149 sonuç
Tüm talepleri kolaylıkla ele almayı ve uç nokta güvenliğini güçlendirmeyi sağlayan PAM (ayrıcalıklı erişim yönetimi) çözümü. Heimdal Privileged Access Management hakkında daha fazla bilgi
Sistem yöneticilerine her bir uç noktanın erişim haklarını panodan veya mobil uygulamadan tam olarak görme olanağı sağlayan bir PAM çözümü. Bu kullanışlı kurulum sayesinde yöneticiler, hareket halindeyken kullanıcı taleplerini görüntüleyebilir, talep geçmişini kontrol edebilir, eskalasyon taleplerini onaylayıp reddedebilir ve yükseltmeleri engelleyebilir. Tek bir tıklamayla sıfır güven uygulamasını etkinleştirin veya yerel yönetici haklarını iptal edin. Böylece, kötü niyetli içeriden tehditlerin ağınızı ele geçirmesini etkili bir şekilde durdurur ve güvenliğinizi artırır. Heimdal Privileged Access Management hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kimlik Bilgileri Yönetimi
  • Kullanıcı Aktivitesi İzleme
  • Parola Yönetimi
  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • Uygulama Erişimi Denetimi
  • Uyumluluk Yönetimi
  • Kullanıcı Oturumu Yönetimi
BeyondTrust Remote Support (formerly Bomgar Remote Support) securely accesses and supports any device or system, anywhere in the world.
BeyondTrust Remote Support (formerly Bomgar Remote Support) enables secure, instant remote support to customers using Windows, Mac, Android, iOS, or other devices, whether or not they are on the corporate network. Users can fix end systems or troubleshoot issues using screen sharing, remote control, unattended access, file sharing, annotations, and mobile device camera sharing. Real-time chat, canned scripts, collaboration and escalation tools improve technician efficiency. Remote Support hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kimlik Bilgileri Yönetimi
  • Kullanıcı Aktivitesi İzleme
  • Parola Yönetimi
  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • Uygulama Erişimi Denetimi
  • Uyumluluk Yönetimi
  • Kullanıcı Oturumu Yönetimi
Cloud-based solution that helps businesses manage workforce via multi-factor authentication, meta-directory, single sign-on and more.
Okta is the leading provider of identity for the enterprise. The Okta Identity Cloud connects and protects employees of many of the worlds largest enterprises. It also securely connects enterprises to their partners, suppliers and customers. With deep integrations to over 5,000 apps, the Okta Identity Cloud enables simple and secure access from any device. Okta Named a Leader in the Gartner Magic Quadrant for Access Management for the Fifth Consecutive Year! Okta hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kimlik Bilgileri Yönetimi
  • Kullanıcı Aktivitesi İzleme
  • Parola Yönetimi
  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • Uygulama Erişimi Denetimi
  • Uyumluluk Yönetimi
  • Kullanıcı Oturumu Yönetimi
Keeper is the leading Password Security Platform for preventing password-related data breaches and cyberthreats.
Keeper is the leading Password Security Platform for preventing password-related data breaches and cyberthreats. Small businesses can use Keeper as a 3-in-1 solution for password management, SSO, and PAM. Large enterprises can use it in combination with a dedicated PAM solution seamlessly. Keeper Password Manager hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kimlik Bilgileri Yönetimi
  • Kullanıcı Aktivitesi İzleme
  • Parola Yönetimi
  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • Uygulama Erişimi Denetimi
  • Uyumluluk Yönetimi
  • Kullanıcı Oturumu Yönetimi
Duo Security’nin çok faktörlü kimlik doğrulama özelliği, kullanıcılarınıza kimlik bilgileri hırsızlığına karşı güvenlik sağlayarak uygulamalara kolay ve tek dokunuşla erişim sunar.
Yazılımın misyonu, sizin misyonunuzu korumaktır. Duo Security, güvenliği sıkıntısız hale getirir, böylece önemli konulara odaklanabilirsiniz. Ölçeklenebilir, bulut tabanlı güvenilir erişim çözümü, her kullanıcı ve cihaz için her yerden tüm uygulamalara erişimi koruma altına alır. Duo’nun MFA (çok faktörlü kimlik doğrulama) çözümünün kullanımı, uygulanması ve harekete geçirilmesi kolaydır ve tam uç nokta görünürlüğü ve kontrolü sağlar. Kullanıcı ve cihaz güveninin bu şekilde birleştirilmesi, sıfır güven güvenlik modelinin temelini oluşturmaktadır. Duo Security hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kimlik Bilgileri Yönetimi
  • Kullanıcı Aktivitesi İzleme
  • Parola Yönetimi
  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • Uygulama Erişimi Denetimi
  • Uyumluluk Yönetimi
  • Kullanıcı Oturumu Yönetimi
The JumpCloud Directory Platform reimagines the directory as a complete platform for identity, access, and device management.
