165 sonuç
Etkili, uygun fiyatlı ve kullanımı kolay bulut PBX, AVOXI. Risksiz denemeyle, ne kadar kolay olabileceğini görün. AVOXI hakkında daha fazla bilgi
AVOXI işletmenizin iletişimini hemen geliştirmek için tasarlanmış bulutta barındırılan bir PBX (özel santral) sistemidir. Çağrı değerlendirme kodları, gerçek zamanlı çağrı izleme, çağrı puanlama, çağrı fısıltısı, çağrıda araya girme, analiz ve raporlama dahildir. AVOXI hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • SIP (Oturum Başlatma Protokolü) Trunking (Bağlantısı)
  • IVR/Ses Tanıma
  • Arama Yönlendirme
  • Halka Grupları
  • Sanal Uzantılar
  • Arama Kaydı
  • Arama Aktarma
  • Otomatik Çağrı Dağıtımı
  • Arama İzleme
Bitrix24, hepsi bir arada ücretsiz bulut PBX, çağrı merkezi ve CRM’dir. Sekiz milyon işletmenin güvenini kazanmıştır, bulutta ve iş yerinde kurularak kullanılabilir. Bitrix24 hakkında daha fazla bilgi
Bitrix24, hepsi bir arada ücretsiz bulut PBX, çağrı merkezi ve CRM’dir. Sekiz milyon işletmenin güvenini kazanmıştır, bulutta ve iş yerinde kurularak kullanılabilir. Gelen, giden, SMS, çok düzeyli IVR, çağrı yönlendirme ve daha fazlası. Bitrix24 hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • SIP (Oturum Başlatma Protokolü) Trunking (Bağlantısı)
  • IVR/Ses Tanıma
  • Arama Yönlendirme
  • Halka Grupları
  • Sanal Uzantılar
  • Arama Kaydı
  • Arama Aktarma
  • Otomatik Çağrı Dağıtımı
  • Arama İzleme
İşletmeler için Akıllı Telefon Sistemi çözümü. Yapılandırma ve yönetime herhangi bir bilgisayardan kolayca erişilebilir. EZphone.systems hakkında daha fazla bilgi
İşletmeler için bulut PBX çözümü. Benzersiz, kullanımı kolay, sürükle-bırak özellikli yönetim arayüzü, ses yapılandırmalarınızın anında etkinleştirilmesini sağlayarak ses sisteminize anında erişmenizi mümkün kılar. Mevcut IP Telefonlarınızı veya yazılım telefonlarınızı bağlayın. Nerede olursanız olun bağlantıda kalın. EZphone.systems hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • SIP (Oturum Başlatma Protokolü) Trunking (Bağlantısı)
  • IVR/Ses Tanıma
  • Arama Yönlendirme
  • Halka Grupları
  • Sanal Uzantılar
  • Arama Kaydı
  • Arama Aktarma
  • Otomatik Çağrı Dağıtımı
  • Arama İzleme
Webex brings together Calling, Meeting and Messaging modes of collaboration into a seamless, inclusive and intelligent experience.
Webex brings together Calling, Meeting and Messaging modes of collaboration into a seamless, inclusive and intelligent experience. Make meetings more interactive and engaging • Reduce disruptions with background noise removal and voice enhancement • Enable audiences to share their reactions with animated emojis and gesture recognition • Improve audience engagement with next-gen dynamic polling and Q&A by Slido • Customize the stage layout to focus on the content and people that matters most Webex hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • SIP (Oturum Başlatma Protokolü) Trunking (Bağlantısı)
  • IVR/Ses Tanıma
  • Arama Yönlendirme
  • Halka Grupları
  • Sanal Uzantılar
  • Arama Kaydı
  • Arama Aktarma
  • Otomatik Çağrı Dağıtımı
  • Arama İzleme
Advance your communications with the industry leader in hosted PBX.
The RingCentral cloud phone solution for your business revolutionizes your office phone system administration, call management, and user and caller experience with multiple business features, including integrations with your essential apps. All this at a fraction of the cost of outdated PBX hardware. RingCentral MVP hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • SIP (Oturum Başlatma Protokolü) Trunking (Bağlantısı)
  • IVR/Ses Tanıma
  • Arama Yönlendirme
  • Halka Grupları
  • Sanal Uzantılar
  • Arama Kaydı
  • Arama Aktarma
  • Otomatik Çağrı Dağıtımı
  • Arama İzleme
GoToConnect combines Jive's VoIP phone systems with GoToMeeting's video conferencing into one simple, reliable and flexible solution.
GoToConnect (formerly Jive) combines cloud VoIP phone systems with GoToMeeting's web, audio and video capabilities into one simple, flexible solution. Users can meet, talk, and collaborate via web browser, desktop application, or desk phone with features ranging from virtual voicemail, and call forwarding, to secure video conferencing and screen sharing. For as low as $19.95 a month, GoToConnect eliminates the hassle and expense of managing multiple collaboration solution providers. GoTo Connect hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • SIP (Oturum Başlatma Protokolü) Trunking (Bağlantısı)
  • IVR/Ses Tanıma
  • Arama Yönlendirme
  • Halka Grupları
  • Sanal Uzantılar
  • Arama Kaydı
  • Arama Aktarma
  • Otomatik Çağrı Dağıtımı
  • Arama İzleme
Get the perfect phone number for your small business and turn the world into our office with the Grasshopper virtual phone system.
