönetimi
Asset Essentials is a cloud-based CMMS platform developed to reduce maintenance costs, improve productivity and make smarter decisions
Asset Essentials is an industry-leading CMMS platform for smarter, more efficient asset and operations management. 12,000+ operations leaders rely on Asset Essentials to track maintenance work -- leveraging the solution’s deep reporting, asset health forecasting and mobile and GIS capabilities. From work order management to preventative maintenance to asset tracking, this user-friendly platform empowers organizations to cut costs, improve productivity, and extend asset lifecycle. Asset Essentials hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Bakım Planlama
  • İş Emri Yönetimi
  • Mobil Erişim
  • Satın Alma Siparişi Yönetimi
  • Anımsatıcılar
  • Tahmini Bakım
  • Denetleme Yönetimi
Simple-to-use, mobile-first maintenance software. Reduces downtime by 37%, increases productivity by 41%, and more.
Limble CMMS is a simple to use, mobile-first software solution that helps you manage maintenance work, automate work scheduling, monitor work history, generate reports, and organize assets. Our average customer reduces downtime by 37%, increases productivity by 41%, reduces part spend by 29%, and increases asset life by 23%. Limble is trusted by companies around the world including McDonald’s, Rite Aid, etc. Request a demo and we will show you how Limble can help solve your unique needs. Limble CMMS hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Bakım Planlama
  • İş Emri Yönetimi
  • Mobil Erişim
  • Satın Alma Siparişi Yönetimi
  • Anımsatıcılar
  • Tahmini Bakım
  • Denetleme Yönetimi
BigChange Job Management Platform plans, manages, schedules & tracks your maintenance jobs in one paperless solution.
BigChange Job Management Platform is the paperless way for maintenance companies to plan, manage, schedule & track maintenance jobs in one simple to use and easy to integrate platform. BigChange helps maintenance companies across the UK to win more work, increase the capacity of their teams, accelerate invoicing & transform cash flow, all whilst reducing operational costs and admin time. Loved by office and field teams alike, our customers are achieving industry leading growth and ROI. BigChange hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Bakım Planlama
  • İş Emri Yönetimi
  • Mobil Erişim
  • Satın Alma Siparişi Yönetimi
  • Anımsatıcılar
  • Tahmini Bakım
  • Denetleme Yönetimi
Manage your work orders, preventive maintenance schedules, and asset records faster and more efficiently with ManagerPlus EAM software.
ManagerPlus helps you manage work orders, preventive maintenance schedules, and historical records faster and more efficiently. Customizable alerts tell you when schedules are due, when parts need to be restocked, and more. Complete inspections easily on mobile devices. Plug your spreadsheets directly into ManagerPlus to get up and running fast. Integrates with GPS, accounting, and fuel/meter tracking systems. Stop wasting time on paperwork and focus on what matters most. ManagerPlus hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Bakım Planlama
  • İş Emri Yönetimi
  • Mobil Erişim
  • Satın Alma Siparişi Yönetimi
  • Anımsatıcılar
  • Tahmini Bakım
  • Denetleme Yönetimi
MPulse's local or browser-based Maintenance Management software offers reliable scheduling, tracking, and reporting maintenance tools.
MPulse's easy-to-use Maintenance Management solutions provide reliable scheduling, tracking, and reporting tools for equipment and facilities maintenance organizations. Our mission at MPulse is to make maintenance operations more productive and more efficient, whatever their size. Our new MPulse Infinity Tier offers unlimited users, making scalability easy. Current clients range from small shops in public schools, restaurants, and retail outlets to global maintenance departments in enterprises. MPulse hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Bakım Planlama
  • İş Emri Yönetimi
  • Mobil Erişim
  • Satın Alma Siparişi Yönetimi
  • Anımsatıcılar
  • Tahmini Bakım
  • Denetleme Yönetimi
Maintenance management software that integrates tools for complete PM control, storeroom management, and purchasing management.
