15 yıldır işletmelerin daha iyi yazılımı
seçmesine yardımcı oluyoruz

Çalışan Takip Uygulaması

Çalışan Takip Uygulaması çalışan verimliliğini takip etmek ve kurumsal kaynakların uygun kullanımını sağlamak için kullanılır. Çalışan Takip Yazılımı olarak da bilinir.

22 sonuç

Veriato, üretkenliği artırmak ve hassas verileri güvende tutmak için işletmelere yardımcı olan iş gücü davranış analizi konusunda faaliyet gösteren hizmet sağlayıcıdır. Veriato Workforce Behavior Analytics hakkında daha fazla bilgi
Veriato, işletmelerin üretkenliği artırmak ve hassas verileri güvende tutmak için uzaktan veya karma iş gücü etkinliğini izlemesine ve analiz etmesine yardımcı olan iş gücü davranış analizi konusunda faaliyet gösteren hizmet sağlayıcıdır. Veriato, şirketlerin günümüzün karmaşık iş ortamında başarısına yardımcı olmak için benzersiz içgörüler sunmak üzere tercih edilen ortaktır. Şirketler, ağlar arasında, bulutta ve şirket içinde çalışan güçlü analizlerle maksimum üretkenlik ve minimum risk sağlayarak tam görünürlük elde eder. Veriato Workforce Behavior Analytics hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Uzaktan Erişim/Denetim
  • Ekran Faaliyeti Kaydetme
  • Tuş Vuruşu Kaydı
  • Tarama Geçmişi
  • Uyarılar/Bildirimler
  • Görev/Proje İzleme
  • Katılım İzleme
  • Zaman Çizelgesi
  • Raporlama ve İstatistikler
  • Konum İzleme
Ekip kullanılabilirliğini izlemek, görevleri eşit olarak dağıtmak ve aşırı yükü, tükenmişliği ve kaçırılan son teslim tarihlerini önlemek için çalışan izleme yazılımı.
Clockify, ekibinizin görevler ve projeler genelinde nasıl zaman harcadığını görmenizi sağlayan bir çalışma ve çalışan izleme yazılımıdır. Tüm projelerde üretkenliği ve çalışma saatlerini izlemek için proje yönetimi çözümü. - Tüm cihazlarda (web, mobil, masaüstü) zamanı izleyin. - Görevler ve çalışanlar genelinde zaman dökümünü görün. - Raporlar oluşturun, bunları paylaşın ve dışa aktarın. - Bütçeleri ve saat ücretlerini kontrol edin. - İzinleri ve tatilleri izleyin. - Çalışanları ve projeleri planlayın. - Faturalar oluşturun ve harcamaları takip edin. Clockify hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Uzaktan Erişim/Denetim
  • Ekran Faaliyeti Kaydetme
  • Tuş Vuruşu Kaydı
  • Tarama Geçmişi
  • Uyarılar/Bildirimler
  • Görev/Proje İzleme
  • Katılım İzleme
  • Zaman Çizelgesi
  • Raporlama ve İstatistikler
  • Konum İzleme
Çalışanlarınızın üzerinde çalıştığı her şeyi bir bakışta izleyebilmek için monday.com Çalışma İşletim Sisteminde özel çözümler oluşturun.
monday.com Çalışma İşletim Sisteminde yöneticiler, görevleri kolayca atayabilir ve devam eden projelerin ilerlemesini bir bakışta izleyebilir. Böylece ekiplerinin tüm çalışmasına ilişkin gerçek zamanlı bir doğru bilgi kaynağı elde eder. Ekip üyelerinin zamanı nasıl organize ettiklerini izlemek için platformun zaman izleme özelliğini kullanın. Ardından, yönetim ve müşterilerle paylaşmak için Excel'e bir rapor aktarın. Son olarak, ekip üyelerinin zamanı nasıl tahsis ettiklerini görselleştirmek için doğrudan platformda grafikler oluşturun ve daha etkili bir şekilde öncelik belirlemek için bilgilerden yararlanın. monday.com hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Uzaktan Erişim/Denetim
  • Ekran Faaliyeti Kaydetme
  • Tuş Vuruşu Kaydı
  • Tarama Geçmişi
  • Uyarılar/Bildirimler
  • Görev/Proje İzleme
  • Katılım İzleme
  • Zaman Çizelgesi
  • Raporlama ve İstatistikler
  • Konum İzleme
ClickUp, işin geleceğidir: Tüm uygulamaların yerini alabilecek tek bir uygulamadır. ClickUp, 2022’de en hızlı büyüyen verimlilik uygulamalarından biridir.