Turn the world into your office with Grasshopper, the virtual phone system for small businesses. Get a local, toll free, or vanity phone number to represent your business or bring your own number! Forward calls anywhere and use our mobile and desktop apps to communicate with clients over voice or text, be notified in real time of missed calls & voicemails, and have your voicemails transcribed and sent via email. Try us risk free for 30 days with our money-back guarantee. Grasshopper hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • SIP (Oturum Başlatma Protokolü) Trunking (Bağlantısı)
  • IVR/Ses Tanıma
  • Arama Yönlendirme
  • Halka Grupları
  • Sanal Uzantılar
  • Arama Kaydı
  • Arama Aktarma
  • Otomatik Çağrı Dağıtımı
  • Arama İzleme
Complete self-serve communication platform offering a Hosted Phone Solution and SIP Trunking with a Pay-as-You-Go pricing.
VoIP.ms is a Canadian voice-over-internet protocol (VoIP) bring-your-own-device provider headquartered in Canada. VoIP.ms provides a vast range of standard telephony features, as well as enhanced communication features to simplify both business and residential communications such as local DID numbers in 60+ countries. It offers Free Porting across US and Canada for local & toll-free DIDs with termination (outgoing calls) in over 125 countries across the globe. VoIP.ms hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • SIP (Oturum Başlatma Protokolü) Trunking (Bağlantısı)
  • IVR/Ses Tanıma
  • Arama Yönlendirme
  • Halka Grupları
  • Sanal Uzantılar
  • Arama Kaydı
  • Arama Aktarma
  • Otomatik Çağrı Dağıtımı
  • Arama İzleme
Voice calling solution that offers voicemail transcription, number assignments, call forwarding, ring groups, and more.
Voice calling solution that offers voicemail transcription, number assignments, call forwarding, ring groups, and more. Google Voice hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • SIP (Oturum Başlatma Protokolü) Trunking (Bağlantısı)
  • IVR/Ses Tanıma
  • Arama Yönlendirme
  • Halka Grupları
  • Sanal Uzantılar
  • Arama Kaydı
  • Arama Aktarma
  • Otomatik Çağrı Dağıtımı
  • Arama İzleme
3CX is a Cloud PBX including video conferencing, live chat and mobile apps. Suitable for any business size or industry. Get it for free
3CX is an open standards Cloud PBX that offers complete Unified Communications, out of the box. Suitable for any business size or industry. With 3CX employees can work efficiently from anywhere. Video conferencing, live chat, mobile apps and advanced contact center features are all included at a fraction of the cost. Choose to deploy in your private cloud account or opt for 3CX to host your PBX for you. Whatever your preference, you are guaranteed a hassle-free solution. Get it for free! 3CX hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • SIP (Oturum Başlatma Protokolü) Trunking (Bağlantısı)
  • IVR/Ses Tanıma
  • Arama Yönlendirme
  • Halka Grupları
  • Sanal Uzantılar
  • Arama Kaydı
  • Arama Aktarma
  • Otomatik Çağrı Dağıtımı
  • Arama İzleme
A cloud-based communication platform that helps businesses manage calls, chats, audio/video web conferencing, and screen sharing.
MiCloud Connect is a full-featured collaboration and communication solution that empowers users to work more efficiently and productively no matter their location. Our focus on ease-of-use and the mobile workstyle delivers streamlined features and intuitive interfaces so users can easily interact with each other via their preferred method of communication. MiCloud Connect lets you move your communications and collaboration to the cloud with confidence. MiCloud Connect hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • SIP (Oturum Başlatma Protokolü) Trunking (Bağlantısı)
  • IVR/Ses Tanıma
  • Arama Yönlendirme
  • Halka Grupları
  • Sanal Uzantılar
  • Arama Kaydı
  • Arama Aktarma
  • Otomatik Çağrı Dağıtımı
  • Arama İzleme
CloudTalk destek ve satış ekipleri için bulut tabanlı bir telefon sistemidir. Aramayı kolay ve eğlenceli hale getiriyoruz. Ücretsiz denemenizi hemen alın.
CloudTalk, modern işletmeler için tasarlanmış bir bulut PBX (özel telefon santrali) sistemidir. DHL, Yves Rocher, Karcher, Glovo gibi 2.500’den fazla şirket, CloudTalk’ın üstün arama kalitesine ve uygun fiyatlı telefon çözümlerine güveniyor. 70’ten fazla gelişmiş arama özelliğiyle satış ve müşteri destek ekiplerinizin yaşamlarını basitleştirin. Helpscout, Pipedrive veya Shopify gibi e-ticaret sistemleri, CRM ve mevcut yardım masası ile entegrasyon sayesinde potansiyel müşterilerle iletişimi geliştirir. Ücretsiz 14 günlük denemeyle başlayın. CloudTalk hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • SIP (Oturum Başlatma Protokolü) Trunking (Bağlantısı)
  • IVR/Ses Tanıma
  • Arama Yönlendirme
  • Halka Grupları
  • Sanal Uzantılar
  • Arama Kaydı
  • Arama Aktarma
  • Otomatik Çağrı Dağıtımı
  • Arama İzleme
8x8 is the global leader in cloud communications and has transformed more than 47,000 businesses in over 100 countries.
