137 sonuç
Singular’ın yeni nesil ilişkilendirme çözümü ile her pazarlama kanalının kullanıcı kazanımınız üzerindeki etkisini doğru bir şekilde ölçün. Singular hakkında daha fazla bilgi
LinkedIn, Rovio, Lyft, Warby Parker, Twitter ve daha fazlasının pazarlama ekipleri, büyümelerini geleceğe hazırlayacak en kapsamlı araç paketlerinden biriyle pazarlama performanslarını tam olarak görmek için Singular’a güveniyor. Singular, pazarlamacıları kullanıcı yaşam döngüsü boyunca verileri izlemeleri ve analiz etmeleri, birlikte çalıştıkları tüm kanalları ölçmeleri ve raporlamaları, birleşik ilişkilendirme ve maliyet bütünleştirmeyle ROI’yi analiz etmeleri için güçlendirir; daha iyi optimizasyon ve daha hızlı büyüme için tek bir basit, bütüncül çözüm sunar. Singular hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Çok Dokunmalı İlişkilendirme
  • Dönüşüm İzleme
  • Kanallar Arası İlişkilendirme
  • Müşteri Yolculuğu Eşleme
  • İlişkilendirme Modelleme
Dreamdata başarıya ulaşmanıza, başarıyı tekrarlamanıza ve ölçeklendirmenize yardımcı olan bir B2B Gelir İlişkilendirme Platformudur. Dreamdata hakkında daha fazla bilgi
Dreamdata, başarıya ulaşmanıza, başarıyı tekrarlamanıza ve ölçeklendirmenize yardımcı olan bir B2B Pazarlama İlişkilendirme Platformudur. Platform, geliri neyin artırdığına dair şeffaf, eyleme geçirilebilir analizler sunmak için pazara açılmayla ilgili tüm verileri toplar, birleştirir ve temizler. Böylece, şirketlerin B2B pazarlama ilişkilendirmesini yürütmelerini, reklamların LTV’sini öğrenmelerini ve ROI’sini ölçmelerini, büyümeyi karşılaştırmalarını, geliri öngörmelerini ve bir sonraki adımda hangi çalışmaların ölçeklendirileceği konusunda kararlar vermelerini sağlar. Dreamdata hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Çok Dokunmalı İlişkilendirme
  • Dönüşüm İzleme
  • Kanallar Arası İlişkilendirme
  • Müşteri Yolculuğu Eşleme
  • İlişkilendirme Modelleme
E-ticaret için analiz, optimizasyon ve niteliklendirme paketi. Bu, pazarlamacıların veri entegrasyonu ve niteliklendirmesi yoluyla yatırım getirisini artırmalarına yardımcı olur. Roivenue hakkında daha fazla bilgi
Roivenue, e-ticaret için ödüllü bir analiz, niteliklendirme ve optimizasyon paketidir. Veri entegrasyonu ve çok dokunuşlu yolculukların anlaşılması yoluyla, pazarlamacıların gelir büyümesini hızlandırmasına ve pazarlama kârını artırmasına yardımcı olur. Veri odaklı niteliklendirme modellerini kullanarak, pazarlamacıların düşük performans gösteren kampanyaları belirlemesine, fazla yatırım yapılan kanalları ele almasına ve yatırım getirisini en üst düzeye çıkarmak için reklam bütçesini yeniden tahsis etmesine olanak tanır. Roivenue hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Çok Dokunmalı İlişkilendirme
  • Dönüşüm İzleme
  • Kanallar Arası İlişkilendirme
  • Müşteri Yolculuğu Eşleme
  • İlişkilendirme Modelleme
Best-in-class marketing data management platform to streamline campaign tracking and assess campaign performance across all sources. Accutics hakkında daha fazla bilgi
Accutics is the best-in-class marketing data management platform to streamline campaign tracking, combine campaign data, and assess campaign performance across all sources in Adobe Analytics and Google Analytics. We offer a purpose-built software solution designed to solve your biggest marketing bottleneck: campaign data. Here we help enterprises with standardizing, governing and connecting campaign metadata across every team and channel from a single platform. Accutics hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Çok Dokunmalı İlişkilendirme
  • Dönüşüm İzleme
  • Kanallar Arası İlişkilendirme
  • Müşteri Yolculuğu Eşleme
  • İlişkilendirme Modelleme
Bir pazarlama iş yönetimi yazılımı olan Wrike’ın özellikleri arasında metin düzeltme, zaman izleme, Gantt çizelgeleri, Kanban panoları ve daha fazlası yer almaktadır.
