15 yıldır işletmelerin daha iyi yazılımı
seçmesine yardımcı oluyoruz

Belge Kontrol Sistemi

Belge Kontrol Sistemi işletmelerin belgelerini hükümet ve sektör düzenlemeleriyle uyumlu bir şekilde yönetmelerine yardım eder.

11 sonuç
SimplerQMS; Belge Denetimi, CAPA'lar (düzeltici ve önleyici faaliyetler) gibi çeşitli QMS (kalite yönetimi yazılımı) modüllerini entegre eden tam olarak doğrulanmış ve uyumlu bir Yaşam Bilimi QMS Yazılımıdır. SimplerQMS hakkında daha fazla bilgi
SimplerQMS, yaşam bilimleri şirketleri için özel olarak tasarlanmış güçlü belge denetimleri içeren, kullanıma hazır QMS yazılımı sağlar. Belge Denetimi, Eğitim, CAPA'lar, Tedarikçiler, Denetimler gibi ilgili tüm yaşam bilimi modülleri, tek bir QMS yazılımı çözümüne entegre edilmiştir. Tümüyle doğrulanmış olan bu bulut tabanlı çözüm; FDA (gıda ve ilaç dairesi) 21 Bölüm 11, GxP (genel iyi uygulama), GAMP5 (iyi otomatik üretim uygulamaları, sayı 5), MDR (tıbbi cihaz yönetmeliği), ISO 13485, ICH (uluslararası uyum konferansı) Q10 (farmasötik kalite sistemi) gibi düzenlemelere uygun olarak kuruluşların verimli ve dijital ortamda çalışmasına olanak tanır. SimplerQMS hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Arşivleme ve Saklama
  • Sürüm Denetimi
  • Değişiklik Yönetimi
  • Elektronik İmza
Otomatik yönlendirme, onaylar, panolar, iş birliği ve yeniden kullanılabilir veriler ile uçtan uca belge yaşam döngüsü yönetimi. 400 binden fazla kullanıcı. Legito hakkında daha fazla bilgi
Kontrollü Belge Akışı. Otomatik yönlendirme, onaylar, panolar, iş birliği ve yeniden kullanılabilir veriler ile uçtan uca belge kullanım döngüsü yönetimi. Verimliliği veya büyümeyi desteklemeye yönelik zengin iş akışı araçları. Hızlı ROI için kodsuz hızlı dağıtım. Düzenli eklenen yeni özellikler. Dünya çapında 400 bin kullanıcı; işlerini tasarlamak, gerçekleştirmek, iş birliği yapmak ve yürütmek için Legito'yu kullanıyor. Tek bir entegre kodsuz çözüm. LexisNexis, PricewaterhouseCoopers, Skoda Auto ve Societe Generale Group dahil. Legito hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Arşivleme ve Saklama
  • Sürüm Denetimi
  • Değişiklik Yönetimi
  • Elektronik İmza
NAGIX, kuruluşların büyük hacimli belgeleri verimli bir şekilde otomatik olarak tamamen erişilebilir PDF’lere dönüştürmesini sağlar. Nagix hakkında daha fazla bilgi
NAGIX, kuruluşların büyük miktarda belgeyi görme engelliler yararına UA (evrensel erişilebilirlik) uyumlu ve kuruluşların müşterilerine erişilebilir form ve belgeler sağlamasını zorunlu kılan yasa ve düzenlemelere uygun, erişilebilir PDF’lere verimli bir şekilde otomatik olarak dönüştürmesini sağlayan gelişmiş bir dijital erişilebilir belge sistemidir. Nagix hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Arşivleme ve Saklama
  • Sürüm Denetimi
  • Değişiklik Yönetimi
  • Elektronik İmza
monday.com Çalışma İşletim Sistemi sayesinde belgeler, devlet ve sektör düzenlemeleri ile uyumlu bir şekilde oluşturulabilir, yönetilebilir ve paylaşılabilir.
monday.com Çalışma İşletim Sistemi sayesinde belgeler, devlet ve sektör düzenlemeleri ile uyumlu bir şekilde kolayca oluşturulabilir, yönetilebilir ve paylaşılabilir. Zamandan tasarruf etmek için belge onay iş akışlarını otomatikleştirin. Veri ihlallerini veya yetkisiz erişimi önlemek için net belge izinleri ayarlayın ve hassas bilgileri yedekleyin. monday.com, belge yönetimi yaşam döngüsünün tamamında kolay iş birliğine ve daha fazla verimliliğe olanak tanıyarak belge kontrolünü iş uygulamalarınızın sorunsuz bir parçası haline getirir. monday.com hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Arşivleme ve Saklama
  • Sürüm Denetimi
  • Değişiklik Yönetimi
  • Elektronik İmza
Belgelerinizin doğruluğunu, erişilebilirliğini ve depolanmasını sağlamak için Nintex ile belge yönetimini dijital olarak dönüştürün.
Nintex Süreç Platformu, doğruluk ve erişilebilirliği sağlamak için kuruluşların belge yönetimini dijital olarak dönüştürmesini sağlar. Nintex İş Akışı ve Nintex Forms sayesinde kuruluşlar, sadece birkaç tıklamayla ve kod olmadan verileri otomatik olarak toplayabilir ve merkezi bir havuza yönlendirebilir. Nintex Process Platform hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Arşivleme ve Saklama
  • Sürüm Denetimi
  • Değişiklik Yönetimi
  • Elektronik İmza
Kritik belgeleri geniş ölçekte yönetmek için tamamen bulut tabanlı yeni nesil belge yönetimi yazılımı. Deneme sürümüne hemen ulaşın.