8x8s Virtual Office unified communications platform enables companies of all sizes with company-wide private chat, presence detection, softphones, web conferencing, video, Apple and Android mobile apps to improve collaboration on any device, anywhere. 8x8 Virtual Office integrates with leading business solutions such as Salesforce, Zendesk and NetSuite. Delivered in the cloud, sets up in minutes and is easily managed from any device. 8x8 X Series hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • SIP (Oturum Başlatma Protokolü) Trunking (Bağlantısı)
  • IVR/Ses Tanıma
  • Arama Yönlendirme
  • Halka Grupları
  • Sanal Uzantılar
  • Arama Kaydı
  • Arama Aktarma
  • Otomatik Çağrı Dağıtımı
  • Arama İzleme
Kixie is the sales engagement platform that boosts sales team performance with ultra-reliable, easily-automated calling & texting.
Better Sales, Made Simple. Kixie is the sales engagement platform that boosts sales team performance with ultra-reliable, easily-automated calling and texting for Hubspot, SalesForce, Zoho, Pipedrive, and leading CRMs. Supercharge your CRM into an automated sales machine with intelligent autodialing, seamless CRM integration, and Enterprise phone service. Start making calls in 3 minutes with no hardware and a 100% free trial. Kixie PowerCall hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • SIP (Oturum Başlatma Protokolü) Trunking (Bağlantısı)
  • IVR/Ses Tanıma
  • Arama Yönlendirme
  • Halka Grupları
  • Sanal Uzantılar
  • Arama Kaydı
  • Arama Aktarma
  • Otomatik Çağrı Dağıtımı
  • Arama İzleme
Nextiva is an enterprise phone system with 40+ features, 99.999% uptime reliability, and 24/7 tech support.
Nextiva is a platform that brings communications together with business applications, intelligence, and automation. This helps businesses communicate and build deeper connections with their customers. The platform brings all communication channels voice, video, collaboration, SMS, chat, and surveys together in one place. This helps businesses access the information they need to drive business results. Intelligence and automation are built in, so you can focus on helping customers. Nextiva hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • SIP (Oturum Başlatma Protokolü) Trunking (Bağlantısı)
  • IVR/Ses Tanıma
  • Arama Yönlendirme
  • Halka Grupları
  • Sanal Uzantılar
  • Arama Kaydı
  • Arama Aktarma
  • Otomatik Çağrı Dağıtımı
  • Arama İzleme
Transform your customer experience with a simple communication solution that works effortlessly with your leading business tools.
Improve your customer service and boost your sales with Ringover's simple, easy-to-use cloud communications system. Access the latest features cloud communications including — calls, text messaging, video conferencing, and screen sharing. Ringover also offers enhanced data analytics and detailed call reporting capabilities to help you optimize your workflow and year your team. Plus, we integrate with over 40 business tools so you can sync and access data easily. Ringover hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • SIP (Oturum Başlatma Protokolü) Trunking (Bağlantısı)
  • IVR/Ses Tanıma
  • Arama Yönlendirme
  • Halka Grupları
  • Sanal Uzantılar
  • Arama Kaydı
  • Arama Aktarma
  • Otomatik Çağrı Dağıtımı
  • Arama İzleme
Feature-rich, flexible, hosted call center software (inbound and outbound) that is very easy to deploy, manage and use everyday.
ChaseData CCaaS software offers leading-edge technology and value for call centers with 5 or more agents. Superior performance, support service, and user-friendly interfaces make ChaseData CCaaS the clear choice for your business needs. Outbound predictive dialing, queued progressive dialing and managed preview dialing are combined in one powerful software suite which easily integrates with a multitude of third-party applications. Contact us today to request a free demo. ChaseData CCaaS hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • SIP (Oturum Başlatma Protokolü) Trunking (Bağlantısı)
  • IVR/Ses Tanıma
  • Arama Yönlendirme
  • Halka Grupları
  • Sanal Uzantılar
  • Arama Kaydı
  • Arama Aktarma
  • Otomatik Çağrı Dağıtımı
  • Arama İzleme
Hundreds of fast-growing companies switch to JustCall Cloud PBX every week. Used and loved by 6000+ companies.
Leave wires and worries behind with JustCall Cloud PBX. No hardware. Superior call quality. 100+ integrations. Instant setup without IT support. With JustCall, your team can work from anywhere and on any device. Skyrocket your sales & beat your CSAT scores with comprehensive Cloud PBX features. Call software, virtual numbers, SMS campaigns, native CRM integrations, and lots more at just $25 per user. Signup & get 70% discount for the first month JustCall hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • SIP (Oturum Başlatma Protokolü) Trunking (Bağlantısı)
  • IVR/Ses Tanıma
  • Arama Yönlendirme
  • Halka Grupları
  • Sanal Uzantılar
  • Arama Kaydı
  • Arama Aktarma
  • Otomatik Çağrı Dağıtımı
  • Arama İzleme
No matter your business communication requirement, Acefone has you covered with its bespoke cloud telephony solutions.
