Türkiye Yerel ürünleri göster
192 sonuç
G2 web sitesi tarafından en önemli çalışan izleme yazılımları arasında gösterilmiştir. Verimliliği artırmak ve işi ölçeklendirmek için çalışan bilgisayar etkinliğini izleyin ve analiz edin. Time Doctor hakkında daha fazla bilgi
Time Doctor, sektörde önemli bir yere sahip olan çalışan izleme yazılımlarıyla ekiplerin nasıl çalıştığı hakkında ayrıntılı görünürlük sağlar. Web ve uygulama kullanımı, proje yönetimi, zaman izleme ve isteğe bağlı ekran görüntüleri gibi özellikler, yöneticilerin çalışan etkinliklerini izlemesine, analiz etmesine, süreç ve teknoloji verimsizliklerini belirlemesine yardımcı olur. Güçlü panolar, yüksek performanslı bir ekip oluşturup işinizi ölçeklendirebilmeniz için projelere ve müşterilere harcanan zamanı, en iyi performansı gösteren çalışanları, eğitim fırsatlarını ve fazla yükün altında ezilen çalışanları gösterir. Time Doctor hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Uzaktan Erişim/Denetim
  • Ekran Faaliyeti Kaydetme
  • Çalışan Aktivitesi İzleme
  • Üretkenlik Analizi
  • Tarama Geçmişi
  • Çalışan E-postası İzleme
  • Zaman İzleme
ClickUp, işin geleceğidir: Tüm uygulamaların yerini alabilecek tek bir uygulamadır. ClickUp, 2022’de en hızlı büyüyen verimlilik uygulamalarından biridir. ClickUp hakkında daha fazla bilgi
ClickUp tüm uygulamaların yerini alabilecek tek bir uygulamadır. Herkesin her şey üzerinde çalışabileceği, işin geleceğidir. Sadece görev yönetiminden fazlası olan ClickUp belge, anımsatma, hedef, takvim, planlama ve hatta gelen kutusu sunar. Tamamen özelleştirilebilir olan ClickUp her tür ekibe uygundur, böylece tüm ekipler planlama, düzenleme ve iş birliği yapmak için aynı uygulamayı kullanabilir. ClickUp hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Uzaktan Erişim/Denetim
  • Ekran Faaliyeti Kaydetme
  • Çalışan Aktivitesi İzleme
  • Üretkenlik Analizi
  • Tarama Geçmişi
  • Çalışan E-postası İzleme
  • Zaman İzleme
Makine öğrenimi tabanlı otomatik personel izleme yazılımı. Kuruluşlar kendi ML modelini de eğitebilir. Noninvaziv, güvenli ve akıllı. FocusRO hakkında daha fazla bilgi
Akıllı panoya sahip makine öğrenimi tabanlı otomatik personel izleme yazılımı. FocusRO ML (makine öğrenimi), çalışanların üretkenliğini ve dikkat dağılmalarını ekran görüntülerini kullanarak otomatik olarak sınıflandırır. Kuruluşlar, üretken/dikkat dağıtıcı faaliyetleri belirlemek için kendi ML modelini eğitebilir. FocusRO, çalışanların gizliliğine önem verir ve müdahalesiz izlemeyi destekler. FocusRO ML, verileri korumak için ECC (eliptik eğri kriptolojisi) şifreleme ve sunucu düzeyinde bulanıklaştırma teknikleri kullanır. Özel ML örneği/boş etiket oluşturma da bulunmaktadır. FocusRO hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Uzaktan Erişim/Denetim
  • Ekran Faaliyeti Kaydetme
  • Çalışan Aktivitesi İzleme
  • Üretkenlik Analizi
  • Tarama Geçmişi
  • Çalışan E-postası İzleme
  • Zaman İzleme
Ekip kullanılabilirliğini izlemek, görevleri eşit olarak dağıtmak ve aşırı yükü, tükenmişliği ve kaçırılan son teslim tarihlerini önlemek için çalışan izleme yazılımı.
Clockify, ekibinizin görevler ve projeler genelinde nasıl zaman harcadığını görmenizi sağlayan bir çalışma ve çalışan izleme yazılımıdır. Tüm projelerde üretkenliği ve çalışma saatlerini izlemek için proje yönetimi çözümü. - Tüm cihazlarda (web, mobil, masaüstü) zamanı izleyin. - Görevler ve çalışanlar genelinde zaman dökümünü görün. - Raporlar oluşturun, bunları paylaşın ve dışa aktarın. - Bütçeleri ve saat ücretlerini kontrol edin. - İzinleri ve tatilleri izleyin. - Çalışanları ve projeleri planlayın. - Faturalar oluşturun ve harcamaları takip edin. Clockify hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Uzaktan Erişim/Denetim
  • Ekran Faaliyeti Kaydetme
  • Çalışan Aktivitesi İzleme
  • Üretkenlik Analizi
  • Tarama Geçmişi
  • Çalışan E-postası İzleme
  • Zaman İzleme
Build custom solutions on monday.com Work OS so you can monitor everything your employees are working on at a glance.
