115 sonuç
Bir ITSM yazılımı olan Jira Service Management, yüksek hızda çalışması gereken ekiplerin hızla ve birlikte harika hizmet deneyimleri sunmasına yardımcı olur. JIRA Service Management hakkında daha fazla bilgi
Jira Service Management, BT, geliştirme, operasyon ve işletme ekiplerine yüksek hız sağlayan bir ITSM (bilgi teknolojisi altyapı kütüphanesi) çözümüdür. Güçlendirilmiş ekipler geleneksel ITSM’nin karmaşıklığı olmadan iyi hizmet deneyimleri sunabilir ve Jira’nın açık iş birliği platformu aracılığıyla daha fazla etki yaratacak çabaları koordine edebilirler. Modernize edilmiş iş akışları, otomasyon kuralları, kuyruklar, SLA’lar (hizmet seviyesi anlaşması) ve self servis portalın tümü BT, geliştirici, operasyonlar ve işletme ekiplerini silo olmaksızın büyük ölçekte olağanüstü hizmet yönetimi sunmak için güçlendirir. JIRA Service Management hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • BT Varlık Yönetimi
  • Bilgi Bankası Yönetimi
  • Değişiklik Yönetimi
  • Olay Yönetimi
  • Self Servis Portal
  • Hizmet Seviyesi Anlaşması (SLA) Yönetimi
  • Mobil Erişim
  • Müşteri Desteği
(Gamified Yardım Masası + Varlık Yönetimi) - komplikasyonlar = Freshservice. Ayrıca, hizmet masası da ITIL’e hazırdır. Freshservice hakkında daha fazla bilgi
Freshservice, yeni bir dokunuşa sahip çevrimiçi BT Hizmet Masasıdır. Bu araç, yeni kaynakların otomatik keşfi, güçlü yapılandırma yönetimi ve gelişmiş etki analizi gibi güçlü etiketleme ve varlık yönetimi özelliklerine yepyeni bir kullanıcı deneyimini de ekliyor. Olay, Sorun, Değişim, Sürüm ve Bilgi Yönetimi, Freshservice’i kuruluşunuzun BT yönetimi ihtiyaçları için mükemmel bir çözüm haline getiren diğer özellikler arasındadır. Freshservice hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • BT Varlık Yönetimi
  • Bilgi Bankası Yönetimi
  • Değişiklik Yönetimi
  • Olay Yönetimi
  • Self Servis Portal
  • Hizmet Seviyesi Anlaşması (SLA) Yönetimi
  • Mobil Erişim
  • Müşteri Desteği
Vision Helpdesk’in hizmet masası PINKVerify sertifikalı ITIL ITSM şikayet BT yardım masası yazılımıdır. Vision Helpdesk hakkında daha fazla bilgi
Vision Helpdesk’in hizmet masası, PINKVerify sertifikalı ITIL ITSM şikayet BT yardım masası yazılımıdır. Vision Helpdesk’in hizmet masası aracı, varlık yönetimi, olay yönetimi, sorun, değişiklik, sürüm dağıtımı, hizmet talebi, hizmet kataloğu, finansal yönetim, ürün ve tedarikçi yönetimi ve daha birçok özellik sunmaktadır. 2007'den beri dünya genelinde 15.000’den fazla şirket Vision Helpdesk'e güvenmektedir. Vision Helpdesk hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • BT Varlık Yönetimi
  • Bilgi Bankası Yönetimi
  • Değişiklik Yönetimi
  • Olay Yönetimi
  • Self Servis Portal
  • Hizmet Seviyesi Anlaşması (SLA) Yönetimi
  • Mobil Erişim
  • Müşteri Desteği
LiveAgent, işletmelerin müşteri hizmetlerinde başarıya ulaşmasına yardımcı olur. Bir müşteri topluluğu oluşturun, müşteri memnuniyetini artırın ve başarıya ulaşın. LiveAgent hakkında daha fazla bilgi
LiveAgent, piyasaya öncülük eden bir sohbet aracına sahiptir. Müşteri bilgi tabanı sayesinde müşteri bekleme sürelerini, temsilcilerinizin iş yükünü ve biletleri çözüme ulaştırmak için harcadığınız zamanı azaltmanıza yardımcı olur. Birleşik gelen kutusu ve güçlü karma bilet oluşturma sistemi dahil olmak üzere 175’ten fazla yardım masası özelliğini keşfedin. LiveAgent ile birinci sınıf müşteri hizmetleri sunmak çok kolaydır. Ücretsiz deneme sürümünüzü kredi kartı bilgisi girmeden başlatın. LiveAgent hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • BT Varlık Yönetimi
  • Bilgi Bankası Yönetimi
  • Değişiklik Yönetimi
  • Olay Yönetimi
  • Self Servis Portal
  • Hizmet Seviyesi Anlaşması (SLA) Yönetimi
  • Mobil Erişim
  • Müşteri Desteği
Bitrix24, 8 milyon şirketin kullandığı önemli bir ücretsiz hizmet masası (yardım masası) çözümüdür. Bulut, mobil, açık kaynak sürümleri. Bitrix24 hakkında daha fazla bilgi
Bitrix24, 8 milyon şirketin kullandığı önemli bir ücretsiz hizmet masası (yardım masası) çözümüdür. Bulut, mobil, açık kaynak sürümleri. Ücretsiz çok kanallı iletişim merkezi sayesinde müşterilerinizl e e-posta, telefon, canlı sohbet, sosyal ağlar ve mobil mesajlaşma araçlarıyla iletişim kurabilirsiniz. 12 destek temsilcisine kadar olan ekipler için tamamen ücretsizdir. Bitrix24 hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • BT Varlık Yönetimi
  • Bilgi Bankası Yönetimi
  • Değişiklik Yönetimi
  • Olay Yönetimi
  • Self Servis Portal
  • Hizmet Seviyesi Anlaşması (SLA) Yönetimi
  • Mobil Erişim
  • Müşteri Desteği
SysAid, on yıllık yapay zeka bilgilerini temel alan Hizmet Masası Otomasyonuyla BT’nin daha çok değil daha akıllı çalışmasına yardımcı olur. Hemen ücretsiz deneyin. SysAid hakkında daha fazla bilgi