ClickUp tüm uygulamaların yerini alabilecek tek bir uygulamadır. Herkesin her şey üzerinde çalışabileceği, işin geleceğidir. Sadece görev yönetiminden fazlası olan ClickUp belge, anımsatma, hedef, takvim, planlama ve hatta gelen kutusu sunar. Tamamen özelleştirilebilir olan ClickUp her tür ekibe uygundur, böylece tüm ekipler planlama, düzenleme ve iş birliği yapmak için aynı uygulamayı kullanabilir. ClickUp hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Uzaktan Erişim/Denetim
  • Ekran Faaliyeti Kaydetme
  • Tuş Vuruşu Kaydı
  • Tarama Geçmişi
  • Uyarılar/Bildirimler
  • Görev/Proje İzleme
  • Katılım İzleme
  • Zaman Çizelgesi
  • Raporlama ve İstatistikler
  • Konum İzleme
G2 web sitesi tarafından en önemli çalışan izleme yazılımları arasında gösterilmiştir. Verimliliği artırmak ve işi ölçeklendirmek için çalışan bilgisayar etkinliğini izleyin ve analiz edin.
Time Doctor, sektörde önemli bir yere sahip olan çalışan izleme yazılımlarıyla ekiplerin nasıl çalıştığı hakkında ayrıntılı görünürlük sağlar. Web ve uygulama kullanımı, proje yönetimi, zaman izleme ve isteğe bağlı ekran görüntüleri gibi özellikler, yöneticilerin çalışan etkinliklerini izlemesine, analiz etmesine, süreç ve teknoloji verimsizliklerini belirlemesine yardımcı olur. Güçlü panolar, yüksek performanslı bir ekip oluşturup işinizi ölçeklendirebilmeniz için projelere ve müşterilere harcanan zamanı, en iyi performansı gösteren çalışanları, eğitim fırsatlarını ve fazla yükün altında ezilen çalışanları gösterir. Time Doctor hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Uzaktan Erişim/Denetim
  • Ekran Faaliyeti Kaydetme
  • Tuş Vuruşu Kaydı
  • Tarama Geçmişi
  • Uyarılar/Bildirimler
  • Görev/Proje İzleme
  • Katılım İzleme
  • Zaman Çizelgesi
  • Raporlama ve İstatistikler
  • Konum İzleme
En pratik zaman izleme yazılımı. DeskTime, verimliliği ve etkiyi gerçek zamanlı olarak analiz eden bir zaman izleme yazılımıdır
İlk haftalarda çalışan verimliliğini %30 artırdığı kanıtlanmış tam otomatik bir zaman izleme yazılımı. Hem kendinizin hem de çalışanlarınızın zamanı çevrimiçi ve çevrimdışı olarak nasıl geçirdiğinizi görün, zamanı projelerinize göre takip edin ve çalışanların saatlik ücretlerine göre maliyetlerini otomatik olarak hesaplayın. Ayrıca, kurum içi kullanım veya müşterileriniz için özel raporlar oluşturun, çalışan tatillerini ve izinlerini planlayın, fazla mesai ücretini hesaplayın ve ekip üyelerinizin iletişim bilgilerini tek bir yerde saklayın. DeskTime hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Uzaktan Erişim/Denetim
  • Ekran Faaliyeti Kaydetme
  • Tuş Vuruşu Kaydı
  • Tarama Geçmişi
  • Uyarılar/Bildirimler
  • Görev/Proje İzleme
  • Katılım İzleme
  • Zaman Çizelgesi
  • Raporlama ve İstatistikler
  • Konum İzleme
Zaman takip yazılımı: Tam zamanlı ve serbest çalışanlar için zamanı hızlı ve doğru bir şekilde takip etmenin yolu.
