17 yıldır işletmelerin daha iyi yazılımı
seçmesine yardımcı oluyoruz
Ekip İletişimi Yazılımı
Ekip İletişimi Yazılımı, bir ekibin ya da projenin üyelerinin kendi aralarında etkili bir şekilde iletişim kurmalarına yardım eder.
Capterra objektif, bağımsız araştırma ve doğrulanmış kullanıcıların yorumlarını sunar. Bağlantılarımız aracılığıyla bir satıcıyı ziyaret ettiğinizde yönlendirme ücreti kazanabiliriz.
Daha fazla bilgi edin
(28) ürün için sonuçları filtrele
Bulunduğu ülkeler
Ürünün mevcut olduğu ülkeler. Not: O ülkede müşteri destek hizmetine erişilemeyebilir.
Türkiye
Birleşik Arap Emirlikleri
Avustralya
Brezilya
Kanada
Almanya
Birleşik Krallık
Hindistan
Japonya
Amerika Birleşik Devletleri
Fiyat Seçenekleri
28 sonuç
Sıralama kriteri
Messagenius, çalışan iletişimlerini güvence altına alan kurum içi mesajlaşma uygulamasıdır.
Şirket içinde barındırılan, özelleştirilebilir, entegre ve kendi markanızı uygulayabilme.
Messagenius hakkında daha fazla bilgi
Şirket içinde barındırılan, özelleştirilebilir ve entegre Messagenius, Slack yerine güvenli bir alternatiftir.
Messagenius'u kullanan şirketlere (kendi markaları altında) dahili iletişim açısından şu avantajları sağlar:
- Güvenli̇k, uyumluluk ve veri sahi̇pli̇ği̇; şirket içi/özel buluta yükleme.
- Veri̇mli̇li̇k; amaca yönelik tasarlanmış özellikler ve iş akışları, kendi markanızı uygulama.
- Kullanımdaki her yazılımla entegrasyon.
Android, iOS, Windows ve web sürümü bulunmaktadır.
Messagenius hakkında daha fazla bilgi
...
Daha çok oku
Özellikler
- Takvim Yönetimi
- İş Birliği Araçları
- Veri İçe/Dışa Aktarma
- Sesli Arama
- Mobil Erişim
- Görüntülü Konferans
- Arama/Filtreleme
- Discussions/Forums
- Third-Party Integrations
Bitrix24, dünya çapında 8 milyondan fazla ekibin kullandığı önemli bir ücretsiz ekip iletişimi platformudur.
Bitrix24 hakkında daha fazla bilgi
Ekip iletişimi ve iş birliği, her kuruluşun başarısı için gereklidir. Otuz beşten fazla ücretsiz ekip iş birliği aracıyla Bitrix24 gereksinimleri karşılar. Bulut sürümü sınırsız sayıda kullanıcı için ücretsizdir. Bitrix24’ün şirket içi yazılım sürümlerini satın almak isteyenler kaynak kodu ve kişi yönetim sistemini edinebilir.
Bitrix24 hakkında daha fazla bilgi
...
Daha çok oku
Özellikler
- Takvim Yönetimi
- İş Birliği Araçları
- Veri İçe/Dışa Aktarma
- Sesli Arama
- Mobil Erişim
- Görüntülü Konferans
- Arama/Filtreleme
- Discussions/Forums
- Third-Party Integrations
Ekip iletişiminizi güçlendirmenin bir yolunu mu arıyorsunuz? Web seminerleri ve çevrimiçi toplantılar için gelişmiş bir platform olan ClickMeeting'i deneyin.
ClickMeeting hakkında daha fazla bilgi
Ekip iletişiminizi güçlendirmenin bir yolunu mu arıyorsunuz? Web seminerleri ve çevrimiçi toplantılar için gelişmiş ancak kullanımı kolay bir platform olan ClickMeeting'i deneyin. Ekip iletişiminizi sanal beyaz tahta, sohbet, dosya paylaşımı veya anketler ve testler gibi çeşitli interaktif özelliklerle geliştirin. ClickMeeting ile çevrimiçi etkinliklerinizin güvenliğinden ve iş arkadaşlarınızın toplantılara kolayca erişebildiğinden emin olun.
ClickMeeting hakkında daha fazla bilgi
...
