15 yıldır işletmelerin daha iyi yazılımı
seçmesine yardımcı oluyoruz

Belediye Yazılımı

Belediye Yazılımı veya Belediye Yönetim Sistemi yerel yönetimlere çeşitli finansal ve idari görevleri yönetmede yardım eder.

4 sonuç

Onboard yönetim kurulu bilgi platformu, karmaşık yönetim kurulu süreçlerini basitleştirerek daha etkili yönetim kurulu toplantıları düzenlemeyi sağlar. Ücretsiz denemeye hemen başlayın. OnBoard hakkında daha fazla bilgi
Yönetim kurulu toplantıları bilgiye dayalı, etkili ve karmaşıklıktan uzak olmalıdır. OnBoard yönetim kurulu bilgi platformu, karmaşık süreçleri dönüştürerek yönetim kurullarının önemli olana odaklanabilmesini sağlar: Yani kuruluşa yönelik vizyonlarını gerçekleştirmeye. Müdürler, yöneticiler ve idareciler için bir kayıt sistemi, sezgisel veri ve analizle her cihazda, her zaman, her yerde karar vermeyi kolaylaştıran bir yönetim kurulu portalını deneyimleyin. Ücretsiz abonelik sağlayan OnBoard’u hemen edinebilirsiniz. OnBoard hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Yönetmelik Uygulama
  • Lisans Verme
  • Belediye Ofisleri İçin
  • Raporlama/Analiz
Yapılacaklar listenizin geri kalanı için zaman kazanabileceğiniz, kullanıcı dostu planlama aracıyla self servis randevu planlama.
Acuity’nin self servis planlama çözümüyle zaman kazanın ve topluluğunuzla bağlantıda kalın. Biri sizden randevu aldığı andan itibaren Acuity, markalı ve özelleştirilmiş rezervasyon onayları, kısa mesaj yoluyla anımsatıcılar gönderir, insanların uygunluk durumunuza göre yeniden zaman planlamasına olanak sağlar ve ödemeleri işler. Acuity ile günlük rutininiz daha sorunsuz geçer. Ayrıca video konferansı ayarlayarak topluluk üyelerinizle sanal bağlantı kurabilirsiniz. Yapmanız gereken tek şey, doğru zamanda orada olmaktır. Acuity Scheduling hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Yönetmelik Uygulama
  • Lisans Verme
  • Belediye Ofisleri İçin
  • Raporlama/Analiz
Komple bir kayıp eşya yönetim çözümü. Şehrinizin insanlarına, kayıp eşyalarını çevrimiçi olarak arama ve talep etme desteği sağlayın.
Komple bir kayıp eşya yönetim çözümü. Şehrinizin insanlarına, kayıp eşyalarını çevrimiçi olarak arama ve talep etme desteği sağlayın. Dünya genelinde 2.000’den fazla çalışanı bulunan 300’den fazla hükümet, KOBİ ve kurumsal müşteri, iLost’u günlük olarak kullanıyor. iLost, ISO 27001 ve 9001 sertifikasına sahiptir. Kuruluşunuz için 50’den fazla tamamen yapılandırılabilir özellik, telefon ve e-posta yoluyla çok dilli son müşteri desteği, 10.000’den fazla son müşterinin puanlandırmasına göre toplamda 9,0 puan. iLost for Business hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Yönetmelik Uygulama
  • Lisans Verme
  • Belediye Ofisleri İçin
  • Raporlama/Analiz
Üst düzey müşteri deneyimi sunmak ve verimliliği artırmak için en yenilikçi ve interaktif kayıp ve bulunan eşya platformlarından birini kullanın.
Hem müşteri hem de çalışan deneyimini iyileştirmek için kayıp ve bulunan eşya platformu: - Müşterileriniz, kaybettikleri eşyaları sekizden fazla dilde interaktif özellikleri fazla olan bir web sitesinde 7/24 bildirebilmekten memnun kalacaktır. Eşleştirme olur olmaz bilgilendirilerek tüm e-ticaret web sitelerinde olduğu gibi gönderi takibi yapabilirler. - Ekibiniz ise otomatik eşleştirme algoritması, müşterilerle otomatik iletişim vb. sayesinde zaman kazanmaktan memnuniyet duyacaktır. Troov hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Yönetmelik Uygulama
  • Lisans Verme
  • Belediye Ofisleri İçin
  • Raporlama/Analiz