Ekipler ve projeler genelinde zamanı kolay ve doğru bir şekilde takip etmenin yolu. Timely’nin otomatik zaman takip yazılımı sayesinde şirketler, hem iş gücüyle iletişimi sürdürebilir hem de faturalandırma ve proje yönetiminden ekip yönetimi ile kaynak planlamaya kadar olan faaliyetlerini doğru bir şekilde raporlayabilir. Tasarım gereği kullanıcı düzeyinde katı bir gizlilik sunan Timely, çalışanların gerçekten güvendiği bir izleme aracıdır. Timely hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Uzaktan Erişim/Denetim
  • Ekran Faaliyeti Kaydetme
  • Tuş Vuruşu Kaydı
  • Tarama Geçmişi
  • Uyarılar/Bildirimler
  • Görev/Proje İzleme
  • Katılım İzleme
  • Zaman Çizelgesi
  • Raporlama ve İstatistikler
  • Konum İzleme
Şirketler, ekipler ve serbest çalışanlar için takip ve süre izleme yazılımı.
Monitask, ekibiniz genelinde üretkenliği, verimliliği ve sorumluluğu artırmak için çalışan izleme çözümleri sunmaktadır. Gelişmiş ekran görüntüsü ve etkinlik monitörlerinin yanı sıra süre izleme özellikleri, ekiplerin ellerindeki göreve odaklanmasını sağlar. Yazılım güçlü olmasına rağmen hafif, kullanımı basit ve kolaydır. Ayrıca yöneticiler ekiplerini her zaman, her yerde takip etmek için herhangi bir cihazdan kontrol panellerine de erişebilmektedir. Monitask'a kaydolun ve hemen zamandan ve paradan tasarruf etmeye başlayın. Monitask hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Uzaktan Erişim/Denetim
  • Ekran Faaliyeti Kaydetme
  • Tuş Vuruşu Kaydı
  • Tarama Geçmişi
  • Uyarılar/Bildirimler
  • Görev/Proje İzleme
  • Katılım İzleme
  • Zaman Çizelgesi
  • Raporlama ve İstatistikler
  • Konum İzleme
Kickidler personel kontrolünün otomasyonu, bilgi güvenliği ve iş verimliliğinin artırılması için güçlü bir araçtır.
Kickidler bir çalışan ve kullanıcı etkinliği izleme yazılımıdır. Personel kontrolünün otomasyonu, bilgi güvenliği ve iş verimliliğinin artırılması için güçlü bir araçtır. Ana Kickidler özellikleri: bilgisayarların çevrimiçi olarak izlenmesi, çalışanların faaliyet geçmişinin kaydedilmesi ve oynatılması, verimlilik analizi, zaman izleme ve ayrıca ihlallerin tespiti. Bunun yanı sıra, Kickidler şirket içindeki iletişimin optimizasyonu ve uzaktan çalışan izlemesi için faydalı olabilir. Kickidler hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Uzaktan Erişim/Denetim
  • Ekran Faaliyeti Kaydetme
  • Tuş Vuruşu Kaydı
  • Tarama Geçmişi
  • Uyarılar/Bildirimler
  • Görev/Proje İzleme
  • Katılım İzleme
  • Zaman Çizelgesi
  • Raporlama ve İstatistikler
  • Konum İzleme
Workpuls, gereksinimler göz önünde bulundurularak geliştirilmiş bir çalışan izleme aracıdır. Ekip üretkenliğini artırmak için gerekli her şeyi içerir.