On monday.com Work OS, managers can easily assign tasks and track the progress of any ongoing projects at a glance so they have a real-time source of truth for all of their team's work. Implement the platform's time-tracking feature to monitor how team members organize their time then export a report to Excel to share with management and clients. Finally, generate graphs directly on the platform to visualize how team members allocate time and leverage insights to prioritize more effectively. monday.com hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Uzaktan Erişim/Denetim
  • Ekran Faaliyeti Kaydetme
  • Çalışan Aktivitesi İzleme
  • Üretkenlik Analizi
  • Tarama Geçmişi
  • Çalışan E-postası İzleme
  • Zaman İzleme
Leverage Toggl Track data to boost your business. Accurately scope projects, improve resource allocation, and plan with confidence.
Toggl Track is a leading time tracking team for all sizes—without invasive surveillance or monitoring features. It helps empower workers through self-awareness around hours and ensures clean and reliable data through employee buy-in. Leverage Toggl Track data to boost your business. Accurately scope projects and pinpoint scope creep, improve staffing and team allocation, plan project budgets with confidence and ensure profitability by comparing labor costs and billable rates. Toggl Track hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Uzaktan Erişim/Denetim
  • Ekran Faaliyeti Kaydetme
  • Çalışan Aktivitesi İzleme
  • Üretkenlik Analizi
  • Tarama Geçmişi
  • Çalışan E-postası İzleme
  • Zaman İzleme
See work happen in real-time with Hubstaff's employee monitoring software and identify productivity trends. Start a free trial today!
Gain clarity and peace of mind with streamlined employee monitoring and time tracking from Hubstaff. Know your team is on the right track in real-time through screenshot capture, activity monitoring, app usage, reporting, and more. Available for Mac, Windows, Linux, and iOS. Hubstaff runs in the background so your team can keep working without interruption. We integrate with over 30 business apps you already use, including Jira, Trello, Asana, Github, Paypal, and more. Hubstaff hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Uzaktan Erişim/Denetim
  • Ekran Faaliyeti Kaydetme
  • Çalışan Aktivitesi İzleme
  • Üretkenlik Analizi
  • Tarama Geçmişi
  • Çalışan E-postası İzleme
  • Zaman İzleme
ActivTrak's employee productivity monitoring software provides visibility into daily work habits and long-term productivity trends acro
ActivTrak's employee productivity monitoring software provides visibility into daily work habits and long-term productivity trends across remote and hybrid employees. Enable flexible schedules, ensure compliance and promote healthy work balance. Gain predictive insights that help leaders, managers, and employees build trust, deepen engagement and boost productivity in the modern, hybrid workplace. See why more than 9,000 customers and over 550,000 users chose ActivTrak ActivTrak hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Uzaktan Erişim/Denetim
  • Ekran Faaliyeti Kaydetme
  • Çalışan Aktivitesi İzleme
  • Üretkenlik Analizi
  • Tarama Geçmişi
  • Çalışan E-postası İzleme
  • Zaman İzleme
Get Justworks Hours for automated, seamless time tracking. Make timekeeping effortless for you and your team.
Get Justworks Hours for automated, seamless time tracking. Make timekeeping effortless for you and your team by managing employee time more easily, gaining more insights with more oversight, and easing the burden of errors and inaccuracies. Justworks Hours is the time tracking tool anyone can use, whether your team travels for work, or heads to the same office every day, this easy-to-use solution empowers your employees to consistently track their time. Justworks Hours hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Uzaktan Erişim/Denetim
  • Ekran Faaliyeti Kaydetme
  • Çalışan Aktivitesi İzleme
  • Üretkenlik Analizi
  • Tarama Geçmişi
  • Çalışan E-postası İzleme
  • Zaman İzleme
WebHR is everyone's favorite and a global leader in Cloud HR - Helps you manage the most important asset in your company - your People!
WebHR is revolutionizing the way HR works. WebHR is a Social all-in-one Cloud based HR Software for Small & Medium Enterprises that handles everything from Hire to Retire, in the most innovate way. WebHR not only saves money to the companies, but also boosts productivity, saves space and make inter and intra-office communications fast, reliable and more efficient. WebHR assists in managing a companys most important asset - its People. WebHR hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Uzaktan Erişim/Denetim
  • Ekran Faaliyeti Kaydetme
  • Çalışan Aktivitesi İzleme
  • Üretkenlik Analizi
  • Tarama Geçmişi
  • Çalışan E-postası İzleme
  • Zaman İzleme
Collects statistics and build reports of the employee's work based on the employee's presence status Skype for Business.
