15 sonuç
Ekipler, acenteler, serbest çalışanlar ve danışmanlar için CRM, görev yönetimi, zaman izleme ve faturalandırma. todo.vu hakkında daha fazla bilgi
todo.vu, CRM, görev yönetimi, zaman izleme ve faturalama işlevlerinin benzersiz bir bileşimini sunan bir verimlilik paketidir. todo.vu, daha fazla verimlilik, kalite ve şeffaflık elde etmek isteyen her ölçekte serbest çalışan, danışman ve ekip için idealdir. todo.vu, serbest çalışanlar için kesinlikle ücretsizdir ve tüm fiyatlandırma planları en fazla 11 kullanıcının maliyetiyle sınırlıdır, yani 11 kullanıcı için ödeme yapar, sınırsız kullanım alırsınız. todo.vu hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Görev Yönetimi
  • Gerçek Zamanlı Sohbet
  • Etkinlik/Haber Akışı
  • Dosya Paylaşımı
  • Tartışmalar/Forumlar
  • Arama/Filtreleme
Her tür topluluk için güçlü ve açık platform. Discourse hakkında daha fazla bilgi
Her tür topluluk için güçlü ve açık platform. Bu çok yönlü platform, iletişimin gücünü gerçek zamanlı sohbet ile birleştirir. Özel geliştirme, tasarım ve barındırma hizmetlerine eşlik eden kaliteli müşteri hizmetleri, Discourse'u eksiksiz bir çözüm haline getirir. Discourse hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Görev Yönetimi
  • Gerçek Zamanlı Sohbet
  • Etkinlik/Haber Akışı
  • Dosya Paylaşımı
  • Tartışmalar/Forumlar
  • Arama/Filtreleme
Her projede ekipler için eğlenceli, esnek ve ödüllendirici bir şekilde ortak bir bakış açısı oluşturan görsel iş birliği aracı.
Satış ve pazarlamadan İK ve operasyonlara, ekipler Trello'yu özel ihtiyaçlarına ve çalışma tarzlarına uyacak şekilde tasarlayabilir ve özelleştirebilir. Ayrıca Google Drive, Slack, Jira gibi diğer önemli araçlarla 100'den fazla entegrasyon sayesinde Trello, çalışmanın nerede yapılması gerektiğinden bağımsız olarak, ekipler arası iş birliği için canlı ve nefes alıp veren bir proje merkezidir. Trello, panolar ile ekipler arasında şeffaf ve kolayca paylaşılabilir hale getirerek ekip çalışmasına neşe katar. Trello hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Görev Yönetimi
  • Gerçek Zamanlı Sohbet
  • Etkinlik/Haber Akışı
  • Dosya Paylaşımı
  • Tartışmalar/Forumlar
  • Arama/Filtreleme
Asana, çalışmayı ekipler arasında geniş ölçekte organize etmenin ve yönetmenin en kolay yollarından biridir. Asana'nın neden Capterra'da en iyi performans gösterenlerden biri olduğunu öğrenin.
Asana sayesinde günlük görevlerden stratejik ve işlevler arası girişimlere kadar çalışma, ekipler arasında geniş ölçekte organize edilebilir. Asana, hedefleri eyleme dönüştüren ve ekipler arasındaki siloları yıkan bir iş yönetimi platformudur. 190 ülkede 135.000'den fazla ücretli müşteri ve milyonlarca ücretsiz kuruluş, şirket hedeflerinden dijital dönüşüme, ürün lansmanlarına ve pazarlama kampanyalarına kadar pek çok şeyi yönetmek için Asana’ya güveniyor. Asana hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Görev Yönetimi
  • Gerçek Zamanlı Sohbet
  • Etkinlik/Haber Akışı
  • Dosya Paylaşımı
  • Tartışmalar/Forumlar
  • Arama/Filtreleme
ClickUp, onu vazgeçilmez kılan tamamen özelleştirilebilir ve tescilli özellikleriyle dünyanın önde gelen ekip iletişimi araçlarından biridir
ClickUp, ekip iletişiminizi düzene koymak için gereken her şeye sahiptir. Kişiye yönelik yorumlar, sohbet, gelen kutusu, bildirimler, zincir yorumlar, anımsatıcılar, görev öncelikleri, zaman takibi, hedefler, destek dosyaları, özel durumlar ve çok daha fazla özelliklere sahiptir. ClickUp, tüm ortak çalışmalarınızı tek bir uygulamada toplayan ve Airbnb, Google, Uber gibi şirketlerde 100.000’den fazla ekip tarafından kullanılan iyi bir ekip iletişim aracıdır. Her boyuttan ve sektörden ekipler için üretilmiştir. ClickUp hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Görev Yönetimi
  • Gerçek Zamanlı Sohbet
  • Etkinlik/Haber Akışı
  • Dosya Paylaşımı
  • Tartışmalar/Forumlar
  • Arama/Filtreleme
Ekibinizin tüm çalışmaları için özelleştirilebilir bir platform olan monday.com, iletişimi geliştirir ve herkesin her zaman uyumlu olmasını sağlar.