SysAid, BT’nin daha çok değil daha akıllı çalışmasını sağlamak için hizmet otomasyonu kullanır. Neredeyse kendi kendini yöneten hizmet masası sayesinde dünya genelinde milyonlarca kullanıcı daha hızlı hizmet, daha hafif iş yükü ve çok daha sorunsuz bir hizmet deneyiminin keyfini çıkarıyor. ITSM’nin (bilgi teknolojisi hizmet yönetimi) her yönünü son derece rahat ve otomatik hale getirir, BT’yi karmaşadan kurtararak işletmenizin gücünü korumaya devam etmesi için gerçekten ihtiyaç duyulan işlere zaman ayırabilmesini sağlar. SysAid, BT’nin son derece ihtiyaç duyduğu düzeltmeyi sağlar. Hemen ücretsiz deneyin. SysAid hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • BT Varlık Yönetimi
  • Bilgi Bankası Yönetimi
  • Değişiklik Yönetimi
  • Olay Yönetimi
  • Self Servis Portal
  • Hizmet Seviyesi Anlaşması (SLA) Yönetimi
  • Mobil Erişim
  • Müşteri Desteği
Potansiyel müşterilerle sohbet etmenin kullanıcı dostu bir yolu olan, son derece esnek hizmet masası ve varlık yönetimi platformu. İşyerinde kurulabilir. Mint Service Desk hakkında daha fazla bilgi
Mint Service Desk, hizmet masasının ve varlık yönetiminin işlevlerini bir arada barındıran güçlü bir araçtır. İşyerinde kurulabilen sürümü bulunmaktadır. Temel Özellikler: - esnek varlık yönetimi yapısı - varlık yönetimiyle entegre biletleme sistemi - e-posta entegrasyonu - özel bilet türleri - dinamik alanlar - belge şablonları ve daha fazlası. Mint Service Desk, SERVIEW tarafından onaylanmıştır. Mint Service Desk hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • BT Varlık Yönetimi
  • Bilgi Bankası Yönetimi
  • Değişiklik Yönetimi
  • Olay Yönetimi
  • Self Servis Portal
  • Hizmet Seviyesi Anlaşması (SLA) Yönetimi
  • Mobil Erişim
  • Müşteri Desteği
Project management solution that helps businesses plan projects, manage service tickets, allocate resources, generate quotes, and more. Drive Lynx hakkında daha fazla bilgi
A project management solution that helps businesses plan projects and tasks, manage service tickets, allocate resources, generate quotes, and get real time data inputs from your project resources anywhere, anytime. Built on a secure, robust platform, Drive Lynx helps you grow new business and optimize scarce resources using real time dashboards and customised settings. Our customer success team offers in-person sessions, a Knowledge Center for tutorials and videos, and Masterclass webinars. Drive Lynx hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • BT Varlık Yönetimi
  • Bilgi Bankası Yönetimi
  • Değişiklik Yönetimi
  • Olay Yönetimi
  • Self Servis Portal
  • Hizmet Seviyesi Anlaşması (SLA) Yönetimi
  • Mobil Erişim
  • Müşteri Desteği
Zendesk Support is the IT service desk software built for better customer relationships.
Zendesk Suite is the only complete customer service solution, that is both easy to use and scales with your business. On average, companies using Zendesk increase customer satisfaction by 25% and agent productivity by 30% - at any scale. All your customer interactions live in a single, dynamic interface with features like web widgets, pre-defined ticket responses, and a full customer history. Get up and running quickly, and expect to see results even faster. Zendesk Suite includes the following products: Ticketing System, Help Center, Community Forum, Messaging, Zendesk Talk, Zendesk Explore and Zendesk Sunshine Conversations. The Zendesk Suite is offered in five different plans depending on a companies need. These plans are: Team, Growth, Professional, Enterprise and Enterprise Plus. Connect with Zendesk to see which plan is best for your business. Zendesk Suite hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • BT Varlık Yönetimi
  • Bilgi Bankası Yönetimi
  • Değişiklik Yönetimi
  • Olay Yönetimi
  • Self Servis Portal
  • Hizmet Seviyesi Anlaşması (SLA) Yönetimi
  • Mobil Erişim
  • Müşteri Desteği
The customer support platform that ensures you understand customer needs, get to the root of their issues, and increase their happiness
TeamSupport's customer-centric Support platform empowers businesses to do much more than just ticket management. Through extensive customer management tools, which include account trend analytics, satisfaction scoring, and more, Support enables you to understand your customers better - rather than only focusing on the ticket. This leads to improved customer relationships that enable you to grow your revenue, increase customer happiness, and reduce churn. TeamSupport hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • BT Varlık Yönetimi
  • Bilgi Bankası Yönetimi
  • Değişiklik Yönetimi
  • Olay Yönetimi
  • Self Servis Portal
  • Hizmet Seviyesi Anlaşması (SLA) Yönetimi
  • Mobil Erişim
  • Müşteri Desteği
Achieve faster ticket resolutions & waste less time repeating tasks with one of the most reviewed & highest rated service desks.