JumpCloud’s cloud directory enables internal IT departments, MSPs, VARs/distributors, and DevOps teams to securely and easily enable access to any IT resource, from anywhere. Take care of your privileged access management needs with JumpCloud’s conditional access policies, multi-factor authentication (MFA), and visibility into access attempts and other user activities. JumpCloud Directory Platform hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kimlik Bilgileri Yönetimi
  • Kullanıcı Aktivitesi İzleme
  • Parola Yönetimi
  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • Uygulama Erişimi Denetimi
  • Uyumluluk Yönetimi
  • Kullanıcı Oturumu Yönetimi
SecureLink is the leader in providing privileged access management for vendors for both enterprise organizations and technology vendors
SecureLink is the leader in providing privileged access management for vendors and remote support solutions for both highly regulated enterprise organizations and technology vendors. SecureLink serves more than 30,000 organizations worldwide. World-class companies across multiple industries including healthcare, financial services, legal, gaming, and retail rely on SecureLink's secure, purpose-built platform. SecureLink is headquartered in Austin, Texas. SecureLink hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kimlik Bilgileri Yönetimi
  • Kullanıcı Aktivitesi İzleme
  • Parola Yönetimi
  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • Uygulama Erişimi Denetimi
  • Uyumluluk Yönetimi
  • Kullanıcı Oturumu Yönetimi
Bitwarden is an open source solution that secures credentials with end-to-end encryption and manages account access.
Bitwarden is an open source solution that uses end-to-end encryption to store all of your company’s credentials in one secure location. Administrators can easily manage access to important application s by setting permissions on an individual or group basis. Quickly identify security risks and unauthorized access with exportable activity logs. Connect your Bitwarden organization to your existing directory service to automatically provision and de-provision accounts. Bitwarden hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kimlik Bilgileri Yönetimi
  • Kullanıcı Aktivitesi İzleme
  • Parola Yönetimi
  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • Uygulama Erişimi Denetimi
  • Uyumluluk Yönetimi
  • Kullanıcı Oturumu Yönetimi
Encrypted cloud-based, integrated, automated password protection to store, manage, and retrieve customer credentials and knowledge.
N-able Passportal is an encrypted and efficient password and credential management solution built for MSPs, offering credential injection, reporting, auditing, password change automation, and privileged client documentation capabilities designed to streamline the technician's day by providing essential documentation at their fingertips to standardize service delivery and expedite issue resolution. Passportal hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kimlik Bilgileri Yönetimi
  • Kullanıcı Aktivitesi İzleme
  • Parola Yönetimi
  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • Uygulama Erişimi Denetimi
  • Uyumluluk Yönetimi
  • Kullanıcı Oturumu Yönetimi
Cloud-based and on-premise platform that allows businesses to secure critical data with multi-factor authentication.
Enterprise access has been redefined by BYOD, mobility, and cloud services. Todays workers demand secure connectivity regardless of location their desk can be in a car, a hotel room, at home, or at a caf. Pulse Connect Secure is the result of 15 years of innovation and refinement which had led to the most reliable and feature-rich VPN built for the next generation. Connect Secure hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kimlik Bilgileri Yönetimi
  • Kullanıcı Aktivitesi İzleme
  • Parola Yönetimi
  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • Uygulama Erişimi Denetimi
  • Uyumluluk Yönetimi
  • Kullanıcı Oturumu Yönetimi
Veriato is the leading provider of workforce behavior analytics, helping businesses boost productivity and keep sensitive data secure.
Veriato is the leading provider of workforce behavior analytics, helping businesses monitor and analyze remote or hybrid workforce activity to boost productivity and keep sensitive data secure. Veriato is the partner of choice to deliver unmatched insights to help companies thrive in today’s complex work environment. With powerful analytics that work across networks, in the cloud, and on-premise, companies gain complete visibility, ensuring maximum productivity and minimum risk. Veriato Workforce Behavior Analytics hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kimlik Bilgileri Yönetimi
  • Kullanıcı Aktivitesi İzleme
  • Parola Yönetimi
  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • Uygulama Erişimi Denetimi
  • Uyumluluk Yönetimi
  • Kullanıcı Oturumu Yönetimi
Identity management (IAM) and single sign-on (SSO) solution for companies of all sizes. Get started immediately with our free trial.
With OneLogin Identity Lifecycle Management, provision users easily and automate onboarding/offboarding. Connectors integrate OneLogin with your on-prem and cloud directories with real-time synchroniz ation. Streamline entitlements through powerful rules to enforce intelligent access policies based on user location, role, privilege level, and more. Security policy enforcement and context aware adaptive authentication ensure only authorized users get access to valuable data. OneLogin hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kimlik Bilgileri Yönetimi
  • Kullanıcı Aktivitesi İzleme
  • Parola Yönetimi
  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • Uygulama Erişimi Denetimi
  • Uyumluluk Yönetimi
  • Kullanıcı Oturumu Yönetimi
Her ölçekte işletmenin kimlik doğrulama bilgileri, konumlar, cihazlar vb. kullanıcı profillerini yönetmesine yardımcı olan bulut tabanlı araç.