Workpuls çalışan izleme yazılımı, ekiplerin çalışma alışkanlıklarıyla ilgili benzersiz veriler sunar. Gerçek zamanlı veya geçmiş verilerle kişi veya kuruluş düzeyinde üretkenlik metriklerini kapsamlı bir şekilde inceleyin. Ayrıca, ayrıntılı raporlarla üretkenliği ve işe devamı ölçmek ve analiz etmek için kullanın. Farmers Insurance, Office Depot ve Allstate gibi şirketler, her gün ekiplerinin performansını optimize etmek için Workpuls’a güvenmektedir. Onlara katılacak mısınız? Insightful hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Uzaktan Erişim/Denetim
  • Ekran Faaliyeti Kaydetme
  • Tuş Vuruşu Kaydı
  • Tarama Geçmişi
  • Uyarılar/Bildirimler
  • Görev/Proje İzleme
  • Katılım İzleme
  • Zaman Çizelgesi
  • Raporlama ve İstatistikler
  • Konum İzleme
Davranış analiziyle verimlilik, güvenlik ve uyumluluğu artırın. Web, sohbet, e-posta, uygulamalar ve çok birçok alanda çalışan performansını ölçün.
Teramind'ın sunduğu kapsamlı çalışan izleme çözümüyle çalışan üretkenliğini en üst düzeye çıkarın, güvenlik ve uyumluluk sağlayın. Veri destekli davranış analizi sayesinde operasyonları optimize etmek, üretkenliği izlemek ve uyumluluk yönetimini güçlendirmek için eyleme geçirilebilir bilgiler edinebilir ve aynı zamanda çalışan gizliliğini koruyabilirsiniz. Teramind, en iyi performans gösteren çalışanları belirlemekten süreçleri kolaylaştırmaya ve performansı ölçmeye kadar, başarı için gereken çok yönlü metrikleri ve bilgileri sağlar. Teramind hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Uzaktan Erişim/Denetim
  • Ekran Faaliyeti Kaydetme
  • Tuş Vuruşu Kaydı
  • Tarama Geçmişi
  • Uyarılar/Bildirimler
  • Görev/Proje İzleme
  • Katılım İzleme
  • Zaman Çizelgesi
  • Raporlama ve İstatistikler
  • Konum İzleme
İzin planları, ekran görüntüleri, kullanılan uygulama günlüğü, tarayıcı URL'si izleme ve daha pek çok özellikle otomatik zaman takibi ve çalışan izleme.
Trackabi; zaman takibi, çalışan izleme ve izin yönetimi özellikleri sunan bir hizmettir. Trackabi masaüstü uygulaması, fare hareketlerine ve tuş vuruşlarına bağlı olarak kullanıcı etkinliğini izleyebilir ve zamanlayıcıyı otomatik olarak durdurup başlatabilir. Ekran görüntüsü yakalama ve tarayıcı URL'si izleme de kullanılabilir. Trackabi; saat üzerinden fatura kesen serbest çalışanlar, acenteler, hizmet sağlayıcıların yanı sıra çalışanların verimliliğini artırmak veya zamana duyarlı projeler üzerinde çalışmak isteyen diğer işletmeler için uygun bir araçtır. Trackabi hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Uzaktan Erişim/Denetim
  • Ekran Faaliyeti Kaydetme
  • Tuş Vuruşu Kaydı
  • Tarama Geçmişi
  • Uyarılar/Bildirimler
  • Görev/Proje İzleme
  • Katılım İzleme
  • Zaman Çizelgesi
  • Raporlama ve İstatistikler
  • Konum İzleme
İnsan kaynakları yönetimi uygulamaları grubu: İK, yan haklar, maaş bordrosu, performans ve yetenek yönetimi.