SolarWinds Service Desk, previously Samanage Service Platform, is an award-winning IT service desk software. Powered by smart technology like AI and automations and built with ITIL best practices in mind, SolarWinds Service Desk can remove the manual burden of managing incoming tickets or tracking technology assets, freeing up budget and empowering IT professionals to focus on critical growth projects and transformation. SolarWinds Service Desk hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • BT Varlık Yönetimi
  • Bilgi Bankası Yönetimi
  • Değişiklik Yönetimi
  • Olay Yönetimi
  • Self Servis Portal
  • Hizmet Seviyesi Anlaşması (SLA) Yönetimi
  • Mobil Erişim
  • Müşteri Desteği
Download free IT help desk software for IT pros & sysadmins around the world in all businesses. Support & mobile apps also free.
The Spiceworks IT Help Desk is purpose-built for IT pros, we have just what you need to run a better internal IT help desk and a better business. Start tackling tickets in minutes with free help desk software (on your server or in the cloud). Plus, it's more than just ticket tracking: understand (and change!) team behavior and articulate your value to the business. Get it free today! Spiceworks hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • BT Varlık Yönetimi
  • Bilgi Bankası Yönetimi
  • Değişiklik Yönetimi
  • Olay Yönetimi
  • Self Servis Portal
  • Hizmet Seviyesi Anlaşması (SLA) Yönetimi
  • Mobil Erişim
  • Müşteri Desteği
Atera is the ultimate all-in-one remote IT management solution for MSPs, IT consultants and IT departments. Try Atera for free today!
Atera offers a comprehensive solution for MSPs and IT Professionals. The platform provides one integrated solution: full remote monitoring and management (RMM), PSA, remote access, patch management, billing, reports, and so much more! Atera’s disruptive pricing model also helps managed IT service providers scale their business while providing continued best-in-class service. All plans include unlimited devices, meaning you only pay per technician. Try Atera for free today! Atera hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • BT Varlık Yönetimi
  • Bilgi Bankası Yönetimi
  • Değişiklik Yönetimi
  • Olay Yönetimi
  • Self Servis Portal
  • Hizmet Seviyesi Anlaşması (SLA) Yönetimi
  • Mobil Erişim
  • Müşteri Desteği
Get your software set up in as little as 24 hours with our industry-leading, 100% U.S.-based 24/7 customer support.
Issues, tickets, complaints, and more; whatever you call it, we solve it. With your choice of Issuetrak’s cloud or on-premise software, unlimited free end users can submit, edit, and close tickets — and thanks to our easy multichannel submission options, they won’t need training to do it. Improve and automate your workflows, manage visibility, and make reports a breeze with dashboards. Take advantage of our Active Directory integration, asset management module, and much more! Issuetrak hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • BT Varlık Yönetimi
  • Bilgi Bankası Yönetimi
  • Değişiklik Yönetimi
  • Olay Yönetimi
  • Self Servis Portal
  • Hizmet Seviyesi Anlaşması (SLA) Yönetimi
  • Mobil Erişim
  • Müşteri Desteği
Help desk support software and asset management tool includes, knowledgebase, SLA management, ticket tracking, inventory management.
ManageEngine ServiceDesk Plus is a completely web-based Help Desk and Asset Management Software. It offers an integrated package with Incident management(Trouble Ticketing), Asset Tracking, Purchasing , Contract Management, Self-Service Portal, and Knowledge Base at an affordable price point. ServiceDesk Plus provides all that you need to have a full-fledged IT Help Desk and a productive Help Desk staff. ManageEngine ServiceDesk Plus is available in both normal edition and also ITIL edition. ManageEngine ServiceDesk Plus hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • BT Varlık Yönetimi
  • Bilgi Bankası Yönetimi
  • Değişiklik Yönetimi
  • Olay Yönetimi
  • Self Servis Portal
  • Hizmet Seviyesi Anlaşması (SLA) Yönetimi
  • Mobil Erişim
  • Müşteri Desteği
Cloud-based, scalable customer service optimization software available on a unified platform for demanding B2B service teams.
Founded in 2003, Vivantio is a leading provider of customer service optimization software and solutions for demanding B2B service teams. By combining the comprehensive power of enterprise-level software with the flexibility of a modern cloud-based solution, Vivantio provides an intuitive, flexible and scalable unified service management platform that empowers businesses to achieve unparalleled service excellence. Vivantio hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • BT Varlık Yönetimi
  • Bilgi Bankası Yönetimi
  • Değişiklik Yönetimi
  • Olay Yönetimi
  • Self Servis Portal
  • Hizmet Seviyesi Anlaşması (SLA) Yönetimi
  • Mobil Erişim
  • Müşteri Desteği
NinjaOne (formerly NinjaRMM) is the easiest, all-in-one IT management solution that MSPs and IT professionals love.