Daha çok oku
Özellikler
- Takvim Yönetimi
- İş Birliği Araçları
- Veri İçe/Dışa Aktarma
- Sesli Arama
- Mobil Erişim
- Görüntülü Konferans
- Arama/Filtreleme
- Discussions/Forums
- Third-Party Integrations
Her projede ekipler için eğlenceli, esnek ve ödüllendirici bir şekilde ortak bir bakış açısı oluşturan görsel iş birliği aracı.
Satış ve pazarlamadan İK ve operasyonlara, ekipler Trello'yu özel ihtiyaçlarına ve çalışma tarzlarına uyacak şekilde tasarlayabilir ve özelleştirebilir. Ayrıca Google Drive, Slack, Jira gibi diğer önemli araçlarla 100'den fazla entegrasyon sayesinde Trello, çalışmanın nerede yapılması gerektiğinden bağımsız olarak, ekipler arası iş birliği için canlı ve nefes alıp veren bir proje merkezidir. Trello, panolar ile ekipler arasında şeffaf ve kolayca paylaşılabilir hale getirerek ekip çalışmasına neşe katar.
Trello hakkında daha fazla bilgi
...
Daha çok oku
Özellikler
- Takvim Yönetimi
- İş Birliği Araçları
- Veri İçe/Dışa Aktarma
- Sesli Arama
- Mobil Erişim
- Görüntülü Konferans
- Arama/Filtreleme
- Discussions/Forums
- Third-Party Integrations
Asana, çalışmayı ekipler arasında geniş ölçekte organize etmenin ve yönetmenin en kolay yollarından biridir. Asana'nın neden Capterra'da en iyi performans gösterenlerden biri olduğunu öğrenin.
Asana sayesinde günlük görevlerden stratejik ve işlevler arası girişimlere kadar çalışma, ekipler arasında geniş ölçekte organize edilebilir. Asana, hedefleri eyleme dönüştüren ve ekipler arasındaki siloları yıkan bir iş yönetimi platformudur. 190 ülkede 135.000'den fazla ücretli müşteri ve milyonlarca ücretsiz kuruluş, şirket hedeflerinden dijital dönüşüme, ürün lansmanlarına ve pazarlama kampanyalarına kadar pek çok şeyi yönetmek için Asana’ya güveniyor.
Asana hakkında daha fazla bilgi
...
Daha çok oku
Özellikler
- Takvim Yönetimi
- İş Birliği Araçları
- Veri İçe/Dışa Aktarma
- Sesli Arama
- Mobil Erişim
- Görüntülü Konferans
- Arama/Filtreleme
- Discussions/Forums
- Third-Party Integrations
TeamViewer her zaman, her yerden, herkesi, her süreci veya her şeyi desteklemek için her cihaza bağlanmayı sağlar.
Önde gelen küresel teknoloji şirketi TeamViewer, platformlar genelinde her cihaza her yerden erişmek, her cihazı kontrol etmek, yönetmek, izlemek ve desteklemek için güvenli bir uzaktan bağlantı platformu sunar.
600.000'den fazla müşterisi olan TeamViewer, ticari olmayan özel kullanım için ücretsizdir ve 2,5 milyardan fazla cihaza kurulmuştur. TeamViewer uzaktan bağlantı, artırılmış gerçeklik, nesnelerin interneti ve dijital müşteri etkileşimi alanlarında sürekli yenilik yapar.
TeamViewer Remote hakkında daha fazla bilgi
...
Daha çok oku
Özellikler
- Takvim Yönetimi
- İş Birliği Araçları
- Veri İçe/Dışa Aktarma
- Sesli Arama
- Mobil Erişim
- Görüntülü Konferans
- Arama/Filtreleme
- Discussions/Forums
- Third-Party Integrations
Zoho CRM, kuruluşları eksiksiz bir müşteri ilişkileri yaşam döngüsü yönetim çözümüyle güçlendirir.
Zoho CRM, tek bir iş sisteminde kuruluş çapında satış, pazarlama, müşteri desteği ve hizmeti ile envanter yönetimini yönetmek için eksiksiz bir müşteri ilişkileri yaşam döngüsü yönetim çözümüyle, küçük ve büyük ölçekli kuruluşları güçlendirir.
Zoho CRM hakkında daha fazla bilgi
...