Oracle Fusion Cloud İnsan Kaynakları Yönetimi, kuruluşunuzdaki tüm insan kaynakları süreçlerini ve herkesi birbirine bağlayan eksiksiz bir bulut çözümüdür. Böylece, cihazlar arasında tutarlı bir deneyim sağlar, İK verilerinin karar verme sürecini iyileştirmesi için tek bir gerçeklik kaynağı temin eder ve hem günümüzdeki hem de gelecekteki ihtiyaçlarınızı karşılamaya yönelik olarak pazara öncülük eden yeniliklerle sizi güçlendirir. İnsan kaynakları yönetim uygulamaları seti şunları içerir: İK, yan haklar, maaş bordrosu, performans ve yetenek yönetimi. Oracle Cloud HCM hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Uzaktan Erişim/Denetim
  • Ekran Faaliyeti Kaydetme
  • Tuş Vuruşu Kaydı
  • Tarama Geçmişi
  • Uyarılar/Bildirimler
  • Görev/Proje İzleme
  • Katılım İzleme
  • Zaman Çizelgesi
  • Raporlama ve İstatistikler
  • Konum İzleme
Teamdeck, kaynak planlama + zaman izleme + izin yönetimi özelliklerine sahip eksiksiz bir kaynak yönetimi çözümüdür.
>> Kaynak yönetimi ve proje planlama yazılımı >> Çalışan planlama + proje planlama ve bütçeleme + zaman izleme + zaman çizelgeleri + iş yükü + performans + uygunluk durumu yönetimi + kaynak tahmini özellikleri. >> Teamdeck aynı zamanda Spotify, Uber, Netflix ve Viu ile çalışan bir yazılım şirketi tarafından geliştirilmiştir. >> BT, finans, perakende, oyun, eğitim, medya ve kreatif sektörlerde kullanılmaktadır. >> Canlı deneme sürümü sunumu + ücretsiz kurulum yardımı. Deneme sürümü için kaydolun. teamdeck hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Uzaktan Erişim/Denetim
  • Ekran Faaliyeti Kaydetme
  • Tuş Vuruşu Kaydı
  • Tarama Geçmişi
  • Uyarılar/Bildirimler
  • Görev/Proje İzleme
  • Katılım İzleme
  • Zaman Çizelgesi
  • Raporlama ve İstatistikler
  • Konum İzleme
ADAudit Plus; Active Directory, Azure AD, Windows Server, dosya sunucusu (NAS/ağ bağlantılı depolama cihazları dahil) ve iş istasyonu denetim yazılımıdır.
ManageEngine ADAudit Plus bir BT güvenlik ve uyumluluk çözümüdür. 200'den fazla rapor ve gerçek zamanlı uyarıyla, Active Directory (AD), Azure AD, dosya sunucuları (Windows, NetApp, EMC, Synology, Hitachi ve Huawei), Windows sunucuları ve iş istasyonlarındaki tüm faaliyetlere ilişkin tam görünürlük sağlar. ADAudit Plus, kullanıcı oturum açma ve oturum kapatma faaliyetini izlemeye, hesap kilitlemelerini analiz etmeye, ADFS (Active Directory Federasyon Hizmetleri), ADLDS (Active Directory Basit Dizin Hizmetleri) ve yazıcıları denetlemeye, ayrıcalıklı kullanıcı faaliyetlerini izlemeye ve çok daha fazlasını yapmaya yardımcı olur. ManageEngine ADAudit Plus hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Uzaktan Erişim/Denetim
  • Ekran Faaliyeti Kaydetme
  • Tuş Vuruşu Kaydı
  • Tarama Geçmişi
  • Uyarılar/Bildirimler
  • Görev/Proje İzleme
  • Katılım İzleme
  • Zaman Çizelgesi
  • Raporlama ve İstatistikler
  • Konum İzleme
OnSinch, işletmelerin iş gücü yönetim süreçlerini otomatikleştirmesine yardımcı olan web tabanlı hepsi bir arada personel yönetimi çözümüdür.