Collects statistics and build reports of the employee's work based on the employee's presence status Skype for Business. SkypeTime hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Uzaktan Erişim/Denetim
  • Ekran Faaliyeti Kaydetme
  • Çalışan Aktivitesi İzleme
  • Üretkenlik Analizi
  • Tarama Geçmişi
  • Çalışan E-postası İzleme
  • Zaman İzleme
En pratik zaman izleme yazılımı. DeskTime, verimliliği ve etkiyi gerçek zamanlı olarak analiz eden bir zaman izleme yazılımıdır
İlk haftalarda çalışan verimliliğini %30 artırdığı kanıtlanmış tam otomatik bir zaman izleme yazılımı. Hem kendinizin hem de çalışanlarınızın zamanı çevrimiçi ve çevrimdışı olarak nasıl geçirdiğinizi görün, zamanı projelerinize göre takip edin ve çalışanların saatlik ücretlerine göre maliyetlerini otomatik olarak hesaplayın. Ayrıca, kurum içi kullanım veya müşterileriniz için özel raporlar oluşturun, çalışan tatillerini ve izinlerini planlayın, fazla mesai ücretini hesaplayın ve ekip üyelerinizin iletişim bilgilerini tek bir yerde saklayın. DeskTime hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Uzaktan Erişim/Denetim
  • Ekran Faaliyeti Kaydetme
  • Çalışan Aktivitesi İzleme
  • Üretkenlik Analizi
  • Tarama Geçmişi
  • Çalışan E-postası İzleme
  • Zaman İzleme
Zaman takip yazılımı: Tam zamanlı ve serbest çalışanlar için zamanı hızlı ve doğru bir şekilde takip etmenin yolu.
Ekipler ve projeler genelinde zamanı kolay ve doğru bir şekilde takip etmenin yolu. Timely’nin otomatik zaman takip yazılımı sayesinde şirketler, hem iş gücüyle iletişimi sürdürebilir hem de faturalandırma ve proje yönetiminden ekip yönetimi ile kaynak planlamaya kadar olan faaliyetlerini doğru bir şekilde raporlayabilir. Tasarım gereği kullanıcı düzeyinde katı bir gizlilik sunan Timely, çalışanların gerçekten güvendiği bir izleme aracıdır. Timely hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Uzaktan Erişim/Denetim
  • Ekran Faaliyeti Kaydetme
  • Çalışan Aktivitesi İzleme
  • Üretkenlik Analizi
  • Tarama Geçmişi
  • Çalışan E-postası İzleme
  • Zaman İzleme
Connecteam is a friendly employee monitoring software for easy communication, scheduling, time tracking, training, & task management.
Connecteam is an employee monitoring software that allows managers to put their business on autopilot, save time and increase productivity with mobile-first custom checklists, forms, and reports; Schedule shifts and track work hours with GPS time clock; Simplify employee communication, enhance professional skills, manage daily tasks and so much more, all in one app. Start for free now! Connecteam hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Uzaktan Erişim/Denetim
  • Ekran Faaliyeti Kaydetme
  • Çalışan Aktivitesi İzleme
  • Üretkenlik Analizi
  • Tarama Geçmişi
  • Çalışan E-postası İzleme
  • Zaman İzleme
Web-based time management and analytics tool for knowledge workers who want to be more efficient and productive.
Web-based time management and analytics tool for workers who want to be more efficient and productive. Prevents distractions and possibilities of becoming scattered in your digital life. RescueTime helps you understand daily habits so you can focus and be more productive. It runs securely in the background on your computer while keeping track of time spent on applications and websites giving you a clear depiction of your day. RescueTime hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Uzaktan Erişim/Denetim
  • Ekran Faaliyeti Kaydetme
  • Çalışan Aktivitesi İzleme
  • Üretkenlik Analizi
  • Tarama Geçmişi
  • Çalışan E-postası İzleme
  • Zaman İzleme
Employee computer monitoring software. Track websites visited, application usage, & more. Schedule reports to be sent to your email.
BrowseReporter is an employee and computer monitoring software for tracking employee computer activity. It is the ideal tool for enforcing acceptable use policies and protecting your network against unwanted computer activities. BrowseReporter captures the websites your employees visit and the applications they use. It includes a reporting utility for generating tabular and graphical user activity reports. BrowseReporter hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Uzaktan Erişim/Denetim
  • Ekran Faaliyeti Kaydetme
  • Çalışan Aktivitesi İzleme
  • Üretkenlik Analizi
  • Tarama Geçmişi
  • Çalışan E-postası İzleme
  • Zaman İzleme
Şirketler, ekipler ve serbest çalışanlar için takip ve süre izleme yazılımı.
Monitask, ekibiniz genelinde üretkenliği, verimliliği ve sorumluluğu artırmak için çalışan izleme çözümleri sunmaktadır. Gelişmiş ekran görüntüsü ve etkinlik monitörlerinin yanı sıra süre izleme özellikleri, ekiplerin ellerindeki göreve odaklanmasını sağlar. Yazılım güçlü olmasına rağmen hafif, kullanımı basit ve kolaydır. Ayrıca yöneticiler ekiplerini her zaman, her yerde takip etmek için herhangi bir cihazdan kontrol panellerine de erişebilmektedir. Monitask'a kaydolun ve hemen zamandan ve paradan tasarruf etmeye başlayın. Monitask hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Uzaktan Erişim/Denetim
  • Ekran Faaliyeti Kaydetme
  • Çalışan Aktivitesi İzleme
  • Üretkenlik Analizi
  • Tarama Geçmişi
  • Çalışan E-postası İzleme
  • Zaman İzleme
Monitor and analyze your employees company-wide whether they are in the office or working remotely.