Auth0, geliştiriciler ve uygulama ekipleri için ilk kimlik yönetimi platformudur. Kimlik doğrulama ve yetkilendirme platformu oluşturarak uygulamalara, cihazlara ve kullanıcılara güvenli erişim sağlar. Auth0, her türlü hedef kitle için her türlü uygulamayı ölçeklendirmeye ve korumaya yönelik basitlik, esneklik ve uzmanlık sağlar. Auth0’ı herhangi bir dilde ve herhangi bir çerçevede yazılmış herhangi bir uygulamaya entegre edin. Auth0 hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kimlik Bilgileri Yönetimi
  • Kullanıcı Aktivitesi İzleme
  • Parola Yönetimi
  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • Uygulama Erişimi Denetimi
  • Uyumluluk Yönetimi
  • Kullanıcı Oturumu Yönetimi
Ekibinizin bulut kaynaklarına, sunuculara veya kurumsal veritabanlarına erişimini 10 dakikada güvenli bir şekilde sağlayın. Özelliklerin tamamını 14 gün deneyin.
GoodAccess, kritik hizmetlerinizi ve varlıklarınızı gizleyen ve sadece 10 dakikada tam otomatik kurulumla sunan güvenli ve şifrelenmiş bir ağ altyapısı oluşturur. GoodAccess sayesinde, kimlik doğrulaması yapılmış ve bunları kullanma yetkisi olan kullanıcıların erişimini uygulama düzeyinde kontrol edebilirsiniz. Hiçbir cihaz veya kullanıcının yalnızca güvenilir ağa bağlı olması gerekçesiyle erişim sistemlerine ve verilere erişmesine izin vermeyin. GoodAccess hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kimlik Bilgileri Yönetimi
  • Kullanıcı Aktivitesi İzleme
  • Parola Yönetimi
  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • Uygulama Erişimi Denetimi
  • Uyumluluk Yönetimi
  • Kullanıcı Oturumu Yönetimi
ADManager Plus, Active Directory, Office 365 ve Exchange ortamları için web tabanlı, birleşik bir ayrıcalıklı erişim yönetimi çözümüdür.
ADManager Plus, Active Directory, Office 365, Exchange ve G Suite için web tabanlı, birleşik ayrıcalıklı kimlik ve erişim yönetimi çözümüdür. Kullanıcı kimliği ve kimlik bilgisi sağlamayı, ayrıntılı erişim denetimini, uzaktan erişimi ve ayrıcalıklı grup üyeliği yönetimini kolaylaştırır. Kullanıcıların dosya sunucusuna erişim izinlerini yönetmeye, yalnızca gereken en az ayrıcalıkları belirlemeye ve vermeye yardımcı olur. Ayrıca ayrıcalıklı kullanıcıların üyeliğini ve dosya izinlerini bulmak için 150'den fazla rapor sunar. ManageEngine ADManager Plus hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kimlik Bilgileri Yönetimi
  • Kullanıcı Aktivitesi İzleme
  • Parola Yönetimi
  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • Uygulama Erişimi Denetimi
  • Uyumluluk Yönetimi
  • Kullanıcı Oturumu Yönetimi
ADAudit Plus; Active Directory, Azure AD, Windows Server, dosya sunucusu (NAS/ağ bağlantılı depolama cihazları dahil) ve iş istasyonu denetim yazılımıdır.
ManageEngine ADAudit Plus bir BT güvenlik ve uyumluluk çözümüdür. 200'den fazla rapor ve gerçek zamanlı uyarıyla, Active Directory (AD), Azure AD, dosya sunucuları (Windows, NetApp, EMC, Synology, Hitachi ve Huawei), Windows sunucuları ve iş istasyonlarındaki tüm faaliyetlere ilişkin tam görünürlük sağlar. ADAudit Plus, kullanıcı oturum açma ve oturum kapatma faaliyetini izlemeye, hesap kilitlemelerini analiz etmeye, ADFS (Active Directory Federasyon Hizmetleri), ADLDS (Active Directory Basit Dizin Hizmetleri) ve yazıcıları denetlemeye, ayrıcalıklı kullanıcı faaliyetlerini izlemeye ve çok daha fazlasını yapmaya yardımcı olur. ManageEngine ADAudit Plus hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kimlik Bilgileri Yönetimi
  • Kullanıcı Aktivitesi İzleme
  • Parola Yönetimi
  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • Uygulama Erişimi Denetimi
  • Uyumluluk Yönetimi
  • Kullanıcı Oturumu Yönetimi
Avoid sending emails outside working hours by Google Workspace users. Control employees by time and location. Simple with few clicks.