OnSinch, etkinlik personeli, STK gönüllülüğü ve daha pek çok iş operasyonunu kolaylaştırmak için tasarlanmış üst düzey yönetim araç kitinizdir. Otomasyona, merkezi verilere ve şeffaf iletişime odaklanan OnSinch, manuel çalışmayı ortadan kaldırır, maliyetleri düşürür ve hataları en aza indirir. Bir catering şirketi veya bir film prodüksiyon şirketi olmanız fark etmeksizin OnSinch sektöre özel ihtiyaçlarınıza uyum sağlar. Yönetim yazılımında ezber bozan OnSinch ile benzersiz verimlilik ve güvenilirliği deneyimleyin. OnSinch hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Uzaktan Erişim/Denetim
  • Ekran Faaliyeti Kaydetme
  • Tuş Vuruşu Kaydı
  • Tarama Geçmişi
  • Uyarılar/Bildirimler
  • Görev/Proje İzleme
  • Katılım İzleme
  • Zaman Çizelgesi
  • Raporlama ve İstatistikler
  • Konum İzleme
Çalışan programlama, uygulamalar ve URL izleme, GPS konum takibi ve daha pek çok işleme yardımcı olan üretkenlik ve zaman takibi aracıdır.
Apploye- Çalışanlarınızı izlemenize yardımcı olan hepsi bir arada verimlilik ve zaman İzleme aracı. Çalışanlarınızın üretkenliğini etkinlik düzeyi, günlük ve haftalık zaman çizelgeleri, raporlar ve rastgele ekran görüntüleri aracılığıyla ölçebilirsiniz. Faturalandırılabilir ve faturalandırılamaz saatlerin hesaplanması çok kolaydır. Hem mobil hem de masaüstü ile uyumludur. GPS konum takibi ile uzaktan çalışanlarınızı da takip edebilirsiniz. Apploye ile işletmenizin büyüdüğünden ve bir adım öne geçtiğinden emin olabilirsiniz. Apploye hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Uzaktan Erişim/Denetim
  • Ekran Faaliyeti Kaydetme
  • Tuş Vuruşu Kaydı
  • Tarama Geçmişi
  • Uyarılar/Bildirimler
  • Görev/Proje İzleme
  • Katılım İzleme
  • Zaman Çizelgesi
  • Raporlama ve İstatistikler
  • Konum İzleme
Ekran System®, içeriden gelen tehditleri etkili bir şekilde önleyen, tespit eden ve bozan, tam döngülü bir çalışan izleme çözümüdür.
Ekran System® gelişmiş bir içeriden risk yönetimi ve çalışan izleme çözümüdür. Ekran sayesinde kullanıcı kimlikleri doğrulanabilir, kullanıcı erişimi yönetilebilir (ayrıcalıklı kullanıcıların erişimi dahil) ve koruma altındaki çevrenin içindeki ve dışındaki tüm kullanıcıların etkinlikleri ve verimliliği izlenebilir. Ekran System, 10 veya 10.000 uç noktada 20 dakikada kolayca uygulanabilen evrensel ve hafif bir çalışan izleme çözümüdür. Ekran System hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Uzaktan Erişim/Denetim
  • Ekran Faaliyeti Kaydetme
  • Tuş Vuruşu Kaydı
  • Tarama Geçmişi
  • Uyarılar/Bildirimler
  • Görev/Proje İzleme
  • Katılım İzleme
  • Zaman Çizelgesi
  • Raporlama ve İstatistikler
  • Konum İzleme
Makine öğrenimi tabanlı otomatik personel izleme yazılımı. Kuruluşlar kendi ML modelini de eğitebilir. Noninvaziv, güvenli ve akıllı.
Akıllı panoya sahip makine öğrenimi tabanlı otomatik personel izleme yazılımı. FocusRO ML (makine öğrenimi), çalışanların üretkenliğini ve dikkat dağılmalarını ekran görüntülerini kullanarak otomatik olarak sınıflandırır. Kuruluşlar, üretken/dikkat dağıtıcı faaliyetleri belirlemek için kendi ML modelini eğitebilir. FocusRO, çalışanların gizliliğine önem verir ve müdahalesiz izlemeyi destekler. FocusRO ML, verileri korumak için ECC (eliptik eğri kriptolojisi) şifreleme ve sunucu düzeyinde bulanıklaştırma teknikleri kullanır. Özel ML örneği/boş etiket oluşturma da bulunmaktadır. FocusRO hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Uzaktan Erişim/Denetim
  • Ekran Faaliyeti Kaydetme
  • Tuş Vuruşu Kaydı
  • Tarama Geçmişi
  • Uyarılar/Bildirimler
  • Görev/Proje İzleme
  • Katılım İzleme
  • Zaman Çizelgesi
  • Raporlama ve İstatistikler
  • Konum İzleme
Kapsamlı çalışan eğitimi platformu: kimlik avı simülasyonları, testler, oyunlaştırma, politikalar/prosedürler, denetim raporlama ve daha fazlası.