Daha çok oku
Özellikler
- Takvim Yönetimi
- İş Birliği Araçları
- Veri İçe/Dışa Aktarma
- Sesli Arama
- Mobil Erişim
- Görüntülü Konferans
- Arama/Filtreleme
- Discussions/Forums
- Third-Party Integrations
Ekibinizin tüm çalışmaları için özelleştirilebilir bir platform olan monday.com, iletişimi geliştirir ve herkesin her zaman uyumlu olmasını sağlar.
monday.com, her büyüklükteki ekipler arasında daha iyi iletişimi teşvik eden hepsi bir arada çözümdür. Ekibinizi hızlı bir şekilde sürece dahil etmek için hazır şablonlardan birini kullanmaya başlayın. Ardından, platformun özel iş akışlarını tamamen desteklemesi için sürükle ve bırak teknolojisi ve üçüncü taraf uygulamalarla tamamen özelleştirin. Herkesin her zaman uyumlu olması için dosya, geri bildirim ve fikir paylaşın, ekip arkadaşlarınızı etiketleyerek bahsedin, sahipleri atayın, gerçek zamanlı ilerleme güncellemeleri verin ve kimin ne zaman ne yaptığını görün.
monday.com hakkında daha fazla bilgi
...
Daha çok oku
Özellikler
- Takvim Yönetimi
- İş Birliği Araçları
- Veri İçe/Dışa Aktarma
- Sesli Arama
- Mobil Erişim
- Görüntülü Konferans
- Arama/Filtreleme
- Discussions/Forums
- Third-Party Integrations
ClickUp, onu vazgeçilmez kılan tamamen özelleştirilebilir ve tescilli özellikleriyle dünyanın önde gelen ekip iletişimi araçlarından biridir
ClickUp, ekip iletişiminizi düzene koymak için gereken her şeye sahiptir. Kişiye yönelik yorumlar, sohbet, gelen kutusu, bildirimler, zincir yorumlar, anımsatıcılar, görev öncelikleri, zaman takibi, hedefler, destek dosyaları, özel durumlar ve çok daha fazla özelliklere sahiptir.
ClickUp, tüm ortak çalışmalarınızı tek bir uygulamada toplayan ve Airbnb, Google, Uber gibi şirketlerde 100.000’den fazla ekip tarafından kullanılan iyi bir ekip iletişim aracıdır.
Her boyuttan ve sektörden ekipler için üretilmiştir.
ClickUp hakkında daha fazla bilgi
...
Daha çok oku
Özellikler
- Takvim Yönetimi
- İş Birliği Araçları
- Veri İçe/Dışa Aktarma
- Sesli Arama
- Mobil Erişim
- Görüntülü Konferans
- Arama/Filtreleme
- Discussions/Forums
- Third-Party Integrations
Bir ekip iletişim yazılımı olan Wrike’ın özellikleri arasında görev içi tartışmalar, dosya yönetimi, paylaşımlı iş akışları, raporlar ve daha fazlası yer almaktadır.
Wrike, dünya çapında 20.000’den fazla şirketin güvendiği bulut tabanlı bir ekip iletişimi yazılımıdır. Görev içi tartışma, paylaşımlı iş akışları, otomatik atamalı özel talep formları, performans raporları, kaynak yönetimi ve iş yükü inceleme gibi özellikleri kullanarak ekip iletişiminizi kolaylaştırın. Wrike’ın 400’den fazla entegrasyonu sayesinde ekip iletişiminizi optimize edin. Wrike sayesinde ekibinizin iş akışlarını özelleştirerek her adımda ilerlemeyi takip edin ve işlerin zamanında tamamlanma oranını artırın. Daha çok değil, daha akıllıca çalışın.
Wrike hakkında daha fazla bilgi
...
Daha çok oku
Özellikler
- Takvim Yönetimi
- İş Birliği Araçları
- Veri İçe/Dışa Aktarma
- Sesli Arama
- Mobil Erişim
- Görüntülü Konferans
- Arama/Filtreleme
- Discussions/Forums
- Third-Party Integrations
Airtable, işe en yakın kişileri en kritik iş süreçlerini hızlandırmaları için destekleyen kodsuz uygulama platformudur.
Airtable, işe en yakın kişileri en kritik iş süreçlerini hızlandırmaları için destekleyen kodsuz uygulama platformudur.
