(12) ürün için sonuçları filtrele
Bulunduğu ülkeler
Ürünün mevcut olduğu ülkeler. Not: O ülkede müşteri destek hizmetine erişilemeyebilir.
Türkiye
Avusturya
Belçika
İsviçre
Almanya
Danimarka
Finlandiya
Fransa
Birleşik Krallık
Amerika Birleşik Devletleri
Fiyat Seçenekleri
12 sonuç
Nicereply, destek ekipleri için müşteri memnuniyeti anket aracıdır. CSAT, NPS ve CES’yi ölçmek için tek tıklamayla anketler oluşturup gönderin.
Nicereply, destek ekipleri için tasarlanmış bir müşteri memnuniyeti anket aracıdır.
Microsoft, Lenovo ve Hubspot gibi şirketlerdeki ekipler Nicereply’ı kullanarak şunları yapabilmektedir:
- Her temsilci, ekip veya şirket için CSAT’yi (müşteri memnuniyeti puanı), NPS’yi (net tavsiye puanı) ve CES’yi (müşteri çaba puanı) ölçme
- Bir bileti çözümledikten sonra otomatik olarak çözüm sonrası e-posta anketleri gönderme
- Her e-postanın altında müşterilerden geri bildirim isteme
- Anket yanıtı oranlarını %200 artırma
- Yardım masasındaki verileri görme ve buna göre tetikleyiciler ayarlama
- Markalama, sorular ve ölçeklere göre anketleri özelleştirme
Nicereply hakkında daha fazla bilgi
...
Daha çok oku
Özellikler
- Yanıt Yönetimi
- Sosyal Paylaşım
- Kampanya Yönetimi
- İnceleme Bildirimi
Zonka Feedback CX platformu çok kanallı anket ve geri bildirim yazılımıdır. Çalışan müşteri deneyimlerini ölçün, geliştirin ve dönüştürün.
Zonka Feedback CX platformu, çalışan ve müşteri deneyimini yönetme şeklinizi dönüştüren çok kanallı bir anket ve geri bildirim yazılımıdır. Net tavsiye skoru, müşteri çaba skoru ve müşteri memnuniyeti skoru dahil olmak üzere doğru CX (müşteri deneyimi) metriklerini ölçün. Tabletler, çevrimiçi, e-posta ve SMS gibi birden fazla kanaldan geri bildirim alın ve anketler gerçekleştirin. Ekibinizin uyumlu olmasını sağlayın, yanıtları görüntüleyin ve geri bildirim döngüsünü kapatmak için iş birliği yapın. Müşteri memnuniyeti ve büyümeyi hedeflemek için içgörülü geri bildirim raporlarını görüntüleyin.
Zonka Feedback hakkında daha fazla bilgi
...
Daha çok oku
Özellikler
- Yanıt Yönetimi
- Sosyal Paylaşım
- Kampanya Yönetimi
- İnceleme Bildirimi
Canny, tüm geri bildirim döngüsünde gezinmek için ihtiyacınız olan her şeyi kapsayacak şekilde tasarlanmış bir kullanıcı geri bildirim aracıdır.
Ürün kararlarınıza yönelik bilgi sağlamak için kullanıcı geri bildirimlerini tek bir yerde toplayın, düzenleyin ve analiz edin.
Geri bildirime öncelik verin, bir yol haritası oluşturun ve yerleşik bir değişim günlüğü ile iletişim döngüsünü kapatın.
Canny hakkında daha fazla bilgi
...
Daha çok oku
Özellikler
- Yanıt Yönetimi
- Sosyal Paylaşım
- Kampanya Yönetimi
- İnceleme Bildirimi
Farklı yerlerden hakkınızdaki tüm incelemeleri pencere öğelerini kullanarak web sitenizde toplayın.
JustReview, internet üzerinden markanız hakkındaki incelemeleri toplamaya yönelik bir araçtır. Daha sonra bu incelemeleri, sunduğunuz değere ilişkin sosyal kanıt oluşturma amacıyla web sitenize kolayca (özelleştirilmiş pencere öğelerini kullanarak) ekleyebilirsiniz. Bu araç, hizmet şirketleri için (Facebook ve Google’daki incelemelerin eklenmesi) ve e-ticaret için (Amazon, eBay, Etsy, Allegro’daki incelemelerin eklenmesi) oldukça kullanışlıdır. TripAdvisor, Yelp, Trusted Shops, Booksy, Reviews.io ve daha fazlasını da destekleyen kullanışlı bir araçtır. -->Web sitesinde ücretsiz deneyin <--
JustReview hakkında daha fazla bilgi
...