NinjaOne (formerly NinjaRMM) is the leading unified IT operations solution that simplifies the way IT teams work. With NinjaOne, IT teams can manage all their endpoints and support end-users within one fast, modern, intuitive platform, improving technician efficiency and user satisfaction. The NinjaOne platform gives IT teams proactive monitoring, patch management & more. NinjaOne supports over 9,000 customers around the world, and is consistently ranked #1 for our world-class customer support. NinjaOne hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • BT Varlık Yönetimi
  • Bilgi Bankası Yönetimi
  • Değişiklik Yönetimi
  • Olay Yönetimi
  • Self Servis Portal
  • Hizmet Seviyesi Anlaşması (SLA) Yönetimi
  • Mobil Erişim
  • Müşteri Desteği
TeamDynamix is a no-code ITSM solution that offers integrated Project Portfolio Management with enterprise integration and automation.
One no-code platform for IT Service Management (ITSM), Project Portfolio Management (PPM) with Enterprise Integration & Automation (iPaaS). TeamDynamix is easy to use, own, and operate - all configured from screens without any coding or scripting. The ITSM platform offers support for ITIL with an all-inclusive solution; incident/problem management, asset, change management, self-service portal, knowledge base, automation & workflow, and unlimited integrations. White glove implementation. TeamDynamix hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • BT Varlık Yönetimi
  • Bilgi Bankası Yönetimi
  • Değişiklik Yönetimi
  • Olay Yönetimi
  • Self Servis Portal
  • Hizmet Seviyesi Anlaşması (SLA) Yönetimi
  • Mobil Erişim
  • Müşteri Desteği
BOSSDesk is an award winning fully integrated Service Desk/ Help Desk ITSM solution available for both on the Cloud and On-Premise.
BOSSDesk a fully integrated ITIL based ITSM/Service Desk/Help Desk and IT Asset Management solution available for both Cloud and On-Premise. It incorporates capabilities for ensuring a productive and efficient remote work experience with an award winning user-friendly interface and a powerful Service Catalog. BOSSDesk has been highly ranked by customers for providing an affordable ITSM solution with great user experience, wide range of features, and excellent customer support. BOSSDesk hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • BT Varlık Yönetimi
  • Bilgi Bankası Yönetimi
  • Değişiklik Yönetimi
  • Olay Yönetimi
  • Self Servis Portal
  • Hizmet Seviyesi Anlaşması (SLA) Yönetimi
  • Mobil Erişim
  • Müşteri Desteği
Customizable solution includes project management, CRM and service desk with integrated time and billing running off the same database.
Autotask PSA is a secure, reliable and fully-featured cloud PSA helping MSPs and IT Service Providers run their IT managed services business. The modern and easy-to-use PSA's integrated modules include Service Desk, CRM/Contact Management, Document Management, Outsourcing, Project Management, Contract Administration, Time Tracking, Billing, Reporting and Business Analytics - to provide a singular view of the entire business and drive efficiency, accountability, insight, and profitability. Autotask PSA hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • BT Varlık Yönetimi
  • Bilgi Bankası Yönetimi
  • Değişiklik Yönetimi
  • Olay Yönetimi
  • Self Servis Portal
  • Hizmet Seviyesi Anlaşması (SLA) Yönetimi
  • Mobil Erişim
  • Müşteri Desteği
Get a fit-for-purpose support solution implemented in record time with low-code customizations and ITSM best-practice capabilities.
InvGate Service Desk is an ITIL-ready solution with an unprecedented user interface offering Incident, Problem, Change, Asset & Knowledge processes. Service Desk provides unmatched collaboration between users, powerful automations & smart ticket management tools. Multi-tenant cloud-based SaaS or On-Premise implementation. 100% code-free configuration, drag-and-drop visual workflow builder, business analytics reporting, custom dashboards, SLAs, email ticketing, and Gamification. InvGate Service Desk hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • BT Varlık Yönetimi
  • Bilgi Bankası Yönetimi
  • Değişiklik Yönetimi
  • Olay Yönetimi
  • Self Servis Portal
  • Hizmet Seviyesi Anlaşması (SLA) Yönetimi
  • Mobil Erişim
  • Müşteri Desteği
Fully integrated Help Desk system for small to medium sized companies that is affordable to own and easy to install, configure and use.
Fully integrated Help Desk and IT Asset Management system designed for small to medium sized companies to be affordable to own, easy to install and configure and easy to use. Track-It! includes modules for Help Desk, Asset Management, Change Management, Purchasing, Self Service, Dashboards, Reporting, SLAs, Business Rules and more. Track-It! hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • BT Varlık Yönetimi
  • Bilgi Bankası Yönetimi
  • Değişiklik Yönetimi
  • Olay Yönetimi
  • Self Servis Portal
  • Hizmet Seviyesi Anlaşması (SLA) Yönetimi
  • Mobil Erişim
  • Müşteri Desteği
Fully-managed service management suite that includes ticketing, workflow automation & notification for service desks and help desks.