Transform your communications in tune with modern workspaces with Acefone’s cloud PBX systems. Manage seamless communications with true HD calls, even on low bandwidth. Get the flexibility to work from anywhere with affordable on-premise or public cloud storage options. Expand functionality with 65+ features and 25+ integrations, with a guarantee of 99.99% uptime. Start your 14-day FREE trial today. Acefone hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • SIP (Oturum Başlatma Protokolü) Trunking (Bağlantısı)
  • IVR/Ses Tanıma
  • Arama Yönlendirme
  • Halka Grupları
  • Sanal Uzantılar
  • Arama Kaydı
  • Arama Aktarma
  • Otomatik Çağrı Dağıtımı
  • Arama İzleme
Our customers: small and medium business owners, aged 25 - 54, optimized for solo entrepreneurs and companies with up to 100 employees.
First impressions count, especially for small business owners who are trying to present their companies in a professional way to prospective clients and customers. MightyCall is a web-based PBX platform that professionals with small businesses can use to gain a competitive advantage. With competitive pricing options, MightyCall tops the charts for cloud-based business phone systems. MightyCall hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • SIP (Oturum Başlatma Protokolü) Trunking (Bağlantısı)
  • IVR/Ses Tanıma
  • Arama Yönlendirme
  • Halka Grupları
  • Sanal Uzantılar
  • Arama Kaydı
  • Arama Aktarma
  • Otomatik Çağrı Dağıtımı
  • Arama İzleme
We think VoIP pricing should be simple. With InfoFloTalk you pay just $29.99 per line and get UNLIMITED extensions.
We think VoIP pricing should be simple. With InfoFloTalk you pay just $29.99 per line and get UNLIMITED extensions. We are the only VoIP provider on this list who charges per line and not per extension. No hidden costs, no gimmicks. If you are currently paying per extension then you are overpaying. Sure, you could work with a bigger VoIP provider, but bigger doesn¿t mean better. No one can match us head on when it comes to our superior technology or customer-first pricing model. Pay per line InfoFlo hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • SIP (Oturum Başlatma Protokolü) Trunking (Bağlantısı)
  • IVR/Ses Tanıma
  • Arama Yönlendirme
  • Halka Grupları
  • Sanal Uzantılar
  • Arama Kaydı
  • Arama Aktarma
  • Otomatik Çağrı Dağıtımı
  • Arama İzleme
Live Chat & Business Messenger with omnichannel features: Calls, Live Chat, Instagram, WhatsApp, Integrations and more. All in one app.
JivoChat: Live Chat & Business Messenger solution your company needs. You will be able to monitor your visitors, talk to them via online Live chat, Phone calls, company Email, Instagram, WhatsApp and much more using just one tool: JivoChat. You will have every channel communication history in one window and all the agents' efficiency reports. Even if you are offline, JivoChat will collect leads from your site. Avoid losing clients: use JivoChat to convert your visitors into clients today! JivoChat hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • SIP (Oturum Başlatma Protokolü) Trunking (Bağlantısı)
  • IVR/Ses Tanıma
  • Arama Yönlendirme
  • Halka Grupları
  • Sanal Uzantılar
  • Arama Kaydı
  • Arama Aktarma
  • Otomatik Çağrı Dağıtımı
  • Arama İzleme
Cloud Contact Center Software deployed instantly. Full API based. CRM plugins. Connect real or virtual agents.
ZIWO is an Omnichannel Cloud Contact Center Software (CCAAS) that provides a straightforward solution for companies to talk to their clients over the Phone, WhatsApp, SMS... ZIWO has readymade plugins with most CRM and is integrable with any app, thanks to an open API architecture. ZIWO connects 145 countries globally, including the GCC, so that users can instantly expand their reach in new geographies. ZIWO hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • SIP (Oturum Başlatma Protokolü) Trunking (Bağlantısı)
  • IVR/Ses Tanıma
  • Arama Yönlendirme
  • Halka Grupları
  • Sanal Uzantılar
  • Arama Kaydı
  • Arama Aktarma
  • Otomatik Çağrı Dağıtımı
  • Arama İzleme
Auto dialer, Voice Broadcasting, Cloud PBX, CRM, DIDs, Videoconference. Collaborating with your customers and teams becomes easier!
Hosted VoIP Business Phone Services and More KAVKOM business cloud hosted solutions help enterprises serve their customers better and increase sales with mobile and flexible solutions that allow do business faster, anywhere, anytime. From hosted VoIP business phone services and cloud-based call center software to unified communications, our services are easy to use, advanced, reliable and tailor-made. Collaborating with your customers and your teams becomes easier! Kavkom hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • SIP (Oturum Başlatma Protokolü) Trunking (Bağlantısı)
  • IVR/Ses Tanıma
  • Arama Yönlendirme
  • Halka Grupları
  • Sanal Uzantılar
  • Arama Kaydı
  • Arama Aktarma
  • Otomatik Çağrı Dağıtımı
  • Arama İzleme
Squaretalk, satış ve destek ekiplerinin her yerden verimli bir şekilde çalışmasını sağlayan çok yönlü bir bulut iletişim platformudur.
