15 yıldır işletmelerin daha iyi yazılımı
seçmesine yardımcı oluyoruz

Leasing (Finansal Kiralama) Yazılımı

Leasing (Finansal Kiralama) Yazılımı şirketlerin kiralama portföylerini yönetmelerini ve mevcut kira muhasebesi standartlarına uymalarını sağlar.

3 sonuç

Uluslararası bir denetim firması tarafından doğrulanmış UFRS 16 hesaplamaları. ZenTreasury Leasing, hepsi bir arada muhasebe ve portföy çözümüdür. ZenTreasury Lease accounting hakkında daha fazla bilgi
Kiralama operasyonlarını kolaylaştırın, basitleştirin ve otomatikleştirin. ZenTreasury Leasing, UFRS 16 (Kiralama hakkındaki Uluslararası Finansal Raporlama Standartları) ile uyum sağlamanıza yardımcı olan hepsi bir arada muhasebe ve portföy çözümüdür. ZenTreasury’nin UFRS 16 hesaplamaları, uluslararası bir denetim firması tarafından doğrulanmıştır. ZenTreasury Lease accounting hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Vergi Yönetimi
  • Kritik Tarih Uyarıları
  • Gayrimenkul İçin
  • Ekipman Kiraları İçin
  • Varlık Yaşam Döngüsü Yönetimi
  • Amortisman Planı
  • Sermayelendirme Raporlama
IFRS 16 ve ASC 842 için Güçlü Kiralama Muhasebesi ve Uyumluluğu ile SAP ve Oracle ERP Sistemleri için Entegrasyon Özellikleri.
Nakisa Kiralama Yönetimi, kiralama muhasebesi ve yönetimi operasyonlarınızı güvenli ve kullanıcı dostu bir kurumsal bulut platformunda birleştirir. Gayrimenkul, filo, BT ekipmanı vb. gibi her türlü varlık türü için kiralama yaşam döngüsünün tamamını izlemenizi ve faaliyetleri raporlamanızı sağlar. ASC 842, IFRS 16 ve GASB 87 için yerleşik uyumluluk özellikleriyle bu esnek ve kapsamlı çözümümüze, dünya genelinde kurumsal kiralama muhasebecileri, finans uzmanları ve denetim firmaları tarafından güvenilmektedir. Nakisa Lease Administration hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Vergi Yönetimi
  • Kritik Tarih Uyarıları
  • Gayrimenkul İçin
  • Ekipman Kiraları İçin
  • Varlık Yaşam Döngüsü Yönetimi
  • Amortisman Planı
  • Sermayelendirme Raporlama
Ticari gayrimenkul günlük operasyonlarını kolaylaştırmak için ERP entegrasyonlarına sahip buluta özel bir çözüm.
Nakisa Real Estate (NRE), ASC 842 ve IFRS 16 uyumluluğunu korurken günlük operasyonları kolaylaştırmak ve daha iyi gayrimenkul portföy yönetimi için ticari gayrimenkul ekiplerine yönelik olarak tasarlanmış buluta özel bir çözümdür. CRE mantığı düşünülerek tasarlanan Nakisa, sektöre özgü nitelikler sunar: CAM (Ortak Alan Bakımı) mutabakatı, ödeme ve kira tabloları, ciro yüzdesi üzerinden kira, raporlar ve panolar, kritik tarihler ve daha fazlası. ERP (SAP, Oracle vb.) ile çift yönlü entegrasyon, veri senkronizasyonu ve doğruluğu sağlar. Nakisa Real Estate hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Vergi Yönetimi
  • Kritik Tarih Uyarıları
  • Gayrimenkul İçin
  • Ekipman Kiraları İçin
  • Varlık Yaşam Döngüsü Yönetimi
  • Amortisman Planı
  • Sermayelendirme Raporlama