OTRS is a fully-managed service desk that includes ticketing, workflow/process automation and notification, CMDB, SLAs, request management and more. Processes can incorporate ITIL and/or specific security requirements. ITSM, Customer Service and Corporate Security professionals use OTRS to structure communication and streamline internal processes so that they can respond quickly to any situation and provide great service in a cost effective way. Try service desk software now! OTRS hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • BT Varlık Yönetimi
  • Bilgi Bankası Yönetimi
  • Değişiklik Yönetimi
  • Olay Yönetimi
  • Self Servis Portal
  • Hizmet Seviyesi Anlaşması (SLA) Yönetimi
  • Mobil Erişim
  • Müşteri Desteği
Alloy Navigator is a real-world solution beautifully designed for real-world customers, built by real-world IT people just like you.
Achieving high levels of service while meeting customer needs is essential to any IT organization. That's why we designed Alloy Navigator's intuitive, easy-to-use Service Desk complete with a tightly integrated Knowledge Base and Self-Service Portal. Couple that with Asset Management integration and the flexible beauty of intelligent workflow and you've got yourself a complete IT management solution. Alloy Navigator hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • BT Varlık Yönetimi
  • Bilgi Bankası Yönetimi
  • Değişiklik Yönetimi
  • Olay Yönetimi
  • Self Servis Portal
  • Hizmet Seviyesi Anlaşması (SLA) Yönetimi
  • Mobil Erişim
  • Müşteri Desteği
Support, engage, and convert customers on a single platform. Helpdesk and customer communications software designed for your business.
Re:amaze is a web based helpdesk and customer communications platform to help businesses support, engage, and convert customers. Built for high-scalability and designed with your customers in mind, Re:amaze provides crucial support features like chat and automatic customer engagement as well as integrations for your social media, mobile, and email channels. Re:amaze also offers management solutions for team workflows, shared inboxes, FAQ, reporting, and satisfaction surveys. Re:amaze hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • BT Varlık Yönetimi
  • Bilgi Bankası Yönetimi
  • Değişiklik Yönetimi
  • Olay Yönetimi
  • Self Servis Portal
  • Hizmet Seviyesi Anlaşması (SLA) Yönetimi
  • Mobil Erişim
  • Müşteri Desteği
ChangeGear is an award-winning ITSM platform, recognized as ‘best in class’ by analysts like Gartner and Forrester.
ChangeGear delivers a comprehensive solution with innovative IT Service Management capabilities, ITIL-based modules, self-service, cost-effective licensing. With a business-friendly interface, users can easily build, configure, automate, and deploy services enterprise-wide. ChangeGear takes the complexity out of IT and provides smarter tools, processes, and automation for delivering efficient IT service management. Available for change management to a complete service management solution. ChangeGear hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • BT Varlık Yönetimi
  • Bilgi Bankası Yönetimi
  • Değişiklik Yönetimi
  • Olay Yönetimi
  • Self Servis Portal
  • Hizmet Seviyesi Anlaşması (SLA) Yönetimi
  • Mobil Erişim
  • Müşteri Desteği
ITIL-aligned service management software with KPI dashboard that helps track workload for each employee and assign tasks efficiently.
TOPdesk cloud-based software helps companies offer better services to their customers. With easy-to-use Help Desk software and over 20 years experience our software helps you manage incidents, create workflows, and keep track of configurations. Make your end users more self-reliant thanks to the Self-Service Portal. More than 4500 organisations worldwide already use TOPdesk to increase efficiency and improve customer satisfaction. Are you looking for service excellence? Let us be your guides. TOPdesk hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • BT Varlık Yönetimi
  • Bilgi Bankası Yönetimi
  • Değişiklik Yönetimi
  • Olay Yönetimi
  • Self Servis Portal
  • Hizmet Seviyesi Anlaşması (SLA) Yönetimi
  • Mobil Erişim
  • Müşteri Desteği
Helpdesk software that can be used by companies to provide smooth delivery of customer support and helpdesk solution
Helpdesk software with all the "must have" features of enterprise class systems offered to all businesses at minimal cost to users. Don't spend a fortune on helpdesk solution.Try azuredesk.co today for free 14 day trial .It provides ticketing system to track support cases, Sleek UI for Admin requests, 3 party Integration with JIRA, Olark, Slack, Charge Desk & many other software, Reporting, Ticket Fields, Tabbed UI, Rules AzureDesk hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • BT Varlık Yönetimi
  • Bilgi Bankası Yönetimi
  • Değişiklik Yönetimi
  • Olay Yönetimi
  • Self Servis Portal
  • Hizmet Seviyesi Anlaşması (SLA) Yönetimi
  • Mobil Erişim
  • Müşteri Desteği
Supercharge Your Employee Efficiency with Intelligent and ITIL based Service Desk that comes with pre-built ITIL templates.
SapphireIMS ITIL-based ITSM solution is a ready-to-use solution comes with pre-built ITIL templates that can standardize, digitize and transform your ITSM processes. SapphireIMS automates & enables you to implement ITIL best practices for incident management, problem management, change management, and service fulfillment processes to make the service delivery standardized and agile. The Robotic Process Automation enables you to automate the processes and integrate them with business applications SapphireIMS hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • BT Varlık Yönetimi
  • Bilgi Bankası Yönetimi
  • Değişiklik Yönetimi
  • Olay Yönetimi
  • Self Servis Portal
  • Hizmet Seviyesi Anlaşması (SLA) Yönetimi
  • Mobil Erişim
  • Müşteri Desteği
Customer Support & Feedback Software. Available in SaaS & On-Premise. Highly customizable, scalable and flexible. Free 14-day trial.
