15 yıldır işletmelerin daha iyi yazılımı
seçmesine yardımcı oluyoruz

Gözden Geçirme Yazılımı

Gözden Geçirme Yazılımı işletmelere referans ve değerlendirme toplama, olumsuz geri bildirimlere yanıt verme ve işletmenin sunduğu ürün veya hizmetlere ilişkin müşteri algısını iyileştirme konusunda yardım eder. Review Uygulaması olarak da bilinir.

17 sonuç

İşletmeler ve kurumlar, müşteri incelemelerini yönetmek, itibar puanlarını iyileştirmek ve yerel arama trafiğini artırmak için LocalClarity'yi kullanmaktadır. LocalClarity hakkında daha fazla bilgi
Maliyeti karşılığında diğer platformlardan daha fazla işlevsellik sağlayan LocalClarity, birden fazla konumda faaliyet gösteren işletmelerin ve kurumların doğrudan inceleme yanıtlarıyla ilişkiler geliştirmesine, müşteri geri bildirim eğilimleri hakkında bilgi edinmesine ve daha fazla yerel web trafiği çekmesine yardımcı olur. ReviewsInbox ile tek bir inceleme gelen kutusunda onlarca kaynaktan gelen incelemeleri yönetin. Programlar 10 ila 10.000 konumda faaliyet gösteren işletmeler ve her ölçekteki kurumlar için mevcuttur. LocalClarity hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İnceleme Bildirimi
  • Yanıt Yönetimi
  • Sosyal Paylaşım
  • Kampanya Yönetimi
Nicereply, destek ekipleri için müşteri memnuniyeti anket aracıdır. CSAT, NPS ve CES’yi ölçmek için tek tıklamayla anketler oluşturup gönderin.
Nicereply, destek ekipleri için tasarlanmış bir müşteri memnuniyeti anket aracıdır. Microsoft, Lenovo ve Hubspot gibi şirketlerdeki ekipler Nicereply’ı kullanarak şunları yapabilmektedir: - Her temsilci, ekip veya şirket için CSAT’yi (müşteri memnuniyeti puanı), NPS’yi (net tavsiye puanı) ve CES’yi (müşteri çaba puanı) ölçme - Bir bileti çözümledikten sonra otomatik olarak çözüm sonrası e-posta anketleri gönderme - Her e-postanın altında müşterilerden geri bildirim isteme - Anket yanıtı oranlarını %200 artırma - Yardım masasındaki verileri görme ve buna göre tetikleyiciler ayarlama - Markalama, sorular ve ölçeklere göre anketleri özelleştirme Nicereply hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İnceleme Bildirimi
  • Yanıt Yönetimi
  • Sosyal Paylaşım
  • Kampanya Yönetimi
Kısa süreli ve tatil amaçlı kiralama için hepsi bir arada yazılım. Tek abonelik, tüm araçlar. 14 günlük ücretsiz deneme. Kredi kartı gerekli değildir.
Smoobu, kısa süreli ve tatil amaçlı kiralama için hepsi bir arada bir yazılımdır. Smoobu, Airbnb, Booking.com, VRBO, Trip.com, Agoda vb. gibi tüm rezervasyon portallarınızı otomatik olarak senkronize eder. Böylece artık çift rezervasyon ve manuel fiyatlar konusunda endişelenmeye gerek kalmaz. Tek abonelik, tüm araçlar. Hakkınızdaki değerlendirmelerin artmasını sağlayacak kanal yöneticisi, PMS (emlak yönetim sistemi), web sitesi oluşturucu, rezervasyon motoru, birleşik gelen kutusu, çevrimiçi giriş ve özel misafir kılavuzu. Smoobu Pro’yu 14 gün boyunca deneyin. Kredi kartı gerekli değildir. Smoobu hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İnceleme Bildirimi
  • Yanıt Yönetimi
  • Sosyal Paylaşım
  • Kampanya Yönetimi
Zonka Feedback CX platformu çok kanallı anket ve geri bildirim yazılımıdır. Çalışan müşteri deneyimlerini ölçün, geliştirin ve dönüştürün.