Farklı sektörlerden pek çok işletme ürün yönetimi, pazarlama operasyonları, proje ve potföy yönetimi gibi konularda iş akışlarını dahili yapay zekanın gücüyle desteklemek için Airtable’dan yararlanıyor. Merkezi BT liderleri, Airtable'ı kurumsal kullanıcılarını kendi yapay zeka destekli uygulamalarını oluşturmaları için destekleyen bir kullanıcı geliştirme platformu olarak kullanıyor.
Bu nedenle, Fortune 100'ün %80'i de dahil olmak üzere 500.000'den fazla kuruluş, işlerin yapılma şeklini dönüştürmeye yardımcı olması için iş birliğine dayalı iş yönetiminde ve kullanıcı geliştirmede Airtable'a güveniyor. Sonuç mu? Daha hızlı yenilik, daha mutlu müşteriler, kurumsal yönetim ve ekipler ve departmanlar için modern bir iş deneyimi.
Ücretsiz sürümü bugün airtable.com adresinden edinin
Airtable hakkında daha fazla bilgi
...
Daha çok oku
Özellikler
- Takvim Yönetimi
- İş Birliği Araçları
- Veri İçe/Dışa Aktarma
- Sesli Arama
- Mobil Erişim
- Görüntülü Konferans
- Arama/Filtreleme
- Discussions/Forums
- Third-Party Integrations
Ekiplerin işlerini tamamladığı en iyi çevrimiçi ortak çalışma özellikli beyaz tahta platformlarından biri.
Miro her zaman, her yerde başkalarıyla iş birliği yapmanıza yardımcı olmak için tasarlanmış hızlı ve kullanımı kolay bir dijital beyaz tahtadır. Çapraz fonksiyonel ekip çalışmanızın tamamında kolayca iş birliğinde bulunun, fikirler geliştirin ve iletişimi merkezileştirin. Ekibinizle her zaman bağlantıda kalın. İş akışınızı kolaylaştırmak için Slack, Box, Atlassian ürünleri, MS ekosistemi ve daha fazlasıyla güçlü entegrasyonları deneyin veya API kullanarak kendinizinkini oluşturun. Ekibinizle hızlı bir şekilde iş birliği yapmaya başlamak için 250’den fazla şablonu ve interaktif çerçeveyi keşfedin.
Miro hakkında daha fazla bilgi
...
Daha çok oku
Özellikler
- Takvim Yönetimi
- İş Birliği Araçları
- Veri İçe/Dışa Aktarma
- Sesli Arama
- Mobil Erişim
- Görüntülü Konferans
- Arama/Filtreleme
- Discussions/Forums
- Third-Party Integrations
MeisterTask, çevik proje yönetimi için mükemmel bir web tabanlı görev ve proje yönetimi aracıdır.
MeisterTask, çevik proje yönetimi için mükemmel bir web tabanlı görev ve proje yönetimi aracıdır. Güzel tasarımlı arayüzler, kullanımı kolay işlevsellik ve diğer araçlarla sorunsuz entegrasyon, proje ekipleri için makul bir seçim olmasını sağlar.
Bu araç, kusursuz iş akışı yönetimini hedefleyen Meister Suite ürün grubunun bir parçasıdır. Zihin haritalandırma aracımız olan MindMeister’da fikre dönüştürmekten MeisterNote’ta çevrimiçi belgelendirmeye kadar uzanan bir kapsama sahiptir.
MeisterTask hakkında daha fazla bilgi
...
Daha çok oku
Özellikler
- Takvim Yönetimi
- İş Birliği Araçları
- Veri İçe/Dışa Aktarma
- Sesli Arama
- Mobil Erişim
- Görüntülü Konferans
- Arama/Filtreleme
- Discussions/Forums
- Third-Party Integrations
Padlet, görsel düşünenler ve öğrenenler için güzel panolar ve kanvaslar sunar.
Dostoyevski güzelliğin dünyayı kurtaracağını söyledi. Padlet, görsel düşünenler ve öğrenenler için güzel panolar ve kanvaslar sunar. Panoları herhangi bir şeyi toplamak, düzenlemek ve sunmak için kullanın. Beyaz tahta çalışmaları, dersler ve aktiviteler için sandbox'ları kullanın. Her ay 40 milyondan fazla insan Padlet'i aktif olarak kullanıyor. Dosyalar üzerinde işbirliği yapmak, dijital varlıkları görsel olarak yönetmek ve daha fazlası için kullanıyorlar. Dostoyevski Padlet'i severdi.