Feature-rich Customer Support & Feedback Software including Multi-channel Ticketing, Live Chat With Messengers Aggregator, ChatBot, Feedback Community Portal, Knowledge Base. Available in SaaS & On-Premise. Highly customizable, scalable, and flexible. Free 14-day trial. UseResponse hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • BT Varlık Yönetimi
  • Bilgi Bankası Yönetimi
  • Değişiklik Yönetimi
  • Olay Yönetimi
  • Self Servis Portal
  • Hizmet Seviyesi Anlaşması (SLA) Yönetimi
  • Mobil Erişim
  • Müşteri Desteği
Made in Germany: Echolon Service Desk Software. Flexible, easy to implement, expandable, adaptable to your needs.
Made in Germany: Echolon as service desk software. The EcholoN Service Desk integrates flexibly into your structure and can be connected to existing systems (intranet software, e-mail system, database, etc.). Create, delegate, prioritize, track, review and manage tasks, processes, requests of any kind (software bugs, project tasks, change requests, enhancements, etc.). Expandable with further useful modules, adaptable to your needs. EcholoN hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • BT Varlık Yönetimi
  • Bilgi Bankası Yönetimi
  • Değişiklik Yönetimi
  • Olay Yönetimi
  • Self Servis Portal
  • Hizmet Seviyesi Anlaşması (SLA) Yönetimi
  • Mobil Erişim
  • Müşteri Desteği
Motadata ServiceOps is an AI-enabled ITSM platform to streamline business processes with complete ESM capabilities.
Motadata ServiceOps is an ITIL-aligned ITSM solution built on our proprietary DFIT (Deep Learning Framework for IT Operation) that empowers IT organizations to rapidly adopt changes across people, processes, and technology. It offers capabilities like intelligent automation, NLP-powered virtual agents, support for enterprise service management, and more. The major modules are Help Desk, Service Desk, IT Asset Management, and Patch Management. Motadata ServiceOps hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • BT Varlık Yönetimi
  • Bilgi Bankası Yönetimi
  • Değişiklik Yönetimi
  • Olay Yönetimi
  • Self Servis Portal
  • Hizmet Seviyesi Anlaşması (SLA) Yönetimi
  • Mobil Erişim
  • Müşteri Desteği
Cayzu helps small businesses, non-profits, educational institutions and enterprises deliver best-in-class customer service efficiently.
Cayzu is an cloud-based online helpdesk and ticketing system platform that helps your internal teams and customer support agents work efficiently. Cayzu enables your team to build out a comprehensiv e and robust knowledgebase in real-time using actual business use cases from customer inquiries and requests. Additionally, Cayzu makes it easy to streamline workflows with tagging, private notes, scripted responses, advanced delegation and integration with cloud apps you already use. Cayzu hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • BT Varlık Yönetimi
  • Bilgi Bankası Yönetimi
  • Değişiklik Yönetimi
  • Olay Yönetimi
  • Self Servis Portal
  • Hizmet Seviyesi Anlaşması (SLA) Yönetimi
  • Mobil Erişim
  • Müşteri Desteği
HaloITSM brings everything you need for IT support into one centralised solution.
HaloITSM is a single, all-inclusive ITSM software solution. It will transform your current ways of working into intuitive, up-to-the-minute workflows, as well as give your teams the ability to deliver the very best service to customers and employees alike. It wont just standardize your processes, but it will also deliver valuable analytics, so you can match your IT delivery to the true needs of your business, present, and future. HaloITSM hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • BT Varlık Yönetimi
  • Bilgi Bankası Yönetimi
  • Değişiklik Yönetimi
  • Olay Yönetimi
  • Self Servis Portal
  • Hizmet Seviyesi Anlaşması (SLA) Yönetimi
  • Mobil Erişim
  • Müşteri Desteği
Make life at work better. A faster, easier way to automate, integrate, and streamline your ITSM workflows without technical gurus.
Hornbill Service Manager's 100% codeless environment, out-of-the-box workflows, and powerful process automation delivers an ITSM solution that is up-and-running in weeks, at a fraction of the cost. Configuring Hornbill is simple. Self-sufficient teams can take ownership, and rapidly adapt the solution to their service delivery needs, without developers or dedicated resources. Automatic software updates deliver new functionality, keeping your Service Desk on the latest version. Hornbill hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • BT Varlık Yönetimi
  • Bilgi Bankası Yönetimi
  • Değişiklik Yönetimi
  • Olay Yönetimi
  • Self Servis Portal
  • Hizmet Seviyesi Anlaşması (SLA) Yönetimi
  • Mobil Erişim
  • Müşteri Desteği
Cloud-based service desk software designed to provide you with everything you need for one low price.
