18 yıldır işletmelerin daha iyi yazılımı
seçmesine yardımcı oluyoruz

Alan Yönetimi Yazılımı

Alan Yönetimi Yazılımı ofis alanının kullanımını optimize etmek için tesis planlayıcıları tarafından kullanılır. Perakende odaklı Alan Yönetimi Yazılımı mağazacılık profesyonelleri tarafından mağazalarında ürün yerleşimlerinin planlanmasında kullanılır.

18 sonuç
Tribeloo, karma iş yerinde ortaklaşa çalışma için kullanımı kolay bir masa rezervasyonu çözümüdür. Tribeloo hakkında daha fazla bilgi
Tribeloo, karma iş yerinde iş birliği için kullanımı kolay bir masa rezervasyonu çözümüdür. Değişim yönetimi zordur. Bu nedenle Tribeloo, çalışanların tekrar bir araya getirilmesini ve karma iş yerinin optimize edilmesini kolaylaştırır. Kolay kurulumu ve kullanımıyla çevik ekiplerin ofiste bir araya gelmesini kolaylaştırır, alan kullanımını artırır ve maliyetleri azaltır. Tribeloo hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Doluluk Yönetimi
  • Kat Plan ve Haritaları
  • Alan Ayırma
  • Kullanım İzleme/Analizi
Quant; perakende alanı, ürün kategorileri, planogramlar, raf etiketleri ve otomatik sipariş yönetimi için bir bulut çözümüdür. Quant hakkında daha fazla bilgi
Quant’ta, müşteriler binlerce mağazanın kat planlarını çizip yönetmektedir. Ayrıca her yıl yüz binlerce planogram yayımlamaktadırlar. Kullanıcı tarafından tanımlanan şablonlar temelinde satışa göre optimize edilmiş planogramların akıllı bir şekilde otomatik oluşturulması sayesinde, çeşitli mağazaları içeren büyük satış ağlarında da insan kaynakları ihtiyacını artırmadan planogramların güncelliği sağlanabilmektedir. Quant hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Doluluk Yönetimi
  • Kat Plan ve Haritaları
  • Alan Ayırma
  • Kullanım İzleme/Analizi
Şirketlerdeki alanlar ve kaynaklar için basit rezervasyon sistemi. Whatspot hakkında daha fazla bilgi
Whatspot, şirketlerde paylaşılan kaynaklar için basit bir rezervasyon sistemidir. Whatspot, küçük işletme ve tesisler tarafından toplantı odaları, şirket araçları, park yerleri veya diğer ortak şirket kaynaklarının rezervasyonlarını kolaylaştırmak için kullanılmaktadır. Doğru yeri bulmak ve hızlı rezervasyon için akıllı aramayı kullanın. QR kodlarını doğruca kullanarak anında plansız rezervasyon yapın. Topluma belirli alanları web siteniz üzerinden ayırtma olanağı sağlayın. Yönetim araçları ve erişim kontrolü ile rezervasyonları etkili bir şekilde organize edin. Whatspot daima bulut tabanlıdır. Whatspot hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Doluluk Yönetimi
  • Kat Plan ve Haritaları
  • Alan Ayırma
  • Kullanım İzleme/Analizi
Wayleadr ile daha kolay ulaşın. Alan yönetimini basitleştirin, kullanımı optimize edin, iş birliğini geliştirin ve çalışan memnuniyetini artırın.
Ofise katılımı artırmak istiyorsanız en önemli alan nedir? Otopark alanlarınız. Universal Music, Uber, CBRE, eBay, Sanofi ve Colliers International gibi dünya lideri işverenlerin güvenini kazanmıştır. Wayleadr'ın ödüllü yazılımı, dünyanın dört bir yanındaki şirketler için çalışan otopark ve ulaşım sorunlarını çözüyor. Otopark yerinizi %40'a kadar artırın, manuel otopark yönetimini ortadan kaldırın, giriş ve çıkışı dijitalleştirin ve kullanımı kolay tek bir yazılımla çevresel etkiyi azaltın. Wayleadr hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Doluluk Yönetimi
  • Kat Plan ve Haritaları
  • Alan Ayırma
  • Kullanım İzleme/Analizi
Maintenance Connection, işletmelerin varlık arızalarını önlemelerine ve durma sürelerini azaltmalarına yardımcı olan çok tesisli, çok sektörlü bir CMMS/EAM'dir.