Mapcon Technologies, Inc. has both a Lite and Pro CMMS, along with various advanced modules to help you get the system that fits your needs perfectly. They allow users to install it themselves on their own server, or they can host it for you. Their software pricing is based on concurrent users instead of individual licenses, which saves companies money. Mapcon has all the features of a typical system, plus many others, like advanced reporting tools, a robust mobile app, and many others. MAPCON hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Bakım Planlama
  • İş Emri Yönetimi
  • Mobil Erişim
  • Satın Alma Siparişi Yönetimi
  • Anımsatıcılar
  • Tahmini Bakım
  • Denetleme Yönetimi
Build the ultimate contactless tech stack with Whistle and your property management suite. TryWhistle Free Today!
Travelers, more than ever before, are demanding contactless experiences. NOW is the time to bring Whistle to your hotel. Whistle's revolutionary contactless hospitality software is rated #1 by HotelTechReport and trusted by 10,000+ hoteliers worldwide. Whistle's easy-to-use dashboard drives more bookings, digitizes check-in, enhances guest experiences, improves service scores, boosts positive reviews, streamlines operations, and integrates with 50+ property management systems. TryWhistle Free! Whistle Messaging hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Bakım Planlama
  • İş Emri Yönetimi
  • Mobil Erişim
  • Satın Alma Siparişi Yönetimi
  • Anımsatıcılar
  • Tahmini Bakım
  • Denetleme Yönetimi
AUTOsist gives you a simple & affordable web-based solution to track fleet maintenance, inspections, parts and other important records.
Are you looking for a SIMPLE solution to manage your fleet? We give you an easy way to track services, inspection checklists, setup reminders, track fuel, create work orders, manage parts inventory & more. Our system is web based with a mobile app for both iOS and Android so you can manage your fleet on the go, anytime, anywhere. Easily assign different users with permission control. Try it risk free - No contracts with simple, flexible pricing. AUTOsist hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Bakım Planlama
  • İş Emri Yönetimi
  • Mobil Erişim
  • Satın Alma Siparişi Yönetimi
  • Anımsatıcılar
  • Tahmini Bakım
  • Denetleme Yönetimi
TheWorxHub is a cloud-based maintenance management solution designed for both healthcare and senior living.
TheWorxHub by Brightly Software (formerly Dude Solutions) is a cloud-based, mobile solution to help you prioritize, manage and complete compliance-related maintenance management. With TheWorxHub, you can more efficiently manage your operations, including work orders, asset tracking, compliance tasks, preventive maintenance, inventory and housekeeping. Our award-winning CMMS helps 1,600+ healthcare and senior living organizations improve building maintenance to provide long term care. TheWorxHub hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Bakım Planlama
  • İş Emri Yönetimi
  • Mobil Erişim
  • Satın Alma Siparişi Yönetimi
  • Anımsatıcılar
  • Tahmini Bakım
  • Denetleme Yönetimi
simPRO is a field service management software solution w/ powerful features to help you efficiently streamline preventive maintenance.
simPRO is a complete field service management software solution with powerful features to easily manage preventive and reactive maintenance. Automate your processes, capture test readings in real time, stay compliant with detailed checklists, and generate data-driven reports for increased efficiency and business success. Increase your profits and provide superior service with the help of simPRO's preventive maintenance tools and software solutions for all areas of your workflow. simPRO hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Bakım Planlama
  • İş Emri Yönetimi
  • Mobil Erişim
  • Satın Alma Siparişi Yönetimi
  • Anımsatıcılar
  • Tahmini Bakım
  • Denetleme Yönetimi
With delightfully simple software, Cheqroom helps organizations track, analyze and improve equipment management.
The best-in-class software that makes it easier to get the right gear into the right hands. With delightfully simple software, Cheqroom helps organizations track, analyze and improve equipment management. By making it easier to get the right asset into the right hands, we allow teams and individuals to shine and organizations to hit their goals. Cheqroom hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Bakım Planlama
  • İş Emri Yönetimi
  • Mobil Erişim
  • Satın Alma Siparişi Yönetimi
  • Anımsatıcılar
  • Tahmini Bakım
  • Denetleme Yönetimi
Redzone's Reliability solution completes the connection between Production, Quality, and Maintenance, to minimize unplanned downtime.
