15 yıldır işletmelerin daha iyi yazılımı
seçmesine yardımcı oluyoruz

Kurumsal İçerik Yönetimi Sistemi

Kurumsal İçerik Yönetimi Sistemi bilgilerin üretilmesini, saklanmasını ve tüm kurumsal paydaşlara dağıtılmasını koordine etmeye yardım eder.

17 sonuç

XML konusunda veya yapılandırılmış içerik yazarlığı ile ilgili başka herhangi bir teknoloji konusunda bilgi sahibi olmayan kişiler için tasarlanmış çevrimiçi XML düzenleyicisidir. Fonto hakkında daha fazla bilgi
XML konusunda veya yapılandırılmış içerik yazarlığı ile ilgili başka herhangi bir teknoloji konusunda bilgi sahibi olmayan kişiler için tasarlanmış çevrimiçi XML düzenleyicisidir. Belgelerin geleceği. Fonto sayesinde yapılandırılmış içerik yazarlığı çok kolaylaşmıştır: Konu uzmanlarının görev açısından kritik belgeleri oluşturmasını, düzenlemesini ve incelemesini sağlar. Kusursuz, hızlı ve verimli. Fonto hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İş Akışı Yönetimi
  • Arşivleme ve Saklama
  • Elektronik İmza
  • Bilgi Yönetişimi
  • Sürüm Denetimi
  • Dijital Varlık Yönetimi
  • İçerik Yönetimi
  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • Çoklu Oturum Açma
  • Onay Süreci Denetimi
  • Tam Metin Arama
  • Güvenli Veri Depolama
En sevdiğiniz çerçevede yazılım geliştirmenizi sağlayan daha hızlı, daha sorunsuz ve gözetimsiz CMS. Pazarlamacılar kullanıcı arayüzünü seviyor. Yöneticiler fiyatlandırmayı seviyor. Butter CMS hakkında daha fazla bilgi
En sevdiğiniz çerçevede yazılım geliştirmenize olanak tanıyan daha hızlı ve daha sorunsuz bir CMS (içerik yönetimi yazılımı) mi arıyorsunuz? Kullanımı çok kolay olduğundan pazarlamacılar ButterCMS'i severek kullanıyor. Ekonomik olması nedeniyle de yöneticilerin rahat bir nefes almasını sağlıyor. Temel ilkeleri: mikro hizmetler, API önceliği, bulut barındırma ve gözetimsiz kullanım. Kolay anlaşılır bir kullanıcı arayüzünün size her gün avantaj sağlayacağına inanıyoruz. CMS'i rekabet avantajına dönüştürmenize yardımcı olmak için en hızlı uygulamalardan birine ve gerekli özveriye sahibiz. Butter ile başarıyı büyütün. Butter CMS hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İş Akışı Yönetimi
  • Arşivleme ve Saklama
  • Elektronik İmza
  • Bilgi Yönetişimi
  • Sürüm Denetimi
  • Dijital Varlık Yönetimi
  • İçerik Yönetimi
  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • Çoklu Oturum Açma
  • Onay Süreci Denetimi
  • Tam Metin Arama
  • Güvenli Veri Depolama
Şablonları, talep formları ve güçlü güvenliği ile öne çıkan Wrike, kurumsal içeriğinizi yönetmeye yardımcı olması için kullanılabilir.
Wrike, dünya çapında iki milyondan fazla kişinin kullandığı proje yönetimi platformudur – kurumsal içeriğinizi güçlendirmek için güçlü özelliklerini keşfedin. Ekip alanlarını, projeleri ve klasörleri kullanarak belgelerinizi yükleyin ve düzenleyin. Kullanıma hazır şablonlar ve özel talep formları sayesinde tekrarlanan görevleri ortadan kaldırın ve içerik süreçlerinizi otomatikleştirin. Rol tabanlı erişim, güçlü kimlik doğrulama kontrolleri ve veri şifrelemeyi içeren kurumsal düzey güvenlik özellikleriyle bilgilerinizi güvende tutun. Wrike hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İş Akışı Yönetimi
  • Arşivleme ve Saklama
  • Elektronik İmza
  • Bilgi Yönetişimi
  • Sürüm Denetimi
  • Dijital Varlık Yönetimi
  • İçerik Yönetimi
  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • Çoklu Oturum Açma
  • Onay Süreci Denetimi
  • Tam Metin Arama
  • Güvenli Veri Depolama
Bulut tabanlı Canto Dijital Varlık Yönetimini kullanarak, ekibinizin marka varlıklarını merkezileştirin, paylaşın ve hemen daha verimli çalışmaya başlayın.
