17 yıldır işletmelerin daha iyi yazılımı
seçmesine yardımcı oluyoruz

Belge Kontrol Sistemi

Belge Kontrol Sistemi işletmelerin belgelerini hükümet ve sektör düzenlemeleriyle uyumlu bir şekilde yönetmelerine yardım eder.

Öne çıkarılan yazılımlar

En çok inceleme alan yazılımlar

Belge Kontrol Sistemi kategorisinde kullanıcılarımın en çok inceleme bıraktığı ürünleri keşfedin

16 sonuç
%100 bulut tabanlı belge kontrol yazılımı ile daha kolay. Revizyon düzeyinde kontroller. Eğitim etkinliklerini tetikleyin. Sınırsız dosya ekleri. QT9 QMS hakkında daha fazla bilgi
Belge kontrol yazılımı ile artık daha kolay. %100 kağıtsız web tabanlı belge kontrol yazılımı ile belge kontrolünüzü merkezileştirin. QT9 QMS, tüm belgelerinizi devlet ve endüstri yönetmeliklerine uygun bir şekilde merkezi olarak yönetmenizi kolaylaştırır. Revizyon seviyesinde Kontrol, Otomatik e-posta bildirimleri ve FDA 21 CFR Bölüm 11 uyumlu elektronik imzaları içerir. Herhangi bir belge türünü yönetin. Ana/alt ilişkileri atayın. İlgili dosyaları ekleyin. Ana ve ekran kopyalarını kontrol edin. Eğitime de bağlantı verin. QT9 QMS hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Elektronik İmza
  • Değişiklik Yönetimi
  • Sürüm Denetimi
  • Arşivleme ve Saklama
SimplerQMS; Belge Denetimi, CAPA'lar (düzeltici ve önleyici faaliyetler) gibi çeşitli QMS (kalite yönetimi yazılımı) modüllerini entegre eden tam olarak doğrulanmış ve uyumlu bir Yaşam Bilimi QMS Yazılımıdır. SimplerQMS hakkında daha fazla bilgi
SimplerQMS, yaşam bilimleri şirketleri için özel olarak tasarlanmış güçlü belge denetimleri içeren, kullanıma hazır QMS yazılımı sağlar. Belge Denetimi, Eğitim, CAPA'lar, Tedarikçiler, Denetimler gibi ilgili tüm yaşam bilimi modülleri, tek bir QMS yazılımı çözümüne entegre edilmiştir. Tümüyle doğrulanmış olan bu bulut tabanlı çözüm; FDA (gıda ve ilaç dairesi) 21 Bölüm 11, GxP (genel iyi uygulama), GAMP5 (iyi otomatik üretim uygulamaları, sayı 5), MDR (tıbbi cihaz yönetmeliği), ISO 13485, ICH (uluslararası uyum konferansı) Q10 (farmasötik kalite sistemi) gibi düzenlemelere uygun olarak kuruluşların verimli ve dijital ortamda çalışmasına olanak tanır. SimplerQMS hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Elektronik İmza
  • Değişiklik Yönetimi
  • Sürüm Denetimi
  • Arşivleme ve Saklama
PDF yayınlama, e-imza ve daha fazlasını içeren 11. bölüm belge kontrol yazılımı sistemi. 72 saatten az sürede işe alıştırma. ISO 13485 Orcanos hakkında daha fazla bilgi
Orcanos elektronik belge yönetimi yazılımı (e-DMS), tıbbi cihaz üreticilerinin ISO 13485 ile uyumlu olarak tüm belgeleri hızlı bir şekilde oluşturmasını, arşivlemesini, izlemesini, aramasını, e-imzalamasını ve denetlemesini sağlayan uygun maliyetli bir bulut çözümüdür. Kağıt tabanlı bir belge yönetim sisteminden özel bir dijital otomatik çözüme geçmek zor bir iş gibi görünebilir, ancak Orcanos otomatik DMS’nin entegrasyonu en fazla 72 saat içinde sağlanabilir. Orcanos hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Elektronik İmza
  • Değişiklik Yönetimi
  • Sürüm Denetimi
  • Arşivleme ve Saklama
KOBİ’ler için ideal bulut tabanlı QMS (kalite yönetim sistemi) yazılımı. Denetimler, belge kontrolü, CAPA… Trackmedium QMS hakkında daha fazla bilgi
KOBİ’ler için ideal bulut tabanlı QMS (kalite yönetim sistemi) yazılımı. TRACKMEDIUM, denetim yönetimi, CAPA (düzenleyici ve önleyici faaliyetler), belge kontrolü, değişiklik yönetimi, NCM (uyumsuzluk yönetimi) ve eğitim yönetimi modüllerini içeren aylık bir abonelik hizmetidir. TRACKMEDIUM, şirketlerin daha iyi ve daha güvenli ürünler oluşturmasını, verimliliği artırmasını ve ISO 9001, 14001 ve OSHA dahil olmak üzere, endüstri standartlarına uygunluğu sağlamasını, aynı zamanda maliyetleri ve riskleri azaltmasını temin eder. Trackmedium QMS hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Elektronik İmza
  • Değişiklik Yönetimi
  • Sürüm Denetimi
  • Arşivleme ve Saklama
monday.com Çalışma İşletim Sistemi sayesinde belgeler, devlet ve sektör düzenlemeleri ile uyumlu bir şekilde oluşturulabilir, yönetilebilir ve paylaşılabilir.