What does compliance analyst say about employees sending emails outside working hours? Conecta Control allows you to limit access to work tools such as Gmail, Drive and Document by browser, cell phone, Outlook and others. Create user groups and control their access to Google Workspace (G Suite) by time and location (IP or DNS). Apply multi email signatures and send bulk vacation messages. Join thousands of users and improve your company's security and control. Conecta Suite hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kimlik Bilgileri Yönetimi
  • Kullanıcı Aktivitesi İzleme
  • Parola Yönetimi
  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • Uygulama Erişimi Denetimi
  • Uyumluluk Yönetimi
  • Kullanıcı Oturumu Yönetimi
We deliver intelligent identity solutions that enable companies to balance security and personalized, streamlined user experiences.
We believe in making digital experiences both secure and seamless for all users, without compromise. That’s digital freedom. Enterprises leverage our best-in-class identity solutions with 3rd party services they already use to remove passwords, prevent fraud, support Zero Trust, and anything in between. This is accomplished through a no-code, drag-and-drop canvas. That’s why more than half of the Fortune 100 choose Ping Identity to protect digital interactions and make experiences frictionless. Ping Identity hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kimlik Bilgileri Yönetimi
  • Kullanıcı Aktivitesi İzleme
  • Parola Yönetimi
  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • Uygulama Erişimi Denetimi
  • Uyumluluk Yönetimi
  • Kullanıcı Oturumu Yönetimi
Website monitoring system that enables businesses security against malware for websites and web-based applications.
Website monitoring system that enables businesses security against malware for websites and web-based applications. Sucuri Website Security hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kimlik Bilgileri Yönetimi
  • Kullanıcı Aktivitesi İzleme
  • Parola Yönetimi
  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • Uygulama Erişimi Denetimi
  • Uyumluluk Yönetimi
  • Kullanıcı Oturumu Yönetimi
Perimeter 81 is a leading network cybersecurity solution offering secure remote access.
Perimeter 81 is a leading Zero Trust Network Access platform, ensuring secure remote access from anywhere. With our Zero Trust approach, user access is segmented based on identity and context, significantly reducing the attack surface. Secure your organization with both agent and agentless access as well as advanced security features such as device posture security and multi-factor authentication, ensuring access to only those you trust. Perimeter 81 hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kimlik Bilgileri Yönetimi
  • Kullanıcı Aktivitesi İzleme
  • Parola Yönetimi
  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • Uygulama Erişimi Denetimi
  • Uyumluluk Yönetimi
  • Kullanıcı Oturumu Yönetimi
Designed to adapt — secure network access solutions tailored to evolving business needs.
IT administrators supervise user access who have direct control over managing access rights to organizational resources. Privileged access management allows defining and isolating exploits of access roles by setting up rules and security policies in case of stolen credentials or lost devices. NordLayer solution establishes policy to manage endpoints and maintain the security of those with unrestricted access. NordLayer hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kimlik Bilgileri Yönetimi
  • Kullanıcı Aktivitesi İzleme
  • Parola Yönetimi
  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • Uygulama Erişimi Denetimi
  • Uyumluluk Yönetimi
  • Kullanıcı Oturumu Yönetimi
Azure Active Directory, part of Microsoft Entra, is a universal identity management and security platform with single sign-on and MFA.
Azure Active Directory (Azure AD) enterprise identity service, part of Microsoft Entra, provides single sign-on and multi-factor authentication (MFA) to help protect users from 99.9% of cybersecurity attacks. You get SSO, CA, a single identity platform, developer tools, and more. Azure Active Directory hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kimlik Bilgileri Yönetimi
  • Kullanıcı Aktivitesi İzleme
  • Parola Yönetimi
  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • Uygulama Erişimi Denetimi
  • Uyumluluk Yönetimi
  • Kullanıcı Oturumu Yönetimi
İşletmeler için ayrıcalıklı parola yöneticisi
ManageEngine Password Manager Pro, kurumlar için özel olarak hazırlanmış web tabanlı, ayrıcalıklı bir parola yönetimi çözümüdür. Paylaşılan parolalar, belgeler ve dijital kimlikler gibi hassas bilgileri güvenli bir şekilde saklar ve yönetir. Password Manager Pro, ayrıcalıklı erişimin tüm yaşam döngüsünü kontrol etmek, yönetmek, izlemek ve denetlemek için eksiksiz bir çözümdür. Tek bir pakette üç çözüm sunar: ayrıcalıklı hesap yönetimi, uzaktan erişim yönetimi ve ayrıcalıklı oturum yönetimi. ManageEngine Password Manager Pro hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kimlik Bilgileri Yönetimi
  • Kullanıcı Aktivitesi İzleme
  • Parola Yönetimi
  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • Uygulama Erişimi Denetimi
  • Uyumluluk Yönetimi
  • Kullanıcı Oturumu Yönetimi
Secure access to networks, servers and applications using multi-factor authentication with software and hardware authentication methods
Rublon enables your workforce to securely access your organization's networks, servers and applications. Protect your data via easy-to-use multi-factor authentication and comply with data protection regulations like GDPR. Deploy Rublon organization-wide, enabling MFA for all your cloud apps, VPNs, servers, workstations, internal as well as on-premise apps. Rublon hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kimlik Bilgileri Yönetimi
  • Kullanıcı Aktivitesi İzleme
  • Parola Yönetimi
  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • Uygulama Erişimi Denetimi
  • Uyumluluk Yönetimi
  • Kullanıcı Oturumu Yönetimi
LogMeOnce Password Management & IAM software helps to effectively protect and manage passwords for teams, businesses, and enterprises.