Veriato Cerebral Employee Monitoring software provides unmatched visibility into the online and communications activity of your employees and contractors. Cerebral (previously Veriato 360) is the system of record, presenting detailed, accurate, and actionable data for use in incident response, high-risk insider monitoring, and productivity reporting. Cerebral can be deployed On-prem, in the Cloud or through an MSP provider. Veriato Cerebral hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Uzaktan Erişim/Denetim
  • Ekran Faaliyeti Kaydetme
  • Çalışan Aktivitesi İzleme
  • Üretkenlik Analizi
  • Tarama Geçmişi
  • Çalışan E-postası İzleme
  • Zaman İzleme
#1 Employee Monitoring Software: Screenshots, Website and Application Tracking, Timesheet Reports, Mouse and Keyboard Click Reports.
Real-time employee monitoring software provides the easiest way to see what your team members are doing at the current moment, what websites they are visiting, what apps they are using and on which tasks and projects they are working. The tracker captures activity levels based on keyboard and mouse usage, takes random screenshots which help to gain full transparency, optimize time and increase productivity. WebWork Time Tracker hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Uzaktan Erişim/Denetim
  • Ekran Faaliyeti Kaydetme
  • Çalışan Aktivitesi İzleme
  • Üretkenlik Analizi
  • Tarama Geçmişi
  • Çalışan E-postası İzleme
  • Zaman İzleme
Workpuls, gereksinimler göz önünde bulundurularak geliştirilmiş bir çalışan izleme aracıdır. Ekip üretkenliğini artırmak için gerekli her şeyi içerir.
Workpuls çalışan izleme yazılımı, ekiplerin çalışma alışkanlıklarıyla ilgili benzersiz veriler sunar. Gerçek zamanlı veya geçmiş verilerle kişi veya kuruluş düzeyinde üretkenlik metriklerini kapsamlı bir şekilde inceleyin. Ayrıca, ayrıntılı raporlarla üretkenliği ve işe devamı ölçmek ve analiz etmek için kullanın. Farmers Insurance, Office Depot ve Allstate gibi şirketler, her gün ekiplerinin performansını optimize etmek için Workpuls’a güvenmektedir. Onlara katılacak mısınız? Insightful hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Uzaktan Erişim/Denetim
  • Ekran Faaliyeti Kaydetme
  • Çalışan Aktivitesi İzleme
  • Üretkenlik Analizi
  • Tarama Geçmişi
  • Çalışan E-postası İzleme
  • Zaman İzleme
WorkTime employee monitoring software & service.
WorkTime is an employee, computer and internet monitoring software. WorkTime monitors productivity and helps boosting it. It monitors working-from-home, remote, and in-office employees. WorkTime does not support any invasive monitoring. It is designed for heavy loads and works well on 1-15,000+ computers. WorkTime hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Uzaktan Erişim/Denetim
  • Ekran Faaliyeti Kaydetme
  • Çalışan Aktivitesi İzleme
  • Üretkenlik Analizi
  • Tarama Geçmişi
  • Çalışan E-postası İzleme
  • Zaman İzleme
Ücretsiz deneme sürümü alın. Çalışan izleme, uzaktan yönetim ve veri kaybı önleme. Mobil uygulama sayesinde çalışanları hareket halindeyken izleyin.
Teramind, çalışanların ve uzak kullanıcıların davranışlarını izlemek için bilgisayar izleme ve veri kaybı önleme yazılımı sağlar. Yazılım şüpheli faaliyetleri tespit edebilir, olası tehditleri tespit edebilir, üretkenliği optimize edebilir ve mevzuata uygunluğu sağlayabilir. Dahili RDP (uzaktan masaüstü kontrolü), gerçek zamanlı uyarılar ve günlükler. İşletmenizin güvenli ve verimli bir şekilde çalışmasını sağlamak için uyarı, engelleme, kilitleme ve daha fazlası gibi otomatik eylemler gerçekleştirin. Android mobil uygulaması ile çalışanları hareket halindeyken izleyin. Teramind hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Uzaktan Erişim/Denetim
  • Ekran Faaliyeti Kaydetme
  • Çalışan Aktivitesi İzleme
  • Üretkenlik Analizi
  • Tarama Geçmişi
  • Çalışan E-postası İzleme
  • Zaman İzleme
This unique employee monitoring software allows remote computer monitoring and recording in real time.
This unique employee monitoring software allows remote computer monitoring and recording in real time. Record your employees communications, such as Email, Skype and other instant messaging. View used apps, Internet history, Facebook usage, files copied to USB drives, modified or deleted documents and more. Record a screenshot of every action like a video surveillance camera of their computer screen. View activity in real time or record everything into Central Log Database for later review. SoftActivity Monitor hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Uzaktan Erişim/Denetim
  • Ekran Faaliyeti Kaydetme
  • Çalışan Aktivitesi İzleme
  • Üretkenlik Analizi
  • Tarama Geçmişi
  • Çalışan E-postası İzleme
  • Zaman İzleme
Kickidler personel kontrolünün otomasyonu, bilgi güvenliği ve iş verimliliğinin artırılması için güçlü bir araçtır.