Zonka Feedback CX platformu, çalışan ve müşteri deneyimini yönetme şeklinizi dönüştüren çok kanallı bir anket ve geri bildirim yazılımıdır. Net tavsiye skoru, müşteri çaba skoru ve müşteri memnuniyeti skoru dahil olmak üzere doğru CX (müşteri deneyimi) metriklerini ölçün. Tabletler, çevrimiçi, e-posta ve SMS gibi birden fazla kanaldan geri bildirim alın ve anketler gerçekleştirin. Ekibinizin uyumlu olmasını sağlayın, yanıtları görüntüleyin ve geri bildirim döngüsünü kapatmak için iş birliği yapın. Müşteri memnuniyeti ve büyümeyi hedeflemek için içgörülü geri bildirim raporlarını görüntüleyin. Zonka Feedback hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İnceleme Bildirimi
  • Yanıt Yönetimi
  • Sosyal Paylaşım
  • Kampanya Yönetimi
Canny, tüm geri bildirim döngüsünde gezinmek için ihtiyacınız olan her şeyi kapsayacak şekilde tasarlanmış bir kullanıcı geri bildirim aracıdır.
Ürün kararlarınıza yönelik bilgi sağlamak için kullanıcı geri bildirimlerini tek bir yerde toplayın, düzenleyin ve analiz edin. Geri bildirime öncelik verin, bir yol haritası oluşturun ve yerleşik bir değişim günlüğü ile iletişim döngüsünü kapatın. Canny hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İnceleme Bildirimi
  • Yanıt Yönetimi
  • Sosyal Paylaşım
  • Kampanya Yönetimi
Farklı yerlerden hakkınızdaki tüm incelemeleri pencere öğelerini kullanarak web sitenizde toplayın.
JustReview, internet üzerinden markanız hakkındaki incelemeleri toplamaya yönelik bir araçtır. Daha sonra bu incelemeleri, sunduğunuz değere ilişkin sosyal kanıt oluşturma amacıyla web sitenize kolayca (özelleştirilmiş pencere öğelerini kullanarak) ekleyebilirsiniz. Bu araç, hizmet şirketleri için (Facebook ve Google’daki incelemelerin eklenmesi) ve e-ticaret için (Amazon, eBay, Etsy, Allegro’daki incelemelerin eklenmesi) oldukça kullanışlıdır. TripAdvisor, Yelp, Trusted Shops, Booksy, Reviews.io ve daha fazlasını da destekleyen kullanışlı bir araçtır. -->Web sitesinde ücretsiz deneyin <-- JustReview hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İnceleme Bildirimi
  • Yanıt Yönetimi
  • Sosyal Paylaşım
  • Kampanya Yönetimi
Bazaarvoice’un inceleme yönetimi yazılımı, derecelendirme ve incelemelerinizi geniş ölçekte toplamanız, görüntülemeniz ve yönetmeniz için tam kontrol sağlar.
Bazaarvoice’un inceleme yönetimi yazılımı, derecelendirmelerinizi ve incelemelerinizi geniş ölçekte yönetmenize, satın almaların hızlı ve güvenli bir şekilde gerçekleşmesini sağlayacak şekilde UGC’yi kolayca toplayıp görüntülemenize ve gelir elde etmek, markanızı ölçeklendirmek, eyleme geçirilebilir içgörüler elde etmek ve müşteri sadakati oluşturmak için e-ticaret deneyiminizi iyileştirmenize yardımcı olur. Bazaarvoice hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İnceleme Bildirimi
  • Yanıt Yönetimi
  • Sosyal Paylaşım
  • Kampanya Yönetimi
Memnuniyeti artırma ve daha iyi ürünler oluşturma amacıyla tüm dijital temas noktalarında sürekli müşteri geri bildirimi alın.
Sürekli müşteri geri bildirimlerinin toplanması için güçlü bir kullanıcı yolculuk anketi yazılımı. • E-posta, bağlantı, web sitesi, ürün içi veya mobil uygulamalar aracılığıyla özelleştirilmiş anketler düzenleyin. • Yerel entegrasyonlar aracılığıyla araçlarla bağlantı kurun. • Sınırsız sayıda ekip arkadaşıyla iş birliği yapın. • Kullanıcı yolculuğunun tüm aşamalarında müşterilerden öngörüler edinin. • Geri bildirim almayı otomatikleştirin ve metrikleri izleyin. • Memnuniyeti artırmak, müşteri kaybını azaltmak, daha iyi ürünler oluşturmak ve etkili pazarlama stratejileri geliştirmek için geri bildirimleri analiz edin ve bunlara göre hareket geçin Survicate hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İnceleme Bildirimi
  • Yanıt Yönetimi
  • Sosyal Paylaşım
  • Kampanya Yönetimi
İşletmelerin müşteri incelemelerini otomatik olarak izlemesine ve daha fazla gelir elde etmek için bunlardan yararlanmasına yardımcı olmak amacıyla tasarlanmış inceleme yönetimi çözümü.