monday.com, her büyüklükteki ekipler arasında daha iyi iletişimi teşvik eden hepsi bir arada çözümdür. Ekibinizi hızlı bir şekilde sürece dahil etmek için hazır şablonlardan birini kullanmaya başlayın. Ardından, platformun özel iş akışlarını tamamen desteklemesi için sürükle ve bırak teknolojisi ve üçüncü taraf uygulamalarla tamamen özelleştirin. Herkesin her zaman uyumlu olması için dosya, geri bildirim ve fikir paylaşın, ekip arkadaşlarınızı etiketleyerek bahsedin, sahipleri atayın, gerçek zamanlı ilerleme güncellemeleri verin ve kimin ne zaman ne yaptığını görün. monday.com hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Görev Yönetimi
  • Gerçek Zamanlı Sohbet
  • Etkinlik/Haber Akışı
  • Dosya Paylaşımı
  • Tartışmalar/Forumlar
  • Arama/Filtreleme
Bir ekip iletişim yazılımı olan Wrike’ın özellikleri arasında görev içi tartışmalar, dosya yönetimi, paylaşımlı iş akışları, raporlar ve daha fazlası yer almaktadır.
Wrike, dünya çapında 20.000’den fazla şirketin güvendiği bulut tabanlı bir ekip iletişimi yazılımıdır. Görev içi tartışma, paylaşımlı iş akışları, otomatik atamalı özel talep formları, performans raporları, kaynak yönetimi ve iş yükü inceleme gibi özellikleri kullanarak ekip iletişiminizi kolaylaştırın. Wrike’ın 400’den fazla entegrasyonu sayesinde ekip iletişiminizi optimize edin. Wrike sayesinde ekibinizin iş akışlarını özelleştirerek her adımda ilerlemeyi takip edin ve işlerin zamanında tamamlanma oranını artırın. Daha çok değil, daha akıllıca çalışın. Wrike hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Görev Yönetimi
  • Gerçek Zamanlı Sohbet
  • Etkinlik/Haber Akışı
  • Dosya Paylaşımı
  • Tartışmalar/Forumlar
  • Arama/Filtreleme
Ekiplerin işlerini tamamladığı en iyi çevrimiçi ortak çalışma özellikli beyaz tahta platformlarından biri.
Miro her zaman, her yerde başkalarıyla iş birliği yapmanıza yardımcı olmak için tasarlanmış hızlı ve kullanımı kolay bir dijital beyaz tahtadır. Çapraz fonksiyonel ekip çalışmanızın tamamında kolayca iş birliğinde bulunun, fikirler geliştirin ve iletişimi merkezileştirin. Ekibinizle her zaman bağlantıda kalın. İş akışınızı kolaylaştırmak için Slack, Box, Atlassian ürünleri, MS ekosistemi ve daha fazlasıyla güçlü entegrasyonları deneyin veya API kullanarak kendinizinkini oluşturun. Ekibinizle hızlı bir şekilde iş birliği yapmaya başlamak için 250’den fazla şablonu ve interaktif çerçeveyi keşfedin. Miro hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Görev Yönetimi
  • Gerçek Zamanlı Sohbet
  • Etkinlik/Haber Akışı
  • Dosya Paylaşımı
  • Tartışmalar/Forumlar
  • Arama/Filtreleme
Bitrix24, dünya çapında 8 milyondan fazla ekibin kullandığı önemli bir ücretsiz ekip iletişimi platformudur.
Ekip iletişimi ve iş birliği, her kuruluşun başarısı için gereklidir. Otuz beşten fazla ücretsiz ekip iş birliği aracıyla Bitrix24 gereksinimleri karşılar. Bulut sürümü sınırsız sayıda kullanıcı için ücretsizdir. Bitrix24’ün şirket içi yazılım sürümlerini satın almak isteyenler kaynak kodu ve kişi yönetim sistemini edinebilir. Bitrix24 hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Görev Yönetimi
  • Gerçek Zamanlı Sohbet
  • Etkinlik/Haber Akışı
  • Dosya Paylaşımı
  • Tartışmalar/Forumlar
  • Arama/Filtreleme
Ücretsiz depolama alanı, sınırsız mesaj ve kullanıcı ile ekip işbirliği uygulaması.