Wrike, kurumsal ekipler için ödüllü pazarlama iş yönetimi yazılımıdır. Pazarlama ekipleri için gelişmiş güvenlik ve tam özelleştirme sunar. Tasarım, etkinlik ve dijital üretim ekiplerinin hepsi Gantt çizelgeleri, özel iş akışları, paylaşımlı panolar, yerleşik metin düzeltme, talep formları ve otomatik onaylardan yararlanabilir. İnceleme sürelerinin kısaltılması için Adobe Creative Cloud ile entegre edilebilir. Yeni: Pazarlamacılar için en iyi yazılımlardan biri olan Wrike sayesinde yaratıcı işler konusunda gerçek zamanlı dijital performans fikirleri edinin. Wrike hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Çok Dokunmalı İlişkilendirme
  • Dönüşüm İzleme
  • Kanallar Arası İlişkilendirme
  • Müşteri Yolculuğu Eşleme
  • İlişkilendirme Modelleme
Powerful, easy to use marketing automation software that helps generate qualified leads and translate marketing spending into revenue.
Adobe Marketo Measure (previously Bizible) is the industry’s leading B2B marketing attribution solution that allows you to measure the value and ROI of every interaction across the customer journey. Its data model lets you specifically attribute pipeline and revenue to individual touch points. Marketo Measure integrates with leading CRMs, marketing automation, and ad providers. The advanced features include predictive account engagement scoring and boomerang journey stages for deeper insights. Marketo Engage hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Çok Dokunmalı İlişkilendirme
  • Dönüşüm İzleme
  • Kanallar Arası İlişkilendirme
  • Müşteri Yolculuğu Eşleme
  • İlişkilendirme Modelleme
Use monday.com's customizable no-code platform to plan, manage, and effectivize all your marketing attribution and campaigns.
Easily plan and manage all your marketing attribution and campaigns on monday.com - the fully customizable no-code platform. Use ready-made templates and visual dashboards to build and operate campaigns for all channels, and simplify workflows from ideation to execution with the help of automations. Easily analyze results, integrate existing data and apps, assign tasks, and communicate and collaborate in real-time with your entire team. monday marketer hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Çok Dokunmalı İlişkilendirme
  • Dönüşüm İzleme
  • Kanallar Arası İlişkilendirme
  • Müşteri Yolculuğu Eşleme
  • İlişkilendirme Modelleme
Marketing attribution software allows businesses to track the impact of every customer interaction they participate in.
Marketing attribution software allows businesses to track the impact of every customer interaction they participate in. Adobe Analytics hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Çok Dokunmalı İlişkilendirme
  • Dönüşüm İzleme
  • Kanallar Arası İlişkilendirme
  • Müşteri Yolculuğu Eşleme
  • İlişkilendirme Modelleme
A Unified Marketing Platform Powered by Data and Driven by Automated Intelligence
The TapClicks Smart Marketing Cloud provides end-to-end business intelligence capabilities that include SEO, social and PPC reporting, automated order entry, set up and approval workflows, marketing performance analysis and the creation of interactive visual reports and presentations. TapClicks integrates more than 250 data sources via its Connector Marketplace to provide marketers with the ability to analyze data from the most popular marketing and advertising tools used in the industry today. TapClicks hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Çok Dokunmalı İlişkilendirme
  • Dönüşüm İzleme
  • Kanallar Arası İlişkilendirme
  • Müşteri Yolculuğu Eşleme
  • İlişkilendirme Modelleme
Data exploration and analytics solution combining modeling, transformations, and derivations at the same layer.
Looker, now part of Google Cloud, is reinventing business intelligence for the modern company. Looker works the way the web does: browser-based, its unique modeling language lets any employee leverage the work of your best data analysts. Operating 100% in-database, Looker capitalizes on the newest, fastest analytic databases to get real results, in real-time. Looker's lightweight open architecture makes it easy for developers to quickly and flexibly build, deploy, and iterate custom on data applications. Looker hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Çok Dokunmalı İlişkilendirme
  • Dönüşüm İzleme
  • Kanallar Arası İlişkilendirme
  • Müşteri Yolculuğu Eşleme
  • İlişkilendirme Modelleme
Impartial multi-touch attribution for SMBs and enterprise brands; OTT, podcast, digital, tv, radio support; dashboard for agencies
Support for the broadest range of channels including digital, TV, radio, podcast, OTT, and more. Built-in identity graph solves issue of cross-device journeys. Universal Pixel collects only first-part y data, which can optionally be sent to a private Data Clean Room. Real-time attribution allows you to change models on the fly. Support for both deterministic and probabilistic attribution. Measure and improve Return on Ad Spend (ROAS) and evaluate campaign performance. LeadsRx hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Çok Dokunmalı İlişkilendirme
  • Dönüşüm İzleme
  • Kanallar Arası İlişkilendirme
  • Müşteri Yolculuğu Eşleme
  • İlişkilendirme Modelleme
Terminus transforms your go-to-market approach, orchestrating accountability & focus across Marketing, Sales and Customer Success.
