17 yıldır işletmelerin daha iyi yazılımı
seçmesine yardımcı oluyoruz
Ticari Telefon Sistemleri
Ticari Telefon Sistemleri küçük ölçekli telefon uygulamalarından kurumsal düzeyde çok hatlı çözümlere kadar değişiklik gösteren telekomünikasyon araçlarıdır.
Capterra objektif, bağımsız araştırma ve doğrulanmış kullanıcıların yorumlarını sunar. Bağlantılarımız aracılığıyla bir satıcıyı ziyaret ettiğinizde yönlendirme ücreti kazanabiliriz.
Daha fazla bilgi edin
(13) ürün için sonuçları filtrele
Bulunduğu ülkeler
Diller
Fiyat Seçenekleri
13 sonuç
Sıralama kriteri
Telefon sistemleri, küçük ve orta ölçekli işletmeler için zengin özellikli, gelişmiş bir bulut telefon çözümüdür.
SendMyCall hakkında daha fazla bilgi
Ses menüleri, e-posta ile sesli mesaj, konferans, zamana bağlı yönlendirme, arayan yönlendirme, dahili numaralar, haftanın saatine ve gününe bağlı olarak çağrı aktarma ve çok daha fazlasını içeren tam özellikli, bulut tabanlı bir sanal telefon sistemi sunar. Geleneksel telefonların sınırlamalarından kurtularak kesintisiz ve küresel olarak bağlantılı hale gelmeye olanak tanır. Özel bir donanım veya yazılım gerekmez. Bu ürün kullanıcı dostudur ve tüm hizmet sağlayıcılarla bağlantı kurmak için tasarlanmıştır.
SendMyCall hakkında daha fazla bilgi
...
Daha çok oku
Özellikler
- Otomatik Çevirici
- Arama Kaydı
- Arama Günlüğü
- Arama Yönlendirme
- Mobil Erişim
- Sanal Çağrı Merkezi
- Arama İzleme
- Otomatik Santral
- PBX (Özel Şube Değişimi)
Mükemmel müşteri hizmetleri, daha iyi yardım masası yazılımıyla başlar. LiveAgent ile mükemmel müşteri hizmetleri sunarak daha fazla müşteri kazanın.
LiveAgent hakkında daha fazla bilgi
LiveAgent, tam donanımlı bir yardım masası yazılımıdır. BMW, Yamaha, Huawei, Orange veya Forbesfone gibi şirketler, dünya çapında 150 milyon son kullanıcıyı memnun etmek için LiveAgent kullanıyor. Siz de onlara katılın ve rekabet avantajı elde edin. Kredi kartı bilgisi vermeden ve taahhütte bulunmadan 14 günlük deneme sürümüyle başlayın.
LiveAgent; canlı sohbet, telefon desteği, sosyal medya entegrasyonları, destek portalı ve API dahil 170’i aşkın yardım masası özelliğine sahip zengin bir çok kanallı yardım masası yazılımıdır.
LiveAgent hakkında daha fazla bilgi
...
Daha çok oku
Özellikler
- Otomatik Çevirici
- Arama Kaydı
- Arama Günlüğü
- Arama Yönlendirme
- Mobil Erişim
- Sanal Çağrı Merkezi
- Arama İzleme
- Otomatik Santral
- PBX (Özel Şube Değişimi)
Dünyanın dört bir yanındaki sabit hatlar ve mobil destinasyonlar için üst düzey SIP (oturum başlatma protokolü) terminasyonu. Kullanımı ve yönetimi kolay.
CommPeak VoIP Service hakkında daha fazla bilgi
Dünyanın her yerinden yapılan aramalar için üstün kaliteli bağlantı. Dünya genelinde 10 PoP yerel sağlayıcılar aracılığıyla bağlantı ve 7/24 destek. Her yerde yerel bulunurluk için DID (doğrudan dahili arama) numaraları. Her büyüklükteki ekipler için ayarlanabilir bant genişliği, birden fazla eş zamanlı arama sırasında yüksek ses kalitesini korur. Saniye başına şeffaf faturalandırma, küçük ayrıntılara kadar bütçe planlamayı, uluslararası aramalardan tasarruf etmeyi ve daha geniş hedef kitlelere ulaşmayı kolaylaştırır. Yoğun ses trafiği için özel teklifler.