Çalışanlarınız için etkili ve verimli bir siber güvenlik çevrimiçi eğitim platformu arıyorsanız ThreatAdvice Cybersecurity Education'ı edinin. ThreatAdvice Cybersecurity Education, çalışanlarınıza kuruluşunuzu korumak için ihtiyaç duydukları siber güvenlik bilgilerini sağlamak için video tabanlı mikro öğrenme kurslarını kullanır. Kapsamlı çalışan eğitimi platformu; kimlik avı simülasyonları, testler, oyunlaştırma, politikalar ve prosedürler, denetim raporlama, dış taramalar ve daha fazlasını içerir. ThreatAdvice Cybersecurity Education hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Uzaktan Erişim/Denetim
  • Ekran Faaliyeti Kaydetme
  • Tuş Vuruşu Kaydı
  • Tarama Geçmişi
  • Uyarılar/Bildirimler
  • Görev/Proje İzleme
  • Katılım İzleme
  • Zaman Çizelgesi
  • Raporlama ve İstatistikler
  • Konum İzleme
Geliştiriciler için ekip yönetimi. Basit ve otomatik
Teamplify, yazılım geliştirme ekipleri için bir üretkenlik paketidir. Ekip analizi ile ekibinizin nabzını tutun. Akıllı günlük bilgilendirme ile değerli toplantı zamanından tasarruf edin. Kolay zaman izleme ile görevlerin ne kadar sürdüğünü her zaman bilin. Yerleşik izin yönetimi sayesinde izinleri göz önünde bulundurarak önceden plan yapın. GitHub, Jira, Slack, Zoom, Google gibi mevcut ekip araçlarınızla çalışır (12 entegrasyon dahildir). Teamplify hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Uzaktan Erişim/Denetim
  • Ekran Faaliyeti Kaydetme
  • Tuş Vuruşu Kaydı
  • Tarama Geçmişi
  • Uyarılar/Bildirimler
  • Görev/Proje İzleme
  • Katılım İzleme
  • Zaman Çizelgesi
  • Raporlama ve İstatistikler
  • Konum İzleme
InfoCision, geleneksel çağrı merkezleri için gelişmiş eğitim, kalite ve verimlilik çözümleri sağlayıcısıdır.
InfoCision, geleneksel çağrı merkezi hizmetleri için gelişmiş eğitim çözümleri sağlayıcısıdır. InfoCision çağrıları kısaltan, alternatif kanalları harmanlayan ve müşteri memnuniyetini artıran çağrı merkezi araçları sunar. Mevcut çağrı merkezi ortamınızda çalışan ve bu ortamı geliştiren araçlar, müşteri verilerini ve nüfus bilgilerini önceden doldurur, gelen çağrıları puanlar, çağrı merkezi temsilcilerini e-öğrenim ve simülasyonlarla eğitir, kaliteyi ölçer, personeli motive eder, çok çeşitli ve güçlü giden/gelen SMS/MMS metin mesajı seçenekleri içerir. InfoCision hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Uzaktan Erişim/Denetim
  • Ekran Faaliyeti Kaydetme
  • Tuş Vuruşu Kaydı
  • Tarama Geçmişi
  • Uyarılar/Bildirimler
  • Görev/Proje İzleme
  • Katılım İzleme
  • Zaman Çizelgesi
  • Raporlama ve İstatistikler
  • Konum İzleme