Reviewflowz, B2B hizmet olarak yazılım (Software as a Service, SaaS) ve dijital öncelikli şirketler için hepsi bir arada bir inceleme yönetim platformudur. Slack, e-posta veya web kancaları üzerinden çevrimiçi yapılan her yeni inceleme için bildirim alarak incelemelerinizi takip edin. Tüm incelemelerinize kullanımı kolay panomuzdan erişin. Grafiklere ve tarihlere, platformlara ve yıldız derecelendirmelerine göre filtreleme yapmanızı sağlayan güçlü bir arama motoruyla eyleme geçirilebilir bilgiler elde edin. Reviewflowz pencere öğesi (beta) ile incelemeleri web sitenizde görüntüleyerek gelire dönüştürün. ReviewFlowz hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İnceleme Bildirimi
  • Yanıt Yönetimi
  • Sosyal Paylaşım
  • Kampanya Yönetimi
OneDesk yazılımı, yardım masası ve proje yönetimini tek bir uygulamada birleştirir. Müşteri biletlerini ve projeleri tek bir uygulamadan yönetin.
OneDesk yazılımı, yardım masası ve proje yönetimini tek uygulamada birleştirir. Uygulama satın almaya, entegre etmeye ve uygulamalar arasında geçiş yapmaya gerek yoktur. Ekibiniz tek bir yerden müşterilerinizi destekleyebilir ve projelerin üzerinde çalışabilir. KOBİ'lerle birlikte büyük işletmelerdeki departmanları da hedefleyen OneDesk; proje yöneticileri, müşteri hizmetleri, BT, profesyonel hizmetler ve daha fazlası tarafından sıklıkla kullanılmaktadır. Bu kullanımı kolay, özellik açısından zengin ve büyük ölçüde yapılandırılabilir yazılım, hem bilet hem de görev iş akışlarını yönetebilir. OneDesk hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İnceleme Bildirimi
  • Yanıt Yönetimi
  • Sosyal Paylaşım
  • Kampanya Yönetimi
Tüm ürün incelemelerini tek bir yerde toplayarak hakkınızdaki incelemelere bütünsel bir genel bakış sunar.
FeedCheck, tüketicilere ve tüketici elektroniği markalarına alıcılarla bağlantı kurma amacıyla müşteri incelemelerini izlemelerinde yardımcı olur. Markalar, FeedCheck'i kullanarak ürün portföyünün tamamında ürün incelemelerini yönetebilir. FeedCheck hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İnceleme Bildirimi
  • Yanıt Yönetimi
  • Sosyal Paylaşım
  • Kampanya Yönetimi
ReviewThread, işletmenizin daha iyi çevrim içi yorumlar almasına yardımcı olur.
İşletmeniz için olumlu bir çevrim içi itibar oluşturmak pek kolay bir iş değil. ReviewThread işinizi kolaylaştırması için tasarlandı. Yazılımımız, daha fazla müşteri çekebilmeniz için işletmenizin daha iyi çevrim içi incelemeler almasına yardımcı olur. Müşteri yorumlarınızı oluşturun, izleyin ve paylaşın. İlk yapacağınız şey, e-posta ve kısa mesaj kampanyalarıyla daha fazla yorum bırakılmasını teşvik etmek. Ardından, tek bir kontrol panelinden yorumları izleyin ve yorumlara yanıt verin. Son olarak, web sitenizde yorumları görüntüleyin ve bu yorumları sosyal medya kanallarınızda paylaşın. ReviewThread hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İnceleme Bildirimi
  • Yanıt Yönetimi
  • Sosyal Paylaşım
  • Kampanya Yönetimi
Hepsini bir arada sunan bu inceleme yönetim platformu sayesinde düzinelerce kanaldan geri bildirim oluşturun, izleyin, yanıtlayın ve analiz edin.
Her türlü küresel platformda (pazar yerleri, yerel ticaret siteleri, inceleme platformları, uygulama mağazaları, sosyal medya ve daha fazlası) itibar yönetiminizi otomatikleştirin. İzin veren sitelerdeki incelemelere ve sorulara yanıt verin. Gerçek zamanlı uyarılar alın ve iş akışlarını kullanın, olayları yönlendirin ve işi verimli bir şekilde tamamlamak için önceliklendirin. Derecelendirmeleri artırmak ve konuşma oranlarını artırmak için dinlemeyi, müşterilerle iletişim kurmayı ve eyleme geçirilebilir içgörüler toplamayı kolaylaştırın. Reputation Studio hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İnceleme Bildirimi
  • Yanıt Yönetimi
  • Sosyal Paylaşım
  • Kampanya Yönetimi
Müşterilerinizin pazarlama motorları haline gelmelerini, inceleme hacmini ve derecelendirmelerini artırmalarını ve daha yüksek müşteri kazanımı elde etmelerini sağlar.