Terminus, leader of the account-based movement, helps Marketing, Sales, and Customer Success work better together to drive a winning go-to-market strategy and exceptional customer experiences. Terminus offers the best data, channels, and analytics all in one platform to power high-performing go-to-market teams. We’re proud to be helping over 1,000 customers on this mission, including brands like DHL, G2, Outreach, and TripActions. We have been named a G2 Leader for 11 consecutive quarters. Terminus hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Çok Dokunmalı İlişkilendirme
  • Dönüşüm İzleme
  • Kanallar Arası İlişkilendirme
  • Müşteri Yolculuğu Eşleme
  • İlişkilendirme Modelleme
Web sitesi ziyaretlerinden satışa dönüşümü artırmak ve ziyaretçilerin deneyimlerini iyileştirmek için ısı haritaları, kullanıcı kayıtları, canlı sohbet ve daha fazlasını içeren 10’u 1 arada araç paketinden faydalanın.
Lucky Orange ile ziyaretçilerin neden satışa dönüşmediğini, satışları nasıl artırabileceğinizi ve müşteri adaylarını nasıl müşteriye dönüştürebileceğinizi öğrenin. Kurulumu birkaç saniye sürer ve kodlama deneyimi gerektirmez. Lucky Orange’ın satışa dönüşüm oranı optimizasyon araçları paketine tek araç fiyatına 10 araç dahildir: dinamik ısı haritaları, oturum kayıtları, canlı sohbet ve canlı izleme, ziyaretçi profilleri, anketler, duyurular, form analizi, dönüşüm hunileri ve gerçek zamanlı pano. 7 günlük ücretsiz deneme süresiyle hemen kullanmaya başlayın. Lucky Orange hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Çok Dokunmalı İlişkilendirme
  • Dönüşüm İzleme
  • Kanallar Arası İlişkilendirme
  • Müşteri Yolculuğu Eşleme
  • İlişkilendirme Modelleme
CTM lets you track & attribute leads, from any source, giving you data to confidently make marketing decisions & increase conversions.
CallTrackingMetrics is a global conversation analytics provider giving marketers data to make confident strategy decisions. Over 100,000 users, including The Washington Post, Verizon Connect, and ServiceMaster, rely on CTM to make data-driven advertising decisions. CTM integrates with core tools marketers use every day like Google Ads and Analytics, Hubspot, Salesforce, Zoom, and Facebook. CallTrackingMetrics hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Çok Dokunmalı İlişkilendirme
  • Dönüşüm İzleme
  • Kanallar Arası İlişkilendirme
  • Müşteri Yolculuğu Eşleme
  • İlişkilendirme Modelleme
NinjaCat is a digital marketing performance management platform for agencies, media companies, and brands.
NinjaCat is a digital marketing performance management platform that helps marketers unify campaign data and automate reporting. We work with agencies, media companies, and brands–any marketing team that needs to produce comprehensive and consistent report presentations for clients or stakeholders. NinjaCat integrates with over 150 digital marketing channels so you can unify metrics from multiple data sources into a single source of truth. NinjaCat hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Çok Dokunmalı İlişkilendirme
  • Dönüşüm İzleme
  • Kanallar Arası İlişkilendirme
  • Müşteri Yolculuğu Eşleme
  • İlişkilendirme Modelleme
Voluum is a performance tracking software for affiliate marketers, media buyers, and agencies.
Voluum is a cloud-based ad tracker for affiliate marketers, media buyers and agencies. It makes tracking, optimizing, and automating ad campaigns easy. With Voluum you can quickly maximize your ROI and boost the performance of your advertising. Voluum hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Çok Dokunmalı İlişkilendirme
  • Dönüşüm İzleme
  • Kanallar Arası İlişkilendirme
  • Müşteri Yolculuğu Eşleme
  • İlişkilendirme Modelleme
Get fast, easy, branded marketing performance reporting and dashboards, email scheduled reports, and CRM integration.