Üretkenliği ve verimliliği artırmak için kritik belgelerinizi geniş ölçekte yönetin ve uyumluluk sağlayın. CQ Belge Yönetimi [EDMS (Elektronik Belge Yönetim Sistemi)] sayesinde belge yaşam döngüsünün tamamını yönetebilir, tam görünürlük elde edebilir ve daha etkili karar alma için tüm konumlarda tek bir doğru kaynağına güvenebilirsiniz. Belgeleri genel olarak kontrollü bir şekilde oluşturmak, değiştirmek, incelemek, onaylamak, saklamak, düzenlemek, bunlara erişmek ve paylaşmak için merkezi bir havuza sahip olursunuz. ComplianceQuest hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Arşivleme ve Saklama
  • Sürüm Denetimi
  • Değişiklik Yönetimi
  • Elektronik İmza
Yirmiden fazla kullanıcı için bulutta veya tesis içinde kurun. Sürüm kontrolü, iş akışı, web, masaüstü ve mobil cihaz için hazır. Ücretsiz API.
FileHold “bulut” veya “şirket içi”, imalat ve sağlık hizmetleri gibi bilgi idaresi gerektiren sektörlerdeki büyük kuruluşlar içindir. FileHold, binlerce kullanıcıyı ve milyonlarca belgeyi destekleyecek ölçektedir. Masaüstü MS Office entegrasyonu, tarayıcı ve mobil için hazır. Hizmet odaklı mimari üzerine kuruludur. 2FA (iki faktörlü kimlik doğrulama) ve e-imza ile fikri mülkiyetinizin güvende olmasını sağlayın. Bu belge tarama, sürüm kontrolü, OCR ve belge iş akışı çözümünü kullanarak operasyonları geliştirin, zamandan ve paradan tasarruf edin. FileHold hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Arşivleme ve Saklama
  • Sürüm Denetimi
  • Değişiklik Yönetimi
  • Elektronik İmza
PDF yayınlama, e-imza ve daha fazlasını içeren 11. bölüm belge kontrol yazılımı sistemi. 72 saatten az sürede işe alıştırma. ISO 13485
Orcanos elektronik belge yönetimi yazılımı (e-DMS), tıbbi cihaz üreticilerinin ISO 13485 ile uyumlu olarak tüm belgeleri hızlı bir şekilde oluşturmasını, arşivlemesini, izlemesini, aramasını, e-imzalamasını ve denetlemesini sağlayan uygun maliyetli bir bulut çözümüdür. Kağıt tabanlı bir belge yönetim sisteminden özel bir dijital otomatik çözüme geçmek zor bir iş gibi görünebilir, ancak Orcanos otomatik DMS’nin entegrasyonu en fazla 72 saat içinde sağlanabilir. Orcanos hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Arşivleme ve Saklama
  • Sürüm Denetimi
  • Değişiklik Yönetimi
  • Elektronik İmza
Belgelerin ve içeriğin tüm yaşam döngüsünü yönetin - sürüm kontrolü, yaşam döngüsü yönetimi, notlar ve revizyonlar.
Yaşam Bilimleri sektörü için: Sürüm kontrolü, yaşam döngüsü yönetimi, notlar, revizyonlar, elektronik imzalar ve paylaşım dahil olmak üzere belgelerin ve içeriğin tüm yaşam döngüsünü yönetin. İş birliği ve kolay düzenleme sağlayan Office365 entegrasyonu. Doğrudan hedef kitlenin ve ilgili sınavın seçimi de dahil olmak üzere, eğitim yönetimini okuyun ve öğrenin. Belge ve kayıtların revizyonu dahil cilt yönetimi; 21 CFR bölüm 11, bölüm 820 ve daha fazlasına uyan tam denetim izi ve e-imzalar. Dot Compliance hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Arşivleme ve Saklama
  • Sürüm Denetimi
  • Değişiklik Yönetimi
  • Elektronik İmza
KOBİ’ler için ideal bulut tabanlı QMS (kalite yönetim sistemi) yazılımı. Denetimler, belge kontrolü, CAPA…
KOBİ’ler için ideal bulut tabanlı QMS (kalite yönetim sistemi) yazılımı. TRACKMEDIUM, denetim yönetimi, CAPA (düzenleyici ve önleyici faaliyetler), belge kontrolü, değişiklik yönetimi, NCM (uyumsuzluk yönetimi) ve eğitim yönetimi modüllerini içeren aylık bir abonelik hizmetidir. TRACKMEDIUM, şirketlerin daha iyi ve daha güvenli ürünler oluşturmasını, verimliliği artırmasını ve ISO 9001, 14001 ve OSHA dahil olmak üzere, endüstri standartlarına uygunluğu sağlamasını, aynı zamanda maliyetleri ve riskleri azaltmasını temin eder. TRACKMEDIUM hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Arşivleme ve Saklama
  • Sürüm Denetimi
  • Değişiklik Yönetimi
  • Elektronik İmza
Kalite yönetimi, belge yönetimi, iş akışı yönetimi, risk yönetimi, kapasite yönetimi ve süreç yönetimi için yazılım.
ManualMaster, kuruluşların politikalarını, prosedürlerini, süreçlerini ve diğer belgelerini verimli bir şekilde oluşturmasına, yönetmesine ve dağıtmasına yardımcı olur. Kullanıcı dostu arayüzü, kullanıcıların belgeleri ve iş akışlarını kolayca oluşturmasına ve düzenlemesine olanak tanıyarak kuruluş genelinde tutarlılık ve uyumluluk sağlar. Sürüm kontrolü, otomatik bildirimler ve raporlama yetenekleri gibi gelişmiş özellikler sunarak belge revizyonlarını izlemeyi ve mevzuata uygunluğu sağlamayı kolaylaştırır. ManualMaster hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Arşivleme ve Saklama
  • Sürüm Denetimi
  • Değişiklik Yönetimi
  • Elektronik İmza