Kickidler bir çalışan ve kullanıcı etkinliği izleme yazılımıdır. Personel kontrolünün otomasyonu, bilgi güvenliği ve iş verimliliğinin artırılması için güçlü bir araçtır. Ana Kickidler özellikleri: bilgisayarların çevrimiçi olarak izlenmesi, çalışanların faaliyet geçmişinin kaydedilmesi ve oynatılması, verimlilik analizi, zaman izleme ve ayrıca ihlallerin tespiti. Bunun yanı sıra, Kickidler şirket içindeki iletişimin optimizasyonu ve uzaktan çalışan izlemesi için faydalı olabilir. Kickidler hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Uzaktan Erişim/Denetim
  • Ekran Faaliyeti Kaydetme
  • Çalışan Aktivitesi İzleme
  • Üretkenlik Analizi
  • Tarama Geçmişi
  • Çalışan E-postası İzleme
  • Zaman İzleme
Employee time tracker with screen recording, productivity & activity tracking, and Apps & website monitoring with the simplest UI
To help you promote accountability, Traqq enables you to take screenshots and recordings in the background. You can manually add or edit the time recorded if you forget to turn on the tracker. This feature is helpful for work done outside computers. Traqq also allows you to monitor web and app usage for better insight into your team’s working process. Traqq provides actionable statistics and reports like weekly summaries and amounts earned to keep you updated on productivity. Traqq hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Uzaktan Erişim/Denetim
  • Ekran Faaliyeti Kaydetme
  • Çalışan Aktivitesi İzleme
  • Üretkenlik Analizi
  • Tarama Geçmişi
  • Çalışan E-postası İzleme
  • Zaman İzleme
Improve your business productivity by tracking your field employee's work status, their working location, attendance, allowance, leaves
Save your time and efforts by monitoring and tracking your field employee's activities. Real time tracking, tasking and reporting with Chase App. It's reliable, accurate and cost effective field employee tracking solution that helps you to streamline your work and grow your business performance. You have full access of your employee's daily work status, location, leaves, their attendance, their travelling allowance etc. You can easily assign task and targets to employees. Chase App hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Uzaktan Erişim/Denetim
  • Ekran Faaliyeti Kaydetme
  • Çalışan Aktivitesi İzleme
  • Üretkenlik Analizi
  • Tarama Geçmişi
  • Çalışan E-postası İzleme
  • Zaman İzleme
Team Management Tool
Jumppl is a digital workplace for Team Management, Project Management, and all your Team Collaboration needs that help you to control and manage your business. It is a large-scale team communication and management platform with the intention to revolutionize the way teams work. Jumppl's modules consist of Chat, Task Management, Timesheet, Time tracking, screenshots, Documents, File management, Work Groups, and Profiles. Jumppl is available on Web, iOS, Android, Windows, Linux, and Mac platforms. Jumppl hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Uzaktan Erişim/Denetim
  • Ekran Faaliyeti Kaydetme
  • Çalışan Aktivitesi İzleme
  • Üretkenlik Analizi
  • Tarama Geçmişi
  • Çalışan E-postası İzleme
  • Zaman İzleme
Teamdeck, kaynak planlama + zaman izleme + izin yönetimi özelliklerine sahip eksiksiz bir kaynak yönetimi çözümüdür.
>> Kaynak yönetimi ve proje planlama yazılımı >> Çalışan planlama + proje planlama ve bütçeleme + zaman izleme + zaman çizelgeleri + iş yükü + performans + uygunluk durumu yönetimi + kaynak tahmini özellikleri. >> Teamdeck aynı zamanda Spotify, Uber, Netflix ve Viu ile çalışan bir yazılım şirketi tarafından geliştirilmiştir. >> BT, finans, perakende, oyun, eğitim, medya ve kreatif sektörlerde kullanılmaktadır. >> Canlı deneme sürümü sunumu + ücretsiz kurulum yardımı. Deneme sürümü için kaydolun. teamdeck hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Uzaktan Erişim/Denetim
  • Ekran Faaliyeti Kaydetme
  • Çalışan Aktivitesi İzleme
  • Üretkenlik Analizi
  • Tarama Geçmişi
  • Çalışan E-postası İzleme
  • Zaman İzleme
Spapp Monitoring is one of the most advanced phone tracker app for Android. This software is used for tracking your employees.
Cell phone tracker software used for for tracking your employees. This is a common use especially now that many people are working from home. Do you suspect your employees may be wasting their time chatting on Whatsapp instead of actually working? A tracking app will let you know how much time is spent on social media apps such as Facebook and you will be able to act. Spapp monitoring can also be used as a GPS tracker. It can also be used as a parental control application for Android. Spapp Monitoring hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Uzaktan Erişim/Denetim
  • Ekran Faaliyeti Kaydetme
  • Çalışan Aktivitesi İzleme
  • Üretkenlik Analizi
  • Tarama Geçmişi
  • Çalışan E-postası İzleme
  • Zaman İzleme
Cloud based employee monitoring software with Screenshots and Productivity analysis. Manage your remote employees. FREE TRIAL.
Improve the performance of your company now! Berqun gives quantifiable insight into how your employees spend their time at work. These insights allow you to confidently identify low performers and enable you to jointly take action towards higher productivity. BQ scores for each day in a month. Analyze trends over time and drill down into any unusual changes.Optionally, record screenshots of employee computers at any time interval that you specify. Office TV feature offers a snapshot of employee Berqun hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Uzaktan Erişim/Denetim
  • Ekran Faaliyeti Kaydetme
  • Çalışan Aktivitesi İzleme
  • Üretkenlik Analizi
  • Tarama Geçmişi
  • Çalışan E-postası İzleme
  • Zaman İzleme
Employee monitoring software solution that helps collect user activity data to track employee behavior & achieve overall productivity.