The Redzone Reliability solution expands the Redzone Connected Workforce Solution into a manufacturer's Maintenance department to further extend the value of continuous productivity improvement. Sign ificantly reduce unplanned downtime by engaging operators in maintaining their equipment to detect issues earlier and free up the Maintenance team to focus on preventative maintenance. Redzone hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Bakım Planlama
  • İş Emri Yönetimi
  • Mobil Erişim
  • Satın Alma Siparişi Yönetimi
  • Anımsatıcılar
  • Tahmini Bakım
  • Denetleme Yönetimi
Modernize Maintenance with an industry best CMMS solution for small to large companies. On-Premise or Cloud-based editions available.
Preventative Maintenance helps extend the life of your assets, reduce downtime and labor costs. With MaintiMizer’s flexible and powerful, yet user-friendly interface you’ll be able track each asset with ease. This coupled with our custom configuration, hands on training and world class support you’ll be able to boost bottom lines and improve efficiency. We don’t just sell software either – we are a professional services team! MaintiMizer hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Bakım Planlama
  • İş Emri Yönetimi
  • Mobil Erişim
  • Satın Alma Siparişi Yönetimi
  • Anımsatıcılar
  • Tahmini Bakım
  • Denetleme Yönetimi
Infraspeak users can create maintenance plans and automatically schedule tasks to improve preventive maintenance and asset lifetime.
Properly implemented preventive can help to cut the number of breakdowns in your operations by up to 95% (!), meaning far fewer resources are lost fixing things after it's too late. Infraspeak guarantees 100% compliance and improves your yearly preventive maintenance plans by helping you schedule all interventions required to protect assets, dramatically extending the lifetime and ROI on each of your assets. Infraspeak hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Bakım Planlama
  • İş Emri Yönetimi
  • Mobil Erişim
  • Satın Alma Siparişi Yönetimi
  • Anımsatıcılar
  • Tahmini Bakım
  • Denetleme Yönetimi
ServiceChannel's web & mobile-based facilities management platform helps manage R&M activity across the enterprise.
ServiceChannel provides preventive maintenance software to help manage and track scheduled maintenance programs across your enterprise. By providing a real-time, web and mobile-based view of all service data, facilities management can drive significant ROI without outsourcing or investing in new infrastructure. Over 500 leading global brands use ServiceChannel daily to conduct business with 50,000+ contractors at 300,000+ locations in 63 countries. ServiceChannel hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Bakım Planlama
  • İş Emri Yönetimi
  • Mobil Erişim
  • Satın Alma Siparişi Yönetimi
  • Anımsatıcılar
  • Tahmini Bakım
  • Denetleme Yönetimi
Fullbay makes preventive maintenance easy! Plan, track, manage custom PMs for all of your customers. Robust parts management features.
Industry-leading software designed for preventive maintenance. Cloud-based app lets you plan, track, manage, and optimize custom PM work, as well as access all unit histories. Easy creation of work orders and outstanding parts management features mean techs will be more efficient and spend less time waiting for work. Fullbay pulls back the curtain on the inner workings of your shop; you can see everything that¿s going on in real-time. Best of all, core upgrades and support are free! Fullbay hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Bakım Planlama
  • İş Emri Yönetimi
  • Mobil Erişim
  • Satın Alma Siparişi Yönetimi
  • Anımsatıcılar
  • Tahmini Bakım
  • Denetleme Yönetimi
Keep your assets at the preferred quality level and minimise expensive reactive maintenance with Ultimo Preventive Maintenance.