While cyber criminals launch thousands of attacks, protecting security credentials is paramount. Your business continuity starts with protecting passwords. Not for the few, but the entire team. LogMeOnce helps you to transform your business, improve security, and reduce support cost. The powerful features of LogMeOnce improve security and take away frustration. Our security platform protects your teams and IT administrators. Our best practices help to protect your companys brand and identity. LogMeOnce hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kimlik Bilgileri Yönetimi
  • Kullanıcı Aktivitesi İzleme
  • Parola Yönetimi
  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • Uygulama Erişimi Denetimi
  • Uyumluluk Yönetimi
  • Kullanıcı Oturumu Yönetimi
Secret Server is a fully-featured Privileged Access Management (PAM) solution available both on-premise and in the cloud.
Secret Server is an enterprise-grade solution to discover, secure, manage, and audit privileged account passwords and credentials across an organization. Available in on-premises and cloud editions, Secret Server is feature-rich and user-friendly. Additionally, the available Secret Server SDK protects privileges used in the DevOps environment with the same security best practices and management tools used throughout the enterprise, while maintaining the velocity and scale DevOps teams demand. Secret Server Password Manager hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kimlik Bilgileri Yönetimi
  • Kullanıcı Aktivitesi İzleme
  • Parola Yönetimi
  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • Uygulama Erişimi Denetimi
  • Uyumluluk Yönetimi
  • Kullanıcı Oturumu Yönetimi
miniOrange Identity enables businesses to seamlessly implement IAM features such as SSO, MFA, Provisioning for any app on the internet.
miniOrange IAM - On-premise and cloud-based application that enables businesses in retail, healthcare, education and financial services in managing - security issues, fraud prevention, transaction security, customer records and more. The product offers comprehensive features such as Single-Sign-On, Multi-Factor Authentication, User Provisioning, Identity & Cross-Protocol Brokering, etc. miniOrange hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kimlik Bilgileri Yönetimi
  • Kullanıcı Aktivitesi İzleme
  • Parola Yönetimi
  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • Uygulama Erişimi Denetimi
  • Uyumluluk Yönetimi
  • Kullanıcı Oturumu Yönetimi
Tailored Privileged Access Management solution with integrated remote support platform from the leading provider in Germany, since 2003
Leading Privileged Access Management solution with integrated Remote Support Platform for secure external access. VISULOX helps to answer the question who did what, where and when in IT / OT infrastructures. VISULOX controls and documents privileged user activitities vpn-free without merging security zones. VISULOX comes e.g. with MFA, session recording, secure file transfer and command controls, VISULOX integrates easily, without agents nor changes to servers or clients. Made in Germany! VISULOX hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kimlik Bilgileri Yönetimi
  • Kullanıcı Aktivitesi İzleme
  • Parola Yönetimi
  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • Uygulama Erişimi Denetimi
  • Uyumluluk Yönetimi
  • Kullanıcı Oturumu Yönetimi
We provide a way to grant access to your wireless and LAN networks, as well as your Linux servers, and only for the duration needed
Free Trial Our cloud-hosted LDAP and RADIUS systems help you ensure that employee accounts have access only to the resources they need. Also, we provide SSH Key Management and enforcement. Foxpass hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kimlik Bilgileri Yönetimi
  • Kullanıcı Aktivitesi İzleme
  • Parola Yönetimi
  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • Uygulama Erişimi Denetimi
  • Uyumluluk Yönetimi
  • Kullanıcı Oturumu Yönetimi
Genea Access Control is a cloud-based access control platform that provides physical security to buildings and enterprises.
Genea access control is a cloud-based access control platform that provides physical security for buildings and enterprises. The solution includes mobile-based access control, visitor management, access logs, out-of-the-box integrations, non-proprietary access control hardware, 24/7 support & more. Our software allows building tenants to self-manage access for their employees to the building through the main entrance, parking garage, and any other access points. Genea Access Control hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kimlik Bilgileri Yönetimi
  • Kullanıcı Aktivitesi İzleme
  • Parola Yönetimi
  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • Uygulama Erişimi Denetimi
  • Uyumluluk Yönetimi
  • Kullanıcı Oturumu Yönetimi
Software to control access to administrative and privileged accounts to reduce information leaks & overall risk by automating policies.