Accruent'in Maintenance Connection çözümü, bakım ekiplerinin duruma göre tepki veren bakım yaklaşımından önleyici varlık bakımına geçmesine, varlık arızasını önlemesine, durma süresini azaltmasına ve çok tesisli operasyonları kolaylaştırmasına yardımcı olan, önemli bir CMMS / EAM'dir. Maintenance Connection, her kuruluş için ölçeklendirilebilecek şekilde üretilmiştir ve büyük sektörlerde derin işlevsellik sağlayan kapsamlı esneklik ve yapılandırılabilirlik sunar. Maintenance Connection hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Doluluk Yönetimi
  • Kat Plan ve Haritaları
  • Alan Ayırma
  • Kullanım İzleme/Analizi
Kuruluşların karma iş yerleri oluşturmasını ve ofis alanı kullanımını iyileştirmesini sağlayan bir Mekan Yönetimi Hizmet Olarak Yazılım (Software as a Service, SaaS) platformu.
WorkInSync, kuruluşların ofislerini karma iş yerlerine dönüştürmelerini ve alan kullanımını geliştirmelerini sağlayan bulut tabanlı bir Mekan Yönetim platformudur. Özellikleri arasında Çalışan Planlama, Masa Rezervasyonu, Serbest Masa, Mesafeli Oturma Planları, Toplantı Odası Rezervasyonu, Konferans Odası Rezervasyonu, İnteraktif Haritalar, Alan Yönetimi ve Alan Kullanımı Analizi yer alır. Temassız Erişim Yönetimi, Ziyaretçi Yönetimi, Ofis Servisi ve Havaalanı Transferleri Rezervasyonu gibi diğer özelliklere sahiptir. WorkInSync hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Doluluk Yönetimi
  • Kat Plan ve Haritaları
  • Alan Ayırma
  • Kullanım İzleme/Analizi
Güçlü içgörüler ve ofis analizleri ile iş yeri yönetimini basitleştiren bir çözüm. Avrupa GDPR yönetmeliği ile uyumlu.
Kullanımı kolay ve güçlü iş yeri yönetimi çözümü. Çalışanlarınızın seveceği bir masa ve oda rezervasyon platformu. Masa kullanımını en üst düzeye çıkarmak, en iyi masa paylaşım oranını bulmak ve alanı verimli bir şekilde optimize etmek için veri odaklı kararlar alın. Deskbird ile iş yerinizden en iyi şekilde yararlanın. Deskbird; MS Teams, Slack ve HRIS araçları gibi mevcut BT sistemleriyle sorunsuz bir şekilde entegre olur ve hem mobil hem de web uygulaması olarak sunulmaktadır. deskbird hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Doluluk Yönetimi
  • Kat Plan ve Haritaları
  • Alan Ayırma
  • Kullanım İzleme/Analizi
EMS, yüksek öğrenim tesisleri ve her sektördeki işletmeler için oda rezervasyonunu ve alan yönetimini basitleştirir.
Accruent’in EMS yazılımı, yüksek öğrenim tesislerinin ve her sektörden işletmelerin fiziksel alanlarını optimize etmesine yardımcı olur. Oda rezervasyonu, masa rezervasyonu ve etkinlik planlama yazılımımız alan yönetimini basitleştirir ve güvenli, zenginleştirici ve modern bir iş yeri veya kampüs deneyimi oluşturmanıza yardımcı olur. EMS ile şunları yapabilirsiniz: - Programlama çakışmalarını ortadan kaldırabilirsiniz - Video konferans entegrasyonları ile karma çalışmayı kolaylaştırabilirsiniz - İşbirliğini artırabilirsiniz - Mobiliteyi artırabilirsiniz - Alanınızı yönetmenize yardımcı olacak analizler elde edebilirsiniz EMS hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Doluluk Yönetimi
  • Kat Plan ve Haritaları
  • Alan Ayırma
  • Kullanım İzleme/Analizi
Kullanıcı dostu, kullanımı kolay kullanım izleme alan yönetimi yazılımı ile iş yerinizdeki iyileştirmeleri planlayın, yönetin ve uygulayın.
Süreçlerinizi otomatik hale getirerek ofis alanınızın yönetimini basitleştirin. Çalışma alanı ve toplantı odası rezervasyonlarını çevrimiçi olarak düzenleyin. Park yeri rezervasyonlarını çevrimiçi olarak önceden yapın ve %100'e varan kullanım oranına ulaşın. Analitik panoyu kullanarak ofis alanı kullanımınızı analiz edin ve ofis maliyetlerini azaltmak için ofis düzenini değiştirin. Daha iyi çalışma alanı ve oda kullanımı için sensörleri kullanın. Birisi beklenmedik bir şekilde göründüğünde, sensör bir masayı veya odayı otomatik olarak rezerve eder; kimse olmadığında ise alanı otomatik olarak serbest bırakır. TableAir hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Doluluk Yönetimi
  • Kat Plan ve Haritaları
  • Alan Ayırma
  • Kullanım İzleme/Analizi
POC’nin rezervasyon çözümü, işletmelerin ofis alanlarını optimize etmelerine ve daha esnek bir çalışma biçimine uyum sağlamalarına yardımcı olmayı amaçlar.