Ultimo preventive maintenance software allows you to keep your company assets at the preferred or necessary level of quality and minimise reactive maintenance. Preventive maintenance can be both time and condition based. The software offers various planning options (graphic planners, Kanban, etc.) to help you plan your work in an accessible way. Your technicians can use the app Ultimo GO in the field. Ultimo Enterprise Asset Management hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Bakım Planlama
  • İş Emri Yönetimi
  • Mobil Erişim
  • Satın Alma Siparişi Yönetimi
  • Anımsatıcılar
  • Tahmini Bakım
  • Denetleme Yönetimi
Online Monitoring and Asset Management in one place. Track your machines data and manage your production through your phone or tablet.
Online Monitoring and Asset Management in one single tool. TRACTIAN is the tool that removes barriers for you to keep your operation running without interruptions. Through our system, industry professionals can monitor their assets' health, receiving automatic warnings and notifications at the slightest sign of malfunction. They can also use TRACTIAN's software to plan more accurate maintenance activities, with tools that automates work orders, KPIs calculation and inventory management. Tractian hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Bakım Planlama
  • İş Emri Yönetimi
  • Mobil Erişim
  • Satın Alma Siparişi Yönetimi
  • Anımsatıcılar
  • Tahmini Bakım
  • Denetleme Yönetimi
Built by industry experts, AroFlo is the most trusted field service software on the market. It automates businesses & transforms lives.
Built by a former tradesman, AroFlo has been turning around field service businesses since 2001. Our system was built for the cloud right from the start so it's fast, reliable and incredibly powerful. Everything you need can be accessed and processed using practically any mobile device, in any location. Scheduling, timesheets, job tracking, quotes, inventory, workplace safety, GPS tracking, document storage, invoices, customer payments, accounting integrations and more. Request a demo today. AroFlo hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Bakım Planlama
  • İş Emri Yönetimi
  • Mobil Erişim
  • Satın Alma Siparişi Yönetimi
  • Anımsatıcılar
  • Tahmini Bakım
  • Denetleme Yönetimi
Work order solution organizes service requests, schedules recurring tasks, tracks assets, time and materials, provides reporting.
Highest rated, easy to use, affordable, web based maintenance management system! Easily manage & report on your daily operations & plan for future requirements. Manage: Work Orders, PMs, Assets, Inventory, Employees, Documentation, Scheduling & Service Requests. No software to install, no hardware to purchase, access eWorkOrders anytime, anywhere. Upgrades & tech support are included. Be up and running in a day! Find out why we are consistently the highest rated! Request a Free eWorkOrders CMMS hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Bakım Planlama
  • İş Emri Yönetimi
  • Mobil Erişim
  • Satın Alma Siparişi Yönetimi
  • Anımsatıcılar
  • Tahmini Bakım
  • Denetleme Yönetimi
Start a free 30-day trial of an all-in-one preventive maintenance software solution. Integrate with other multiple sites & departments.
100% Cloud-Based Preventive Maintenance Platform. QT9's web-based preventive maintenance software includes unlimited scalability. Connect maintenance history across multiple sites, departments & people for total traceability. QT9 QMS includes email reminders, document control, calibration maintenance, inspections, FDA 21 CFR Part 11 compliant electronic signatures & employee training. Real-Time data shows equipment due for maintenance by 10, 30, 45, 60, 120, 180, & 360 days out. QT9 QMS hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Bakım Planlama
  • İş Emri Yönetimi
  • Mobil Erişim
  • Satın Alma Siparişi Yönetimi
  • Anımsatıcılar
  • Tahmini Bakım
  • Denetleme Yönetimi
Get ahead and set up maintenance schedules to prevent your equipment from breaking down with the effective MEX system.
Our leading Preventive Maintenance software enables you to handle both preventative and corrective maintenance through one simple & easy to use interface. Use the MEX system from anywhere and at any time through your mobile phone, computer or even your tablet. The online system collects data and helps you allocate work & responsibility to your trades. Reduce equipment downtime using preventive maintenance and streamline your processes with the most powerful tool on the market. MEX Maintenance hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Bakım Planlama
  • İş Emri Yönetimi
  • Mobil Erişim
  • Satın Alma Siparişi Yönetimi
  • Anımsatıcılar
  • Tahmini Bakım
  • Denetleme Yönetimi
Straightforward asset, maintenance & work order management software. Great software doesn't take hours of training & set-up.
