Öne çıkarılan yazılımlar

En çok inceleme alan yazılımlar

Bulut PBX Yazılımı kategorisinde kullanıcılarımın en çok inceleme bıraktığı ürünleri keşfedin

10 sonuç
Etkili, uygun fiyatlı ve kullanımı kolay bulut PBX, AVOXI. Risksiz denemeyle, ne kadar kolay olabileceğini görün. AVOXI hakkında daha fazla bilgi
AVOXI işletmenizin iletişimini hemen geliştirmek için tasarlanmış bulutta barındırılan bir PBX (özel santral) sistemidir. Çağrı değerlendirme kodları, gerçek zamanlı çağrı izleme, çağrı puanlama, çağrı fısıltısı, çağrıda araya girme, analiz ve raporlama dahildir. AVOXI hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • SIP (Oturum Başlatma Protokolü) Trunking (Bağlantısı)
  • IVR/Ses Tanıma
  • Arama Yönlendirme
  • Halka Grupları
  • Sanal Uzantılar
  • Arama Kaydı
  • Arama Aktarma
  • Otomatik Çağrı Dağıtımı
  • Arama İzleme
CloudTalk destek ve satış ekipleri için bulut tabanlı bir telefon sistemidir. Aramayı kolay ve eğlenceli hale getiriyoruz. Ücretsiz denemenizi hemen alın. CloudTalk hakkında daha fazla bilgi
CloudTalk, modern işletmeler için tasarlanmış bir bulut PBX (özel telefon santrali) sistemidir. DHL, Yves Rocher, Karcher, Glovo gibi 2.500’den fazla şirket, CloudTalk’ın üstün arama kalitesine ve uygun fiyatlı telefon çözümlerine güveniyor. 70’ten fazla gelişmiş arama özelliğiyle satış ve müşteri destek ekiplerinizin yaşamlarını basitleştirin. Helpscout, Pipedrive veya Shopify gibi e-ticaret sistemleri, CRM ve mevcut yardım masası ile entegrasyon sayesinde potansiyel müşterilerle iletişimi geliştirir. Ücretsiz 14 günlük denemeyle başlayın. CloudTalk hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • SIP (Oturum Başlatma Protokolü) Trunking (Bağlantısı)
  • IVR/Ses Tanıma
  • Arama Yönlendirme
  • Halka Grupları
  • Sanal Uzantılar
  • Arama Kaydı
  • Arama Aktarma
  • Otomatik Çağrı Dağıtımı
  • Arama İzleme
Squaretalk, satış ve destek ekiplerinin her yerden verimli bir şekilde çalışmasını sağlayan çok yönlü bir bulut iletişim platformudur. Squaretalk hakkında daha fazla bilgi
Squaretalk, basitleştirilmiş otomasyon ve entegrasyonlar içeren çok yönlü ve güvenli bir bulut PBX (özel telefon santrali) platformudur. Çok basit olduğu için diğer işlerinize zamanınız kalır. Satış ve destek ekiplerine her yerden ve müşterilerin tercih ettiği kanallar üzerinden verimli bir şekilde çalışmak için güçlü araçlar sunan uygun fiyatlı, ölçeklenebilir ve kullanımı kolay iletişim platformudur. Yüzden fazla ülke ve 3.400’den fazla alan kodunda yerel, mobil ve ücretsiz numaralara erişim sağlayarak dünya genelinde yerel olarak varlık gösterin. Squaretalk hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • SIP (Oturum Başlatma Protokolü) Trunking (Bağlantısı)
  • IVR/Ses Tanıma
  • Arama Yönlendirme
  • Halka Grupları
  • Sanal Uzantılar
  • Arama Kaydı
  • Arama Aktarma
  • Otomatik Çağrı Dağıtımı
  • Arama İzleme
İşletmeler için Akıllı Telefon Sistemi çözümü. Yapılandırma ve yönetime herhangi bir bilgisayardan kolayca erişilebilir. EZphone.systems hakkında daha fazla bilgi
İşletmeler için bulut PBX çözümü. Benzersiz, kullanımı kolay, sürükle-bırak özellikli yönetim arayüzü, ses yapılandırmalarınızın anında etkinleştirilmesini sağlayarak ses sisteminize anında erişmenizi mümkün kılar. Mevcut IP Telefonlarınızı veya yazılım telefonlarınızı bağlayın. Nerede olursanız olun bağlantıda kalın. EZphone.systems hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • SIP (Oturum Başlatma Protokolü) Trunking (Bağlantısı)
  • IVR/Ses Tanıma
  • Arama Yönlendirme
  • Halka Grupları
  • Sanal Uzantılar
  • Arama Kaydı
  • Arama Aktarma
  • Otomatik Çağrı Dağıtımı
  • Arama İzleme
Bitrix24, hepsi bir arada ücretsiz bulut PBX, çağrı merkezi ve CRM’dir. Sekiz milyon işletmenin güvenini kazanmıştır, bulutta ve iş yerinde kurularak kullanılabilir.