ActiveDEMAND Agency Reporter makes it easy to track results for your clients. Easily get access to customer CRMs and report on Won Deals. Go beyond Google Analytics data and get true user journeys tied to phone calls, form fills, and more. Show your clients which leads were brought in from your Google Ad campaigns, SEO work, and Facebook ads. ActiveDEMAND hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Çok Dokunmalı İlişkilendirme
  • Dönüşüm İzleme
  • Kanallar Arası İlişkilendirme
  • Müşteri Yolculuğu Eşleme
  • İlişkilendirme Modelleme
Veritone Attribute helps TV and radio broadcasters measure and demonstrate the effectiveness of their ad campaigns in near real-time.
Veritone Attribute is transforming marketing attribution in media broadcasting, using AI-powered technology that delivers near real-time performance metrics for advertisements in all broadcast formats including scheduled and unscheduled spots (live reads, organic mentions, promos). Veritone Attribute leverages data from broadcast ads and correlates them to advertisers website analytics to demonstrate the effectiveness of their ad campaigns in near real-time. Veritone Attribute hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Çok Dokunmalı İlişkilendirme
  • Dönüşüm İzleme
  • Kanallar Arası İlişkilendirme
  • Müşteri Yolculuğu Eşleme
  • İlişkilendirme Modelleme
AppsFlyer's platform enables marketers to attribute every app install to the marketing campaign and media source that drove it.
AppsFlyer's attribution platform enables marketers to attribute every app install to the marketing campaign and media source that drove it. Granular dashboards report which network or channel, ad type, ad group, and ad creative drove each user. Deep integrations with nearly every media source and marketing platform including Facebook, Google, and Twitter make it easy to attribute every install to its source. AppsFlyer hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Çok Dokunmalı İlişkilendirme
  • Dönüşüm İzleme
  • Kanallar Arası İlişkilendirme
  • Müşteri Yolculuğu Eşleme
  • İlişkilendirme Modelleme
TrackMavens marketing analytics platform helps you prove ROI and improve results.
TrackMavens marketing analytics platform helps you prove ROI and improve results on 18 digital channels including social, ads, PR, automation, and CRM. TrackMaven hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Çok Dokunmalı İlişkilendirme
  • Dönüşüm İzleme
  • Kanallar Arası İlişkilendirme
  • Müşteri Yolculuğu Eşleme
  • İlişkilendirme Modelleme
Full marketing attribution, headache-free! Easily identify every touchpoint involved in a conversion and credit all your channels.
Facebook, Instagram, Google, Twitter, Linkedin, ... Oribi helps you identify all touchpoints your customer had before converting on your site. And it doesn't stop there! Oribi gets you everything you need to optimize conversions on your site, including smart, cross-domain funnels, insights, traffic monitoring, trends, content optimization, button analysis, custom reports, and much more. Oribi hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Çok Dokunmalı İlişkilendirme
  • Dönüşüm İzleme
  • Kanallar Arası İlişkilendirme
  • Müşteri Yolculuğu Eşleme
  • İlişkilendirme Modelleme
Data analytics platform that helps businesses plan marketing campaigns, measure media spend, prevent mobile ad frauds, and more.
The Kochava platform is a comprehensive set of measurement and targeting tools for app marketers. Kochava gives marketers and app developers real-time visualizations of mobile app campaign performance and engagement for precise audience creation, targeting, and prevention of mobile ad fraud. Kochava is integrated with thousands of networks and publishers and compiles a quarterly report of the top performers delivering quality campaign data to marketers. Kochava hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Çok Dokunmalı İlişkilendirme
  • Dönüşüm İzleme
  • Kanallar Arası İlişkilendirme
  • Müşteri Yolculuğu Eşleme
  • İlişkilendirme Modelleme
Get comprehensive marketing and sales reports in several clicks to identify new revenue growth opportunities.
Improvado is a marketing and sales data platform that attributes every customer journey touchpoint. Improvado’s custom attribution modeling feature allows businesses to understand the value of each lead and focus on the most profitable customer cohorts. With 300+ marketing connectors, advertisers can analyze their marketing efforts across various channels. Marketers from ASUS, Activision, IllyCafe, Docker, and more rely on Improvado to attain marketing goals and make informed business decisions. Improvado hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Çok Dokunmalı İlişkilendirme
  • Dönüşüm İzleme
  • Kanallar Arası İlişkilendirme
  • Müşteri Yolculuğu Eşleme
  • İlişkilendirme Modelleme
Büyüme odaklı pazarlamacıların güvenle kullandığı mobil analitik platformuyla pazarlama çalışmalarınızın gerçek etkisini anlayın.