Daha çok oku
Özellikler
- Yanıt Yönetimi
- Sosyal Paylaşım
- Kampanya Yönetimi
- İnceleme Bildirimi
İşletmelerin müşteri incelemelerini otomatik olarak izlemesine ve daha fazla gelir elde etmek için bunlardan yararlanmasına yardımcı olmak amacıyla tasarlanmış inceleme yönetimi çözümü.
Reviewflowz, B2B hizmet olarak yazılım (Software as a Service, SaaS) ve dijital öncelikli şirketler için hepsi bir arada bir inceleme yönetim platformudur.
Slack, e-posta veya web kancaları üzerinden çevrimiçi yapılan her yeni inceleme için bildirim alarak incelemelerinizi takip edin.
Tüm incelemelerinize kullanımı kolay panomuzdan erişin. Grafiklere ve tarihlere, platformlara ve yıldız derecelendirmelerine göre filtreleme yapmanızı sağlayan güçlü bir arama motoruyla eyleme geçirilebilir bilgiler elde edin.
Reviewflowz pencere öğesi (beta) ile incelemeleri web sitenizde görüntüleyerek gelire dönüştürün.
ReviewFlowz hakkında daha fazla bilgi
...
Daha çok oku
Özellikler
- Yanıt Yönetimi
- Sosyal Paylaşım
- Kampanya Yönetimi
- İnceleme Bildirimi
Bazaarvoice’un inceleme yönetimi yazılımı, derecelendirme ve incelemelerinizi geniş ölçekte toplamanız, görüntülemeniz ve yönetmeniz için tam kontrol sağlar.
Bazaarvoice’un inceleme yönetimi yazılımı, derecelendirmelerinizi ve incelemelerinizi geniş ölçekte yönetmenize, satın almaların hızlı ve güvenli bir şekilde gerçekleşmesini sağlayacak şekilde UGC’yi kolayca toplayıp görüntülemenize ve gelir elde etmek, markanızı ölçeklendirmek, eyleme geçirilebilir içgörüler elde etmek ve müşteri sadakati oluşturmak için e-ticaret deneyiminizi iyileştirmenize yardımcı olur.
Bazaarvoice hakkında daha fazla bilgi
...
Daha çok oku
Özellikler
- Yanıt Yönetimi
- Sosyal Paylaşım
- Kampanya Yönetimi
- İnceleme Bildirimi
İşletmeler ve kurumlar, müşteri incelemelerini yönetmek, itibar puanlarını iyileştirmek ve yerel arama trafiğini artırmak için LocalClarity'yi kullanmaktadır.
Maliyeti karşılığında diğer platformlardan daha fazla işlevsellik sağlayan LocalClarity, birden fazla konumda faaliyet gösteren işletmelerin ve kurumların doğrudan inceleme yanıtlarıyla ilişkiler geliştirmesine, müşteri geri bildirim eğilimleri hakkında bilgi edinmesine ve daha fazla yerel web trafiği çekmesine yardımcı olur. ReviewsInbox ile tek bir inceleme gelen kutusunda onlarca kaynaktan gelen incelemeleri yönetin. Programlar 10 ila 10.000 konumda faaliyet gösteren işletmeler ve her ölçekteki kurumlar için mevcuttur.
LocalClarity hakkında daha fazla bilgi
...
Daha çok oku
Özellikler
- Yanıt Yönetimi
- Sosyal Paylaşım
- Kampanya Yönetimi
- İnceleme Bildirimi
ReviewThread, işletmenizin daha iyi çevrim içi yorumlar almasına yardımcı olur.
İşletmeniz için olumlu bir çevrim içi itibar oluşturmak pek kolay bir iş değil. ReviewThread işinizi kolaylaştırması için tasarlandı. Yazılımımız, daha fazla müşteri çekebilmeniz için işletmenizin daha iyi çevrim içi incelemeler almasına yardımcı olur. Müşteri yorumlarınızı oluşturun, izleyin ve paylaşın. İlk yapacağınız şey, e-posta ve kısa mesaj kampanyalarıyla daha fazla yorum bırakılmasını teşvik etmek. Ardından, tek bir kontrol panelinden yorumları izleyin ve yorumlara yanıt verin. Son olarak, web sitenizde yorumları görüntüleyin ve bu yorumları sosyal medya kanallarınızda paylaşın.
ReviewThread hakkında daha fazla bilgi
...