Ever wondered if your employee worked the entire day? Do you want to know who the most active worker is and what the most efficient work hours are? If yes, then you surely are at the right page. Employee PC Monitoring Software gives you insights on your employees activities. While you are monitoring your employees productivity, they have no knowledge of the Employee monitoring software installed in their PCs. The self-managed monitoring software gives you the leisure to monitor from anywhere. Employee Monitoring Software hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Uzaktan Erişim/Denetim
  • Ekran Faaliyeti Kaydetme
  • Çalışan Aktivitesi İzleme
  • Üretkenlik Analizi
  • Tarama Geçmişi
  • Çalışan E-postası İzleme
  • Zaman İzleme
Easy-to-use employee monitoring that works on PC, Mac, iOS, Android & Chromebook. Track productivity on remote and/or office employees.
InterGuard is an easy-to-use remote employee monitoring software that lets you track productivity, investigate HR issues, monitor web browsing and get alerted to insider security threats. InterGuard is installed directly onto the employees device (PC, Mac, iOS, Android, Chromebook, Virtual Desktop) and keeps monitoring even when the employee is working from outside the office. Perfect for managing remote employees. InterGuard hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Uzaktan Erişim/Denetim
  • Ekran Faaliyeti Kaydetme
  • Çalışan Aktivitesi İzleme
  • Üretkenlik Analizi
  • Tarama Geçmişi
  • Çalışan E-postası İzleme
  • Zaman İzleme
Çalışan programlama, uygulamalar ve URL izleme, GPS konum takibi ve daha pek çok işleme yardımcı olan üretkenlik ve zaman takibi aracıdır.
Apploye- Çalışanlarınızı izlemenize yardımcı olan hepsi bir arada verimlilik ve zaman İzleme aracı. Çalışanlarınızın üretkenliğini etkinlik düzeyi, günlük ve haftalık zaman çizelgeleri, raporlar ve rastgele ekran görüntüleri aracılığıyla ölçebilirsiniz. Faturalandırılabilir ve faturalandırılamaz saatlerin hesaplanması çok kolaydır. Hem mobil hem de masaüstü ile uyumludur. GPS konum takibi ile uzaktan çalışanlarınızı da takip edebilirsiniz. Apploye ile işletmenizin büyüdüğünden ve bir adım öne geçtiğinden emin olabilirsiniz. Apploye hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Uzaktan Erişim/Denetim
  • Ekran Faaliyeti Kaydetme
  • Çalışan Aktivitesi İzleme
  • Üretkenlik Analizi
  • Tarama Geçmişi
  • Çalışan E-postası İzleme
  • Zaman İzleme
Rabbit is a Web software to control hours in projects with a fast implementation and low cost.
Rabbit is a Web software to control hours in projects with a fast implementation and low cost. Easy and fast to use, the fastest onboarding in Brazil in less than 1 minute your team can start controlling hours with Rabbit. Rabbit has an intuitive interface that is PLAY, PAUSE and CONTINUE with just one click, one click and you start your tasks by counting the time and cost of each minute by pointing in the tool. Rabbit hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Uzaktan Erişim/Denetim
  • Ekran Faaliyeti Kaydetme
  • Çalışan Aktivitesi İzleme
  • Üretkenlik Analizi
  • Tarama Geçmişi
  • Çalışan E-postası İzleme
  • Zaman İzleme
timeBro is an automatic time tracking add-on for project software in Windows & macOS. It captures every minute you spend working.
timeBro is an automatic add-on that tracks time spend on every task and project. It saves up to 75% of your tracking effort and connects any project software with an open API that allows it – over 50 and more to come. While running in the background, it tracks every computer activity - that means every work in different programs/files, every browser tab, e-mail, or calendar entry. It visualizes your day as a timeline, so you know at a single glance what you've worked on and can export the times. timeBro hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Uzaktan Erişim/Denetim
  • Ekran Faaliyeti Kaydetme
  • Çalışan Aktivitesi İzleme
  • Üretkenlik Analizi
  • Tarama Geçmişi
  • Çalışan E-postası İzleme
  • Zaman İzleme
Lighthouse is a mobile workforce management platform for cleaning and security contractors.
Lighthouse is a mobile workforce management platform for cleaning & security contractors. With touring and tracking features, Lighthouse provides complete visibility of distributed teams using beacon, GPS & other technologies. It monitors cleaning tasks & scheduled work or guard touring & patrols in real time. Lighthouse adds time- and money-saving capabilities to view, manage & simplify operations in the field to enhance customer service, operational efficiency, safety & risk reduction. Lighthouse.io hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Uzaktan Erişim/Denetim
  • Ekran Faaliyeti Kaydetme
  • Çalışan Aktivitesi İzleme
  • Üretkenlik Analizi
  • Tarama Geçmişi
  • Çalışan E-postası İzleme
  • Zaman İzleme
Intelligent Security and Data Analysis: Easily understand and manage whats happening inside and outside your Google Domain.