Bitrix24, hepsi bir arada ücretsiz bulut PBX, çağrı merkezi ve CRM’dir. Sekiz milyon işletmenin güvenini kazanmıştır, bulutta ve iş yerinde kurularak kullanılabilir. Gelen, giden, SMS, çok düzeyli IVR, çağrı yönlendirme ve daha fazlası. Bitrix24 hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • SIP (Oturum Başlatma Protokolü) Trunking (Bağlantısı)
  • IVR/Ses Tanıma
  • Arama Yönlendirme
  • Halka Grupları
  • Sanal Uzantılar
  • Arama Kaydı
  • Arama Aktarma
  • Otomatik Çağrı Dağıtımı
  • Arama İzleme
Channels, siz ve müşterileriniz için diğer pek çok özelliğin yanı sıra ücretsiz Web aramaları sunan veri odaklı bir bulut PBX çözümüdür.
Channels yenilikçi bir bulut PBX (özel telefon santrali) çözümüdür. Web üzerinden arama - müşteri, şirketinizin web sitesinden tek bir tıklamayla sizi kolayca arayabilir. Kanallar Shopify, Magento, Pipedrive gibi ve daha pek çok platformlarla entegre olur. Diğer özellikleri arasında bir aramadan önce müşteri bilgilerinin görüntülenmesi, tek tıklamalı Chrome uzantısı, arama parçacığı, mobil uygulama, IVR, arama kaydetme, canlı dinleme ve daha fazlası yer almaktadır. Ücretsiz seçeneği seçin ve bu özelliklerden bazılarını deneyin. Ya da hepsini tam bir teklifle edinin. Channels hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • SIP (Oturum Başlatma Protokolü) Trunking (Bağlantısı)
  • IVR/Ses Tanıma
  • Arama Yönlendirme
  • Halka Grupları
  • Sanal Uzantılar
  • Arama Kaydı
  • Arama Aktarma
  • Otomatik Çağrı Dağıtımı
  • Arama İzleme
Virtual PBX Ringostat, tüm işletme boyutlarına ve ihtiyaçlarına yönelik güvenilir bağlantı için gerekenleri içerir.
Ringostat Virtual PBX’in sağladığı alan sayesinde faaliyetlerinize, kurumsal iş akışlarını optimize etmeye ve iş potansiyelini en üst düzeye çıkarmaya daha fazla odaklanabilirsiniz. Her türlü işletme ihtiyacına yönelik arama bölümlendirme, arama sırası, IVR (interaktif sesli yanıt), istenmeyen arama önleme, sesli mesaj, otomatik arama kaydı ve raporlar sunar. Ringostat Virtual PBX’e dünyanın her yerinden erişilebilir. Aramaları başlatmaya hazır hale gelmek için yalnızca internet tarayıcısı ve mikrofonlu kulaklık yeterlidir. Ringostat hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • SIP (Oturum Başlatma Protokolü) Trunking (Bağlantısı)
  • IVR/Ses Tanıma
  • Arama Yönlendirme
  • Halka Grupları
  • Sanal Uzantılar
  • Arama Kaydı
  • Arama Aktarma
  • Otomatik Çağrı Dağıtımı
  • Arama İzleme
TalkChief, güçlü özellikler kullanarak ekip verimliliğinizi artırmak için tasarlanmış bir iş telefonu platformudur.