monday.com Çalışma İşletim Sistemi sayesinde belgeler, devlet ve sektör düzenlemeleri ile uyumlu bir şekilde kolayca oluşturulabilir, yönetilebilir ve paylaşılabilir. Zamandan tasarruf etmek için belge onay iş akışlarını otomatikleştirin. Veri ihlallerini veya yetkisiz erişimi önlemek için net belge izinleri ayarlayın ve hassas bilgileri yedekleyin. monday.com, belge yönetimi yaşam döngüsünün tamamında kolay iş birliğine ve daha fazla verimliliğe olanak tanıyarak belge kontrolünü iş uygulamalarınızın sorunsuz bir parçası haline getirir. monday.com hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Elektronik İmza
  • Değişiklik Yönetimi
  • Sürüm Denetimi
  • Arşivleme ve Saklama
Belgelerinizin doğruluğunu, erişilebilirliğini ve depolanmasını sağlamak için Nintex ile belge yönetimini dijital olarak dönüştürün.
Nintex Süreç Platformu, doğruluk ve erişilebilirliği sağlamak için kuruluşların belge yönetimini dijital olarak dönüştürmesini sağlar. Nintex İş Akışı ve Nintex Forms sayesinde kuruluşlar, sadece birkaç tıklamayla ve kod olmadan verileri otomatik olarak toplayabilir ve merkezi bir havuza yönlendirebilir. Nintex Process Platform hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Elektronik İmza
  • Değişiklik Yönetimi
  • Sürüm Denetimi
  • Arşivleme ve Saklama
Şirketinizin tüm destek materyalleri için merkezi tek bir gerçeklik kaynağı oluşturun.
Şirketinizin tüm destek materyalleri için merkezi tek bir gerçeklik kaynağı oluşturun ve belge onay iş akışları, sürüm kontrolü, denetim izi, iş birliği araçları ve içeriği büyük ölçekte güncelleme yeteneği ile operasyonel makinenizin verimli bir şekilde çalışmasını sağlayın. Seismic ile içerik kirlenmesini önleyebilir ve satıcılara mükerrer ve eski dosyaların iletilmesini önleyebilirsiniz. Seismic hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Elektronik İmza
  • Değişiklik Yönetimi
  • Sürüm Denetimi
  • Arşivleme ve Saklama
Kritik belgeleri geniş ölçekte yönetmek için tamamen bulut tabanlı yeni nesil belge yönetimi yazılımı. Deneme sürümüne hemen ulaşın.
Üretkenliği ve verimliliği artırmak için kritik belgelerinizi geniş ölçekte yönetin ve uyumluluk sağlayın. CQ Belge Yönetimi [EDMS (Elektronik Belge Yönetim Sistemi)] sayesinde belge yaşam döngüsünün tamamını yönetebilir, tam görünürlük elde edebilir ve daha etkili karar alma için tüm konumlarda tek bir doğru kaynağına güvenebilirsiniz. Belgeleri genel olarak kontrollü bir şekilde oluşturmak, değiştirmek, incelemek, onaylamak, saklamak, düzenlemek, bunlara erişmek ve paylaşmak için merkezi bir havuza sahip olursunuz. ComplianceQuest hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Elektronik İmza
  • Değişiklik Yönetimi
  • Sürüm Denetimi
  • Arşivleme ve Saklama
Yirmiden fazla kullanıcı için bulutta veya tesis içinde kurun. Sürüm kontrolü, iş akışı, web, masaüstü ve mobil cihaz için hazır. Ücretsiz API.