GAT Labs makes it easy to secure and manage Google Workspace, Chrome and any web application accessed through your Google Workspace account. When combined with Google Cloud Identity it is the ONLY tool set that can give you the same level of oversight and protection for your Google Workspace users, no matter where they work from, as they get on the LAN behind the firewall. With ActiveID for Chrome it provides the first truly zero-trust environment for Google Workspace. GAT Labs hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Uzaktan Erişim/Denetim
  • Ekran Faaliyeti Kaydetme
  • Çalışan Aktivitesi İzleme
  • Üretkenlik Analizi
  • Tarama Geçmişi
  • Çalışan E-postası İzleme
  • Zaman İzleme
Customer Feedback & Reviews software that helps small & medium businesses grow their business.
Our mission from the get-go has been to help companies grow by automatically getting more out of their current customers base. Compared to other software, we offer multiple tools to deliver on that mission: Customer satisfaction surveys, online reviews, and cross-sales. Additional tools will be added to keep delivering on our mission. Most of our users chose InputKit over the competition for its ease of use, its beautiful design, and our 5-star customer service. InputKit hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Uzaktan Erişim/Denetim
  • Ekran Faaliyeti Kaydetme
  • Çalışan Aktivitesi İzleme
  • Üretkenlik Analizi
  • Tarama Geçmişi
  • Çalışan E-postası İzleme
  • Zaman İzleme
Email analytics platform that makes it easy to track and analyze email volumes, response times, SLAs and more.
Email Meter is an email statistics tool that helps managers understand how their team uses email. Track and measure productivity, email volumes, response times, SLAs and more. Know how long they take to reply and where they can improve. Email Meter is available for Gmail and Google Workspace. Teams of 10 to 10,000 use Email Meter to track and improve their email productivity. Email Meter Enterprise hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Uzaktan Erişim/Denetim
  • Ekran Faaliyeti Kaydetme
  • Çalışan Aktivitesi İzleme
  • Üretkenlik Analizi
  • Tarama Geçmişi
  • Çalışan E-postası İzleme
  • Zaman İzleme
DeskTrack is productivity software that is top notch and designed according to the requirements of today's business world.
DeskTrack is an automated time tracking Software that records the insight details of the desktop i.e. it keeps the list of applications opened, URLs browsed, files opened with the total time spent on them. This record helps in identifying the actual work we did & the distractions faced all through the day. It is also useful for managing the project timesheets by linking the files and URLs to the specified projects. Mainly it helps in increasing efficiency & productivity by 40%. DeskTrack hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Uzaktan Erişim/Denetim
  • Ekran Faaliyeti Kaydetme
  • Çalışan Aktivitesi İzleme
  • Üretkenlik Analizi
  • Tarama Geçmişi
  • Çalışan E-postası İzleme
  • Zaman İzleme
Free Plan Unlimited Users. Paid Plan Flat Price $25/Month/Company Unlimited Users. Employees in RFID, QR Code, Face Recognition, GPS.
Free online time clock, attendance tracking software. Clock in from web browser, desktop computer software, smart phone app for daily shifts, project tasks and jobs. Track Schedules, Expense, absences, paid time off accruals, projects, tasks and jobs. Export data for payroll and billing. Clock in restriction for IP, WIFI, device or GPS. Camera, face recognition, Barcode, QR Code, RFID and NFC Scanners, Notification and Developer API are supported. Free Plan for Unlimited Users is available! Open Time Clock hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Uzaktan Erişim/Denetim
  • Ekran Faaliyeti Kaydetme
  • Çalışan Aktivitesi İzleme
  • Üretkenlik Analizi
  • Tarama Geçmişi
  • Çalışan E-postası İzleme
  • Zaman İzleme
Use fSense to monitor compliance efficiently, managing remote teams, and increasing efficiency in billing operations
fSense helps your company to start monitoring employees activities efficiently, managing remote teams, and increasing efficiency in billing operations. Replace repetitive and unproductive activities with smart, efficient processes and have real-time access to valuable insights. Our platform will help you to identify behavioral deviations and standardize best practices to reduce risks and increase your teams' daily results. fSense hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Uzaktan Erişim/Denetim
  • Ekran Faaliyeti Kaydetme
  • Çalışan Aktivitesi İzleme
  • Üretkenlik Analizi
  • Tarama Geçmişi
  • Çalışan E-postası İzleme
  • Zaman İzleme
Ekran System®, içeriden gelen tehditleri etkili bir şekilde önleyen, tespit eden ve bozan, tam döngülü bir çalışan izleme çözümüdür.
Ekran System® gelişmiş bir içeriden risk yönetimi ve çalışan izleme çözümüdür. Ekran sayesinde kullanıcı kimlikleri doğrulanabilir, kullanıcı erişimi yönetilebilir (ayrıcalıklı kullanıcıların erişimi dahil) ve koruma altındaki çevrenin içindeki ve dışındaki tüm kullanıcıların etkinlikleri ve verimliliği izlenebilir. Ekran System, 10 veya 10.000 uç noktada 20 dakikada kolayca uygulanabilen evrensel ve hafif bir çalışan izleme çözümüdür. Ekran System hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Uzaktan Erişim/Denetim
  • Ekran Faaliyeti Kaydetme
  • Çalışan Aktivitesi İzleme
  • Üretkenlik Analizi
  • Tarama Geçmişi
  • Çalışan E-postası İzleme
  • Zaman İzleme
Cloud system for professional service companies. Covers company finances, people and documents. Collaborate anytime and anywhere.