SeamlessDesk is an easy-to-use Service Desk platform with an intuitive UX and beautiful UI. Purpose-built Help Desk and IT Asset Management capabilities, reporting, and automation. Incident, Problem, Change, Release, Project, and Knowledge Management tools provide your IT team with what they need to achieve your company's service objectives. Unlike other service desk solutions, you are not restricted to high-priced or tiered plans to access the features you want or need. SeamlessDesk hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • BT Varlık Yönetimi
  • Bilgi Bankası Yönetimi
  • Değişiklik Yönetimi
  • Olay Yönetimi
  • Self Servis Portal
  • Hizmet Seviyesi Anlaşması (SLA) Yönetimi
  • Mobil Erişim
  • Müşteri Desteği
Give yourself a 360-degree service overview. Dynamically configure the solution for your needs with tickets, customer portal and more.
Configure a cloud database into business solutions without coding. Build prototypes or big enterprise applications. Start your no-code journey with a predefined template or build your own custom solution from scratch. Our most popular templates: - CRM - Workflow - Service - Unity - GDPR - Planning - Automotive - Archiving - Asset Management - Medical & Portal And if we don't have your template we will create it for you free of charge! VobeSoft hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • BT Varlık Yönetimi
  • Bilgi Bankası Yönetimi
  • Değişiklik Yönetimi
  • Olay Yönetimi
  • Self Servis Portal
  • Hizmet Seviyesi Anlaşması (SLA) Yönetimi
  • Mobil Erişim
  • Müşteri Desteği
USU’s knowledge management solution for IT offers organizations an enterprise-grade, AI-powered knowledge management platform.
USU Knowledge Management for IT offers organizations an enterprise-grade, AI-powered knowledge management platform with omnichannel support, alerting, integrated chatbots and self-service. Quicker resolutions, consistent service quality and multiple channels such as email and self-service mean better agent performance, reduced downtime and higher productivity for all employees. Organize, improve, and deliver support data from a single source of truth with a KM solution purpose-built for IT. USU Knowledge Management hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • BT Varlık Yönetimi
  • Bilgi Bankası Yönetimi
  • Değişiklik Yönetimi
  • Olay Yönetimi
  • Self Servis Portal
  • Hizmet Seviyesi Anlaşması (SLA) Yönetimi
  • Mobil Erişim
  • Müşteri Desteği
SummitAI helps enterprises dramatically reduce the cost and complexity of IT Management while improving efficiency and productivity.
SummitAI is a market-leading artificial intelligence-driven IT and Enterprise Service Management Solution that integrates IT Service Management (ITSM), Enterprise Service Management (ESM), IT Asset Management (ITAM), an AI-driven Digital Agent, and Service Automation in a single easy-to-use software suite. SummitAI transforms the way enterprises work by offering consumer-grade, responsive digital workflows empowering employees with an anytime, anywhere service experience. SummitAI hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • BT Varlık Yönetimi
  • Bilgi Bankası Yönetimi
  • Değişiklik Yönetimi
  • Olay Yönetimi
  • Self Servis Portal
  • Hizmet Seviyesi Anlaşması (SLA) Yönetimi
  • Mobil Erişim
  • Müşteri Desteği
The customer service software unifies all messaging channels into one single view. Make customer communication easy.
Discover Trengo, the customer service software that unifies all messaging channels into one single view. Answer messages from traditional channels like Email, VoIP and SMS; but also modern channels like WhatsApp, Facebook Messenger, Instagram DM's, Twitter, Website chat, Google Business messages, WeChat & Telegram from one platform. Use the powerful collaboration features, automate conversations with bots, and measure CSAT via any channel. Make customer communication easy. Trengo hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • BT Varlık Yönetimi
  • Bilgi Bankası Yönetimi
  • Değişiklik Yönetimi
  • Olay Yönetimi
  • Self Servis Portal
  • Hizmet Seviyesi Anlaşması (SLA) Yönetimi
  • Mobil Erişim
  • Müşteri Desteği
Virima provides enterprises with a visual CMDB, hybrid discovery, ViVID Service Mapping, and work from anywhere IT Asset Management.
Virima SaaS reduces the cost and complexities of managing enterprise IT systems and assets dispersed amongst on-premise, cloud, and remote workers. Virima discovers and inventories hardware and software assets, automatically monitors each for configuration changes and leverages machine learning to identify asset relationships and their role in supporting mission-critical business services. These dynamic relationships and dependencies are brilliantly mapped within Virima's Visual Impact Display. Virima hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • BT Varlık Yönetimi
  • Bilgi Bankası Yönetimi
  • Değişiklik Yönetimi
  • Olay Yönetimi
  • Self Servis Portal
  • Hizmet Seviyesi Anlaşması (SLA) Yönetimi
  • Mobil Erişim
  • Müşteri Desteği
A ticket management and RMM solution helps in productivity and control of IT assets for service providers and internal
A ticket management, team management, contract management, and remote management, monitoring solution that help in productivity and control of IT assets for service providers, software houses and internal IT Departments. Set your own brand, color and url at our white label plan to give more confidence to your customers. Some off tools are Remote Access, Password Safe, Monitoring, chat, app mobile and other Tiflux hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • BT Varlık Yönetimi
  • Bilgi Bankası Yönetimi
  • Değişiklik Yönetimi
  • Olay Yönetimi
  • Self Servis Portal
  • Hizmet Seviyesi Anlaşması (SLA) Yönetimi
  • Mobil Erişim
  • Müşteri Desteği
Provides multi pronged approach to reduce support tickets at source.