Straightforward maintenance management with features such as asset tracking, inventory, reporting and beautiful, industry-leading native mobile apps. The leading disruptor in the maintenance management software industry, Maintainly (formerly Fixd.io) is the software to turn to when old, legacy software just can't go with you into the future. Maintainly hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Bakım Planlama
  • İş Emri Yönetimi
  • Mobil Erişim
  • Satın Alma Siparişi Yönetimi
  • Anımsatıcılar
  • Tahmini Bakım
  • Denetleme Yönetimi
Fleet maintenance software specialized for heavy trucks and equipment.
DataDis specializes in fleet maintenance software solutions. Its flagship solution, MIR-RT, is a preventive and corrective fleet maintenance software, which allows companies to better Plan, Monitor and Optimize their truck maintenance. Our CMMS software will also help reduce your maintenance costs, increase your productivity and improve the performance of your vehicles. Over 750 customers use MIR-RT in North America. MIR-RT hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Bakım Planlama
  • İş Emri Yönetimi
  • Mobil Erişim
  • Satın Alma Siparişi Yönetimi
  • Anımsatıcılar
  • Tahmini Bakım
  • Denetleme Yönetimi
Boost productivity in the field, reduce admin costs and increase defect quote conversions with world-class asset maintenance software.
Increase productivity in the field, reduce admin costs and increase defect quote conversions with world-class asset maintenance software by Uptick. The innovative cloud-based platform automates workflows and digitises information, providing easy access to field technicians, office staff and customers. Uptick is the #1 Asset Maintenance software choice in Australia and is fast becoming the trusted choice in New Zealand and the UK too. Uptick Workforce hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Bakım Planlama
  • İş Emri Yönetimi
  • Mobil Erişim
  • Satın Alma Siparişi Yönetimi
  • Anımsatıcılar
  • Tahmini Bakım
  • Denetleme Yönetimi
A customizable and full featured asset tracking platform. Easy to setup and use. Cloud based and mobile. World-class support.
Specialized for Schools and IT departments. Reftab costs a fraction of the cost of the others with a better UI and the same, powerful features. We know you need a simple platform. Anyone, no matter their requirements or technical ability can use Reftab for a robust asset management platform. Reftab hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Bakım Planlama
  • İş Emri Yönetimi
  • Mobil Erişim
  • Satın Alma Siparişi Yönetimi
  • Anımsatıcılar
  • Tahmini Bakım
  • Denetleme Yönetimi
Built for field service professionals; centralizing job & customer management, scheduling, dispatch, invoicing/payments & more.
BlueFolder is a web-based field service management solution that offers a unique blend of ease-of-use and breadth of functionality. Along with features such as job tracking, scheduling/dispatch, contracts, invoicing/payments, mobile field service, BlueFolder stands apart with a powerful customer portal, asset/equipment tracking, and customer notifications. Get a demo to see BlueFolder in action and see how easy and powerful it is to use! BlueFolder hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Bakım Planlama
  • İş Emri Yönetimi
  • Mobil Erişim
  • Satın Alma Siparişi Yönetimi
  • Anımsatıcılar
  • Tahmini Bakım
  • Denetleme Yönetimi
Alloy Navigator is a real-world solution beautifully designed for real-world customers, built by real-world IT people just like you.
Alloy Navigator is a real-world solution beautifully designed for real-world customers, built by real-world IT people just like you. Navigator provides thoughtful answers to daily challenges and ensures your company gets the right fit. At its heart, our products come with a powerful process automation engine surrounded by an interface that automatically creates meaningful relationships with data that matters to you. Navigator handles Help Desk & Asset Management through to ITIL-driven standards. Alloy Navigator hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Bakım Planlama
  • İş Emri Yönetimi
  • Mobil Erişim
  • Satın Alma Siparişi Yönetimi
  • Anımsatıcılar
  • Tahmini Bakım
  • Denetleme Yönetimi
Powering Your Digital Hotel: Guest Messaging & WebChat, Staff Collaboration, Housekeeping Management, and more.
