15 yıldır işletmelerin daha iyi yazılımı
seçmesine yardımcı oluyoruz

Pazarlama Niteliği Yazılımı

Pazarlama Niteliği Yazılımı, işletmeler tarafından TV, sosyal medya, telefon, e-posta gibi en iyi performans gösteren reklam kanallarını belirlemek için kullanılır. Bu tür yazılımlar genellikle pazarlama ekipleri tarafından tüm temas noktalarında kullanıcı dönüşümlerini izlemek ve pazarlama çabalarının etkinliğini değerlendirmek için kullanılır.

13 sonuç

monday.com, ister ofiste, ister evde, ister hareket halinde olsunlar, ekiplerin projelerini ve günlük işlerini yürüttükleri bir bulut Çalışma İşletim Sistemidir.
monday.com, ekiplerin süreçleri, projeleri ve günlük işleri yürütmek için dakikalar içinde iş akışı uygulamaları oluşturduğu bulut tabanlı bir Çalışma İşletim Sistemidir. Manuel çalışmayı otomatikleştiren ve ekipleri dijital bir çalışma alanında birbirine bağlayan uyarlanabilir bir platform sayesinde ekipler, iş akışlarını ve projeleri kod kullanmadan şekillendirir. Platformun özellikleri şunları içerir: özelleştirilebilir iş akışı şablonları, zaman izleme, otomasyonlar, veri panoları ve popüler araçlarla entegrasyonlar. Dünya genelinde 100.000'den fazla şirket monday.com'a güveniyor. monday.com hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Dönüşüm İzleme
  • Kitle Hedefleme
  • Müşteri Yolculuğu Eşleme
  • İlişkilendirme Modelleme
  • Müşteri Segmentasyonu
  • Veri İçe/Dışa Aktarma
  • Katılım İzleme
  • Performans Metrikleri
  • Reklam Yönetimi
  • Kampanya Analizi
  • Satış Ortaklığı Yönetimi
Bir pazarlama iş yönetimi yazılımı olan Wrike’ın özellikleri arasında metin düzeltme, zaman izleme, Gantt çizelgeleri, Kanban panoları ve daha fazlası yer almaktadır.
Wrike, kurumsal ekipler için ödüllü pazarlama iş yönetimi yazılımıdır. Pazarlama ekipleri için gelişmiş güvenlik ve tam özelleştirme sunar. Tasarım, etkinlik ve dijital üretim ekiplerinin hepsi Gantt çizelgeleri, özel iş akışları, paylaşımlı panolar, yerleşik metin düzeltme, talep formları ve otomatik onaylardan yararlanabilir. İnceleme sürelerinin kısaltılması için Adobe Creative Cloud ile entegre edilebilir. Yeni: Pazarlamacılar için en iyi yazılımlardan biri olan Wrike sayesinde yaratıcı işler konusunda gerçek zamanlı dijital performans fikirleri edinin. Wrike hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Dönüşüm İzleme
  • Kitle Hedefleme
  • Müşteri Yolculuğu Eşleme
  • İlişkilendirme Modelleme
  • Müşteri Segmentasyonu
  • Veri İçe/Dışa Aktarma
  • Katılım İzleme
  • Performans Metrikleri
  • Reklam Yönetimi
  • Kampanya Analizi
  • Satış Ortaklığı Yönetimi
Web sitesi ziyaretlerinden satışa dönüşümü artırmak ve ziyaretçilerin deneyimlerini iyileştirmek için ısı haritaları, kullanıcı kayıtları, canlı sohbet ve daha fazlasını içeren 10’u 1 arada araç paketinden faydalanın.
Lucky Orange ile ziyaretçilerin neden satışa dönüşmediğini, satışları nasıl artırabileceğinizi ve müşteri adaylarını nasıl müşteriye dönüştürebileceğinizi öğrenin. Kurulumu birkaç saniye sürer ve kodlama deneyimi gerektirmez. Lucky Orange’ın satışa dönüşüm oranı optimizasyon araçları paketine tek araç fiyatına 10 araç dahildir: dinamik ısı haritaları, oturum kayıtları, canlı sohbet ve canlı izleme, ziyaretçi profilleri, anketler, duyurular, form analizi, dönüşüm hunileri ve gerçek zamanlı pano. 7 günlük ücretsiz deneme süresiyle hemen kullanmaya başlayın. Lucky Orange hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Dönüşüm İzleme
  • Kitle Hedefleme
  • Müşteri Yolculuğu Eşleme
  • İlişkilendirme Modelleme
  • Müşteri Segmentasyonu
  • Veri İçe/Dışa Aktarma
  • Katılım İzleme
  • Performans Metrikleri
  • Reklam Yönetimi
  • Kampanya Analizi
  • Satış Ortaklığı Yönetimi
Affise, gelişmiş izleme ve ilişkilendirme özellikleriyle işletmelerin daha hızlı ölçeklendirilmesine yardımcı olan 360°'lik bir ortak pazarlama ekosistemidir.