Provides multi pronged approach to reduce support tickets at source. Anakage End User Support Automation Platform hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • BT Varlık Yönetimi
  • Bilgi Bankası Yönetimi
  • Değişiklik Yönetimi
  • Olay Yönetimi
  • Self Servis Portal
  • Hizmet Seviyesi Anlaşması (SLA) Yönetimi
  • Mobil Erişim
  • Müşteri Desteği
C2 ATOM is a powerful online IT service management software, fully customizable to your operational performance enhancement needs.
C2 ATOM is a cloud-based IT service management (ITSM) solution comprising a self-service portal, a customizable service catalog, a powerful CMDB integrating asset management and fully automated workflows – all adaptable to your needs with zero coding. C2 ATOM allows you to be efficient quickly, provide the best user experience, and optimize your operational processes. Facilitate the management of requests, incidents, problems and change by adopting a fully automated ITIL certified structure C2 ATOM hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • BT Varlık Yönetimi
  • Bilgi Bankası Yönetimi
  • Değişiklik Yönetimi
  • Olay Yönetimi
  • Self Servis Portal
  • Hizmet Seviyesi Anlaşması (SLA) Yönetimi
  • Mobil Erişim
  • Müşteri Desteği
Capacity is an industry leader in support automation for both customers and employees. Get up and running within 30 days.
Capacity is an industry leader in support automation for both customers and employees. Capacity's AI-powered helpdesk answers more than 84% of all inquiries without human involvement. If Capacity doesn't know an answer, the question is seamlessly escalated to the appropriate subject matter expert via a ticket or live chat. Get up and running within 30 days. Learn more about Capacity. Capacity hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • BT Varlık Yönetimi
  • Bilgi Bankası Yönetimi
  • Değişiklik Yönetimi
  • Olay Yönetimi
  • Self Servis Portal
  • Hizmet Seviyesi Anlaşması (SLA) Yönetimi
  • Mobil Erişim
  • Müşteri Desteği
Help desk tool that helps manage changes & problems across IT processes via custom service agreements, automated workflows and more.
Help desk tool that helps manage changes & problems across IT processes via custom service agreements, automated workflows and more. Ivanti Neurons for ITSM hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • BT Varlık Yönetimi
  • Bilgi Bankası Yönetimi
  • Değişiklik Yönetimi
  • Olay Yönetimi
  • Self Servis Portal
  • Hizmet Seviyesi Anlaşması (SLA) Yönetimi
  • Mobil Erişim
  • Müşteri Desteği
Deepser is a Service Desk solution developed to optimize support requests, daily activities and organisational processes.
Deepser is a modern Service Desk software, with an interactive Web interface. It allows you to efficiently manage customer support, optimizing the use of company resources and saving time.Thanks to Deepser you can easily measure service data, check performance with reports and dashboards, respect KPIs and improve customer satisfaction. The software is intuitive and simple to customize, Modular and scalable, it is convenient and tailored to your needs. Deepser hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • BT Varlık Yönetimi
  • Bilgi Bankası Yönetimi
  • Değişiklik Yönetimi
  • Olay Yönetimi
  • Self Servis Portal
  • Hizmet Seviyesi Anlaşması (SLA) Yönetimi
  • Mobil Erişim
  • Müşteri Desteği
Enterprise ServiceDesk solution with nice interface for business users and very flexible open architecture for IT departments
All IT processes in one tool: ideas, projects, tasks, requirements, testing, and support. Conclusion hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • BT Varlık Yönetimi
  • Bilgi Bankası Yönetimi
  • Değişiklik Yönetimi
  • Olay Yönetimi
  • Self Servis Portal
  • Hizmet Seviyesi Anlaşması (SLA) Yönetimi
  • Mobil Erişim
  • Müşteri Desteği
Canfigure is a modular ITSM and ITAM solution based on ITIL principles. Canfigure can be deployed on premise or cloud hosted.
Canfigure has been designed to provide a scalable, cost effective solution. Its library of well-designed modules enables you to implement only the functionality you require, and then expand at a pace that suits you. The out-of-the-box functionality includes support for integrated CMDB, Asset Management, Change Management and Service Desk. The intuitive administrative functions enable you to customize and expand the database to incorporate any configuration information you may wish to track. Canfigure hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • BT Varlık Yönetimi
  • Bilgi Bankası Yönetimi
  • Değişiklik Yönetimi
  • Olay Yönetimi
  • Self Servis Portal
  • Hizmet Seviyesi Anlaşması (SLA) Yönetimi
  • Mobil Erişim
  • Müşteri Desteği
From seed-stage startups to multinational companies, thousands of businesses choose ProProfs Help Desk to resolve customer issues.
ProProfs Help Desk is a popular online help desk software that is hosted on the leading cloud platform- IBM. With a shared inbox, you can simply track, prioritize, assign, and resolve all support tickets in a jiffy. Rise above repetitive tasks by leveraging an automated workflow- where tickets are automatically assigned to relevant agents and you receive automated alerts & notifications. With integrations such as Knowledge base and live chat, you can reduce ticket volume & engage with customers. ProProfs Help Desk hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • BT Varlık Yönetimi
  • Bilgi Bankası Yönetimi
  • Değişiklik Yönetimi
  • Olay Yönetimi
  • Self Servis Portal
  • Hizmet Seviyesi Anlaşması (SLA) Yönetimi
  • Mobil Erişim
  • Müşteri Desteği