15 yıldır işletmelerin daha iyi yazılımı
seçmesine yardımcı oluyoruz

Hesap Tablosu Yazılımı

Hesap Tablosu Yazılımı, kullanıcıların verileri tablo halinde organize etmelerine ve hesaplamalarına ve elde edilen sonuçları grafikler ve şemalar kullanarak görselleştirmelerine olanak tanır. Hesap Tablosu Programı olarak da bilinir.

Asana, çalışmayı ekipler arasında geniş ölçekte organize etmenin ve yönetmenin en kolay yollarından biridir. Asana'nın neden Capterra'da en iyi performans gösterenlerden biri olduğunu öğrenin.
Asana sayesinde günlük görevlerden stratejik ve işlevler arası girişimlere kadar çalışma, ekipler arasında geniş ölçekte organize edilebilir. Asana, hedefleri eyleme dönüştüren ve ekipler arasındaki siloları yıkan bir iş yönetimi platformudur. 190 ülkede 135.000'den fazla ücretli müşteri ve milyonlarca ücretsiz kuruluş, şirket hedeflerinden dijital dönüşüme, ürün lansmanlarına ve pazarlama kampanyalarına kadar pek çok şeyi yönetmek için Asana’ya güveniyor. Asana hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Raporlama/Analiz
  • Yorumlama/Notlar
  • Veri Görselleştirme
  • Veri Tablolama
Ekibinizin verimli bir şekilde iş birliği yapması için monday.com'un esnek platformunu kullanarak daha kolay anlaşılır bir çalışma alanı oluşturun.
Ekibinizin birlikte çalışması için monday.com'un esnek platformunu kullanarak daha kolay anlaşılır bir çalışma alanı oluşturun. Hazır şablonlardan biriyle işe başlayın, elektronik çizelgeler yükleyerek görevleri ekleyin, ardından 30'dan fazla sütun ekleyin. Böylece ekibiniz verimli bir şekilde iş birliği yapmak için ihtiyaç duyduğu tüm bilgilere üst düzey, tek bir genel bakışta sahip olur. Son olarak, takviminize anımsatıcı yazmadan paydaşları önemli güncellemeler hakkında bilgilendirebilmek için tüm manuel çalışmanızı birkaç tıklamayla otomatikleştirin. monday.com hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Raporlama/Analiz
  • Yorumlama/Notlar
  • Veri Görselleştirme
  • Veri Tablolama
İşbirliğine dayalı bir çevrimiçi elektronik tablo platformu olan Retable, şirketlerin yönetilmesini, izlenmesini, bağlanmasını, izlenmesini, otomatikleştirilmesini ve kolayca raporlanmasını sağlar.
Retable, elektronik tablo benzeri arayüzü ile karmaşık verileri düzenli ve özelleştirilmiş bir çevrimiçi veritabanında yönetmenizi sağlar. Gerçek zamanlı işbirliği, veri yönetimi ve basit raporlama sağlayan birden fazla görünüm sunar. Gerçek zamanlı veri yönetim platformu Retable, verilerin herhangi bir cihazdan kolayca yapılandırılmasına olanak tanır. Kod kullanmadan hızlı bir şekilde oluşturulabilen çeşitli sütun türleri ve otomasyon ile veri yönetimini ve işbirliğini basitleştirir. Retable, kullanıcılara veriler üzerinde kontrol sağlar. Retable hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Raporlama/Analiz
  • Yorumlama/Notlar
  • Veri Görselleştirme
  • Veri Tablolama
Data Blaze, iş hayatının yoğun temposunda verilerine her yerden hızla ve kolayca erişmeye ihtiyaç duyan profesyoneller için uygun bir çözümdür.
Data Blaze, iş hayatının yoğun temposunda verilerine hızla ve kolayca erişmesi gereken profesyoneller için uygun, ücretsiz bir veri organizasyonu ve tablolama yazılımıdır. Zengin veri türlerini, dinamik görünümleri, harici formları ve daha fazlasını destekler. Ancak Data Blaze bir elektronik çizelgeden çok daha fazlasıdır. Data Blaze ile veriler her yerde kullanılabilir: İlgili bilgileri her yerde okuyabilir ve (e-posta, mesaj, özet vb.) kullanabilir veya yazarken verileri her yerden güncelleyebilir, örneğin LinkedIn'den iletişim bilgilerini alabilirsiniz. Data Blaze hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Raporlama/Analiz
  • Yorumlama/Notlar
  • Veri Görselleştirme
  • Veri Tablolama
Excel ve Power BI kullanıcılarının Excel tabanlı finansal kontrol, planlama ve tahmin işlemlerini otomatikleştirmesi için kurumsal düzeyde veri aracı.
Abylon Rapid Planning finansal kontrol, planlama ve tahminleri otomatikleştiren ve basitleştiren bir Excel eklentisidir. Rapid Planning ile tüm veriler otomatik olarak doğrulanır (Excel içinde), erişim hakkı yönetimi ve işbirliği basitleştirilir. Aynı zamanda şablonlar iş kullanıcıları tarafından düzenlenebilir. Üstelik, tüm bu yeni özellikler iyi bilinen bir kullanıcı arayüzünü kullanmaya devam ederken sunulur. Excel ve Power BI araçlarınızla raporlama ve veri görselleştirmeden çok daha fazlasını elde edin. Abylon Rapid Planning hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Raporlama/Analiz
  • Yorumlama/Notlar
  • Veri Görselleştirme
  • Veri Tablolama