FileHold “bulut” veya “şirket içi”, imalat ve sağlık hizmetleri gibi bilgi idaresi gerektiren sektörlerdeki büyük kuruluşlar içindir. FileHold, binlerce kullanıcıyı ve milyonlarca belgeyi destekleyecek ölçektedir. Masaüstü MS Office entegrasyonu, tarayıcı ve mobil için hazır. Hizmet odaklı mimari üzerine kuruludur. 2FA (iki faktörlü kimlik doğrulama) ve e-imza ile fikri mülkiyetinizin güvende olmasını sağlayın. Bu belge tarama, sürüm kontrolü, OCR ve belge iş akışı çözümünü kullanarak operasyonları geliştirin, zamandan ve paradan tasarruf edin. FileHold hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Elektronik İmza
  • Değişiklik Yönetimi
  • Sürüm Denetimi
  • Arşivleme ve Saklama
Kapsamlı özelliklere ve Zoho uygulamaları entegrasyonlarına sahip dijital imza yazılımını kullanarak belgeleri elektronik olarak imzalayın, gönderin ve yönetin.
Zoho Sign, iş evraklarınızı imzalamak veya yasal olarak başkalarına imzalatmak ve belgeleri tamamen çevrim içi olarak izlemek ve yönetmek için güvenli, bulut tabanlı bir dijital imza uygulamasıdır. Kolayca e-imza iş akışları oluşturmanıza, imzalayanların kimliğini doğrulamanıza ve hatırlatıcılar göndermenize olanak tanır. Ayrıca özel markalama seçenekleri ve şablonlar, toplu gönderme, şahsen imzalama ve form tabanlı imzalama gibi gelişmiş özellikler sunar. Mobil uygulamalarıyla hareket hâlindeyken belge imzalayabilir ve REST API'lerini kullanarak diğer uygulamalarla entegre edebilirsiniz. Zoho Sign hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Elektronik İmza
  • Değişiklik Yönetimi
  • Sürüm Denetimi
  • Arşivleme ve Saklama
Otomatik yönlendirme, onaylar, panolar, iş birliği ve yeniden kullanılabilir veriler ile uçtan uca belge yaşam döngüsü yönetimi. 400 binden fazla kullanıcı.
Kontrollü Belge Akışı. Otomatik yönlendirme, onaylar, panolar, iş birliği ve yeniden kullanılabilir veriler ile uçtan uca belge kullanım döngüsü yönetimi. Verimliliği veya büyümeyi desteklemeye yönelik zengin iş akışı araçları. Hızlı ROI için kodsuz hızlı dağıtım. Düzenli eklenen yeni özellikler. Dünya çapında 400 bin kullanıcı; işlerini tasarlamak, gerçekleştirmek, iş birliği yapmak ve yürütmek için Legito'yu kullanıyor. Tek bir entegre kodsuz çözüm. LexisNexis, PricewaterhouseCoopers, Skoda Auto ve Societe Generale Group dahil. Legito hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Elektronik İmza
  • Değişiklik Yönetimi
  • Sürüm Denetimi
  • Arşivleme ve Saklama
Belgelerin ve içeriğin tüm yaşam döngüsünü yönetin - sürüm kontrolü, yaşam döngüsü yönetimi, notlar ve revizyonlar.
Yaşam Bilimleri sektörü için: Sürüm kontrolü, yaşam döngüsü yönetimi, notlar, revizyonlar, elektronik imzalar ve paylaşım dahil olmak üzere belgelerin ve içeriğin tüm yaşam döngüsünü yönetin. İş birliği ve kolay düzenleme sağlayan Office365 entegrasyonu. Doğrudan hedef kitlenin ve ilgili sınavın seçimi de dahil olmak üzere, eğitim yönetimini okuyun ve öğrenin. Belge ve kayıtların revizyonu dahil cilt yönetimi; 21 CFR bölüm 11, bölüm 820 ve daha fazlasına uyan tam denetim izi ve e-imzalar. Dot Compliance hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Elektronik İmza
  • Değişiklik Yönetimi
  • Sürüm Denetimi
  • Arşivleme ve Saklama
Klippa’yı kullanmaya başlayın ve bir daha asla bir makbuzu veya faturayı kaybetmeyin. Fiş ve faturalarının taranması ve işlenmesi için en iyi uygulamalardan biridir.