Squaretalk, basitleştirilmiş otomasyon ve entegrasyonlar içeren çok yönlü ve güvenli bir bulut PBX (özel telefon santrali) platformudur. Çok basit olduğu için diğer işlerinize zamanınız kalır. Satış ve destek ekiplerine her yerden ve müşterilerin tercih ettiği kanallar üzerinden verimli bir şekilde çalışmak için güçlü araçlar sunan uygun fiyatlı, ölçeklenebilir ve kullanımı kolay iletişim platformudur. Yüzden fazla ülke ve 3.400’den fazla alan kodunda yerel, mobil ve ücretsiz numaralara erişim sağlayarak dünya genelinde yerel olarak varlık gösterin. Squaretalk hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • SIP (Oturum Başlatma Protokolü) Trunking (Bağlantısı)
  • IVR/Ses Tanıma
  • Arama Yönlendirme
  • Halka Grupları
  • Sanal Uzantılar
  • Arama Kaydı
  • Arama Aktarma
  • Otomatik Çağrı Dağıtımı
  • Arama İzleme
Our VoIP and telephony experts have implemented 900+ Omnichannel Communication Solutions across 10+ industries.
DialShree is a popular call center solution that supports unified communication channels. It has a wide array of features. It is renowned for its 99.99% of SLA uptime. It is a highly scalable, robust, secure, and feature-rich solution, which is perfect to use for all scaled businesses and call centers. Our VoIP DialShree has some futuristic add-ons to offer more consolidated call center software to specific industries. For more details, visit https://www.elisiontec.com/contact-center-solution/ Dialshree hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • SIP (Oturum Başlatma Protokolü) Trunking (Bağlantısı)
  • IVR/Ses Tanıma
  • Arama Yönlendirme
  • Halka Grupları
  • Sanal Uzantılar
  • Arama Kaydı
  • Arama Aktarma
  • Otomatik Çağrı Dağıtımı
  • Arama İzleme
Telnyx delivers voice, messaging and IP services for applications and next-generation communications companies.
Our Mission Control Portal and API allows you to easily integrate, manage, and analyze all of your voice and messaging needs. Start by authenticating your account and adding connections with unique SIP authentication to enable multi-tenancy control. Purchase numbers for inbound calling, building SIP trunks to empower outbound calling and assigning connections to calling profiles for on-demand scalability. Telnyx Suite hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • SIP (Oturum Başlatma Protokolü) Trunking (Bağlantısı)
  • IVR/Ses Tanıma
  • Arama Yönlendirme
  • Halka Grupları
  • Sanal Uzantılar
  • Arama Kaydı
  • Arama Aktarma
  • Otomatik Çağrı Dağıtımı
  • Arama İzleme
RingByName is a powerful cloud phone service designed to make your business more efficient and save you money.
RingByName is way more than a business phone service. It combines first-class hosted phone service with powerful Unified Communications tools to help you win and keep more customers. It boasts powerful UCaaS features and built-in customer contact center and journey management tools, as well as cutting-edge features such as desktop and mobile collaboration tools - videos, chat, SMS and file sharing. Our goal is to help businesses build better relationships with their customers. RingByName hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • SIP (Oturum Başlatma Protokolü) Trunking (Bağlantısı)
  • IVR/Ses Tanıma
  • Arama Yönlendirme
  • Halka Grupları
  • Sanal Uzantılar
  • Arama Kaydı
  • Arama Aktarma
  • Otomatik Çağrı Dağıtımı
  • Arama İzleme
Cloud-based business phone system for Twilio. High-quality customer communications for every employee.
Cloud-based business phone system for Twilio. High-quality customer communications for every employee. Made for enterprise customers building on Twilio. Spoke replaces your PBX or cloud phone system with a programmable alternative on Twilio, so you can maximize every customer conversation and drive more business outcomes and better customer experiences. Spoke Phone hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • SIP (Oturum Başlatma Protokolü) Trunking (Bağlantısı)
  • IVR/Ses Tanıma
  • Arama Yönlendirme
  • Halka Grupları
  • Sanal Uzantılar
  • Arama Kaydı
  • Arama Aktarma
  • Otomatik Çağrı Dağıtımı
  • Arama İzleme
Business Phone System (PBX) with an extensive list of features that will simplify and organize your voice communication in few minutes
Zadarma Business Phone System (Cloud PBX) will let you set up your voice communication with clients, leads and partners in the most efficient and productive way. Regardless of the number of employees, offices around the world and various working hours, you can configure an inclusive IVR system and enjoy all its advantages at low rates. Zadarma hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • SIP (Oturum Başlatma Protokolü) Trunking (Bağlantısı)
  • IVR/Ses Tanıma
  • Arama Yönlendirme
  • Halka Grupları
  • Sanal Uzantılar
  • Arama Kaydı
  • Arama Aktarma
  • Otomatik Çağrı Dağıtımı
  • Arama İzleme
Provides a fully hosted cloud PBX and unified communications.
Provides a fully hosted cloud PBX and unified communications. Monster VoIP hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • SIP (Oturum Başlatma Protokolü) Trunking (Bağlantısı)
  • IVR/Ses Tanıma
  • Arama Yönlendirme
  • Halka Grupları
  • Sanal Uzantılar
  • Arama Kaydı
  • Arama Aktarma
  • Otomatik Çağrı Dağıtımı
  • Arama İzleme
CloudCall is the only communications software dedicated to businesses who use CRMs.