TalkChief, yeni kurulan şirketler ile kurumsal şirketler düşünülerek oluşturulmuş bir iş telefonu sistemidir. Hayatlarında en iyi işi çıkarmak ve bu süreçte birbirlerini desteklemek isteyen, meraklı, yaratıcı insanlardan oluşan güçlü ve çeşitliliğe sahip bir ekip oluşturmanın yanı sıra gerçekten inandığımız ürünler üretmekteyiz. SaaS (hizmet olarak yazlım) platformumuz, tümü ekip üretkenliğini, müşteri memnuniyetini ve satış artışını yönlendirmeye yardımcı olmak için tasarlanmış bulut tabanlı uygulamalar, CRM entegrasyonu ve özel API'ler aracılığıyla güçlü bir telefon çözümü sunar. TalkChief hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • SIP (Oturum Başlatma Protokolü) Trunking (Bağlantısı)
  • IVR/Ses Tanıma
  • Arama Yönlendirme
  • Halka Grupları
  • Sanal Uzantılar
  • Arama Kaydı
  • Arama Aktarma
  • Otomatik Çağrı Dağıtımı
  • Arama İzleme
Sabienzia, ekip tabanlı telefon sistemini akıllı iletişime dönüştürür.
Sabienzia, ekip tabanlı telefon sistemini akıllı iletişime dönüştürerek işletmeleri metriklere, bağlama ve anlama dayalı veri tabanlı kararlarla güçlendirir. Sabienzia bulut telefon hizmetleri sağlama konusunda on yıldan uzun deneyimiyle ve tamamı Avrupa’da barındırılan ve en yüksek PCI güvenlik seviyesini sağlayan, tamamı kendine ait GVKY uyumlu altyapısı aracılığıyla dünya çapında seyahat, otomotiv ve e-ticaret sektörlerindeki önde gelen şirketler için müşteri hizmetlerine destek sağlıyor. Sabienzia hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • SIP (Oturum Başlatma Protokolü) Trunking (Bağlantısı)
  • IVR/Ses Tanıma
  • Arama Yönlendirme
  • Halka Grupları
  • Sanal Uzantılar
  • Arama Kaydı
  • Arama Aktarma
  • Otomatik Çağrı Dağıtımı
  • Arama İzleme
KOBİ’ler için özel olarak üretilmiş esnek, güvenilir ve uygun maliyetli bir bulut telefon sistemiyle iş iletişimini yeniden tanımlayın.
Zoho Voice, her cihazdan kolayca iş görüşmesi yapmaya ve gelen aramaları yanıtlamaya yardımcı olan bulut tabanlı bir VoIP (İnternet protokolü üzerinden ses) telefon yazılımıdır. Zoho Voice; CRM, Desk, Recruit, ve Bigin gibi diğer Zoho uygulamalarıyla entegre olur. Böylece ekipler, aramaları uygulamalar arasında geçiş yapmadan yöneterek zaman kazanabilir. IVR, tıkla ve konuş, arama sıraları, arama kaydı, çalışma saatleri, arama aktarma, canlı arama izleme ve çok daha fazlası gibi gelişmiş bulut telefon özelliklerini edinin. İş görüşmelerini yönetme şeklini modernleştirmenin zamanı geldi. Zoho Voice hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • SIP (Oturum Başlatma Protokolü) Trunking (Bağlantısı)
  • IVR/Ses Tanıma
  • Arama Yönlendirme
  • Halka Grupları
  • Sanal Uzantılar
  • Arama Kaydı
  • Arama Aktarma
  • Otomatik Çağrı Dağıtımı
  • Arama İzleme