Padlet hakkında daha fazla bilgi
...
Daha çok oku
Özellikler
- Takvim Yönetimi
- İş Birliği Araçları
- Veri İçe/Dışa Aktarma
- Sesli Arama
- Mobil Erişim
- Görüntülü Konferans
- Arama/Filtreleme
- Discussions/Forums
- Third-Party Integrations
Ücretsiz depolama alanı, sınırsız mesaj ve kullanıcı ile ekip işbirliği uygulaması.
Ekibinizin kanallar aracılığıyla iş birliği yapmasına, tüm tartışma zincirlerini takip etmesine veya ekip arkadaşlarına bireysel mesaj göndermesine olanak sağlayan ekip iletişim yazılımı. Sınırsız mesaj geçmişi sayesinde her konuşmaya veya paylaşılan dosyaya her zaman erişilebilir. Herkese o anda size ulaşıp ulaşamayacaklarını bildirmek için bir durum ayarlayabilir veya çabucak bire bir sesli veya görüntülü arama başlatabilirsiniz. Ekipler, herkese açık veya özel kanallarda ya da kullanıcı grupları veya grup sohbetlerinde organize olabilir: siz nasıl isterseniz. Daha fazla bilgi edinin.
Pumble hakkında daha fazla bilgi
...
Daha çok oku
Özellikler
- Takvim Yönetimi
- İş Birliği Araçları
- Veri İçe/Dışa Aktarma
- Sesli Arama
- Mobil Erişim
- Görüntülü Konferans
- Arama/Filtreleme
- Discussions/Forums
- Third-Party Integrations
Apple ve Microsoft'tan Editörün Seçimi ödülünü kazanan Okuma, Not Alma ve Belge Analizi uygulaması "Süper Güçlere Sahip PDF Düzenleyici, FastCompany
Hem Apple hem de Microsoft'tan Editörün Seçimi ödülünü kazanan ilk Okuma, Not Alma ve Belge Analizi uygulaması. "Süper Güçlere Sahip PDF Düzenleyici" FastCompany Çalışmaları karmaşık belge kümelerini analiz etmeyi içeren profesyoneller için; çalışmak, analiz etmek ve sonuçlara ulaşmak için. LiquidText, tüm belgelerinizin, vurgularınızın, ek açıklamalarınızın ve alt çizgilerinizin notlarınızla aynı çalışma alanında olduğu ve içerik ve notlar arasında dinamik görsel bağlantılar kurmanıza olanak tanıyan aktif bir okuma ve not alma aracıdır.
LiquidText hakkında daha fazla bilgi
...
Daha çok oku
Özellikler
- Takvim Yönetimi
- İş Birliği Araçları
- Veri İçe/Dışa Aktarma
- Sesli Arama
- Mobil Erişim
- Görüntülü Konferans
- Arama/Filtreleme
- Discussions/Forums
- Third-Party Integrations
Ekiplerin en iyi şekilde birlikte çalışması için tasarlanmış kullanımı kolay dijital beyaz tahta ile ekip çalışmasını üst seviyeye taşıyın.
Ekiplerin en iyi şekilde birlikte çalışması için tasarlanmış kullanımı kolay dijital beyaz tahta ile ekip çalışmasını üst seviyeye taşıyın.
Mural hakkında daha fazla bilgi
Özellikler
- Takvim Yönetimi
- İş Birliği Araçları
- Veri İçe/Dışa Aktarma
- Sesli Arama
- Mobil Erişim
- Görüntülü Konferans
- Arama/Filtreleme
- Discussions/Forums
- Third-Party Integrations
GoBrunch, katılımcılarınız arasında pozitif katılımı teşvik eden benzersiz bir arayüze sahip çok yönlü bir web semineri ve toplantı platformudur.