CommPeak VoIP Service hakkında daha fazla bilgi
...
Daha çok oku
Özellikler
- Otomatik Çevirici
- Arama Kaydı
- Arama Günlüğü
- Arama Yönlendirme
- Mobil Erişim
- Sanal Çağrı Merkezi
- Arama İzleme
- Otomatik Santral
- PBX (Özel Şube Değişimi)
Bitrix24, dünya çapında 8 milyon işletmenin kullandığı önemli bir ücretsiz ikisi bir arada iş telefonu sistemi ve CRM’dir.
Bitrix24, önemli bir ücretsiz ikisi bir arada iş telefonu sistemi ve CRM’dir. Gelen ve giden aramalar, IVR, telefonla pazarlama, robot çağrı, sesli mesaj, arama kaydı, arama yönlendirme, yurt içi ve uluslararası telefon numarası kiralama. Dünya çapında sekiz milyondan fazla işletme tarafından kullanılmaktadır.
Bitrix24 hakkında daha fazla bilgi
...
Daha çok oku
Özellikler
- Otomatik Çevirici
- Arama Kaydı
- Arama Günlüğü
- Arama Yönlendirme
- Mobil Erişim
- Sanal Çağrı Merkezi
- Arama İzleme
- Otomatik Santral
- PBX (Özel Şube Değişimi)
CloudTalk destek ve satış ekipleri için bulut tabanlı bir telefon sistemidir. Aramayı kolay ve eğlenceli hale getiriyoruz. Ücretsiz denemenizi hemen alın.
CloudTalk, modern işletmeler için tasarlanmış bir ticari telefon sistemidir. DHL, Yves Rocher, Karcher, Glovo gibi 2.500’den fazla şirket, CloudTalk’ın üstün arama kalitesine ve uygun fiyatlı telefon çözümlerine güveniyor. 70’ten fazla gelişmiş arama özelliğiyle satış ve müşteri destek ekiplerinizin yaşamlarını basitleştirin. Helpscout, Pipedrive veya Shopify gibi e-ticaret sistemleri, CRM ve mevcut yardım masası ile entegrasyon sayesinde potansiyel müşterilerle iletişimi geliştirir. Ücretsiz 14 günlük denemeyle başlayın.
CloudTalk hakkında daha fazla bilgi
...
Daha çok oku
Özellikler
- Otomatik Çevirici
- Arama Kaydı
- Arama Günlüğü
- Arama Yönlendirme
- Mobil Erişim
- Sanal Çağrı Merkezi
- Arama İzleme
- Otomatik Santral
- PBX (Özel Şube Değişimi)
Squaretalk, satış ve destek ekiplerinin her yerden verimli bir şekilde çalışmasını sağlayan çok yönlü bir bulut iletişim platformudur.
Squaretalk, basitleştirilmiş otomasyon ve entegrasyonlar içeren çok yönlü ve güvenli bir iş telefonu sistemidir. Çok basit olduğu için diğer işlerinize zamanınız kalır.
Satış ve destek ekiplerine her yerden ve müşterilerin tercih ettiği kanallar üzerinden verimli bir şekilde çalışmak için güçlü araçlar sunan uygun fiyatlı, ölçeklenebilir ve kullanımı kolay iletişim platformudur. Yüzden fazla ülke ve 3.400’den fazla alan kodunda yerel, mobil ve ücretsiz numaralara erişim sağlayarak dünya genelinde yerel olarak varlık gösterin.
Squaretalk hakkında daha fazla bilgi
...
Daha çok oku
Özellikler
- Otomatik Çevirici
- Arama Kaydı
- Arama Günlüğü
- Arama Yönlendirme
- Mobil Erişim
- Sanal Çağrı Merkezi
- Arama İzleme
- Otomatik Santral
- PBX (Özel Şube Değişimi)
AVOXI'nin tek bir platformdan yönetilen güçlü ve güvenilir ses ve mesajlaşma hizmetleri ile buluta geçin.