DAM (dijital varlık yönetimi) konusunda ilk sıralarda yer alan Canto, pazardaki basit ancak güçlü DAM sistemidir. Tüm sektörlerden pazarlama ekipleri, görsel marka varlıklarını ve içeriklerini kolayca organize etme, güvence altına alma ve paylaşma konusunda Canto’ya güvenir. Dijital varlık yönetimi sektöründe 30 yılı aşkın deneyimi sayesinde, dünya genelinde binlerce marka, zenginleştirilmiş medya kütüphanelerini merkezileştirme konusunda ona güveniyor. Canto hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İş Akışı Yönetimi
  • Arşivleme ve Saklama
  • Elektronik İmza
  • Bilgi Yönetişimi
  • Sürüm Denetimi
  • Dijital Varlık Yönetimi
  • İçerik Yönetimi
  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • Çoklu Oturum Açma
  • Onay Süreci Denetimi
  • Tam Metin Arama
  • Güvenli Veri Depolama
Katalogları, broşürleri, dergileri, portföyleri ve daha fazlasını kolayca oluşturmak ve yayınlamak istiyorsanız en iyi çevrimiçi yayıncılık araçlarından biridir.
Flipsnack, dünyanın her yerindeki insanlar tarafından dijital kataloglar, dergiler, broşürler, portföyler, raporlar, fotoğraf albümleri, gazeteler ve diğer birçok yayın türü oluşturmak ve yayınlamak için kullanılan çevrimiçi, tarayıcı tabanlı bir yayın aracıdır. Peki nasıl çalışır? Tek yapmanız gereken bir PDF dosyası yüklemek ve otomatik olarak sayfa çevirme efektleriyle güzel bir çevrimiçi dergiye dönüştürmek. Alternatif olarak, kendi çevrimiçi yayınınızı sıfırdan yapmak için çevrimiçi Tasarım Stüdyosu’nu kullanabilirsiniz. Flipsnack hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İş Akışı Yönetimi
  • Arşivleme ve Saklama
  • Elektronik İmza
  • Bilgi Yönetişimi
  • Sürüm Denetimi
  • Dijital Varlık Yönetimi
  • İçerik Yönetimi
  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • Çoklu Oturum Açma
  • Onay Süreci Denetimi
  • Tam Metin Arama
  • Güvenli Veri Depolama
Ekiplerin marka dışına çıkmadan içerik oluşturmalarını ve dağıtmalarını sağlayan kilitlenebilir şablonlar içeren tasarım ve marka şablonu oluşturma platformu.
Lucidpress, şirketinizdeki tasarımcı olmayan kişilerin (marka dışına çıkmadan) tamamen tek başlarına yardımcı pazarlama materyalleri oluşturmalarını ve dağıtmalarını sağlayan bir tasarım ve marka şablonu oluşturma platformudur. Kilitlenebilir şablonlar markanızı korurken, iş arkadaşlarınızın küçük tasarım değişiklikleri ve özelleştirmeler yapmasına olanak vererek yaratıcı ekibinizdeki iş yükünü azaltır. Dünya çapında 7 milyondan fazla kullanıcının güvendiği marka şablon platformu Lucidpress ile sahte markalara sonsuza kadar elveda deyin. Marq hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İş Akışı Yönetimi
  • Arşivleme ve Saklama
  • Elektronik İmza
  • Bilgi Yönetişimi
  • Sürüm Denetimi
  • Dijital Varlık Yönetimi
  • İçerik Yönetimi
  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • Çoklu Oturum Açma
  • Onay Süreci Denetimi
  • Tam Metin Arama
  • Güvenli Veri Depolama
Bynder’ın kurumsal içeriğinizi yönetmenin neden en iyi yollarından biri olduğunu öğrenin. Ücretsiz DAM (dijital varlık yönetimi) karşılaştırma kılavuzunu indirin.