Pazarlama çalışmalarınızın gerçek etkisini keşfedin. Adjust, dünyanın dört bir yanındaki büyüme odaklı pazarlamacıların güvenle kullandığı ölçümleme, otomasyon ve kullanıcı verilerini koruma çözümleri sunan bir mobil pazarlama analitik platformudur. Adjust attribution ile uygulama yatırım getirinizi doğru ve güvenilir verilerle en üst seviyeye taşıyın. Her kanal için kullanıcı yolculuklarının haritasını çıkarın, kendi attribution mantığınızı oluşturun, abonelik dönüşüm funnel'ının tamamını takip edin ve deeplink'ler ile dönüşüm oranlarını artırın. Adjust hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Çok Dokunmalı İlişkilendirme
  • Dönüşüm İzleme
  • Kanallar Arası İlişkilendirme
  • Müşteri Yolculuğu Eşleme
  • İlişkilendirme Modelleme
Brand, Track & Share your own branded short URLs through one powerful platform.
PixelMe is a link management platform for savvy marketers. Brand, Track & Share your own branded short URLs through one powerful platform. Automatically turn your links into a brand asset. Create links with your custom domain and take control of the content you share. Insert retargeting pixels into your links and retarget anyone who clicked on your links. PixelMe hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Çok Dokunmalı İlişkilendirme
  • Dönüşüm İzleme
  • Kanallar Arası İlişkilendirme
  • Müşteri Yolculuğu Eşleme
  • İlişkilendirme Modelleme
Swaarm is a performance-based marketing platform that provides an innovative martech tracking and campaign management solution.
Swaarm is a performance-based marketing platform that provides an innovative martech tracking and campaign management solution for agencies, advertisers and partners to manage, track, analyze and optimize their marketing campaigns at scale. Swaarm’s adaptable tracking platform simplifies, automates, and optimizes clients’ marketing efforts - so they can make data-driven decisions and scale their business with ease. For more information, visit www.swaarm.com Swaarm hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Çok Dokunmalı İlişkilendirme
  • Dönüşüm İzleme
  • Kanallar Arası İlişkilendirme
  • Müşteri Yolculuğu Eşleme
  • İlişkilendirme Modelleme
Factors.AI is Marketing Analytics and Attribution platform that helps teams understand the impact of marketing on revenue
Factors.AI is a Marketing Analytics and Attribution platform that helps you understand and prove the impact of how your activities impact revenue We collect and process all data across your customer journeys. You can monitor metrics across web, campaigns and CRM with the goal of increasing revenue. With an easy self-serve interface, multi-touch attribution models, AI-powered analytics engine, and template library — you'll have all the answers to frequent marketing questions Factors.ai hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Çok Dokunmalı İlişkilendirme
  • Dönüşüm İzleme
  • Kanallar Arası İlişkilendirme
  • Müşteri Yolculuğu Eşleme
  • İlişkilendirme Modelleme
YouGov is an international online research data and analytics technology group.
YouGov is an international research, data and analytics group. We have been building an ever-growing source of consumer data for over 20 years, creating the richest and most complete understanding of your customers’ complex lives. We call it living data. Understand what 20million+ registered panel members in 55+ markets are thinking, on over a million - and growing - data points. YouGov hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Çok Dokunmalı İlişkilendirme
  • Dönüşüm İzleme
  • Kanallar Arası İlişkilendirme
  • Müşteri Yolculuğu Eşleme
  • İlişkilendirme Modelleme
Measure true customer acquisition costs across channels against customer lifetime value, enhance campaign performance and media mix.
CAKE provides performance marketing software with solutions for affiliate marketing, lead generation and multichannel marketing that enables advertisers, networks and publishers to manage, measure and optimize marketing performance in real-time. CAKE hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Çok Dokunmalı İlişkilendirme
  • Dönüşüm İzleme
  • Kanallar Arası İlişkilendirme
  • Müşteri Yolculuğu Eşleme
  • İlişkilendirme Modelleme
Revenue.io is the complete AI-powered RevOps platform that delivers real-time guidance in the moments that matter.
ringDNA is a Marketing Attribution platform for Salesforce customer that helps businesses scale revenue growth through AI. The leading choice for Salesforce customers, ringDNA offers a complete solution for sales engagement, sales playbook execution, performance insight, conversation intelligence and much more. Revenue.io hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Çok Dokunmalı İlişkilendirme
  • Dönüşüm İzleme
  • Kanallar Arası İlişkilendirme
  • Müşteri Yolculuğu Eşleme
  • İlişkilendirme Modelleme
Automate marketing data collection from over 500 sources and start understanding your data better. Free trial available.