Teamogy is a comprehensive cloud system for professional services companies. Covers all steps from first contact with the client, budgeting, project management to capacity planning and time reporting, 3rd party cost and client billing. Teamogy connects internal teams and supports collaboration and communications inside the company. It lets your team work anytime and from anywhere. Teamogy hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Uzaktan Erişim/Denetim
  • Ekran Faaliyeti Kaydetme
  • Çalışan Aktivitesi İzleme
  • Üretkenlik Analizi
  • Tarama Geçmişi
  • Çalışan E-postası İzleme
  • Zaman İzleme
Intradiem provides intelligent automation solutions for customer service teams to maximize their productivity and engagement.
Intradiem's AI-powered technology acts as an automated manager for contact center agents with rules that are triggered in real-time by actual service level conditions. The result is increased productivity and a highly measurable return on investment, with typically a 2x payback in the first year and a 3-5x return in subsequent years. Intradiem is powering over 1 billion automated actions annually and has saved its customers over $140 million in the past 2 years. Intradiem hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Uzaktan Erişim/Denetim
  • Ekran Faaliyeti Kaydetme
  • Çalışan Aktivitesi İzleme
  • Üretkenlik Analizi
  • Tarama Geçmişi
  • Çalışan E-postası İzleme
  • Zaman İzleme
A desktop analytics monitoring solution that can give managers objective, real-time data on employee application usage.
Verint Workforce Management is a desktop analytics monitoring solution that can give contact center managers objective, real-time data on employee application usage. This data helps to understand how employees are performing across all channels and locations, including work-from-anywhere employees. A “virtual” walk-around management tool that can help identify whether agents need coaching to improve performance; or if opportunities exist for increasing productivity and capacity. Verint Workforce Management hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Uzaktan Erişim/Denetim
  • Ekran Faaliyeti Kaydetme
  • Çalışan Aktivitesi İzleme
  • Üretkenlik Analizi
  • Tarama Geçmişi
  • Çalışan E-postası İzleme
  • Zaman İzleme
Comprehensive employee education platform: phishing simulations, quizzes, gamification, policies/procedures, audit reporting & more.
Get ThreatAdvice Cybersecurity Education if you are looking for efficient and effective cybersecurity online training platform for your employees. ThreatAdvice Cybersecurity Education uses video-based micro-learning courses to arm your employees with the cybersecurity knowledge they need to protect your organization. Our comprehensive employee education platform includes phishing simulations, quizzes, gamification, policies and procedures, audit reporting, external scans and more. ThreatAdvice Cybersecurity Education hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Uzaktan Erişim/Denetim
  • Ekran Faaliyeti Kaydetme
  • Çalışan Aktivitesi İzleme
  • Üretkenlik Analizi
  • Tarama Geçmişi
  • Çalışan E-postası İzleme
  • Zaman İzleme
Boost your workforce's cognitive abilities and protect their mental health, using our cognition coach in your pocket.
PsychologyCompass offers your employees a cognition coach in their pocket, to enhance their mental performance, and protect their mental health. Measurably reduce absenteeism, presenteeism, churn and mental health claims. Nourish your employees' mental health and boost their performance on auto-pilot, and at scale. Get real-time employee engagement and improvement data through our dashboards. Improve your team's cognitive aptitude with privacy in mind. PsychologyCompass hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Uzaktan Erişim/Denetim
  • Ekran Faaliyeti Kaydetme
  • Çalışan Aktivitesi İzleme
  • Üretkenlik Analizi
  • Tarama Geçmişi
  • Çalışan E-postası İzleme
  • Zaman İzleme
Fully-integrated HRMS platform to deliver efficiency and growth. We are operational in India, Middle East and Australia
ZingHR has been the driving force that is helping organizations go beyond Automation, and deliver a solution that could directly impact Business Outcomes and Enhance Employee Experience. ZingHR aims for an Employee-Centric and mobile first approach. An Enterprise HCM platform for the betterment of workforce irrespective of geographical boundaries covering the entire spectrum from Onboarding to Exit and beyond. ZingHR hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Uzaktan Erişim/Denetim
  • Ekran Faaliyeti Kaydetme
  • Çalışan Aktivitesi İzleme
  • Üretkenlik Analizi
  • Tarama Geçmişi
  • Çalışan E-postası İzleme
  • Zaman İzleme
Cloud-based employee monitoring software for Windows and macOS.
CleverControl is a powerful cloud-based solution for business, allowing full computer monitoring of employees. Unlike other employee monitoring programs, CleverControl offers continuous screen recording, webcam recording and call recording features, letting you determine if any of your staff members may be slacking or even intentionally harming your business. The software records any PC activity, including keystrokes, visited websites, running apps, printer activities, IMs, social networks etc. CleverControl hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Uzaktan Erişim/Denetim
  • Ekran Faaliyeti Kaydetme
  • Çalışan Aktivitesi İzleme
  • Üretkenlik Analizi
  • Tarama Geçmişi
  • Çalışan E-postası İzleme
  • Zaman İzleme