AVOXI'nin tek bir platformdan yönetilen ses ve mesajlaşma hizmetleri ile buluta geçin. Yerel DID (doğrudan dahili arama), ücretsiz çağrı hattı, UIFN (uluslararası ücretsiz telefon numarası), iki yönlü arama, coğrafi olmayan ve özel telefon numaraları arasından seçim yaparak 150'den fazla ülkedeki müşteriler ile bağlantı kurun. Geniş kapsama alanı, yüksek kalite ve güvenilirlik sunan güçlü ses teknolojisi ile birlikte kolay anlaşılır ve kullanışlı platform, telefon envanterinizi kontrol etmenizi, arama kalitesi ve bağlantılar hakkında daha kapsamlı bilgi edinmenizi sağlar.
AVOXI hakkında daha fazla bilgi
...
Daha çok oku
Özellikler
- Otomatik Çevirici
- Arama Kaydı
- Arama Günlüğü
- Arama Yönlendirme
- Mobil Erişim
- Sanal Çağrı Merkezi
- Arama İzleme
- Otomatik Santral
- PBX (Özel Şube Değişimi)
KOBİ’ler için özel olarak üretilmiş esnek, güvenilir ve uygun maliyetli bir bulut
telefon sistemiyle iş iletişimini yeniden tanımlayın.
Zoho Voice, her cihazdan kolayca iş görüşmesi yapmaya ve gelen aramaları yanıtlamaya yardımcı olan bulut tabanlı bir VoIP (İnternet protokolü üzerinden ses)
telefon yazılımıdır. Zoho Voice; CRM, Desk, Recruit, ve Bigin gibi diğer
Zoho uygulamalarıyla entegre olur. Böylece ekipler, aramaları uygulamalar arasında geçiş yapmadan yöneterek
zaman kazanabilir. IVR, tıkla ve konuş, arama sıraları,
arama kaydı, çalışma saatleri, arama aktarma, canlı arama izleme ve çok daha fazlası gibi
gelişmiş bulut telefon özelliklerini edinin. İş görüşmelerini yönetme şeklini modernleştirmenin zamanı geldi.
Zoho Voice hakkında daha fazla bilgi
...
Daha çok oku
Özellikler
- Otomatik Çevirici
- Arama Kaydı
- Arama Günlüğü
- Arama Yönlendirme
- Mobil Erişim
- Sanal Çağrı Merkezi
- Arama İzleme
- Otomatik Santral
- PBX (Özel Şube Değişimi)
Global Çağrı Yönlendirme, 160'tan fazla ülkeden ücretsiz ve yerel numaralar sağlar.
Global Çağrı Yönlendirme, 160'tan fazla ülkeden ücretsiz ve yerel numaralar sağlar. Softphone uygulamamızı veya başka bir cihazı kullanarak arama yapın ve alın.
Sanal telefon numaralarınızı çevrimiçi bir portal üzerinden kolayca yönetebilir veya yardım için teknik destekle 7/24 iletişime geçebilirsiniz.
Dünya çapında binlerce çok uluslu marka bize güveniyor.
Global Çağrı Yönlendirme, 1996 yılında kurulan United World Telecom'un (UWT) mülkiyetindedir ve onun tarafından işletilmektedir.
Genel merkezimiz Delray Beach, Florida, ABD'de bulunmaktadır.
Global Call Forwarding hakkında daha fazla bilgi
...
Daha çok oku
Özellikler
- Otomatik Çevirici
- Arama Kaydı
- Arama Günlüğü
- Arama Yönlendirme
- Mobil Erişim
- Sanal Çağrı Merkezi
- Arama İzleme
- Otomatik Santral
- PBX (Özel Şube Değişimi)
Channels, siz ve müşterileriniz için diğer pek çok özelliğin yanı sıra ücretsiz Web aramaları sunan veri odaklı bir iş telefonu sistemidir.