Ekibinizin kanallar aracılığıyla iş birliği yapmasına, tüm tartışma zincirlerini takip etmesine veya ekip arkadaşlarına bireysel mesaj göndermesine olanak sağlayan ekip iletişim yazılımı. Sınırsız mesaj geçmişi sayesinde her konuşmaya veya paylaşılan dosyaya her zaman erişilebilir. Herkese o anda size ulaşıp ulaşamayacaklarını bildirmek için bir durum ayarlayabilir veya çabucak bire bir sesli veya görüntülü arama başlatabilirsiniz. Ekipler, herkese açık veya özel kanallarda ya da kullanıcı grupları veya grup sohbetlerinde organize olabilir: siz nasıl isterseniz. Daha fazla bilgi edinin. Pumble hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Görev Yönetimi
  • Gerçek Zamanlı Sohbet
  • Etkinlik/Haber Akışı
  • Dosya Paylaşımı
  • Tartışmalar/Forumlar
  • Arama/Filtreleme
Apple ve Microsoft'tan Editörün Seçimi ödülünü kazanan Okuma, Not Alma ve Belge Analizi uygulaması "Süper Güçlere Sahip PDF Düzenleyici, FastCompany
Hem Apple hem de Microsoft'tan Editörün Seçimi ödülünü kazanan ilk Okuma, Not Alma ve Belge Analizi uygulaması. "Süper Güçlere Sahip PDF Düzenleyici" FastCompany Çalışmaları karmaşık belge kümelerini analiz etmeyi içeren profesyoneller için; çalışmak, analiz etmek ve sonuçlara ulaşmak için. LiquidText, tüm belgelerinizin, vurgularınızın, ek açıklamalarınızın ve alt çizgilerinizin notlarınızla aynı çalışma alanında olduğu ve içerik ve notlar arasında dinamik görsel bağlantılar kurmanıza olanak tanıyan aktif bir okuma ve not alma aracıdır. LiquidText hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Görev Yönetimi
  • Gerçek Zamanlı Sohbet
  • Etkinlik/Haber Akışı
  • Dosya Paylaşımı
  • Tartışmalar/Forumlar
  • Arama/Filtreleme
Ekiplerin farklı iç ve dış iletişim kanalları üzerinden gerçek anlamda işbirliğinde bulunmasını sağlayan ekip gelen kutusu ve sohbet aracı.
Ekiplerin e-posta, SMS, WhatsApp, Twitter ve diğer iletişim kanalları üzerinden gerçek anlamda işbirliği yapmasını sağlayan ekip gelen kutusu ve sohbet aracı. Gelen kutusu, önceliği işe veren bir işbirliği deneyimi göz önünde bulundurarak yeniden tasarlanmıştır. Missive sayesinde ekipler işlerini büyütmeye odaklanır. Missive hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Görev Yönetimi
  • Gerçek Zamanlı Sohbet
  • Etkinlik/Haber Akışı
  • Dosya Paylaşımı
  • Tartışmalar/Forumlar
  • Arama/Filtreleme
Rock, dağıtık ekipler için oluşturulmuş hepsi bir arada bir iletişim ve iş birliği platformudur.
Rock, türünün ilk örneği olan çok modlu bir iş birliği aracıdır ve herhangi bir yerde, herhangi bir kişiyle iş birliği yapmanıza olanak sağlar. Mesajlar, görevler, notlar, dosya depolama ve toplantıla rın tek bir noktada buluştuğu hepsi bir arada iletişimden yararlanın. Uzaktan çalışma için özel olarak tasarlanan Rock, iletişimi daha modernleştirirken ekipleri daha üretken hale getirir. Sınırsız alan, mesaj ve görev panolarıyla çok daha fazlasını ücretsiz olarak yapabilirsiniz. Rock hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Görev Yönetimi
  • Gerçek Zamanlı Sohbet
  • Etkinlik/Haber Akışı
  • Dosya Paylaşımı
  • Tartışmalar/Forumlar
  • Arama/Filtreleme
Bilginin ekip üyeleriyle paylaşılabilmesi için toplantı kayıtlarını yazıya döken video bilgi paylaşım platformu.
PixelMixer toplantı kayıtlarınızdaki önemli konuları tespit eder ve gelişmeler hakkında bilgi sahibi olması gereken kişilere güncel bilgiler sağlar. Tüm toplantılarınız otomatik olarak kaydedilir, yazıya dökülür ve içeriği içinde arama yapılabilir hale getirilir. Önemli kısımlar otomatik olarak algılanır ve etiketlenir. Bir konunun tartışıldığı kayıt bölümüne doğrudan atlayın. İlgilenilen bir konudan bahsedildiğinde bildirim alın. Toplantının yalnızca ilgili kısımlarını başkalarıyla paylaşın, böylece tüm videoyu izlemek zorunda kalmazlar. PixelMixer hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Görev Yönetimi
  • Gerçek Zamanlı Sohbet
  • Etkinlik/Haber Akışı
  • Dosya Paylaşımı
  • Tartışmalar/Forumlar
  • Arama/Filtreleme
Global Office Data Hub basit, kullanımı kolay ama güçlü bir iletişim ve görev yönetimi çözümüdür.
GO Data Hub, ekibinizi ve işinizi optimize etmeye yarayan bir görev yönetimi ve ofis iletişim yazılımıdır. Kurumunuzdaki herkesin görevler, ekip ve müşteriler ile iletişim ve işlerin statüleri hakkında “güncel bilgi sahibi olduğunu” hayal edin. Kullanımı kolay, basit ama güçlü bir çözüm. Bu paket, görev tahsisi ve yönetiminin yanı sıra müşteri iletişimlerini izleme ve dahili iş süreci yönetimi için özellikler içerir. Ekibinizin görevlerini ve dahili ve müşterilerle olan iletişimlerini görün ve yönetin. GO Data Hub hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Görev Yönetimi
  • Gerçek Zamanlı Sohbet
  • Etkinlik/Haber Akışı
  • Dosya Paylaşımı
  • Tartışmalar/Forumlar
  • Arama/Filtreleme