Software to control access to administrative and privileged accounts to reduce information leaks & overall risk by automating policies. Privileged Access Security Solution hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kimlik Bilgileri Yönetimi
  • Kullanıcı Aktivitesi İzleme
  • Parola Yönetimi
  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • Uygulama Erişimi Denetimi
  • Uyumluluk Yönetimi
  • Kullanıcı Oturumu Yönetimi
Ekran System PAM çözümü, kritik uç noktalara uzaktan erişimi güvenceye almayı, erişim isteklerini ve izinleri kontrol etmeyi sağlar.
Ekran System® PAM çözümü, kritik uç noktalara uzaktan erişimi güvenceye almanızı, tüm ayrıcalıklı hesaplar üzerinde tam görünürlük elde etmenizi, erişim isteklerini ve izinlerini ayrıntılı olarak yönetmenizi sağlar ve uyumluluğu temin eder. Ekran System’in temel özellikleri arasında atlama kutusu aracılığıyla ayrıcalıklı erişim ve oturum yönetimi, parola yönetimi ve bir erişim isteği ve onay iş akışı yer almaktadır. Ekran System ile makul fiyata maksimum PAM özellikleri elde edin. Ekran System hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kimlik Bilgileri Yönetimi
  • Kullanıcı Aktivitesi İzleme
  • Parola Yönetimi
  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • Uygulama Erişimi Denetimi
  • Uyumluluk Yönetimi
  • Kullanıcı Oturumu Yönetimi
Ensure the right level of access to resources for the appropriate people.
VaultOne blocks unauthorized access to corporate systems, ensuring that the appropriate level of access is established and maintained for diverse people, applications and devices. Its enables its users to work securely wherever they are, through secure remote access. VaultOne hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kimlik Bilgileri Yönetimi
  • Kullanıcı Aktivitesi İzleme
  • Parola Yönetimi
  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • Uygulama Erişimi Denetimi
  • Uyumluluk Yönetimi
  • Kullanıcı Oturumu Yönetimi
HelloID is a cloud-based IAM solution that empowers organizations to take control of their user provisioning, self-service & SSO needs.
HelloID is a complete, cloud-based IDaaS solution that streamlines user provisioning, self-service, and single sign-on processes within your organization or educational institution. Automate the entire user lifecycle process with HelloID by connecting your HR/SIS data to all your downstream systems. Account details and usage rights are automatically kept up-to-date, which reduces human error and increases security. HelloID puts the power of IDM into your hands to meet current and future needs. HelloID hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kimlik Bilgileri Yönetimi
  • Kullanıcı Aktivitesi İzleme
  • Parola Yönetimi
  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • Uygulama Erişimi Denetimi
  • Uyumluluk Yönetimi
  • Kullanıcı Oturumu Yönetimi
Passly helps IT teams and MSPs overcome employees' bad password habits by combining SSO, MFA, and Password Management all-in-one.
Passly helps IT teams needing to do more with less and MSPs seeking greater profitability to overcome employees' bad password habits by seamlessly integrating single-sign on, multi-factor authenticati on, and password vault/management all into one solution so that you can secure your workforce simply, easily, and affordibly. Get a demo today. - Passly was previously named AuthAnvil. All functionalities from AuthAnvil are included in Passly offering. Passly hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kimlik Bilgileri Yönetimi
  • Kullanıcı Aktivitesi İzleme
  • Parola Yönetimi
  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • Uygulama Erişimi Denetimi
  • Uyumluluk Yönetimi
  • Kullanıcı Oturumu Yönetimi
The Tehama Carrier for Work is the only born-in-the-cloud, fully-managed, pay-by-the-minute privileged access solution available today
The Tehama Carrier for Work is the only born-in-the-cloud, fully-managed, pay-by-the-minute privileged access solution available today. Launch role-based, ready-to-work, secure cloud work environment s for anyone, on any device anywhere in the world - in under an hour with Tehama’s all-in-one platform. Tehama combines Desktop as a Service (DaaS), Security, Audit, and Networking in one powerful solution, eliminating the need for multiple security, compliance, or infrastructure solutions. Tehama hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kimlik Bilgileri Yönetimi
  • Kullanıcı Aktivitesi İzleme
  • Parola Yönetimi
  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • Uygulama Erişimi Denetimi
  • Uyumluluk Yönetimi
  • Kullanıcı Oturumu Yönetimi
Deliver integrated privilege management components for securing dynamic remote workforce access across on-premises or cloud workloads.
ectona is a Privileged Access Management company that helps enterprises mitigate risk of targeted attacks to privileged accounts spread across data centers & cloud. Sectona with its light, integrated approach provides a single console for securing passwords & secrets in embedded vault, secure access with cross-platform access technology & manage privileges over endpoints. Sectonas extended platform capability supports JIT privilege access for implementing zero standing privileges. Sectona Security Platform hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kimlik Bilgileri Yönetimi
  • Kullanıcı Aktivitesi İzleme
  • Parola Yönetimi
  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • Uygulama Erişimi Denetimi
  • Uyumluluk Yönetimi
  • Kullanıcı Oturumu Yönetimi
It is an API management solution that helps businesses manage auditing, operational troubleshooting, security monitoring, and more.