Channels, yenilikçi bir iş telefonu sistemidir. Web üzerinden arama - müşteri, şirketinizin web sitesinden tek bir tıklamayla sizi kolayca arayabilir. Kanallar Shopify, Magento, Pipedrive gibi ve daha pek çok platformlarla entegre olur. Diğer özellikleri arasında bir aramadan önce müşteri bilgilerinin görüntülenmesi, tek tıklamalı Chrome uzantısı, arama parçacığı, mobil uygulama, IVR, arama kaydetme, canlı dinleme ve daha fazlası yer almaktadır. Ücretsiz seçeneği seçin ve bu özelliklerden bazılarını deneyin. Ya da hepsini tam bir teklifle edinin.
Channels hakkında daha fazla bilgi
...
Daha çok oku
Özellikler
- Otomatik Çevirici
- Arama Kaydı
- Arama Günlüğü
- Arama Yönlendirme
- Mobil Erişim
- Sanal Çağrı Merkezi
- Arama İzleme
- Otomatik Santral
- PBX (Özel Şube Değişimi)
Çağrı merkezinizi Ringostat Virtual PBX ile 5 dakikada kurun. Her türlü işletme ihtiyacı için yüzlerce özellik.
İşinizi büyütmeye odaklanabilmek için akıllı aramalar yapabileceğiniz bulut tabanlı iş telefonu sistemi. Ringostat, eski PBX (özel santral) iş telefonu sisteminin yerini alır ve kolaylıkla ölçeklendirmeyi sağlar. Telefon donanımına yatırım yapmayı gerektirmez. Aramaları başlatmaya hazır hale gelmek için yalnızca internet tarayıcısı ve mikrofonlu kulaklık yeterlidir.
Her türlü işletme ihtiyacına yönelik arama bölümlendirme, arama sırası, IVR (interaktif sesli yanıt), istenmeyen arama önleme, sesli mesaj, otomatik arama kaydı ve raporlar sunar.
Ringostat hakkında daha fazla bilgi
...
Daha çok oku
Özellikler
- Otomatik Çevirici
- Arama Kaydı
- Arama Günlüğü
- Arama Yönlendirme
- Mobil Erişim
- Sanal Çağrı Merkezi
- Arama İzleme
- Otomatik Santral
- PBX (Özel Şube Değişimi)
TalkChief'i dakikalar içinde kullanmaya başlayın. Ekiplerinizi oluşturun ve hedefinize ulaşın.
TalkChief Business Phone Sistemi, beceriye veya zamana bağlı olarak doğru ekipleri oluşturmanıza, üye eklemenize ve gelen ve giden arama bekleme sıralarını yapılandırmanıza olanak tanıyan eksiksiz bir operasyonel platform sağlar.
Konumlarına göre doğru potansiyel müşterilere ulaşmak için dinamik, sabit veya rastgele DID numaraları atayın. Erken spam algılama aracımızı kullanarak iş sürekliliğinizi önemsiyoruz.
Hemen TalkChief'e katılın ve platformunuzu dakikalar içinde çalıştırın.
TalkChief hakkında daha fazla bilgi
...
Daha çok oku
Özellikler
- Otomatik Çevirici
- Arama Kaydı
- Arama Günlüğü
- Arama Yönlendirme
- Mobil Erişim
- Sanal Çağrı Merkezi
- Arama İzleme
- Otomatik Santral
- PBX (Özel Şube Değişimi)
İşletmeler için Akıllı Telefon Sistemi çözümü. Yapılandırma ve yönetime herhangi bir bilgisayardan kolayca erişilebilir.
İşletmeler için bulut PBX çözümü. Benzersiz, kullanımı kolay, sürükle-bırak özellikli yönetim arayüzü, ses yapılandırmalarınızın anında etkinleştirilmesini sağlayarak ses sisteminize anında erişmenizi mümkün kılar. Mevcut IP Telefonlarınızı veya yazılım telefonlarınızı bağlayın. Nerede olursanız olun bağlantıda kalın.
EZphone.systems hakkında daha fazla bilgi
...
Daha çok oku
Özellikler
- Otomatik Çevirici
- Arama Kaydı
- Arama Günlüğü
- Arama Yönlendirme
- Mobil Erişim
- Sanal Çağrı Merkezi
- Arama İzleme
- Otomatik Santral
- PBX (Özel Şube Değişimi)