POC’un oturma düzeni çözümü, şirketler/ortak çalışma alanları için tasarlanmıştır ve çalışma alanlarını ve ofis oturma düzenlemelerini yönetmek için kullanımı kolay ve görsel bir platform sağlar. Çalışma alanının gerçek zamanlı görünümü ve çok yönlü araçlarla, çalışanların ihtiyaçlarını karşılayan ve kullanımı üst düzeye çıkaran oturma planları tasarlanabilir. Bu çözüm aynı zamanda çalışanların gerçek zamanlı olarak ve hareket halinde, ihtiyaç bazlı koltuk ve toplantı salonu rezervasyonu yapmalarını sağlayan kullanıcı dostu bir programlama uygulaması içerir. Seating Allocation Solution hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Doluluk Yönetimi
  • Kat Plan ve Haritaları
  • Alan Ayırma
  • Kullanım İzleme/Analizi
Alan kullanımı ve kârlılık optimizasyonu.
Kullanıcıların iş yeri kaynaklarının doluluk durumunu ve uygun olanakları gerçek zamanlı olarak ve kolayca bulmalarını sağlamak için alanlarınızın web ve mobil üzerinde etkileşimli haritası. Kullanıcılar, toplantı yapmak ve birlikte çalışmak istedikleri yerleri seçebilir ve rezerve edebilir. Masalar, odalar ve otopark alanları gibi alan kaynaklarını anında rezerve etmek için kare kodları tarayabilirler. Tüm gayrimenkul portföyünüzün alan kullanımı, mülk yöneticisi performansı ve kullanıcı memnuniyeti hakkında istatistikler elde edin. Witco hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Doluluk Yönetimi
  • Kat Plan ve Haritaları
  • Alan Ayırma
  • Kullanım İzleme/Analizi
Ofisly, personelin masadan park yerine kadar ofisteki her şeyi rezerve etmesine olanak tanıyan bir işyeri rezervasyonu ve ofis yönetimi uygulamasıdır.
Ofisly bir işyeri rezervasyonu ve ofis yönetimi uygulamasıdır. Kullanımı kolay arayüzü, masa veya park yeri rezervasyonlarını çalışanlarınızın kendi başlarına yapmasını kolaylaştırır. Geleneksel ofis sıkıntılarına veda edebilirsiniz. Misafir yönetiminden paket takibine kadar resepsiyon araçlarını sorunsuz bir şekilde entegre eder. Ofisly, ofis yöneticilerinin görüşleriyle çalışma alanı operasyonlarınızı kolaylaştırmak ve ekibinizin üretkenliğini artırmak için özel olarak tasarlanmıştır. Dibsido hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Doluluk Yönetimi
  • Kat Plan ve Haritaları
  • Alan Ayırma
  • Kullanım İzleme/Analizi
Şirketlerin alan ve oturma düzenlemelerini yönetmesine yardımcı olan hizmet olarak yazılım (Software as a Service, SaaS) tabanlı tesis yönetim platformu.
P.O.C System, bir şirketin CRE (ticari gayrimenkul) ve çalışma alanını en üst düzeye çıkarmayı amaçlayan benzersiz bir grafik arayüz sunan bir hizmet olarak yazılım (Software as a Service, SaaS) platformudur. 2 çözüm sunar: 1. Alan Yönetimi Çözümü: ofis binalarını yöneten veya ticari mülkleri kiraya veren şirketler için tasarlanmıştır. 2. Masa Tahsis Çözümü: çalışma alanı/ofis oturma düzenlemelerini yönetmeye yardımcı olan görsel, kullanımı kolay bir platformdur ve çalışanların ihtiyaca göre sıcak masa rezervasyonu yapmalarına olanak tanıyan bir rezervasyon uygulaması içerir. POC System hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Doluluk Yönetimi
  • Kat Plan ve Haritaları
  • Alan Ayırma
  • Kullanım İzleme/Analizi
Kalena, hibrit çalışma alanlarının ve tüm kurumsal kaynaklarınızın yönetimi ve rezervasyonu için kapsamlı bir yazılımdır.