Affise MMP (Mobil Ölçüm İş Ortağı), işletmelerin mobil reklam kampanyalarının etkinliğini ölçmesine yardımcı olan güçlü bir pazarlama ilişkilendirmesi çözümüdür. Gelişmiş izleme ve analiz araçlarını kullanan Affise MMP, işletmelerin kullanıcı etkileşimini izlemesine, en iyi kullanıcıların kimler olduğunu belirlemesine ve farklı segmentleri yeniden hedeflemesine olanak tanır. Platform aynı zamanda gerçek zamanlı raporlama ve analiz sunarak veriye dayalı kararlar vermenize ve kampanyalarınızı optimize etmenize olanak tanır. Affise hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Dönüşüm İzleme
  • Kitle Hedefleme
  • Müşteri Yolculuğu Eşleme
  • İlişkilendirme Modelleme
  • Müşteri Segmentasyonu
  • Veri İçe/Dışa Aktarma
  • Katılım İzleme
  • Performans Metrikleri
  • Reklam Yönetimi
  • Kampanya Analizi
  • Satış Ortaklığı Yönetimi
Dreamdata başarıya ulaşmanıza, başarıyı tekrarlamanıza ve ölçeklendirmenize yardımcı olan bir B2B Gelir İlişkilendirme Platformudur.
Dreamdata, başarıya ulaşmanıza, başarıyı tekrarlamanıza ve ölçeklendirmenize yardımcı olan bir B2B Pazarlama İlişkilendirme Platformudur. Platform, geliri neyin artırdığına dair şeffaf, eyleme geçirilebilir analizler sunmak için pazara açılmayla ilgili tüm verileri toplar, birleştirir ve temizler. Böylece, şirketlerin B2B pazarlama ilişkilendirmesini yürütmelerini, reklamların LTV’sini öğrenmelerini ve ROI’sini ölçmelerini, büyümeyi karşılaştırmalarını, geliri öngörmelerini ve bir sonraki adımda hangi çalışmaların ölçeklendirileceği konusunda kararlar vermelerini sağlar. Dreamdata hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Dönüşüm İzleme
  • Kitle Hedefleme
  • Müşteri Yolculuğu Eşleme
  • İlişkilendirme Modelleme
  • Müşteri Segmentasyonu
  • Veri İçe/Dışa Aktarma
  • Katılım İzleme
  • Performans Metrikleri
  • Reklam Yönetimi
  • Kampanya Analizi
  • Satış Ortaklığı Yönetimi
Singular’ın yeni nesil ilişkilendirme çözümü ile her pazarlama kanalının kullanıcı kazanımınız üzerindeki etkisini doğru bir şekilde ölçün.
LinkedIn, Rovio, Lyft, Warby Parker, Twitter ve daha fazlasının pazarlama ekipleri, büyümelerini geleceğe hazırlayacak en kapsamlı araç paketlerinden biriyle pazarlama performanslarını tam olarak görmek için Singular’a güveniyor. Singular, pazarlamacıları kullanıcı yaşam döngüsü boyunca verileri izlemeleri ve analiz etmeleri, birlikte çalıştıkları tüm kanalları ölçmeleri ve raporlamaları, birleşik ilişkilendirme ve maliyet bütünleştirmeyle ROI’yi analiz etmeleri için güçlendirir; daha iyi optimizasyon ve daha hızlı büyüme için tek bir basit, bütüncül çözüm sunar. Singular hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Dönüşüm İzleme
  • Kitle Hedefleme
  • Müşteri Yolculuğu Eşleme
  • İlişkilendirme Modelleme
  • Müşteri Segmentasyonu
  • Veri İçe/Dışa Aktarma
  • Katılım İzleme
  • Performans Metrikleri
  • Reklam Yönetimi
  • Kampanya Analizi
  • Satış Ortaklığı Yönetimi
Büyüme odaklı pazarlamacıların güvenle kullandığı mobil analitik platformuyla pazarlama çalışmalarınızın gerçek etkisini anlayın.