CloudCall is the only communications software dedicated to businesses who use CRMs. By capturing all calls and communications, and saving them into the CRM contact records, CloudCall helps businesses make more insightful decisions, stay in control of teams working from anywhere, and get more done faster. www.cloudcall.com [email protected] Boston, MA, London & Leicester, UK, Melbourne, AU CloudCall hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • SIP (Oturum Başlatma Protokolü) Trunking (Bağlantısı)
  • IVR/Ses Tanıma
  • Arama Yönlendirme
  • Halka Grupları
  • Sanal Uzantılar
  • Arama Kaydı
  • Arama Aktarma
  • Otomatik Çağrı Dağıtımı
  • Arama İzleme
Channels, siz ve müşterileriniz için diğer pek çok özelliğin yanı sıra ücretsiz Web aramaları sunan veri odaklı bir bulut PBX çözümüdür.
Channels yenilikçi bir bulut PBX (özel telefon santrali) çözümüdür. Web üzerinden arama - müşteri, şirketinizin web sitesinden tek bir tıklamayla sizi kolayca arayabilir. Kanallar Shopify, Magento, Pipedrive gibi ve daha pek çok platformlarla entegre olur. Diğer özellikleri arasında bir aramadan önce müşteri bilgilerinin görüntülenmesi, tek tıklamalı Chrome uzantısı, arama parçacığı, mobil uygulama, IVR, arama kaydetme, canlı dinleme ve daha fazlası yer almaktadır. Ücretsiz seçeneği seçin ve bu özelliklerden bazılarını deneyin. Ya da hepsini tam bir teklifle edinin. Channels hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • SIP (Oturum Başlatma Protokolü) Trunking (Bağlantısı)
  • IVR/Ses Tanıma
  • Arama Yönlendirme
  • Halka Grupları
  • Sanal Uzantılar
  • Arama Kaydı
  • Arama Aktarma
  • Otomatik Çağrı Dağıtımı
  • Arama İzleme
Full-featured cloud phone system that allows businesses to accept calls and texts on mobile and stationary devices.
Line2 is a cloud-based business phone service that lets you talk/text across all your devices with the simplicity of an app. Simply sign up for a Line2 number & you'll have a second phone line to give out for work or when you don't want to share your personal phone. For individuals, its an easy way to keep work calls/texts separate from personal ones. For small businesses, its a full-featured VoIP phone service that gives you & your team a professional phone line on your existing devices. Line2 Pro hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • SIP (Oturum Başlatma Protokolü) Trunking (Bağlantısı)
  • IVR/Ses Tanıma
  • Arama Yönlendirme
  • Halka Grupları
  • Sanal Uzantılar
  • Arama Kaydı
  • Arama Aktarma
  • Otomatik Çağrı Dağıtımı
  • Arama İzleme
Voxloud is the first cloud business phone system that's up and running in 59 seconds.
Voxloud is the first cloud phone system that can be up and running in 59 seconds. It is designed for companies who want to achieve a professional image from the first contact with customers. No activation cost, no penalties and no technical skills required to install it. Voxloud is used by more than 1,200 companies from real estate agencies to restaurants, from professional studies to travel agencies, from consulting firms to e-commerce. Voxloud hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • SIP (Oturum Başlatma Protokolü) Trunking (Bağlantısı)
  • IVR/Ses Tanıma
  • Arama Yönlendirme
  • Halka Grupları
  • Sanal Uzantılar
  • Arama Kaydı
  • Arama Aktarma
  • Otomatik Çağrı Dağıtımı
  • Arama İzleme
Versatile business phone system for Sales and Customer Service teams, built-in with 50+ business-class features to grow your business.
The perfect business phone system for Sales and Customer service teams. We've bundled all the features with free calls to over 20 destinations so your team is free to prospect, serve your clients and grow your business. Ready to have a test-drive? NUACOM hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • SIP (Oturum Başlatma Protokolü) Trunking (Bağlantısı)
  • IVR/Ses Tanıma
  • Arama Yönlendirme
  • Halka Grupları
  • Sanal Uzantılar
  • Arama Kaydı
  • Arama Aktarma
  • Otomatik Çağrı Dağıtımı
  • Arama İzleme
Stay connected anywhere with Broadvoice’s high quality and reliable business cloud PBX solution, including phone, SMS, video, and chat
Call and collaborate from anywhere with a single cloud PBX communication solution. Broadvoice unifies business phones, video conferencing, texting and collaboration under a single phone number. Stay connected with clients, coworkers, and vendors anywhere you are with Broadvoice’s easy-to-use platform, over a high quality and reliable network. Get the best customer service at an affordable cost. Scale your business with Broadvoice. BroadVoice Cloud PBX hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • SIP (Oturum Başlatma Protokolü) Trunking (Bağlantısı)
  • IVR/Ses Tanıma
  • Arama Yönlendirme
  • Halka Grupları
  • Sanal Uzantılar
  • Arama Kaydı
  • Arama Aktarma
  • Otomatik Çağrı Dağıtımı
  • Arama İzleme
Cloud-based communications solution that helps firms with call control, collaboration, call management, analytics, and messaging.