It is an API management solution that helps businesses manage auditing, operational troubleshooting, security monitoring, and more. AWS CloudTrail hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kimlik Bilgileri Yönetimi
  • Kullanıcı Aktivitesi İzleme
  • Parola Yönetimi
  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • Uygulama Erişimi Denetimi
  • Uyumluluk Yönetimi
  • Kullanıcı Oturumu Yönetimi
One click network security solution/SASE for in-office, distributed work, & remote work.
Privatise is a cloud firewall, DNS filter & secure remote access tool that can be deployed on any device with no hardware needed. No matter what location, all devices share the same, highly secure cloud network that go out to the public internet through the same dedicated gateway IP. Privatise hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kimlik Bilgileri Yönetimi
  • Kullanıcı Aktivitesi İzleme
  • Parola Yönetimi
  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • Uygulama Erişimi Denetimi
  • Uyumluluk Yönetimi
  • Kullanıcı Oturumu Yönetimi
We Enable Customers to Efficiently Manage Digital Identities, Securely and Confidently
SailPoint's identity governance solutions provide complete visibility into who is doing what, what kind of risk that represents, and allows you to take action. It links people, applications, data and devices to create an identity-enabled enterprise. From on-premises and cloud-based access management software, to identity analytics and protecting unstructured data, SailPoint can solve your most complex identity and access management challenges. SailPoint hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kimlik Bilgileri Yönetimi
  • Kullanıcı Aktivitesi İzleme
  • Parola Yönetimi
  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • Uygulama Erişimi Denetimi
  • Uyumluluk Yönetimi
  • Kullanıcı Oturumu Yönetimi
Setup your SSH Jump Server, Bastion Host in 30 minutes. Setup centralized access to your Linux hosts and meet security compliances.
Setup a self hosted Jump server (also called Bastion Host or Jump host) quickly to manage SSH access to your Linux servers, AWS instances or other cloud services. Our jumpbox software has features like 2 factor authentication, SAML Authentication, SSH session recording,Identity and Access management (IAM), RBAC, Privileged Access management (PAM),SSH key rotation, root password management, and much more. It would help you meet security compliances such as PCI,NIST,ISO 27001 and more. Ezeelogin hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kimlik Bilgileri Yönetimi
  • Kullanıcı Aktivitesi İzleme
  • Parola Yönetimi
  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • Uygulama Erişimi Denetimi
  • Uyumluluk Yönetimi
  • Kullanıcı Oturumu Yönetimi
BeyondTrust Password Safe centralizes the management and control of all privileged account credentials.
PasswordSafe is a Privileged Access Management (PAM) solution that unifies password and session management for seamless accountability and control over privileged accounts in cross-platform enterprise s. It can discover, manage, audit, and monitor privileged accounts of all types. Password Safe hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kimlik Bilgileri Yönetimi
  • Kullanıcı Aktivitesi İzleme
  • Parola Yönetimi
  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • Uygulama Erişimi Denetimi
  • Uyumluluk Yönetimi
  • Kullanıcı Oturumu Yönetimi
Secure, store and control access to tokens, passwords, certificates, encryption keys for protecting secrets and other sensitive data.
HashiCorp Vault tightly controls access to secrets and encryption keys by authenticating against trusted sources of identity such as Active Directory, LDAP, Kubernetes, CloudFoundry, and cloud platforms. Vault enables fine grained authorization of which users and applications are permitted access to secrets and keys. Some of Vault's main use cases include: - Secrets Management - Identity Brokering - Data Encryption Vault hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kimlik Bilgileri Yönetimi
  • Kullanıcı Aktivitesi İzleme
  • Parola Yönetimi
  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • Uygulama Erişimi Denetimi
  • Uyumluluk Yönetimi
  • Kullanıcı Oturumu Yönetimi
Akeyless Vault is an unified platform for Secrets Management and Zero Trust Access
Akeyless is a Secrets Orchestration Platform, protecting and managing credentials, certificates and keys used by machines, applications and DevOps teams, in both hybrid and multi-cloud environments. It offers Secrets Management with extensions that provide Secure Remote Access and Data Protection. The Akeyless platform is FIPS 140-2 and SOC 2 Type 2 certified. Akeyless Vault hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kimlik Bilgileri Yönetimi
  • Kullanıcı Aktivitesi İzleme
  • Parola Yönetimi
  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • Uygulama Erişimi Denetimi
  • Uyumluluk Yönetimi
  • Kullanıcı Oturumu Yönetimi
PHP security app which monitors logins to detect and block password sharing via GeoTracking.