Funnel is an automated data collection solution that's changing how marketers across the world analyze their data. We integrate with over 500 sources out of the box (plus additional sources upon request) to collect, map and clean all of your marketing data and send it to a BI tool, Google Data Studio, Dashboard Solution, or any other destination. When you let Funnel take care of the data collection, you can spend more time on ROI analysis, campaign optimization and strategy building. Funnel hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Çok Dokunmalı İlişkilendirme
  • Dönüşüm İzleme
  • Kanallar Arası İlişkilendirme
  • Müşteri Yolculuğu Eşleme
  • İlişkilendirme Modelleme
Branch is a cross-platform attribution and linking platform used by the 40,000 of world's top mobile brands.
Branch is a cross-platform attribution and linking platform used by the 40,000 of world's top mobile brands like Pinterest, Airbnb, BuzzFeed, GoEuro to unify mobile measurement and user experiences across devices, platforms, and channels. Branch increases mobile conversion, retention, and engagement through deep linking, user routing, attribution, mobile banners, and personalized app experiences. Branch Metrics hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Çok Dokunmalı İlişkilendirme
  • Dönüşüm İzleme
  • Kanallar Arası İlişkilendirme
  • Müşteri Yolculuğu Eşleme
  • İlişkilendirme Modelleme
Mobile, social, and web retargeting platform with rule-based tag management, detailed analytics, conversion and revenue tracking.
At SharpSpring Ads, our vision is a world where every business, big or small, can easily and effectively personalize its marketing. Our simple and powerful online tools give marketers everything they need to gather visitor data and use it to power advertising campaigns that show the right ad to the right person at the right time. SharpSpring Ads was built to be easy. Building your business is hard enough, so we're building a better way to advertise it: marketing software humans can actually use. SharpSpring Ads hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Çok Dokunmalı İlişkilendirme
  • Dönüşüm İzleme
  • Kanallar Arası İlişkilendirme
  • Müşteri Yolculuğu Eşleme
  • İlişkilendirme Modelleme
You don't need to waste any more time frantically preparing your digital marketing reports at the final-hour.
Client reporting made easy with Coact. Your clients pay you to do their marketing, not slave away for hours creating reports. Get all the detail and quality without compromising your time. Get it with Coact. We know how it is. Time and resource restrictions are two of the biggest obstacles you face when it comes to reporting. That's why we built a solution that enables fast and efficient reporting ! Coact hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Çok Dokunmalı İlişkilendirme
  • Dönüşüm İzleme
  • Kanallar Arası İlişkilendirme
  • Müşteri Yolculuğu Eşleme
  • İlişkilendirme Modelleme
Integrate all your affiliate sales in Google Analytics, Google Ads, Facebook Ads, TikTok Ads, Microsoft Ads and more.
All your affiliate conversions in one affiliate dashboard: Data Collection & Reporting, Real Time And automatically integrate all your affiliate sales in: Google Analytics, Google Ads, Facebook Ads, Microsoft Ads, TikTok for Business (Ads), Taboola, Outbrain, Revcontent, PropellerAds, PopAds, Data Studio, BigQuery wecantrack hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Çok Dokunmalı İlişkilendirme
  • Dönüşüm İzleme
  • Kanallar Arası İlişkilendirme
  • Müşteri Yolculuğu Eşleme
  • İlişkilendirme Modelleme
Salespanel is a B2B marketing analytics & customer journey tracking tool. Plug first-party data to your CRM & reveal qualified leads.
Salespanel is a first-party intent data analytics and customer journey tracking software. In the current landscape of customer tracking, with Universal Analytics sunsetting and Google Analytics getting banned in several European countries, Salespanel serves as the perfect solution for B2B businesses who want to track first-party customer journey data and connect it to their sales and marketing systems. Identify, track, qualify, and analyze your leads with Salespanel. Salespanel hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Çok Dokunmalı İlişkilendirme
  • Dönüşüm İzleme
  • Kanallar Arası İlişkilendirme
  • Müşteri Yolculuğu Eşleme
  • İlişkilendirme Modelleme
Marketing attribution for your e-commerce business.