Bynder, dijital içeriğinizi profesyonel bir şekilde yönetmenin en kolay yoludur. Ekipler, gerçek zamanlı ortak çalışma düzenlemeleri ve markaya uygunluk onayları, kolay dosya paylaşımı ve depolama, ayrıca kanallar ve dosya türleri için otomatik biçimlendirme konusunda aynı sayfada çalışır. Tüm markalı şirket materyalleri ve mesajları için merkezi bulut tabanlı bir alan sağlar. Bynder’ın ödüllü yazılımı Spotify, PUMA ve KLM gibi küresel markalar tarafından kullanılmaktadır. Bynder hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İş Akışı Yönetimi
  • Arşivleme ve Saklama
  • Elektronik İmza
  • Bilgi Yönetişimi
  • Sürüm Denetimi
  • Dijital Varlık Yönetimi
  • İçerik Yönetimi
  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • Çoklu Oturum Açma
  • Onay Süreci Denetimi
  • Tam Metin Arama
  • Güvenli Veri Depolama
Otomatik, ölçeklenebilir içerik yönetimi: Benzersiz içerik otomasyonu ile satış mesajları oluşturun, yönetin, iş birliği yapın ve geliştirin.
Üstün içerik yönetimi yetenekleriyle analistler tarafından takdir edilen Seismic, satıcıları her alıcı etkileşimi için en etkili bilgi ve otomatik kişiselleştirilmiş materyallerle donatır. Güçlü içerik analizleri, pazarlamacıların kâr-zarar hanesi üzerindeki etkilerini kanıtlamalarına ve iyileştirmelerine olanak tanıyarak neyin gerçekten gelir sağladığını ve neyin ayarlanması gerektiğini ortaya çıkarır. Microsoft, Salesforce, Google ve daha fazlası ile sağladığı entegrasyonlar, satıcıların günümüzün alıcı yolculuğunun dijital ilk gerçekliğine ayak uydurabilecekleri anlamına gelir. Seismic hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İş Akışı Yönetimi
  • Arşivleme ve Saklama
  • Elektronik İmza
  • Bilgi Yönetişimi
  • Sürüm Denetimi
  • Dijital Varlık Yönetimi
  • İçerik Yönetimi
  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • Çoklu Oturum Açma
  • Onay Süreci Denetimi
  • Tam Metin Arama
  • Güvenli Veri Depolama
Contentful, geniş ölçekte dijital deneyimler oluşturmaya yönelik yeni nesil içerik platformudur.
Contentful, platformlar arasında kolayca içerik yayınlamanıza olanak tanıyan esnek ve geleceğe yönelik bir kurumsal CMS'dir (içerik yönetimi sistemi). İçeriği bir kez oluşturun ve her yerde hoşça yayınlayın. Editörler, içeriği kullanımı kolay bir düzenleme arayüzünde etkileşimli olarak yönetirken geliştiriciler bunu tercih ettikleri programlama dili ve şablon çerçevesi ile sunar. Müşterilerimiz bizi içerik modelleme ve içerik sunumunun esnekliği ve kararlılığı nedeniyle seçmektedir. Bize bir şans verin. Contentful hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İş Akışı Yönetimi
  • Arşivleme ve Saklama
  • Elektronik İmza
  • Bilgi Yönetişimi
  • Sürüm Denetimi
  • Dijital Varlık Yönetimi
  • İçerik Yönetimi
  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • Çoklu Oturum Açma
  • Onay Süreci Denetimi
  • Tam Metin Arama
  • Güvenli Veri Depolama
Filestack, geliştiriciler için üst düzey bir dosya yükleme, dönüştürme ve teslimat hizmetidir.