Unified Communications (UC) solution that provides call control, collaboration, call management, analytics, and messaging for SMBs. Switchvox Phone System hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • SIP (Oturum Başlatma Protokolü) Trunking (Bağlantısı)
  • IVR/Ses Tanıma
  • Arama Yönlendirme
  • Halka Grupları
  • Sanal Uzantılar
  • Arama Kaydı
  • Arama Aktarma
  • Otomatik Çağrı Dağıtımı
  • Arama İzleme
Freshcaller is a modern cloud PBX for customer support and sales teams, and offers phone numbers in 90+ countries.
Freshcaller is a Cloud PBX solution that helps businesses connect with customers in an affordable way. With phone numbers in 90+ countries, Freshcaller lets customers set up their phone system in a few easy steps, and with zero phone hardware. Freshcaller integrates with several CRM and Helpdesk tools, enabling sales and support teams to work seamlessly. Freshdesk Contact Center hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • SIP (Oturum Başlatma Protokolü) Trunking (Bağlantısı)
  • IVR/Ses Tanıma
  • Arama Yönlendirme
  • Halka Grupları
  • Sanal Uzantılar
  • Arama Kaydı
  • Arama Aktarma
  • Otomatik Çağrı Dağıtımı
  • Arama İzleme
Award-winning Cloud PBX VoIP phone service for businesses. More than 40 advanced features and integrations. 24/7 support service.
International award-winning Cloud PBX designed for small and medium-sized businesses. High-quality VoIP professional communications at an affordable price. More than 40 advanced features: Conferencing | Call Forwarding | Unlimited Recording | IVR | CTI Integrations. Get a number instantly, anywhere in the world, or port your own. Perfect for working from home or team collaboration, includes chat, video calls, and screen sharing. Omnichannel 24/7 support service. Thousands of customers trust us! VoIPstudio hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • SIP (Oturum Başlatma Protokolü) Trunking (Bağlantısı)
  • IVR/Ses Tanıma
  • Arama Yönlendirme
  • Halka Grupları
  • Sanal Uzantılar
  • Arama Kaydı
  • Arama Aktarma
  • Otomatik Çağrı Dağıtımı
  • Arama İzleme
Virtual phone system solution that helps businesses choose a toll-free number & manage business calls, voicemails, as well as faxes.
Virtual phone system and toll free number service designed to help entrepreneurs start, run and grow their business. UniTel Voice hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • SIP (Oturum Başlatma Protokolü) Trunking (Bağlantısı)
  • IVR/Ses Tanıma
  • Arama Yönlendirme
  • Halka Grupları
  • Sanal Uzantılar
  • Arama Kaydı
  • Arama Aktarma
  • Otomatik Çağrı Dağıtımı
  • Arama İzleme
Get Unlimited Minutes, Text Messaging, and Video Conferencing starting at $16/mo***** Save up to 80% off business VoIP today!
**Get Unlimited Minutes, Text Messaging, and Video Conferencing starting at $16/mo** Cut your business phone bill by 80%. VirtualPBX transforms any smartphone and computer into a full-featured virtual phone system. Included are features like virtual receptionist, telephone numbers, texting messaging, custom greetings, and so much more! VirtualPBX is your one-stop shop for trusted VoIP. Get a free demo today! VirtualPBX hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • SIP (Oturum Başlatma Protokolü) Trunking (Bağlantısı)
  • IVR/Ses Tanıma
  • Arama Yönlendirme
  • Halka Grupları
  • Sanal Uzantılar
  • Arama Kaydı
  • Arama Aktarma
  • Otomatik Çağrı Dağıtımı
  • Arama İzleme
Natterbox is an expert CTI solution that's integrated and managed natively inside Salesforce.
Natterbox is an expert voice solution for Salesforce with native telephony integration that helps organizations personalize customer experience at scale, boost sales and service efficiency, and gain complete visibility into their operations. Make voice a key digital channel that is fully integrated and managed inside Salesforce with full contact center features including IVR, click-to-dial, call recording, dynamic routing, call coaching, voice transcription, sentiment analysis, plus more. Natterbox hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • SIP (Oturum Başlatma Protokolü) Trunking (Bağlantısı)
  • IVR/Ses Tanıma
  • Arama Yönlendirme
  • Halka Grupları
  • Sanal Uzantılar
  • Arama Kaydı
  • Arama Aktarma
  • Otomatik Çağrı Dağıtımı
  • Arama İzleme
Virtual PBX Ringostat, tüm işletme boyutlarına ve ihtiyaçlarına yönelik güvenilir bağlantı için gerekenleri içerir.
Ringostat Virtual PBX’in sağladığı alan sayesinde faaliyetlerinize, kurumsal iş akışlarını optimize etmeye ve iş potansiyelini en üst düzeye çıkarmaya daha fazla odaklanabilirsiniz. Her türlü işletme ihtiyacına yönelik arama bölümlendirme, arama sırası, IVR (interaktif sesli yanıt), istenmeyen arama önleme, sesli mesaj, otomatik arama kaydı ve raporlar sunar. Ringostat Virtual PBX’e dünyanın her yerinden erişilebilir. Aramaları başlatmaya hazır hale gelmek için yalnızca internet tarayıcısı ve mikrofonlu kulaklık yeterlidir. Ringostat hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • SIP (Oturum Başlatma Protokolü) Trunking (Bağlantısı)
  • IVR/Ses Tanıma
  • Arama Yönlendirme
  • Halka Grupları
  • Sanal Uzantılar
  • Arama Kaydı
  • Arama Aktarma
  • Otomatik Çağrı Dağıtımı
  • Arama İzleme
Cloud PBX/VOIP with the voice specialist. Onshore/Inhouse 24/7/365 Customer Care. Significant Savings. 1 Platform for UCaaS/CCaaS.