ThoughtMetric helps e-commerce companies solve marketing attribution and make data driven decisions. Built to empower e-commerce marketers, ThoughtMetric integrates with the largest e-commerce and marketing platforms so you can easily collect data, track ads, and analyze performance. Track the performance of all your marketing channels and understand where your customers are really coming from with ThoughtMetric's AI powered attribution. ThoughtMetric hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Çok Dokunmalı İlişkilendirme
  • Dönüşüm İzleme
  • Kanallar Arası İlişkilendirme
  • Müşteri Yolculuğu Eşleme
  • İlişkilendirme Modelleme
A programmatic ad platform built for results...proven results! Reach more targeted people for less, with full attribution.
Genius Monkey is a digital advertising technology firm with an advanced full-service marketing platform designed for today’s real-time programmatic advertising, tracking, and attribution performance needs. We believe in doing it differently (and better) than the status quo. We get your brand, product and/or message in front of more people with a higher propensity to engage--and we do it at the lowest possible cost. We do this via fully managed display, video, OTT + CTV and audio campaigns. Genius Monkey hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Çok Dokunmalı İlişkilendirme
  • Dönüşüm İzleme
  • Kanallar Arası İlişkilendirme
  • Müşteri Yolculuğu Eşleme
  • İlişkilendirme Modelleme
Bizible's technology allows companies to accurately track offline revenue back to the exact online marketing source.
Bizible's marketing attribution solution allows B2B marketing teams to effectively track and optimize their efforts based on sales outcomes like revenue. Bizible hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Çok Dokunmalı İlişkilendirme
  • Dönüşüm İzleme
  • Kanallar Arası İlişkilendirme
  • Müşteri Yolculuğu Eşleme
  • İlişkilendirme Modelleme
Full funnel conversion and revenue tracking solution for your marketing channels including day-by-day cohort based Return on Ad Spend.
Attribution is simplifying multi-touch attribution, making it easy for marketers to track & optimize conversion, cost and revenue for every touch and channel across the buying journey. With cohort analysis, multi-day return on ad spend, and secure integration with all ad platforms, you have the insight to deliver more revenue with less spend. Request a free demo today! Attribution hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Çok Dokunmalı İlişkilendirme
  • Dönüşüm İzleme
  • Kanallar Arası İlişkilendirme
  • Müşteri Yolculuğu Eşleme
  • İlişkilendirme Modelleme
With DemandJump you will see what consumers are doing, see what your competitors are doing, and see what you should be doing next.
DemandJump's customer acquisition platform enables marketers to find new sources of qualified traffic with absolute precision by locating untapped customers three steps before they reach your website or your competitors. We pair advanced market intelligence with your own data and deliver the most advanced, customizable marketing attribution package available to marketers. With DemandJump you will find new customers, increase conversion rates, grow revenue and reduce costs. DemandJump hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Çok Dokunmalı İlişkilendirme
  • Dönüşüm İzleme
  • Kanallar Arası İlişkilendirme
  • Müşteri Yolculuğu Eşleme
  • İlişkilendirme Modelleme
Marketing Attribution done right, powered by Incrementality. Measured® - Voted #1 Measurement Tech Provider by AdExchanger & Digiday.
Voted #1 Measurement/Analytics tech by AdExchanger & Digiday, Measured helps brands grow by measuring incremental media contribution to desired performance results. Through a transparent experimentati on approach that is always learning, Measured delivers ongoing actionable insights for marketers to increase efficiency and scale media for maximum growth. Experiments are powered by privacy compliant Marketing Data Warehouse, which is purpose-built for analytics with data the customer owns. Measured hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Çok Dokunmalı İlişkilendirme
  • Dönüşüm İzleme
  • Kanallar Arası İlişkilendirme
  • Müşteri Yolculuğu Eşleme
  • İlişkilendirme Modelleme
Squeezely Customer Data Platform builds 360-degree profiles that transform customer journeys into personalized experiences.
Squeezely provides full control over your customer journey. Synchronize audiences across channels from a 360-degree customer view. Deliver triggers to email, push or advertising using Squeezely's flexible Journey Builder. Create personalized website experiences using product recommendations and social proof. A customer data platform at the core of operations stores your data from CRM, on-site behaviour, product views, abandoned baskets and more. A solid base for serious marketing teams. Squeezely hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Çok Dokunmalı İlişkilendirme
  • Dönüşüm İzleme
  • Kanallar Arası İlişkilendirme
  • Müşteri Yolculuğu Eşleme
  • İlişkilendirme Modelleme
Ad tracking tool designed to manage and optimize all marketing campaigns in one place.