Daha çok oku
Özellikler
- Yanıt Yönetimi
- Sosyal Paylaşım
- Kampanya Yönetimi
- İnceleme Bildirimi
Hepsini bir arada sunan bu inceleme yönetim platformu sayesinde düzinelerce kanaldan geri bildirim oluşturun, izleyin, yanıtlayın ve analiz edin.
Her türlü küresel platformda (pazar yerleri, yerel ticaret siteleri, inceleme platformları, uygulama mağazaları, sosyal medya ve daha fazlası) itibar yönetiminizi otomatikleştirin. İzin veren sitelerdeki incelemelere ve sorulara yanıt verin. Gerçek zamanlı uyarılar alın ve iş akışlarını kullanın, olayları yönlendirin ve işi verimli bir şekilde tamamlamak için önceliklendirin. Derecelendirmeleri artırmak ve konuşma oranlarını artırmak için dinlemeyi, müşterilerle iletişim kurmayı ve eyleme geçirilebilir içgörüler toplamayı kolaylaştırın.
Reputation Studio hakkında daha fazla bilgi
...
Daha çok oku
Özellikler
- Yanıt Yönetimi
- Sosyal Paylaşım
- Kampanya Yönetimi
- İnceleme Bildirimi
Müşterilerinizin pazarlama motorları haline gelmelerini, inceleme hacmini ve derecelendirmelerini artırmalarını ve daha yüksek müşteri kazanımı elde etmelerini sağlar.
İşinizi geliştirmeye yardımcı olan çevrimiçi itibar yönetimi yazılımı.
İncelemelerinizi dakikalar içinde geliştirmeye başlayın.
Yeni incelemeler ve müşteri geri bildirimleri hakkındaki uyarıları tek bir panodan alın. Müşterilere kolayca yanıt verin ve marka itibarınızı geliştirmek için çalışın.
İtibar yönetimi yazılımı, web sayfanızda müşterileri çekmeye devam etmeye yönelik olarak değerlendirmelerin ve derecelendirmelerin tutarlılığını korur. Ayrıca, hizmetinizin her zaman en iyi etiketlerle gösterilmesi için derecelendirmenin 4 ile 5 arasında olmasını sağlar.
ReviewNinja hakkında daha fazla bilgi
...
Daha çok oku
Özellikler
- Yanıt Yönetimi
- Sosyal Paylaşım
- Kampanya Yönetimi
- İnceleme Bildirimi
JustLikeAPI’yi kullanarak hakkınızdaki değerlendirmeleri izlediğinizden emin olabilirsiniz. İnceleme yönetim sisteminiz aradaki farkı anlayacaktır.
Olumlu incelemeler olmadan güven ve güvenilirliğin kazanılması kolay değildir. JustLikeAPI’yi kullanarak farklı platformlarda hakkınızda yapılan incelemeleri izlediğinizden emin olun. JustLikeAPI, şirketlerin tek bir yerden onlarca inceleme sitesi veya sosyal ağdaki incelemelere ya da kullanıcı hesaplarıyla ilgili diğer verilere erişmesine, bunları izlemesine, analiz etmesine ve yanıtlamasına olanak tanıyan gelişmiş bir veri çıkarma API’si hizmetidir. İnceleme yönetim sisteminiz aradaki farkları tespit eder.
justLikeAPI hakkında daha fazla bilgi
...
Daha çok oku
Özellikler
- Yanıt Yönetimi
- Sosyal Paylaşım
- Kampanya Yönetimi
- İnceleme Bildirimi
Müşterilerin Facebook, Instagram, Twitter ve YouTube’daki fotoğraf, video ve sosyal medya gönderileriyle markanızın hikayesini anlatmalarına imkan verin.
Bu ödüllü UGC (kullanıcı tarafından oluşturulan içerik) platformu, Facebook, Instagram, Twitter ve YouTube'dan elde edilen içeriği toplamanızı, düzenlemenizi ve satışları artırmak için bu sosyal kaynağı kullanmanızı sağlar.
Tüm büyük sosyal ağlardan anında görüntü, video ve metin toplayın; marka web sitelerinden dijital OOH’ye (açık hava reklamcılığı), banner reklamlarından ücretli sosyal reklamlara ve çok daha fazlasına kadar her pazarlama temas noktasında bu UGC’den doğrudan yararlanmadan önce, içerik oluşturucuları yönetmek ve kullanım haklarını kazanmak için güçlü yapay zeka ile geliştirilmiş araçları kullanın.
Hashtag'd hakkında daha fazla bilgi
...
Daha çok oku
Özellikler
- Yanıt Yönetimi
- Sosyal Paylaşım
- Kampanya Yönetimi
- İnceleme Bildirimi