İşinizi geliştirmeye yardımcı olan çevrimiçi itibar yönetimi yazılımı. İncelemelerinizi dakikalar içinde geliştirmeye başlayın. Yeni incelemeler ve müşteri geri bildirimleri hakkındaki uyarıları tek bir panodan alın. Müşterilere kolayca yanıt verin ve marka itibarınızı geliştirmek için çalışın. İtibar yönetimi yazılımı, web sayfanızda müşterileri çekmeye devam etmeye yönelik olarak değerlendirmelerin ve derecelendirmelerin tutarlılığını korur. Ayrıca, hizmetinizin her zaman en iyi etiketlerle gösterilmesi için derecelendirmenin 4 ile 5 arasında olmasını sağlar. ReviewNinja hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İnceleme Bildirimi
  • Yanıt Yönetimi
  • Sosyal Paylaşım
  • Kampanya Yönetimi
JustLikeAPI’yi kullanarak hakkınızdaki değerlendirmeleri izlediğinizden emin olabilirsiniz. İnceleme yönetim sisteminiz aradaki farkı anlayacaktır.
Olumlu incelemeler olmadan güven ve güvenilirliğin kazanılması kolay değildir. JustLikeAPI’yi kullanarak farklı platformlarda hakkınızda yapılan incelemeleri izlediğinizden emin olun. JustLikeAPI, şirketlerin tek bir yerden onlarca inceleme sitesi veya sosyal ağdaki incelemelere ya da kullanıcı hesaplarıyla ilgili diğer verilere erişmesine, bunları izlemesine, analiz etmesine ve yanıtlamasına olanak tanıyan gelişmiş bir veri çıkarma API’si hizmetidir. İnceleme yönetim sisteminiz aradaki farkları tespit eder. justLikeAPI hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İnceleme Bildirimi
  • Yanıt Yönetimi
  • Sosyal Paylaşım
  • Kampanya Yönetimi
Müşterilerin Facebook, Instagram, Twitter ve YouTube’daki fotoğraf, video ve sosyal medya gönderileriyle markanızın hikayesini anlatmalarına imkan verin.
Bu ödüllü UGC (kullanıcı tarafından oluşturulan içerik) platformu, Facebook, Instagram, Twitter ve YouTube'dan elde edilen içeriği toplamanızı, düzenlemenizi ve satışları artırmak için bu sosyal kaynağı kullanmanızı sağlar. Tüm büyük sosyal ağlardan anında görüntü, video ve metin toplayın; marka web sitelerinden dijital OOH’ye (açık hava reklamcılığı), banner reklamlarından ücretli sosyal reklamlara ve çok daha fazlasına kadar her pazarlama temas noktasında bu UGC’den doğrudan yararlanmadan önce, içerik oluşturucuları yönetmek ve kullanım haklarını kazanmak için güçlü yapay zeka ile geliştirilmiş araçları kullanın. Hashtag'd hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İnceleme Bildirimi
  • Yanıt Yönetimi
  • Sosyal Paylaşım
  • Kampanya Yönetimi
Hepsi bir arada platformumuzla işinizi güçlendirin. CRM'de uzmanlaşın, sosyal erişimi otomatikleştirin, incelemeleri kontrol edin ve iletişimleri merkezileştirin.
İşletmenizin pazarlama çalışmalarını kolaylaştırmak ve daha fazla potansiyel müşteriye ulaşmak mı istiyorsunuz? Hepsi bir arada platformuyla işinizi güçlendirin. Otomatik e-posta ve SMS erişimi ile CRM'nizi sorunsuz bir şekilde yönetin, inceleme kontrolünüzde ustalaşın ve pazarınıza hakim olun. Tüm iletişimlerin gücünü tek bir yerde yaşayın. Potansiyelinizi ortaya çıkarın ve işinizi yeni zirvelere taşıyın. Artificial Intelligence Stuff hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İnceleme Bildirimi
  • Yanıt Yönetimi
  • Sosyal Paylaşım
  • Kampanya Yönetimi