Klippa’yı kullanmaya başlayın ve bir daha asla bir makbuzu veya faturayı kaybetmeyin. Fiş ve faturalarının taranması ve işlenmesi için 1 numaralı uygulama. Çalışan, mobil uygulama üzerinden yalnızca fotoğraf çekerek kolayca bir harcama gönderebilir. Klippa OCR geri kalanını, verileri çıkararak yapar. Onaylama, iş kuralları ve sınırları dahil olmak üzere mobil veya web üzerinden yapılabilir. Sayısız entegrasyon, belgenin işlenmesini zahmetsiz hale getirir. Özel dosyanızı kullanmaya hazır. Klippa DocHorizon hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Elektronik İmza
  • Değişiklik Yönetimi
  • Sürüm Denetimi
  • Arşivleme ve Saklama
Kalite yönetimi, belge yönetimi, iş akışı yönetimi, risk yönetimi, kapasite yönetimi ve süreç yönetimi için yazılım.
ManualMaster, kuruluşların politikalarını, prosedürlerini, süreçlerini ve diğer belgelerini verimli bir şekilde oluşturmasına, yönetmesine ve dağıtmasına yardımcı olur. Kullanıcı dostu arayüzü, kullanıcıların belgeleri ve iş akışlarını kolayca oluşturmasına ve düzenlemesine olanak tanıyarak kuruluş genelinde tutarlılık ve uyumluluk sağlar. Sürüm kontrolü, otomatik bildirimler ve raporlama yetenekleri gibi gelişmiş özellikler sunarak belge revizyonlarını izlemeyi ve mevzuata uygunluğu sağlamayı kolaylaştırır. ManualMaster hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Elektronik İmza
  • Değişiklik Yönetimi
  • Sürüm Denetimi
  • Arşivleme ve Saklama
Kuruluşların, güvenli bir şekilde kayıtları depolamasını, işaretlemesini ve üzerinde işbirliği yapmasını sağlayan bulut tabanlı mühendislik belge yönetim sistemi.
Accruent'in RedEye sistemi, mühendislik bilgileri için küresel merkezinizdir ve ekibinizin güvenli, bilgiye dayalı karar vermesi için en güncel bilgilere erişebilmesini sağlar. Bulut tabanlı bu mühendislik çizim ve belge yönetim sistemi, dahili ve harici tüm ekibinizi güvenli ve paylaşımlı bir alanda birbirine bağlayarak, hiçbir ek ücret ödemeden sınırsız kullanıcıya sahip silolara ayırmak için tasarlanmıştır. RedEye ile ekibiniz, mühendislik çizimlerini ve belgelerini herhangi bir cihazdan güvenle yönetebilir, not ekleyebilir ve iş birliği yapabilir, iş akışları ve sürüm kontrolü yoluyla uyumluluk ve doğruluk sağlayarak ekip çalışmasını zahmetsiz ve verimli hale getirir. Açık bir API'ye sahip olan RedEye, mevcut yazılım ekosisteminizle sorunsuz bir şekilde entegre olur ve herkesi bilgilendirmek için iş akışınızı geliştirir. RedEye hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Elektronik İmza
  • Değişiklik Yönetimi
  • Sürüm Denetimi
  • Arşivleme ve Saklama
NAGIX, kuruluşların büyük hacimli belgeleri verimli bir şekilde otomatik olarak tamamen erişilebilir PDF’lere dönüştürmesini sağlar.
NAGIX, kuruluşların büyük miktarda belgeyi görme engelliler yararına UA (evrensel erişilebilirlik) uyumlu ve kuruluşların müşterilerine erişilebilir form ve belgeler sağlamasını zorunlu kılan yasa ve düzenlemelere uygun, erişilebilir PDF’lere verimli bir şekilde otomatik olarak dönüştürmesini sağlayan gelişmiş bir dijital erişilebilir belge sistemidir. Nagix hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Elektronik İmza
  • Değişiklik Yönetimi
  • Sürüm Denetimi
  • Arşivleme ve Saklama