PHP security app which monitors logins to detect and block password sharing via GeoTracking. Password Sentry hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kimlik Bilgileri Yönetimi
  • Kullanıcı Aktivitesi İzleme
  • Parola Yönetimi
  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • Uygulama Erişimi Denetimi
  • Uyumluluk Yönetimi
  • Kullanıcı Oturumu Yönetimi
EventLog Analyzer, tek bir birleşik platformda birden fazla güvenlik özelliği sağlayan kapsamlı bir günlük yönetimi çözümüdür.
EventLog Analyzer, gerçek zamanlı tehdit tespiti ve analizi gerçekleştiren kapsamlı bir günlük yönetimi çözümüdür. Ağınızda meydana gelen farklı olayları ilişkilendirebilir ve ayrıca yerleşik bir tehdit istihbaratı ve olay yönetimi platformuna sahiptir. Veritabanlarında, web sunucularında, Windows aygıtlarında, ağ çevresi aygıtlarında ve daha fazlasında gerçekleşen etkinliğin izlenmesine yardımcı olmak için önceden tanımlanmış denetim raporları sunar. Ayrıca PCI DSS, SOX, HIPAA, FISMA, GVKY ve benzeri uyumluluk düzenlemelerinin karşılanmasına da yardımcı olur. ManageEngine EventLog Analyzer hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kimlik Bilgileri Yönetimi
  • Kullanıcı Aktivitesi İzleme
  • Parola Yönetimi
  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • Uygulama Erişimi Denetimi
  • Uyumluluk Yönetimi
  • Kullanıcı Oturumu Yönetimi
Identity based granular access control solution for users to access an enterprise's applications on a need-to-know basis.
Identity based granular access control solution for users to access an enterprise's applications on a need-to-know basis. Instasafe hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kimlik Bilgileri Yönetimi
  • Kullanıcı Aktivitesi İzleme
  • Parola Yönetimi
  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • Uygulama Erişimi Denetimi
  • Uyumluluk Yönetimi
  • Kullanıcı Oturumu Yönetimi
Windows, Linux ve ağ aygıtı yönetimi için rol tabanlı erişim denetimi. HTML olmadan PowerShell için dinamik olarak web formları oluşturun.
System Frontier, kuruluşların 1. katman destek personeline, alt düzey yöneticilere, yüklenicilere ve satıcılara yönetici hakları vermeden kolaylıkla kademeli izinler atamasını sağlar. Komut satırı araçlarının çıktısı da dahil olmak üzere her işlem denetlenir. İş akışınızı desteklemek için diğer BT destek uygulamalarıyla birçok şekilde entegre edin. Sunucuları, iş istasyonlarını, ağ aygıtlarını, Active Directory nesnelerini veya uzak API bağlantılarını destekleyen her şeyi yönetin. System Frontier hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kimlik Bilgileri Yönetimi
  • Kullanıcı Aktivitesi İzleme
  • Parola Yönetimi
  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • Uygulama Erişimi Denetimi
  • Uyumluluk Yönetimi
  • Kullanıcı Oturumu Yönetimi
On-premises privileged account management platform featuring robust role-based access control for all your admin users.
Devolutions Server is a full-featured shared account and password management solution, with built-in privileged access components created to meet the ever-expanding security requirements of SMBs. It is fast to deploy and easy to implement and has all the basic features required for a PAM solution while remaining very affordable. When used in combination with Remote Desktop Manager, Devolutions Server forms a robust, privileged account and session management tool integrating over 150+ tools. Devolutions Server hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kimlik Bilgileri Yönetimi
  • Kullanıcı Aktivitesi İzleme
  • Parola Yönetimi
  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • Uygulama Erişimi Denetimi
  • Uyumluluk Yönetimi
  • Kullanıcı Oturumu Yönetimi
Manage and audit access rights across your IT infrastructure to mitigate insider threats and data loss.
SolarWinds Access Rights Manager (ARM) helps administrators quickly & easily provision, deprovision, manage, and audit user access rights to systems. By analyzing user authorizations and access permissions, you get visualization of who has access to what, and when they accessed it. Reports can easily be generated to demonstrate compliance with many regulatory requirements. Provision and deprovision users via role-specific templates to assure audit conformity in alignment with security policies. Access Rights Manager hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kimlik Bilgileri Yönetimi
  • Kullanıcı Aktivitesi İzleme
  • Parola Yönetimi
  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • Uygulama Erişimi Denetimi
  • Uyumluluk Yönetimi
  • Kullanıcı Oturumu Yönetimi