Filestack, dosyaları yönetmek ve içerik sunmak için geniş bir hizmet ve araç yelpazesine sahiptir. API'leri ve kullanıcı arayüzü entegrasyonları dosyaların yüklenmesini, değiştirilmesini ve gönderilmesini kolaylaştırır. Ölçeklendirilebilir altyapısı, dünyanın her yerinden yüksek performans ve erişim elde etmeye olanak tanır. Filestack'in sunduğu hizmetler, büyük miktarda içeriği yönetmesi ve bu içeriğin kullanıcılarına hızlı ve güvenilir bir şekilde sunulmasını sağlaması gereken işletme ve bireyler için uygundur. Filestack hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İş Akışı Yönetimi
  • Arşivleme ve Saklama
  • Elektronik İmza
  • Bilgi Yönetişimi
  • Sürüm Denetimi
  • Dijital Varlık Yönetimi
  • İçerik Yönetimi
  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • Çoklu Oturum Açma
  • Onay Süreci Denetimi
  • Tam Metin Arama
  • Güvenli Veri Depolama
İşletmeniz için iş birliği, dosya paylaşımı, senkronizasyon ve bu konularla ilgili diğer özellikleri sağlayan genel bir ürün. Her cihazda ve her yerde kullanılabilir.
Bilgileriniz dilediğiniz zaman, dilediğiniz yerde. Dijital dünyanızı yönetirken her gün karşılaştığınız sayısız zorluğu aşmanıza yardımcı olur. Çok zaman ve kaynak gerektirdiğini biliyoruz. Bu nedenle Syncplicity ağır işleri sizin yerinize yaparak bilgilerinizin tüm ekipleriniz genelinde, her cihazdan, her zaman, her yerden erişilebilir olmasını sağlar. İş akışınızı kendi tarzınızda oluşturun. Salesforce, Office, Outlook, Adobe vb. için kullanıma hazır entegrasyon sağlar. Syncplicity hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İş Akışı Yönetimi
  • Arşivleme ve Saklama
  • Elektronik İmza
  • Bilgi Yönetişimi
  • Sürüm Denetimi
  • Dijital Varlık Yönetimi
  • İçerik Yönetimi
  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • Çoklu Oturum Açma
  • Onay Süreci Denetimi
  • Tam Metin Arama
  • Güvenli Veri Depolama
Umbraco ile, esnekliğinden ötürü sevilen, geleceğe hazır, esnek ve uygun maliyetli bir içerik yönetim sistemine sahip olursunuz.
Umbraco, dünya çapında 500 binden fazla aktif kurulumu olan açık kaynak bir .NET CMS'dir. Kolay anlaşılır düzenleme deneyimi, geliştiriciler için özgürlük ve sorunsuz entegrasyonları ile tanınıp sevilir. Açık kaynak CMS, istikrarlı ve yüksek performanslı bir platform sunmak için doğrudan destek sunan ticari bir şirket olan Umbraco HQ tarafından desteklenmektedir. Açık kaynaklı sürümün yanı sıra, Umbraco'nun iki farklı hizmet olarak yazılım (Software as a Service, SaaS) çözümü vardır: Umbraco Cloud (CMS) Umbraco Heartcore (Başsız CMS) Umbraco CMS hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İş Akışı Yönetimi
  • Arşivleme ve Saklama
  • Elektronik İmza
  • Bilgi Yönetişimi
  • Sürüm Denetimi
  • Dijital Varlık Yönetimi
  • İçerik Yönetimi
  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • Çoklu Oturum Açma
  • Onay Süreci Denetimi
  • Tam Metin Arama
  • Güvenli Veri Depolama
İşletmelerin kurum içinde ve dışında iş birliğini hızlandırmasına yardımcı olan dijital varlık yönetimi çözümü.
brahms, akıllı dijital varlık yöneticisidir. Zaman ve rol tabanlı iş akışlarını kullanarak kuruluşunuzdaki çalışanlara dijital varlıkları yapılandırma, bulma, yerelleştirme ve paylaşma olanağı sağlayın. Kuruluşunuzun içinde ve dışında iş birliğini hızlandırarak markanızın değerini artırın. brahms hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İş Akışı Yönetimi
  • Arşivleme ve Saklama
  • Elektronik İmza
  • Bilgi Yönetişimi
  • Sürüm Denetimi
  • Dijital Varlık Yönetimi
  • İçerik Yönetimi
  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • Çoklu Oturum Açma
  • Onay Süreci Denetimi
  • Tam Metin Arama
  • Güvenli Veri Depolama
Herhangi bir kreatif materyali alın. Bunu sınırsız şekilde uyarlayın. %100 marka uyumluluğunu koruyun.