HelloShift helps you transition your hotel into a digital hotel. Contactless hospitality is now essential. With lower RevPAR and tighter budgets, operational efficiency matters more than ever. Hotel teams use HelloShift to work together across buildings, floors, shifts, and departments. And guests use their favorite messaging apps to connect with the Front Desk. HelloShift hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Bakım Planlama
  • İş Emri Yönetimi
  • Mobil Erişim
  • Satın Alma Siparişi Yönetimi
  • Anımsatıcılar
  • Tahmini Bakım
  • Denetleme Yönetimi
Computerized maintenance management system (CMMS) for work orders, assets, inventory, work requests, and preventive maintenance.
FTMaintenance Select is CMMS software for managing work orders, assets, MRO inventory, maintenance service requests, and preventive maintenance activities. A mobile app extends functionality to workers in the field. FTMaintenance Select licenses are available through a Software as a Service (SaaS) subscription or one-time purchase for hosted or on-premise deployments. New customers receive free startup services including consulting, training, data import, and unlimited technical support. FTMaintenance Select hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Bakım Planlama
  • İş Emri Yönetimi
  • Mobil Erişim
  • Satın Alma Siparişi Yönetimi
  • Anımsatıcılar
  • Tahmini Bakım
  • Denetleme Yönetimi
The simplest preventive maintenance software for small to mid-sized companies. Contact us for a free demo, trial, or quote.
Q Ware CMMS embraces a new kind of software experience that focuses on improving your maintenance operation while staying true to your unique way of doing things. We support your goal to maintain excellence and we're here to help you create a responsive maintenance operation that works for your team. Starting at just $100/month, Q Ware provides 5 free user accounts, unlimited requester accounts, and tons of other free features. Reach out today to set up a demo and a free trial. Q Ware CMMS hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Bakım Planlama
  • İş Emri Yönetimi
  • Mobil Erişim
  • Satın Alma Siparişi Yönetimi
  • Anımsatıcılar
  • Tahmini Bakım
  • Denetleme Yönetimi
Coast is mobile-first and one of the highest-rated preventive maintenance management tools today. Built for teams of all sizes.
Coast is mobile-first and one of the highest-rated preventive maintenance management tools today. Create and schedule work orders, manage assets, track parts inventory, & more with this all-in-one maintenance management tool. Used by 10,000+ teams in companies like McDonalds, Marriot, and Planet Fitness, it brings all of your work orders into a single app! Built for teams of all sizes and industries, our fully customizable features make it a must-have for anyone wanting to track maintenance. Coast hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Bakım Planlama
  • İş Emri Yönetimi
  • Mobil Erişim
  • Satın Alma Siparişi Yönetimi
  • Anımsatıcılar
  • Tahmini Bakım
  • Denetleme Yönetimi
Set calendar or daisy-chained templates issuing PMs in a series (due dates & files optional) and automatically label & cleanup backlog.
Set calendar or daisy-chained templates to issue PMs in a series (due dates & schematic files optional) and automatically label & cleanup backlog. Loop in vendors and use mobile phone app to save time & improve service. Our reviews highlight other reasons to love Tikkit! Tikkit hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Bakım Planlama
  • İş Emri Yönetimi
  • Mobil Erişim
  • Satın Alma Siparişi Yönetimi
  • Anımsatıcılar
  • Tahmini Bakım
  • Denetleme Yönetimi
Corrective and preventive action solution that helps businesses manage center programming and inventory on a unified interface.
Corrective and preventive action solution that helps businesses manage center programming and inventory on a unified interface. I Protecnus hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Bakım Planlama
  • İş Emri Yönetimi
  • Mobil Erişim
  • Satın Alma Siparişi Yönetimi
  • Anımsatıcılar
  • Tahmini Bakım
  • Denetleme Yönetimi