Pazarlama çalışmalarınızın gerçek etkisini keşfedin. Adjust, dünyanın dört bir yanındaki büyüme odaklı pazarlamacıların güvenle kullandığı ölçümleme, otomasyon ve kullanıcı verilerini koruma çözümleri sunan bir mobil pazarlama analitik platformudur. Adjust attribution ile uygulama yatırım getirinizi doğru ve güvenilir verilerle en üst seviyeye taşıyın. Her kanal için kullanıcı yolculuklarının haritasını çıkarın, kendi attribution mantığınızı oluşturun, abonelik dönüşüm funnel'ının tamamını takip edin ve deeplink'ler ile dönüşüm oranlarını artırın. Adjust hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Dönüşüm İzleme
  • Kitle Hedefleme
  • Müşteri Yolculuğu Eşleme
  • İlişkilendirme Modelleme
  • Müşteri Segmentasyonu
  • Veri İçe/Dışa Aktarma
  • Katılım İzleme
  • Performans Metrikleri
  • Reklam Yönetimi
  • Kampanya Analizi
  • Satış Ortaklığı Yönetimi
E-ticaret için analiz, optimizasyon ve niteliklendirme paketi. Bu, pazarlamacıların veri entegrasyonu ve niteliklendirmesi yoluyla yatırım getirisini artırmalarına yardımcı olur.
Roivenue, e-ticaret için ödüllü bir analiz, niteliklendirme ve optimizasyon paketidir. Veri entegrasyonu ve çok dokunuşlu yolculukların anlaşılması yoluyla, pazarlamacıların gelir büyümesini hızlandırmasına ve pazarlama kârını artırmasına yardımcı olur. Veri odaklı niteliklendirme modellerini kullanarak, pazarlamacıların düşük performans gösteren kampanyaları belirlemesine, fazla yatırım yapılan kanalları ele almasına ve yatırım getirisini en üst düzeye çıkarmak için reklam bütçesini yeniden tahsis etmesine olanak tanır. ROIVENUE hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Dönüşüm İzleme
  • Kitle Hedefleme
  • Müşteri Yolculuğu Eşleme
  • İlişkilendirme Modelleme
  • Müşteri Segmentasyonu
  • Veri İçe/Dışa Aktarma
  • Katılım İzleme
  • Performans Metrikleri
  • Reklam Yönetimi
  • Kampanya Analizi
  • Satış Ortaklığı Yönetimi
Zoho Pazarlama Otomasyonu, pazarlama faaliyetlerini birden çok kanalda yönetmek için kullanılan hepsi bir arada bir pazarlama otomasyonu yazılımıdır.
Zoho Pazarlama Otomasyonu, pazarlama otomasyonu çözümü arayan işletmeler için özel olarak geliştirilmiş bulut tabanlı bir yazılımdır. Bu yazılım, müşteri adayı oluşturma ve kalifikasyon gibi pazarlama ve satış özellikleri sunan temel bir günlük pazarlama aracı görevi görür. Ayrıca, veri analitiği ve web davranışsal pazarlama için kapsamlı özelliklerin yanı sıra SMS pazarlamasından sosyal kampanyalara kadar farklı pazarlama kampanyası stratejileri sunar. Zoho Marketing Automation hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Dönüşüm İzleme
  • Kitle Hedefleme
  • Müşteri Yolculuğu Eşleme
  • İlişkilendirme Modelleme
  • Müşteri Segmentasyonu
  • Veri İçe/Dışa Aktarma
  • Katılım İzleme
  • Performans Metrikleri
  • Reklam Yönetimi
  • Kampanya Analizi
  • Satış Ortaklığı Yönetimi
Solitics, pazarlamacıların gerçek zamanlı etkileşim için verileri kullanıp analiz ederek daha anlamlı müşteri etkileşimleri kurmasına ve başarılı olmasına olanak tanır.