GoBrunch, katılımcılarınız arasında pozitif katılımı teşvik eden benzersiz bir arayüze sahip çok yönlü bir web semineri ve toplantı platformudur. Web seminerinizi veya sanal sınıfınızı oluşturun, kameranızı açın, ekranınızı ve videolarınızı paylaşın, diğer sunucuları yayınlayın ve kaydedin. Yüz yüze bir etkinliğe çok benzer şekilde her oturuma atanan farklı yöneticilerle aynı anda birden fazla mola odanız olabilir. Kurulum gerektirmez. Başlayın ve oturumlarınızı daha ilgi çekici hale getirin.
GoBrunch hakkında daha fazla bilgi
...
Daha çok oku
Özellikler
- Takvim Yönetimi
- İş Birliği Araçları
- Veri İçe/Dışa Aktarma
- Sesli Arama
- Mobil Erişim
- Görüntülü Konferans
- Arama/Filtreleme
- Discussions/Forums
- Third-Party Integrations
Ekiplerin farklı iç ve dış iletişim kanalları üzerinden gerçek anlamda işbirliğinde bulunmasını sağlayan ekip gelen kutusu ve sohbet aracı.
Ekiplerin e-posta, SMS, WhatsApp, Twitter ve diğer iletişim kanalları üzerinden gerçek anlamda işbirliği yapmasını sağlayan ekip gelen kutusu ve sohbet aracı. Gelen kutusu, önceliği işe veren bir işbirliği deneyimi göz önünde bulundurarak yeniden tasarlanmıştır. Missive sayesinde ekipler işlerini büyütmeye odaklanır.
Missive hakkında daha fazla bilgi
...
Daha çok oku
Özellikler
- Takvim Yönetimi
- İş Birliği Araçları
- Veri İçe/Dışa Aktarma
- Sesli Arama
- Mobil Erişim
- Görüntülü Konferans
- Arama/Filtreleme
- Discussions/Forums
- Third-Party Integrations
Empuls'un hepsi bir arada katılım platformu ile ekipleri uzaktan bağlayın, çalışan geri bildirimi alın, ekipleri takdir edin ve ödüllendirin.
Bütünsel çalışan katılımı için hepsi bir arada bir çözüm olan Xoxoday Empuls, kuruluşların iş yeri kültürünü iyileştirmelerine ve dijital iş yerlerini hayata geçirmelerine yardımcı olur. İK liderleri, çalışanların kuruluşun ortak amacına bağlanmasını sağlamak, bilgi silolarını ortadan kaldırmak, her çalışanı dinlemek ve kuruluş genelinde bir takdir kültürü oluşturmak için Empuls'u kullanır.
Empuls, İK'nın çalışan girişlerini 24 saatten kısa bir sürede başlatması için kendi başına çalışan, kullanıcı dostu bir platformdur. Kuruluşlar
Empuls hakkında daha fazla bilgi
...
Daha çok oku
Özellikler
- Takvim Yönetimi
- İş Birliği Araçları
- Veri İçe/Dışa Aktarma
- Sesli Arama
- Mobil Erişim
- Görüntülü Konferans
- Arama/Filtreleme
- Discussions/Forums
- Third-Party Integrations
Zoho CRM Plus, olağanüstü müşteri deneyimleri sunmanıza ve bunları marka savunucularına dönüştürmenize yardımcı olur.
Zoho CRM Plus, birleşik bir platformdur, modern yönetim, her kanaldan müşteri katılımı, sosyal medya pazarlaması, güçlü analizler, yerleşik yapay zeka, akıllı sohbet robotları ve daha fazlası ile gelişmiş müşteri deneyimleri sunmak isteyen işletmeler için ideal çözümdür.
Zoho CRM Plus hakkında daha fazla bilgi
...
Daha çok oku
Özellikler
- Takvim Yönetimi
- İş Birliği Araçları
- Veri İçe/Dışa Aktarma
- Sesli Arama
- Mobil Erişim
- Görüntülü Konferans
- Arama/Filtreleme
- Discussions/Forums
- Third-Party Integrations
Ön saflardaki ekipler için mobil öncelikli iletişim platformu: haber akışı, sohbet, bilgi kitaplığı, canlı videolar, en iyi uygulama forumu.
