15 yıldır işletmelerin daha iyi yazılımı
seçmesine yardımcı oluyoruz

Kayıp Eşya Uygulaması

Kayıp Eşya Uygulaması, konaklama ve seyahat sektöründeki işletmelerin yanı sıra yerel yönetimlere ve müşteriyle yüz yüze gelen diğer kuruluşlara, kayıp eşyaları tespit etme, takip etme, saklama ve gerçek sahiplerine iade etme konusunda yardımcı olur. Kayıp eşya uygulamaları genellikle kayıp eşyaların görüntüleri, sahipsiz eşyaların yönetimi, envanter yönetimi ve kategorizasyonun yanı sıra iade ve nakliye yönetimi gibi özellikleri içerir.

(2) ürün için sonuçları filtrele
Bulunduğu ülkeler
Ürünün mevcut olduğu ülkeler. Not: O ülkede müşteri destek hizmetine erişilemeyebilir.
Türkiye
Diller
Ürününün sunulduğu diller.
Türkçe
Fiyat Seçenekleri
Yazılım Dağıtımı
Komple bir kayıp eşya yönetim çözümü. Son müşterilerinize, kayıp eşyaları çevrimiçi arama ve talep etme desteği sağlayın. iLost for Business hakkında daha fazla bilgi
Komple bir kayıp eşya yönetim çözümü. Son müşterilerinize, kayıp eşyaları çevrimiçi arama ve talep etme desteği sağlayın. Dünya genelinde 8.000’den fazla çalışanı bulunan 400’den fazla hükümet, KOBİ ve kurumsal müşteri iLost’u günlük olarak kullanıyor. 12.000 son müşteriye dayalı toplam 4,5 puanla, kuruluşunuz için 50’den fazla özellik, telefon ve e-posta yoluyla çok dilli son müşteri desteği ile tamamen yapılandırılabilir. iLost, ISO 27001 ve 9001 sertifikasına sahiptir. iLost for Business hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Self Servis Portal
  • Talep Yönetimi
  • Envanter Yönetimi
  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • Eşleştirme ve Birleştirme
  • Veri Tabanları Arası Arama
Üst düzey müşteri deneyimi sunmak ve verimliliği artırmak için en yenilikçi ve interaktif kayıp ve bulunan eşya platformlarından birini kullanın.
Hem müşteri hem de çalışan deneyimini iyileştirmek için kayıp ve bulunan eşya platformu: - Müşterileriniz, kaybettikleri eşyaları sekizden fazla dilde interaktif özellikleri fazla olan bir web sitesinde 7/24 bildirebilmekten memnun kalacaktır. Eşleştirme olur olmaz bilgilendirilerek tüm e-ticaret web sitelerinde olduğu gibi gönderi takibi yapabilirler. - Ekibiniz ise otomatik eşleştirme algoritması, müşterilerle otomatik iletişim vb. sayesinde zaman kazanmaktan memnuniyet duyacaktır. Gerçekten yenilikçi bir kayıp ve bulunan eşya yazılımı kullanmaya hazır mısınız? Troov hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Self Servis Portal
  • Talep Yönetimi
  • Envanter Yönetimi
  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • Eşleştirme ve Birleştirme
  • Veri Tabanları Arası Arama