18 yıldır işletmelerin daha iyi yazılımı
seçmesine yardımcı oluyoruz
Açık Depo Yönetimi Yazılımı
Açık Depo Yönetimi Yazılımı konteyner ve treyler hareketlerini, müsaitlik durumunu ve yükleri takip etmeye yardımcı olarak üretim ve lojistik şirketlerinin sahalarının denetlenmesini basitleştirir.
Capterra objektif, bağımsız araştırma ve doğrulanmış kullanıcıların yorumlarını sunar. Bağlantılarımız aracılığıyla bir satıcıyı ziyaret ettiğinizde yönlendirme ücreti kazanabiliriz.
Daha fazla bilgi edin
(5) ürün için sonuçları filtrele
Bulunduğu ülkeler
Fiyat Seçenekleri
5 sonuç
Sıralama kriteri
Yerleşik tedarik zinciri iş birliği katmanına sahip sipariş izleme, zaman dilimi rezervasyonu ve açık depo yönetimi platformu.
Streamliner hakkında daha fazla bilgi
Streamliner'ın sunduğu Zaman Dilimi Rezervasyonu ve Açık Depo yönetimi işlevi, ağınızdaki herhangi bir konumda (fabrika, depo, mağaza çapraz sevkiyat merkezi) yükleme veya boşaltma için zaman dilimi tahsisini verimli bir şekilde planlayıp yönetmeyi ve işlemin yapılmasını gerçek zamanlı olarak iş birliği içinde izlemeyi sağlar.
Streamliner'ın iş birliği özelliği, tedarik zincirine dahil olan iç ve dış paydaşlar arasında sorunsuz iletişimi ve koordinasyonu kolaylaştırır.
Streamliner hakkında daha fazla bilgi
...
Daha çok oku
Özellikler
- Gönderim Yönetimi
- Dok Yönetimi
- Planlama
- Geçmişe Dönük Raporlama
- Real-Time Data
- İş Akışı Yönetimi
- GPS
- Görev Yönetimi
- Security Gate Access Control
GoRamp Depo Alanı Yönetimi Yazılımı, göndericilerin depo alanı ile yükleme ve boşaltma platformu doluluğunu çevrimiçi olarak planlamasına ve manuel işleri ortadan kaldırmasına yardımcı olur.
GoRamp hakkında daha fazla bilgi
GoRamp Depo Alanı Yönetimi Yazılımı, göndericilerin depo alanı ile yükleme ve boşaltma platformu doluluğunu çevrimiçi olarak planlamasına ve manuel işleri ortadan kaldırmasına yardımcı olur.
Araç, gün boyu açık depo ile yükleme ve boşaltma platformu doluluğunun net bir görünümünü sağlar, kamyon yükleme/boşaltma şartlarını planlamaya, kamyon kuyruklarını ve gecikme cezalarını azaltmaya yardımcı olur. KPI’lar çevrimiçi olarak kolayca takip edilebilir.
GoRamp’i 1 saatten kısa sürede kullanmaya başlayın. Ek kaynak gerekmez.
Deneme sürümü talep edin.
GoRamp hakkında daha fazla bilgi
...
Daha çok oku
Özellikler
- Gönderim Yönetimi
- Dok Yönetimi
- Planlama
- Geçmişe Dönük Raporlama
- Real-Time Data
- İş Akışı Yönetimi
- GPS
- Görev Yönetimi
- Security Gate Access Control
Tookan sevkiyatları, sipariş takibini ve kargo yönetimini tek bir platform üzerinden otomatikleştirmeye yardımcı olan yapay zeka destekli bir yazılımdır.
Tookan, işletmelerin teslimat operasyonlarını modernize etmelerini ve gerçek zamanlı teslimatları yönetmede tam kontrol sahibi olmalarını sağlayan güçlü bir kullanıma hazır teslimat yönetim platformudur.
Tookan, herhangi bir sipariş yönetim platformu veya POS ile sorunsuz bir şekilde entegre edilebilir ve böylece teslimat sürecini uçtan uca basitleştirir.
Tookan, gerçek zamanlı izleme, rota optimizasyonu, GeoFencing, temsilci cüzdanları vb. özellikleri sağlayan bir temsilci uygulaması, gönderi panosu ve çok sayıda uzantı ile birlikte sunulmaktadır.
Tookan hakkında daha fazla bilgi
...
Daha çok oku
Özellikler
- Gönderim Yönetimi
- Dok Yönetimi
- Planlama
- Geçmişe Dönük Raporlama
- Real-Time Data
- İş Akışı Yönetimi
- GPS
- Görev Yönetimi
- Security Gate Access Control
Opendock, aracıların ve taşıyıcıların depoları kolayca aramasını ve rezervasyon yaptırmasını sağlayan merkezi bir yükleme ve boşaltma alanı planlama platformudur.
Opendock, aracıların ve taşıyıcıların depoları kolayca aramasını ve rezervasyon yaptırmasını sağlayan merkezi bir yükleme ve boşaltma alanı planlama platformudur. Ayrıca kullanıcının tek bir platformu kullanarak tüm depolardaki randevularının hepsine erişmesini sağlar. Bu randevu görünürlüğü sayesinde kullanıcı, durumları izleyebilir, randevuları düzenleyebilir ve iptal edebilir.
Opendock hakkında daha fazla bilgi
...
Daha çok oku
Özellikler
- Gönderim Yönetimi
- Dok Yönetimi
- Planlama
- Geçmişe Dönük Raporlama
- Real-Time Data
- İş Akışı Yönetimi
- GPS
- Görev Yönetimi
- Security Gate Access Control
Logifly, işletmelerin operasyonlarını kolaylaştırmalarına ve maliyetleri azaltmalarına yardımcı olan bir lojistik yönetimi yazılım çözümüdür.
Logifly, sizinki gibi işletmelerin lojistik operasyonlarını kolaylaştırmalarına ve maliyetleri azaltırken verimliliği artırmalarına yardımcı olmak için tasarlanmış önde gelen lojistik yönetimi yazılım çözümüdür. Platform, tedarik zinciri operasyonlarınız üzerinde tam görünürlük ve kontrol sağlamak için gerçek zamanlı izleme, rota optimizasyonu, envanter yönetimi, sipariş yönetimi ve analiz gibi bir dizi özellik sunar.
LOGIFLY hakkında daha fazla bilgi
...
Daha çok oku
Özellikler
- Gönderim Yönetimi
- Dok Yönetimi
- Planlama
- Geçmişe Dönük Raporlama
- Real-Time Data
- İş Akışı Yönetimi
- GPS
- Görev Yönetimi
- Security Gate Access Control