YOOBIC, tüm çalışanları birbirine bağlayarak çalışan elde tutma oranını ve motivasyonunu artırmaya yardımcı olan mobil öncelikli bir ekip iletişimi çözümüdür. YOOBIC sayesinde günümüzün modern iş gücü için oluşturulmuş kullanıcı dostu bir iletişim platformu aracılığıyla ön saflardaki ekiplerinize kolayca ulaşabilir, iş birliği olanağı sağlayabilir ve herkesin geri bildirimine kulak verebilirsiniz. YOOBIC; Boots, Halfords, LloydsPharmacy, Peloton, Domino's Pizza, Puma, Lacoste ve Sanofi dahil olmak üzere dünya genelinde 200'den fazla şirket tarafından kullanılmaktadır.
YOOBIC hakkında daha fazla bilgi
...
Daha çok oku
Özellikler
- Takvim Yönetimi
- İş Birliği Araçları
- Veri İçe/Dışa Aktarma
- Sesli Arama
- Mobil Erişim
- Görüntülü Konferans
- Arama/Filtreleme
- Discussions/Forums
- Third-Party Integrations
Ekipler, acenteler, serbest çalışanlar ve danışmanlar için CRM, görev yönetimi, zaman izleme ve faturalandırma.
todo.vu, CRM, görev yönetimi, zaman izleme ve faturalama işlevlerinin benzersiz bir bileşimini sunan bir verimlilik paketidir. todo.vu, daha fazla verimlilik, kalite ve şeffaflık elde etmek isteyen her ölçekte serbest çalışan, danışman ve ekip için idealdir.
todo.vu, serbest çalışanlar için kesinlikle ücretsizdir ve tüm fiyatlandırma planları en fazla 11 kullanıcının maliyetiyle sınırlıdır, yani 11 kullanıcı için ödeme yapar, sınırsız kullanım alırsınız.
todo.vu hakkında daha fazla bilgi
...
Daha çok oku
Özellikler
- Takvim Yönetimi
- İş Birliği Araçları
- Veri İçe/Dışa Aktarma
- Sesli Arama
- Mobil Erişim
- Görüntülü Konferans
- Arama/Filtreleme
- Discussions/Forums
- Third-Party Integrations
Rock, dağıtık ekipler için oluşturulmuş hepsi bir arada bir iletişim ve iş birliği platformudur.
Rock, türünün ilk örneği olan çok modlu bir iş birliği aracıdır ve herhangi bir yerde, herhangi bir kişiyle iş birliği yapmanıza olanak sağlar. Mesajlar, görevler, notlar, dosya depolama ve toplantıların tek bir noktada buluştuğu hepsi bir arada iletişimden yararlanın.
Uzaktan çalışma için özel olarak tasarlanan Rock, iletişimi daha modernleştirirken ekipleri daha üretken hale getirir. Sınırsız alan, mesaj ve görev panolarıyla çok daha fazlasını ücretsiz olarak yapabilirsiniz.
Rock hakkında daha fazla bilgi
...
Daha çok oku
Özellikler
- Takvim Yönetimi
- İş Birliği Araçları
- Veri İçe/Dışa Aktarma
- Sesli Arama
- Mobil Erişim
- Görüntülü Konferans
- Arama/Filtreleme
- Discussions/Forums
- Third-Party Integrations
Bilginin ekip üyeleriyle paylaşılabilmesi için toplantı kayıtlarını yazıya döken video bilgi paylaşım platformu.
PixelMixer toplantı kayıtlarınızdaki önemli konuları tespit eder ve gelişmeler hakkında bilgi sahibi olması gereken kişilere güncel bilgiler sağlar. Tüm toplantılarınız otomatik olarak kaydedilir, yazıya dökülür ve içeriği içinde arama yapılabilir hale getirilir. Önemli kısımlar otomatik olarak algılanır ve etiketlenir. Bir konunun tartışıldığı kayıt bölümüne doğrudan atlayın. İlgilenilen bir konudan bahsedildiğinde bildirim alın. Toplantının yalnızca ilgili kısımlarını başkalarıyla paylaşın, böylece tüm videoyu izlemek zorunda kalmazlar.
PixelMixer hakkında daha fazla bilgi
...
Daha çok oku
Özellikler
- Takvim Yönetimi
- İş Birliği Araçları
- Veri İçe/Dışa Aktarma
- Sesli Arama
- Mobil Erişim
- Görüntülü Konferans
- Arama/Filtreleme
- Discussions/Forums
- Third-Party Integrations