Ad tracking tool designed to manage and optimize all marketing campaigns in one place. CPV Lab allows cookie-less tracking, bot filtering and is integrated with a multivariate testing tool, MV Lab. It offers over 150+ predefined templates for ad networks or traffic sources, plus it comes with API integrations for major traffic sources like Facebook, Google Ads, Microsoft (Bing) Ads, TikTok,etc. You can try the free trial and decide for yourself if it is the right tool for you. CPV Lab Pro hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Çok Dokunmalı İlişkilendirme
  • Dönüşüm İzleme
  • Kanallar Arası İlişkilendirme
  • Müşteri Yolculuğu Eşleme
  • İlişkilendirme Modelleme
Solitics enables marketers to be brilliant, driving deeper customer engagements by using & analyzing data for real-time interaction.
Solitics enables the best marketers to create automated and personalized customer journeys in true real-time (1.8 seconds) across multiple channels. Marketers also get a clear analysis of campaign effectiveness and powerful insights for continuous improvement. Solitics’ proprietary technology leverages low-code integration to connect directly to all distributed data sources on one hand and all marketing channels on the other, going live in under 30 days. Solitics hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Çok Dokunmalı İlişkilendirme
  • Dönüşüm İzleme
  • Kanallar Arası İlişkilendirme
  • Müşteri Yolculuğu Eşleme
  • İlişkilendirme Modelleme
Data-driven marketing attribution which enables marketers to make revenue based decisions in real-time.
Windsor.ai is a marketing attribution software, developed specifically for marketing professionals and enterprises that is utilized to optimize return on investment using the power of Artificial Intelligence. It lets users incorporate all of their marketing data and run advanced marketing attribution models into one place, depending upon their entire customer journey. Windsor.ai enables users to analyze customer journeys to measure business conversions. Attribution Insights hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Çok Dokunmalı İlişkilendirme
  • Dönüşüm İzleme
  • Kanallar Arası İlişkilendirme
  • Müşteri Yolculuğu Eşleme
  • İlişkilendirme Modelleme
Location-based advertising platform that allows businesses to use location data to know more about their audience.
Location-based advertising platform that allows marketers, publishers, and channel partners to use location data to know more about their audience and optimize their advertising campaigns. GroundTruth hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Çok Dokunmalı İlişkilendirme
  • Dönüşüm İzleme
  • Kanallar Arası İlişkilendirme
  • Müşteri Yolculuğu Eşleme
  • İlişkilendirme Modelleme
Zoho Marketing Automation is an all-in-one marketing automation software used to manage marketing activities across multiple channels
Zoho Marketing Automation is a cloud-based software developed specifically for businesses that are looking for a marketing automation solution. This software acts as an essential everyday marketing tool that offers marketing and sales features such as leads generation and qualification. It also offer extensive features for data analytics and web behavioral marketing, as well as different marketing campaign strategies from SMS marketing to social campaigns. Zoho Marketing Automation hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Çok Dokunmalı İlişkilendirme
  • Dönüşüm İzleme
  • Kanallar Arası İlişkilendirme
  • Müşteri Yolculuğu Eşleme
  • İlişkilendirme Modelleme
Twik automatically personalizes websites to increase Sales and Revenue and creates an engaging experience for all - automatically.
Twik automatically personalizes etail + B2B websites to increase engagements and conversions (sales & revenue). twik is full GDPR compliant, doesn’t use (read/write) Cookies nor requires any prior data from 3rd party platforms as well as non intrusive. Twik utilize proprietary patent-pending AI-ML algorithms and delivering the best C+UX so visitors will turn into shoppers and reduce churn. twik announced one of the promising startups for CX and selected 5 of the best Consumer Retail disrupters. Twik hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Çok Dokunmalı İlişkilendirme
  • Dönüşüm İzleme
  • Kanallar Arası İlişkilendirme
  • Müşteri Yolculuğu Eşleme
  • İlişkilendirme Modelleme
Keen's platform measures Marketing's financial impact across all channels and models the optimal future investment by channel by week.
Keen takes marketing attribution to the next level, integrating all your channels, not just digital. Keen can use your attribution data as a helpful dataset to calculate the full financial contributio n for each channel. More importantly, Keen's forward-focused algorithms model a prescriptive marketing plan to optimize your investments by channel, by week; a plan that can be updated in real-time. Keen hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Çok Dokunmalı İlişkilendirme
  • Dönüşüm İzleme
  • Kanallar Arası İlişkilendirme
  • Müşteri Yolculuğu Eşleme
  • İlişkilendirme Modelleme