Kalena, hibrit çalışma alanlarının yönetimi ve rezervasyonu için kapsamlı bir yazılımdır. Bütün bunlar merkezi bir şekilde ve tek bir arayüzden. Kalena, işyerleri, masalar, toplantı odaları, yemek vardiyaları, park yerleri için rezervasyon yapılmasına olanak tanır ve ayrıca Kalena, çok sayıda takvim ve görünümü, alanların işgaline ilişkin dinamik haritaları, erişim kontrolünü ve tüm kullanıcılara e-posta iletişimini entegre eder. KALENA hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Doluluk Yönetimi
  • Kat Plan ve Haritaları
  • Alan Ayırma
  • Kullanım İzleme/Analizi
Operasyonel faaliyetlerin planlanması ve tasarımı için sanal bir ortamda interaktif kat planları üzerinde varlıkları, kişileri ve diğer verileri çizin.
İş yerinizi, şirketin gayrimenkul portföyünün, çalışanlarının ve varlıklarının yönetimini optimize edin. Basit sürükle bırak işlevi, alanınızın düzenini tasarlamanıza, yeni kurulumu çalışanları hassas bir şekilde konumlandırarak görselleştirmenize ve kullandıkları ekipmanı izlemenize yardımcı olur. Renk kuralları kullanarak bilgiye dayalı koltuk kullanım kararları alın, birden fazla hareket senaryosu geliştirin ve oda hareketlerini etkileşimli kat planları veya tablo formatında grafik olarak yönetin. Gerçek zamanlı güncellemeleri, işaretli kat planlarını ve raporları paylaşın. Xyicon hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Doluluk Yönetimi
  • Kat Plan ve Haritaları
  • Alan Ayırma
  • Kullanım İzleme/Analizi
Accordant alan yönetmenin, hareketleri planlamanın, masaları rezerve etmenin, doluluk durumunu izlemenin ve kullanımı ölçmenin zahmetsiz ve ekonomik bir yoludur.
Accordant, çalışma alanını yönetmenin zahmetsiz ve ekonomik yoludur. Alanı yönetmek, hareketleri planlamak, masaları rezerve etmek, doluluk durumunu izlemek, kiralamaları görüntülemek, kullanımı analiz etmek ve daha fazlası için tüm araçlar tek bir yerde bulunabilir. Tüm cihazlarınızdan ihtiyacınız olan verilere anında erişin. Şirketler ve çalışanları için çok faydalı bir kaynaktır. Küresel olarak 250 ila 25.000’den fazla çalışanı olan şirketler tarafından, sağlık hizmetleri ve yükseköğrenim alanında kullanılmaktadır. Accordant hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Doluluk Yönetimi
  • Kat Plan ve Haritaları
  • Alan Ayırma
  • Kullanım İzleme/Analizi
Leafio, planogramları otomatik oluşturmaya ve optimize etmeye, uygulama denetimine ve raf alanı performansını iyileştirmeye yönelik bir çözümdür.
Leafio, perakende tedarik zinciri süreçleri otomasyonu ve optimizasyonu yazılımıdır. On beşten fazla ülkede, 150’den fazla perakende şirketine pazarda rekabet üstünlüğü kazanmaya, kesinti direncini artırmaya ve daha yüksek marjla daha fazla gelir elde etmeye yardımcı olmaktadır. Shelf Efficiency hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Doluluk Yönetimi
  • Kat Plan ve Haritaları
  • Alan Ayırma
  • Kullanım İzleme/Analizi
QAWM; SaaS tabanlı, çok kiracılı bir çerçevede çeviklik ve maliyet etkinliği sayesinde alan, taşıma ve rezervasyon yönetimini optimize eder.
Quantum AI Workspace Manager (QAWM); kapsamlı, yönetilen ve titizlikle tasarlanmış bir çalışma alanı yönetimi çözümüdür. Hizmet olarak yazılım (Software as a Service, Saas) tabanlı esnek bir çözümde alan, taşıma ve rezervasyon yönetimi genelinde organizasyonel yetenekleri geliştirerek operasyonel verimliliği artırır. Bu çözüm, dengeli bir yaklaşım sağlayarak çalışma alanı işlevleri genelinde maliyet etkinliğini ve kolaylaştırılmış operasyonları destekler. Agile mimarisi, değişen taleplere hızlı adaptasyonu kolaylaştırarak kaynak tahsisini optimize eder ve üretkenliği artırır. Çok kiracılı bir ortamda çalışan bu ürün, ölçeklenebilirlik ve esneklik sunarak çeşitli kurumsal ihtiyaçları sorunsuz bir şekilde karşılar. Süreçleri merkezileştirerek koordinasyonu ve iş birliğini teşvik eder ve elverişli bir çalışma ortamına katkıda bulunur. Ayrıca veri odaklı yaklaşımı, sürekli iyileştirme ve yenilik sağlamak için öngörülerden yararlanarak bilgiye dayalı karar almaya olanak tanır. Quantum AI WorkSpace Manager hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Doluluk Yönetimi
  • Kat Plan ve Haritaları
  • Alan Ayırma
  • Kullanım İzleme/Analizi