Solitics, kalifiye pazarlamacıların birden fazla kanalda gerçek zamanlı (1,8 saniyede) otomatik ve kişiselleştirilmiş müşteri yolculukları oluşturmasını sağlar. Pazarlamacılar kampanya etkinliğinin net bir analizini ve sürekli iyileştirme için güçlü içgörüler de elde eder. Solitics’in tescilli teknolojisi, bir taraftan tüm dağıtık veri kaynaklarına, diğer taraftan tüm pazarlama kanallarına doğrudan bağlanmak için az kodlu entegrasyondan yararlanarak 30 günden kısa bir sürede faaliyete geçer. Solitics hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Dönüşüm İzleme
  • Kitle Hedefleme
  • Müşteri Yolculuğu Eşleme
  • İlişkilendirme Modelleme
  • Müşteri Segmentasyonu
  • Veri İçe/Dışa Aktarma
  • Katılım İzleme
  • Performans Metrikleri
  • Reklam Yönetimi
  • Kampanya Analizi
  • Satış Ortaklığı Yönetimi
DailyStory, işletmelerin giden satışları ve talep oluşturmayı ölçeklendirmesine yardımcı olan bir pazarlama otomasyonu platformudur.
DailyStory, işletmelerin giden satış çalışmalarını ölçeklendirmesine, müşteri etkileşimini artırmasına ve talep oluşturma stratejilerinin verimliliğini yükseltmesine yardımcı olan bir pazarlama otomasyonu platformudur. DailyStory, kişiselleştirilmiş e-posta ve SMS pazarlaması özellikleriyle işletmelerin müşterilere daha hedefli ve etkili bir şekilde ulaşmasına olanak tanıyarak daha yüksek etkileşim oranları sağlar. DailyStory hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Dönüşüm İzleme
  • Kitle Hedefleme
  • Müşteri Yolculuğu Eşleme
  • İlişkilendirme Modelleme
  • Müşteri Segmentasyonu
  • Veri İçe/Dışa Aktarma
  • Katılım İzleme
  • Performans Metrikleri
  • Reklam Yönetimi
  • Kampanya Analizi
  • Satış Ortaklığı Yönetimi
Aquaji, Navori Labs'ın güvenilir ve karşılaştırılabilir pazarlama analizi verileri sunan, yapay zeka ile geliştirilmiş bilgisayar görüntüsü yazılımıdır.
Aquaji, İsviçreli bir yenilikçi ve yapay zeka ile geliştirilmiş, bilgisayar görme teknolojilerinde bir dünya lideri olan Navori Labs tarafından geliştirilen tescilli bir yazılımdır. Aquaji, güvenilir ve karşılaştırılabilir pazarlama analizi verileri üretmek için bir veya daha fazla kameradan gelen video akışını yorumlar. Ziyaretçilere fiziksel alanlarda yaya trafiği, demografik bilgiler, deneyim ve dikkat aralığı sunar. Bu yazılım fiziksel mağazaları yönetmek, pazarlama faaliyetlerini değerlendirmek ve müşteri deneyimini iyileştirmek için kullanılabilir. AQUAJI Marketing Analytics Software hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Dönüşüm İzleme
  • Kitle Hedefleme
  • Müşteri Yolculuğu Eşleme
  • İlişkilendirme Modelleme
  • Müşteri Segmentasyonu
  • Veri İçe/Dışa Aktarma
  • Katılım İzleme
  • Performans Metrikleri
  • Reklam Yönetimi
  • Kampanya Analizi
  • Satış Ortaklığı Yönetimi
ABM (faaliyet tabanlı yönetim) reklamcılığı, segmentasyon, kampanya analizi, KPI'lar ve daha fazlasına yardımcı olan pazarlama platformu.
Zengin segmentasyon, kampanya ve fırsat analizi özellikleri ile üstün reklam bileşenine sahip bir ABM platformu. Müşterilerimiz, hedef hesaplarına kişiselleştirilmiş bir şekilde içerik sunmak, etkileşim yaratmak ve 1. taraf niyet verileri oluşturmak için Arcadier’i kullanmaktadır. Oluşturulan veriler, daha kişiselleştirilmiş bir yaklaşım için ilgili kişiye aktarılarak başarılı bir ticari işlem şansını artırmak için kullanılır. N.Rich hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Dönüşüm İzleme
  • Kitle Hedefleme
  • Müşteri Yolculuğu Eşleme
  • İlişkilendirme Modelleme
  • Müşteri Segmentasyonu
  • Veri İçe/Dışa Aktarma
  • Katılım İzleme
  • Performans Metrikleri
  • Reklam Yönetimi
  • Kampanya Analizi
  • Satış Ortaklığı Yönetimi