MAXvoice enables you to keep your business up and running, performing at max efficiency, even during these difficult times. Set-up (remote) users and services in hours. Free implementation. Personal dedicated turn-up and ongoing support. Vantage is ready to empower you to move forward even in the midst of today's business restrictions. MAXvoice hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • SIP (Oturum Başlatma Protokolü) Trunking (Bağlantısı)
  • IVR/Ses Tanıma
  • Arama Yönlendirme
  • Halka Grupları
  • Sanal Uzantılar
  • Arama Kaydı
  • Arama Aktarma
  • Otomatik Çağrı Dağıtımı
  • Arama İzleme
Communications and collaboration solutions to enhance workplace productivity and delight customers.
UniVoIP is a forerunner in cloud communications and a leading provider of managed voice services. Our engineer-focused team has decades of experience in delivering the industry’s most forward-thinking business communications technology. UniVoIP provides cloud-native Microsoft Teams Direct Routing, UCaaS, Contact Center, Conferencing, and SD-WAN solutions, backed by 24/7-365 US-based support. We offer a white-glove approach to every interaction - made evident by a customer retention rate of 99+%. UniVoIP hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • SIP (Oturum Başlatma Protokolü) Trunking (Bağlantısı)
  • IVR/Ses Tanıma
  • Arama Yönlendirme
  • Halka Grupları
  • Sanal Uzantılar
  • Arama Kaydı
  • Arama Aktarma
  • Otomatik Çağrı Dağıtımı
  • Arama İzleme
Ringio adds telephony features to your CRM for increased productivity, less manual data entry, and enhanced coaching and analytics.
Outbound simplified. Ringio is the sales engagement platform that will turbo-boost your team results with calls and texts right from your CRM: HubSpot, Salesforce, Zoho, Pipedrive, Zendesk. Turn your sales process into a powerful engine with reliable Power Dialer, seamless Voicemail Drop, automated Call Recordings, business SMS and unlimited Customization. Integrates in less than 10 minutes. Attentive and courteous support. Free trial. Ring.io hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • SIP (Oturum Başlatma Protokolü) Trunking (Bağlantısı)
  • IVR/Ses Tanıma
  • Arama Yönlendirme
  • Halka Grupları
  • Sanal Uzantılar
  • Arama Kaydı
  • Arama Aktarma
  • Otomatik Çağrı Dağıtımı
  • Arama İzleme
Call center solution offering Real-Time Business Analytics Built-In, Advanced Queuing, Supervisory Modes and much more.
Since 2001, PanTerra has been offering the industry's most advanced features for inbound call centers. We are committed to continue to roll out new features as the technology changes, to guarantee your Inbound Call Center never becomes antiquated. Join the thousands of customers who have moved their call center to the PanTerra Cloud. PanTerra offers an inbound call center solution with Real-Time Business Analytics Built-In, Advanced Queuing, Supervisory Modes and much more. PanTerra Networks hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • SIP (Oturum Başlatma Protokolü) Trunking (Bağlantısı)
  • IVR/Ses Tanıma
  • Arama Yönlendirme
  • Halka Grupları
  • Sanal Uzantılar
  • Arama Kaydı
  • Arama Aktarma
  • Otomatik Çağrı Dağıtımı
  • Arama İzleme
Powerful mobile business phone system that works using regular cell minutes and standard smartphone WiFi calling.
OnRelay is a mobile business phone system that utilizes standard wireless carrier calls, meaning all virtual PBX features are provided using regular cell minutes and native smartphone WiFi calling. There is no proprietary VoIP app, so users get the same business call quality, coverage and capacity they are used to with normal cell calls without compromising on enterprise level PBX functionality. OnRelay hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • SIP (Oturum Başlatma Protokolü) Trunking (Bağlantısı)
  • IVR/Ses Tanıma
  • Arama Yönlendirme
  • Halka Grupları
  • Sanal Uzantılar
  • Arama Kaydı
  • Arama Aktarma
  • Otomatik Çağrı Dağıtımı
  • Arama İzleme
Enterprise voice tool that helps businesses capture call data, host joint conferences, transfer calls, schedule availability, and more.
* Crystal Clear Audio * Perfect CRM Data * Incredible Support * Truly is a high-performance calling solution made for revenue organizations of 3 to 100 people + Improve productivity with automatic CRM call tracking and starting a call or text with one click + Close more deals with real-time call coaching and recorded phone calls + Increase connect rates with quality local numbers + Never worry about your phone again with incredible support built right in the app Truly hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • SIP (Oturum Başlatma Protokolü) Trunking (Bağlantısı)
  • IVR/Ses Tanıma
  • Arama Yönlendirme
  • Halka Grupları
  • Sanal Uzantılar
  • Arama Kaydı
  • Arama Aktarma
  • Otomatik Çağrı Dağıtımı
  • Arama İzleme