ReMake, kampanyalara üst düzey destek sağlar. Her tür kreatif materyali tüm platform veya ekranlara doğrudan dağıtılabilen, %100 marka uyumlu bir sürüm derlemesine dönüştürmenizi sağlar. ReMake, ekibinizi içerik sürümü oluşturma gibi manuel görevlerden kurtararak gerçek iş değeri sağlayan değerli işlere odaklanmasını sağlar. ReMake hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İş Akışı Yönetimi
  • Arşivleme ve Saklama
  • Elektronik İmza
  • Bilgi Yönetişimi
  • Sürüm Denetimi
  • Dijital Varlık Yönetimi
  • İçerik Yönetimi
  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • Çoklu Oturum Açma
  • Onay Süreci Denetimi
  • Tam Metin Arama
  • Güvenli Veri Depolama
iOS ve Windows için Briefcase uygulamalarıyla Microsoft SharePoint/Microsoft 365’e güvenilir çevrimiçi ve çevrimdışı erişim elde edin.
Colligo Briefcase SharePoint mobil uygulaması ile iOS mobil cihazlarda SharePoint’e kolayca erişin. İş birliğini kolaylaştırın ve merkezi politika yönetimi ve analizi ile güvenli içerik dağıtımı sağlayın. iOS için Colligo Briefcase, iPad ve iPhone kullanıcılarına SharePoint, Microsoft 365 (önceki adıyla Office 365) ve OneDrive for business gibi birden fazla depolama alanına tek bir ekrandan görünüm sağlar. Colligo Briefcase hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İş Akışı Yönetimi
  • Arşivleme ve Saklama
  • Elektronik İmza
  • Bilgi Yönetişimi
  • Sürüm Denetimi
  • Dijital Varlık Yönetimi
  • İçerik Yönetimi
  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • Çoklu Oturum Açma
  • Onay Süreci Denetimi
  • Tam Metin Arama
  • Güvenli Veri Depolama
ARIGAMIX, yüksek performanslı iş akışı ve iş süreci otomasyonu için bir ECM|BPM platformudur.
Arigamix, birbirinden çeşitli belge ve süreç yönetimi çözümleri için tasarlanmış çok yönlü ve hızlı bir yeni nesil ECM/BPM platformudur. Arigamix, en basitinden en karmaşığına tüm iş rutinini, her göreve uygun net bir arayüzde basit ve hızlı bir iş akışına dönüştürmenize yardımcı olacak kullanışlı bir araçtır. ARIGAMIX hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İş Akışı Yönetimi
  • Arşivleme ve Saklama
  • Elektronik İmza
  • Bilgi Yönetişimi
  • Sürüm Denetimi
  • Dijital Varlık Yönetimi
  • İçerik Yönetimi
  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • Çoklu Oturum Açma
  • Onay Süreci Denetimi
  • Tam Metin Arama
  • Güvenli Veri Depolama
Mobil cihazlarda bile dosyaları Microsoft 365’ten doğrudan SharePoint’e kaydedin ve sınıflandırın
Microsoft 365’ten kolay SharePoint Erişimi Microsoft Word, Excel ve PowerPoint’ten doğrudan yapabildiğinizde SharePoint’in gücünden yararlanmak oldukça kolaydır. Kullanıcılar oturum açtıkları her yerde anında erişim elde eder ve SharePoint’i nasıl kullanacaklarını veya SharePoint’te nasıl gezineceklerini bilmeleri gerekmez. Colligo Office Connect for Microsoft 365 hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İş Akışı Yönetimi
  • Arşivleme ve Saklama
  • Elektronik İmza
  • Bilgi Yönetişimi
  • Sürüm Denetimi
  • Dijital Varlık Yönetimi
  • İçerik Yönetimi
  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • Çoklu Oturum Açma
  • Onay Süreci Denetimi
  • Tam Metin Arama
  • Güvenli Veri Depolama